Ik gebruik al 6 jaar dezelfde oogschaduw van de Hema ( niet hetzelfde doosje, maar u get the point
![]()
) .. geweldig spul.
Mascara heb ik van loreal , 8 euro ( = niet duur voor een goede mascara) of van Lancome ( = wel duur maar íets beter dan die van Loreal).
Voor de rest gebruik ik geen make up, dus ik zou het niet weten van poeder of zo.
Als gezichtscreme heb ik van alles al gebruikt, van dure merken tot kruidvat huismerk. ( droge huid)
Heb een tijdje ook de Kruidvat Tea Tree dingen gebruikt ( waslotion en tonic) , maar dat spul stinkt zooo erg en na een tijdje werkt het ook minder goed..
Voor de TeaTree dingen ben ik overgestapt naar de Body Shop ( duurder maar wel beter).
Nu gebruik ik Groene Thee creme van de Kruidvat, werkt goed.
Daarnaast Nivea ( blauwe pot, geen idee of het indd voor het gezicht is bedoeld maar het is wel een lekkere creme) en zwitsal ( op het wangetje).
Cremes van de Hema of Etos heb ik nog niet geprobeerd, moet ik eens doen
![]()
.
Kruidvat had ook huismerk PCLE creme, dat was dus gewoon PRECIES de dure Biodermal creme..scheelde gewoon ruim 20 euro!!
Maar Kruidvat heeft het uit het assortiment gehaald, omdat het dus te veel op Biodermal leek
![]()
( en volgens mij had Kruidvat het eerder...
![]()
)
Maar goed, ik gebruik dus alles door elkaar, van goedkope hema oogschaduw tot de wat duurdere Lancome en maxfactor mascara..
Je moet gewoon de huismerken uitproberen denk ik, bevalt het niet dan is het ook niet echt erg omdat het niet zo heel erg duur is.