Met dat soort mensen in je achterhoofd zou je inderdaad verwachten dat "men"deze jongen héél nauwlettend in de gaten blijft houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:19 schreef Xlarge het volgende:
dat zijn van die kinderen die later tot mensen als Ed Gein en Jeffey Dahmer opgroeien.
Overijssel kampioen dierenmishandeling.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:22 schreef Robertje het volgende:
Er zijn wel meer mensen die zulke dingen doen en niet uit Drenthe komen
kloptquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:19 schreef Xlarge het volgende:
dat zijn van die kinderen die later tot mensen als Ed Gein en Jeffey Dahmer opgroeien.
Iemand die dieren op die manier afmaakt is sowieso geestelijk niet in orde maar daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:22 schreef Le-xxx-ie het volgende:
Dit kindje is geestelijk gehandicapt, en had dus gewoon onder toezicht moeten staan. Dus als er iemand idioot is, dan zijn het zijn ouders/verzorgers...
Klopt ( dit staat ook beschreven in diverse boeken over seriemoordenaars)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
klopt
op www.crimelibrary.com ( leuke site) staat dat veel seriemoordernaars in hun jeugd dieren hebben gedood, of martelde...
hoho beetje dimmen drenthe is geen achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Overijssel kampioen dierenmishandeling.
In achtergebleven provincies komt het toch wat vaker voor dat dieren gewoon als lustobject of speeldgoed worden gebruikt volgens mij.
Achtergebleven provincies??????quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Overijssel kampioen dierenmishandeling.
In achtergebleven provincies komt het toch wat vaker voor dat dieren gewoon als lustobject of speeldgoed worden gebruikt volgens mij.
Wilde je zeggen dat het niet zo was dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Achtergebleven provincies??????
Ah, en dat is de normale spreektaal daar?quote:Als je iets niet normaal kan zeggen hou dan gewoon je bek.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:48 schreef Heliospan het volgende:
Eùh! Pas eem' op of ik hol die d'r iene op de bek!
Kloptquote:niet alle drenthen zijn achterlijk hoor
Maar er is geen sprake van allochtonen toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Waar slaat die TT op? Indien sprake was van allochtonen zou er gelijk met termen als generalisatie en discriminatie gegooid worden...
Je bent NB een moderator, wijzigen die hap.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Klopt
Lezen! Indien!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar er is geen sprake van allochtonen toch?
Omdat Drenthe een provincie is en Drenthen een bevolkingsgroep...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:53 schreef Loedertje het volgende:
Je mag toch ook klagen over "de macho's", "de automoblisten", "de dikke vrouwen", "de snackbaroplichters" enzovoorts?
Waarom dan niet over deze Drenthen?
Nee maar kennelijk zijn er wel mensen die zich aangetast voelen bij zo'n topic-titel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren van groepen mensen doet toch vrijwel iedereen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat Drenthe een provincie is en Drenthen een bevolkingsgroep...
Ik dacht dat het als mod jouw taak is om dit dus tegen te gaan op dit forum....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren van groepen mensen doet toch vrijwel iedereen?
(zie voorbeelden hierboven + dagelijks in nieuwsberichten in de media)
Zoalng het hun hersens maar niet nog meer aantastquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:55 schreef Rekkie het volgende:
Nee maar kennelijk zijn er wel mensen die zich aangetast voelen bij zo'n topic-titel.
O jawel, maar ik zie geen enkele suggestie, weet jij iets?quote:Lijkt me genoeg om hem te wijzigen
Ja nou èn, dat is toch ook niet goed te praten?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren van groepen mensen doet toch vrijwel iedereen?
(zie voorbeelden hierboven + dagelijks in nieuwsberichten in de media)
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef Rekkie het volgende:
Ja en dan zijn direct alle drenthen idoot hè
Ik vind de topic-titel dan ook zeer aanstootgevend, en suggestief en zou het zeer op prijs stellen dat het gewijzigd wordt.
Yep, en dát is misschien zelfs wel de achterliggende gedachte bij deze thread.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het als mod jouw taak is om dit dus tegen te gaan op dit forum....
De titel suggereert dat drenthen idioot zijn....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
.
De mensen waarnaar gerefereerd wordt zijn idiote Drenthen. Niks mis met de titel dus, lijkt me.
Dat is een juiste conclusie !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef Rekkie het volgende:
Je bent echt een loeder!
Nee tuurlijk niet!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
:'(
![]()
.
De mensen waarnaar gerefereerd wordt zijn idiote Drenthen. Niks mis met de titel dus, lijkt me.
Dat is slechts een bijkomend voordeelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De titel suggereert dat drenthen idioot zijn....
Neen, dat er idiote Drenthen zijn (niet dat ze allemaal idioot zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu generaliseer je weer he... En waarom ik flip? Omdat ik voor mezelf opkom misschien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, en dát is misschien zelfs wel de achterliggende gedachte bij deze thread.
Waarom flippen mensen pas als het gaat over iets wat hen persoonlijk raakt?
En doet men vrolijk mee m.b.t. bijvoorbeeld de "alle Marokkanen zijn crimineel" postings als er een nieuwsbericht is?
Dat maak jij er van, dus wie is hier generaliserend bezig?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja ik mag hopen dat je voor jezelf spreekt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En doet men vrolijk mee m.b.t. bijvoorbeeld de "alle Marokkanen zijn crimineel" postings als er een nieuwsbericht is?
Jernau.Morat.Gurgeh komt niet uit een gebied waarbij ze dit soort dingen doen Rekkie..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Rekkie het volgende:
En hoever zit je met je armin de reet van loedertjeal tot je elleboog????
Nee dat kan iedereen er van maken...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dus wie is hier generaliserend bezig?
Oh, wanneer je het met iemand eens bent zit je meteen met een arm in iemands reet? Hoezo, lekker kort door de bocht?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet!!!![]()
En hoever zit je met je armin de reet van loedertjeal tot je elleboog????
Nee dat doen alleen die kut idiote Zuid-hollanders!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jernau.Morat.Gurgeh komt niet uit een gebied waarbij ze dit soort dingen doen Rekkie..
Assen....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef pekel het volgende:
Kut, een 9-jarige Assenaar die Drenthe een slecht naam geeft..
Leuk Zwansen, nu zijn wij weer die domme Drenthen..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef Rekkie het volgende:
Nee dat doen alleen die kut idiote Zuid-hollanders!!!
Emmen-amateurs, volgend seizoenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:04 schreef pekel het volgende:
Rekkie, let it be. Wij nuchtere Emmenaren weten wel beter..
.
Hehe, eindelijk een goede reactie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Assen....
Emmen is the place!
Voetbal jij daar ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Emmen-amateurs, volgend seizoen![]()
Ja, nog foto van Mc Ewen gemaakt én heb hem aangeraakt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:05 schreef pekel het volgende:
Gister nog bij de Gouden Pijl geweest?
Hehe. Was er wielrennen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, nog foto van Mc Ewen gemaakt én heb hem aangeraakt!![]()
Zo werkt dat nu eenmaal. In een topic over het schoonmaken van varkensstallen zal je ook voornamelijk mensen uit de rurale gebieden zien posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:05 schreef Zwansen het volgende:
3 Emmenaren in één topic! Beetje jammer dat het in zo'n topic is...
Fries kwaad na waterAANVAL Drenth.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef pekel het volgende:
Kut, een 9-jarige Assenaar die Drenthe een slecht naam geeft..
Dat staat vast op de voorpagina van het plaatselijke krantje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, nog foto van Mc Ewen gemaakt én heb hem aangeraakt!![]()
Idd Lucile, Drenthenaren zijn maar vuile stinkende kutboeren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal. In een topic over het schoonmaken van varkensstallen zal je ook voornamelijk mensen uit de rurale gebieden zien posten.
Ach ja..Zuid-oost Drenthe is het mooiste stukje Nederland..Alles daarbuiten in Drenthe mag van mij wel bij Groningen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Fries kwaad na waterAANVAL Drenth.
Ze zijn wel enorm agressief hoor
Vallen zomaar onschuldige Friezen aan met waterpistooltjes .
Waarom dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef pekel het volgende:
Alles daarbuiten in Drenthe mag van mij wel bij Groningen..
Vanavond volgend seizoen ga ik weer voetballen. Ben 5 jaar uit de roulatie geweest door een blessure.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Voetbal jij daar ook?.
.
C3 en het 1ste sowiezo kampioen..
Weet ik niet. Die komt slechts 1 keer in de 2 week...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat staat vast op de voorpagina van het plaatselijke krantje.
Zie deze topics, Assen maakt alles slecht.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom dan?
Welk team dan? Zondag 4?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vanavond volgend seizoen ga ik weer voetballen. Ben 5 jaar uit de roulatie geweest door een blessure.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dus wie is hier generaliserend bezig?
quote:Overijssel kampioen dierenmishandeling.
In achtergebleven provincies komt het toch wat vaker voor dat dieren gewoon als lustobject of speeldgoed worden gebruikt volgens mij .
tatatatataata zondag 2 nog wel. Tja lager ga ik toch echt niet aangezien, ik altijd heb gevoetbald bij Angelslo 1 en 1e selectie van SVBO en Weerdinge. Drentse selectie en trainingsstage PSV.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Welk team dan? Zondag 4?.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
tatatatataata zondag 2 nog wel. Tja lager ga ik toch echt niet aangezien, ik altijd heb gevoetbald bij Angelslo 1 en 1e selectie van SVBO en Weerdinge. Drentse selectie en trainingsstage PSV.
Dan mag ik toch verwachten dat ik wel met het 2e mee kan draaien
Yep, opvallend toch dat dat soort dingen meer voorkomen in dit soort gebieden?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef wouter37 het volgende:
[..]
[..]
logichquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal. In een topic over het schoonmaken van varkensstallen zal je ook voornamelijk mensen uit de rurale gebieden zien posten.
Ja die negers moeten we niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Loedertje het volgende:
Trouwens, mensen die niet tot hun bevolkingsgroep behoren worden op een zachtzinnige wijze weggepest .
Stuifzand, bestaat dat gehucht nog?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Loedertje het volgende:
Trouwens, mensen die niet tot hun bevolkingsgroep behoren worden op een zachtzinnige wijze weggepest .
Nee, misschien omdat we hier iets meer van die dieren hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, opvallend toch dat dat soort dingen meer voorkomen in dit soort gebieden?
Primitief?
LOLquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef pekel het volgende:
[..]. Mijn pa vlagt daar.
.
Ik kom daar altijd thuis kijken enzo..
Dat pleit voor je .quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Een van m'n beste vrienden komt uit het westen..
En dat is dan maar een reden om ze tegen de muur te kwakken of te penetrerenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:18 schreef Zwansen het volgende:
Nee, misschien omdat we hier iets meer van die dieren hebben?
Probeer het ook eens.... Het went wel...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dat is dan maar een reden om ze tegen de muur te kwakken of te penetreren
Al mijn familie woont in het westen, zielig voor zequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat pleit voor je .
Misschien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dat is dan maar een reden om ze tegen de muur te kwakken of te penetreren
Zo zie je maar weer, het zijn net buitenlandersquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, opvallend toch dat dat soort dingen meer voorkomen in dit soort gebieden?
Primitief?
Idd..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef Rekkie het volgende:
Wij wonen ook allemaal in een boederij enzo, en rijden op een tractor en dragen klompen
Wij eten elke dag aardappels, en als de vrouw niet in de buurt is, tja dan moet je wat ......
Psst...we zijn allemaal illegaal overgekomen vanuit Polen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, het zijn net buitenlanders.
Typische reactie voor iemand uit zuid-holland! Als ze buiten hun provincie komen denken ze werkelijk dat ze in het buitenland zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, het zijn net buitenlanders.
Dan kwamen we allemaal uit Bollegat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, het verzoek om de topictitel te wijzigen is hierbij afgewezen
Als er 'Idiote Friezen' stond deden jullie net zo hard mee.
Nee maar dan had ik het wel kunnen begrijpen dat de Friezen hier tegen in opstand waren gekomen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, het verzoek om de topictitel te wijzigen is hierbij afgewezen
Logisch, na het lezen van dat soort nieuwsberichten krijg je de indruk dat de beschaving nog ver te zoeken in daar..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Typische reactie voor iemand uit zuid-holland! Als ze buiten hun provincie komen denken ze werkelijk dat ze in het buitenland zijn
*
Idd...we poepen hier ook op straat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch, na het lezen van dat soort nieuwsberichten krijg je de indruk dat de beschaving nog ver te zoeken in daar..
Wel goed lezen, er wordt een vergelijking gemaakt met buitenlanders, er staat niet dat jullie buitenlanders zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Typische reactie voor iemand uit zuid-holland! Als ze buiten hun provincie komen denken ze werkelijk dat ze in het buitenland zijn
*proest![]()
De stumpers![]()
Hmmm, tja ik kom geregeld in rotterdam en omstreken, maar als je dat beschaving noemtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch, na het lezen van dat soort nieuwsberichten krijg je de indruk dat de beschaving nog ver te zoeken in daar..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
We hebben het hier té goed rekkie, té goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm, tja ik kom geregeld in rotterdam en omstreken, maar als je dat beschaving noemt
Succes
Jij mag dus wel generaliseren begrijp ik ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm, tja ik kom geregeld in rotterdam en omstreken, maar als je dat beschaving noemt
Hij geeft een feit aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij mag dus wel generaliseren begrijp ik ?
nee ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen die in Rotterdam wonen zijn natuurlijk ook van allochtone afkomst.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Succes
Ik generaliseer niets, Ik vind alleen zuid-holland en gelijkwaardige provincies niet meer beschaafd dan andere provincies, eerder het tegenovergestelde. Met bepaalde uitzonderingen daar gelatenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord generaliseren?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik generaliseer niets, Ik vind alleen zuid-holland en gelijkwaardige provincies niet meer beschaafd dan andere provincies, eerder het tegenovergestelde. Met bepaalde uitzonderingen daar gelaten
Als dit over zwarten zou gaan zou het topic (en terecht) al lang gesloten zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef Rekkie het volgende:
Ja en dan zijn direct alle drenthen idoot hè
Ik vind de topic-titel dan ook zeer aanstootgevend, en suggestief en zou het zeer op prijs stellen dat het gewijzigd wordt.
* Loedertje ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Hij geeft een feit aan..
Er zie nergens staan dat de Drenthen in kwestie niet zwart zijn. Dus misschien gaat het wel over zwartenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dit over zwarten zou gaan zou het topic (en terecht) al lang gesloten zijn.
Jij bent echt nooit in Emmen e.d. geweest. Sneu om dan zoiets te posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
Dat dat gehuchtje Assen de hoofdstad is, zegt al genoeg over de hele provincie.
Dicht danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zie nergens staan dat de Drenthen in kwestie niet zwart zijn. Dus misschien gaat het wel over zwarten.
Geef me nog eens een reden voor een slotje?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zie nergens staan dat de Drenthen in kwestie niet zwart zijn. Dus misschien gaat het wel over zwarten.
Emmenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit in Emmen e.d. geweest. Sneu om dan zoiets te posten.
Wat begrijp jij niet aan mijn uitleg??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord generaliseren?
Mwah, dat doen die idiote Drenthen welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geef me nog eens een reden voor een slotje?
Nee Meppel dan! Jullie enige kroeg is afgebrand ofniet?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Emmen.
Dat isdan wel weer jammer.
En daar komen ook van die leuke "ajax-supporters" weg!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee Meppel dan! Jullie enige kroeg is afgebrand ofniet?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daar komen ook van die leuke "ajax-supporters" weg!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit in Emmen e.d. geweest. Sneu om dan zoiets te posten.
Hey, ook weer zoiets.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daar komen ook van die leuke "ajax-supporters" weg!
Ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 50 keer in Emmen geweest, je teentjes zijn gewoon iets te lang Pekel
Vandaan heeft 4 letters meer, en Drenten zijn lui.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey, ook weer zoiets.
Waarom vragen jullie altijd
"waar kom jij weg ?"
I.P.V. "Waar kom jij vandaan?"
Je houdt toch nog wel van me?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook..
Emmen is toch de mooiste stad van het beschaafde en onbeschaafde Nederland?.
Wat denk je?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je houdt toch nog wel van me?![]()
Emmen - Heraclesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()
Dan denk ik aan 3 punten, voor Emmen uiteraard.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Emmen - Heracles![]()
Preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef pekel het volgende:
[..]
En Vandaan lijkt verdacht veel op Veendam..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Vandaan heeft 4 letters meer, en Drenten zijn lui.![]()
Alleen als je een beetje woordblind bent misschienquote:En Vandaan lijkt verdacht veel op Veendam..
Jij bent dus op 10 september in het centrum stadion?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
![]()
Nu heb jij een punt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je een beetje woordblind bent misschien
Ken je de rivaliteit tussen Veendam en Emmen ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je een beetje woordblind bent misschien
Ja, maar niet uit het Noord-Oosten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef Quinie het volgende:
Deze drenth zakt maar niet af naar het niveau van het zuiden.
Oja de wijzen kwam uit het oosten.
ja en ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar niet uit het Noord-Oosten.
Psst..ik heb vrienden wonen in het oosten hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar niet uit het Noord-Oosten.
Gisteravond was er nog een opstootje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ken je de rivaliteit tussen Veendam en Emmen ??
Volgens mij ben jij een import drenth of nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Gisteravond was er nog een opstootje.
Veendam-gastjes dachten dat het leuk was om met Veendam truien door Emmen te lopen, niet dus.![]()
Das niet slim. Een Feyenoorder gaat ook niet met zijn Feyenoord-shirt in Amsterdam lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Gisteravond was er nog een opstootje.
Veendam-gastjes dachten dat het leuk was om met Veendam truien door Emmen te lopen, niet dus.![]()
Weet je zo welke kinderboerderij het was ? Marsdijk toch ?quote:.. Natalie schreef iets ..
* Rekkie is roflquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:20 schreef Heliospan het volgende:
Rivaliteit tussen Emmen en Veendam?Ik heb alleen maar een hekel aan Zwartermeerders
Weer een Emmenaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:20 schreef Heliospan het volgende:
Rivaliteit tussen Emmen en Veendam?Ik heb alleen maar een hekel aan Zwartermeerders
Ze hebben wel een goeie handbalvereniging, maar de leden komen bijna allemaal van buiten af.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:37 schreef pekel het volgende:
[..]
Weer een Emmenaar....
Zwartemeer? Daar staan welgeteld 5 boederijen...
En juist in 1 van die boederijen woont een klasgenoot..
Ik wel, het gaat toch over Drenthen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Noord-Holland en Utrecht wil ik ook nog wel tot Nederland rekenen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
*proest![]()
De stumpers![]()
Nee hoor, m'n klasgenoot handbalt er zelfs.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie handbalvereniging, maar de leden komen bijna allemaal van buiten af.....
Nee, niet Marsdijk Beekdalhoeve (godzijdank)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:20 schreef Quinie het volgende:
Weet je zo welke kinderboerderij het was ? Marsdijk toch ?
Want dat is bij mij in de buurt ( 100 meter van me huis) Misschien dat ik het jogie dan zelfs wel ken
Emmerhoutquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:54 schreef pekel het volgende:
Rekkie, jij woont toch niet in Angelslo?.
Laan van de Ingegooide flat?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Emmerhout
Uhmmm?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:01 schreef gelly het volgende:
Kut drenthen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef Rekkie het volgende:
Tja ik mag hopen dat je voor jezelf spreekt.
Ik doe aan zulke generalisatie niet mee.
Nee, je doet inderdaad niet mee aan dat soort generalisaties.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Rekkie het volgende:
Nee dat doen alleen die kut idiote Zuid-hollanders!!!
Ja hoor, we hebben met z'n allen die dieren afgeslachtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:01 schreef gelly het volgende:
Kut drenthen
Nee, niet allemaal,. er zijn ook Drenthen die midden in de nacht op blote voetjes in de stromende regen in hun pyama bij 11 graden boven nul met een schoteltje melk hun poes naar binnen proberen te lokken omdat ze bang zijn dat het beestje kouvatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:30 schreef SilverGold het volgende:
En dat is een reden om het maar meteen te hebben over idiote Drenthen? Alsof we allemaal zo zijn zeg!
KIJK!quote:Ik vond het enigszins merkwaardig dat er niets stond in het krantenartikel over of deze jongen psychiatrisch behandeld zou worden. Lijkt me wel noodzakelijk, want nu valt er misschien nog iets te redden
Dude ik heet Christianquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:36 schreef pekel het volgende:
andere naam christiaan
Ander ga jij ff eerst alles lezen en dan je mond open doen....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
[..]
Nee, je doet inderdaad niet mee aan dat soort generalisaties.![]()
Ben je hondje niet die je even commandeertquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ander ga jij ff eerst alles lezen en dan je mond open doen....
Omdat je de context duidelijk niet hebt begrepen, en dat dit dus puur cynisch was bedoeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:14 schreef UncleFunk het volgende:
En trouwens, er staat wat er staat. Ik vraag me af hoe jij kan zien of ik een topic wel of niet lees.![]()
Ik snap heel goed wat de context is, anderen generaliseren tenslotte ook. En jij reageert daarop door óók te generaliseren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat je de context duidelijk niet hebt begrepen, en dat dit dus puur cynisch was bedoeld.
Oh BTW sorry voor het "commanderen" no offense![]()
Whatever, kennelijk lees je ook puur over het stukje heen wat ik net typ.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat de context is, anderen generaliseren tenslotte ook. En jij reageert daarop door óók te generaliseren.
Ik ook, maar ik typte dat niet...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dude ik heet Christian![]()
Ja wist ik, maar ik bekeek je site ff, kwam ik op via de site van de VVquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik typte dat niet...
Peter R. De Vries in gaat schakelen..
Nee, je deed dat om cynisch te zijn. Kan wel lezen hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Whatever, kennelijk lees je ook puur over het stukje heen wat ik net typ.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Lucille het volgende:
Laten we dan voor het gemak hier een lijstje maken van die niet-idiote Drenthen, om zo verwarring te voorkomen. Ik begin wel.
Best lastig, beginnen jullie maar.
Zou best kunne.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik bekeek je site ff, kwam ik op via de site van de VV
Ja dies inderdaad dramaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zou best kunne.
Maar dat clubblad van vv... is om te.
Wij gaan er wat een doen![]()
Ik begin wel:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
grmble
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
- Rekkie
- Pekel
- Zwansen
-
-
-
- Gelly.
Zo héquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:34 schreef nikky het volgende:
ik heb ook in emmen gewerkt hoor
waar denk jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo hé![]()
waar dan?
Kun je doen. Moet je vooral doen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn macht misbruiken en die lijst weg'editten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dierentuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef Lucille het volgende:
Rectificatie
Onder druk van een Drentse deerne moet ik hierbij mijn excuses aanbieden voor het niet kunnen verzinnen van namen van leuke Drentenaren. Mijn actie was totaal ondoordacht, ik had beter moeten weten. Bij deze dus mijn nederige excuses dat ik onze nikky helemaal vergeten was. Hoe kon ik haar vergeten.
Daar ben ik wel eens geweest, de dierentuin in Emmenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dierentuin
Ja stomquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:41 schreef Lucille het volgende:
Stom he, ik zat alleen aan gelly te denken vanmiddag.
Correctie, een volledig ingeburgerde, die zich uitstekend heeft aangepast aan zijn omgevingquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef gelly het volgende:
Ik ben een allochtone Drenth..
Maar die poesjes lopen ook niet op straat, najah, wel op straat, maar die zie je niet open en bloot.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Correctie, een volledig ingeburgerde, die zich uitstekend heeft aangepast aan zijn omgeving
(Alleen weet jij wél hoe je poesjes moet behandelen , soms.)
De enige kroeg waar ik nooit kom iddquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook..
Emmen is toch de mooiste stad van het beschaafde en onbeschaafde Nederland?.
Meppel is lekker joh. Dat scheelt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..].
Meppel, Assen en zelfs Coevorden hebben tenminste nog iets stedelijks. Je weet wel wat meer historie dan het gemiddelde esdorpquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Meppel is lekker joh. Dat scheelt.
Ach ja, Meppel en Assen, steek ze maar in de fik.![]()
Ik proef jaloezie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meppel, Assen en zelfs Coevorden hebben tenminste nog iets stedelijks. Je weet wel wat meer historie dan het gemiddelde esdorp.
Ja, Coevorden en Assen heel erg stedelijk hoor. Nul aan voorzieningen, op de gemiddelde dag geen levende ziel te bekennen in het centrum. Wat is daar zo stedelijk aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meppel, Assen en zelfs Coevorden hebben tenminste nog iets stedelijks. Je weet wel wat meer historie dan het gemiddelde esdorp.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef SilverGold het volgende:
[..]
Ja, Coevorden en Assen heel erg stedelijk hoor. Nul aan voorzieningen, op de gemiddelde dag geen levende ziel te bekennen in het centrum. Wat is daar zo stedelijk aan?
Over emmenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik proef jaloezie..
Er schijnen zand- en veendrenten te bestaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:30 schreef Loedertje het volgende:
De verstandhouding tussen alle Drenthen is ook goed zie ik
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er schijnen zand- en veendrenten te bestaan.
Tja dit is ook maar wat ik uit de overlevering meegekregen hebquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(beschrijf die 2 types eens?)
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dit is ook maar wat ik uit de overlevering meegekregen heb.
De een schijnt wat stugger te zijn dan de ander geloof ik. Veendrenten zijn de veenarbeiders die meer op zichzelf waren aangewezen. Terwijl de zanddrenten in de vaak wat welvarender dorpen op de hoger gelegen posities woonden ofzo.
Euhmmm..Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:20 schreef Loedertje het volgende:
Maar, we zijn het nu eens dat de topictitel wel aardig aansluit bij de postings van de inwoners van Drenthen toch pekel?
Er zijn ook genoeg topics die gerelateerd worden aan criminele Marokkanen/Turken/noem hier nog een willekeurige nationaliteit behalve de Nederlandse. Maar die worden gesloten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ga anders ff in een hoekie huilen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg topics die gerelateerd worden aan criminele Marokkanen/Turken/noem hier nog een willekeurige nationaliteit behalve de Nederlandse. Maar die worden gesloten.
Ik snap niet waarom jij vindt dat er wel de draak mag worden gestoken met een bepaalde groep Nederlanders, maar zo gauw het over allochtonen gaat het niet kan en iedereen die dat doet een idioot is.
Intelligent antwoord!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga anders ff in een hoekie huilen.
Sja, als je zelf het verschil in reacties niet ziet qua topics dan ga ik het je niet eens proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Intelligent antwoord!
Mompelt iets over waarheid enzo...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga anders ff in een hoekie huilen.
Wat moet de grote Gelly mij dan uitleggen? Heb ik aan jou om uitleg gevraagd voor iets?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, als je zelf het verschil in reacties niet ziet qua topics dan ga ik het je niet eens proberen uit te leggen.
Zeik dan ook niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wat moet de grote Gelly mij dan uitleggen? Heb ik aan jou om uitleg gevraagd voor iets?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet.
Ach kom op, de vette knipoog zie je toch hopelijk wel ? Zoals je weet kom ik zelf ook uit Drenthe. Het is dat het wel een grappig topic is, anders zat ie al lang op slot hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:44 schreef pekel het volgende:
Jammer dat iedereen het weer leuk vindt om Drenten uit te maken voor sneu figuren...maar ja, ik had ook niks anders verwacht van een openbaar forum. Net zoals in het echte leven lopen er erg trieste figuren.
Voor de rest ga ik geen discussies aan hier, heb geen zin om m'n bevolkingsgroep te gaan verdedigen, want iedereen weet wel iedereen dat we het hier super hebben.
Veel succes in het Westen, ga daar lekker door met onnodige dingetjes enzo! Veel plezier!
Nou ja..als ik sommige reacties lees van bepaalde users, wens ik diegene een leuke vakantie toe.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach kom op, de vette knipoog zie je toch hopelijk wel ? Zoals je weet kom ik zelf ook uit Drenthe. Het is dat het wel een grappig topic is, anders zat ie al lang op slot hoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zeker moderators incrowd-humor? haha grappig zegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach kom op, de vette knipoog zie je toch hopelijk wel ? Zoals je weet kom ik zelf ook uit Drenthe. Het is dat het wel een grappig topic is, anders zat ie al lang op slot hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |