abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:04:52 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21212962
quote:
Ja serieus, ik kan sinds Jolietje bijna niet meer eten, nu was er van de week iemand zo lief om eten mee te brengen, van de Mac ik ging bijna over m'n nek
Das ook wat...

Hier is het nu ook raar..eten krijg je er door alles van de afgelopen twee dagen niet in bij mij, heb ook steeds kokhalsneigingen, maar toen we net in de supermarkt stonden hebben we een bak ijs met chocolade erin meegenomen en daar hebben we al stiekum iets van gegeten... Vaag..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:10:19 #3
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21212969
Clauwheee!!! Wat een Afschuwelijk nieuws!!! Ik schrok me een hoedje toen ik het las, want ik had het politiebericht op een televisie gezien! Ik wil je zeggen dat ik met je meeleef... het is gewoon kl#te dat dit soort dingen gebeuren. Heel veel sterkte!!!!!!!

sorry dat het misschien een late reactie is...
patat ftw :)
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:11:54 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21212999
Chocolade is goeed voor je
pi_21213060
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef clauwheee het volgende
Onze vakantie loopt heel anders dan gepland...we hebben gister het verschrikkelijke bericht te horen gekregen dat de nicht van mn vriend is vermoord en haar dochtertje wordt vermist

Hier het nieuwsbericht: Dochtertje (2) vermoorde vrouw vermist

Je denkt altijd dat zoiets je deur voorbij gaat, maar dit is voor ons ff harde realiteit. We zijn er kapot van en weten in het kader van het onderzoek weinig, maar vermoeden natuurlijk het één en ander. En het arme meiske....ik kan er nog niet bij..het is zo onwerkelijk allemaal....
Mijn god . . . Ik las het al vluchtig in de krant, maar dit komt wel ff heel dicht bij . . .

Sterkte
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21213088
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef Luchtbel het volgende:
Chocolade is goeed voor je
Vonden wij ook
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21213097
Daniman en Thunderchild
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21213159


Ziezo, mijn komputtertje doet het ook weer na anderhalf uur alles opnieuw installeren. Kwam thuis rond half 5 en wat kreeg ik te zien toen ik dat ding aanzette: een blauw schermpje . . .

Gloeiende, gloeiende, gloeiende . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21213179
Ow Thunder, pctjes doen echt nooit wat je wil..die van mij heeft ook net weer een nieuwe koeler en alles moeten krijgen, vloog vorige week ook ineens uit en continue piepen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21214020
Jezus clauwheee wat ontzettend schrikken is dat....ik heb er ook geen woorden voor eigenlijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je vriend
pi_21215269
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef mallemeid het volgende:
Jezus clauwheee wat ontzettend schrikken is dat....ik heb er ook geen woorden voor eigenlijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je vriend
Dankjewel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21215562
Luchtbel: Ik kon de eerste weken na de geboorte van Sven ook geen hap door mijn keel krijgen.
Gelukkig is dat na een paar weken dus overgegaan

alhoewel...gelukkig
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:16:55 #13
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21215731
Jeetje Clauwheee ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen wat is dit verschrikkelijk..
ik wnes jullie heel veel sterkte
pi_21215908
jonnetje, nog bedankt voor je tips over het antimuggen(beet)spul. maar nog even voor de duidelijkheid: is dat "Prikweg" van VSM preventief of om de jeuk van muggenbulten te stoppen? want ik zoek juist dat laatste. voor preventie hebben we nu Citronella, net zoiets als Autan. stinkt vreselijk maar 't lijkt wel wat te helpen.

coolbabe trekken Toms bulten al wat weg? bij Piet zijn ze na 2 dagen gelukkig gereduceerd tot redelijk normale muggenbultplekjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 augustus 2004 @ 20:36:41 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21216138
Bix, je kunt het eens met azijn proberen Stinkt ook, maar ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21216261
ik heb mijn angst voor het " in een clubje sporten" overwonnen en ga maandag een proefles bodypump doen, ben benieuwd hoe het gaat Syrena, kun jij ff wat meer erover vertellen, want ik las dat jij het ook doet
pi_21216409
Je sport veel Sylvana de laatste tijd, of heb ik het mis??
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 20:48:18 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21216431
Bluezz en Mous, speciaal voor jullie, speciaal vandaag een dikke en een dikke

Clauwhee wat verschrikkelijk hier zijn toch geen woorden voor? Ik hoop dat de dader(s) snel gepakt worden en het kleine meisje (wat ik gisteren op het journaal zag met een brok in mijn keel) snel weer veilig in de handen van familie terecht komt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21216493
babyfeet en Lois We hopen het ook Lois...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21216504
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Bix, je kunt het eens met azijn proberen Stinkt ook, maar ja
tnx. ja, azijn is inderdaad een goed eerste middeltje. maar het helpt maar zo tijdelijk is mijn ervaring, en 't moet ook vrij snel na de beet erop gedaan worden voor een goed effect. ik hoopte dat er inmiddels zalfjes oid zijn die wat langer & later werken. maar zoals jonnetje ook al zei mogen de meeste smeerseltjes pas vanaf (minimaal) een jaar of 2 gebruikt worden geloof ik.
pi_21216528
Clauwhee wat verschrikkelijk Ik had het ook op het nieuws gehoord maar dan staat het wel verder van je af al blijft elk nieuws dat over (kleine) kinderen gaat me toch aangrijpen.
Ik hoop dat ze snel gevonden wordt, wat een verschrikkelijke onzekerheid.
pi_21216555
clauwhee & noca, wat moeten jullie (en de rest van de familie) je wanhopig voelen. ik hoop ook dat het meisje snel terecht zal zijn (en in goede gezondheid natuurlijk). wat een nachtmerrie.
pi_21216622
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:25 schreef bixister het volgende:
jonnetje, nog bedankt voor je tips over het antimuggen(beet)spul. maar nog even voor de duidelijkheid: is dat "Prikweg" van VSM preventief of om de jeuk van muggenbulten te stoppen? want ik zoek juist dat laatste. voor preventie hebben we nu Citronella, net zoiets als Autan. stinkt vreselijk maar 't lijkt wel wat te helpen.

coolbabe trekken Toms bulten al wat weg? bij Piet zijn ze na 2 dagen gelukkig gereduceerd tot redelijk normale muggenbultplekjes.
Prrrikweg van VSM én AUTAN-acute zijn beiden verzachtend ná de beet/prik.
Prrrikweg heeft (als extra) ook nog een licht citronella geurtje, zodat de muggen (hopelijk) niet terug komen...
W ~ H ~ T
pi_21216669
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Je sport veel Sylvana de laatste tijd, of heb ik het mis??
valt wel mee hoor, sinds ik 2 weken geleden terug ben van vakantie ben ik pas 3 keer geweest, meestal ga ik 2 keer in de week, maar de laatste tijd gebeurt het vaak dat ik maar 1 keer in de week ga Maar wil wel weer gewoon proberen om die 2 keer in de week vol te houden, das toch wel het beste en anders is het ook zonde van het geld Dus ben nou van plan om 1 keer in de week te bodypumpen, dan ben je wel verplicht om te komen eigenlijk en daarnaast nog 1 keer gewoon fitnessen
pi_21216773
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:58 schreef Jonnetje het volgende:
Prrrikweg van VSM én AUTAN-acute zijn beiden verzachtend ná de beet/prik.
Prrrikweg heeft (als extra) ook nog een licht citronella geurtje, zodat de muggen (hopelijk) niet terug komen...
ah! tnx!
pi_21216800
Hoorde net weer wat over op het nieuws. Koude rillingen lopen over m'n rug . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21217014
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:04 schreef ThunderChild het volgende:
Hoorde net weer wat over op het nieuws. Koude rillingen lopen over m'n rug . . .
Op welke zender dan TC?? Ik heb het niet gehoord...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217050
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Op welke zender dan TC?? Ik heb het niet gehoord...
Arrow (classic rock). Werd wel wat meer gezegd, maar ik denk niet dat je dat wilt horen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21217061
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:13 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Arrow (classic rock). Werd wel wat meer gezegd, maar ik denk niet dat je dat wilt horen . . .
Jawel mail anders maar. We kunnen al het nieuws ook niet echt bijhouden/zien zeg maar...

[ Bericht 4% gewijzigd door clauwheee op 11-08-2004 21:23:38 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217142
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:41 schreef Sylvana het volgende:
ik heb mijn angst voor het " in een clubje sporten" overwonnen en ga maandag een proefles bodypump doen, ben benieuwd hoe het gaat Syrena, kun jij ff wat meer erover vertellen, want ik las dat jij het ook doet
Ik "moet" vrijdag weer... Op zich vind ik het leuker dan Bodytraining (wat ik normaal doe) omdat je bij Bodypump niet hoeft te springen en vage pasjes te maken. Je staat gewoon op 1 plaats.
En er zijn maar een paar basisbewegingen, en die zijn voor een kruk als ik makkelijk te onthouden en uit te voeren.

Bij ons gaat het zo: je neemt een barbell (stok) en gewichten. Ik neem er twee van 2,5 kilo, en dan nog 2 van 1 kilo. Verder een step met vier onderstukjes (2 aan elke kant) en een matje op de step.
Eerst krijg je een warming-up, op stampmuziek doe je dan even alle bewegingen doornemen. Ik doe de warming-up met 2,5 kilo aan elke kant (ik Bodypump met het beginnersgewicht, omdat ik heel zwakke polsen heb, dus op zijn zwaarst is dat 7 kilo). Daarna beginnen we aan een serie oefeningen.

Laat je vantevoren even precies uitleggen hoe de bewegingen gaan (bij ons is dat verplicht voor nieuwelingen zeg maar) omdat het belangrijk is dat je je rug recht houdt etc. Bij de lunges is het ook belangrijk dat je knie niet te ver naar voor gaat (lunge is 1 been naar voor buigen en 1 naar achter, op Google vast wel plaatjes te vinden).
Op het einde doen we altijd nog losse buikspieroefeningen, tussendoor nog opdrukken, en met losse gewichten nog van die zwaaioefeningen voor je schouders.

Alle spiergroepen komen in elk geal aan bod (*auw*), de step heb je nodig om te gaan liggen (twee sessies liggend, eentje moet je je handen aan het uiteinde van de barbell doen, voor de borstspieren, bij de andere in het midden voor de biceps of triceps, geen idee).

Ik zou wel op een plaats gaan staan waar je je instructor goed kunt zien, en waar je jezelf van de zijkant goed kan zien, kun je controleren of je je rug recht houdt enz.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217194
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Jawel mail anders maar claudia(at)gerwinv.nl We kunnen al het nieuws ook niet echt bijhouden/zien zeg maar...
Mailtje is onderweg . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21217266
Bodypump doet bij mij overigens niks voor m'n conditie, dan moet je echt cardio-fitness doen (dus minstens een uur rennen, fietsen, steppen etc.).

En dat je er lange, smalle spieren van krijgt klopt ook niet, dan moet je Pilates doen.
Ik schrok me vorige week rot toen ik de kuiten en benen van onze instructrice zag... Ik heb van mezelf al van die wielrenkuiten en benen, en ik wil echt niet dat dat erger wordt, dus ik doe rustig aan met gewicht erbij doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217317


En daar lig je dan.... Ik kom na deze oefeningen bijna nooit meer overeind (m'n stuitje...auw)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217318
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:21 schreef Syrena het volgende:
Bodypump doet bij mij overigens niks voor m'n conditie, dan moet je echt cardio-fitness doen (dus minstens een uur rennen, fietsen, steppen etc.).

En dat je er lange, smalle spieren van krijgt klopt ook niet, dan moet je Pilates doen.
Ik schrok me vorige week rot toen ik de kuiten en benen van onze instructrice zag... Ik heb van mezelf al van die wielrenkuiten en benen, en ik wil echt niet dat dat erger wordt, dus ik doe rustig aan met gewicht erbij doen.
nee, dat het niks voor je conditie doet dat weet ik, daarom doe ik er nog een uur fitness naast, want nu doe ik met fitness ook vooral cardiotraining

maar je merkt wel dat je spieren steviger worden en dat je figuur verbetert, of valt dat allemaal wel mee
pi_21217329
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Mailtje is onderweg . . .
Je hebt mail terug,
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217344
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:23 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

En daar lig je dan.... Ik kom na deze oefeningen bijna nooit meer overeind (m'n stuitje...auw)
Kom je de volgende ochtend wel uit je bed??? vraag ik me dan af..ik kom al amper uit mn bed na een uurtje squashen de vorige dag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217388
ik ben zelf ook niet zo sterk in me armen, dus ik begin ook met weinig gewicht en dan langzaam opbouwen en was sowieso al van plan om vooraan te gaan staan, omdat ik zelf niet zo groot ben lijkt me dat het handigst

en ik ben ook niet echt het type voor het doen van allemaal verschillende pasjes enzo, dus dat leek me ook een voordeel van bodypump, dat je maar een paar basispasjes hebt en je traint al je spieren
pi_21217443
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, dat het niks voor je conditie doet dat weet ik, daarom doe ik er nog een uur fitness naast, want nu doe ik met fitness ook vooral cardiotraining

maar je meerkt wel dat je speiren steviger worden en dat je figuur verbetert, of valt dat allemaal wel mee
Mwoah, ik ging maar 1 keer in de week (maar dan wel twee lessen achterelkaar in het begin) en toen voelde het wel wat steviger. Maar als ik rondkijk bij de groep van vrijdag, dan zie ik geen verbeteringen bij de deelnemers ten opzichte van oktober. Maar ja, als je geen taille hebt, dan krijg je die ook niet door Bodypump, en als je van die vetjes hebt op rotte plaatsen (zoals love handels) dan kun je elke dag gaan, die krijg je niet weg.

Mijn bovenbenen werden er niet dunner van maar we hadden wel een lekkere instructor dat hielp wel voor de motivatie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217524
en ik fitness nu een jaar, meestal 2 keer in de week en ik merk echt amper verschil, alleen me conditie is wat verbetert maar ik kan nou niet echt zeggen dat me spieren steviger zijn geworden of dat me figuur is verbetert
pi_21217556
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:24 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Kom je de volgende ochtend wel uit je bed??? vraag ik me dan af..ik kom al amper uit mn bed na een uurtje squashen de vorige dag
Twee weken terug echt bijna niet! Toen heb ik echt waanzinnig veel spierpijn gehad, vooral op mijn zwakke plaatsen, mijn polsen, boven- en onderarmen en borstspieren.
Dus ik verheug me alweer erg....
De eerste keer dat ik toen twee lessen achter elkaar had (Bodytraining en daarna Bodypump) toen heb ik een week lang mijn beide armen niet kunnen strekken, dat deed zoveel pijn dat als ik het probeerde de tranen in mijn ogen stonden, en ik kreeg ze niet gestrekt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217588
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Twee weken terug echt bijna niet! Toen heb ik echt waanzinnig veel spierpijn gehad, vooral op mijn zwakke plaatsen, mijn polsen, boven- en onderarmen en borstspieren.
Dus ik verheug me alweer erg....
De eerste keer dat ik toen twee lessen achter elkaar had (Bodytraining en daarna Bodypump) toen heb ik een week lang mijn beide armen niet kunnen strekken, dat deed zoveel pijn dat als ik het probeerde de tranen in mijn ogen stonden, en ik kreeg ze niet gestrekt.
Kan me er iets bij voorstellen...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 21:32:55 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21217595
Zie hier onze nieuwe speelgoedkast


Ik ben toch voor riet gegaan maar we houden losse stukjes goed in de gaten (Danosa ) en we hebben de nageltjes van de katten even extra geknipt (miss D. ). Ik vind hem zo mooi en het staat zo rustig! De meiden vinden het ook fantastisch, die pakken een mandje en vinden het een hele verrassing als er weer eens iets inzit wat ze een tijd niet hebben gezien. Dat lag dan onderin het speelgoedkrat en zo diep kwamen zo nooit.

* Lois is blij!

ow ja vergat ik bijna, BE ik vind je roos zo mooi! Echt prachtig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21217612
Clauwhee, heel veel sterkte gewenst......
pi_21217677
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:30 schreef Sylvana het volgende:
en ik fitness nu een jaar, meestal 2 keer in de week en ik merk echt amper verschil, alleen me conditie is wat verbetert maar ik kan nou niet echt zeggen dat me spieren steviger zijn geworden of dat me figuur is verbetert
Toen ik bij een fysiotherapeut oefeningen deed (ook met fitnesstoestellen) had ik wel het idee dat als ik 3 keer in de week zou gaan dat het dan wel beter zou gaan.

Maar ik ken mezelf, 3 keer in de week, dat hou ik nooit vol. Ik ga nu ook stoppen als mijn kaart vol is, moet het alleen nog aan m'n vriendin vertellen
Ik ben gewoon lui, het is niet anders. Net als Garfield ben ik, alleen dan wat smaller (hmmmm lasagna!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 augustus 2004 @ 21:36:10 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21217713
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
Zie hier onze nieuwe speelgoedkast
[afbeelding]

Ik ben toch voor riet gegaan maar we houden losse stukjes goed in de gaten (Danosa ) en we hebben de nageltjes van de katten even extra geknipt (miss D. ). Ik vind hem zo mooi en het staat zo rustig! De meiden vinden het ook fantastisch, die pakken een mandje en vinden het een hele verrassing als er weer eens iets inzit wat ze een tijd niet hebben gezien. Dat lag dan onderin het speelgoedkrat en zo diep kwamen zo nooit.

* Rewimo is blij!
Leuke kast, Lois! Kan me goed voorstellen dat je ervoor gevallen bent
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21217734
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:27 schreef Syrena het volgende:
Maar ja, als je geen taille hebt, dan krijg je die ook niet door Bodypump, en als je van die vetjes hebt op rotte plaatsen (zoals love handels) dan kun je elke dag gaan, die krijg je niet weg.
Zal toch wel meevallen ?? Love handles zijn ook leuk hoor
quote:
Mijn bovenbenen werden er niet dunner van maar we hadden wel een lekkere instructor dat hielp wel voor de motivatie

Als het zo doorgaat eindig je nog als een ouwe vrijdster . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21217746
http://www.mesc.com.br/academia/bodypump/bodypump4.htm

Hier zie je nog wat foto's met "standjes"
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217767
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
Zie hier onze nieuwe speelgoedkast
[afbeelding]
Leuk kastje (maar een stof trekker )
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:38:36 #49
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21217798
Clauwheee, ik lees je bericht nu pas. Wat een vreselijke tijd moeten jullie nu doormaken. Heel veel sterkte. Hopelijk wordt Isra snel gevonden.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_21217802
Leuk Lois!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217832
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:38 schreef Jambo het volgende:
Clauwheee, ik lees je bericht nu pas. Wat een vreselijke tijd moeten jullie nu doormaken. Heel veel sterkte. Hopelijk wordt Isra snel gevonden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217834
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Toen ik bij een fysiotherapeut oefeningen deed (ook met fitnesstoestellen) had ik wel het idee dat als ik 3 keer in de week zou gaan dat het dan wel beter zou gaan.

Maar ik ken mezelf, 3 keer in de week, dat hou ik nooit vol. Ik ga nu ook stoppen als mijn kaart vol is, moet het alleen nog aan m'n vriendin vertellen
Ik ben gewoon lui, het is niet anders. Net als Garfield ben ik, alleen dan wat smaller (hmmmm lasagna!)
3 keer in de week ga ik ook niet volhouden hoor, ik wil ook nog wel wat andere dingen doen, zoals met vrienden afspreken, heb geen zin om de hele week in de sportschool rond te hangen

ik zal es naar die plaatjes gaan kijken
  Jubileum moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 21:39:55 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21217837
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:37 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Leuk kastje (maar een stof trekker )
Ik zuig toch elke dag, soms zelfs 2 keer.
Ha! Ik ben zo blij, mij krijg je niet gek vandaag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21217854
Ik wil een huis! Ik wil ook leuke meubels kopen ! Echt een leuke kast Lois!
En BE had zo'n mooie roos .... *ikwilikwilikwilikwil*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217872
Jeutje wat een verhalen over sporten pfff. Ik word al moe door het alleen maar te lezen

Lois dat ziet er heel mooi uit!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21217901
ik zie dat ze ook gewoon oefeningen aan het doen zijn zonder stang ( plaatjes 3 en 10) en met schijven ( plaatje 11) of zoiets hoe zit dat?
pi_21217912
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:39 schreef Lois het volgende:
Ik zuig toch elke dag, soms zelfs 2 keer.
Ha! Ik ben zo blij, mij krijg je niet gek vandaag
Ik help je eraan te herinnen, zes maanden vanaf nu
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21217922
Vandaag wel "mijn" bestek besteld, merk Oslo van de Hema !
En twee dekbedovertrekken.
Mokken en badhanddoeken staan op de planning voor volgende week woensdag, dan is alles 20% goedkoper (speciale koopavond!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21217937
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:40 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een huis! Ik wil ook leuke meubels kopen ! Echt een leuke kast Lois!
En BE had zo'n mooie roos .... *ikwilikwilikwilikwil*
Dan koop je er één . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21217954
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
Zie hier onze nieuwe speelgoedkast
leuk Lois! hopelijk laten je katten die mandjes met rust.
pi_21218086
Plaatje 3 : kan een rekoefening tussendoor zijn
Plaatje 10: even pauze zo te zien (ff drinken tussendoor enzo)
Plaatje 11: dit is voor de schouders, flapperbeweging maken met je armen. Die zit er volgens mij standaard in. Dan moet je dus even je gewichten losmaken van je barbell.

Ik vind het "roeien" het lekkerste, iets door je knieen, barbell naar je buik toe trekken, weer laten zakken, en dan je benen strekken, je armen gaan mee en dan nog even je borst vooruit duwen
(lekker voor je rug en schouders!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218163
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Dan koop je er één . . .
Ik weet niet eens of ik er plaats voor heb, dan is 99 euro beetje veel geld.
En meubels kan nog niet, omdat ik nog geen maten weet
Maar ik leef me wel uit op de badhanddoeken, afwasborstel, waterkoker....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218185
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of ik er plaats voor heb, dan is 99 euro beetje veel geld.
En meubels kan nog niet, omdat ik nog geen maten weet
Maar ik leef me wel uit op de badhanddoeken, afwasborstel, waterkoker....
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21218252
en is het de eerste keren echt moeilijk om mee te komen, dat je steeds de kluts kwijt raakt of het niet bij kunt houden, of gaat het allemaal in een rustig tempo en doen ze echt heel veel herhalingen? heb geen zin om voor schut te staan nl
pi_21218265
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:49 schreef Syrena het volgende:
Maar ik leef me wel uit op de badhanddoeken, afwasborstel, waterkoker....
Stik, wil ik ook nog hebben: een waterkoker en een combi magnetron en nog wat ander spul waarmee de moderne jongere niet meer zonder kan . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21218266
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:50 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Gisteren dunschiller en kaasschaaf gekocht! Ik wist niet meer of ik al schilmesjes had, daar moet ik eerst even voor zoeken, dacht dat die bij de puddingschaaltjes ergens zaten.
Vliegenmepper heb ik ook al (gister: kwantum)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218395
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef Sylvana het volgende:
en is het de eerste keren echt moeilijk om mee te komen, dat je steeds de kluts kwijt raakt of het niet bij kunt houden, of gaat het allemaal in een rustig tempo en doen ze echt heel veel herhalingen?
Het zijn echt veel herhalingen. Per liedje doe je 1 oefening, en dat zijn maximaal 2 bewegingen gecombineerd. Tempo ligt niet echt superhoog, ligt eraan welk trainingsnummer ze geven.
Als ze officieel Bodypump geven krijg je elke maand een andere muziekcd met andere oefeningen.

Ik stond alleen eens raar te kijken, halverwege het liggende gedeelte knalde iedereen ineens die barbell neer, sprong op en ging zich opdrukken Maar de les erna knal je gewoon mee, dan weet je dat. Tot ze een nieuwe les geven, maar de verschillen zijn echt klein, soms een andere volgorde van bewegen of een ander liedje.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218487
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Stik, wil ik ook nog hebben: een waterkoker en een combi magnetron en nog wat ander spul waarmee de moderne jongere niet meer zonder kan . . .
Ik kan écht niet meer zonder mijn vaatwasser
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21218512
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het zijn echt veel herhalingen. Per liedje doe je 1 oefening, en dat zijn maximaal 2 bewegingen gecombineerd. Tempo ligt niet echt superhoog, ligt eraan welk trainingsnummer ze geven.
Als ze officieel Bodypump geven krijg je elke maand een andere muziekcd met andere oefeningen.

Ik stond alleen eens raar te kijken, halverwege het liggende gedeelte knalde iedereen ineens die barbell neer, sprong op en ging zich opdrukken Maar de les erna knal je gewoon mee, dan weet je dat. Tot ze een nieuwe les geven, maar de verschillen zijn echt klein, soms een andere volgorde van bewegen of een ander liedje.
Ja, ze geven officieel bodypump ja Dat lijkt me wel handig, dat de lessen steeds hetzelfde zijn, want als je het dan een beetje door hebt dan kun je de zwaarte verhogen en dan kun je dus zien dat je vooruit bent gegaan als de serie lessen is afgelopen

Opdrukken? Dat kan ik dus echt niet
pi_21218532
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef beefcake het volgende:
Ik kan écht niet meer zonder mijn vaatwasser
Die kan ik er hier niet inzetten . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21218552
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef Sylvana het volgende:
en is het de eerste keren echt moeilijk om mee te komen, dat je steeds de kluts kwijt raakt of het niet bij kunt houden, of gaat het allemaal in een rustig tempo en doen ze echt heel veel herhalingen? heb geen zin om voor schut te staan nl
Ik in de eerste les....echt dom. We hadden dus echt zo'n superpopi-jopi vent, echt zo "popper-costa-rete-enthousiast type" zo'n lekkere Italiaan, die weet dat ie er wezen mag.
Die alle liedjes meezingt enzo. Maar goed, ik had geleerd, doen wat de instructor doet.
Dus barbell in de nek en door de knieen, hij steekt 1 arm recht vooruit en gaat zo op en neer.
Dus ik doe dat ook, hij zo: Ehhh, DAT hoef je niet na te doen!
(was ie dus popi-jopi de snelheid aan het aangeven hoeveel tellen we neer moesten)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218612
Opdrukken doe ik alleen als ik denk dat m'n polsen het wel kunnen hebben (en dat is meestal niet zo). Alternatief is met de step: met je kont naar de step toe hurken, handen op de step en jezelf zo beetje optillen. Ook ruk voor je polsen, maar minder erg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218650
HA, kijk hem bedoel ik:

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21218662
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik in de eerste les....echt dom. We hadden dus echt zo'n superpopi-jopi vent, echt zo "popper-costa-rete-enthousiast type" zo'n lekkere Italiaan, die weet dat ie er wezen mag.
Die alle liedjes meezingt enzo. Maar goed, ik had geleerd, doen wat de instructor doet.
Dus barbell in de nek en door de knieen, hij steekt 1 arm recht vooruit en gaat zo op en neer.
Dus ik doe dat ook, hij zo: Ehhh, DAT hoef je niet na te doen!
(was ie dus popi-jopi de snelheid aan het aangeven hoeveel tellen we neer moesten)
:'(

Dan schaam je je idd wel heel erg dood jah

damn, ben echt benieuwd, omdat het vakantie is zijn er heel veel lessen vervallen, anders had ik al wel eerder een proefles kunnen nemen

Gelukkig zijn er bij ons op de sportschool niet zoveel popi-jopi's en ik geloof dat de instructeur van ons een vrouw is
pi_21218692
Ik heb vandaag een grote angst overwonnen. Ben voor het eerst in 3 jaar weer bij de tandarts geweest. De schade viel mij enorm mee
2 gaatjes waarvan 1 in mijn verstandskies (de reden dat ik heenging, daar verdween zowat een vinger in en begon toch af en toe wel op te spelen). Die verstandskies moet eruit (daar ging ik al vanuit) en nog 1 gaatje in een andere kies wordt gevuld, nog een uitgebreide tandsteenverwijdering en ik ben weer helemaal het vrouwtje Dat wordt allemaal in 1 afspraak gedaan.
Dus ik naar de receptioniste om een afspraak te maken. "Kan het morgen?" Uhmmm denk denk denk, ff goeie smoes verzinnen. Nee dan moet ik werken en dat kan ik niet op zo'n korte termijn afzeggen. Nu wordt het na de vakantie, heb ik nog even de tijd om me spygies voor te bereiden.
pi_21218774
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:07 schreef Karin het volgende:
Ik heb vandaag een grote angst overwonnen. Ben voor het eerst in 3 jaar weer bij de tandarts geweest. De schade viel mij enorm mee
2 gaatjes waarvan 1 in mijn verstandskies (de reden dat ik heenging, daar verdween zowat een vinger in en begon toch af en toe wel op te spelen). Die verstandskies moet eruit (daar ging ik al vanuit) en nog 1 gaatje in een andere kies wordt gevuld, nog een uitgebreide tandsteenverwijdering en ik ben weer helemaal het vrouwtje Dat wordt allemaal in 1 afspraak gedaan.
Dus ik naar de receptioniste om een afspraak te maken. "Kan het morgen?" Uhmmm denk denk denk, ff goeie smoes verzinnen. Nee dan moet ik werken en dat kan ik niet op zo'n korte termijn afzeggen. Nu wordt het na de vakantie, heb ik nog even de tijd om me spygies voor te bereiden.
Wat goed!
Jeetje dat dat kan bij jouw tandarts, zo snel. Zou mij niet lukken. Ik had bij de periodieke controle drie gaatjes en moest vervolgens 3,5 maand (!) wachten tot die gevuld konden worden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21218780
Wat goed van je Karin En wat fijn dat de schade mee vwiel

Ik stel het tandartsbezoek ook altijd zo lang mogelijk uit, is eigenlijk helemaal niet nodig, want mijn gebit is best goed, heb nog nooit een gaatje gehad

Maar wat raar dat je al gelijk een afporaak voor de volgende dag kunt maken, als je bij ons een afspraak wilt maken moet je wel 6 weken wachten voordat je kunt
pi_21218887
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik stel het tandartsbezoek ook altijd zo lang mogelijk uit, is eigenlijk helemaal niet nodig, want mijn gebit is best goed, heb nog nooit een gaatje gehad
Ik ook niet. Ik ben dus ook een slechte klant van een tandarts, want dIe flip ziet mij maar 1x in het jaar . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:19:02 #79
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21218920
He goed hoor Karin!!!! De eerste stap is weer gezet!

Ik ben ook even trots. Vanavond was mijn W W avond weer. Ik was 1.6 kilo kwijt deze week *trots is*
pi_21218922
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:11 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Wat goed!
Jeetje dat dat kan bij jouw tandarts, zo snel. Zou mij niet lukken. Ik had bij de periodieke controle drie gaatjes en moest vervolgens 3,5 maand (!) wachten tot die gevuld konden worden.
Er was toevallig iemand uitgevallen vandaar dat het zo snel kon. Ze vond het erg jammer dat ik niet kon wat het was best zonde dat er nu een uur lang niemand stond.
pi_21218939
Goedzo Jessicaa!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21218951
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:19 schreef Jessicaa het volgende:
He goed hoor Karin!!!! De eerste stap is weer gezet!

Ik ben ook even trots. Vanavond was mijn W W avond weer. Ik was 1.6 kilo kwijt deze week *trots is*
Wat goehoed!!!! Daar mag je inderdaad heel trots op zijn
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:20:25 #83
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21218957
O en leuk kastje Lois!!!!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 augustus 2004 @ 22:22:00 #84
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21218991
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:19 schreef Jessicaa het volgende:
He goed hoor Karin!!!! De eerste stap is weer gezet!

Ik ben ook even trots. Vanavond was mijn W W avond weer. Ik was 1.6 kilo kwijt deze week *trots is*
Goed zo!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21219074
Goedzo Jessicaa

Syrena, heel erg bedankt voor je antwoorden op me vragen over bodypump en ik laat het gelijk weten als ik de proefles gehad heb

Morgen ben ik de hele dag naar die vriend toe die ik ga ontmoeten, dus ik ben er vrijdag weer

Slaap lekker allemaal
  Jubileum moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 22:27:04 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21219109
Slaap lekker Sylvana

Wat geweldig Jessie, het gaat echt goed nu he? Merk je het al? Bij Karin kun je het heel goed zien vind ik, haar broeken zijn helemaal lubberig.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:27:12 #87
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21219112
Goed zo Jessica!

Stond ik ff voor lul net, kreeg twee vriendinnen van school op visite zegt de ene; Goh dat pakje dat Jolie aan heeft is niet echt jouw smaak toch?
Ik: Nee ik hou er helemaal niet van, maar ff aangedaan voor de foto en het is toch warm......voor de goede orde, maar nee ze wordt er zo'n big in

Later geeft die andere vriendin d'r cadeautje zegt ze; Maar 1 ding moet je ruilen dat heeft ze al?
Huh wat dan?

Ja dat heeft ze aan

  Jubileum moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 22:28:20 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21219132
Luchtbel :'(
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21219229
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:19 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben ook even trots. Vanavond was mijn W W avond weer. Ik was 1.6 kilo kwijt deze week *trots is*
Da's aardig wat (denk ik). Wat is de target ??
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:25 schreef Sylvana het volgende:
Slaap lekker allemaal
Welterusten
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Stond ik ff voor lul net, kreeg twee vriendinnen van school op visite zegt de ene; Goh dat pakje dat Jolie aan heeft is niet echt jouw smaak toch?
Ik: Nee ik hou er helemaal niet van, maar ff aangedaan voor de foto en het is toch warm......voor de goede orde, maar nee ze wordt er zo'n big in

Later geeft die andere vriendin d'r cadeautje zegt ze; Maar 1 ding moet je ruilen dat heeft ze al?
Huh wat dan?

Ja dat heeft ze aan

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:32:12 #90
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21219241
Ja en dan was ik nog niet eens eerlijk kind kon eindelijk weer poepen dus er zat al een pakje helemaal onder de poep, dus ik dahct....nou kan ze die wel een keer aan
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:32:20 #91
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21219246
Ja bij Karin zag je t heel goed vond ik pas al op foto's.
Bij mij is er pas totaal 3.3 kilo af dus dat zie je nog niet.
Maar het gaat wel lekker. Ik eet lekker en gezond en dat is ook wel belangrijk

Luchtbel dan kun je wel ff door de grond zakken denk ik
pi_21219272
Luchtbel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:33:25 #93
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21219276
Hahahahahaha TC dit is nog maar een druppel op de gloeiende plaat hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 augustus 2004 @ 22:34:34 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21219307
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Goed zo Jessica!

Stond ik ff voor lul net, kreeg twee vriendinnen van school op visite zegt de ene; Goh dat pakje dat Jolie aan heeft is niet echt jouw smaak toch?
Ik: Nee ik hou er helemaal niet van, maar ff aangedaan voor de foto en het is toch warm......voor de goede orde, maar nee ze wordt er zo'n big in

Later geeft die andere vriendin d'r cadeautje zegt ze; Maar 1 ding moet je ruilen dat heeft ze al?
Huh wat dan?

Ja dat heeft ze aan

Geweldig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:34:42 #95
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21219309
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:32 schreef Jessicaa het volgende:

Bij mij is er pas totaal 3.3 kilo af dus dat zie je nog niet.
Het gaat niet om het zien maar om het voelen!!!! Voor jezelf.....
pi_21219379
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:33 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahaha TC dit is nog maar een druppel op de gloeiende plaat hoor
A-ha (denk ik). Zie nu pas dat je in totaal 3.3 kilo kwijt bent (ben bang dat ik het ff niet meer kan volgen . . .)
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21219414
Hahahaha Luchtbel :
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:39:36 #98
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21219432
Ja is ook zo luchtbel. Maar ik wil het ook wel zien hoor!!! Ik schaam me gewoon als ik kennisen van vroeger tegen kom. Ik duik het liefst een winkel om om zulke mensen te ontlopen. Omdat die me kende voor dit lijf! En toen zag het er een stuk beter uit. De blikken van schrik dan in die mensen dr ogen zijn niet echt leuk.
pi_21219475
Jessie ik snap het helemaal, maar doe het ook vooral voor jezelf hoor!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:41:45 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21219505
Neej dat snap ik wel Jessicaa.
Ik bedoel alleen maar dat als je jezelf beter gaat voelen in je eigen lichaam dat het dan een heel stuk beter gaat!!!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:44:06 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_21219574
Karin wat goed!
En Jessie, weer kilo's kwijt...
Ik sta stil, er gaat geen gram vanaf he als je het zelf probeert t e doen

Luchtbel
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:47:32 #102
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21219671
Ik snap jullie ook hoor meiden
Zo ff lekker lebberen met jullie is ook fijn
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:52:13 #103
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21219800
Ja ja eerst doen alsof je het niet snapt, alleen om het lebberen
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:54:18 #104
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21219858
Ja tuurlijk, ik doe me altijd dom voor heeft altijd succes
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:54:39 #105
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21219866
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:25 schreef bixister het volgende:
jonnetje, nog bedankt voor je tips over het antimuggen(beet)spul. maar nog even voor de duidelijkheid: is dat "Prikweg" van VSM preventief of om de jeuk van muggenbulten te stoppen? want ik zoek juist dat laatste. voor preventie hebben we nu Citronella, net zoiets als Autan. stinkt vreselijk maar 't lijkt wel wat te helpen.

coolbabe trekken Toms bulten al wat weg? bij Piet zijn ze na 2 dagen gelukkig gereduceerd tot redelijk normale muggenbultplekjes.
Vandaag zijn die op zijn benen al wat paarsig geworden, ze trekken dus al enigzins weg. Helaas had hij daarvoor in de plaats 4 nieuwe in zijn gezicht gekregen.
Ik heb vanmiddag prrrikweg gekocht en hoop dat dat helpt (zowel voorkomen als genezen)
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:55:39 #106
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21219895
Jeetje zeg coobabe. Hardnekkig zijn die dingen!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:56:41 #107
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21219931
Luchtbel, strakke aktie
Jessicaa gaat ook al zo lekker! Ik denk dat ik ook maar eens weight watchers ga proberenn, moet nog minimaal 12 kilo kwijt en in het tempo wat ik nu heb duurt dat nog 1,5 jaar

Clauwhee wat ontzettend eng als het zo dichtbij komt! Een dikke voor jullie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:59:49 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21220022
Coolbabe ik heb van VSM Cardiflor zalf, tegen huidirritatie, dat hielp hier ook tegen de muggenbulten! Niet preventief maar wel tegen de jeuk en alles.
pi_21220208
Goed, ik gaat dit overgewichtige topic verlaten. Duik m'n bed in, terusten allemaal . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:10:12 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21220322
Trusten!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:10:52 #111
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21220354
trusten TC!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21220580
Clauwheee heel veel sterkte , verschrikkelijk nieuws!
pi_21220851
We hebben naar dat "leuke" huisje gekeken , maar die droom is in 1 klap weg gevaagd wat een bouwval!
Echt te erg voor woorden en het zou ontzettend veel gaan kosten omdat goed bewoonbaar te maken.
Vloeren van beton die op de zand grond zijn gestort en waar last was van optrekkend vocht , verzakte vloer (van hout) waar waarschijnlijk de hele keuken aan het verzakken was.
Zowel in de keuken als in de woonkamer geen enkel raam dat open kan.
De electrischiteits meter waar mee geknoeid was (en dat kwam overeen met het verhaal dat er een hennep kwekerij gezeten had). We zouden daar bijwijze van nog illegaal kunnen aftappen.
Vloeren die scheef liepen , trap die bijna net zo stijl loopt als de eifeltoren (maar dat was geenb gebrek) slaapkamer die gehaal afgetimmerd was , inbouwkast waar je een ventilatie gat had zitten wat er niet hoorde (dakpan lag in de kast en enkele andere hingen op het punt om naar binnen te vallen.
Zolder kamer waar een gedeelte van de vloer miste en waar je dan op de het plafond van de keuken uit keek.
En overal in het huis waar electrischiteits draden los hingen.
Al met al een woning die niets voor ons is

Maar zegt die makelaar ik weet nog wel een soort gelijk huisje (niet qua uiterlijk) in een ander dorpje dicht bij.
Daar zijn we wezen kijken en de buitenkant zag er meteen al een stuk beter uit , gedeeltelijk is die woning ook al gerenoveerd , nieuwe vloer en electrischiteits draden enzo , leuke tuin en weer vrijstaand.
En weer op een bijzondere lokatie (beschermde dorpskern) met uitzicht op een borg , een dooplopend straatje.
Morgen gaan we die woning van binnen bezichtigen en ondertussen zijn we nog aan het kijken of het mogelijk is een hypotheek te krijgen waarvan we verwachten dat toch zeker volgende week te weten.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:32:46 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21220907
Oei Xanthe dat kan zo'n teleurstelling zijn vind ik, als een huis anders is dan je had verwacht.
Hopenlijk morgen meer geluk!
pi_21221201
Ben daar enorm nuchter in hoor luchtbel.
Maak me daar dus echt niet druk om , ik hoef niet perse nu meteen een woning te hebben , maar als we ergens tegen aan lopen.... zou het leuk zijn
Dara komt bij dat we nog niet eens weten of we een hypotheek kunnen krijgen , we hebben het er al wel een aantal maanden over dat het verstandig was om eens te kijken of het mogelijk was en toen zag mijn vriend een leuke woning (rijtjes huis die al van de lijst geschrapt was) en kwamen hij online deze woning tegen.
Tja nu de makelaar met het nieuwe adres kwam en deze woning onze aandacht ook pakt.....
Ga je toch nog kijken of het lukt , een rijtjes woning kan ik altijd en overal nog kopen , woningen op a lokaties die binnen het budget passen en die we beiden leuk vinden waarschijnlijk niet of moeilijk.
Is het niets dan gaan we nog steeds rustig de boel uitzoeken , is het wel wat zullen we er meer vaart achter gaan zetten.
pi_21221370
Xanthe wat jammer...

Lieve mensen wij gaan ons bedje maar opzoeken...heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven, doet ons echt goed.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 00:23:45 #118
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21222281
Hoop dat je een beetje kan slapen Clauwheee en je vriendje ook natuurlijk

Xanthe, nuchter of niet, als het zo mooi leek van buiten is het altijd zo jammer als het verder brak is!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 01:03:56 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21223286
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Goed zo Jessica!

Stond ik ff voor lul net, kreeg twee vriendinnen van school op visite zegt de ene; Goh dat pakje dat Jolie aan heeft is niet echt jouw smaak toch?
Ik: Nee ik hou er helemaal niet van, maar ff aangedaan voor de foto en het is toch warm......voor de goede orde, maar nee ze wordt er zo'n big in

Later geeft die andere vriendin d'r cadeautje zegt ze; Maar 1 ding moet je ruilen dat heeft ze al?
Huh wat dan?

Ja dat heeft ze aan

Lekker ding bent je toch he! Heerlijk!
***
pi_21226539
Mogge dames . . .

Hier was het weer een feestje vannacht. Werd wakker van een gepiep, dacht eerst "K$%#^ alarm", maar dat ding gaat niet af om drie uur als je 'm om ff voor zessen heb ingesteld. Daarna gekeken of het niet de computer was, had alleen m'n versterker aangelaten maar geen piep. CV ketel misschien ?? Ook niet.

Bleek het die brandalarm te zijn die vorige zomer werd opgehangen. Van alle mogelijke tijden dat die batterij leeg kan, moet natuurlijk weer 3:00 in de ochtend gekozen worden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21226540
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 23:30 schreef Xanthe het volgende:
We hebben naar dat "leuke" huisje gekeken , maar die droom is in 1 klap weg gevaagd wat een bouwval!
Echt te erg voor woorden en het zou ontzettend veel gaan kosten omdat goed bewoonbaar te maken.
Vloeren van beton die op de zand grond zijn gestort en waar last was van optrekkend vocht , verzakte vloer (van hout) waar waarschijnlijk de hele keuken aan het verzakken was.
Zowel in de keuken als in de woonkamer geen enkel raam dat open kan.
De electrischiteits meter waar mee geknoeid was (en dat kwam overeen met het verhaal dat er een hennep kwekerij gezeten had). We zouden daar bijwijze van nog illegaal kunnen aftappen.
Vloeren die scheef liepen , trap die bijna net zo stijl loopt als de eifeltoren (maar dat was geenb gebrek) slaapkamer die gehaal afgetimmerd was , inbouwkast waar je een ventilatie gat had zitten wat er niet hoorde (dakpan lag in de kast en enkele andere hingen op het punt om naar binnen te vallen.
Zolder kamer waar een gedeelte van de vloer miste en waar je dan op de het plafond van de keuken uit keek.
En overal in het huis waar electrischiteits draden los hingen.
Al met al een woning die niets voor ons is
Hallo zeg, wat een bouwval. Ik nomineer 'm voor "krot van de maand" !! Vraagprijs moest dan wel heel laag zijn geweest voor zoiets ??
quote:
Maar zegt die makelaar ik weet nog wel een soort gelijk huisje (niet qua uiterlijk) in een ander dorpje dicht bij.
Daar zijn we wezen kijken en de buitenkant zag er meteen al een stuk beter uit , gedeeltelijk is die woning ook al gerenoveerd , nieuwe vloer en electrischiteits draden enzo , leuke tuin en weer vrijstaand.
En weer op een bijzondere lokatie (beschermde dorpskern) met uitzicht op een borg , een dooplopend straatje.
Morgen gaan we die woning van binnen bezichtigen en ondertussen zijn we nog aan het kijken of het mogelijk is een hypotheek te krijgen waarvan we verwachten dat toch zeker volgende week te weten.
Kijk, da's het beter werk (of niet, moet je nog afwachten . . .)
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21227370
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 06:17 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hallo zeg, wat een bouwval. Ik nomineer 'm voor "krot van de maand" !! Vraagprijs moest dan wel heel laag zijn geweest voor zoiets ??
[..]
Het was een redelijke prijs (105 duizend) gezien de normale prijzen hier in de omgeving voor woningen in dorpjes en er zat maar weinig tuin bij.
Niet spectaculair laag in elk geval.
Huizen die geen CV hebben liggen rond die prijs , zoms iets hoger en soms zelfs stukken lager (en dan hoeft er niet zoveel onderhoud gepleegd te worden , alleen zijn dat niet de woningen waar wij in zouden willen wonen).
quote:
Kijk, da's het beter werk (of niet, moet je nog afwachten . . .)
Das afwachten , al met al ga ik er haast vanuit dat het wel moet lukken hoor...
Maar het blijft toch even afwachten.

Is er ook een gemiddelde dat je van huizen kunt afdingen?
(Bepaald persentage?) Zou wel handig zijn om zoiets te weten

Mooi *piep* van dat brandalarm TC! Maar je bent er in elk geval vroeg bij en nu kun je alles lekker luchten om koele lucht in huis te krijgen.
(Misschien werkt dat voor je pc-tje.)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 10:27:56 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21228302
Xanthe, volgens mij gaat men er meestal vanuit dat je in elk geval 5% van de vraagprijs kunt "afkrijgen".

Clauwheee! voor jullie allemaal, heel veel sterkte!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21228366
clauwheee, hebben jullie een beetje kunnen slapen? Hoe gaat het nu?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 10:41:37 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21228506
Xanthe, wat een tegenvaller Maar wie weet is dat andere huisje wel precies wat je zoekt Er komen altijd weer nieuwe kansen.

TC, mag ik stiekem even lachen?

Clauwheee, is er al nieuws? Hoe gaat het met jullie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 12:45:34 #126
43556 miss_dynastie
pi_21231495
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
Zie hier onze nieuwe speelgoedkast
Wow, het ziet er echt onwijs netjes uit!!!
pi_21232327
Ik kom jullie alvast waarschuwen, ik ga straks m'n haar weer verven
Deze keer heb ik voor "French Roast" gekozen van Feria (l'Oreal), diep goudbruin. Ik weet het anders ook niet meer...
Uiteraard zullen er foto's volgen tenzij het zo erg is dat ik drie weken van ellende in bed blijf.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 13:18:28 #128
43556 miss_dynastie
pi_21232407
Syrena, ik ben benieuwd

Ik wilde het zelf doen, maar.... mijn kapster is er fel op tegen Ze is wel goed, maar ze lult natuurlijk ook in haar eigen financiële straatje... zal ik, of zal ik niet.... * miss_dynastie heeft bij de tuinen een geweldige kleur gezien
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:21:55 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21232500
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, ik ben benieuwd

Ik wilde het zelf doen, maar.... mijn kapster is er fel op tegen Ze is wel goed, maar ze lult natuurlijk ook in haar eigen financiële straatje... zal ik, of zal ik niet.... * Brighteyes heeft bij de tuinen een geweldige kleur gezien
Gewoon doen! Ik heb ook al 100 keer zelf mijn haar geverfd.
Het is idd een beetje naar haar eigen portemonnee kletsen hoor!
***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 13:23:04 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21232539
Ik ga het uit noodzaak ook maar weer eens verven...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 13:23:58 #131
43556 miss_dynastie
pi_21232564
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gewoon doen! Ik heb ook al 100 keer zelf mijn haar geverfd.
Het is idd een beetje naar haar eigen portemonnee kletsen hoor!
Ja maar.... ik ben zo bang dat het mis gaat
En dan moet ik alsnog naar de kapper die heel lief is, maar veel te duur
Hoe weet ik nu zeker of het wel goed gaat? En wat als ik van kleur wil veranderen? Ontkleuren? Helllllllllluuuuupppppp...
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:29:08 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21232692
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja maar.... ik ben zo bang dat het mis gaat
En dan moet ik alsnog naar de kapper die heel lief is, maar veel te duur
Hoe weet ik nu zeker of het wel goed gaat? En wat als ik van kleur wil veranderen? Ontkleuren? Helllllllllluuuuupppppp...
Het gaat vrijwel nooit mis. Alleen van heel donker haar naar blond zou ik niet zelf doen (Wel gedaan heel wat jaartjes terug )
Ik heb toch wel vrij donker haar van mezelf en daar gooi ik dan iets kastanjes overheen of iets met rood of zo. Zonder te ontkleuren.

Probeer anders eerst een spoelinkje, dan kan je beetje wennen aan het idee het zelf te doen.
***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 14:36:57 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21234320
Zelf doen is helemaal niet moeilijk. Zorg voor een paar oude handdoeken, of een oude badjas, die je er steeds voor gebruikt. Verf je haar met zo min mogelijk kleren aan dan kun je daarna makkelijk onder de douche springen en loop je geen riciso dat er verf aan je kleren komt (dat gaat er namelijk niet uit). Zorg ook dat je genoeg verf hebt, gezien je lange haar heb je denk ik wel 2 pakjes nodig. Volg verder gewoon de gebruiksaanwijzing.

Neem de eerste keer gewoon een tint die niet te veel afwijkt van je eigen kleur, zodat je vertrouwd raakt met de procedure. Het is echt niet moeilijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21234476
Mijn roze hemdje dat ik aanhad ligt te weken in de vanish oxy.
Ik verf altijd zelf, maar mijn moeder bood aan om te "helpen", kloddertje hier, kloddertje daaaaar

Er zitten overal bruine drupjes, spetters en vegen op m'n armen en benen.
Ben benieuwd hoe het eindresultaat is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 14:56:25 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_21234741
Ik heb zo kappersomslagding gehad, maar een opengeknipte vuilniszak met knijper werkt ook prima
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 14:56:33 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21234746
Ik zit er ook weer aan te denken om het te verven. Heb nu mijn eigen kleur en dat is van dat "donkerblonde peper en zout niks geen kleur" haar Eigenlijk wil ik het gewoon weer kort maar toen ik de adoptieaanvraag de deur uitdeed heb ik bedacht dat ik mijn haar pas weer zou laten knippen als er een Spinnekind komt (op dooie puntjes na natuurlijk).

Van het weekend maar eens rondkijken naar een leuk kleurtje.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 14:58:41 #137
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21234792
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:56 schreef moussy het volgende:
Ik heb zo kappersomslagding gehad, maar een opengeknipte vuilniszak met knijper werkt ook prima
Van blote huid slijt het vanzelf weer af, da's ook makkelijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 15:00:31 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_21234841
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Van blote huid slijt het vanzelf weer af, da's ook makkelijk
en daar hebben we dan weer babyolie voor, dan poets je het er zo weer af
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 15:04:14 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21234913
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:00 schreef moussy het volgende:

[..]

en daar hebben we dan weer babyolie voor, dan poets je het er zo weer af
Die onthoud ik eens even voor als de verf op een storende plek terecht komt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 15:06:24 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_21234950
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die onthoud ik eens even voor als de verf op een storende plek terecht komt
Als je nou toch die goedkope wax van kruidvat hebt he, smeer je daar eerst de randen van je haarlijn in, dus je gezicht en nek en je rommelt het goed in-bij je oren, dan krijg je geen storende plekjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 15:09:37 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21235017
Als Miss_D al die tips leest, durft ze vast wel

*noteert: zaterdag naar Kruidvat*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 15:10:54 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21235042
Ik denk dat ik die verf maar eens even in mijn haren ga smeren trouwens Kopermahonie, lekker rood
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 15:12:25 #143
43556 miss_dynastie
pi_21235068
Het is niet zo dat ik niet durf te verven zeg maar, maar ik ben bang voor het resultaat
En bang voor wat er gebeurt als ik weer van kleur wil veranderen.... hmmmm, maar ik wil wel graag, zucht dilemma's, dilemma's
pi_21235406
Ik ben weer donkerharig Kan ik eindelijk weer alle kleuren uit mijn kast aan!
Eigenlijk vind ik het weer iets te donker (uitgroei ) , maar het is stukken beter dan stro oranje, hoewel dat er nog wel doorheenschijnt hier en daar, maar dat is wel mooi.

Foto zonder flits:


Met flits: (glansde het maar altijd zo mooi...)


En met eindelijk mijn roze shirtje aan!:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 16:24:05 #145
43556 miss_dynastie
pi_21235435
Staat je goed hoor Syrena
pi_21235460
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 15:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die onthoud ik eens even voor als de verf op een storende plek terecht komt
Ik smeer altijd el-cheapo handcreme ofzo, als het maar een beetje dikke creme is en vettig.
En inderdaad gewoon een dikke klodder in je oren, die creme veeg je er zo uit, verf niet (donkere niet in elk geval)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21235552
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Staat je goed hoor Syrena
Thanxx!
Ik hoop niet dat ik na een paas wasbeurten weer oranje ben vind het wel veel mooier zo.
Het is alleen weer wat lang aan het worden, m'n kuif kiepert een beetje om.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21235633
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 09:14 schreef Xanthe het volgende:
Mooi *piep* van dat brandalarm TC! Maar je bent er in elk geval vroeg bij en nu kun je alles lekker luchten om koele lucht in huis te krijgen.
(Misschien werkt dat voor je pc-tje.)
Da's een heel ander verhaal . . .
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 10:41 schreef Rewimo het volgende:
TC, mag ik stiekem even lachen?
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:15 schreef Syrena het volgende:
Ik kom jullie alvast waarschuwen, ik ga straks m'n haar weer verven
Dus daarom ging hier het alarm af. Dat ding had dus al een voorgevoel . . .
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga het uit noodzaak ook maar weer eens verven...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou is het mijn beurt om te lachen . . .
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat vrijwel nooit mis.
Dan heb je Syrena nog nooit gezien . . .
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:22 schreef Syrena het volgende:
Ik ben weer donkerharig Kan ik eindelijk weer alle kleuren uit mijn kast aan!
Eigenlijk vind ik het weer iets te donker (uitgroei ) , maar het is stukken beter dan stro oranje, hoewel dat er nog wel doorheenschijnt hier en daar, maar dat is wel mooi.

Foto zonder flits:
[afbeelding]

Met flits: (glansde het maar altijd zo mooi...)
[afbeelding]

En met eindelijk mijn roze shirtje aan!:
[afbeelding]


Hallo lekker ding . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 12 augustus 2004 @ 16:37:21 #149
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21235735
Leuk Syrena! Is ongeveer de kleur die ik ook wil
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 16:54:09 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21236186
Staat je goed, Syrena. Mijn kleur zit er ook in, hoe het is uitgepakt weet ik nog niet, want het antiluizenspul zit er nu ook door. Maar zo te zien is het mooi donkerroodbruin.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 16:55:04 #151
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21236211
Doe jij zo ook ff fotootje plaatsen Rewimo?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 16:55:53 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21236224
Ja, als het straks droog is en weer een beetje zit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 16:58:13 #153
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21236282
We wachten rustig af

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:01:29 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21236356
Je popelt maar effe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:02:08 #155
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21236374
Ist al klaar?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21236465
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:02 schreef Spindizzy het volgende:
Ist al klaar? [afbeelding]


Die smilie moeten ze erbij gooien . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:09:22 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21236510
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:02 schreef Spindizzy het volgende:
Ist al klaar? [afbeelding]
Nee, mijn haar is nog kletsnat. Popel rustig door
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:19:38 #158
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21236753
En nu?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21236782
Syrena, leuk haar zeg!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:25:29 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21236887
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:19 schreef Spindizzy het volgende:
En nu? [afbeelding]
Iets minder kletsnat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:26:11 #161
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21236901
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Iets minder kletsnat
Heb je geen fohn?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:31:50 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21237064
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:26 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Heb je geen fohn?
Jawel. Maar dat mag niet met dat spul
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:33:38 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21237108
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jawel. Maar dat mag niet met dat spul
Kan Christan je niet even droogblazen?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:38:22 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21237231
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Kan Christan je niet even droogblazen?
Die is niet in de stemming. Hij vond de behandeling niet echt fijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:38:56 #165
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21237244
Agossie... Prikt dat spul dan zo?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:41:25 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21237314
Hij vond het zo stinken

En het stinkt ook. Ik heb ons maar even buiten op het balkon behandeld, je moet er goed bij ventileren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:43:14 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21237360
En is 1 behandeling genoeg of moeten jullie nog een keer?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:47:41 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21237472
Nee, in principe moet dit genoeg zijn. Morgenochtend haren wassen en uitkammen en dan zijn we ervan af als het goed is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:49:06 #169
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21237517
Ik hoop het
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 17:49:57 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21237534
Tnx, ik ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 18:36:09 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_21238610
Is je haar nou al eens droog?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 18:41:23 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21238729
Het begint te komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 18:50:08 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_21238967
tijdje terug heb ik nieuwe schoenen gekocht, maar als ik ze aan heb heb ik áltijd blaren op mijn kleine teentjes... Heeft iemand nog tips hier tegen, want zo is het mijn eerste miskoop op schoenengebied
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 18:52:20 #174
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21239022
Je kunt proberen ze wijder te maken door er natte kranten in te proppen en die te laten drogen. Als dat niet werkt kun je een schoenmaker vragen om ze op te rekken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 19:07:13 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_21239399
Ach ja, anders mag mn nichtje ze passen... Ik heb wel vanmiddag nieuwe gekocht.. ik moet toch schoenen hebben.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 20:02:18 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21240859
Okee, het is droog.

Willen jullie de glimmende...


...de maffe...


...of de (redelijk) normale versie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:04:19 #177
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21240911
Leuk! Die kleur heb ik ook nog een poosje gehad
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:24:22 #178
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21241411
Syrena mooi kleurtje'
En rewimo staat je goed die kleur
pi_21241611
Rewimo moooooiii hoor! In alle versies !

En nu ga ik even mijn toetsenbord slopen, de V wil niet echt meer meewerken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21241754
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:31 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik even mijn toetsenbord slopen, de V wil niet echt meer meewerken
Sloop ze
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21241797
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Okee, het is droog.

Willen jullie de glimmende...
[afbeelding]

...de maffe...
[afbeelding]

...of de (redelijk) normale versie?
[afbeelding]
Staat leuk
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21241886
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:31 schreef Syrena het volgende:
Rewimo moooooiii hoor! In alle versies !

En nu ga ik even mijn toetsenbord slopen, de V wil niet echt meer meewerken
Hij laat niet los. Ik ram nu gewoon maar een keer extra hard op die V.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:43:33 #183
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21241908
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij laat niet los. Ik ram nu gewoon maar een keer extra hard op die V.
Ook niet als je ff subtiel peutert met een schroevendraaier ofzo?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21241923
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef Syrena het volgende:
Hij laat niet los. Ik ram nu gewoon maar een keer extra hard op die V.
Oh, this brings back some memories . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 20:49:34 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21242022
Bedankt voor de complimentjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 20:50:13 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21242038
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt proberen ze wijder te maken door er natte kranten in te proppen en die te laten drogen. Als dat niet werkt kun je een schoenmaker vragen om ze op te rekken.
Nog beter werkt, maar dat gaat wel ff stinken, kranten in spiritus dopen en dan in je schoenen laten drogen.

Rewimo het staat je goed!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 20:51:32 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21242069
Ah Syrena's foto's doen het nu ook, gaaaffff!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 20:55:34 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21242165
Psst Lois, vat het niet verkeerd op, maar eh, wordt het niet eens tijd voor een icoontje met 2 kindjes?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:57:51 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21242216
Leuk Rewimo!
***
pi_21242224
Wie heeft de URL voor me van de vrouw-smiley-met-pruik- met deegroller?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 20:58:42 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21242237
Ja maar zie maar eens 2 kindjes leuk op de foto te krijgen zonder dat ze elkaar afslachten.
Maar je hebt gelijk hoor, we zijn druk bezig met fotograferen want we willen ook pasfoto's en portemonneefoto's.
Nu had ik vandaag eindelijk een mooie van Eva, is ie niet scherp.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21242294
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:58 schreef Syrena het volgende:
Wie heeft de URL voor me van de vrouw-smiley-met-pruik- met deegroller?!
Smilies
En nog veeeeeeeel meer
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:00:42 #193
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21242297
Lois, anders doe je twee (of meerdere) fotootjes. Animated gifje van maken (wil ik best ff in elkaar stampen) en klaar ben je
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21242344
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:00 schreef beefcake het volgende:

[..]

Smilies
En nog veeeeeeeel meer
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/deegroller.gif
Even voor het gemak!
Je kan ook rechtermuisklikken op een plaatje, dan zie je ook de url.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21242367
Rewimo stoere haren!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21242376
Hoi lieve mensen. We hebben weinig nieuws...er is verder nog weinig bekend. Vriendlief is de hele dag bij de familie geweest daar en ik even bij mijn familie, iets afleiding. We zijn net weer thuis. Ik begin inmiddels aardig kapot te raken van alles, ben eigenlijk terug bij af en de vakantie is dus geen vakantie meer maar goed daar is allemaal niks aan te doen...

Leuke haarmetamorfoses trouwens!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 21:03:54 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21242377
Ow dat is ook een leuk idee jah!! Zou je dat willen doen? Wat lief
Zal ik eens kijken of ik leuke foto's kan vinden?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 21:04:02 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21242384
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:58 schreef Lois het volgende:
Ja maar zie maar eens 2 kindjes leuk op de foto te krijgen zonder dat ze elkaar afslachten.
Maar je hebt gelijk hoor, we zijn druk bezig met fotograferen want we willen ook pasfoto's en portemonneefoto's.
Nu had ik vandaag eindelijk een mooie van Eva, is ie niet scherp.
Meerdere fotootjes achter elkaar dan? Is simpel te maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21242407
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:00 schreef beefcake het volgende:

[..]

Smilies
En nog veeeeeeeel meer
Dankie !!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:05:35 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21242426
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:03 schreef Lois het volgende:
Zal ik eens kijken of ik leuke foto's kan vinden?
Doe maar
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 21:05:39 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21242428
Clauwheee, die onzekerheid moet inderdaad slopend zijn En dat naast het verdriet om jullie nichtje. Is er een internationaal opsporingsbericht uitgegaan, ja zeker?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:10:12 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21242511
Pas je wel een beetje op jezelf, Clauwheee? Hoe moeilijk het ook is?

Dikke voor jullie allebei
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21242557
Syrena wat een leuke foto's!! Wat zie je er leuk uit!

Clauwheee het zal ws nog een behoorlijke tijd duren voordat jullie je weer wat beter voelen. Dat is natuurlijk heel logisch en je moet daarom ook goed aan jezelf denken, anders ga je er aan onderdoor. Sterkte meissie
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:13:50 #204
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21242607
Oh clauwhee

Zo de grote muziek boxen zijn de huiskamer uit
we hebben nieuwe gekocht en die zijn zo klein dat we ze konden ophangen
ben er wel blij mee hebben we eindelijk meer ruimte en nog beter geluid
hebben gelijk een bassbox? of hoe heet zo'n ding erbij gekocht
pi_21242762
Mjah.. het is allemaal zwaar #@@!!%&$ om het maar ff zo te zeggen, krabbelde net weer een beetje op en ga nu weer heel snel bergafwaarts...het is gewoon de onzekerheid, het verdriet, het niets kunnen doen... voor jullie, heb echt het gevoel dat het oplucht als ik met jullie 'praat', al klinkt dat misschien raar
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:21:31 #206
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21242798
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef clauwheee het volgende:
heb echt het gevoel dat het oplucht als ik met jullie 'praat', al klinkt dat misschien raar
Moet je dat maar lekker blijven doen. We hebben virtuele knuffels en in overvloed
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 21:28:12 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21242939
Ach Clauwhee *dikke knuffel geeft*

Ik heb 4 foto's gevonden Spindizzy. Ik zal ze even bijsnijden (achtergronden eraf). Hoe groot wil je ze hebben en wil je ze via de mail of zal ik ze even uploaden?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 21:30:07 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21242989
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Mjah.. het is allemaal zwaar #@@!!%&$ om het maar ff zo te zeggen, krabbelde net weer een beetje op en ga nu weer heel snel bergafwaarts...het is gewoon de onzekerheid, het verdriet, het niets kunnen doen... voor jullie, heb echt het gevoel dat het oplucht als ik met jullie 'praat', al klinkt dat misschien raar
Het is gewoon kl*te zoiets, omdat je zo machteloos bent. Je kunt hier altijd terecht hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:32:28 #209
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21243053
Mail ze maar naar spindizzy_73(at)yahoo.com. Hoeft ze niet te verkleinen, doe ik wel
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 21:37:08 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21243153
Ze zijn onderweg Spindizzy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:40:34 #211
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21243230
Oke Ik ga ff rotzooien.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21243241
Jullie zijn echt liev, wou dak jullie door mn pctje naar me toe kon trekken!!! Ja ik voel me hier goed, en het is ook even een afleiding...want als ik internet af ga speuren naar nieuws ofzo wordt ik ook niet vrolijker...heb echt de neiging om kranten (naja Telegraaf..) maar niet meer te geloven...er staan allemaal dingen in die niet waar zijn!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21243244
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Mjah.. het is allemaal zwaar #@@!!%&$ om het maar ff zo te zeggen, krabbelde net weer een beetje op en ga nu weer heel snel bergafwaarts...het is gewoon de onzekerheid, het verdriet, het niets kunnen doen... voor jullie, heb echt het gevoel dat het oplucht als ik met jullie 'praat', al klinkt dat misschien raar
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21243381


Hiep hoi, ik heb m'n vakantie geregeld vanmiddag/vanavond. Na het weekend zit ik lekker een paar dagen in een lekker huisje bij Gouda daar in de buurt.

Heerlijk een weekje niks doen, lekker op de veranda zitten (als het weer tenminste goed blijft), heerlijk zwemmen, helemaal niks doen (op wat kleine klusjes na), gigantisch veel eten en drinken (lekker, wijn) en heb ik al verteld dat het huisje een bubbelbad heeft ?? Nee ?? Bij deze dan . . .

Zucht, nog vier daagjes wachten en ik ga me toch verwend worden . . .

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:55:42 #215
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21243614
Syrena en Rewimo leuk jullie haar joh!!!!

En Clauwhee heel veel dikke knuffen van mij Hou je taai meissie
pi_21243617
Ahhh...een Fok-bubbelbadmeeting in GOUDA!!
Dat is leuk .... bubbelbad!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21243636
Sterkte Clauwhee en vriend.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 22:07:25 #218
43556 miss_dynastie
pi_21243876
Clauwheee, dikke voor jou en Noca... ik wil zoveel zeggen, maar eigenlijk zeggen woorden maar zo weinig... weet dat er aan jullie gedacht wordt

Rewimo, het staat je prachtig!!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:11:47 #219
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21243992
Aiai ik ben gesloopt Vanmiddag naar de kermis en braderie geweest en dat ging niet zonder slag of stoot.
Om 3 uur hadden we met de vriendinnen en kinders afgesproken bij een vriendin en van daaruit zouden we lopen naar de kermis (10 minuutjes) Ik was al bang dat het te ver zou zijn maar er kon niet dichterbij geparkeerd worden dus het moest maar. Na een uurtje wandelen en kermisbezoeken gingen de dames weer naar huis en belde ik coolhunk of hij ook nog kwam. Hij zou andere kleren aantrekken en dan ook die kant op komen. Na 3 kwartier was hij er nog niet en toen ik belde kreeg ik zijn voicemail te pakken. Na een half uur proberen had ik hem nog steeds niet te pakken en ik zag hem ook nergens rondlopen. Het was toen al tegen 6en toen ik gelukkig vrienden tegenkwam waar ik mee ben gaan eten (ik had gelukkig een potje voor Tom bij me). Toen we al aan het eten waren (6 uur geweest) belde coolhunk eindelijk op; hij was in slaap gevallen
Toen nog terugwandelen naar de auto en nu heb ik zo`n pijn aan mn bekken dat ik er wel van kan janken
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:12:09 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21243999
Klinkt goed ThunderChild

Lois, ik heb er twee gemaakt. Kijk maar even of je het wat vindt en of je eventueel wat anders wilt.

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21244036
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, dikke voor jou en Noca... ik wil zoveel zeggen, maar eigenlijk zeggen woorden maar zo weinig... weet dat er aan jullie gedacht wordt
Weet ik toch meis Ik kan zelf amper uit mn woorden en gevoelens komen..Alle anderen ook bedankt

Eventjes iets anders, is er bij jullie ook zoveel wateroverlast?? Hier in de straat was er net politie, putdeksels en alles komen al omhoog, en het regent "nog maar" 2 uurtjes...

Ow en morgenochtend ben ik er eerst niet, Tess wordt 1...een beetje dubbel gevoel allemaal maar we gaan het wel vieren. Even een lichtpuntje voor ons allemaal...

TC mag ik langskomen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 22:14:25 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21244053
Spindizzy

k kan niet kiezen ze zijn zo mooi!!

Ik ga ze gewoon afwisselen denk ik

Dank je wel, ik ben hier zo blij mee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:15:17 #223
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244074
Graag gedaan hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21244086
Hoi hoi, ik ben erg druk druk druk.
Zit veel in de speeltuin met Damey en Duncey om ze hun energie kwijt te laten raken.
Anders zijn ze echt niet te genieten en krijg ik ze met geen mogelijkheid in slaap.
Hubby is druk bezig met examens voor zijn werk en heeft dus 's avonds 9 van de 10 x de pc in gebruik.
Hier is alles iig ok. Damey is geweldig verwend op zijn verjaardag. De foto's zijn helaas allemaal mislukt het geheugenkaartje is gecrashed!! Maar hij heeft nieuwe kleren, een tent, walkietalkie, basketbal net + bal, auto's, garage, en een fiets ( voor de zomer al) gehad.
Ook heeft ie een oude Nintendo64 gehad met spellen. Dat\was niet voor zijn verjaardag, maar anders zouden vrienden hem weggooien, dus toen hebben ze em maar aan Damey gegeven.
Maar goed, ik ga der weer van tussen, lekker slapie doen
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:17:17 #225
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21244139
He leuk geworden zeg die icoontjes voor Lois De snelle vind ik t leukst
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 22:22:52 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21244301
Angel! Fijn om weer even wat van je te horen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 22:23:34 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21244331
Jaaaaaaaah, leuke icoontjes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:24:29 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244357
Hoi Angel
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 22:25:07 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21244377
Coolbabe wat afschuwelijk Was je niet ongelooflijk boos? Sterkte met het slapen vannacht, het zal wel moeilijk zijn met zoveel pijn.

Angel22 we misten je al !!!

Ik ga afscheid nemen, vroeg naar bed vanavond want de meiden zijn weer vroeg wakker morgenochtend. Ik ben morgenavond afwezig (bedrijfsfeestje van Jeroen) maar mocht ik voor die tijd nieuws hebben van Tinkepink dan horen jullie het natuurlijk zo snel mogelijk.

Slaap lekker allemaal
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21244483
Ik ga ook slapen, tot morgen ergens!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 22:29:43 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21244523
Ik ga afwassen en dan slapen

Slaap lekker allemaal!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:33:12 #232
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244643
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga afwassen
Nog een paar jaar, kun je het Christan laten doen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 22:34:51 #233
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21244698
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nog een paar jaar, kun je het Christan laten doen
Ik kan niet wachten!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21244704
Terusten allen en iedereen die naar bed gaat
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 22:36:07 #235
43556 miss_dynastie
pi_21244733
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nog een paar jaar, kun je het Christan laten doen
Spindizzy
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 22:36:46 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21244755
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Spindizzy
Ik moest ook altijd afdrogen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:37:11 #237
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244773
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Spindizzy
Waarom denk je dat wij een wat ouder kind willen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 22:37:53 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21244795
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:37 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Waarom denk je dat wij een wat ouder kind willen


Des te sneller kan ie het huishouden doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 22:38:13 #239
43556 miss_dynastie
pi_21244808
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:37 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Waarom denk je dat wij een wat ouder kind willen
Ik dacht dat die alleen voor stofzuigen en de was was
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:38:53 #240
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244827
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik moest ook altijd afdrogen hoor
Wij ook hoor Mijn wijze oude moedertje zei altijd dat het hebben van een kind altijd handig is, al was het alleen al omdat ze de boodschappen kunnen doen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:39:30 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244854
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik dacht dat die alleen voor stofzuigen en de was was
Ik wil er minstens drie
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 22:42:05 #242
43556 miss_dynastie
pi_21244927
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:39 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik wil er minstens drie


Ik ga naar boven, mister_d heeft zich eindelijk losgerukt van de pc dus we kunnen een beetje de dag doorspreken
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:42:47 #243
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21244951
Trusten
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21245046
Welterusten iedereen!!

En miss_d bedankt voor het lieve kaartje
Was het vergeten te melden!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:49:15 #245
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21245157
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:25 schreef Lois het volgende:
Coolbabe wat afschuwelijk Was je niet ongelooflijk boos? Sterkte met het slapen vannacht, het zal wel moeilijk zijn met zoveel pijn.
Ik was eigenlijk al lang blij dat hij niet ergens tegen een boom geparkeerd stond
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21245328
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:
Dat is leuk .... bubbelbad!

Nog maar vier daagjes wachten en ik lig er prinsheerlijk in . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21245656
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]


Nog maar vier daagjes wachten en ik lig er prinsheerlijk in . . .
Nou vooruit maar dan willen we wel..... EEN FOTOOO !! Liefst meer dan eentje natuurlijk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21245824
Coolbabe ik zou me idd allemaal doemscenario's in mijn hoofd gaan halen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 23:11:48 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21245858
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou vooruit maar dan willen we wel..... EEN FOTOOO !! Liefst meer dan eentje natuurlijk
Alle standen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21245923
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Alle standen
Álle standen?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 augustus 2004 @ 23:17:07 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21246054
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:13 schreef beefcake het volgende:

[..]

Álle standen?
Tuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21246237
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:06 schreef Syrena het volgende:
Nou vooruit maar dan willen we wel..... EEN FOTOOO !! Liefst meer dan eentje natuurlijk
Ik zal kijken, maar ik vrees dat ze geen digitale camera hebben . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21246278
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef Rewimo het volgende:
Alle standen
Zeker met mijn goddelijk lichaam incluis . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21246307
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:21 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik zal kijken, maar ik vrees dat ze geen digitale camera hebben . . .
Je hebt nog vier dagen om er eentje te ritselen Vraag er anders 1 als verjaardagscadeau alvast!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:26:29 #255
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21246424
Eigenlijk vind ik dat je helemaal niet zou mogen posten als je geen digicam hebt Hoe moet je anders je posts opleuken?

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21246529
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef Spindizzy het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je helemaal niet zou mogen posten als je geen digicam hebt Hoe moet je anders je posts opleuken?

* beefcake mee eens is
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:35:00 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21246698
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:29 schreef beefcake het volgende:

[..]

* beefcake mee eens is
Was gister bij de Appie Heijn en daar verkochten ze Winnie De Pooh koekjes met gratis broodtrommeltje waarop jouw userpic stond. Moest gelijk aan jou denken

¤4.49 waren ze geloof ik
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21246723
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef Spindizzy het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je helemaal niet zou mogen posten als je geen digicam hebt Hoe moet je anders je posts opleuken?

Nou, gewoon niet!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21246794
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:35 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Was gister bij de Appie Heijn en daar verkochten ze Winnie De Pooh koekjes met gratis broodtrommeltje waarop jouw userpic stond. Moest gelijk aan jou denken

¤4.49 waren ze geloof ik

Ik ga morgen kijken!!!
Thnx

Hoe weet iedereen van mijn winnieverslaving?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21246817
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:37 schreef beefcake het volgende:

[..]


Ik ga morgen kijken!!!
Thnx

Hoe weet iedereen van mijn winnieverslaving?
Mijn userpic
Lezen bief, lezen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:39:51 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21246857
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:38 schreef beefcake het volgende:

[..]

Mijn userpic
Lezen bief, lezen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21246937
Het is al laat
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:43:53 #263
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21246966
Dr Phil is nog bezig dius nog niet zo heel laat
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21247047
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
Dr Phil is nog bezig dius nog niet zo heel laat
TV is vanaf dinsdagavond niet meer aangeweest hier . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21247077
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef clauwheee het volgende:
Jullie zijn echt liev, wou dak jullie door mn pctje naar me toe kon trekken!!! Ja ik voel me hier goed, en het is ook even een afleiding...want als ik internet af ga speuren naar nieuws ofzo wordt ik ook niet vrolijker...heb echt de neiging om kranten (naja Telegraaf..) maar niet meer te geloven...er staan allemaal dingen in die niet waar zijn!!!
Ik woon niet zo heel erg ver weg dus bij wijze kun je me naar je toe trekken hoor , als je er behoefte aan hebt geef je maar een gil , je hebt mijn mail adres.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:50:51 #266
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21247167
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:48 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik woon niet zo heel erg ver weg
Ik zit wat verder weg maar jullie mogen hier ook schuilen mochten jullie er ff uit willen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21247238
TC je hebt mail , laat me ff weten of de foto's ook zijn aangekomen (9 stuks meen ik).


We hebben naar het andere huisje gekeken (van binnen) en het ziet er erg leuk en idillisch uit , dus als we het financieel rond zouden kunnen krijgen (hoop hoop) zijn we misschien binnenkort wel de eigenaar van onze 1e koopwoning
pi_21247247
Goed mensen, ik gaat naar bed toe. Val zowat om van de slaap hier. Die brandalarm ligt momenteel uit elkaar, dus daar zal ik geen last van hebben komende nacht (maar moet er gewoon om ff voor zessen uit) ...

Terusten
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:53:42 #269
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21247260
Spannend Xanthe!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21247268
Welterusten!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21247299
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:53 schreef Xanthe het volgende:
TC je hebt mail , laat me ff weten of de foto's ook zijn aangekomen (9 stuks meen ik).
Zit er maar ééntje bij. Mail lees ik morgen wel ff, gaat een beetje moeilijk nu . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21247305
Trusten TC!

* Xanthe gaat ook naar bed.
pi_21247340
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:54 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Zit er maar ééntje bij. Mail lees ik morgen wel ff, gaat een beetje moeilijk nu . . .
Stuur ik de rest nog ffies appart , lag aan de bestandnaam dan die ik eraan gegeven had de virusscan pleurde ze er dus meteen uit hier (wat ik al vermoedde).
pi_21247365
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:55 schreef Xanthe het volgende:
Stuur ik de rest nog ffies appart , lag aan de bestandnaam dan die ik eraan gegeven had de virusscan pleurde ze er dus meteen uit hier (wat ik al vermoedde).
Ik zie ze morgen wel verschijnen, nu gaat ik echt . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21247372
Leuk Xanthe is ben benieuwd naar de foto's!! Ik hoop voor je dat het door kan gaan!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21251181
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:55 schreef Xanthe het volgende:
Stuur ik de rest nog ffies appart , lag aan de bestandnaam dan die ik eraan gegeven had de virusscan pleurde ze er dus meteen uit hier (wat ik al vermoedde).
Ik heb er 8 binnen zien komen. Kijk er vanavond ff beter naar . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21251387
Goedemorgen

Het was heel erg gezellig gisteren

Ik was er om half 12, eerst kreeg ik een rondleiding door de stad, ging hij vertellen waar hij vroeger had gewoond, waar hij op school had gezeten enzo, en toen zijn we naar zijn huis gegaan, eerst beetje gekletst en kennisgemaakt met zijn moeder enzo

's Middags hebben we gegamed en we gingen naar Postel ( Belgie) om echte vVlaamse frieten te eten, dat doet hij daar wel vaker, was die frietkraam dicht Dus toen zijn we maar terug naar Nederland gereden en ff langs de MacDrive geweest
'
En 's avonds hebben we 2 Fast 2 Furious gekeken en nog gegamed en een beetje gecomputerd en om half 10 ging de laatste bus, dus moest ik al weer weg
pi_21251698
Goedemorgen!

Goh dat klinkt leuk Sylvana!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 augustus 2004 @ 08:44:33 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21251761
Mogge allemaal!

Klinkt gezellig, Sylvana Jammer van de frieten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21251824
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 06:24 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik heb er 8 binnen zien komen. Kijk er vanavond ff beter naar . . .
Is goed en bedenk dat de foto's waziger zijn dan het huisje in werkelijkheid eruit ziet (van buiten).
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 augustus 2004 @ 08:59:24 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21251894
Xanthe, wat leuk dat dit huisje wel geschikt is, spannend hoor Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:03:16 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_21251926
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 07:47 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen

Het was heel erg gezellig gisteren
Met wie met wie met wie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:05:00 #283
43556 miss_dynastie
pi_21251942
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:45 schreef beefcake het volgende:
Welterusten iedereen!!

En miss_d bedankt voor het lieve kaartje
Was het vergeten te melden!!
Graag gedaan
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:05:27 #284
43556 miss_dynastie
pi_21251948
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef Spindizzy het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je helemaal niet zou mogen posten als je geen digicam hebt Hoe moet je anders je posts opleuken?



Afscheid neemt
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:13:56 #285
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_21252033
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:46 schreef ThunderChild het volgende:


een lekker huisje bij Gouda daar in de buurt.


Goh das vlak bij mij in de buurt!!!

Waar zit je dan?? Reeuwijk, Boskoop, Waddinxveen, Zevenhuizen, Moordrecht.........alles hier in de buurt opnoemen is me wat te veel hoor
Reeuwijk ligt het meest voor de hand waar daar heb je een strand maar in Zevenhuizen(-Moerkapelle) heb je weer een camping weet alleen niet of ze dar ook huisjes hebben
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:26:26 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21252191
Ik schop die hele fucking speeltuinbank even in elkaar
Mijn huisarts heeft geen tijd vandaag om te kijken of er iets aan de hand is met een baby van nog geen 3 weken oud, ik haat die gast. Tuurlijk heeft ie het druk, maar ik bel hem niet voor een wratje ofzo
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:26:54 #287
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21252202
Ohw en Goedemorgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:37:55 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21252343
Wat is er met Jolietje dan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:40:50 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21252378
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:13 schreef gnoompje het volgende:

[..]

Goh das vlak bij mij in de buurt!!!

Waar zit je dan?? Reeuwijk, Boskoop, Waddinxveen, Zevenhuizen, Moordrecht.........alles hier in de buurt opnoemen is me wat te veel hoor
Reeuwijk ligt het meest voor de hand waar daar heb je een strand maar in Zevenhuizen(-Moerkapelle) heb je weer een camping weet alleen niet of ze dar ook huisjes hebben
*Goudse meld zich!
***
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:43:31 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21252417
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er met Jolietje dan?
Las er even overheen. Luchtbelletje, wat is er dan met haar?
***
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:47:14 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_21252464
Andere huisarts bellen, probleem uitleggen en vragen of je mag komen. Wijkverpleegkundige bellen en naar de arts van het cb?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:53:28 #292
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21252559
Andere huisarts gaat niet, ze zitten in een Gezondheidscentrum en er was nergens plek
Wijkverpleegkundige komt sowieso al vanmiddag.

En wat er met Jolietje is........wist ik het maar. Ze wordt soms zo eng paars van kleur terwijl ze gewoon rustig ligt, geen krampjes of iets. Ik snap er niks van.
pi_21252562
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:26 schreef Luchtbel het volgende:
Ik schop die hele fucking speeltuinbank even in elkaar
Mijn huisarts heeft geen tijd vandaag om te kijken of er iets aan de hand is met een baby van nog geen 3 weken oud, ik haat die gast. Tuurlijk heeft ie het druk, maar ik bel hem niet voor een wratje ofzo
Wanneer kun je wel terecht?
Toen wij de huisarts belden omdat Myrthe 2 weken niet gepoept had konden we de volgende dag pas terecht. Een familielid-huisarts van ons vond dat erg vreemd, niet eens omdat het ernstig zou kunnen zijn maar omdat hij vindt dat je babies waar iets mee is beter direct kunt bekijken al was het maar om de ouders gerust te stellen. Hij heeft ons toen gezegd dat als wij graag diezelfde dag geholpen wilden worden we 's middags opnieuw zouden kunnen bellen met de mededeling dat Myrthe ineens meer was gaan overgeven, volgens hem hadden we dan direct geholpen moeten worden. Hebben we niet gedaan maar evt is dat nog een optie... mensen met een 'grote bek' worden gewoon eerder geholpen dan mensen die zich schikken in een wachtlijst
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:54:14 #294
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21252567
Wat heeft ze?
Gewoon het CB even bellen. Meestal hebben die wel een inloopspreekuur.
Stomme huisarts
pi_21252584
En goedemorgen
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:55:38 #296
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21252591
Paars? Gelijk het CB bellen of nog een keer de huisarts dat het spoed is hoor!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:58:56 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21252647
Zo is ze al sinds het begin Jessicaa, toen zeiden ze nasleep van de bevalling. Maar ik vind het zo eng soms, heb gisterenavond al gebeld, toen zeiden ze morgen met je eigen huisarts bellen, maar daar is nu geen plek, ik vrees dat ze hier op het cb ook weinig mee kunnen...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:00:41 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21252669
Maandag is er wel plek, maar dat duurt een heel weekend en vandaag nog
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:01:46 #299
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21252682
Nasleep van de bevalling raar antwoord. Wat is nou een nasleep van de bevalling. Ik kan me goed voorstellen hoor dat je het eng vind. Zo trok Janneke op dag 3 ineens helemaal wit'grijs/grauw weg. De kraamhulpen in t kraamhotel schrokken er ook heel erg van en kwamen om het half uur kijken. Ik moest toen opletten of ze wel dronk en niet suf werd enzo. Maar na een ochtend was dat gelukkig over/weg. We weten ook niet wat dat geweest is. Maar je voelt wel dat het niet goed is.
Doet Jolie wel goed drinken, is ze allert, ademt ze goed door enzo?
pi_21252693
Maandag pas???
En de EHBO van het ziekenhuis? Hoort eigenlijk niet, ze zijn niet bedoeld als vervanger voor een te drukke huisarts, maar je zou er gewoon naar toe kunnen gaan met Jolie. Gaan wel mensen naar toe voor wissewasjes en dit is geen wissewasje.. ik vind 't echt vreemd als je tot maandag zou moeten wachten

Sowieso zou je dat morgen kunnen doen, of met haar naar de weekenddienst-huisarts kunnen gaan (en dat kan vanavond al vanaf 18u).
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:05:06 #301
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21252736
Jah ze is voor de rest niet suf of niks, ze is juist vrij pittig maar soms is ze ineens ff zo, dat vind ik echt heel erg moeilijk. Ik vind nasleep van de bevalling zelf ook iets anders; heel hard huilen op de eerste dag, oortje dat dubbel heeft gezeten, maar niet dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')