dan hebben ambtenaren ook al geen gevoel voor humor!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:10 schreef IkKooK het volgende:
Solliciteerd een man voor ambtenaar. In principe normaal sollicitatie gesprek. Vraagt de afnemer aan sollicitant: Heeft u nog iets speciaals te melden? Zegt sollicitant: Ja,zo als je al hebt gezien: ik heb geen neus meer. Zegt de afnemer: Oh, dat komt goed uit, dan mag je een uurtje later beginnen! "Hoezo?" vraagt de sollicitant. " Wij ambtenaren, eten toch het eerste uur uit ons neus!"
p.s. ben zelf ook ambtenaar de zelf spot mag he! En deze vond ik als een van de weinige abmtenaar grapjes wel ok.
zuurpruimquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:27 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
argh hou op! hou op!! please
Daar hoort één punt achterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
komt een turk bij de kassa....
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:46 schreef Enchanter het volgende:
Komt een Marokkaan bij de dokter met een kikker op z'n hoofd
Zegt die kikker :"Dokter, er zit een gezwel onder m'n poot"
![]()
Frans Bauer komt bij de dokter , zegt Frans Bauer :"Help dokter ik heb kanker"
zegt de dokter :"oh gelukkig ik dacht dat je kwam zingen"
lees voortaan eerst even topic door voordat je in herhaling valtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:50 schreef YubYub het volgende:
Gaat een Belg op de grond zitten...valt ie eraf. Springt een Belg een gat in de lucht....springt ie mis![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:08 schreef marchien het volgende:
Sam loopt aan de linkerzijde van het kanaal te wandelen. Het is mistig.
Aan de andere zijde van het kanaal ziet hij een schaduw.
Dat kon mijn vriend moos wel eens wezen denkt hij. Maar als ik nu roep, en het is hem niet, dan sta ik zo voor lul, dus ik wacht wel tot bij de brug, dan zie ik wel of het hem is.
Moos loopt aan de rechterzijde van het kanaal te wandelen.
Aan de andere zijde van het kanaal ziet hij iets lopen.
Dat kon mijn vriend moos wel eens wezen denkt hij. Maar als ik nu roep, en het is hem niet, dan sta ik zo voor lul, dus ik wacht wel tot bij de brug, dan zie ik wel of het hem is.
Komen ze bij de brug, wat blijkt nou? zijn ze het allebei niet.....![]()
Ik mis de grap evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef A.J. het volgende:
er zitten twee duikboten in een boom te kaarten
loopt er een ei langs
ei: " mag ik mee doen"
duikboot : " nee"
Wat betekent CENT?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:58 schreef Qsilver het volgende:
Lopen 2 kippen op straat, zegt de een: "tok"
zegt de ander: "You tokkin' to me?"
ahhh, 50cent is dus afgeleid van 50 chinezenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:52 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
[..]
Wat betekent CENT?
Chinezen Eten Nasi. En die T dan? Die drinken ze 's middags!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef A.J. het volgende:
er zitten twee duikboten in een boom te kaarten
loopt er een ei langs
ei: " mag ik mee doen"
duikboot : " nee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Tis maar wat het waard isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:37 schreef kipnuggetje het volgende:
wat is het toppunt van dubbelgevoel?
je schoonmoeder met je nieuwe ferrari de afgrond in zien rijden...![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:33 schreef -DEVON- het volgende:
Een zesjarig meisje staat met haar moeder onder de douche.
Nadat ze een tijdje naar haar moeder heeft gekeken, vraagt ze:"Mama, wanneer krijg ik ook zulke borsten?" Zegt moeder: "Als je braaf elke ochtend je boterhammetjes opeet, krijg je later net zulke borsten als ik."
Een paar dagen later staat ze met haar vader onder de douche. Dit keer staat ze haar vader aan te kijken, en vraagt vervolgens aan hem: "Papa, wanneer krijg ik ook zo'n penis tussen mijn benen?
Zegt vader:"Als je niks tegen mama zult zeggen, nu meteen !"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |