quote:
een NWO is een orde die wereldwijd , iedereen bezit als in een algehele gedwongen maatschappij , elk mens is bezit van deze maatschappij , en alles wat je doet hierin is werken voor de economie
net als nu alleen dan gedwongen.
Je wordt nu ook gedwongen te werken, tenzij je een leven als bedelaar ambieert. Het is noodzaak, als men stopt met werken... tja.
quote:
alles word gecontroleerd , en alles is van de staat.
Geen materiele bezittingen meer?
![]()
Geen nutteloos benzine verspillen?
![]()
Geen fraude?
![]()
Mensen zullen minder bezitten? Minder milieuvervuiling!
![]()
quote:
je bent gechipped , gefilmed , en onder totale controle.
Dat is een plus voor het rechtssysteem! Waterdichte alibi's, men weet precies wie welke misdaad heeft begaan en wanneer.
quote:
je kleren , leen je van de staat ,
geen oppervlakkige merkkleding!
quote:
je huis leen je van de staat ,
Gezien de huizenmarkt van Nederland kan ik ook dat alleen maar toejuichen. Wederom het materiele bezittingen aspect weer. Mensen zullen niet over de rug van de ander gaan om geld te verdienen om hun zielige materiele behoeftes te kunnen bekostigen.
quote:
er is geen bezit meer van jezelf ,
Mooi! Dat sluit goed aan bij mijn boeddhistische visie!
quote:
als je dood gaat , is alles voor de volgende werker.
geweldig :')
heb je ook niet meer die rare toestanden als de erfenis verdeeld wordt. Eerlijk zullen we samen alles delen
![]()
ook goeie recycling, milieu vriendelijk

quote:
noem deze ook maar : de politie staat orde.
Als er een afname is van misdaden doordat iedereen gechipped is zullen er ook minder politie agenten zijn.
quote:
er is minder misdaad , aangezien dat meteen de grond in geslagen word , met alle geweld.
Alhoewel ik tegen geweld ben, ben ik geen misdadiger dus is dit niet op mij van toepassing. Wel dat ik me een stuk veiliger voel.
quote:
ben je rijk , dan ben je machtig
Maar alles is toch van de staat?
quote:
ben je arm , dan ben je niks.
Wat oppervlakkig van je om te denken dat wie je bent afhangt van wat je bezit.
quote:
wie weigerd mee te doen hieraan , word gedood.
Oja die overbevolking die opgelost wordt door enkele miljarden mensen te vermoorden. Misschien vergeet je dat de soldaten en politie agenten ook mensen zijn, zullen die hun eigen familie en vrienden uitmoorden? Of zichzelf?
Elke illuminati zal inzien dat de aarde nog genoeg oppervlakte heeft voor pak 'em beet, 50 miljard mensen. Wrs. wel veel meer.
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor wie gelukkig is in de NWO is het ook vrijheid , liefde , democratie, respect aan gezien. het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt
Idd, je denken is altijd vrij tenzij je denkt dat dat niet zo is
![]()
Daarnaast zou een NWO veiliger kunnen zijn aangezien het een zero tolerance beleid lijkt te zijn, wat enkel van toepassing is als je misdadiger bent. Met de FWO zou je vast het recht behouden een vuurwapen te bezitten oid.
Nog een reden is dat de NWO in ieder geval de wereld kan verenigen, ook al is dat op een "slechte" manier. Dus geen grenzen meer, 1 wereldstaat. Misschien in het begin niet fijn voor sommigen maar later zal het de mensen alleen maar bij elkaar brengen.
Dat, en ik geloof niet in reptilians die de mens wil uitbuiten. De regering zijn zelf ook mensen en die willen ook graag op een menselijke manier genieten, wat niet kan als cultuur onderdrukt wordt.
quote:
De FWO is dan meer een complete anarchie waar iedereen maar wat doet.
Wat ik ervan begrijp wordt er uitgegaan van de goede intentie van de mens zelf, wat natuurlijk niet realistisch is.