Zit met Plo op MSNquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:41 schreef ZX9R het volgende:
Waar bleef je nou Riet? (met het openen van een topic)
Grotendeels ben ik het met je eens maar die gunst? Een contract heeft twee kanten, enerzijds ben je verplicht je zo goed mogelijk in te spannen voor het gezamelijke belang van een bedrijf, anderzijds is de werkgever verplicht je een goede en prettige werkomgeving te geven om dit in te bereiken. (okee krom samengevat maar beter komt het er even niet uit nu.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een werkgever je een gunst verleend door je een baan te geven.
Het is dan de taak van de werknemer om deze naar eer en geweten in te vullen.
Mensen klagen gewoon veel te snel, en vinden zichzelf al snel belangrijker dan hun werkgever die iedere maand geld op hun rekening stort en bovendien heel veel sociale lasten moet afdragen aan onze regering.
Het is geen sinecure om in deze economische tijden het hoofd boven water te houden.![]()
Doe voorzichtig!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:47 schreef Makster het volgende:
Ben ff rijden, gaan jullie gezellig door
Adios
De volgende is van jou!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:56 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er eigenlijk met de themagerelateerde openingen gebeurt?
Er zijn nog steeds meer (ex)motormerken dan topics....
Ik denk dat het allemaal wat te snel gaat met zo'n twee topics op een dagquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:56 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er eigenlijk met de themagerelateerde openingen gebeurt?
Er zijn nog steeds meer (ex)motormerken dan topics....
Deal! Zit nu al in de startblokken!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
De volgende is van jou!
Kun je beter naar Groningen gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:04 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... ff reageren op het feit dat ik zondag zonder jas heb gereden tijdens die route, is voornamelijk omdat ik anders opzekers naar Beverwijk had kunnen gaan om de jas van mijn huid te laten verwijderen... sjezus... dat brandde een partij op mijn huid... ben blij als ik van de winter een goed pak kan kopen
tvp?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:24 schreef ondeugend het volgende:
Even zeggen dat ik moe ben
Ook een mooie manier om dit deel weer terug te vinden trouwens
Sssssssst !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
tvp?
Sorry kon het niet laten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sssssssst !![]()
Vast en zeker hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten.
Geheel offtopic maar ben ik een van de weinige die geen gebruik maakt van MyAT?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:42 schreef ondeugend het volgende:
Luc eigenlijk zou er een beter filmpje in je avatar moeten komen hoor
Ik denk hetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten.
Geheel offtopic maar ben ik een van de weinige die geen gebruik maakt van MyAT?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:47 schreef ondeugend het volgende:
Of de komende dagen even opnieuw proberen ?
Misschien kan ik maandagavond voor de Appelscha rit wel even wat proberen
ZX9R kopen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:28 schreef Makster het volgende:
Ben weer terug mensen, en ik leef nog. Altijd leuk natuurlijk
Was een leuk stukje rijden, lekker dijkjes rijden en stukje snelweg terug (lees N3), nog ff geknalt met een GSXR 600. Ging wel redelijk vlot, ongeveer 220 waar je 100 mag
Grappig dat die knakker vlak bij mij woont, ooit zal ik hem zoek rijden als ik meer dan 400 cc heb
Doe maar een 2001 zx6rquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ZX9R kopen?![]()
Moet niet gekker worden met de snelheids aanduidingenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben er ook weer!
"Uw snelheid:"
![]()
![]()
Idd!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe maar een 2001 zx6r
[..]
Moet niet gekker worden met de snelheids aanduidingen![]()
Zeker was gewoon een "normaal" tempo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ging weer eens achterlijk hard![]()
Mwa, viel best mee dit keer... toch?
Ach ja, ene keer een eend, dan weer een scootahquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:36 schreef Makster het volgende:
Alleen wel bijna een brommer op je voorband midden op die dijk, kut sjappies !
Moest idd aardig in de remmen, ben blij dat ik niet volledig stil hoefde te staan want anders was het een wheely door de Reetspeerder zijn rugquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, ene keer een eend, dan weer een scootah
Idd, hij ging ineens vol in de remmen en keek naar zn holmaten aan de overkant, had dus al zo'n gevoel dat ie naar de overkant wou..... dus ik vol in de remmen en Mark nog harder geloof ik
stoppie I supposequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Moest idd aardig in de remmen, ben blij dat ik niet volledig stil hoefde te staan want anders was het een wheely door de Reetspeerder zijn rug
Uiteraard, ff kijken of jullie wel weten waar ik het over hebquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
stoppie I suppose
IK zie anders nog geen stoppie in je avatarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Uiteraard, ff kijken of jullie wel weten waar ik het over heb
U bent geslaagd voor deze test
Hee thanksssssssssss!! Snap m nu !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:24 schreef ondeugend het volgende:
Even zeggen dat ik moe ben
Ook een mooie manier om dit deel weer terug te vinden trouwens
Vriend van me moet het hier thuis regelen om een directory aan te maken op de server.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Luc: Nee. nog nks gehoord van lshosting.....
(Had geen beltegoed om te reageren)
Slaap lekker !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:08 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga slapen. Maar weer eens vroeg erin!
5 uur gaat de wekker / telefoon weer!
En wat heb ik daar mee te makenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:09 schreef ZX9R het volgende:
Die moest nog ff!
truste!
Wat houd dat in dan ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deal! Zit nu al in de startblokken!
Het gaat inderdaad vrij rap hier maar vond het altijd wel leuk staan, zeker voor mensen die hier net kwamen.
Volgens mij omdat je een beetje traag van begrip was ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:11 schreef ondeugend het volgende:
En wat heb ik daar mee te maken
Kan je nog ff in het Meet topic checkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:20 schreef PatrickM het volgende:
* Rietvaerder op 1 oor gaat
Sterker nog ! Ik ben nog steeds traag geloof ikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je een beetje traag van begrip was ..
Maakt je niet knapper hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Nee, het is geen voorstelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je een beetje traag van begrip was ..
of is het een voorstel .. iets met eitjes ..![]()
En nee, het heeft ook niks met traagheid te maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sterker nog ! Ik ben nog steeds traag geloof ik
Wrom nie nie ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:08 schreef ZX9R het volgende:
(ik kan niet slapen)
Wil je het kwijt ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:11 schreef ZX9R het volgende:
te warm en lig te malen.
Niks hoeftquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:14 schreef ZX9R het volgende:
Neuh.
Toch bedankt! (k)
Maar dat hoeft niet. Heb net ff een kopje thee opgedronken en lig al weer in m'n bedje (wireless en ....less)
Nee eigenlijk die van gisterenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:26 schreef ZX9R het volgende:
Nu al de schok van de dag?
Da's snel!
En jij moet jij blijven!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef ZX9R het volgende:
* mond open doet *
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net terug van een heel geslaagde bbqop een dakterras in barneveld
luc was me te snel afquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:37 schreef ondeugend het volgende:
Owww hoe ging die greep ook alweer
Jesseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! Red Luc !
heb jij 2 keelgaten dan Luc ?
Ja de schakelbak van een Duc Monster klinkt licht ziekjesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op weg daarna toe kwamen we een buell tegen:
[afbeelding]
ik hem alleen van achteren gezien en gehoorden dat klonk goed...net als zijn schakelbak, hij reed denk ik 10-15 m. voor ons en we konden het in de auto horen: klonk elke keer als ie schakelde, dat mijn vriendin vroeg of dat wel goed was...
plus had hij een systeemhelm dacht ik waarbij het deel wat je omhoog kan klappen helemaal naar achteren stond. kan dat bij elke systeemhelm? stond best stoer
Bij de kippen natuurlijk !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:41 schreef ZX9R het volgende:
Waar in Barneveld ben je geweest?
ben je bekend dan? bij de nicht van mijn vriendin, die woont vlakbij het centrum in een nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:41 schreef ZX9R het volgende:
Waar in Barneveld ben je geweest?
yamquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:45 schreef ondeugend het volgende:
* tijgernootjes het topic ingooit
Succes Lucquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:50 schreef ZX9R het volgende:
Truste!
Niet ? Das nou weer jammerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben je hondje niet![]()
niet lekker trouwens, al die aparte smaakjes...doe mij maar gewoon de originele
Hey jij ook nog wakkerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef ondeugend het volgende:
Trusten Jesse
Hey vriend !
Da`s waar je bent altijd al een nachtbraker geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:13 schreef ondeugend het volgende:
Je kent me![]()
okquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:14 schreef ondeugend het volgende:
Verder MSN-en anders krijg ik morgen gigantisch op mijn donder dat deze topics zo schnell gaan
Dank u ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:15 schreef RB het volgende:
Heb net 2 topic`s terug gelezen wat een gezemel weer![]()
![]()
Ik dacht al .. wat post'ie laat voor de ochtend.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 06:58 schreef ZX9R het volgende:
Kut.
Verslapen.
Ik had om 6 uur in de auto moeten zitten.
Ach....
Heb ik ook weer eens een beetje geslapen :')
Zoals dat in de eerste paar topics gedaan is om de mods te vriend te houden. (is nu niet meer nodig, ze laten ons gelukkig onze eigen gang gaan zonder zich er nog mee te bemoeien.)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat houd dat in dan ??![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:08 schreef hollander172 het volgende:
(is nu niet meer nodig, ze laten ons gelukkig onze eigen gang gaan zonder zich er nog mee te bemoeien.)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:45 schreef ondeugend het volgende:
* tijgernootjes het topic ingooit
We hebben inderdaad een vrij unieke situatie gecreeerd hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat Fok! een lekker vrij en blij discussie plekje was .. maar op andere fora krijg je gelijk een edit, slotje of een ban aan je broek met slowchatten.![]()
Ga jij ook?quote:Gaan we nog swingen van het weekend.
Ik zou wel gaan ja als ik de kans had.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Ga jij ook?
Je hebt alleen maar centjes voor de entree nodig hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou wel gaan ja als ik de kans had.![]()
![]()
Je gaat toch niet uit de school klappen he?quote:Maar ja je raakt eraan gewend he.![]()
![]()
![]()
DAt is leuk waarom doen we dat niet meer dan ? hebben we alle motoren al gehad ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zoals dat in de eerste paar topics gedaan is om de mods te vriend te houden. (is nu niet meer nodig, ze laten ons gelukkig onze eigen gang gaan zonder zich er nog mee te bemoeien.)
In de OP werd dan een bepaald motormerk voorgesteld met de modellen en specificaties die ze voer(d)en. Leuke plaatjes erbij enz.
U'know enough.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:43 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat toch niet uit de school klappen he?![]()
Ik vond het ook altijd wel leuk, en Luc hield de historie bij via een te downloaden .TXT bestand zodat je de histerie(historiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
DAt is leuk waarom doen we dat niet meer dan ? hebben we alle motoren al gehad ?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:57 schreef Romius het volgende:
mogguh
sjonge, gisteren op Akermaat geweest (verzamelingsplek voor motorrijders) , vond een heel peloton van bromsnorren het weer nodig om daar de boel in de gaten te houden. Welgeteld 3 motoren en 2 busjes. Alsof wij daar gaan racen![]()
Ga lekker koffie drinken op het politiebureau ofzo![]()
Ik heb op M-F wel eens een verhaal gelezen over iemand die een interview had gegeven aan de krant .. en het verhaal was (zoals te verwachten) uit zijn verband gerukt .. of zoiets.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:41 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ik ben zelfs gevraagd door die krant om een interview te geven over mijn races daar en dat terwijl ik nooit heb geraced alleen maar gereden, maja komkommertijd he en de kranten weten niks te schrijven he
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:20 schreef Racing_X-Ray het volgende:
nope, ik geef geen interviews
meerdere mensen waren ook gevraagd (stuk of 8)
niemand heeft iets teruggemaild over dat ze graag geinterviewd wilden worden
In het kader van opsporing verzocht ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het AD gestaan met een halve pagina facepic .. was wel lachen ..
Weken later werd ik nog herkend op straat.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
In het kader van opsporing verzocht ?![]()
Zullen we de draad dan gewoon weer oppakken?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd wel leuk, en Luc hield de historie bij via een te downloaden .TXT bestand zodat je de histerie(historie) van alle topics even kon knippen plakken in een openingspost.
![]()
![]()
![]()
En dit gebeurde iets daarna?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:57 schreef Romius het volgende:
mogguh
sjonge, gisteren op Akermaat geweest (verzamelingsplek voor motorrijders) , vond een heel peloton van bromsnorren het weer nodig om daar de boel in de gaten te houden. Welgeteld 3 motoren en 2 busjes. Alsof wij daar gaan racen![]()
Ga lekker koffie drinken op het politiebureau ofzo![]()
Jij hebt vast wel even tijd om het weer bij elkaar te harken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zullen we de draad dan gewoon weer oppakken?
Valt nog vies tegen, denk je dat ik de hele dag niks te doen heb?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt vast wel even tijd om het weer bij elkaar te harken.![]()
![]()
Nu wel.quote:En je pic doet het niet hierboven.![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier ook niet, maar ja, ben je ook gebanned dan daar Pepijn?
Koekblikken die motoren omver rijden zijn niet leukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef Parabola het volgende:
Koekblikken die motoren omver rijden zijn niet leukZelfs niet als die motoren wit-blauw-oranje zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef hollander172 het volgende:
Valt nog vies tegen, denk je dat ik de hele dag niks te doen heb?
Dat is nog maar de vraag. Mijn ervaring is dat motoragenten vrij coulant zijn tegenover motorrijders die te hard rijden. Heb al een paar keer gehad dat ik wit-blauw-oranje in mijn spiegels zag en dacht 'nu ben ik de lul'. Waarna ik vervolgens met een vriendelijke glimlach ingehaald werd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je moet het zo zien: scheelt weer even tijdelijk wat bekeuringen.
Zeker als die motor gerepareerd moet worden.![]()
![]()
Leuk he... MFquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Maar mijn topic waar ik reageerde kreeg direct [afbeelding]
en er werd naar de faq in R&P verwezen.
Daar stond dat ik dus een ban riskeerde of een slotje..
En ach, post normaal nooit daar dus .. (.. 24 uurs ban overleef ik zeker in R&P)![]()
![]()
Ik had dat ene topic alleen maar gevonden via de search op (alweer) pension.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:Je moet het zo zien: scheelt weer even tijdelijk wat bekeuringen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef Parabola het volgende:
[..]
Koekblikken die motoren omver rijden zijn niet leukZelfs niet als die motoren wit-blauw-oranje zijn.
Geloof me, wij mogen ze nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je moet het zo zien: scheelt weer even tijdelijk wat bekeuringen.
ghe ghe was bij een nicht van mijn vriendin...hun vriendenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Soort zoekt soort
En ze komen allemaal bij elkaar op zo'n gelegenheid.... leuke vrienden heb jij OPM
Nou ik ken wel andere verhalen .. maar ja rotte appels heb je overal.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef Parabola het volgende:
Bovendien ken ik een paar van die gasten persoonlijk en dat zijn toffe lui. En hele goede motorrijders.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
.. en van dit akkefietje voelt hij dus niets getuige de foto .. de motorreparatie moeten wij betalen .. niet hij ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En die gast is gewoon triest..... ook al istie nog zo aardig... NSB-ers zijn het
Had mooi moment geweest zijn om die gast eens in verlegenheid te brengen, misschien stopt ie dan met zn ''vak'' .....
Weet je waar je dodelijke ongelukken van krijgt? Van die mensen die ineens op hun rem gaan staan als ze een flitspaal zien, of als je verblindt wordt door een flits van voren
Idd, vreemd he, meeste dodelijke ongelukken gebeuren op 80km-wegen, no shit, daar staan die kut flitspalen altijd die je van voren flitsen![]()
![]()
Eerder vanzelfsprekend....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dus zielig is het niet ..![]()
![]()
De foto vond ik niet eens grappig omdat het een agent betrof maar omdat een agent, die toch wel aardig wat veiligheidscursussen zou moeten hebben gehad, aangereden wordt door notabene een AX!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:34 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Mijn ervaring is dat motoragenten vrij coulant zijn tegenover motorrijders die te hard rijden. Heb al een paar keer gehad dat ik wit-blauw-oranje in mijn spiegels zag en dacht 'nu ben ik de lul'. Waarna ik vervolgens met een vriendelijke glimlach ingehaald werd.
en dat is me ook eens overkomen terwijl ik 160 reed![]()
Dat is niet eens een auto ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef hollander172 het volgende:
Hoe krijgt ie het voor elkaar om als mikpunt te dien voor zo'n auto.........
Weet je hoe dat komt...... omdat je altijd te hard rijdt met de motor ben je ook veel scheperquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zie je het verschil met bewust op de motor zitten en altijd te hard ..
.. en suf in de auto zitten.![]()
De eerste binnen op 12 augustus? Dat kan een stuk ergerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb mijn eerste bekeuring binnen van het jaar.![]()
Helemaal niets.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat vond ie dit keer het lompst, Pepijn?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
* headbangt even op dat relaxte muziekje van Peppie [afbeelding]
Er stond net een andere smiley.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
* headbangt even op dat relaxte muziekje van Peppie [afbeelding]
[afbeelding]
Met stift?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een songtekst van die gasten op mijn arm.![]()
Ghe ghe .. heb je geposeerd voor iemand ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
afbeelding]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:08 schreef Parabola het volgende:
De eerste binnen op 12 augustus? Dat kan een stuk erger![]()
Toch balen voor je![]()
Het zit er al vanaf een zekere zondag (vaderdag) in 1994 .. dus ehm ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Met stift?
Correctie Seat Ibizaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De foto vond ik niet eens grappig omdat het een agent betrof maar omdat een agent, die toch wel aardig wat veiligheidscursussen zou moeten hebben gehad, aangereden wordt door notabene een AX!!!
Hoe krijgt ie het voor elkaar om als mikpunt te dien voor zo'n auto.........
Citrofiel!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Correctie Seat Ibiza![]()
Zelfs ik wist datquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Correctie Seat Ibiza![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfs ik wist dat
Ik had gewoon heel vaderlijk rustig gereden met die kids achterin.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je je aan snelheid ''gehouden'' hebt zal het wel niet zoveel te hard zijn he?
Of noem jij 160 waar je 120 mag je aan de snelheid houden
Zo 1 heeft een collega van mijn vader nog steeds. Helemaal zwart, met gaasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:39 schreef Patrick281 het volgende:
Deze is iets minder mooi dan ik toen had .. maar wat een fantastische fiets was het ..
Zou hem best weer willen hebben nu, 137 PK en eh wel 235 kilo.
[afbeelding]
Prijsjes zijn ook heel leuk op Marktplaats. Soms zelfs onder de 2.000 euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo 1 heeft een collega van mijn vader nog steeds. Helemaal zwart, met gaasZelf gemaakt.... best mooi ding
EN een Laser demper!
Jij keek toch zo vaak je in spiegels?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Reed ie zo slecht dan? Geen idee, reed voorop
Wat voorzichtig .. nog niet wetende wat grip en schakelen werkelijk is enzo ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Reed ie zo slecht dan? Geen idee, reed voorop
Ja, maar niet langer dan een seconde heequote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:05 schreef Parabola het volgende:
[..]
Jij keek toch zo vaak je in spiegels?
k Voel wel mee met de 400cc-jongens, telkens hoog in de toeren om vooruit te komenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
De laatste meet hoorde ik de hele tijd de toeren bovenin bij de ZXR-400.![]()
(zelfs als het even niet hoefde, maar OPM was scherp om direct te reageren als iemand voorhem harder ging)
k Voel wel mee met de 600cc-jongens, telkens hoog in de toeren om vooruit te komenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
k Voel wel mee met de 400cc-jongens, telkens hoog in de toeren om vooruit te komen
Je ziet in een oogopslag toch wel hoe iemand op zijn fiets zit ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar niet langer dan een seconde heeKan toch niet iemandz ijn rijstijl beoordelen aan de hand van telkens 1 of 2 seconde
Nope... let alleen op jouw knippersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
Je ziet in een oogopslag toch wel hoe iemand op zijn fiets zit ..![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nope... let alleen op jouw knippers
was dat de veluwe meet? klopt wel natuurlijk, ook niet zo gek...had net een paar weken mijn oude zxrquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat voorzichtig .. nog niet wetende wat grip en schakelen werkelijk is enzo ..![]()
De laatste meet hoorde ik de hele tijd de toeren bovenin bij de ZXR-400.![]()
(zelfs als het even niet hoefde, maar OPM was scherp om direct te reageren als iemand voorhem harder ging :') )
Hey dat is toeval mijn collega heeft pas zo'n ding gekocht,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:39 schreef Patrick281 het volgende:
Deze is iets minder mooi dan ik toen had .. maar wat een fantastische fiets was het ..
Zou hem best weer willen hebben nu, 137 PK en eh wel 235 kilo.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey dat is toeval mijn collega heeft pas zo'n ding gekocht,
ziet er best strak uit voor leeftijd, en schijnt erg lekker te rijden,
Was dat geen GPZ1000RX?quote:was nog geen 1000 euro kwijt daarvoor,
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nee een GPX750R
Dus dat is het verschil...maar ze lijken wel heel erg op elkaar,
quote:Baby Babe - I\'m moving real fast
So try to hold on
Try to hold on!
Sarcastquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Een collega van mij heeft ook een nieuwe brommer .. een Puch met hoog stuur.
![]()
![]()
Met een paar biertjes breezers of in mijn nieuwe auto .. cq live is alles goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie vind muziek van Roxette goed?
En hij was rood?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Sarcast [afbeelding]
En hier ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Sarcast [afbeelding]
.. ben ik weer een held ..quote:[quote]Op donderdag 12 augustus 2004 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:Held
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
wie/wat ben ik nou ..![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
.. alleen zijn inkomen zou ik willen .. voor de rest he-le-maal niets.
[afbeelding]Alhoewel die dochters ..
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:55 schreef Parabola het volgende:maar als het je dochters zouden zijn, mocht je er weer niet aanzitten
Ik heb natuurlijk gelijk met mijn mensenkennis...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hier ..
[..]
.. ben ik weer een held .... wie/wat ben ik nou ..
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb natuurlijk gelijk met mijn mensenkennis...![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk topic uit de oude doos![]()
Kut motoren!
Whahaha, en dan te bedenken dat daarnaast het politiebureau is (tussen die twee straten (bij het fietspad, voor dat hoekpand met adviesbureau. Helaas is het politiebureau niet op de foto meegenomenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu wel.
Lol!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Whahaha, en dan te bedenken dat daarnaast het politiebureau is (tussen die twee straten (bij het fietspad, voor dat hoekpand met adviesbureau. Helaas is het politiebureau niet op de foto meegenomen). Tis trouwens de Laan van Meerdervoort in Den Haag ten hoogte van de Conradkade
Naar mij zwaaien ze meestal welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Met zwaaien naar motorjuten stop ik ook.... ze zwaaien toch nooit terug, voelen zich te goed ofzo
Ze herkennen altijd een exquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Naar mij zwaaien ze meestal wel
Zou het door de motor komen
Ik werd er stil van.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is de bedoeling van dat filmpje?
* mee eensch isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:32 schreef ZX9R het volgende:
Om stil van te worden!
Het is maar een flashmovie.
Maar dan toch.
Het zou zomaar in het echt kunnen gebeuren.
(geweldige muziek trouwens )
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:52 schreef PatrickM het volgende:
2.8 JTD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik werd er stil van.
En dat wilde ik met jullie delen.
Mag dat?
quote:Motorrijder overleden bij verkeersongeval
donderdag 12 augustus 2004
NEDERLEK - Een 41-jarige motorrijder uit Lekkerkerk is woensdagmiddag overleden bij een eenzijdig verkeersongeval.
De man reed samen met twee andere motorrijders over de Lekdijk-west in de richting van Bergambacht. Toen hij door nog onbekende oorzaak een uitwijkmanoeuvre maakte, ging hij onderuit. Hierdoor raakte hij een markeringspaal en kwam hij onder aan het talud tot stilstand.
Het slachtoffer overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.
Bron
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef ZX9R het volgende:
Ik werd er stil van.
En dat wilde ik met jullie delen.
Mag dat?
Ik heb het ongeveer wel zo meegemaakt.quote:Comments - Till-Death-Do-Us-Part
Woody 8/12/2004 2:23:23 PM
this tn isway to fucking sick
Just SomeOne 8/12/2004 6:12:52 AM
That's supposed to be funny???
Arthur 8/12/2004 5:35:09 AM
This is fucking sick ya Bastards.!!!
Ach we zijn wel meer ongestelden hier gewend.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[...]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Das nog niks hoor
Niet zomaar dingen aannemen he ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Sommige dingen worden alleen maar fijner qua beleving.
Ach ja jij hoeft je tenminste niet iedere dag te scheren. Neem ik aan.. Zo hebben we allemaal wat.![]()
Wees blij dat ik je waarschuw !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:49 schreef ZX9R het volgende:
Het pms-spook heeft zich wederom geopenbaard!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:52 schreef ondeugend het volgende:
Niet zomaar dingen aannemen he ?
Bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Zoenen !!!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bij jou of bij mij?
Pat ! jij ook ?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, wat doe je blij ineens![]()
Zitten te slapen bij LS ofzo!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
Sorry Riet,
Ik kon het niet laten![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pat ! jij ook ?
quote:Samen chocola zoeken bij Luc ?
Dan zijn jullie denk ik net te laat....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pat ! jij ook ?
Samen chocola zoeken bij Luc ?
..was dat op mij ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:10 schreef ondeugend het volgende:
Want ?
moet je maar eens op msn komenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
..was dat op mij ..
Ik voel mij bedrogen .. we zijn wel getuige als ze ruzie hebben ..
Maar de mooie dingen maken we niet mee .. het goedmaken.![]()
![]()
![]()
OMG jij kan echt maar aan 1 ding denken he??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Wees blij zeg !!! Straks is het seks !!![]()
Seks, seks, seks? Waar?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil het NIET wetenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Alleen al in dit topic......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OMG jij kan echt maar aan 1 ding denken he??
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Zoenen !!!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:35 schreef ondeugend het volgende:
slikken kreng !![]()
![]()
![]()
quote:ondeugend - woensdag 11 augustus 2004 @ 11:05
Ik dacht even heel raar over orgies gedroomd te hebben
quote:ondeugend - woensdag 11 augustus 2004 @ 12:41
ik ben ooit in een dergelijke club geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |