game onquote:Classy and handsome in any configuration - with the softop up, down, or with the hardtop on. ~~~ Sometimes I just have to scratch my head at how Bill at California Classix finds the GEMS he does. Granted, he lives in the Celestial Kingdom of Automotivity (Southern California), but still, he has some track record for finding the diamonds in the rough. This one is no different. Any out there who wonder what the big deal is with Southern California cars should just go there and experience it for themselves. (Chris Lydiksen)
OWNER'S COMMENTS
Mercedes or Harvard - One Truly Special 230SL!![]()
![]()
Imagine the scenario: you're the proud owner of one of the most original 230SLs on the planet. You're also the proud father of three wonderful daughters, all "A" students. They're fixin' to go to college. The oldest just was accepted at Harvard University. Keep the Mercedes and settle for CalState instead? Not likely!
So here it is, presented with a hint of sadness:
The most wonderfully preserved, original Pagoda SL imaginable.![]()
Whereas most 40-year old cars have been restored, this one has just aged gracefully. Sure, its owner of 27 years has always taken good care of his baby, freshening the exterior paint and the carpeting only when they did not meet his personal standards anymore.
Being the owner of a major towing garage in the San Fernando Valley, his in-house technicians always took care of the car's mechanical needs, cost being no object. Obviously, this SL was permanently housed indoors. It never was just a mere means of daily tansportation; instead, it was exercised every once in a while, on sunny Sunday afternoons only.
Alloy chassis number plate is affixed to the firewall of all W113 model SLs. The 14-digit VIN *113.042-10-001023*, as used by the Germans since the beginning of the 1960 model year, is decoded as follows:
First 3 digits (113): Type (Wagen number)
Second 3 digits (042): model, here 230SL
Next digit (1) (LHD), as opposed to 2 for RHD
Next digit (0) (manual transmission), as opposed to 1 for automatic transmission
Last 6 digits (001023): sequential serial number. This 230SL was born on November 15, 1963!![]()
Valued by many connoisseurs as the purest of all W113 cars, the 230SL is powered by the high-revving, fuel-injected, overhead-cam, inline 6-cylinder engine. The M127 power plant has 150 lively horses on tap; maximum speed--quoted from factory literature--is 124 mph. The first six hundred 230SLs were fitted exclusively with the wonderful 4-speed manual transmission; aficionados of the marque still claim the stick-equipped 230 to be the best-driving, most nimble model of the 230/250/280SL series. Pure Fahrvergnügen !
Note the period accessory siren mounted near the battery; this early car alarm still works great.
The exterior--including the aluminum alloy doors, hoods and convertible top cover--is very straight. There are no dents or scratches, and all of the brightwork looks dazzlingly beautiful. Very rarely will you find a car that has been able to escape wayward shopping carts, tennis balls, and over-eager car wash attendants for forty years.
Even more important is a Pagoda SL unibody's underside, often badly rust-damaged and/or haphazardly repaired. On this SL, it is not only rust free and without previous rust repairs; it is in breathtakingly preserved, all original condition, with no trace of non-original undercoating evident.
When was the last time you saw a 40-year-old car, its factory paint on the undercarriage still completely intact?
Aside from a "reference condition" undercarriage, there are three other, very important indicators of an extraordinary car:
The trunk floor, a primary trap for humidity, all-too-often abundantly rusty, should show its factory semi-gloss paint.
The wheel wells should still display the factory finish; if you see them covered with fresh, black undercoating, it may be better to stay away!
The front fenders should have the "ridges." Why are these ridges so important? Let me explain this in more detail, please.
Just like its predecessor 190SL, the unibody of the Pagoda was welded together by hand in the Sindelfingen Karosseriewerkstatt. Master craftsmen carefully aligned fenders, grille surround and hood. These skilled old masters even used small amounts of lead to achieve the perfect fit. The aforementioned ridges, located at the front fender edge and continuing into the chrome headlight bezel, served as markers during this phase of the gestation of the SL. More than three decades after the last of the W113 SL left the factory, only fine, unmolested examples will bear this mark of excellence. Only if the car has never suffered the indignity of an accident, exacerbated by inferior bodywork and paint, will the ridges still be present.
Interior and dashboard of the SL convey true 1960s Grand Touring flavor. Of unparalleled quality, the various materials chosen for certain surfaces--leather, chrome, paint, wood--seem to be crafted for eternity. You'll find none of the built-in obsolescence of today's throwaway contrivances.
Leather-covered door panel BECKER radio with cassette player Leather-covered sunvisor
Underside of dashboard Unused, leather-covered ashtray Glovebox door w. map light
Small details that distinguish an extraordinary car from a merely good one.
Leather-covered door panel
BECKER radio with separate cassette player
Leather-covered sunvisor
Leather-covered underside of dashboard
Unused ashtray w. matching, leather-covered lid
Leather-lined glovebox
Just like the remainder of the interior, the extremely comfortable chairs are completely covered with the most expensive leather available in any automobile in the World: vat-dyed, Cognac Italian hides from ROSER! Even more expensive than Connolly leather, these truly unusual, speckled hides, often mistakenly called Bamboo or Tobacco, are not available anymore and thus irreplaceable!
Almost unreal, they are all original and perfecty preserved, without any rips, tears, or imperfections of any kind! Their aroma is as intoxicating as their mild patina is priceless. Carpeting has been upgraded to genuine WILTON.
A very rare and desirable factory option is the leather-covered, transverse mounted third seat in place of the parcel shelf, allowing you to take your personal barkeeper along for a freshly mixed Martini al fresco.
Another excellent indicator of the level of care and protection the SL has always received is the convertible top well. Here, it's all original, free of water damage or corrosion, still featuring the original instruction decal.
The tan soft top, made from expensive German canvas, was recently installed. It has only been up twice and presents itself in fabulous condition.
Original, matching numbers Pagoda steel hardtop transforms the Roadster into a weatherproof Coupe. The hardtop is of quality construction, with perforated headliner, wood-framed rear window, and liberal applications of sparkling chrome brightwork.
Trunk area is immaculate, featuring original spare, tool roll, and rubber mat. Factory books and many old registrations are included as well as various tune up parts and the original steering wheel.
Ready to go on a fun test drive, are we?
SL starts willingly, the fuel injection having been gone through. Fuel pump was rebuilt, too. Loafing along PCH or kroozing State Street in downtown Santa Barbara, the Mercedes behaves as untemperamental as any modern automobile. It just looks soo much sexier than a late model . . .
Suspension and power brakes are fully up to the task; you'll be the Herrenfahrer on every winding country road. It's easy to fall in love with this SL. It's elegant, comfortable, prestigious, and communicates joie dè vivre like no other car of its vintage.
Lee Gohlicke, the author of the "Illustrated Mercedes Benz Buyer's Guide," (ISBN 0-87938-162-0) writes on page 86:
"The 230, 250 and 280SL series has been steadily growing in popularity among collectors, and this trend will likely continue, making these cars a good investment."
This is not an entry-level Mercedes. It is a bargain, though, for the connoisseur who desires a superior SL Pagoda roadster of heirloom quality. The plain truth is, you would not be able to restore a mediocre example to this level of originality for all the money in the world. After all, a car is original only once!![]()
![]()
vorig deel: [PTA Slowchat] MD Car 229
quote:Tijd laatste post in vorig topic
woensdag 11 augustus 2004 @ 20:05
quote:Tijd eerste post in dit topic
woensdag 11 augustus 2004 @ 20:07
ja merces jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
lol @ tjabbo zijn topictitel![]()
TF zal em zo wel ff veranderen denkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja merces ja
Die is inderdaad erg vetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Iets minder vet dan een van de vetste mercedessen ooit.
De mercedes 300SL Gullwing![]()
![]()
![]()
Mag ik het ook doen??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
TF zal em zo wel ff veranderen denk![]()
Dank je vriendelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mag ik het ook doen??
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
TF zal em zo wel ff veranderen denk![]()
Ja leuk. ik zal je nog eens iets el-cheapo style doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doom3 heeft nu eve mijn voorrang
![]()
have fun mutzie
ja maar, ja maar.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja leuk. ik zal je nog eens iets el-cheapo style doen.
Ik ga slapen mensen. tot morgen.
en ik dan en ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja leuk. ik zal je nog eens iets el-cheapo style doen.
hij staat vast ergens online, ik heb em alles in het filmpjes topic gezet, konden ze niet waarderenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:05 schreef ook_gek het volgende:
Zeker weten. Knal effe dat gabber filmpje online. Echt ik kijk hem nu en ik lig dubbel man
Ontopic rulesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:13 schreef ook_gek het volgende:
on-topic is goed
Zo lang je the king of slowchat maar respecteerdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:15 schreef Domi het volgende:
vooral in een slowchat
oeh, jij hebt lefquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:17 schreef Domi het volgende:
respect moet wederzijds zijn anders krijg je niks van me
dan werk ik er zelf wel voorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:46 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm als ik miljonair ben. Ben je een vrouw dan maak je meer kans?
Kunnen we wel een keer patsen met onze Porsches in de PC Hooftstraatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:47 schreef Domi het volgende:
[..]
dan werk ik er zelf wel voor![]()
en jij denkt dat je dan opvaltquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer patsen met onze Porsches in de PC Hooftstraat![]()
Volgens mij alleen als het een Carrera GT isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dan opvalt
Ach wel als die Porsche van chroom isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dan opvalt
Dat is ook geen echte porschequote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:58 schreef Koning_SimonPils het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als het een Carrera GT is![]()
Met een Boxstertje ben je al helemaaaaaal nix in ieder geval![]()
Hehe.....terwijl het op zich wel grappige wagentjes zijn, daar niet van....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef Domi het volgende:
dat is waar, maar je voelt je toch een beetje een lulletje omdat men denkt: he die kan geen echte 911 betalen
Je had van die Opel rijders die een sticker op hun corsa hadden met de tekst: But my other car is a calibra mss heb je die ook voor porschesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef Domi het volgende:
dat is waar, maar je voelt je toch een beetje een lulletje omdat men denkt: he die kan geen echte 911 betalen
Ik denk dat je ook wel tof bent als je bijvoorbeeld het vorige type 911 (wat mij betreft nog steeds de mooiste, luchtgekoeldquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:06 schreef Domi het volgende:
dat geld wat je uitspaart van dat stickertje kan je dan in je, "voor m'n 911"-potje doen
Doe mij zo'n oomquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef Domi het volgende:
ik moet toch maar eens die 997 eens gaan checken met m'n oom ( porsche liefhebber en eigenaar)
Tjaaa, das voor mij nog het vorige type hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:09 schreef Domi het volgende:
dat is alweer 2 types geleden dan ( de 993 is laatste luchtgekoelde), 996 is degene die nu net vervangen is door de 997.
993 met een sportpijpje klinkt wel heel errug lekker ja, super wagen
Ah inderdaad. Ik verdien respect. Dank u ook_gek.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo lang je the king of slowchat maar respecteerd
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah inderdaad. Ik verdien respect. Dank u ook_gek.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef Tjabbo het volgende:
Niet vrolijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kennis=bezit van informatie (en het kunnen toepassen)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet vrolijk.
Straks weer hertentamen... -> Algemene Kennis en Wetenschapsleer.
Centrale vraag: wat is kennis? en wat is waarheid?
Fout.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kennis=bezit van informatie (en het kunnen toepassen)
waarheid=feiten
klaar![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fout.
Is een feit een feit? (bijv: autobanden zijn zwart) Of is het vanuit jouw perceptie een feit? Is er uberhaupt iets als waarheid?slap gelul allemaal..
Het komt erop neer, dat je moet bekijken wat beter is/wat voor jou goed is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fout.
Is een feit een feit? (bijv: autobanden zijn zwart) Of is het vanuit jouw perceptie een feit? Is er uberhaupt iets als waarheid?slap gelul allemaal..
ik bespeur een traumaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het komt erop neer, dat je moet bekijken wat beter is/wat voor jou goed is.
Dus je eigen pik in je kont drukken en je afvragen wat je lekkerder vindt, een pik in je kont, of je pik in een kont.
Haal dan maar snel je pik uit je kontquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik bespeur een trauma
Persoonlijk had ik dan een enorme poesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef Thermo het volgende:
mogguh.. enorme kater...
Ik wil niet weten wat jij met dieren doetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik dan een enorme poes
Môgge Bashosj
en wanneer is iets wetenschappelijk bewezen? Dat is juist de vraag!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:31 schreef ook_gek het volgende:
Feit is iets wat wetenschappelijk is bewezen.
Waarheid is iets wat volgens bronnen klopt waar men van uit gaan dat deze waarheids getrouw zijn.
Je kan ook spreken over wetenschappelijk bewezen tot dat het tegendeel bewezen is.
z'n pik en kont zijn al in gebruik.... dus z'n handen en tong blijven overquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met dieren doet
Een vrouw aan m'n plasser, en Xtreem meent aanspraak te kunnen maken op mijn kont.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
z'n pik en kont zijn al in gebruik.... dus z'n handen en tong blijven over
Ransbak, hou je fantasieen voor je!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een vrouw aan m'n plasser, en Xtreem meent aanspraak te kunnen maken op mijn kont.
Dan heb ik idd niet veel anders over
Dat is wanneer de wetenschap door middel van onderzoek een conclussie hebben getrokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en wanneer is iets wetenschappelijk bewezen? Dat is juist de vraag!
* ook_gek ZAT te etenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een vrouw aan m'n plasser, en Xtreem meent aanspraak te kunnen maken op mijn kont.
Dan heb ik idd niet veel anders over
maar is dat betrouwbaar? is het objectief? of is het secundair objectief? en wanneer is het tot in de puntjes uitgezocht? Wanneer is een conclusie goed/betrouwbaar/ gerechtvaardigd?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is wanneer de wetenschap door middel van onderzoek een conclussie hebben getrokken.
En dat is wanneer ze alles tot op de puntjes hebben uitgezocht![]()
Oeh een nieuwe verslaafde er bijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef MrX1982 het volgende:
deze thread kicked echt ass enzo
Wetenschappelijk is het bewezen wanneer er een groep geleerde dit aan geven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar is dat betrouwbaar? is het objectief? of is het secundair objectief? en wanneer is het tot in de puntjes uitgezocht? Wanneer is een conclusie goed/betrouwbaar/ gerechtvaardigd?
:p
goed, ik hou m'n smoel al
Verkopen we gelukkig nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:48 schreef BazzoS het volgende:
Wat kost een kleureninktcartridge voor een HP 610C ook_gek?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:49 schreef Domi het volgende:
zo te zien verkoop jij helemaal niks
We hebben anders genoeg keusquote:Currently 996 different products available from stock
genoeg keus is wat anders dan ook dingen verkopenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
We hebben anders genoeg keus![]()
Bedrijfswetenschappen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef Domi het volgende:
wat voor loze studie doe jij dan
Kijk, en ik schijn dus geleerd te moeten worden... Dus dat moet ik aan kunnen geven...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh een nieuwe verslaafde er bij
[..]
Wetenschappelijk is het bewezen wanneer er een groep geleerde dit aan geven.
Wij normale mensen kunnen dan informatie putten uit hun onderzoek.
was je dat dan niet alquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kijk, en ik schijn dus geleerd te moeten worden... Dus dat moet ik aan kunnen geven...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
was je dat dan niet aldat geleerd dus
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
was je dat dan niet aldat geleerd dus
![]()
ongeveer tot aan de elleboog vind ie prettigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoe ver heb je je arm al bruin
Ja ik hoorde van ook_gek ook al dat hij flink opgerekt is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:54 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ongeveer tot aan de elleboog vind ie prettig
ah de ode_gek ook al dusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ik hoorde van ook_gek ook al dat hij flink opgerekt is.![]()
Ik zie eigenlijk niet in wat de opgerekte anus van Xtreem te maken heeft met mijn huwelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:02 schreef jozef444 het volgende:
[..]
en jij als getrouwde vent bent niet benieuwd naar de wereld van extra mogelijkheden die dit biedt
wacht maar totdat dalijk de eerste mercedes bij jou de oprit staatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in wat de opgerekte anus van Xtreem te maken heeft met mijn huwelijk
Ik hou van pussy.Alleen van Pussy. kaal, behaard, strak of slok, Alles liever dan een ster
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:07 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wacht maar totdat dalijk de eerste mercedes Opel Agila met kinderzitje bij jou de oprit staat![]()
gewoon een opel agila joh in zo'n mooie oranje zilveren uitvoeringquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die vleugel van de celica is hoger dan welke auto dan ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef Domi het volgende:
wel hoger in ieder geval
Ik bedoelde ook een agilaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:15 schreef jozef444 het volgende:
[..]
gewoon een opel agila joh in zo'n mooie oranje zilveren uitvoeringbeter als die celica toch ?
Hmm was me niet eens opgevallen maar je hebt gelijk. Ziet eruit als een oud wijf. Wat doet die in zo'n auto?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:11 schreef Domi het volgende:
en dan zo'n oud wijf achter het stuur of lijkt dat maar zo
vrouw van de oprichter van chevyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm was me niet eens opgevallen maar je hebt gelijk. Ziet eruit als een oud wijf. Wat doet die in zo'n auto?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:21 schreef Domi het volgende:
forum is weer lekker bezig vandaag
quote:To say of what is that is is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
Nee redactrice van autoweekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
vrouw van de oprichter van chevy
gaan we schelden of zoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:02 schreef Xtreem het volgende:
Goed... leren zuigt ff
To say of what is that is is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
lijkt et wel opquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaan we schelden of zo![]()
Ik had al een beetje het idee dat je een volledig nutteloze opleiding aan het volgen was.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:02 schreef Xtreem het volgende:
Goed... leren zuigt ff
Ik wilde deze toch nog ff met jullie delen:
[..]
Portugal, 10 dagen op het strand liggen rottenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:31 schreef Domi het volgende:
waar gaat de reis naar toe
met het zand in je naadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Portugal, 10 dagen op het strand liggen rotten
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef ook_gek het volgende:
hoi ballebek
Dat hoort er nu eenmaal bij; heb zoon dikke aarsch dat het zand wel heel ver moet komen eerst voordat het me naad bereiktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
met het zand in je naad
Mijn wijffie wel hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:38 schreef Domi het volgende:
niet in portugal dat lijkt me duidelijk
fotoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn wijffie wel hoor
True, truequote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat hoort er nu eenmaal bij; heb zoon dikke aarsch dat het zand wel heel ver moet komen eerst voordat het me naad bereikt
niet bij mij bekendquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:48 schreef Ballebek het volgende:
Ik dacht dat dat toch wel algemeen bekend was inmiddels
http://fotoboek.fok.nl/vrouw-hooivork
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
was niet bij mij bekend
Als jij zegt wanneer; ik was er de vorige x ook...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:53 schreef BazzoS het volgende:
juist ja..
Komt Ballebek ook op de meet?
ik weet niet wanneer, er moet nog een vrijwillige regelneef gezocht worden, en ik vind PeuRac wel iemand om dat te regelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als jij zegt wanneer; ik was er de vorige x ook...
Oehhhhhhhhhhhhhh Jij hebt met mij meegereden!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
* Ballebek heeft ballebek wel eens een handje gegeven. En heb zelfs met hem mee gereden
En z,n vriendin nog horen praten ook
En toen kreeg z,n vriendin ruzzie met haar familie om een piano![]()
Of was dat weer iets anders ballebek ik weet het allemaal niet meer
Kleurstofquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:38 schreef Domi het volgende:
wordt dat beest uit je avatar nou nooit moe?
Jou moeder had geen vruchtwater in d'r buik maar E130quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kleurstof![]()
Dan heb je leuke topics in R&P gemistquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
niet bij mij bekend
Deze ga ik onthoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jou moeder had geen vruchtwater in d'r buik maar E130
Dank u...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Deze ga ik onthouden![]()
Jij bent goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dank u...
Ontmoet Ook_Gek en je weet waaromquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:37 schreef Domi het volgende:
staat er ook bij waarom het verboden is
Zoek effe naar de PTA meet film.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:07 schreef Domi het volgende:
dat zie ik niet maar dat beest is verdomde irritant ;P
tipje aan het einde en de naam mark hoor je vaakquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:20 schreef Domi het volgende:
* ook_gek gevonden heeft PTAmeet0n.avi en bezig met downloaden
Waar? Ik heb hem niet meer op me server staan nlquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:20 schreef Domi het volgende:
* Ballebek gevonden heeft PTAmeet0n.avi en bezig met downloaden
ipv dat je de link postquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:34 schreef Domi het volgende:
via karboforum gehost zo te zien, maar wel gevonden op fok forum
Wat denk je...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:41 schreef Domi het volgende:
of je wilt hem ook weer downloaden?
En heb je mij ook al herkendquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:46 schreef Domi het volgende:
7 euraho, altijd lekker dat haags
mijn reactie was veel liever dan jij bentquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:45 schreef Ballebek het volgende:
Ja joh suffe...
Als ik een msg type en jij replyd ondertussen...
Mieke heet zequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:49 schreef ook_gek het volgende:
ja hij was mooi he
Maar goed Ballebek en t0n hebben nog het leukste mee gemaakt in de mac met dat meisje
Dat was 4X zo leuk wheheh
Dat zal wel komen omdat het vrijdag de 13e isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:05 schreef Sjoewe het volgende:
I can't get no sleep :|
morguhquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:32 schreef Ballebek het volgende:
Ik stel voor: TIJD VOOR EEN NIEUWE MEETING:
VERANTWOORDELIJKEN:
Dissen en pesten van mensen: Ook_Gek
Regelen: PeuRac en Tjabbo
Sterke verhalen: Ultimora
Zoiets?
Daar gaat ons plan.... Maar ik dacht dat jij mooi meehielp regelen dude!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morguh
Zo te zien kom ik er weer makkelijk vanaf
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar gaat ons plan.... Maar ik dacht dat jij mooi meehielp regelen dude!
Goh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:57 schreef jozef444 het volgende:
oeh een meet ik ben er niet
achja als t in de buurt is en niet weer ergens in achterhoek tukker gelderland ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goh.
Jammer.
Arnhem noem jij tukkerland?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:02 schreef jozef444 het volgende:
[..]
achja als t in de buurt is en niet weer ergens in achterhoek tukker gelderland ?
En dan nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Arnhem noem jij tukkerland?
* ook_gek heeft de zwaarste taakquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morguh
Zo te zien kom ik er weer makkelijk vanaf
je was toch zo'n natuur talentje? of een acteur?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Xtreem heeft de zwaarste taak![]()
Natuur talentje, acteur?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je was toch zo'n natuur talentje? of een acteur?
Wat dram je dan over zware taak???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuur talentje, acteur?
Ik weet het niet. Ik was eigelijk niet meer dan me zelf zoals ik elke dag ben.
aandacht en zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat dram je dan over zware taak???
Moet ik die huur auto nog op m,n ouders naam zetten dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:58 schreef Thermo het volgende:
* ook_gek komt dan wel eens langs.
Is er toch 1 die het niet van ze grote verhalen moeten hebben dan hé![]()
Je bedoelt dat je met de ML traktor van je papa wil komen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik die huur auto nog op m,n ouders naam zetten dan?
Wat wilde je okal weer? Die alfa GT toch?
Voor ulti heb ik een audi S6 al staan.
Ik zelf nee een ferrari. Dan krijgen we korting
Nee jo ik ben een lui mens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je met de ML traktor van je papa wil komen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:32 schreef Ballebek het volgende:
Ik stel voor: TIJD VOOR EEN NIEUWE MEETING:
VERANTWOORDELIJKEN:
Dissen en pesten van mensen: Ook_Gek
Regelen: PeuRac en Tjabbo
Sterke verhalen: Ultimora
Zoiets?
tsk tsk tsk, mietje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jo ik ben een lui mens.
Ik rij met ballebek mee
Krijg net te horen dat de kans er is dat ik woensdag donkderdag en vrijdag in belgie moet zitten
Blijf ik ook het weekend maar daar whehehe
geen automaat durven rijden is pas voor mietjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
tsk tsk tsk, mietje.
Er is niks mooiers dan zelf rijden.. zolang het geen automaat is ( is voor luie mensen ) dan bestuur ik alles wat ook maar enigzins vooruit komt
De eerste ML was een handbak. Die overgens 2 dagen compleet vervangen is door problemen van uit de fabriek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
tsk tsk tsk, mietje.
Er is niks mooiers dan zelf rijden.. zolang het geen automaat is ( is voor luie mensen ) dan bestuur ik alles wat ook maar enigzins vooruit komt
? durven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen automaat durven rijden is pas voor mietjes.
Face it. Je bent een mietjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
? durven?
Er staat hier nu thuis een V70 met 170pk en automaat, omdat de C70 cabrio kapot is, nieuw dak erop.
Ik rij daar gewoon mee rond, begrijpend lezen is een vak, maar wat ik dus bedoel is dat automaat rijden ENORM saai is, ik vind schakelen wel een must eigenlijk.
Maar ik ben dan ook geen file-slet.
geweldig enzo dat je de beschikking hebt over veel snelle auto's. Dan weten wij dat even.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
? durven?
Er staat hier nu thuis een V70 met 170pk en automaat, omdat de C70 cabrio kapot is, nieuw dak erop.
Ik rij daar gewoon mee rond, begrijpend lezen is een vak, maar wat ik dus bedoel is dat automaat rijden ENORM saai is, ik vind schakelen wel een must eigenlijk.
Maar ik ben dan ook geen file-slet.
Bij slomere auto's is schakelen fijner vind ik, maar met veel pk's onder de kap is het heeeerlijk cruisen met een automaatje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:28 schreef jozef444 het volgende:
hmzz ben nou overgestapt van een heerlijke cvt naar ook een fijne handbak kmoet toch zeggen dat die automaat fijner was
wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:34 schreef ThaFreak het volgende:
automaat of schakelen ligt puur aan de auto wat je rijdt.....
de een is automaat gewoon heerlijk en de ander is schakelen veel beter.....
niet iedere automaat sucks om te rijden![]()
goed, nog 1 keer dan, ik heb NERGENS gezegd dat automaatrijders mietjes zijn, ik noemde ook_gek een mietje ( das normaal ) omdat hij niet ZELF naar de maybe-meeting zou gaan rijden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geweldig enzo dat je de beschikking hebt over veel snelle auto's. Dan weten wij dat even.
Persoonlijk ben ik een aanhanger van veel pk's + automaat, en dat geroep over dat je een mietje bent als je een automaat rijdt vind ik nogal overdreven, en getuigen van schapengedrag of je nou schakelen echt leuker vind of niet. Beetje jammer.
Echte liefdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
goed, nog 1 keer dan, ik heb NERGENS gezegd dat automaatrijders mietjes zijn, ik noemde ook_gek een mietje ( das normaal )
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Thermo het volgende:
Ook weer opgelost
Mijn zinsverbanden zijn soms beetje gaar, irc-nederlands is brak. Sorry daarvoor ook
* Tjabbo vind eens lekker terugschakelen en heerlijk door de rpm meter blazen gewoon te fijn.
ftp adres staat in je smek mailquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:36 schreef ook_gek het volgende:
ja doe maar even mailen. Want m,n baas ging trippen dat we op msn zaten hier![]()
Nu mag ik het wel. Maar hij wilt geen gezeik dus vroeg hij lief of ik er ook af wilde
Ja hoor. We zaten regelmatig met z,n alle in 1 gesprek. hij er ook bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:46 schreef Domi het volgende:
hij wist wel van het bestaan avn het programma "msn" af?
Ik heb het gezien. Kusjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ftp adres staat in je smek mail
zeuve eurow? Sow, komt u ook uit scheveningen ofzow? van de boelevahr?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoek effe naar de PTA meet film.
Je ziet dan een jongen bij de chinees praten. En vind het drinken duur of zo.
Nou ja dat uhm ben ik![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:38 schreef Ballebek het volgende:
Zeikwijven...
Het leukste staat er niet eens op: "Wat, dit een stad? Dis een boeren kut gehucht!"
En die locals pissig kijken en opstaan
* Xtreem mompelt iets over sukkelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had zonnesteek
* Tjabbo mompelt wat over arme sloeberquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik had graag wat meer van de zon gezien/gevoeld
Jaja... ik ben een arbeidende parasiet, jij de luxelevendemaarvooralluieambtenaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt wat over arme sloeber
arbeid heerscht !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jaja... ik ben een arbeidende parasiet, jij de luxelevendemaarvooralluieambtenaar.
Moet je dat nu weer onder de aandacht brengen?
Dat pauper volk moet werken en het denkwerk aan mijn soort overlaten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
arbeid heerscht !
lijkt me geen goed idee, dan gaat het helemaal bergafwaarts met nederlandquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat pauper volk moet werken en het denkwerk aan mijn soort overlaten.
Hier tjabje, hoor je het ook 'ns van een ander.... JIJ bent de parasiet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
lijkt me geen goed idee, dan gaat het helemaal bergafwaarts met nederland![]()
maar ik bedoelde het niet persoonlijk hoor tjabboquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hier tjabje, hoor je het ook 'ns van een ander.... JIJ bent de parasiet!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar ik bedoelde het niet persoonlijk hoor tjabbo
laat me chips eten ofzo, je bent me moeder nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]haal je arm er 'ns uit
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
laat me chips eten ofzo, je bent me moeder niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |