He, niet zeiken he? Ik heb het goed gecopy-paste hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:40 schreef JaWi het volgende:
Ik heb zelden zo'n onsamenhangend verhaaltje gelezen!
Creatief is anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
He, niet zeiken he? Ik heb het goed gecopy-paste hoor!
Oe, dat maakt me verdachtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:42 schreef -SL- het volgende:
Al Quaida
Foque!
Allebei een Q
dus
*knufkraskroel*.quote:
JK, aLlEs FaWak@¿ Sm@atJûh !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zet vast een [X] voor mijn MSN-nick! Uit respect! AlS Jei DaDt NieT DoeDt HeB JuH GeeN ReSPeCt VorR DuH DoDuH!
Wat is er idioot aan het doden van een aantal admins?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:39 schreef SignOTheTimes het volgende:
Las net dat er een ? jarig moderatortje van Fok is opgepakt voor het doden van een aantal admins op een forum .
Vervolgens staat er ",,We hebben geen idee waarom zij dat heeft gedaan, maar eigenlijk willen we dat ook niet weten."..
Hoezo "dat willen we toch niet weten???"
Je wilt toch weten waarom moderators SOLO nota bene dit soort idiote hobbies hebben ??
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef SignOTheTimes het volgende:
JA GA GODVERDOMME EFFE MIJN SERIEUZE TOPIC VERNAGGELEN STELLETJE HOERIGE KUT DRENTHEN EN KONIJNENNEUKERS
Hmmm... goed punt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat is er idioot aan het doden van een aantal admins?
Misschien heeft ze de virtuele samenleving wel een dienst bewezen door deze dictators uit te schakelen en hiermee te voorkomen dat nog meer *gewone mensen* monddood* worden gemaakt
Neen, de verzamelplaats van Idiote Drenthen :( is eldersquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Visitor.Q het volgende:
Dit is toch niet het kut-drenthen topic
Nee, dat zou te simpel zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:44 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Oe, dat maakt me verdacht
EN WAAROM STAAT ER GEEN LEEFTIJD EN WOONPLAATS IN JE PROFIEL IK WILDE EERST EEN ANDERE MAKEN MAAR DAT GING NIET SHIT PLAS POEP KUT NEUK!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat is er idioot aan het doden van een aantal admins?
Misschien heeft ze de virtuele samenleving wel een dienst bewezen door deze dictators uit te schakelen en hiermee te voorkomen dat nog meer *gewone mensen* monddood* worden gemaakt
Dat zullen we nooit weten, je mag immers gewoon vrij rondlopen zonder enige consequentiesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik was het niet.
Pis jij over je toetsenbord?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
EN WAAROM STAAT ER GEEN LEEFTIJD EN WOONPLAATS IN JE PROFIEL IK WILDE EERST EEN ANDERE MAKEN MAAR DAT GING NIET SHIT PLAS POEP KUT NEUK!
Is lastig, Loedertje is onze groepskloon.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:50 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
EN WAAROM STAAT ER GEEN LEEFTIJD EN WOONPLAATS IN JE PROFIEL IK WILDE EERST EEN ANDERE MAKEN MAAR DAT GING NIET SHIT PLAS POEP KUT NEUK!
Nee, maar het is zo heerlijk om af en toe met die woorden te smijten... alsof ik weer 9 ben ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Pis jij over je toetsenbord?
Vergeet de ploertendoder niet die anaal was ingebracht bij een aantal slachtoffersquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:51 schreef Lucille het volgende:
Ik heb begrepen dat het voornamelijk de moderatoren uit rurale gebieden zijn die Admins verzuipen in een emmer en doodslaan tegen een muur.
Ik was er toch echt van overtuigd dat je CAPS LOCK was blijven hangenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:52 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Nee, maar het is zo heerlijk om af en toe met die woorden te smijten... alsof ik weer 9 ben ofzo..
Oh ja, de ploertendoders, gemaakt van fel gekleurde scoebidoe touwtjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vergeet de ploertendoder niet die anaal was ingebacht bij een aantal slachtoffers.
Dat was een stampvoet modus!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:53 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik was er toch echt van overtuigd dat je CAPS LOCK was blijven hangen
En er dan vervolgens te lang op gaan sabbelen zeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oh ja, de ploertendoders, gemaakt van fel gekleurde scoebidoe touwtjes.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oh ja, de ploertendoders, gemaakt van fel gekleurde scoebidoe touwtjes.
VETquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat was een stampvoet modus!
We hebben ze alleen maar gebruikt voor anale penetratie en kwamen er pas vorige week of zo achter dat die weekmakers er inzaten. Wisten wij veel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
En er dan vervolgens te lang op gaan sabbelen zeker..
Is dat net zo'n scheldwoord als mager? Zo ja, dan bel ik de dikke van dale even!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:57 schreef -SL- het volgende:
[..]
VET!
Oh die.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bedoel zo'n knuppel met uitsteeksels waarmee je van die mooie verwondingen kunt maken zodat iemand doodbloed.
Anaal nemen met weekmakers is natuurlijk wel een eitje... volgende keer toch voor de gemiddelde haarborstel gaan ofzo!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
We hebben ze alleen maar gebruikt voor anale penetratie en kwamen er pas vorige week of zo achter dat die weekmakers er inzaten. Wisten wij veel.
Jij mager runderlapje!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:58 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Is dat net zo'n scheldwoord als mager? Zo ja, dan bel ik de dikke van dale even!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bedoel zo'n knuppel met uitsteeksels waarmee je van die mooie verwondingen kunt maken zodat iemand doodbloed.
Ah, een kenner....quote:
Kattenhaters zijn een landelijk fenomeen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:21 schreef Loedertje het volgende:
Jullie voorouders komen zeker uit Drenthe hè?
Dierenbeulen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |