quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:22 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Op Donderdag 12 augustus kwam ons aller Fritsie om het leven. Een toastje met geraspte kaas was de doodsoorzaak! Had hij dat verdiend?!
![]()
Ik deed het echt niet expres met dat toastje, tot nu toe is het elke avond goed gegaan ( Zit ik nu te Fokken... hier ook) maar toen Fritsie erbij zat liet ik perongeluk een toastje vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:26 schreef andromeda1968 het volgende:
De dader moet levenslang en tbs krijgen!
Arme Fritsie. :'( :'( :'( :'(
Muggen zijn liev!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:31 schreef teknomist het volgende:
En van mij mogen ze allemaal Satan kussen![]()
.
Nee, want Fritsie vertelde me dat hij enigst kind was!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:32 schreef ZX9R het volgende:
Net kwam er ook een voor mijn beeldscherm vliegen.
Zou het het broertje van Fritsie geweest kunnen zijn.
Zijn doodsoorzaak was een onwillekeurige tweehandige beweging * klap *
Nee hoor, het zijn inbrekers, ongedierte, bloedzuigersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Muggen zijn liev!Tenminste, Fritsie wel!
Gelukkig maar voor de papa en de mama.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, want Fritsie vertelde me dat hij enigst kind was!
Behalve Fritsie!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn inbrekers, ongedierte, bloedzuigers![]()
. Een brandende aansteker, dat mogen ze voelen
.
Die waren ook allebei al overledenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor de papa en de mama.
Anders zouden ze twee kinderen op 1 dag zijn verloren
Geen uitzonderingenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:35 schreef Impry het volgende:
[..]
Behalve Fritsie!![]()
FRITSIE! FRITSIE! FRITSIE! FRITSIE!![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Die waren ook allebei al overledenDus ik dacht Fritsie netjes op te vangen
![]()
Het is dat je ook Joost heet, anders had je echt problemen gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen uitzonderingen. We moeten consequent zijn... wie hier ongewenst is moet de doodstraf krijgen
.
Het blijft een perongelukte MOORD!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik deed het echt niet expres met dat toastje, tot nu toe is het elke avond goed gegaan ( Zit ik nu te Fokken... hier ook) maar toen Fritsie erbij zat liet ik perongeluk een toastje vallen.
Fritsie lag daar precies onder...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |