Ik had er niet voor niets bij gezet dat het typisch Excelsior is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
beetje belegen, maar met dit warme weer wel te doen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:00 schreef Dododo het volgende:
Best leuke muziek eigenlijk.
Die kans is groot ja.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Ben ik de enige die dit erg veel op dEUS vind lijken?
Dat vind ik een groot compliment....quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Net bij B&VD
Ben ik de enige die dit erg veel op dEUS vind lijken?
Geweldig saai als je het mij vraagt, ik vind er niks aan. Het album meerdere malen proberen te luisteren te door te komen maar nee, doet me helemaal niks. Terwijl ik toch een liefhebber van het genre, ach, ik overleef het welquote:Op donderdag 7 april 2005 14:38 schreef wintercoat het volgende:
solo, geweldig.
Ik word pas fan als jij Racoon goed vindquote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef pfaf het volgende:
Als je fan van iedereen bent, moet je ook ten minste fan van het geweldige solo zijn.
Ach dat was niet mijn doel hoor! En trouwens, ik heb ook niet gezegd dat ik solo slecht vindquote:Op donderdag 7 april 2005 15:40 schreef pfaf het volgende:
Oef, onder de gordel.
Ik vind Racoon overigens niet slecht....
Cryptisch hè.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef MissHobje het volgende:
Wow ...
Ik luister net ff naar kink fm en komt ineens nummer van Solo langs Come Back To Me
Solopeople (2005)!![]()
Dêm .. kei lekker nummer zeg!
Ik ken hun helemaal niet ? Toch maar even bezoekje brengen aan de winkel...
Dus beetje searchen en zit nu die muziek te luisteren... echt kei goed!
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef Grobbel het volgende:
Is dat trouwens dezelfde J. Perkin van Gays in Space?
Het is wel van hetzelfde laken een pak inderdaad, maar ik vind het toch net iets anders dan Songs 'n Sounds. Ook zijn de J. Perkin invloeden nog wel te horen soms. En toch best wel lekker hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef pfaf het volgende:
Ja, beluisterd. Inwisselbaar voor de vorige. Lieve liedjes, erg mooi, maar ik betwijfel of ik nog zo'n album in m'n kast wil hebben....
Ja, hij is bi. Luister ook naar Hit Me With A Kiss, gaat ook over de herenliefde geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef Grobbel het volgende:
Is dat trouwens dezelfde J. Perkin van Gays in Space?
Mijn vraag ging inderdaad niet over zijn geaardheid, maar ach.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had Grobbel het niet over de seksuele voorkeur van deze Utrechtenaar...
En een geinige herken-de-B-BN'er clip, regelmatig op The Box te zien, toentertijdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mijn vraag ging inderdaad niet over zijn geaardheid, maar ach.Kon me nog vaag een J. Perkin herinneren die ooit een klein radiohitje met dat nummer, vandaar.
Excelsior is altijd 14,99, ik zou zeggen koop dan ook meteen The Heights.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Summerteeth het volgende:
Voor de prijs (14,99 > Sounds Tilburg) hoef je 't niet te laten!
Soms zei ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
Solo een kloon van Ten Sharp????
Ik heb ze 2 keer gezien in het voorprogramma van spinvis en vind het idd prachtige luisterliedjes. Ten Sharp had naar mijn idee veel meer gepiel op het keyboard in de muziek.
Ow! Gelukkig maar!quote:
Vind ik geen gekke vergelijking eigenlijk, Ten Sharp.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit.
Soms denk ik: het is gewoon een kutkloon van Ten Sharp, soms denk ik: het is geniale luisterpop.
Alleen dat cd-hoesje
Vandaag staan ze hiero in Arnhem... En ik kan er niet bij zijn door Stage. Ik heb al mensen aangesteld om mijn cd te laten signerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef Smots het volgende:
Ik heb ze gisteren live gezien in Rotown.
Erg goed optreden!
Heh heh, zo heb je toch iets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Vandaag staan ze hiero in Arnhem... En ik kan er niet bij zijn door Stage. Ik heb al mensen aangesteld om mijn cd te laten signeren![]()
Mee eens! It gets better and better!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Gellarboy het volgende:
Het eerste nummer ben ik ook niet écht kapot van, maar voor de rest staat de plaat van voor tot achter vol met parels. In het begin vond ik 'm erg tegenvallen, met Songs 'n Sounds vers in het geheugen. Echter nu e.e.a. even gegroeid is vind ik 't een fan-tas-tisch album!
Hit me with a kiss gaat over een ontmoeting die Perkin heeft gehad met een professionele sluipschutter ergens in het oostblok. Ik denk, ik zeg het nog maar evenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij is bi. Luister ook naar Hit Me With A Kiss, gaat ook over de herenliefde geloof ik.
Ja begin vorig jaar nog bij zijn songs 'n sounds-promotie, nog een cd-tje laten signeren...wel vreemd toen, zeker omdat bijna niemand hem toen kende en er dus gewoon mensen verder gingen met winkelen. Hij had ook maar 15 koptelefoons bij zich toen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:37 schreef peaceman het volgende:
Iemand ook bij 1 van de instore-optredens geweest?
Wij wel... was leuk
Ah op die manier.. nu waren ze samen.... heb de cd's ook maar laten signerenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
Toen speelde Flamman alleen, Simon Getsels was ziek die dag
Of dat live-duet met de Poemas. Had jij daar niet een bootleg van, Mich?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Have You Ever Been Mellow was anders ook geniaal.
Flamman van Abraxas is toch een hele andere Flamman?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden jullie trouwens zijn leukste werk? Met Solo, als J. Perkin of met Abraxas samen?
nee das dezelfde (weet ik bijna zeker)quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Flamman van Abraxas is toch een hele andere Flamman?![]()
Party animalsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
idd ja,. ik hoor liever Solo dan de party animals![]()
Jup, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:27 schreef Gellarboy het volgende:
JH87 heeft z'n huiswerk gedaan, maar vergeet Morrisey's sterfbed in "Don't Change"..
Die heb ik wel gehad, maar die is toen door Peter R. de Vries uit mijn kofferbak gejat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Of dat live-duet met de Poemas. Had jij daar niet een bootleg van, Mich?
Als het altijd zo uitpakt... goede keuze.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:24 schreef Yozzz het volgende:
Op www.solopeople.nl kan je stemmen wat de nieuwe single moet wordenIk stem voor Over the Country
Edit: de stemming is dus al gesloten. De laatste keer dat ik stemde had Over the Country 6 stemmen tegen 2 voor opportunities. En 4 stemmen van Over the Country kwamen van mij![]()
Ja, ik ben een invloedrijk persoon
Twee zulke goede Nederlandse bands bij elkaar... Waarom nou niet in Arnhem?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef Grumpey het volgende:
er is 9 juni een gezamelijk optreden van A Balladeer en Solo in Den Bosch geloof ik. Wil er graag heen eigenlijk, moet nog even iets anders dan verzetten.
Maar kwam Solo laatst tegen bij een in-store optreden (Velvet, leiden) terwijl ik daar toevallig was. Dat was nog eens fijne verrassing!
Gast, ik moet uit amsterdam komen.....quote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Twee zulke goede Nederlandse bands bij elkaar... Waarom nou niet in Arnhem?![]()
Ik ben verwendquote:Op maandag 22 mei 2006 17:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Gast, ik moet uit amsterdam komen.....
Arnhem - Den Bosch is peuleschil, makkelijker kan je het niet vaak krijgen hoor. Zeker niet als je uit Arnhem komt.
Come Back To Me. Leuk plaatje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Net Solo bij Barend en van Dorp. Klasse optreden.
Dat was je vergeten, maar vertel het alsnog maar even dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:17 schreef belsen het volgende:
Ik dacht dat ik al gezegd had, dat er een nieuwe CD uitwas: Collection, een EP met akoestische livenummers. Alleen te bestellen via de Excelsior Site.
Oké. Er is dus een nieuwe Solo EP, met allemaal akoestische liveopnamen van de eerste twee albums, genaamd Collection. Deze is echter niet te verkrijgen in de winkel, maar enkel op de Excelsior site.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was je vergeten, maar vertel het alsnog maar even dan.
Tja, wat zal ik er verder over zeggen. 't Is wel een beetje een verplicht nummertje, de opnames zijn kraakhelder, maar niet loepzuiver, wat soms wel een beetje jammer is. Enfin: Solo - Collection, enkel verkrijgbaar bij de voorstellingen en de Excelsiorsite.quote:
Selection - Excel96131
Released: 15-03-2007
Tracks:
1. Onandon
2. Better Man
3. Come Back To Me
4. Everything Goes
5. Hit Me With A Kiss
6. The Rules
7. The Worst Time
8. Mind
9. Drowned By Clouds
Nah, Solo is goed, maar Spinvis vind ik toch nog steeds wel tien keer beterquote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Yozzz het volgende:
Spinvis hoort in het programma van Solo te staan! Waar gaat het heen met deze wereld!
* Yozzz gaat de Excelsior-site checken
Ik ook. Voegt-ie alleen VItesse supporters toe?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef Yozzz het volgende:Ik werd vandaag toegevoegd op Hyves door Flamman
me too... zal wel te maken hebben met de nieuwsbrief ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef Yozzz het volgende:Ik werd vandaag toegevoegd op Hyves door Flamman
Je staat nu in m'n 'Buzzz' man.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef Yozzz het volgende:Ik werd vandaag toegevoegd op Hyves door Flamman
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:10 schreef Grumpey het volgende:
vanavond gratis in club 3voor12, en raad eens wie er 2 kaartjes gereserveerd heeft
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
Gitsels is er mee gestopt (maar werkte nog wel mee aan de aankomende plaat).
Er zijn toch meer mensen die op zo'n ding kunnen harken...quote:
Nee, ik taaide direct af na het optreden. Het was iets te alternatief voor mijn smaak. Maar vooraf had ik McGuinness op iTunes al even gechecked en dat klonk inderdaad best prima.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:02 schreef Grumpey het volgende:
heej Gellarboy, nog gebleven tot mcGuinness? Die laatste act? Die klonk ook wel erg gaaf, zal een gemiddelde solo-liefhebber ook wel kunnen waarderen vermoed ik
'Buzzz' is dat ding op Hyves dat je updates van je vrienden kunt zien enzo. Vandaar dat ik ineens zag staan van 'Solo heeft Yozzz toegevoegd aan zijn of haar vriendenlijst' of iets in die trant.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |