omdat het helemaal niet gepland was en een beetje huiverig was voor de reactie van haar vriendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, waarom heeft ze het dan zo lang verborgen gehouden
Hij wist het ook niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
omdat het helemaal niet gepland was en een beetje huiverig was voor de reactie van haar vriend
Ze wil nl. niet samenwonen en hij is wat traditioneler ingesteld...
Dat is het kort samengevat... Het precies hoe en waarom weet ik ook niet
quote:
Bepaalde mensen is nog wel iets anders dan je eigen vriendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Euh ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot week 25 ook verborgen heb weten te houden voor bepaalde mensen
Jah dat had ik nog nie gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bepaalde mensen is nog wel iets anders dan je eigen vriend
Ah, okee. Dat verduidelijkt het wel jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef LadyS het volgende:
Ailani is van een andere vader
Maar goed, haar precieze redenen weet ik ook niet, maar ik was dus wel even verbaasd
Mijn hemel, wat moet zij met zichzelf in de knoop hebben gezeten zeg, wat sneuquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef LadyS het volgende:
Maar goed, haar precieze redenen weet ik ook niet, maar ik was dus wel even verbaasd
Leuk hè, Brighteyesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*Ik kreeg net een mailtje van mijn zusje. Die hebben vanmorgen weer een echo gehad van mijn as neefje of nichtje. Zo leuk om te lezen!
Was het alvast maar kerstmis!
-edit: verkeerde veronderstellingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat moet zij met zichzelf in de knoop hebben gezeten zeg, wat sneu
ja, is ook sneuquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu? Wat zegt haar vriend, of weet hij het nog niet?
ik had hem wel gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
-edit: verkeerde veronderstelling
Moeilijk hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, is ook sneuZe heeft er wel erg mee gezeten, als ik het goed begrepen heb.
hij weet het nu wel hooren waar ze bang voor was is niet gebeurd... hij wil niet per se samenwonen.. (geloof ik)
O, okeequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik had hem wel gelezenen ik denk wel dat ie klopt...
Nou idd zeg! Ik zou me toch heel onprettig gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |