Dr. Jones Totaalapotheek verkoopt het ook! Nu met 10% korting ook nog. Ik had bij hun de Normaderm besteld (apotheek had 'm niet, en ik moet naar een ander dorp rijden ervoor), meteen de dag erna in huis.quote:Op zondag 21 november 2004 17:53 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Vichy heeft echt geweldige produkten! Ik heb nou Thermal S Mat en die maakt je huid echt mat, en je hebt niet de hele dag zo'n vettig laagje op je gezicht (wat ik met de meeste creme's wel heb).
En daarnaast denkt iedereen dat Vichy zo duur is, maar als je het met merken als Lancome of Helena Rubenstein vergelijkt, is het niet eens zo duur. Dagcreme kost tussen de 12 en de 16 euro.
Wel soms lastig dat het alleen bij de apotheek te verkrijgen is.
Ik gebruik nog steeds de genoemde producten zoals hierboven gemeld.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:28 schreef schatje het volgende:
Ik ben een dame die de wat duurderder beautyproducten gebruik, voornamelijk die van Annayake, Chanel en MAC. De reden is dat ik het gewoon fijne producten vind.
Ja waarom wisselen als het je goed bevalt.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds de genoemde producten zoals hierboven gemeld.
![]()
![]()
![]()
Precies, dan raakt je huid misschien wel helemaal van slag. Dat trek ik dus echt nietquote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja waarom wisselen als het je goed bevalt.
Nee qua haarproducten wissel ik wel af, al heb ik nu al weer een hele tijd tijd shampoo en verzorgingsproducten van Gliss Kur.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, dan raakt je huid misschien wel helemaal van slag. Dat trek ik dus echt niet.
Alleen wat betreft haarproducten ben ik niet echt merkvast.
biotherm is exit, net als vichyquote:Op maandag 18 juli 2005 13:01 schreef DarkElf het volgende:
huismerken: hema kan ik niet tegen, kruidvat niet, en nog een paar anderen ook nauwelijks. (eerst wel maar na paar weekjes ofzo gebruiken kan ik het niet meer verdragen)
zelfde met nivea, dove en ga zo maar door. L'Oreal kan ik wel tegen bepaalde soorten gelukkig. (maar de créme die ik graag gebruikte kan ik ook ineens niet meer tegen) Gebruik wel nog reinigingsmelk van ze, tonic en happyderm
Nu gebruik ik Biotherm, fijn spul waar ik prima tegen kan. En heb ook een proefmonstertje gehaald van vichy en ook daar kan ik (tot nu toe) tegen.
Dus ik koop meer op "kan ik er tegen" dan voor de prijs. Ik heb mijn zus al heel wat prodcuten doorgeschoven waar ik niet of ineens niet meer tegen kon dus ik test nu alles eerst een flinke tijd voor ik iets koop.
dies idd echt fijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:29 schreef dafjedaf het volgende:
Als winnaar uit de test: Etos Extra Volume Waterproof Mascara a 2 euro 50 ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |