Dat die gedragtechnisch anders zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:13 schreef Vlarp het volgende:
Wasser met Bi's Ijs?
neuh, maar 1 homo op pak-m-beet 400 mensen in één flat is wel een beetje erruug weinig hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef Andyvie het volgende:
@meneer L: tja, das ook wel zo, maar statistieken kloppen ook niet alitjd hoor
Nou, als ik in een andere flat er zo al 8 weet te noemen, dan heeft dat het tekort hier wel weer een klein beetje opquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
neuh, maar 1 homo op pak-m-beet 400 mensen in één flat is wel een beetje erruug weinig hoor
Ow gut...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef Cairon het volgende:
*schopt Wizarddragon gewoon voor de fun
*Cairon is drie keer zo gemeen als Kugari-Ken
pas maar op en ga maar vast bibberen, want hij komt net onlinequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef Cairon het volgende:
*schopt Wizarddragon gewoon voor de fun
*Cairon is drie keer zo gemeen als Kugari-Ken
Tsssss die gaan we onthouden, die oorspronkelijke boodschap, humor is daar zeker twee maanden geleden overledenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow gut...-.
edit: niet aardig van mij
ow yippiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
pas maar op en ga maar vast bibberen, want hij komt net online
samen met jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
humor is daar zeker twee maanden geleden overleden
Ja geweldig...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wat doet mijn topicje het toch goed,![]()
De ironie straalt er vanaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja geweldig...
Tsja je ziet wie d'r begon.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
wawawawaaaatttt?? Een bijna-ruzie hiero??
Ik haat geweld
*ander tafeltje opzoek*
hier aan de andere zijde vraagt je gevoel voor humor, en nog een paar andere abstracte gevoelens waarom je ze de nek om hebt gedraaidquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
samen met jou
waarwaarwaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
wawawawaaaatttt?? Een bijna-ruzie hiero??
Ik haat geweld
*ander tafeltje opzoek*
Ow ja die gast met zijn "bewerk het plaatje met een softwareprogramma"-plaatje en dan zie je iets duidelijks.quote:
Dat zie je ook wel zonder bewerking hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja die gast met zijn "bewerk het plaatje met een softwareprogramma"-plaatje en dan zie je iets duidelijks.![]()
Ja, maar Nouk had de brightness en contrast omhoog gedaan en toen was het zaakje nog duidelijker zienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel zonder bewerking hoor..
ja. hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja die gast met zijn "bewerk het plaatje met een softwareprogramma"-plaatje en dan zie je iets duidelijks.![]()
GMTA.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel zonder bewerking hoor..
Ja. ik zag het ook achter m'n laptop, maar sommigen zagen het echt niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:07 schreef G_E het volgende:
Misschien ligt het aan mijn LCD scherm, maar ik kon het zo ook al goed zien hoor..
Ik schrok me de grieptyfus. Dacht effe dat JA op FOK! zat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
GMTA.
Dacht jij soms ook "goh, het is net alsof ik in de spiegel kijk"?.
.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. hoe doe je dat dan?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:00 schreef XLNt het volgende:
Voor iedereen die 'het' nog niet ziet
Hoe is de foto bedoeld?
Naast mijn arm is een donkere schaduw te zien met daarin een miniem vertikaal streepje licht dat over het bovenste deel van mijn bifi valt. Dat streepje was als teaser bedoeld, en de rest zou weg moeten vallen in de schaduw.
Echter, er blijkt genoeg detail in de schaduw te zitten waardoor je meer zichtbaar kunt maken dan ik momenteel al wilde laten zienGeen ramp natuurlijk, maar dan zijn m'n eerstvolgende foto's gewoon relatief tam. En verder is het mysterie (+ anticipatie) er nu al een beetje af
Hoe krijg je meer te zien dan eigenlijk bedoeld was?
Als je een fotobewerkingsprogramma hebt, laad dan daarin de foto en zoek de gammacorrectie op. Een beetje spelen met de waarde (en dus niet met jezelf!) en je ziet ineens meer dan alleen een streepje licht.
Alternatief: even naar Irfanview surfen (goede tip van Tichelaar) en die viewer downloaden. Dan in het 'Image' menu de optie 'Enhance colors' kiezen (of Shift+G drukken) en de 'gamma correction' waarde naar rechts schuiven tot je blij wordt
Je kunt ook met brightness gaan spelen, maar gamma geeft volgens mij een duidelijker resultaat.
Dat zeg ik, gamma!
Opmerking: een hele hoge gammawaarde geeft echter een vaag en onduidelijk resultaat. Je zou dan de denkfout kunnen maken dat er te weinig detail in de schaduw zit om alles zichtbaar te kunnen maken...
ohw ja, maar ik snapte m even niet want net stond die foto er niet op ofzo, iig ik zag alleen maar kruisjes dusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:09 schreef G_E het volgende:
[..]
[..].
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef Vlarp het volgende:
http://www.serial.nl/uploads/lego-zone.html
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
tsja...bifi![]()
![]()
die drie zijn ZO homo!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
maia hiiii maia haaaa.....
*gauw cd aanzet*
Jij hebt daar een cd van?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
maia hiiii maia haaaa.....
*gauw cd aanzet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |