Dat die gedragtechnisch anders zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:13 schreef Vlarp het volgende:
Wasser met Bi's Ijs?
neuh, maar 1 homo op pak-m-beet 400 mensen in één flat is wel een beetje erruug weinig hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef Andyvie het volgende:
@meneer L: tja, das ook wel zo, maar statistieken kloppen ook niet alitjd hoor
Nou, als ik in een andere flat er zo al 8 weet te noemen, dan heeft dat het tekort hier wel weer een klein beetje opquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
neuh, maar 1 homo op pak-m-beet 400 mensen in één flat is wel een beetje erruug weinig hoor
Ow gut...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef Cairon het volgende:
*schopt Wizarddragon gewoon voor de fun
*Cairon is drie keer zo gemeen als Kugari-Ken
pas maar op en ga maar vast bibberen, want hij komt net onlinequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef Cairon het volgende:
*schopt Wizarddragon gewoon voor de fun
*Cairon is drie keer zo gemeen als Kugari-Ken
Tsssss die gaan we onthouden, die oorspronkelijke boodschap, humor is daar zeker twee maanden geleden overledenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow gut...-.
edit: niet aardig van mij
ow yippiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
pas maar op en ga maar vast bibberen, want hij komt net online
samen met jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
humor is daar zeker twee maanden geleden overleden
Ja geweldig...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wat doet mijn topicje het toch goed,![]()
De ironie straalt er vanaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja geweldig...
Tsja je ziet wie d'r begon.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
wawawawaaaatttt?? Een bijna-ruzie hiero??
Ik haat geweld
*ander tafeltje opzoek*
hier aan de andere zijde vraagt je gevoel voor humor, en nog een paar andere abstracte gevoelens waarom je ze de nek om hebt gedraaidquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
samen met jou
waarwaarwaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
wawawawaaaatttt?? Een bijna-ruzie hiero??
Ik haat geweld
*ander tafeltje opzoek*
Ow ja die gast met zijn "bewerk het plaatje met een softwareprogramma"-plaatje en dan zie je iets duidelijks.quote:
Dat zie je ook wel zonder bewerking hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja die gast met zijn "bewerk het plaatje met een softwareprogramma"-plaatje en dan zie je iets duidelijks.![]()
Ja, maar Nouk had de brightness en contrast omhoog gedaan en toen was het zaakje nog duidelijker zienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel zonder bewerking hoor..
ja. hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja die gast met zijn "bewerk het plaatje met een softwareprogramma"-plaatje en dan zie je iets duidelijks.![]()
GMTA.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel zonder bewerking hoor..
Ja. ik zag het ook achter m'n laptop, maar sommigen zagen het echt niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:07 schreef G_E het volgende:
Misschien ligt het aan mijn LCD scherm, maar ik kon het zo ook al goed zien hoor..
Ik schrok me de grieptyfus. Dacht effe dat JA op FOK! zat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
GMTA.
Dacht jij soms ook "goh, het is net alsof ik in de spiegel kijk"?.
.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. hoe doe je dat dan?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:00 schreef XLNt het volgende:
Voor iedereen die 'het' nog niet ziet
Hoe is de foto bedoeld?
Naast mijn arm is een donkere schaduw te zien met daarin een miniem vertikaal streepje licht dat over het bovenste deel van mijn bifi valt. Dat streepje was als teaser bedoeld, en de rest zou weg moeten vallen in de schaduw.
Echter, er blijkt genoeg detail in de schaduw te zitten waardoor je meer zichtbaar kunt maken dan ik momenteel al wilde laten zienGeen ramp natuurlijk, maar dan zijn m'n eerstvolgende foto's gewoon relatief tam. En verder is het mysterie (+ anticipatie) er nu al een beetje af
Hoe krijg je meer te zien dan eigenlijk bedoeld was?
Als je een fotobewerkingsprogramma hebt, laad dan daarin de foto en zoek de gammacorrectie op. Een beetje spelen met de waarde (en dus niet met jezelf!) en je ziet ineens meer dan alleen een streepje licht.
Alternatief: even naar Irfanview surfen (goede tip van Tichelaar) en die viewer downloaden. Dan in het 'Image' menu de optie 'Enhance colors' kiezen (of Shift+G drukken) en de 'gamma correction' waarde naar rechts schuiven tot je blij wordt
Je kunt ook met brightness gaan spelen, maar gamma geeft volgens mij een duidelijker resultaat.
Dat zeg ik, gamma!
Opmerking: een hele hoge gammawaarde geeft echter een vaag en onduidelijk resultaat. Je zou dan de denkfout kunnen maken dat er te weinig detail in de schaduw zit om alles zichtbaar te kunnen maken...
ohw ja, maar ik snapte m even niet want net stond die foto er niet op ofzo, iig ik zag alleen maar kruisjes dusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:09 schreef G_E het volgende:
[..]
[..].
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef Vlarp het volgende:
http://www.serial.nl/uploads/lego-zone.html
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
tsja...bifi![]()
![]()
die drie zijn ZO homo!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
maia hiiii maia haaaa.....
*gauw cd aanzet*
Jij hebt daar een cd van?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
maia hiiii maia haaaa.....
*gauw cd aanzet*
Nou, nee...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij hebt daar een cd van?.
Nou nee, dat is Timmah...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:41 schreef G_E het volgende:
Ik verdenk Wax er opeens van dat-ie ook een "De Efteling - Greatest Hits" cd heeft..
nee dudequote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:
Wel een schande dat die XLNt hetero is..
Bij mij is het juist omgedraaid. Ik kan songteksten niet onthouden, hoe simpel ze ook zijn. Zelfs een liedje als "Vader Jacob" ken ik niet eens. Terwijl ik situaties/ beelden wel gewoon uiteen kan zetten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:44 schreef G_E het volgende:
Liedjes uit je hoofd krijgen, dat lukt me wel. Beelden vind ik altijd wat moeilijker..
Truste Waxxerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:50 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ben slapen![]()
Tis nog waar ook..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:43 schreef G_E het volgende:
[..]
Embrasse-moi... mets un doight dans mon Cul...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
Avec moi dans tes bras, tout est magnifique!
Avec moi dans tes bras, oh la la la la la la!
Avec moi dans tes bras, tout est magnifique!
Avec moi dans tes bras, oh la la la la la la!
Zolang je die alleen maar opzet in noodgevallen, bij een aanval van uiterste meligheid...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis nog waar ook..![]()
Nee.. er zit serieus leuke muziek tussen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Zolang je die alleen maar opzet in noodgevallen, bij een aanval van uiterste meligheid...
"Hugo's Huiskamer" vond ik wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nee.. er zit serieus leuke muziek tussen...![]()
* Het Spookslot nog eens aanzet *
Ik kan de complete attractie VIlla Volta letterlijk meepraten..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Hugo's Huiskamer" vond ik wel een mooi nummer.
omgquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kan de complete attractie VIlla Volta letterlijk meepraten..
heel niet! ben je daar ooit wel eens binnen geweest?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:11 schreef G_E het volgende:
Ik vind de Winkel van Sinkel in Utrecht van binnen wel een beetje lijken op Villa Volta..
Vorige week nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:11 schreef blublub het volgende:
[..]
heel niet! ben je daar ooit wel eens binnen geweest?
nou ik vind t er eigenlijk helemaal niet op lijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Vorige week nog..
Jij bent een vrouw, die kijken heel anders tegen dat soort dingen aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
nou ik vind t er eigenlijk helemaal niet op lijken
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:15 schreef G_E het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die kijken heel anders tegen dat soort dingen aan..
is het ondertussen bevestigd dat het Beaverhausen is?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:33 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat voor kop zou-ie eigenlijk hebben?
OMGquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:55 schreef DennisMoore het volgende:
I'm totally surrounded by no beer!.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben horny
en ik haat horny zijn, en ik wil cammen, maar niet sexcammen!
Shit Kug, je hebt me door.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is het ondertussen bevestigd dat het Beaverhausen is?
lol, deze week ben ik juist al twee keer tijdens het aankleden in slaap gevallenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:28 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... zes uurtjes slapen.
Ik kan het niet meer verdorie, uitslapen!.
Ik nieuwsgierig!! welneee, das enkel voor homo's.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Je bent gewoon nieuwsgierig, niet brutaal![]()
Euh, hij was voor werk. Moet vergaderen geloof ik, maar 2 daagjes. Maar ik ben weer blij dat hij terug is, om hier het hele netwerk is onderhanden te nemen.
De boel valt soms om de 10 minuten uit
Narcoleptie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:35 schreef WAik het volgende:
tijdens het aankleden in slaap gevallen
en dat is....?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Narcoleptie?.
Hey, da's ook ff geschikt dat mijn vader dat niet doet. Moet ik hem toch eens eventjes voor gaan bedenken heb ik zo het ideequote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:54 schreef WAik het volgende:
hmmm mijn vader heeft er juist heel veel verstand van... net als de vriend van mijn zus.... ik wordt er echt way hard uitgeluld vaak
Toch maar eens een boekje met vet-interesante-technische woorden lezen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:54 schreef WAik het volgende:
hmmm mijn vader heeft er juist heel veel verstand van... net als de vriend van mijn zus.... ik wordt er echt way hard uitgeluld vaak
Geld en wel lief...tjonge....you lucky you.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:54 schreef Dark_Killah het volgende:
Whehehe, maar verder is hij wel lief enzo hoor![]()
Die van jou niet danquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geld en wel lief...tjonge....you lucky you.
Geld heeft tie zeker nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Die van jou niet dan
Ehm... 'slaapziekte', simpel gezegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:50 schreef WAik het volgende:
en dat is....?
Hmm, maar goed dat je er vrede mee hebt. Het zal toch maar andersom zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geld heeft tie zeker nieten lief....nou ja vast wel hoor...alleen ik en hem zijn niet zo compatible...zeg maar.
Maakt niet uit...heb er allang vrede mee hoor.
Uuuh hoe bedoel je andersom? Dat tie wel geld zou hebben gehad en niet lief? Ach ben toch niet zo geintereseerd in geld en over een ervenis zit ik ook niet in...die krijg ik wel van mijn moeder.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, maar goed dat je er vrede mee hebt. Het zal toch maar andersom zijn![]()
Oh bedoelde je dat...tja zo was het vroeger wel....althans....het was zo dat ik wel contact zocht maar weinig respons kreeg...en op een gegeven moment heb ik gedacht: "Tja dan niet he...ga ik verder met mijn leven en jij met de jouwe" Daarna kregen we nog een keer fikse ruzie...en nu hoeft het allemaal niet meer...van mijn kant...en zover ik weet ook van zijn kant....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee, ik bedoelde dat het beter is dan dat jou vader niets heel weinig van jou moest hebben, en jij wel van hem. Dan heb je dus best wel een kuttig probleempje. Maar verder vind je pa het niet erg ofzo dat jij en hij niet bij elkaar passen ?
Ja lekker, en tegen mij zei je dat je de hele week vol zat met afspraken... :|quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:35 schreef Semisane het volgende:![]()
![]()
Mogge Jerruh, beav en uiteraard Waxje
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo weer naar huis...de rest van de dag xboxen en luieren
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja lekker, en tegen mij zei je dat je de hele week vol zat met afspraken... :|
Guppies zijn Liefquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:33 schreef ajuu het volgende:
guppies terug na logeerpartijtje
*jaloers kijk*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:48 schreef Idril-2 het volgende:
* DennisMoore heeft tot 11 uur uitgeslapen!![]()
ja, twaalfjes maar dan met vinnen. finding nemo in the ghetto.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
logeerguppies?.
mwah, ze niet doodgegaan in de tussentijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:48 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Guppies zijn LiefIs het goed gegaan het logeerpartijtje?
Ik logeer nog steeds in de Grote Stad bij m'n G-L![]()
En goeiemorgen trouwens, allemaal
* ajuu heeft tot 11 uur uitgeslapen!![]()
Wortelplakjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:29 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaa en het is nog steeds benauwd hier he
wat doet een mens daar aan?Airco kopen, maarja, waarvan?? Wortelplakjes?? En het begint te onweren
Nature's way to battle benauwdheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:29 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaa en het is nog steeds benauwd hier he
En het begint te onweren
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:40 schreef Waxxer het volgende:
Wizje!![]()
Nu in kleur!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
mmmmmm![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:19 schreef Jerruh het volgende:. doe maar weer zwartwit hoor
.
.
Nah..straks misschienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:30 schreef Jerruh het volgende:
nou doe dan!.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHOOOO Ik heb mn lip laten piercen
"That is so sexy"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHOOOO Ik heb mn lip laten piercensamen met mn ma(die nam dr 1 in dr wenkbrauw)
.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"That is so sexy"
faw ih ooh hoen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"That is so sexy"
Nou, als homo zijnde zou ik geen spike nemen op je kin ivm bepaalde orale bloederige taferelen die zich dan kunnen afspelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
lol..naja nu kan ik wel zuipen en zoenen, had met een tongpiercing niet gekund haaha , en nu kan ik kiezen tussen een spike op mn kinnetje of een ringetje om mn lip heen
schroef je m eraf en zet je er een andere op!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als homo zijnde zou ik geen spike nemen op je kin ivm bepaalde orale bloederige taferelen die zich dan kunnen afspelen![]()
![]()
deed het pijn en vooral: welk plaatsje is gereserveerd voor de volgende?
nee dank je..mn pocket nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:44 schreef Waxxer het volgende:
een... een... een.... een brug? Wat houdt dat in?
En ga je ook een spike door je....... pocket laten schieten?
En wat heb jij dan een stoere mamma of is het een afhaalbare?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is 'een brug'?
Een kegel is wel cool. Ringetje lijkt me een beetje onpraktisch, maar ook cool.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
lol..naja nu kan ik wel zuipen en zoenen, had met een tongpiercing niet gekund haaha , en nu kan ik kiezen tussen een spike op mn kinnetje of een ringetje om mn lip heen
Hehe wie weet ketst dat wel heel lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee dank je..mn pocket niet
Ja mn mamma is best stoer(ook allemaal nieuwe kleertjes
) nee niet afhaalbaar...ik zag de naald er zo doorheen gaan! haahhaha
sowieso moet k nu eerst 2 weekjes met dit staafje rondlopen...dus xie welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een kegel is wel cool. Ringetje lijkt me een beetje onpraktisch, maar ook cool.
Jonguh, ik HEB me hier een kegel.... daar hoef ik niks voor te piercenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een kegel is wel cool. Ringetje lijkt me een beetje onpraktisch, maar ook cool.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En een naald door je lip zien gaan??![]()
dat hoeft voor mij niet. Mijn lippen hoef ik sowieso niet te accentueren
geloof ik
kzag de naald bij mn moeder erdoor gaan(wenkbrauw) bij mnzelf niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hehe wie weet ketst dat wel heel lekker![]()
![]()
maarja ik ben geen piercingtypewilde het vroeger trouwens wel, maar dan had ik spijt gekregen denk ik
ik weet ook niet of ik wel een piercinghoofd heb
En een naald door je lip zien gaan??![]()
dat hoeft voor mij niet. Mijn lippen hoef ik sowieso niet te accentueren
geloof ik
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jonguh, ik HEB me hier een kegel.... daar hoef ik niks voor te piercen
mja ja.... heb jij echt geen zilvertoko aan je tepels hangen??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Smaken verschillen.
hahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jonguh, ik HEB me hier een kegel.... daar hoef ik niks voor te piercen
Hang ik er kleine apothekersgewichtjes aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
nee. dat lijkt me ook geen goed idee
denk dat je t je goed zou staan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:55 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zit ook te twijfelen. Ik wil wel een piercing aan bovenkant van m'n oor, maar op 1 of ander manier komt er gewoon niks van terecht.
whahah nee, straks zijn ze helemaal uitgerekt dat je er dan een bord tussen kan stoppenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hang ik er kleine apothekersgewichtjes aan
die wil ik al een ajar, maar telkens vergeet ik naar de piercer te gaan, dus aanstaande week ga ik er in 1 keer 2 laten zettenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
Ik kan nog zonder piepen door de metaaldetector.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:54 schreef Waxxer het volgende:
mja ja.... heb jij echt geen zilvertoko aan je tepels hangen??
gaafquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef Jerruh het volgende:
ow ik heb al twee in me bovenoor en had er ene in me wenkbrauw, enzo.
uhuh, ik voel er niks meer van, heb nie eens het idee da ze er zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
gaaf...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:34 schreef Waxxer het volgende:
hie heeuw finnin fekf?
Och, tijdens de seks vind ik het wel leuk, maar daarna en daarvoor mogen ze van me uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Het enige goede aan piercings is, dat ze er ook weer uit kunnen..
Twee nog wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
khad ooit een vriendje met 2 tongpiercings..AANRADER!!!!!!!!!
Wat had jij in zijn navel te zoeken danquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Twee nog wel.![]()
Ik had ook met een jongen die een tongpiercing heeft wat gehad. Alleen je voelt gewoon een soort van een bol metaal, maar voor de rest was het gewoon hetzelfde gedoe.
Hij heeft ook 1 in z'n navel, dat vond ik weer wat minder.
Pluisjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat had jij in zijn navel te zoeken dan![]()
Zoals hij het zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pluisjes.
Footoowquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:33 schreef ajuu het volgende:
nieuwe schoenen gekocht, pumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Hij was zich nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pluisjes.
Ik heb ook puma'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:33 schreef ajuu het volgende:
nieuwe schoenen gekocht, pumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Laten we het maar hierbij houden...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hij was zich niet![]()
smoesje;)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laten we het maar hierbij houden...
Gij bent nog minderjarig![]()
Die puma's met klittenbandjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:47 schreef ajuu het volgende:
puma mostro whispering blue
sssssssttt...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die puma's met klittenbandjes?![]()
I never promised you a rosegarden!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef Jerruh het volgende:
gadverdamme, die sokken!!!!! bah!!!!!!!!!.
Ach ja..je hebt iig je eigen stijl.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
I never promised you a rosegarden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn niet geel met groen.quote:
nee, keurig he? onopvallend, bijna FOKquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn niet geel met groen..
dus een modeflater is gewoon meteen een eigen stijl?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja..je hebt iig je eigen stijl.![]()
Kan ik van sommige mensen hier niet zeggen![]()
Als je er lekker in voelt wel ja ongeacht wat andere mensen ervan vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus een modeflater is gewoon meteen een eigen stijl?.
maar, jerruh, welke sokken DAN? help!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus een modeflater is gewoon meteen een eigen stijl?.
ik zal mijn geitenwollen sokken es aandoen op mijn knalrode etnies, en noem het mijn stijl.
@ajuu: maakt niks uit hoor. leuke schoenen, maar de sokjes erbij zijn beetje zonde
.
hahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar, jerruh, welke sokken DAN? help!
die sokken draag ik ook alleen maar omdat beaverhausen het wil
ik zoek een wit konijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
Weer 2 smakelijke onderwerpen gemist....not!
ik las blote billenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahahaha
dgewoon met je blite poten er in!
And by the way, in case you're wondering, he went that way.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zoek een wit konijn
maar ik wil helemaal niet naar gekke mensen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
And by the way, in case you're wondering, he went that way.
gezien je fotoboek ben jij ook niet vies van stijl...zeer stijlvol bij tijd en wijle zelfs....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je er lekker in voelt wel ja ongeacht wat andere mensen ervan vinden.
ben je ook on-jarig vandaag?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef ysklontje2000 het volgende:
Cheshire Cat: And by the way, in case you're wondering, he went that way.
Alice: Who did?
Cheshire Cat: The White Rabbit!
Alice: He did?
Cheshire Cat: He did what?
Alice: Went that way.
Cheshire Cat: Who did?
Alice: The White Rabbit.
Cheshire Cat: What rabbit?
Alice: You just said --
hhahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik las blote billen
ja, ajuu, gewoon met je blote billen erin, zegt jerruh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
who needs sex when you got soxquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hhahahaha
ai ai ai!!!!
daar zal ik je nooit om vragen
hoogstens dat je je sokken tussen je billen doet
bewuste of onbewuste combo 's ? daar zit hem de kneepquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:53 schreef Andyvie het volgende:
Ajuu, het valt mee hoor, in vergelijking met welke combinaties ik soms aan heb
Nee, geen foto's. Maar ik ben compleet blind in het combineren van kleuren. Ik zie echt niet wat bij elkaar past en wat nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
bewuste of onbewuste combo 's ? daar zit hem de kneep
foto's![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, geen foto's. Maar ik ben compleet blind in het combineren van kleuren. Ik zie echt niet wat bij elkaar past en wat niet
I am!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:27 schreef ajuu het volgende:
just try to stay positive
Euhmm, zo ver gaat het bij mij nou ook weer niet. Maar vaak is het bij mij een geval van net niet, zeg maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
ajuu-san op weg naar een nieuwe werkdag bij tokio citybank![]()
en...zeggen mensen daar dan wat van...of kijken ze je alleen meewarig aan...zo van: zodra ie een vriendin heeft, komt het wel goed...die zal daar wel op letten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, zo ver gaat het bij mij nou ook weer niet. Maar vaak is het bij mij een geval van net niet, zeg maar
Krijg je promotie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Damn!
Ik ga dus echt voorlopig niet weg bij Alternate. Toekomst daar ziet er zonnig uit
Neuh, ik ben al soort van 3e man geworden nu. Maar reed met m'n chef mee naar het busstation en die zag wel een zonnige toekomst voor me... en dan als in functies met een stuk meer verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Krijg je promotie?
in a boring roomquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:48 schreef ajuu het volgende:
i'm just sittin' here
bij mij is het gewoon slaapgebrekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... 'slaapziekte', simpel gezegd.
Mensen die zomaar ineens in slaap kunnen vallen..
Hey Blublub!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:54 schreef blublub het volgende:
ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor
[afbeelding]
dus
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GJ zit al aan zn 4e raket van vandaag...
Eetse!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oeh! Gooi er eens een deze kant op?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klik eens door naar zijn profielquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:01 schreef blublub het volgende:
wie of wat is een GJ dan?
wie heeft jou wijsgemaakt dat er een andere uitleg van natte wind is?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:09 schreef blublub het volgende:
ohw
ja ik kan ook niet alles weten... als iemand toevallig weet wat een natte wind is/waar je die AAN KAN SCHAFFEN (ja ik weet wat het ook kan zijn, maar ik moet het ergens mee naar toe nemen, maar ik weet niet wat het is, maar ik moet het echt hebben vrees ik, dus geen flauwe opmerkingen okay?) dus als iemand enig idee heeft.....
niemandquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:10 schreef WAik het volgende:
[..]
wie heeft jou wijsgemaakt dat er een andere uitleg van natte wind is?![]()
[EDIT]
*Heel hard *BLOND!!!!* roept![]()
[/EDIT]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:54 schreef blublub het volgende:
ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor
[afbeelding]
dus
*hulde uitspreekt voor de persoon die de naieve blub zo'n poets kan bakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:12 schreef blublub het volgende:
[..]
niemand
het is een opdracht ja, ik moet het meenemen en in een reistas stoppen, en dat gaat niet met de soort waar jij aan denkt mên
*boos kijkt en terugroept: DONKERblond voor jou meneer!*
en met mij 300 anderenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:14 schreef WAik het volgende:
[..]
*hulde uitspreekt voor de persoon die de naieve blub zo'n poets kan bakken
bronquote:Even voor de leken in studentenland: een natte wind is geen smerige scheet. Een natte wind is iemand die op een overdreven manier aandacht zoekt van een meisje om wat van haar gedaan te krijgen.
thanx dude, das echt super!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:22 schreef blublub het volgende:
ik heb t! ik neem een foto van Jody Bernal mee!
yo, we are tha man!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
Googlen is ook zooo moeilijk..
als iets bestaat of als een mens iets weet en het geplubiceerd heeft, is geen vraag onmogelijk te beantwoorden middels google. maw: alles is op te zoeken (zolang je maar googled en de juiste zoektermen gebruiktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:27 schreef blublub het volgende:
g-e-n-i-a-a-l, echt! ik wist t echt niet, was echt wanhopig dingen aan het bedenken, maar heb nog serieus een 5 jaar oude foto van de megafestatie van meneer Bernal, dus die gaat in de tas
quote:
Tartaarsaus.quote:
Hoi Timmah.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:34 schreef Timmah het volgende:
Hoi.
Hoi Bifi.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi Timmah..
Leuk dat je er bent..
Euhm... leuke broek ajuu.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef ajuu het volgende:
ik was nog op de FOK [HOMO] meet in Istanbul vorige week maar er kwam niemand opdagen
[afbeelding]
queer as fok
Ka-ra-téquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tartaarsaus.
H&Mquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm... leuke broek ajuu..
.
Noem me maar gewoon Beavje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoi Bifi.
Wat leuk om je weer te zien.
Dat si leuk voor je.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef Timmah het volgende:
Ik had vandaag een Meneer met Jude-like-qualities in de winkel...
En een Chihuahua met suikerverslaving.
Ja he?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat si leuk voor je..
En minder voor de Chihuahua..
Ik denk dat de meneer het ook leuk vond.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja he?.
Ik werd toch wel zo intens blij toen hij binnen liep..
Die meneer dan. Die Chihuahua vond ik wat minder natuurlijk..
.
Helaas, ik was pardoes mijn camera vergeten mee te nemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat de meneer het ook leuk vond..
Heb je nog foto's gemaakt?.
Van de meneer..
Niet van de Chihuahua..
Groetjes aan Gerdoow.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:46 schreef blublub het volgende:
*weg is en misschien naar Minimeet toe is*![]()
Volgende keer je cameraatje meenemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Helaas, ik was pardoes mijn camera vergeten mee te nemen..
Volgende keer maar in de herkansing he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |