quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:03 schreef texelonia het volgende:
Zou je daar geen bevestigingsmailtje van hebben gehad dan? of delete je die altijd?
Doe je goed. Succes morgen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking. Ook houd ik voet bij stuk over visite schema, was even moeilijk, maar ik bleef wel op mijn streepjes staan, dus eigenlijk ook weer een beetje trots op mezelf.
Hoezo zenuwachtig?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
De bijna-papa is nu de heg aan het kortwieken en ineens is de tuin een stuk groter![]()
Dat is nou eens een goeie, dat je daaraan gedacht hebt. Had ik altijd zo`n hekel aan op de kraamafdeling, dat die opa`s en oma`s al compleet met die kleine aan de leur waren voor moeders haar eigen kind had gezien. Begreep sowieso niet hoe ze dat in hun hoofd haaldenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
Thanks allemaal!!!
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking.
dinsdag zou ze gestript worden en de 19e ingeleidquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:39 schreef bixister het volgende:
en little-angel zou toch ook misschien ingeleid gaan worden las ik ergens? wanneer ook weer precies -als 't niet vanzelf zou beginnen-?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:19 schreef Luchtbel het volgende:
..... maar goed, als je nu die benen ziet die ze ingeklapt had al die tijd![]()
Zeg dat welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
ja hier!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 06:07 schreef ThunderChild het volgende:
Nog geen vers babietje ??
quote:Hoi Suzanne. Gisteren is om 18.08 uur Morgaine Chevanity (meisje) geboren. Ze weegt 3760 gram en is 50 cm groot.
Heb je haar weer met haar olifantengeheugen !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
En inderdaad de naam die je ruim een jaar geleden al in gedachten had![]()
Tuurlijk wel, dat wordt dan gewoon Truus ofzowquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:47 schreef Spindizzy het volgende:
Als die ooit AD&D gaat spelen hoeft ze in ieder geval geen naam voor haar character te verzinnen...
Gefeliciteerd
Mwah, ik ben niet echt geschrokken. Als ik de verhalen hier zo hoor kan dit nog weken aanhoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef bixister het volgende:
piglet, oei dat was wel even schrikken lijkt me!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb je haar weer met haar olifantengeheugen !!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij een...... pinguin gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
Het is er echt 1
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:24 schreef Jdee het volgende:
wordt er nog steeds een beetje verlegen van, dat zoiets moois, nu bij mij... waw...
Op het bevallingsfront van Anitra geen nieuws, ik wacht in spanning op een smsje.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:25 schreef Jdee het volgende:
en aandacht afleiden:
hoe is het trouwens op het bevallingsfront, Anitra!! Tinkepink! (en ik vergeet nu iemand, sorry)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:48 schreef phluphy het volgende:
En of het een harde buik was gisterenEerlijk gezegd denk ik, nu Piglet het ook al had, dat het carpaccio-krampjes zijn
![]()
![]()
Een heftig verlangen naar .....
![]()
Ik vond het ook al zo grappig om te lezen dat ze gelijk oplopen. Ik hoop inderdaad dat Snotje netjes op tijd komt en ik heb zelfs zo'n voorgevoel dat meneer zich wat eerder gaat aankondigen. Vraag me niet waarom maar ik loop al een tijdje met dat gevoel rond. Voorlopig moet hij van zijn mama nog minimaal 5 weekjes wachten want ik wil wel heel graag thuis bevallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:59 schreef piglet het volgende:
m@x hé onze kindjes lopen gelijk opDie van jou is lekker vlot dus, leuk hoor! Hopelijk betekent dat ook dat hij straks niet vreselijk lang op zich laat wachten
quote:Hedenmorgen 11.51 geboren is Djulian, gewicht is 3160 gram en lengte is 51cm. Mama en kind zijn oke.
hahahha uhm "geen commentaar"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
p_iglet is jouw borduurwerkje eigenlijk af????
Nou inderdaad, Snotje moet nog wel even een paar weekjes wachten hoor! Nu is het echt nog te vroeg (en dat geldt dus ook voor die van mij vind ikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef m@x het volgende:
Ik vond het ook al zo grappig om te lezen dat ze gelijk oplopen. Ik hoop inderdaad dat Snotje netjes op tijd komt en ik heb zelfs zo'n voorgevoel dat meneer zich wat eerder gaat aankondigen. Vraag me niet waarom maar ik loop al een tijdje met dat gevoel rond. Voorlopig moet hij van zijn mama nog minimaal 5 weekjes wachten want ik wil wel heel graag thuis bevallen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja hier!!!!![]()
Kreeg net een smsje van Little-Angel!
[..]
Kijk dat zijn de berichtenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:10 schreef p_iglet het volgende:
Smsje van Anitra
[..]
Poeh, dat is wel snel hoor. Dan kan ik maar drie weekjes van mijn verlof genieten i.p.v. zes... En bovendien moeten de dames (en TC natuurlijk) hier dan ruim 2 maanden wachten op het volgende beebje. Weet niet of ze dat wel kunnen hoor..... Volgens mij is mijn lijf wel alvast aan het oefenen met slijm verliezen. Sinds een dag of twee kom ik regelmatig slijm tegen. Het is nog mooi helder dus geen bloederige kwalletjes, propjes of bergjes om me druk over te maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:41 schreef piglet het volgende:
[..]
Nou inderdaad, Snotje moet nog wel even een paar weekjes wachten hoor! Nu is het echt nog te vroeg (en dat geldt dus ook voor die van mij vind ik).
Als die van jou nou eens lekker vroeg komt en die van mij gewoon op tijd, kunnen we voor een datumtweeling gaan
Ja, nu wil ik hem natuurlijk zienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:45 schreef Jdee het volgende:
Ladybos> net zo scherp en stoer als die van jou. wij hadden trouwens ook een alienfoto erbij zitten, eentje met zwaaiend handje erop zelfs, en incl een soort van hoorntjes (iek! 2 geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen?!) bijna, maar die is niet gescand. expres. hij is eng.
Ok, dan ga ik wel eerstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:45 schreef m@x het volgende:
Poeh, dat is wel snel hoor. Dan kan ik maar drie weekjes van mijn verlof genieten i.p.v. zes... En bovendien moeten de dames (en TC natuurlijk) hier dan ruim 2 maanden wachten op het volgende beebje. Weet niet of ze dat wel kunnen hoor..... Volgens mij is mijn lijf wel alvast aan het oefenen met slijm verliezen. Sinds een dag of twee kom ik regelmatig slijm tegen. Het is nog mooi helder dus geen bloederige kwalletjes, propjes of bergjes om me druk over te maken.
Is niet gek, ik was het ook van plan. Gewoon vragen of ze kunnen kijken of er al ontsluiting is, omdat je nogal veel "voorwerk" hebt gehad. Hoe laat moet je er morgen zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:02 schreef Sugar het volgende: Vraag: is het gek om morgen in het ziekenhuis te vragen of ze willen voelen of er al wat gaande is vanbinnen? Want ik heb zoveel gezeur en gereutel in de onderbuik, dat ik er wat van denk! Zou dat heel gek zijn?![]()
Sugar, begrijp ik het goed dat je overgedragen bent aan de gyn? Je hebt dus in weze niets meer van doen met je vk? Bij een vk is het altijd wat makkelijker aankloppen vind ik zelf...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:02 schreef Sugar het volgende:
Ik wil 'm ook zien!![]()
Vraag: is het gek om morgen in het ziekenhuis te vragen of ze willen voelen of er al wat gaande is vanbinnen? Want ik heb zoveel gezeur en gereutel in de onderbuik, dat ik er wat van denk! Zou dat heel gek zijn?![]()
Loena, weet jij dat misschien?
Waarom zijn hollandse namen tegenwoordig zo moeilijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:31 schreef Lois het volgende:
Morgaine en Djulian van harte welkom in de wereld.
Sprak zij, die haar eigen vragen altijd als "lomp" aankondigdequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:34 schreef Luchtbel het volgende: Schaam je nooit en voel je geen zeur!
Ga jij je ff ergens anders mee bemoeienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sprak zij, die haar eigen vragen altijd als "lomp" aankondigde![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waar die extra D voor isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom zijn hollandse namen tegenwoordig zo moeilijk
Love u 2 !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ga jij je ff ergens anders mee bemoeien![]()
Hier ook ééntje . . .quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef Spindizzy het volgende:
Ik snap niet waar die extra D voor is
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Love u 2 !![]()
Heb je de concurrentie (Morris) gezien?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hoop nog steeds dat je een mooie zoon krijgt voor Jolietje![]()
ik snap uberhaupt niet waarom er niet gewoon namen als : Joost , Piet , Kees , Anna enz enzquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hier ook ééntje . . .
Er is wel een Piet!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet waarom er niet gewoon namen als : Joost , Piet , Kees , Anna enz enz
namen zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:43 schreef Joene het volgende:
ik snap uberhaupt niet waarom er niet gewoon namen als : Joost , Piet , Kees , Anna enz enz
namen zijn.
Ik wist niet eens dat hij concurrentie wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb je de concurrentie (Morris) gezien?Wordt een zware dobber !
Weet ik , vind ik ook een mooie naamquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Er is wel een Piet!
Moest er wel even aan wennen maar ik ben nu helemaal om! Net als Janneke, die vind ik ook erg leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:47 schreef Joene het volgende:
Weet ik , vind ik ook een mooie naam
Djen is nog wel leuk, maar Djulian ?? Nee, ik zou er niet voor gekozen hebben . . .quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga ervan uit dat ze Djulian hebben gekozen omdat het past bij Djen. Klinkt mij althans plausibel in de oren![]()
Ik vroeg dat ook ivm het kraambed, vinnik altijd zo jammer voor de mensen als ze zeg maar van de gyn worden dat ze dan gelijk geen verloskundige meer hebben. Is zo onhandig in het kraambed( bij huis/tuin en keukenvragen zeg maar en de dagelijkse controles). Misschien is daar wel een regeling voor in het ziekenhuis bij jou( bij ons vergaten die gasten dat vaakquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:01 schreef Sugar het volgende:
Ja, klopt, ben in het ziekenhuis nu, vanwege stuitligging.![]()
Maar gewoon doen dus? Mooi! Goed dat jij dat ook gaat doen, Fluf! Ik mag er morgen om 11.30 u. weer heen. Ben benieuwd of ze iets voor me kunnen en willen doen!
Hallo zegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij concurrentie was![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hallo zegHeb jij z'n meest recente foto al gezien in zijn eigen topic????
Dan snap je het wel hoor![]()
Ik wist niet of ie wel wou....dat ie mooi is had ik heus wel door!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hallo zegHeb jij z'n meest recente foto al gezien in zijn eigen topic????
Dan snap je het wel hoor![]()
Jolie is een bloedmooie meid, dus hij zou wel gek zijn als hij niet met haar op stap zou willenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wist niet of ie wel wou....dat ie mooi is had ik heus wel door!
Je kan me nog niet horen,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:23 schreef ikikke het volgende:
Xanthe heeft destijds een gedichtje gebruikt om aan haar (schoon)ouder(s) te laten weten dat ze zwanger was. Wie kan dat gedichtje weer terugvinden ?
Ik zoek het namelijk voor iemand anders maar kan het helaas helemaal niet meer terugvinden.
Thx !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:38 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Je kan me nog niet horen,
je kan me nog niet zien,
want ik word pas in februari 2005 geboren
mag dan mijn foto in dit lijstje misschien???
(had m al ff ergens neergeplakt, zodat ik m zelf ook kon gebruiken)
Sinds wanneer mogen er alleen nog maar namen worden gegeven die JIJ leuk vindt ? Volgens mij is het veeeeeeeeel belangrijker dat de ouders de naam leuk vinden. Als je zelf kinderen krijgt noem je ze toch fijn Kees of Bep, net wat jij mooi vindt (en ik dus weer afschuwelijk). Ieder zijn meug hoor, live and let live !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:48 schreef Joene het volgende:
Djen ook al zon lekkere hollandse naam
Gelukkig maar Phileine, is idd heel erg belangrijk dat je bij iemand je ei kwijt kunt. Mijn ervaring in het ziekenhuis waar ik gewerkt heb is helaas anders, vooral bij mensen die vanaf het begin bij de gyn liepen, 9 van de 10 keer vergaten die mannen een vk in te schakelen voor het kraambed, is toch heel erg jammer voor de kraamvrouw!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef phileine het volgende:
Ik ben wegens zwangerschapvergiftiging in het ziekenhuis bij de gyn bevallen, maar de nacontrole thuis werd toch gewoon door mijn eigen vk gedaan. En die kon ik ook nog steeds tussendoor bellen voor vragen. Dat was wel lekker. In het ziekenhuis had ik de dag na de bevalling ook een vk aan mijn bed. Wel eentje die ik nog niet kende, maar ik kon wel lekker bij haar uithuilen van alle emoties en ze nam echt de tijd voor mij en mijn vragen. Was echt perfect geregeld.
Ik snap het, gelukkig is het nu achter de rug en hopelijk hersteld ze snelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:15 schreef Anitra het volgende:
Nee Loena, maar zo erg is de pijn geweest in d`r bekken.
En bij deze Djen en Djulian
[afbeelding]
Wat ziet ze er trots uitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:15 schreef Anitra het volgende:
[afbeelding]
Wow, wat een servicequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:15 schreef Anitra het volgende:
Loena,zo erg is de pijn in d`r bekken nou al die tijd geweest
[afbeelding]
Jaaa zo lief he !! *smelt*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:08 schreef Luchtbel het volgende:
Oooh wat mooi!
En zus met broertje
He texelonia, vervelend hè? Ik heb het ook een paar keer gehad en het is inderdaad niet comfortabel en ook een beetje verontrustendquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef texelonia het volgende:
Ik heb al de hele avond enorm last van harde buiken!De verloskundige had gezegd dat dat niet erg was, zolang het maar geen pijn deed. En het doet ook niet echt pijn, maar voelt wel erg oncomfortabel... Beetje wennen dit.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 06:23 schreef ThunderChild het volgende:
Nog geen nieuws van Tink ??
Het idee dat er regelmaat in zat had ik op een gegeven moment wel een beetjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:19 schreef piglet het volgende:
He texelonia, vervelend hè? Ik heb het ook een paar keer gehad en het is inderdaad niet comfortabel en ook een beetje verontrustend
De verloskundige had tegen mij gezegd dat ik moest bellen zodra er regelmaat in zat of zodra het pijnlijk werd. Je zei al dat het niet echt pijn doet, maar heb je het idee dat er regelmaat in zit? Zo ja, dan moet je misschien toch even bellen...
Maar als dat ook niet zo is, probeer je een dan maar beetje te ontspannen (weg achter de computer dusen even lekker op de bank of op bed gaan liggen. Diep ademhalen en rustig proberen te worden. Soms kan een warm bad of een lekkere douche ook helpen
).
Heb je toevallig een drukke/stressvolle dag achter de rug? Dat kan de oorzaak zijn.
Maar ook een groeispurt kan hiervoor zorgen. Allemaal redelijk onschuldig, maar toch...
O, ja ik ben inmiddels wel ontzettend nieuwsgierig naar hoe het met Tinkepink is. Ik hoop zo dat ze inmiddels al heerlijk aan het genieten is van haar mini...
Ik ben de enige hier die wel goed geslapen heeft geloof ik! De nacht ervoor had ik juist slecht geslapen, dus was best moe en op tijd naar bed gegaan. Even wakker geworden toen m'n vriend vanochtend vroeg naar zn werk moest en toen weer heerlijk verder geslapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:48 schreef piglet het volgende:
O ja, tex hoe ben je de nacht doorgekomen? Zijn je harde buiken weer afgenomen?
Dat duffe gevoel heb ik dus ook vaak als ik weer wakker word! Een dubbellikker is het antwoord!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:49 schreef phluphy het volgende:
Bah, echt naar dat we met zovelen zo slecht hebben geslapen ! Laten we hopen dat het vannacht beter gaat ! Ik moet wel zeggen dat die uurtjes bijslapen overdag wel helpen, al word je soms met zo'n duf gevoel wakker en duurt het lang voor je weer "helder" bent.
Sugar Ben je al weg naar de gyn? Veel succes ! Hopelijk word je wijzer.
Een dubbellikker is bij jou tegenwoordig het standaard antwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:53 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dat duffe gevoel heb ik dus ook vaak als ik weer wakker word! Een dubbellikker is het antwoord!
Ik ga zo met vriendje samen naar het ziekenhuis. Heb wat dingen te vragen (ook over eventuele keizersnee, eng!) en hoop idd dat ik er wijzer van word! Thanks, meis!!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:53 schreef Sugar het volgende:
Dat duffe gevoel heb ik dus ook vaak als ik weer wakker word! Een dubbellikker is het antwoord!
quote:Ik ga zo met vriendje samen naar het ziekenhuis. Heb wat dingen te vragen (ook over eventuele keizersnee, eng!) en hoop idd dat ik er wijzer van word! Thanks, meis!!!!![]()
Neem een dubbellikkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:55 schreef Loena-tik- het volgende:
sorry, beetje melig![]()
Helpt een raketje ook, heb geen dubbellikkers( durf het hier bijna niet te zeggen maar vind ze eik ook niet zo bijzonder ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neem een dubbellikker![]()
Lijkt me eerlijk gezegd ook niks hoor. Ik ben er echt van overtuigd dat iedereen zijn portie pijn krijgt, uitgesmeerd over 15 uur of binnen drie kwartier, geef mij die 15 uur dan maar!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:00 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Sugar,
gelukkig was alles goed. Jammer dat je nog geen ontsluiting hebt !!
1 lullig centimetertje was al goed geweest denk ik voor je gevoel...maar nee...ze laten je nog ff zweten!
Achja, gister weer een positief verhaal gelezen op een forum waar ik schrijf, die vrouw is eergister bevallen : 9 centimeter onsluiting in 3 kwartier !!!!
Dus kop op !
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:02 schreef Sugar het volgende:
Niet bijzonder???? Nee, jij weet de wereld en haar materie te waarderen, zeg!
Nee, wel een klotsende buikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Hebben jullie nog last van klotsende voeten?
Wat kan het jou schelen, als het maar helpt, toch?quote:Ben aan de bleekselderij gegaan en ben me toch gaan zeiken als een reiger!!! Heb echt mijn pootjes leeggepiest zeg maarOf zou het psychisch zijn( en komt het gewoon omdat het nu niet meer zo warm is?)
ik had dus volledige ontsluiting binnen een uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:03 schreef Loena-tik- het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd ook niks hoor. Ik ben er echt van overtuigd dat iedereen zijn portie pijn krijgt, uitgesmeerd over 15 uur of binnen drie kwartier, geef mij die 15 uur dan maar!!!
Opschepperquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:34 schreef snoopy het volgende:
ik had dus volledige ontsluiting binnen een uurAchteraf helemaaaaal niet erg hoor
![]()
Oder meinen Sie Supergeil?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:08 schreef Joene het volgende:
Toll
ik dacht: ik geef jullie aanstaande moeders een beetje hoop. Is het weer niet goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:34 schreef phluphy het volgende:
Opschepper![]()
Tuurlijk wel!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:25 schreef m@x het volgende:
Ik ken die dubbellikkers helemaal niet!!!!!!!!
quote:Net de intake van de kraamzorg achter de rug. Viel 100% mee. Ik heb meneerm@x het hele huis schoon laten maken omdat ik dacht dat ze de boel kwam controleren en ze is niet verder geweest dan de keuken. Meneerm@x vond de intake wel vreselijk maar dat kwam vooral door het luchtje wat mevrouw op had. Meneerm@x herkende het direct als zijnde het standaard luchtje wat de Keileweghoertjes altijd ophebben en wat hij altijd zo vies vind (voordat jullie rare dingen gaan denken, meneerm@x heeft voor zijn werk veel met de Keilewegdames te maken).
En om te compenseren: ik heb ruim 7 uur op 4/5 cm gehangenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
ik had dus volledige ontsluiting binnen een uurAchteraf helemaaaaal niet erg hoor
![]()
Ik 8 uur op 6quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:21 schreef pluisje het volgende:
[..]
En om te compenseren: ik heb ruim 7 uur op 4/5 cm gehangen![]()
Daar gaan we wel vanuit hoorquote:Ik hoop zo dat Tink inmiddels met haar babietje zit te tutten
thnx Xanthe ...sorry ik heb jou en jdee ingehaaldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:37 schreef Xanthe het volgende:
Welkom terug Githa , maar is het nou nodig om ook nog even snel voor te dringen?![]()
Nog last van kwaaltjes?
HAHAHA, wilde ik gelijk gaan zeggen tegen Githa, zal Xanthe niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:37 schreef Xanthe het volgende:
Welkom terug Githa , maar is het nou nodig om ook nog even snel voor te dringen?![]()
Nog last van kwaaltjes?
Dat dachten we ook met Luchtbel, we weten allemaal hoe die thriller is afgelopen . . .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Daar gaan we wel vanuit hoor![]()
Hi Sjeenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:03 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen kruipt uit lurkstand
Pigletje, hoe gaat het nu met jou? En met je paps?![]()
Ow ja, ik ben vandaag al één hele maand weg uit dit topic (verhuisd naar het grote kleine babietjes topic) de tijd vliegt!
Sjeen kruipt weer terug in lurkstand
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:21 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HAHAHA, wilde ik gelijk gaan zeggen tegen Githa, zal Xanthe niet leuk vinden![]()
Neej hoor , want als ik het tegen mijn vriendje zeg dat ie een buikfoto moet maken , verwacht ie dat dat naakt gebeurd , dat hoeft voor mij dus niet en zal al helemaal niet online komen te staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:34 schreef bixister het volgende:
aha Xanthe, hoog tijd voor een foto in 't grote buiken topic!
Ik hoop dat je alsnog snel mag volgen deze kant op Minoes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:40 schreef minoes1967 het volgende:
XANTHE..........ik zou zo graag in dit topic komen en de lijst weer aanvullen......*zucht*
Wat vind je van die witte broderiestof voor de wieg?Is met van die bloempjes met gaatjes.Je hebt het in helemaal wit,maar ook met roze,blauw en gele bloemetjes.En dan hele fijne bloemetjes,glanzend geborduurd,zeg maar.(Geen grote palmbladeren ofzow,als je dat dacht,hihi)
Groetjes,Minoes![]()
hmmm, heb je geen zelfontspanner of afstandsbediening? kun je 't helemaal op je eigen manier doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:21 schreef Xanthe het volgende:
Neej hoor , want als ik het tegen mijn vriendje zeg dat ie een buikfoto moet maken , verwacht ie dat dat naakt gebeurd , dat hoeft voor mij dus niet en zal al helemaal niet online komen te staan
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 07:45 schreef Lois het volgende:
Ik heb nog geen nieuws van Tinkepink.
*boodschappen gaat doen*
Gloeiende, gloeiende . . .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:40 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat mijnheer Tinkepink ons vergeten is te mailen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |