Dat is een Messenger smileyquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
i dunno :S
Whoops hahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dat is een Messenger smiley
ja!quote:ysklontje:
{i]quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:34 schreef WAik het volgende:
tvp[/i]
Hoezo? Ben je van plan deze ellende nog een keer te gaan lezen?
!quote:CrazyDutchPunk:
ik voel me hier buitengesloten aangezien mensen hier allemaal een geschiedenis met elkaar hebben en niemand tegen me trug lult
Sorry schat, ik bedoelde het in momenten als er idd een discussie wordt gevoerd over Nathan of whatever!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:20 schreef WAik het volgende:
[..]
ja!
voordat ik iemand op zijn lul trap met een of andere ondoordachte opmerking terwijl misschien net iets ergs is gebeurd met iemand...(ben ik nou zielig aan het doen ?
![]()
)
[..]
!!
* * CrazyDutchPunk telt msn-log en forumkarakters bij elkaar op en komt toch op zo'n 43000 tekens
kga slapen! alweer een lange dag, morgen weer vroeg op![]()
Je zei beddek.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:23 schreef WAik het volgende:
toevoeging op beddek-verhaal: als kind ben ik eens een keer wakker geworden in een wereld vol met vaag wit licht... na een paar minuten snapte ik dat ik mijn dekbed was gerold, maar ik kon de opening van de hoes niet meer vinden![]()
![]()
moet je meer rellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry schat, ik bedoelde het in momenten als er idd een discussie wordt gevoerd over Nathan of whatever!
ik bedoelde beddekovertrek :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je zei beddek. :').
Ik vinnum geweldig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:34 schreef WAik het volgende:
[..]
ik bedoelde beddekovertrek
Godver MUUS, dat wilde ik net zeggen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je zei beddek..
nuecken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vinnum geweldig..
tsss niet vloeken!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Godver MUUS, dat wilde ik net zeggen!.
Okay, deze zag ik niet aankomen. In dit topic enzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:35 schreef WAik het volgende:
[..]
nuecken?![]()
Ja. Hoi. het Vaticaan is ietsje verder.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:36 schreef WAik het volgende:
[..]
tsss niet vloeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |