HHHHHHHHHHHH! okay dan! nee, het hoeft niet super goedkoop te zijn. moet gewoon een beetje redelijke prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef succubus het volgende:
ik weet nog een goede schranzbunker waar je voor 7 euro onbeperkt kunt eten
Een Ethiopisch restaurant bleek in mijn geval aan die eis te voldoen.quote:[..] Heeft iemand suggesties voor een tentje waar je gezellig wat kan eten. Niet te strak allemaal, maar wel romantisch?[..]
Ja, Addis Abeba heet die. Da's inderdaad leuk...En ook niet duur; voor zon 15-20 euro kan je je helemaal ongans eten en meerdere drankjes bestellen. Wel natuurlijk het bananenbier kiezen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:43 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Een Ethiopisch restaurant bleek in mijn geval aan die eis te voldoen.Aan de Overtoom.
Het leuke is dat je samen van één bord eet, wat geen bord is maar een soort pannenkoek, die gelijk als 'bestek' fungeert.
Maar leuk & gezellig is voor iedereen anders. Misschien vind jij het wel een belachelijk idee.
Nee man! Dat is zo'n restaurant van een grote keten: best leuk met een groep vrienden of zo, maar toch niet als je je vriendinnetje romantisch uit eten wilt nemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Barty het volgende:
Ik vind humpreys altijd erg gezellig, zit ook in amsterdam, gewoon bistrootje waar je 3 gangen krijgt en voor elke gang kan je kiezen uit een aantal gerechten (meestal wat apartere dingen), en erg lekker
www.humpreys.nl
Dat is geen bistrootje maar een reusachtig groot ketenrestaurant. Ik denk dat je in de war bent!?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Barty het volgende:
Ik vind humpreys altijd erg gezellig, zit ook in amsterdam, gewoon bistrootje waar je 3 gangen krijgt en voor elke gang kan je kiezen uit een aantal gerechten (meestal wat apartere dingen), en erg lekker
www.humpreys.nl
edit: Ripley was me al voor..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is geen bistrootje maar een reusachtig groot ketenrestaurant. Ik denk dat je in de war bent!?
Dat is inderdaad een erg gezellig leuk klein restaurantje, of je bij de mensen in de huiskamer aan het eten bent.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:43 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Een Ethiopisch restaurant bleek in mijn geval aan die eis te voldoen.Aan de Overtoom.
Het leuke is dat je samen van één bord eet, wat geen bord is maar een soort pannenkoek, die gelijk als 'bestek' fungeert.
Maar leuk & gezellig is voor iedereen anders. Misschien vind jij het wel een belachelijk idee.
Tegnover Artis zit La Sala, die schijnt idd ook leuk te zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef Aventura het volgende:
Waar ook leuke restaurants zitten waaronder een goede Portugees is op en rond de Plantagebuurt. Tram 9-14 gaan erheen. Kan je daarvoor nog even rondstruinen op het Waterlooplein, of naar Artis
Nou, nou rustig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:57 schreef Aventura het volgende:
Ik haat Gauchos. Het vlees wordt slecht klaargemaakt (lees:zwartgeblakerd), het is bespottelijk duur, als je nog iets meer wilt eten dan een bonk vlees mag je voor veel geld wat sneue bijgerechten erbij nemen met als absoluut dieptepunt de mayonnaise voor 1 euro extra. En 'onbeperkt' spareribs eten bleek bij ons toch echt wel 'beperkt'.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nou, nou rustig maar
Heb er 1 keer gegeten, en het beviel goed.
Maar zo zie je elke ervaring is anders
Jep, daar hebben ze ook een leuk terras.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:55 schreef sefer het volgende:
Manzano aan de Rozengracht (toch?). Kaart is eenzijdig doch smakelijk en de ambiance is geweldig.
Ik vond manzano's eerlijk gezegd niet zo. Maar dat kan ook door het gezelschap zijn gekomen. Je zat er wel mooi iig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:55 schreef sefer het volgende:
Manzano aan de Rozengracht (toch?). Kaart is eenzijdig doch smakelijk en de ambiance is geweldig.
I know..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor
Dat was dan mijn ervaring, maar wellicht is elk restaurant anders, er zijn er meerdere in Amsterdam.
Smaken verschillen nou eenmaalquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:03 schreef Z het volgende:
[..]
Jep, daar hebben ze ook een leuk terras.
En je kan zo ENORM veel lekkerder eten dan bij die Gaucho's en Humphry's als je ook maar iets verder kijkt dan je neus lang is!
Echt? Daar kan ik me nu niks bij voorstellen. Ja, behalve als je niet van vis houdt natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal
Ik eet liever bij Gauchos dan een exclusief visrestaurantje bijvoorbeeld
Maargoed dit is offtopic.
Ik hou idd niet van visquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Daar kan ik me nu niks bij voorstellen. Ja, behalve als je niet van vis houdt natuurlijk
Als je van een prima biefstuk houdt en niet op zoek bent naar romantiek, zou ik eerder naar Loetje gaan trouwens, die hebben het beste vlees van Amsterdam. Ik vind het eten bij restaurantketens gewoon vaak wat standaarder.
Is onder amsterdammers bekend als de plek waar je de beste biefstuk van amsterdam kunt eten. En een heerlijke sate trouwens. Zit bij het museumplein op het hoekje, richting pieter de hooghquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik hou idd niet van vis
Loetje.. Ken ik niet.
Zal het onthouden
Maarre.. voor de ts, ik ga op zoek
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is onder amsterdammers bekend als de plek waar je de beste biefstuk van amsterdam kunt eten. En een heerlijke sate trouwens. Zit bij het museumplein op het hoekje, richting pieter de hoogh
De Marokkaan ziet er van buiten in ieder geval écht niet uit, net een snackbar!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:16 schreef Z het volgende:
Er zit ook nog een Marokkaan in een zij-straat van de Jan Pieter Heije, en die heet, hoe toepasselijk 'De Marokkaan'. Moet ook erg lekker zijn. En in de de Clerqstraat heb ik laats bij een Mexicaan gegeten die 'Burrito" heet gegeten. Eten zag er NIET uit, maar het was heerlijk, en een aardige eigenaar, en niet duur .
En met kreeft kan niet vel misgaan natuurlijk
Jaaa! Heel erg lekker, super leuke sfeer, mooi ingericht!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:10 schreef Ripley het volgende:
Heeft er iemand bij Nomads gegeten? Id dat wat? IK ken de ruimte wel van boven de More, het lijkt me wel wat voor een etentje: marokkaans eten in een leuk sfeertje. http://www.restaurantnomads.nl/
Als je door de Jan Pieter Heije fiets ziet het er nog wel ok uit. Iemand had er lekker gegeten zei die tegen mij... En die Libanees had ik ook aangeraden, die is lekker (en gezellig enzo...)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:36 schreef Charys het volgende:
[..]
De Marokkaan ziet er van buiten in ieder geval écht niet uit, net een snackbar!
Je kunt overigens in de Kinkerstraat héérlijk Libanees eten, kan me de naam alleen niet zo gauw herinneren en in de Nassaukade (zijstraat Marnixstraat) zit een heerlijke Spaanse restaurant Tranquilo
Goede prijs, goede bediening (wel van te voren reserveren) en een relaxte sfeer.
Offtopic, ik woon in een zijstraat van de JPHquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:47 schreef Z het volgende:
[..]
Als je door de Jan Pieter Heije fiets ziet het er nog wel ok uit. Iemand had er lekker gegeten zei die tegen mij... En die Libanees had ik ook aangeraden, die is lekker (en gezellig enzo...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |