abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:44:32 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21216333
(POLL)

een NWO is een orde die wereldwijd , iedereen bezit als in een algehele gedwongen maatschappij , elk mens is bezit van deze maatschappij , en alles wat je doet hierin is werken voor de economie
net als nu alleen dan gedwongen.
alles word gecontroleerd , en alles is van de staat.
je bent gechipped , gefilmed , en onder totale controle.
je kleren , leen je van de staat , je huis leen je van de staat , er is geen bezit meer van jezelf , als je dood gaat , is alles voor de volgende werker.
noem deze ook maar : de politie staat orde.
er is minder misdaad , aangezien dat meteen de grond in geslagen word , met alle geweld.
ben je rijk , dan ben je machtig
ben je arm , dan ben je niks.
wie weigerd mee te doen hieraan , word gedood.
Gaat de "New World Order" opnieuw toeslaan?

een FWO is een orde die wereldwijd , iedereen als vrij ziet in een vrije maatschappij , elk mens mag gaan en staan waar ie wilt , mits niet te schaden de ander , of te peberken de ander.
alles word moreel gecontroleerd door een stamvader , iig zo kun je het zien , gewoon de oudste van de omgeving , heeft moreel toezicht.
alles is van de hele wereld.
je bezit is jou bezit , mits het zwaar overschrijdend is , iedereen krijgt wat ie nodig heeft , en alles daarnaast is van iedereen.
noem deze ook maar : de vrije wereld.
er is geen misdaad , omdat men alles heeft , van matriaal tot liefde aan toe , er is geen reden om te stelen , te haten , te doden of te straffen
degenen die dit overschrijden , worden beloond met een maandje op een eiland.
alleen.
bij terugkomst worden ze met liefde weer opgenomen.
vanuit deze wereld is dat mischien niet te begrijpen , maar als je zou inzien hoe het totaal werkt , is het logisch.
ben je rijk , dan deel je tot je hebt wat je nog wilt.
ben je arm , dan krijg je.tot je hebt wat je wilt
wie weigerd mee te doen , .... je kunt eigenlijk niet weigerren mee te doen....wie vrij van dit wil zijn is net zo vrij buiten dit als erin.
wie ertegen in gaat en wel macht over anderren wil , vernietigd zichzelf eerder dan de mensen die hij \ zij target.
een fuhrer krijgt alleen macht als men hem macht geeft.
de counter NWO (oftewel vrije wereld orde) ROTG

en dan nog geen verandering , nou , kijk om je heen.

maak de keuze , p.s. dit is niet een discussie maar een poll.
houd het ook een poll , en ga niet opelkaar in als in ja nee conversaties.

Poll: Wat wil men nu eigenlijk , een NWO of een FWO
  • NWO : waar men leeft voor de economie
  • FWO : waar men leeft voor het leven zelf
  • alles moet blijven zoals het is.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 11-08-2004 20:55:02 ]
  • Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_21216513
    De eerste versie zal nooit een groot succes worden, de mens wil nu eenmaal niet extreem gecontroleerd worden en de tweede heeft men al geprobeerd, zij het in een iets andere vorm (geforceerd opgelegd) en dat was ook geen succes, namelijk communisme..

Dus ik kies voor deur nummer 1...
    You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
    C. Sagan
      woensdag 11 augustus 2004 @ 20:59:08 #3
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_21216662
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 20:53 schreef The_stranger het volgende:
    De eerste versie zal nooit een groot succes worden, de mens wil nu eenmaal niet extreem gecontroleerd worden en de tweede heeft men al geprobeerd, zij het in een iets andere vorm (geforceerd opgelegd) en dat was ook geen succes, namelijk communisme..

Dus ik kies voor deur nummer 1...
    psst het is een conspiracy en daar mag niet over gepraat worden .. maar de eerste gaat men ook proberen .. en die w staat voor world

de tweede heeft men ook geprobeert in de vorm van hippyisme .. ook icm met macht en invloeden niet zo'n succes .. maar bedoeld hier als toch iets wenselijks

3e .. zal icm met wat ik over de eerste zeg niet handig zijn
    --edit poll heeft meest gekozen boven

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 11-08-2004 21:18:30 ]
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      woensdag 11 augustus 2004 @ 21:01:15 #4
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21216719
    ikzelf ook maar even stemmen

lijkt me logisch wat ik heb gestemd , voor de genen die echt willen weten waarom dat logisch is lees de topic onder de uitleg van FWO.
    waar ik de starter van ben
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      woensdag 11 augustus 2004 @ 21:07:45 #5
    90061 coz
    pi_21216876
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
    ikzelf ook maar even stemmen

lijkt me logisch wat ik heb gestemd , voor de genen die echt willen weten waarom dat logisch is lees de topic onder de uitleg van FWO.
    waar ik de starter van ben
    oei .. lezen .. dat is wel een hele grote drempel
    (niet mijn woorden )
      woensdag 11 augustus 2004 @ 21:12:12 #6
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21217020
    lezen is inderdaad een grote drempel , maar als men het niet wil lezen , wat zoek je dan in dit topic , je mag wel beide kanten weten om een keuze te kunnen maken
    en we houden toch zo van keuzes

oke ik ben erg flauw , neem alsjeblieft even de tijd mensen.
    en lees de topics op zn minst een beetje door.
    zodat je een idee krijgt wat nwo en fwo is.
    het hoe het is wat nu is , weet je vast al.

groeten.
    (en gelieve niet te ja-nee'en en bashen e.d. op elkaars keuze)
    pi_21217259
    hoe denk je om deze FWO te berijken BaajGuardian?
    Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
    pi_21217606
    FWO is mi toch wel goed.... Het ideaal wordt ook getoond in Star Trek. Of het in het echt zou werken? Ik weet het niet... Maar als het zou kunnen zoals in genoemde serie, dan lijkt het mij wel fijn leven Je zal echter materialisme los moeten laten
    If I am not back in 5 minutes.... just wait longer
      woensdag 11 augustus 2004 @ 21:39:08 #9
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21217810
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 21:21 schreef NgInE het volgende:
    hoe denk je om deze FWO te berijken BaajGuardian?
    daar gaat het in deze topic niet om , als je het daar over wilt hebben zie dan de topic onder de beschrijving van de FWO

in die topic word dat namelijk wel besproken.

groeten .
    pi_21217881
    FWO, nee omdat ene BaajGuardian denkt dat hij het wel even zal fixen
    zoals het nu is, nee, want dingen veranderen altijd en verandering is vooruitgang
    de andere optie dus, de NWO. Het beste uit drie slechten in deze
      woensdag 11 augustus 2004 @ 21:52:07 #11
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21218249
    3 slechten...?

ik ga er verder niet op in , aangezien ik zelf ook aan de regel van het niet ja - nee'en moet houden

groeten.
      woensdag 11 augustus 2004 @ 21:56:02 #12
    90061 coz
    pi_21218378
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 21:41 schreef indahnesia.com het volgende:
    FWO, nee omdat ene BaajGuardian denkt dat hij het wel even zal fixen
    zoals het nu is, nee, want dingen veranderen altijd en verandering is vooruitgang
    de andere optie dus, de NWO. Het beste uit drie slechten in deze
    wat is er slecht aan een fwo dan ?
    maargoed niet omdat hij het ff wil fixen .. tja dat is niet een geldig argument denk ik
    verandering is ook niet altijd vooruitgang .. om van een slechte verandering terug te komen zal men wel weer vooruit gaan ,, maar of het altijd vooruitgang is ...
    pi_21218546
    Allereerst: dat NWO idee lijkt verdacht veel op het communisme. En dat werkt toch nooit.

Ten tweede: een perfecte maatschappij op basis van liefde? Voor zover ik weet is de mens een dier, met hele eigenaardige eigenschappen. Waaronder egoïsme, jaloezie, haat maar ook liefde, vriendschap en andere blije shit. En je kunt het een niet kwijtraken zonder het andere ook te verliezen.
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      woensdag 11 augustus 2004 @ 22:03:19 #14
    90061 coz
    pi_21218601
    communisme bleek we verdelen alles ..maar wat meer aan onze kant .. DAT werkt idd niet

ten tweede ..het schijnt dat mensen _kunnen_ denken
    alhoewel als je ze bonobo aapjes noemt vrijwel niemand tegensparteld idd
    pi_21218671
    Communisme zal sowieso nooit werken. Het pure communisme is nooit behaald. Ik weet niet of je het vier-fasen plan kent? Verder dan de derde zijn ze nooit gekomen. Dat komt door ons egoïsme, en het communisme wil juist verdelen e.d. Maar evengoed, met die foute regeringen in communistische landen kom je er uberhaupt nooit .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      woensdag 11 augustus 2004 @ 22:31:44 #16
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21219228
    juist er zijn een antal problemen , zoals corruptie , en militairisme...
    maar zoiets kan uitge-banned worden als er geen need voor is.
      woensdag 11 augustus 2004 @ 22:34:52 #17
    90061 coz
    pi_21219310
    fwo is dus niet gelijk aan communisme iig ..voor de duidelijkheid dan maar weer
    pi_21219332
    Kijk, als je een leuke wereld wilt hebben, zul je moeten delen. In dat opzicht is het communisme oke. Alleen het zal op een andere manier uitgewerkt moeten worden. Wij zien onszelf als normale mensen, terwijl wij de rijke mensen zijn en de rest is arm. Ons kapitalistisch systeem houdt misschien een kleine 10% van de wereldbevolking rijk. En de rest dus arm. Ik denk dat de EU daar een voorbeeld neerzet, door arme landen op te nemen en op te bouwen. En nog zeiken we, en andere EU landen, over geld dat daarheen moet. Dan denk ik: koop lekker een dvdtje minder?

EDIT - Waarom moet militarisme uitgeband worden? Zonder WO2 hadden we het nu niet zo goed, hoe slecht het ook klinkt. Oorlog is vooruitgang, oorlog is ontwikkeling. Je wilt niet weten hoeveel er is uitgevonden in de oorlogen...
      woensdag 11 augustus 2004 @ 22:57:43 #19
    90061 coz
    pi_21219956
    dat we aan de _wederopbouw_ veel overhielden .. en zelfs enigzszings aan de bouw tot die oorlog (snelwegen ..spoor)
    rakketten en atoomenergie .. tja

daar doel je op wss
    uitvindingen bedacht om sneller destructief te doen .. terwijl de spin daarvan dus ontwikkeling is
    persoonlijk vind ik oorlog geen noodzaak hebben iig
    en wat dat betreft is er ook weer niet zo veel uitgevonden in oorlog
    een atoombom .. terwijl men in vredestijd dat ook wel had kunnen bedenken .. alleen dan bestaat er geen noodzaak dat er geld ingestoken word om uberhaubt te denken over iets anders
    kijk maar eens naar dat zwarte goud nu .. wie hier weet hoe lang we al weten dat het opgaat
    wie hier weet dat er al alternatieven zijn .. en verdomd goede ook .. en dan kan je al die 500 kerncentrales meteen begraven
    alleen daar staan ze niet echt mee te pronken he

(ps sorry off topic .. hier kunnen we best over verder babbelen ..maar in ander topic okie ? )

[ Bericht 5% gewijzigd door coz op 11-08-2004 23:02:52 ]
    pi_21220657
    Mjwheh oke .
      woensdag 11 augustus 2004 @ 23:30:35 #21
    90061 coz
    pi_21220846
    dus terug on topic

zonder lang verhaal en geedit

Poll: Wat wil men nu eigenlijk , een NWO of een FWO
  • NWO : ookwel geschetst in de theorien als totalitaire globale politiestaat
  • FWO : waar men leeft voor het leven zelf
  • alles moet blijven zoals het is en als de theorie klopt gaat dat dus nwo worden en die theorie zit aardig goed in elkaar
    iig dont say we didnt try to tell ya
    psst .. tis nu toch al een kwart nwo alleen nu heb je noch de illusie dat je vrije keuzes hebt en een leven enzo .. de echte nwo zal dat niet bepaald zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door coz op 11-08-2004 23:37:00 ]
  • Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    pi_21220975
    Ik heb nog geen keuze gemaakt. Ik ga voor optie 3, want ik geloof niet in een NWO of FWO. Zullen we die derde optie voor de ongelovigen houden?
      woensdag 11 augustus 2004 @ 23:36:14 #23
    90061 coz
    pi_21221005
    daar was die denk ik voor bedoeld .. ik wil je ook wel overtuigen dat er werkelijk maar 2 keuzen zijn hoor ..zie vorige post
    pi_21221049
    ALS er een NWO zo zijn kies ik natuurlijk voor optie 2. En pleit meteen voor afschaffing van geld. .
      woensdag 11 augustus 2004 @ 23:41:19 #25
    90061 coz
    pi_21221132
    als er een nwo is kan je die keuze niet meer maken
    thats what where telling
      woensdag 11 augustus 2004 @ 23:46:59 #26
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21221296
    Tis wel een beetje erg zwart witte poll. Ik ben op zich voor een wereldwijde regering maar dan democratisch. Een beetje een globaal Nederland. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan en je kan een boek vullen met hoe dat er dan uit zou moeten zien. Ergens komt het neer op samenwerking, vrijheid en een vorm van gedeeld leiderschap. (Ja ik geloof dat leiding en structuur nodig is en dat het naast vrijheid kan bestaan).
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 00:09:26 #27
    90061 coz
    pi_21221916
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 23:46 schreef livEliveD het volgende:
    vraagje .. is het democratie als we met zijn allen zeggen .. doe nou niet dat irak en afghanistan gebeuren
    en met de boodschap ja maar ik heb geheime info en we gaan toch
    gaan we daar de heilige democratie verspreiden

het is toch ook zwart wit .. het is ook

wil je 'echte democratie' .. fwo
    wil je monopolie .... nwo ..en dat is geen spel dan
    wil je het er achter komen wat het wordt als je niets doet .. nog meer leuke dingen dan als we met ze allen zeggen doe dat nou niet dat irak en afganistan gebeuren
      donderdag 12 augustus 2004 @ 00:18:32 #28
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21222156
    Als er een wereldwijde regering is dan heb je geen oorlog. Mss een opstand in een bepaald gebied maar je hebt geen grenzen of conflicten die niet massaal worden aangepakt. Ik vind het zwart wit om te denken dat zo's globale regering meteen je vrijheid moet wegnemen. Ik snap best dat die overtuiging hier heerst en mss niet onterecht maar het staat niet vast. Zowel FWO als NWO zoals die hier over het algemeen gezien worden is niet mijn ding.

Ik pleit voor het weghalen van opstakels die er nu zijn zoals grenzen en het ingrijpen bij conflicten. Het is nu te economisch en niet sociaal genoeg. Er is een globale samenwerking nodig om het voor de meeste mensen beter te maken.

Democratie heeft verschillende niveau's zeg maar.
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 00:29:03 #29
    90061 coz
    pi_21222396
    okie .. ik snap wat je bedoeld denk ik

onder het mom mss mist de optie
    een gwd - goede wereld democratie
    imo ..is de fwo ook democratisch .. en ik weet zeker dat bg dat wel beaamd

andere kant ..dan kan menig ander tint grijs er ook wel bij
    anarchy , huidige democratie ..ed

( )

btw Ik pleit voor het weghalen van opstakels ...... Het is nu te economisch en niet sociaal genoeg.
    sws goed plan
    maar gaat off topic (..toch wil ik het editen .. wat te denken van het gewin aan mond op mond reclame voor de eerste voedingsfabriek die an-mass voeding wat weggesmeten (niet gegooid) wordt maar wat dus wel zeer goed eetbaar is .. --> benodigden aka 3e wereld .. )
    pi_21227522
    Ik ben voor een fwo....Een nwo wil ik niet in leven en weiger daarin te leven.En blijven zoals het is heb geen toekomst.

Dus ik zie maar een toekomst de fwo.Komt die er niet dan zou het wel eens heel slecht met ons af kunnen lopen.
    Ben ik een sollicitatie brief aan het typen? Nee let dan ook niet op me typ en taal fouten.
    pi_21231003
    veel te zwart wit.

bij een NWO kan je geen keuze meer maken
    bij een FWO kan je ook de keuze daarna niet meer maken

Beide zijn visies/dromen van mensen die het zelfde nastreven maar het anders verpakken.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 13:10:59 #32
    90061 coz
    pi_21232206
    wat is dat nou toch met dat hetzelfde .. ik hoor het elke keer weer maar

fwo staat voor vrijheid , liefde , democratie, respect
    nwo staat voor globale politiestaat, ellende en w/e
    ok ok ok .. dat is de conspiracytheorie-nwo
    nwo mag je ook zien als economische slavernij

zo kan je er wel voor kiezen om niet in die fwo mee te doen .. vrijwillig
    je mag het van mij zelfs willen hoor om er niet aan mee te doen
    maar noem het ajb niet hetzelfde .. of maak het iets duidleijker waarom het zo zou zijn

de zwart wit keuze .. omdat juist door die mogelijkheid van een conspiracy het erg zwart wit is ..
    pi_21232394
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 13:10 schreef coz het volgende:
    wat is dat nou toch met dat hetzelfde .. ik hoor het elke keer weer maar

fwo staat voor vrijheid , liefde , democratie, respect
    nwo staat voor globale politiestaat, ellende en w/e
    ok ok ok .. dat is de conspiracytheorie-nwo
    nwo mag je ook zien als economische slavernij
    Voor wie gelukkig is in de NWO is het ook vrijheid , liefde , democratie, respect aan gezien. het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt

De FWO is dan meer een complete anarchie waar iedereen maar wat doet.
    quote:
    zo kan je er wel voor kiezen om niet in die fwo mee te doen .. vrijwillig
    je mag het van mij zelfs willen hoor om er niet aan mee te doen
    maar noem het ajb niet hetzelfde .. of maak het iets duidleijker waarom het zo zou zijn
    een vrijwillige keuze ? op het moment dat er maar een paar mensen zijn die niet voor de FWO " kiezen" is het geen FWO meer. Je mag kiezen, maar er zijn regels binnen de FWO , op het moment dat er regels zijn ga je al richting de NWO toe. Vandaar dat het gewoon het zelfde is , maar alleen anders verpakt.
    quote:
    de zwart wit keuze .. omdat juist door die mogelijkheid van een conspiracy het erg zwart wit is ..
    Niets conspiracy, Er bestaat geen totale NWO en ook geen FWO dus is er geen keuze tussen beiden maar blijf je in het grijze gebied er tussen zitten. de hele stelling/poll is zwart wit en schildert de FWO af als de hemel voor wie dat wil en de NWO als de hel , want de NWO is het ergste wat er is.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    pi_21232913
    quote:
    een NWO is een orde die wereldwijd , iedereen bezit als in een algehele gedwongen maatschappij , elk mens is bezit van deze maatschappij , en alles wat je doet hierin is werken voor de economie
    net als nu alleen dan gedwongen.
    Je wordt nu ook gedwongen te werken, tenzij je een leven als bedelaar ambieert. Het is noodzaak, als men stopt met werken... tja.
    quote:
    alles word gecontroleerd , en alles is van de staat.
    Geen materiele bezittingen meer?
    Geen nutteloos benzine verspillen?
    Geen fraude?
    Mensen zullen minder bezitten? Minder milieuvervuiling!
    quote:
    je bent gechipped , gefilmed , en onder totale controle.
    Dat is een plus voor het rechtssysteem! Waterdichte alibi's, men weet precies wie welke misdaad heeft begaan en wanneer.
    quote:
    je kleren , leen je van de staat ,
    geen oppervlakkige merkkleding!
    quote:
    je huis leen je van de staat ,
    Gezien de huizenmarkt van Nederland kan ik ook dat alleen maar toejuichen. Wederom het materiele bezittingen aspect weer. Mensen zullen niet over de rug van de ander gaan om geld te verdienen om hun zielige materiele behoeftes te kunnen bekostigen.
    quote:
    er is geen bezit meer van jezelf ,
    Mooi! Dat sluit goed aan bij mijn boeddhistische visie!
    quote:
    als je dood gaat , is alles voor de volgende werker.
    geweldig :')
    heb je ook niet meer die rare toestanden als de erfenis verdeeld wordt. Eerlijk zullen we samen alles delen ook goeie recycling, milieu vriendelijk
    quote:
    noem deze ook maar : de politie staat orde.
    Als er een afname is van misdaden doordat iedereen gechipped is zullen er ook minder politie agenten zijn.
    quote:
    er is minder misdaad , aangezien dat meteen de grond in geslagen word , met alle geweld.
    Alhoewel ik tegen geweld ben, ben ik geen misdadiger dus is dit niet op mij van toepassing. Wel dat ik me een stuk veiliger voel.
    quote:
    ben je rijk , dan ben je machtig
    Maar alles is toch van de staat?
    quote:
    ben je arm , dan ben je niks.
    Wat oppervlakkig van je om te denken dat wie je bent afhangt van wat je bezit.
    quote:
    wie weigerd mee te doen hieraan , word gedood.
    Oja die overbevolking die opgelost wordt door enkele miljarden mensen te vermoorden. Misschien vergeet je dat de soldaten en politie agenten ook mensen zijn, zullen die hun eigen familie en vrienden uitmoorden? Of zichzelf?

Elke illuminati zal inzien dat de aarde nog genoeg oppervlakte heeft voor pak 'em beet, 50 miljard mensen. Wrs. wel veel meer.
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
    Voor wie gelukkig is in de NWO is het ook vrijheid , liefde , democratie, respect aan gezien. het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt
    Idd, je denken is altijd vrij tenzij je denkt dat dat niet zo is
    Daarnaast zou een NWO veiliger kunnen zijn aangezien het een zero tolerance beleid lijkt te zijn, wat enkel van toepassing is als je misdadiger bent. Met de FWO zou je vast het recht behouden een vuurwapen te bezitten oid.

Nog een reden is dat de NWO in ieder geval de wereld kan verenigen, ook al is dat op een "slechte" manier. Dus geen grenzen meer, 1 wereldstaat. Misschien in het begin niet fijn voor sommigen maar later zal het de mensen alleen maar bij elkaar brengen.

Dat, en ik geloof niet in reptilians die de mens wil uitbuiten. De regering zijn zelf ook mensen en die willen ook graag op een menselijke manier genieten, wat niet kan als cultuur onderdrukt wordt.
    quote:
    De FWO is dan meer een complete anarchie waar iedereen maar wat doet.
    Wat ik ervan begrijp wordt er uitgegaan van de goede intentie van de mens zelf, wat natuurlijk niet realistisch is.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 19:00:28 #35
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_21239224
    ik wil veel landen met allemaal eigen dictatuur. dictatuur zeg je? ja want dan weet je wat er gaande is en wie de vijanden zijn.
    The more debt, the better
      donderdag 12 augustus 2004 @ 21:36:41 #36
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21243136
    en dat is ook belangrijk he , dat er vijanden zijn!
      donderdag 12 augustus 2004 @ 21:45:29 #37
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_21243350
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef BaajGuardian het volgende:
    en dat is ook belangrijk he , dat er vijanden zijn!
    Yup, want de mensen vinden toch wel een redene om elkaar af te maken...

Is in de aard van het beestje ( )
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      donderdag 12 augustus 2004 @ 23:02:09 #38
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21245515
    Denken jullie dat je dat kan veranderen? Stel dat je een hele mooie opvoeding krijgt enzo? Kun je mensen sociaal maken?
      donderdag 12 augustus 2004 @ 23:36:43 #39
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_21246762
    natuurlijk kun je mensen sociaal maken.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 23:54:41 #40
    90061 coz
    pi_21247295
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 13:38 schreef The_Shining het volgende:
    Dat is een plus voor het rechtssysteem! Waterdichte alibi's, men weet precies wie welke misdaad heeft begaan en wanneer.
    hier moet ik ff wat op zeggen ondanks dat het off topic is
    dat is dus uberbullshit
    als iemand zo slim is om de arm van zijn gijzekaar af te hakken plus zijn eigen chippie iets handiger weghaald is dat weer keihard oud politiewerk hoor
    (en nog meer mogelijkheden .. iig waterdicht is bs imo)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')