Je kan niet eens rustig in alle stilte een boek lezen of de ene ronkende motor volgt de ander op. De een met een nog luidere uitlaat dan de ander.
Ze zouden herrie moeten verbieden in woonwijken..
Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer) zo veel mogelijk lawaai en herrie produceren. Er is niemand die er van geniet alleen de egoist op dat pokkeding.
En als het dan ff rustig is.. komen de GTI boys de hoek opgescheurd met een snelheid dat je je nog afvraagt welke plaat er nou aan stond op zn stereo als hij al de wijk weer uit is.
tijd voor een hutje op de hei.
quote:inderdaad, pak aan
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef Conflict het volgende:
zatte mensen veroorzaken ook veel overlast
quote:-10 generalisatie
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef Conflict het volgende:
zatte mensen veroorzaken ook veel overlast
Het gaat hier om die stink motoren, met een proleet er op die na een ritje hartstikke doof is geworden.. echter de buurt ook.
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:11 schreef Bastard het volgende:
Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer)
Ik hoop niet dat jij ooit een motorrijbewijs haalt als je de functie van het leer niet begrijpt.
voor je eigen bestwil
quote:Ik woon toch gvd niet op de startbaan! Hoewel je het soms wel zou denken..
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef dabadbass het volgende:
Nou wil je dan hier in het vliegtuig lawaai zitten
quote:En bij mij denk je het constant
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik woon toch gvd niet op de startbaan! Hoewel je het soms wel zou denken..
Kortom: alle herriemakers: VAL DOOD! NU!
quote:Daar heb je ws zelf voor gekozen.
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef dabadbass het volgende:
Nou wil je dan hier in het vliegtuig lawaai zitten
Je bent een jankert
quote:Als ik nog bij mijn ouders woon heb ik dat niet zelf gekozen trouwens daarna heeft schiphol nog veel meer banen erbij gebouwd
Op zondag 13 juli 2003 15:27 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Daar heb je ws zelf voor gekozen.
quote:Shut up, kheb een stille auto De patsers in een auto
Op zondag 13 juli 2003 15:27 schreef judel het volgende:
vervelend he als je alleen een fiets hebt...
Dood aan het terreur dat herrie heet, en dat er maar een verbod op motoren in de woonwijk mag komen.
quote:Ook zo triest die dingen inderdaad, herrie makende ondingen!
Op zondag 13 juli 2003 15:25 schreef JeOma het volgende:
Ik ben het eens met de topicstarter. 100%. Bij ons in de buurt zijn 't ook nogal 's scootertjes.
quote:Ik wel. Was leuk om te doen, maar ik prefereer 4 wielen. Maar ik heb alle respect voor motorrijders, da's niet de punt. Maar het gaat hier om OVERBODIG herrie maken (zoals ik zei: een buurman die z'n motor echt compleet nutteloos minutenlang stationair laat lopen terwijl er mensen rustig in de tuin zitten te relaxen)...
Op zondag 13 juli 2003 16:07 schreef Marruk het volgende:
Nog nooit op een motor gezeten zeker.
quote:Ja ok, dat wel. Daar kan ik inkomen, als iemand net zijn nieuwe laseruitlaat minutenlang gaat testen zonder erop te rijden is het inderdaad ergerlijk. Maar topicstarter komt nogal erg agressief over op motorrijders (elke motorrijder)
Op zondag 13 juli 2003 16:09 schreef JeOma het volgende:[..]
Ik wel. Was leuk om te doen, maar ik prefereer 4 wielen. Maar ik heb alle respect voor motorrijders, da's niet de punt. Maar het gaat hier om OVERBODIG herrie maken (zoals ik zei: een buurman die z'n motor echt compleet nutteloos minutenlang stationair laat lopen terwijl er mensen rustig in de tuin zitten te relaxen)...
enne, zo'n leren jas is nodig bastard
quote:Mag ik ff afreageren op iedere motorrijder omdat ik steeds word verstoord door die luide uitlaten?
Op zondag 13 juli 2003 16:12 schreef Marruk het volgende:[..]
Ja ok, dat wel. Daar kan ik inkomen, als iemand net zijn nieuwe laseruitlaat minutenlang gaat testen zonder erop te rijden is het inderdaad ergerlijk. Maar topicstarter komt nogal erg agressief over op motorrijders (elke motorrijder)
enne, zo'n leren jas is nodig bastard
Natuurlijk is zon lere jas nodig, je zal blij zijn als dat je hem draagt als je valt. Maar zeg eens eerlijk, is het nou echt zo gezond om zwart leer te dragen bij bijna 30 graden?
Ik mag lijden dat de motorrijders eens door krijgen dat ze met hun geliefde brik veel kwaaie gezichten veroorzaken. Tis gewoon puur eigen genot.. de rest zit niet te wachten op die herrie.
Dus een dikke vinger voor hun ja.
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:02 schreef DoucheMeermin het volgende:
Bij de topictitel zou je haast denken dat het om vibrators gaat
quote:Wie is er nu aan het generaliseren? Er zijn ook motoren die uiterst stil zijn...
Op zondag 13 juli 2003 16:59 schreef Bastard het volgende:[..]
Mag ik ff afreageren op iedere motorrijder omdat ik steeds word verstoord door die luide uitlaten?
![]()
quote:Als jij 100 rijdt dan heb je er weinig last van dat het 30 graden is. Maar aangezien jij nooit een motor hebt aangeraakt kan je dat ook niet weten
Natuurlijk is zon lere jas nodig, je zal blij zijn als dat je hem draagt als je valt. Maar zeg eens eerlijk, is het nou echt zo gezond om zwart leer te dragen bij bijna 30 graden?
quote:
Ik mag lijden dat de motorrijders eens door krijgen dat ze met hun geliefde brik veel kwaaie gezichten veroorzaken. Tis gewoon puur eigen genot.. de rest zit niet te wachten op die herrie.
Dus een dikke vinger voor hun ja.
lijkt wel of dat ding geen uitlaat heeft zo hard
en gelijk mijn kinderen wakker grrrr
van mij mag ie lekker ergen binnenkort om een boom tegenkomen met 200 km per uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |