Ik had er niet voor niets bij gezet dat het typisch Excelsior is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
beetje belegen, maar met dit warme weer wel te doen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:00 schreef Dododo het volgende:
Best leuke muziek eigenlijk.
Die kans is groot ja.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Ben ik de enige die dit erg veel op dEUS vind lijken?
Dat vind ik een groot compliment....quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Net bij B&VD
Ben ik de enige die dit erg veel op dEUS vind lijken?
Geweldig saai als je het mij vraagt, ik vind er niks aan. Het album meerdere malen proberen te luisteren te door te komen maar nee, doet me helemaal niks. Terwijl ik toch een liefhebber van het genre, ach, ik overleef het welquote:Op donderdag 7 april 2005 14:38 schreef wintercoat het volgende:
solo, geweldig.
Ik word pas fan als jij Racoon goed vindquote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef pfaf het volgende:
Als je fan van iedereen bent, moet je ook ten minste fan van het geweldige solo zijn.
Ach dat was niet mijn doel hoor! En trouwens, ik heb ook niet gezegd dat ik solo slecht vindquote:Op donderdag 7 april 2005 15:40 schreef pfaf het volgende:
Oef, onder de gordel.
Ik vind Racoon overigens niet slecht....
Cryptisch hè.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef MissHobje het volgende:
Wow ...
Ik luister net ff naar kink fm en komt ineens nummer van Solo langs Come Back To Me
Solopeople (2005)!![]()
Dêm .. kei lekker nummer zeg!
Ik ken hun helemaal niet ? Toch maar even bezoekje brengen aan de winkel...
Dus beetje searchen en zit nu die muziek te luisteren... echt kei goed!
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef Grobbel het volgende:
Is dat trouwens dezelfde J. Perkin van Gays in Space?
Het is wel van hetzelfde laken een pak inderdaad, maar ik vind het toch net iets anders dan Songs 'n Sounds. Ook zijn de J. Perkin invloeden nog wel te horen soms. En toch best wel lekker hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef pfaf het volgende:
Ja, beluisterd. Inwisselbaar voor de vorige. Lieve liedjes, erg mooi, maar ik betwijfel of ik nog zo'n album in m'n kast wil hebben....
Ja, hij is bi. Luister ook naar Hit Me With A Kiss, gaat ook over de herenliefde geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef Grobbel het volgende:
Is dat trouwens dezelfde J. Perkin van Gays in Space?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |