volgens mij is het voornamelijk de manelijke tak van FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:13 schreef nozem het volgende:
Goh, alweer 1..
Sluit je aan bij de rest van maagdelijk FOK!, het stikt er van hier..
Dat klopt, maar dat is in het dagelijks leven ook zo. Mannen hebben nu eenmaal niet voor het uitkiezen he.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef someone324 het volgende:
[..]
volgens mij is het voornamelijk de manelijke tak van FOK!
Het is volgens mij alleen de manlijke tak die er over klaagt. Er zullen vast heel wat maagdelijke meiden op fok zitten, alleen zitten zij er niet zo mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef someone324 het volgende:
[..]
volgens mij is het voornamelijk de manelijke tak van FOK!
zeker fijne vakantie gehad of nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ga naar Salou, daar gaat het niet om de gesprekken
heb ik ook aanged8, maar ik ken geen van de drankjes, laat staan al die bijnamen ervanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
of ga werken in een kroeg
Is ie daar ontmaagd dan?!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:17 schreef Klonk het volgende:
, mischien een bezoekje aan een psycholoog, heeft bij een vriend van mij ook geholpen.
al werkend leren. sjonge. je had het bijna zelf kunnen bedenken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef someone324 het volgende:
[..]
heb ik ook aanged8, maar ik ken geen van de drankjes, laat staan al die bijnamen ervan
Hier sluit ik me bij aan ... behalve je 'angst' voor intimiteit met meisjes heb je verder niks om jezelf minderwaardig over te voelen. Je krijgt waarschijnlijk vaak genoeg hints dat vrouwen je leuk vinden, maar je durft ze niet te accepteren omdat je niet kunt voorstellen dat een vrouw jou wel leuk vindt. Iets meer zelfvertrouwen en je durft iets met die hints te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:37 schreef Legendary het volgende:
Stuk zelfvertrouwen doet wonderen. Je hoeft ook niet perse een boeiend onderwerp te hebben om over te praten. [..]
Ik heb het gros van mijn (ex-) vriendinnen trouwens wel ontmoet op dansen, maar ik durfde dan ook wel gewoon op ze af te stappen.
Komt allemaal neer op een stuk zelfvertrouwen. Op het moment dat je dat hebt, straal je ook wat meer uit en komen vrouwen vanzelf wel op je af.
Als je altijd verlegen en schuchter blijft, dan heb je grote kans dat je de rest van je leven een vrijgezel blijft.
Idd, mijn vriendin heeft voor dat we iets kregen best wel veel hints gegeven. Soms niet eens zo subtiel. Ik zag ze gewoon niet omdat ik het neit kon voorstellen dat zo'n mooi meisje mij leuk vondt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan ... behalve je 'angst' voor intimiteit met meisjes heb je verder niks om jezelf minderwaardig over te voelen. Je krijgt waarschijnlijk vaak genoeg hints dat vrouwen je leuk vinden, maar je durft ze niet te accepteren omdat je niet kunt voorstellen dat een vrouw jou wel leuk vindt. Iets meer zelfvertrouwen en je durft iets met die hints te doen.
quote:Tja en welke vrouw zit er nou op te w8en als ze veel ervaring heeft om een jongen te ontmaagden
Ik denk dat je daar niet zo druk om moet maken. Meisjes gaan heus niet alleen voor jongens met ervaring. Iedereen moet het een keer lerenquote:weet iemand wat ik hier aan kan doen, want het maakt me echt gek . Het lijkt ook wel of vrouwen een radartje hebben die zoiets zegt van: weinig ervaring, geen kandidaat.
Komop jan, nou zit je gewoon te slijmen omdat je weet dat ze meeleest!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zag ze gewoon niet omdat ik het neit kon voorstellen dat zo'n mooi meisje mij leuk vondt.
Uiteraard moet ik hier een reactie op geven, ben dol op dit soort topics.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:10 schreef someone324 het volgende:
Alsjeblieft geen reacties van "geeft niet joh, komt wel", want het gaat niet komen als ik niet ga veranderen. ik bedoel ga niet uit (durf ik ook niet alleen), heb nix boeiends te vertellen, omdat ik voornamelijk achter me pc heb gezeten, me opleiding is informatica, ook niet niet echt intressant, welke vrouw vindt dat nou aantrekkelijk?
Ook geen reacties van "ik ben al zo oud, en ook nog maagd en heb geen realatie, en ik zit er niet mee", want daar heb ik niets aan.
Er moet iets veranderen. Ik ken mensen die zijn 30 en nog maagd, that scares the shit out of me
met die stufi van tegenwoordig......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:58 schreef Sieburt het volgende:
Ga eens naar de hoeren met flink wat geld op zak en zoek de aller lekkerste hoer uit en zeg : Ik ben nog maagd en zou graag alles van je willen leren en met alles bedoel ik ook echt alles!!!!!!
Daarna gaat het mischien allemaal vanzelf
een beetje een goeie hoer heeft een heel assortiment aan condooms schatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad! Je gaat vanzelf wel naar de dokter met je SOA!![]()
Zorg eerst dat daar eens verandering in komt. Daar kan je zelf zat aan doen. Neem een hobby. Ga op een sport. Ga op reis (ver & lang, niet 9 dgn naar Salouquote:..
Ja en verder heb ik ook niet veel te vertellen tegen meisjes, heb de afgelopen jaren nou niet echt veel meegaakt. Wat heb ik gedaan, wat achter de computer gehangen enzo
..
Zou ik niet doenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
23 jaar : geen relatie en nog maagd
hand schud
ten eerste: sex is no big deal...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:10 schreef someone324 het volgende:
hallo mensen,
Ibiza kun je ook proberen maar dan heb je de kans dat je door een kerel ontmaagd wordt !!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad en dan kan hij met dat touw jou aan die boom opknopen. Hou gewoon je bek dicht als je niets zinnigs hebt bij te dragen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef bierjoost het volgende:
hahahaha, ik zit echt al een uur te lachen om die kop van jou bij je onwijze suicidebericht te lezen. Jongen zoek vrienden of een hoge boom en een touw...
t was geen verkapte pats-post (jee nieuw woord) maar meer zoiets van: mijn post is voor mezelf nog steeds nie echt geloofwaardig dus ik dacht: zet t ff wat kracht bijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:05 schreef Najra het volgende:
[..]
Dude![]()
:')
Wat zit je nou weer tof te oreren, nerd. Als je in je profiel zegt bij je hobbys *kuch knorrig kuch* vriendin vinden ben je echt een soepnoodle die heel de dag charge zit te roepen bij een of andere kut magicwarhammer spel met je star trek verzameling.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en dan kan hij met dat touw jou aan die boom opknopen. Hou gewoon je bek dicht als je niets zinnigs hebt bij te dragen.
Maar goed dat jij wel zo tof bent dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer tof te oreren, nerd. Als je in je profiel zegt bij je hobbys *kuch knorrig kuch* ben je echt een soepnoodle die heel de dag charge zit te roepen bij een of andere kut magicwarhammer spel met je star trek verzameling.
Vroegah, toen mensen nog veelal in kleine agrarische gemeenschappen leefden, en er nog geen internet en geen babbelboxen e.d waren, had je genoeg mensen die buiten de boot vielen. Als je er voor je 25e niet bij was dan was de kans aanzienlijk dat je ook als vrijgezel de dood in ging. Een paar broers van mijn opa is dat overkomen, tegenwoordig is er gelukkig i-net en zijn de mensen veel mobieler, waardoor het meestal wel goedkomt allemaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
ik wacht eigenlijk op het topic " 85 jaar : geen relatie en nog maagd"
En zelfs als hij een nerd is heeft hij recht om op een normale manier behandeld te worden hier. Ook nerds willen een vriendin. Snap werkelijk niet in waarom je het nodig vindt om die jongen nog verder te grond in te schoppen. Hou dan gewoon je grote muil dicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer tof te oreren, nerd. Als je in je profiel zegt bij je hobbys *kuch knorrig kuch* ben je echt een soepnoodle die heel de dag charge zit te roepen bij een of andere kut magicwarhammer spel met je star trek verzameling.
Ach man stel je niet aan...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en dan kan hij met dat touw jou aan die boom opknopen. Hou gewoon je bek dicht als je niets zinnigs hebt bij te dragen.
Niks mis met serieuze R&P-klonen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:16 schreef Bjoro het volgende:
dus geregistreert, verhaal typen en posten (in 23 minuten) ........hhmm echt een nieuwbee
Echt generaliserend!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*checkt profiel...
Statistieken
Laatste bezoek: 1 uur, 37 minuten geleden
Aantal posts: 3 (gemiddeld 3 per dag)
dus geregistreert, verhaal typen en posten (in 23 minuten) ........hhmm echt een nieuwbee
Het wordt tijd dat de scholen weer gaan beginnen zo te zien..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:19 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik zal zo even een topic voor jullie openen. Met als titel "Ook een nerd wil een vriendin? Help me!" Word anders gewoon homo dat schijnt makkelijker sjeffen te zijn. Neuktechnisch gezien dan...
Wat?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef Sandertje het volgende:
Ongelovelooooos
kan niet
Ah het oude bekende Ik vind je lief maar verder niet en zo van je zal nog 's iemand erg gelukkig maken..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:10 schreef someone324 het volgende:
hallo mensen,
Dit is mijn situatie. Ik ben 21 jaar, geen relatie(nooit gehad ook), en nog eeuwig en altijd maagd. Ik kom ook weinig in contact met meisjes. Ik ga weinig uit, of andere dingen enzo. Ik ken ook niet echt mensen om mee uit te gaan.
Verder durf ik wel contact te maken met meisjes, maar meer ook niet. ze hebben vrijwel allemaal vele malen meer ervaring dan ik. Tja en welke vrouw zit er nou op te w8en als ze veel ervaring heeft om een jongen te ontmaagden.![]()
Ja en verder heb ik ook niet veel te vertellen tegen meisjes, heb de afgelopen jaren nou niet echt veel meegaakt. Wat heb ik gedaan, wat achter de computer gehangen enzo![]()
De meisjes die ik ken, die vinden mij aardig enzo.... maar ik mis volgens mij ook gewoon iets aan uitstraling. Ik ben goed als just a friend, maar niet goed voor een relatie.
Ik heb wel gedacht om op dansen te gaan ofzo om meisjes te ontmoeten, maar ik voel me erg onzeker tegenover meisjes.
weet iemand wat ik hier aan kan doen, want het maakt me echt gek . Het lijkt ook wel of vrouwen een radartje hebben die zoiets zegt van: weinig ervaring, geen kandidaat.
Iemand die weet wat ik hier aan moet doen?
PS.
Alsjeblieft geen reacties van "geeft niet joh, komt wel", want het gaat niet komen als ik niet ga veranderen. ik bedoel ga niet uit (durf ik ook niet alleen), heb nix boeiends te vertellen, omdat ik voornamelijk achter me pc heb gezeten, me opleiding is informatica, ook niet niet echt intressant, welke vrouw vindt dat nou aantrekkelijk?
Ook geen reacties van "ik ben al zo oud, en ook nog maagd en heb geen realatie, en ik zit er niet mee", want daar heb ik niets aan.
Er moet iets veranderen. Ik ken mensen die zijn 30 en nog maagd, that scares the shit out of me
dat leer je zoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef someone324 het volgende:
[..]
heb ik ook aanged8, maar ik ken geen van de drankjes, laat staan al die bijnamen ervan
Oh nee?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is in het dagelijks leven ook zo. Mannen hebben nu eenmaal niet voor het uitkiezen he.
Yep. Heeeeeel herkenbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd, mijn vriendin heeft voor dat we iets kregen best wel veel hints gegeven. Soms niet eens zo subtiel. Ik zag ze gewoon niet omdat ik het neit kon voorstellen dat zo'n mooi meisje mij leuk vondt.
Inderdaad. Je zegt zelf al dat je niet interessant bent, en die houding is juist zo onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:17 schreef Roönaän het volgende:
Begin maar eens met jezelf interessant te gaan vinden.
whehehe als dat het is, kan ik een relatie wel op mijn buik schrijven .quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zegt zelf al dat je niet interessant bent, en die houding is juist zo onaantrekkelijk.
Ga wat meer naar buiten, als je geen vrienden hebt heb je vast wel MSN vriendjuhhzz die je kunt uitnodigen. Ga eens stappen bijvoorbeeldHet is allemaal erg oppervlakkig maar het is wel goed voor je sociale vaardigheden.
Verder denk ik niet dat vrouwen een probleem hebben met een onervaren man, meer met jouw negatieve houding. Dat straal je uit, en daar moet je iets aan doen![]()
Dit zijn nou van die tips die op zich best een kern van waarheid bevatten, maar waar je werkelijk niets mee kunt aanvangen. Het is immers haast niet mogelijk om een positieve houding te ontwikkelen en te houden als iets wat je zo graag wilt maar niet wil lukken en je bovendien moet zien dat anderen dat allemaal zonder enige moeite aan lijkt te komen waaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Verder denk ik niet dat vrouwen een probleem hebben met een onervaren man, meer met jouw negatieve houding. Dat straal je uit, en daar moet je iets aan doen![]()
Inderdaad, jij blijft ook maagdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehe als dat het is, kan ik een relatie wel op mijn buik schrijven .
* Scandalous laat laatste beetje hoop uit zich vloeien
Het zal idd wel moeilijk zijn, maar ik zeg hem alleen maar wat er nou zo onaantrekkelijk aan die houding is. Of hij daar moeite voor wil doen moet hij zelf weten. Ik weet alleen dat ik bv als vrouw zijndequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit zijn nou van die tips die op zich best een kern van waarheid bevatten, maar waar je werkelijk niets mee kunt aanvangen. Het is immers haast niet mogelijk om een positieve houding te ontwikkelen en te houden als iets wat je zo graag wilt maar niet wil lukken en je bovendien moet zien dat anderen dat allemaal zonder enige moeite aan lijkt te komen waaien.
ach gossie, is t kereltje onlangs ook ontmaagd? heeel goed van je, ga nou maar weer rukken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:19 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik zal zo even een topic voor jullie openen. Met als titel "Ook een nerd wil een vriendin? Help me!" Word anders gewoon homo dat schijnt makkelijker sjeffen te zijn. Neuktechnisch gezien dan...
of naar Terschelling van een ander topic afgehaald hier op FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:15 schreef HenryHill het volgende:
vicieuze cirkel
Hoe kan je ooit tevreden over jezelf worden als je daarvoor eerst moet worden ontmaagd en er pas kans is op ontmaagding nadat de TS blij is met zichzelf?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
Word eerst maar eens tevreden met jezelf, dan straal je al wat meer uit.
Dat lijkt mij ook. Tenminste, hier op Fok! vind ik jou in ieder geval een interesant figuur.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef Croupouque het volgende:
Dat is iets waar ik van af moet komen.
Ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef thabit het volgende:
Zoek een baan en ga van het geld dat je daarmee verdient naar de hoeren. Probleem opgelost.
Die zeven keer per dag "Nuecken???" te horen krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Principessa het volgende:
Er zijn zat leuke meisjes bijvoorbeeld op fok.
Idd, maar er zijn ook genoeg meisjes die er wel in trappen volgens mijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Leshy het volgende:
[..]
Die zeven keer per dag "Nuecken???" te horen krijgen
Dat van dat fitnessenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:47 schreef type_29 het volgende:
Zorg in ieder geval dat je er goed uitziet.
Ga fitnessen om breed en sterk te worden, krijg je meer zelfvertrouwen en je kan chicks ontmoeten daar.
Ik denk inderdaad dat de TS die twee zachte armen om hem heen wil. Natuurlijk wil hij ook neuken, welke gezonde jongen wil dat niet? Maar dat zal vast niet de hoofdreden zijn waarom hij een vriendin wil.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Principessa het volgende:
Als het echt zo is dat het om het neuken gaat zou ik inderdaad naar de hoeren gaan. Wil je gewoon twee zachten armen om je heen, dan moet je de dingen doen die je niet doet. En i-daten is echt niet zo taboe meer en een stuk 'veiliger'. Er zijn zat leuke meisjes bijvoorbeeld op fok.
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Al bestaat er dan wel een levensgroot risico dat dat tot mijn persoonlijke klaagtopic zal verworden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:07 schreef Werewolf het volgende:
Is het niet slim om een [centraal] topic aan te maken voor dit soort gevallen?
Ik zie de laatste tijd steeds meer van dit soort topics van mensen die nog nooit een relatie hebben gehad en niet weten hoe ze in contact moeten komen met mensen, contactgestoord of te verlegen zijn...
Je zou het juist een topic met tips moeten maken waar men informatie uit kan halen over 'hoe nieuwe mensen te ontmoeten' en 'hoe contacten leggen'...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Al bestaat er dan wel een levensgroot risico dat dat tot mijn persoonlijke klaagtopic zal verworden.![]()
of het _helemaal_ geen oplossing is betwijfel ik, het verlaagt misschien toch wel een drempel, haalt wat druk van de ketel mocht je eens zo ver zijn met iemand waar meer gevoel bij zit..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de TS die twee zachte armen om hem heen wil. Natuurlijk wil hij ook neuken, welke gezonde jongen wil dat niet? Maar dat zal vast niet de hoofdreden zijn waarom hij een vriendin wil.
Naar de hoeren is dus een zinloze type. Al sluit ik niet uit dat de TS (en ik ook) ooit die stap zullen zetten, maar een oplossing is het natuurlijk niet.
Hij is natuurlijjk snel naar het uitzendbureau gegaan voordat dat dicht zit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Pheno het volgende:
TS is ook spoorloos verdwenen. terwijl hij normaal altijd achter zijn pc zit. Waarschijnlijk heeft hij al jullie raad al opgevolgd en is naar buiten gegaan. Ook weer opgelost
Hij hangt nu de PIMP op CS uit met 5 vrouwen om zich heenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Pheno het volgende:
TS is ook spoorloos verdwenen. terwijl hij normaal altijd achter zijn pc zit. Waarschijnlijk heeft hij al jullie raad al opgevolgd en is naar buiten gegaan. Ook weer opgelost
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:32 schreef DIA het volgende:
Hij hangt nu de PIMP op CS uit met 5 vrouwen 40-jarige kale truckers genaamd Bob die zich voordoen als 16-jarige meisjes om zich heen![]()
En als je dat al van te voren bedacht heb is het nog een probleem het niet meteen nadat je "hoi" hebt gezegd te vergetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:42 schreef mrbox het volgende:
Wat nu als het op iemand afstappen geen probleem is maar het verzinnen waar je het over moet hebben en dan bedoel ik niet z'n openingszin maar “daarna” zeg maar...
haha ik kan er iig een opnoemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Idd, maar er zijn ook genoeg meisjes die er wel in trappen volgens mijDe onzekere tiepetjes dan.
oh god, dit gaat volgens mij weer een bepaalde kant op.... wie stelt z'n zusje beschikbaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:49 schreef Najra het volgende:
[..]
haha ik kan er iig een opnoemen.
Ik doe het gewoon helemaal anders, ik sta elke ochtend op kijk ik de spiegel, bal mijn vuist en roep heel hard "dood aan de liefde!!". Op een gegeven moment wordt het dan niet belangrijk meer en ben je van het hele gekloot af.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:31 schreef killer_mac het volgende:
Als je 's ochtends wakker wordt, moet je gewoon naar jezelf lachen in de spiegel,
dan loop je de gehele dag met een glimlach op je gezicht,
zeg ook af en toe tegen jezelf dat je er mag wezen.
Gegarandeerd dat je binnen een aantal weken resultaat zult zien
Bang voor concurrentie?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:53 schreef SEX het volgende:
T.S. Niet iedereen heeft geluk, leg je neer bij de situatie.
Ik heb die foto bekeken, jeetje man, is dat echt jouw vriendin? Tering man, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?????quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:02 schreef Rnej het volgende:
[..]
ten eerste: sex is no big deal...
(ik ben net 21, en net 3 maanden geen maagd meer.. was ook scared shitless dat ik me hele leven maagd zou blijven.. .en geloofde het nooit dat mensen tegen me zeiden: " joh, komt wel goed" )
ten tweede: je moet je niet zorgen maken of je aantrekkelijk bent of niet... er is blijkbaar ook iemand gek genoeg (of lief genoeg, prefereer het 2e) om mij leuk te vinden...
wat doe ik? ik studeer... hang de hele dag achter de pc en doe voor de rest niet zo veel...
ik ben 1m90 en weeg 120... (ja ik ben dus nie mager) ... ik ben ook niet bepaald.. mooi.. ben te lui en scheer maar eens in de 2 weken enz enz.....
punt is.. ik maakte me geen zorgen meer, had de hoop opgegeven... leerde op een gegeven moment een meisje kennen.. vond r erg leuk maar dacht bij mezelf: die wil toch gewoon weer vrienden blijven.. dus maar laten doen.. dus wij gewoon gezellig films kijken en beetje rondhangen enzow... had haar niets verteld... en tsjah... op een gegeven moment gebeurde er wat en was t aan... ik snapte er HELEMAAL NIETS VAN... waarom zo' n mooi en leuk meisje mij nou leuk vond...
ik roep t vaker in dit soort topics: ik ben t levende bewijs![]()
nog een foto van me vriendin zien? .. pagina 5 van dit topic:
Pats hier met je vriend/vriendin/partner #5
Je grijpt echt iedere gelegenheid aan om mij aan de Masterflirt en aanverwanten te krijgen he Schtoppel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aan Plato en alle andere "losers", want winners zijn we in ieder geval nog niet.
Waar is die vriendin van je dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik denk dat er maar erg weinig mannen zijn die weten hoe aantrekkingskracht werkt en hoe je dat kunt oproepen bij een vrouw.
Kan het me niet voorstellen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:11 schreef Italo het volgende:
Er zijn zat meiden die een maagd echt geweldig vinden, dus wat dat betreft geen zorgen![]()
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef DarkElf het volgende:
en al die zelfhuulpboeken ten spijt ben ik er nog steeds van overtuigd dat verliefd worden en verkeringkrijgen een natuurlijk iets is en niet iets wat aangeleerd kan worden
je kan enkel werken aan je presentatie, je bent en blijft dezelfde persoon.
Nou, nou, gewoon een normale meid, je doet net alsof het miss world is op die foto..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik heb die foto bekeken, jeetje man, is dat echt jouw vriendin? Tering man, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?????
Inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou, nou, gewoon een normale meid, je doet net alsof het miss world is op die foto..
Zelfhulpboeken... van die boeken die een keer per maand uitkomen en je bovenin de schappen kan vinden bij de tijdschrijften.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef DarkElf het volgende:
zelfhuulpboeken
Dat is het taboe dat erop heerst. Over bijna alles is wel een cursus te volgen maar als het om de liefde gaat dan moet alles maar ineens vanzelf gaan. Dat vind ik dus onzin.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:06 schreef pukkiepuk het volgende:
Schtoppel jij bent echt doorgeslagen als je het mij vraagt...
100en mensen om je heen krijgen gewoon relaties zonder zo'n cursus te volgen
dat moet jou toch ook kunnen overkomenen anders gebeurt het niet, zo'n cursus vind ik echt zo onnatuurlijk
best fout eigenlijk, je stelt jezelf dus 'dommer' dan andere mensen, aangezien jij dingen moet leren, die bij anderen vanzelf lijken te gaan........
maargoed genoeg hierover voordat het topic helemaal over die cursussen enzo gaat, maar das wel het laatste wat TS moet worden aangeraden
dan zou ik eerder een gesprek met psycholoog mbt zelfvertrouwen aanraden...
Sexboekjes dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:24 schreef dunc het volgende:
[..]
Zelfhulpboeken... van die boeken die een keer per maand uitkomen en je bovenin de schappen kan vinden bij de tijdschrijften.
mja zo bedoel ik het niet denk ik.........ik bedoel meer dat je toch niet met een vrouw gaat praten volgens allerlei regeltjes die je uit je hoofd hebt geleerd?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dat is het taboe dat erop heerst. Over bijna alles is wel een cursus te volgen maar als het om de liefde gaat dan moet alles maar ineens vanzelf gaan. Dat vind ik dus onzin.
Om te beginnen bedoelt Schtoppel met privé het medium dat MSN heet, het is dus NIET zo dat wij onze toevlucht tot elkaar gezocht hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Lulaap die je bent, MasterFlirt vind ik helemaal niet zo goed, lees mijn topics eens beter! Maar zoals ik je prive ook al vaak heb proberen in te peperen weiger jij gewoon stelselmatig goed advies aan te nemen en een aantal boeken te lezen die mij WEL geholpen hebben! Doe wat aan je miezerige situatie of stop anders met klagen dat je geen vriendin hebt!
Je moet toch beginnen met praten anders komt er weinig van de conversatie terecht, waar je mee begint doet er niet toe. Begin gewoon met 'hoi, hoe is het?'quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee natuurlijk niet, zeg ik dan dat ik dat doe?
Trouwens, voor de liefhebbers van openingszinnen onder ons, vergeet ze maar want ze werken niet.
En een date hebben met een kerel die vervolgens over z'n zelfhulpboeken begint is ook funest...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef DarkElf het volgende:
nee je moet lekker gaan sporten ofzo, lid worden van verenigingen, je vermaken, lol hebben en ontspannen zijn , indien je vrienden hebt uitgaan ofzo...
zoeken is volgens mij helemaal funest.
Ik heb nog nooit een bericht gelezen van iemand die zegt maagd te zijn en ook verklaart de hele dag achter zijn pc te zitten?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
En eigenlijk is het allemaal zo simpel...Al die mannen die topics openen en zeggen dat ze de hele week achter de pc zitten en nog maagd zijn..![]()
Je kan ook gewoon een colafles gevuld met feromonen over jezelf leeggieten?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Je kunt namelijk door een bepaald gedrag, houding en instelling (en ik zal je de gruwelijke gedetailleerdheid besparen) er wel degelijk voor zorgen dat een vrouw sneller aantrekkingskracht voor je zal voelen.
en vooral niet vergeten je boekjes te verstoppen voordat je haar thuis uitnodigtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee dat moet je natuurlijk ook NOOOOOOIT zeggen
Ben jij dezelfde KingCold van het yes forum trouwens?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef KingCold het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een colafles gevuld met feromonen over jezelf leeggieten?
Serieus, uitstraling faken en jezelf anders voordoen dan dat je bent heeft alleen zin als je eropuitbent om een one night stand te hebben. Voor een relatie is het juist niet zo handig..
eigenlijk gewoon om relatie. het probleem is dat ik de move ook niet durf te maken, ik ken nu een heel leuk meisje, we kunnen vet goed met elkaar opschieten enzo. Ik ben ook al een paar keer wat leuks wezen doen, maar ik durf gewoon niet de move te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Maar TS, gaat het je om de ontmaagding, of om de relatie?
gewoon doen...wat heb je te verliezen ???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:51 schreef someone324 het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon om relatie. het probleem is dat ik de move ook niet durf te maken, ik ken nu een heel leuk meisje, we kunnen vet goed met elkaar opschieten enzo. Ik ben ook al een paar keer wat leuks wezen doen, maar ik durf gewoon niet de move te maken.
Kom ook omdat ze collega is waarscheinlijk, als ik dan blauwtje loop kan dat slecht uitpakken. maar toch als ze geen collega was geweest, had ik het ook niet gedurft.
nee echt niet, dat gaat echt tegen me mooraal inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:58 schreef Sieburt het volgende:
Ga eens naar de hoeren met flink wat geld op zak en zoek de aller lekkerste hoer uit en zeg : Ik ben nog maagd en zou graag alles van je willen leren en met alles bedoel ik ook echt alles!!!!!!
Daarna gaat het mischien allemaal vanzelf
En toch moet je die move maken als je haar echt leuk vindt. Wie weet wil zij ook maar durft ze evenmin, op die manier ben ik ook al heel veel moois misgelopen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:58 schreef someone324 het volgende:
[..]
nee echt niet, dat gaat echt tegen me mooraal inIk zoek echt gewoon een leuk meisje wat lief, en waar ik goed mee op kan schieten.
Maar kijk, het kutte van deze wereld is dat in 80% van de gevallen de man de move gewoon moet zetten, zelfs al is een meisje verlieft, dan zal ze niet zo snel zelf een move zetten, dus moet ik dat doen..... en dat is moeilijk
Stel jezelf er tijdens het uitgaan voor open, je hebt de mannen voor het uitzoeken joh, of stel je onrealistisch hoge eisen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Misschien lullig maar elke keer als er een topic als deze gemaakt wordt ben ik stiekem een beetje blij dat ik niet de enige ben![]()
Ik ben alleen 22 ipv 21![]()
Neuh, ben gewoon bang dat ik in de zeik genomen word. Ik ben ook geen knuffelbeer. Daar zit bij mij het probleem. Ik heb kansen gehad, ben alleen een schijtbak.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Stel jezelf er tijdens het uitgaan voor open, je hebt de mannen voor het uitzoeken joh, of stel je onrealistisch hoge eisen?
welcome to the club!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ben gewoon bang dat ik in de zeik genomen word. Ik ben ook geen knuffelbeer. Daar zit bij mij het probleem. Ik heb kansen gehad, ben alleen een schijtbak.
En ik 29quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Misschien lullig maar elke keer als er een topic als deze gemaakt wordt ben ik stiekem een beetje blij dat ik niet de enige ben![]()
Ik ben alleen 22 ipv 21![]()
Dan moet je jezelf afvragen of het missen van iets moois het waard is om een gebroken hart te vermijden - ik zou zelf zeggen van niet. Afzondering is een pracht van een manier om pijn te vermijden - het is alleen wel erg eenzaam.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Neuh, ben gewoon bang dat ik in de zeik genomen word.
True.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:58 schreef someone324 het volgende:
Maar kijk, het kutte van deze wereld is dat in 80% van de gevallen de man de move gewoon moet zetten, zelfs al is een meisje verlieft, dan zal ze niet zo snel zelf een move zetten, dus moet ik dat doen..... en dat is moeilijk
En daar staat dan de Nederlandse man tegenover. Net als jij een echte schijtbak, te verlegen om wat te ondernemen, waardoor al die mooie, potentiele liefdes al direct in de kiem gesmoord worden..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ben gewoon bang dat ik in de zeik genomen word. Ik ben ook geen knuffelbeer. Daar zit bij mij het probleem. Ik heb kansen gehad, ben alleen een schijtbak.
Ik heb een lui oog en kan dus geen mensen direct aankijken. Heb ik nu een probleem?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:54 schreef HenryHill het volgende:
Maar voor vrouwen zal het op twee factoren aankomen: uiterlijk (zorg dat je er mooi uitziet) en durven te kijken naar je potentiele lover.
Dat is gebeurdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:55 schreef nozem het volgende:
[..]
En daar staat dan de Nederlandse man tegenover. Net als jij een echte schijtbak, te verlegen om wat te ondernemen, waardoor al die mooie, potentiele liefdes al direct in de kiem gesmoord worden..
quite sad isn't it?
Dat ligt eraan. Heb jij er een probleem mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog en kan dus geen mensen direct aankijken. Heb ik nu een probleem?
Dan ben je op zich al een heel eind, althans de eerste stapjes zijn gezet! Date je nog met haar op dit moment?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef someone324 het volgende:
einde van iets leuks doen, ik breng haar naar huis, ze kijkt me aan, ik kijk haar aan....... ik voel dat er een vonk is, en op dan moment, zeg ik haar gedag
Da's gewoon oerstom. Dat is naast schieten als je voor open doel staat.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef someone324 het volgende:
kijk, weten jullie wat gewoon kut is, dat op het moment dat ik het foute doe, dat ik het zelf gewoon weet. Voorbeeld,
einde van iets leuks doen, ik breng haar naar huis, ze kijkt me aan, ik kijk haar aan....... ik voel dat er een vonk is, en op dan moment, zeg ik haar gedag
Geen oogcontact kunnen maken is wel verdomd lastig, moet ik zeggen. Ik weet echter niet in hoeverre het voor anderen een struikelblok is dat ik als het ware langs hen heen kijk - of in elk geval lijk te doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:02 schreef HenryHill het volgende:
Dat ligt eraan. Heb jij er een probleem mee?
Nog even en je drapeert je benen in je nek alvorens van de grond te zwevenquote:Je hebt geen idee hoeveel wijsheid er in die reactie zit. Echt, het lijkt wel Zen.
Nope, je snapt 'm niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:16 schreef Leshy het volgende:
[..]
Geen oogcontact kunnen maken is wel verdomd lastig, moet ik zeggen. Ik weet echter niet in hoeverre het voor anderen een struikelblok is dat ik als het ware langs hen heen kijk - of in elk geval lijk te doen
Oogcontact maken valt toch wel mee? Haar aankijken, kijkt ze chaggie dan lach je en dan lacht zij meestal wel terug. Had ik vanavond ook. Meisje zit naast me ik kijk haar aan smile een keer begint zij helemaal te blozenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:16 schreef Leshy het volgende:
[..]
Geen oogcontact kunnen maken is wel verdomd lastig, moet ik zeggen. Ik weet echter niet in hoeverre het voor anderen een struikelblok is dat ik als het ware langs hen heen kijk - of in elk geval lijk te doen
[..]
Nog even en je drapeert je benen in je nek alvorens van de grond te zweven
oogcontact vind ik erg leuk ja, als ik in een heel vrolijke bui ben lachen ze weleens terug, maar normaal nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:31 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Oogcontact maken valt toch wel mee? Haar aankijken, kijkt ze chaggie dan lach je en dan lacht zij meestal wel terug. Had ik vanavond ook. Meisje zit naast me ik kijk haar aan smile een keer begint zij helemaal te blozen![]()
Zo'n ontzettend goed antwoord, terwijl je zelf niet de potentie ervan inziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:33 schreef Beach het volgende:
[..]
oogcontact vind ik erg leuk ja, als ik in een heel vrolijke bui ben lachen ze weleens terug, maar normaal niet![]()
Een meid die niet op oogcontact reageert moet je verder laten huppelen. Meiden die niet terugkijken zijn niet in je geinteresseerd dus daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:33 schreef Beach het volgende:
[..]
oogcontact vind ik erg leuk ja, als ik in een heel vrolijke bui ben lachen ze weleens terug, maar normaal niet![]()
bedankt voor je advies, nu ga ik slapen en morgen op vakantie ff proberen te scorenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:40 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Een meid die niet op oogcontact reageert moet je verder laten huppelen. Meiden die niet terugkijken zijn niet in je geinteresseerd dus daar heb je niks aan.
Het is laat en ik heb gisteren weinig geslapen. Vergeef mij, oh grote goeroequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:23 schreef HenryHill het volgende:
Nope, je snapt 'm niet.
Beter lezenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:31 schreef Dipstaart het volgende:
Oogcontact maken valt toch wel mee?
Ow zo. Is het maar aan één oog? Een meisje dat ik vanavond zag had het ook aan een oog dus ik kon nog in dat andere oog kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:51 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het is laat en ik heb gisteren weinig geslapen. Vergeef mij, oh grote goeroe
[..]
Beter lezenOogcontact maken is voor mij fysiek onmogelijk, omdat ik een andere kant op lijk te kijken dan ik doe. Ik kan het door heel erg scheel te kijken, maar goed, dan zie ik zelf weer niets, dus dat helpt ook niet echt
Zie dit voorbeeld. Ik kijk recht in de camera, maar je zou het niet zeggen
join the clubquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef someone324 het volgende:
kijk, weten jullie wat gewoon kut is, dat op het moment dat ik het foute doe, dat ik het zelf gewoon weet. Voorbeeld,
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:07 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
join the club
en ik kan het nog wat erger maken: ze heeft geen hints maar HINTS gegeven bij mij (zoals minuten aankijken, in mn kont knijpen, me meelokken naar een afgelegen steegje) en nog doe ik niks en zeg ik op het eind vd avond gedag![]()
dat was alweer maanden geleden, echt zo'n nu of nooit moment omdat ze nu weer kilometers ver weg naar huis is
ff een offtopic vraag, word zoiets aangeboren, of heb je dat zomaar gekregenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:05 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ow zo. Is het maar aan één oog? Een meisje dat ik vanavond zag had het ook aan een oog dus ik kon nog in dat andere oog kijken.
Maar mensen kijken je toch wel aan als je tegen ze praat? En jij hun? Ik zie eigenlijk niet zo'n probleemAl richt je je gezicht naar haar is al genoeg.
Ik keek het meisje dat ik vanavond zag ook niet direct in de ogen toen ze naast me zat, maar ze bloosde wel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:22 schreef Commander_Koen het volgende:
Er zullen vast heel wat maagdelijke meiden op fok zitten
Hij kan beter geen maagdelijke meid vinden, want hij durft al geen initaief te nemen dus dan moet die meid het maar doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
![]()
vertel mij watquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:09 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Zo'n meid is juist cool
Misschien teveel gedronken? Dan heb je dat wel eens... dat je die hints niet meer opvangtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:20 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
ze was idd zwaar cool, wat ik me 1 seconde nadat ze de deur dichtdeed ook ERG goed realiseerde
Mja, als je twee luie ogen hebt, zie je nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:05 schreef Dipstaart het volgende:
Ow zo. Is het maar aan één oog?
Ja.quote:Maar mensen kijken je toch wel aan als je tegen ze praat?
Niet meer dan dat ik op die foto je recht aankijk - eg. niet dus, ziet er meer uit alsof ik opzij kijkquote:En jij hun?
Aangeboren. Aan geopereerd toen ik 3 was ofzo, en als kind van die oogpleisters gedragen, maar heeft niet echt veel geholpen, zoals je zietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:17 schreef River-X het volgende:
ff een offtopic vraag, word zoiets aangeboren, of heb je dat zomaar gekregen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 04:49 schreef Twin1983 het volgende:
enorme lap tekst
Ik heb daar een tijdje erg hard gelachen jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:04 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Ben jij dezelfde KingCold van het yes forum trouwens?
Ja he, gezelligheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 04:13 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Waahah die reacties, iedereen is d'r weer! Plato1980, M_schtoppel.. T lijkt net een kopie van een van al die andere topics.. Ken je nagaan hoeveel mensen er een probleem van maken, dat maagd zijn! Beetje self-fullfilling prophecy, en veel mensen hebben dat niet eens door.
Toch gezellig dat de standaard mensen in dit soort topics weer aanwezig zijn.. hehehe
Cool!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:01 schreef KingCold het volgende:
[..]
Ik heb daar een tijdje erg hard gelachen ja![]()
Oh, en jij denkt dat er voor moi nooit een moment geweest is waarop het moeilijk was? Bijna iedereen heeft een moment in zijn/haar leven waarbij hij/zij nog weinig ervaring heeft en een probleem heeft met het vinden van een vriendin, en ook nog eens gepushed word door zijn omgeving en vooral door zichzelf. Het enige verschil is dat de ene persoon het probleem niet alleen erkent, maar ook versterkt door te blijven denken och en ik durf dat niet en ik kan dat niet en meiden willen geen jongen zonder ervaring etcetc. Daardoor is het bij de een zo rond de puberteit al voorbij, en bij de ander op latere leeftijd nog niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja he, gezelligheid kent geen tijd.
Maar je begrihpt het overigens niet: het gaat niet primair om het maagd zijn (M_schtoppel is trouwens geen maagd, sterker nog: die heeft in bed arvaring met meer vrouwen dan de gemiddelde man![]()
) maar om het probleem van geen vriendin kunnen vinden. Dat is waar het in dit soort topics om draait en het maagd zijn is niet meer dan een steeds vervelender wordend gevolg van dit probleem.
Dat jij niet kunt bevatten dat er jongens zijn voor wie het uiterst moeilijk is om een meisje te krijgen is heel fijn voor jou (want dan heb je dat probleem niet), maar dat wil niet zegggen dat het probleem niet bestaat en er niet over gepraat mag worden.
Laat je hier dan gewoon niet zien als het je niet interesseert. Ik bezoek toch ook geen topics waar lui klagen over het feit dat de MAVO te moeilijk voor hen is?
Er zijn vrouwen die het wel degelijk uitmaakt ja.. Maar dan zou ik mezelf afvragen: wil ik zo'n vrouw wel? Want als een vrouw er zulke belangen bij heeft is ze ook niet echt waarschijnlijk om ook maar iets anders in de relatie belangrijk te vinden. Gelukkig zijn zulke vrouwen maar een minderheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:31 schreef nozem het volgende:
Ik denk dat het voor sommige vrouwen wel degelijk uitmaakt of de man in kwestie wat ervaring op heeft gedaan of niet, andere vrouwen boeit dat weer geen zak, vrouwen zijn net mensen soms, geen 1 is hetzelfde..
'Dan komt het vanzelf wel' zegt ie...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:27 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Het is een oprecht advies dat ik geef: maak er niet zo'n probleem van, hoe moeilijk dat ook lijkt (het is eigenlijk heel makkelijk hoor), en leef gewoon je leven. Dan komt het vanzelf wel. Je hebt die pyschologische verandering misschien niet in de puberteit meegemaakt, maar denk je dan niet dat het nou eens tijd word daarvoor dan? Anders blijft iedereen die er een probleem van maakt nog veel lánger met dat probleem zitten.
Inderdaad maak ik er een probleem van dat ik op mijn 24e nog nooit een relatie heb gehad en ook geen seksuele ervaring heb. Is dat zo vreemd? Het hebben van een relatie en seks behoort tot de belangrijkste behoeften van de mens en als je dat nooit hebt gehad dan is dat een probleem. Zoals nagenoeg ieder ander wil ik ook een vriendin. Heus, ik hoef niet meteen de liefde van mijn leven te ontmoeten, maar een relatie van een paar maanden moet er eindelijk eens van komen. En ja, ik raak onderhand seksueel gefrustreerd in bepaald opzicht. Is dat zo gek? Voor jou misschien wel, maar aangezien jij 20 bent bent (heb even je profiel gechecktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:27 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Al die moeilijkheden met het krijgen van een relatie, met het hebben van sex.. het zit allemaal in je hoofd, en als je daar eens wat aan gaat doen (wat eigenlijk heel makkelijk is wanneer je over de psychologische drempel heen bent) verdwijnt het probleem uit je hoofd en dus ook uit je leven.
Begin nou eerst eens met vrouwen aanspreken vriend, dan praten we verder als jij er 100 aan hebt gesproken. Je wil zo graag, dan moet je er ook voor werken, hup handjes uit de mouwen, en begin zometeen al in de supermarkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Dan komt het vanzelf wel' zegt ie...Laat ik je nou eens uit die droom helpen: het komt NIET bij iedereen vanzelf. Sommigen komt het misschien aanwaaien, maar mij toevallig niet.
Klaag ik daarover? Ja, daar klaag ik over, maar ik weet heel goed dat ik daar zelf schuld aan heb, sterker nog: het is bijna in het geheel mijn schuld naast een dosis pech.
Het er niet zo'n probleem van maken is zo makkelijk gezegd. Dat heb ik heel lang niet gedaan en toen gebeurde er niets en nu doe ik het wel en gebeurt er ook niets. Ik moet iets veranderen want anders ben ik over vijf jaar nog alleen en dat mag niet gebeuren. Als ik zo doorga als ik vroeger deed wordt het gewoon niets, dus moet ik dingen veranderen.
[..]
Inderdaad maak ik er een probleem van dat ik op mijn 24e nog nooit een relatie heb gehad en ook geen seksuele ervaring heb. Is dat zo vreemd? Het hebben van een relatie en seks behoort tot de belangrijkste behoeften van de mens en als je dat nooit hebt gehad dan is dat een probleem. Zoals nagenoeg ieder ander wil ik ook een vriendin. Heus, ik hoef niet meteen de liefde van mijn leven te ontmoeten, maar een relatie van een paar maanden moet er eindelijk eens van komen. En ja, ik raak onderhand seksueel gefrustreerd in bepaald opzicht. Is dat zo gek? Voor jou misschien wel, maar aangezien jij 20 bent bent (heb even je profiel gecheckt) kun jij niet beoordelen hoe dat voelt.
Kortom: al zou ik het uit mijn hoofd willen zetten dan kan dat niet. Ik kan bepaalde primaire behoeften niet onderdrukken. Of moet een Soedanees zijn honger ook maar onderdrukken volgens jou? Als hij er geen probleem van maakt dan is er immers volgens jou doorwrochten theorie geen probleem.
Denk je dat alle vrijgezelle mannen om je heen op een houtje zitten te bijten en weer beginnen met leven als ze een vriendin hebben? Ik ben vrijgezel maar mijn leven staat echt niet in het teken van het vinden van een vriendin, en ik ben al lang vrijgezel, al meer dan een jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad maak ik er een probleem van dat ik op mijn 24e nog nooit een relatie heb gehad en ook geen seksuele ervaring heb. Is dat zo vreemd? Het hebben van een relatie en seks behoort tot de belangrijkste behoeften van de mens en als je dat nooit hebt gehad dan is dat een probleem. Zoals nagenoeg ieder ander wil ik ook een vriendin.
Je kunt praten neem ik aan? Je bent niet extreem contactgestoord? Ga dan gewoon oefenen in het aanspreken van mensen, maakt niet uit wat voor mensen, gewoon oefenen in je social skills. Niet dat ik dat doe, maar ik zit niet zo op hete kolen als jij, jij wil binnen afzienbare tijd een leuke vriendin, spreek zoveel mogelijk vrouwen aan, dat vegroot je kansen al met de helft.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
Daar ben ik mij van bewust nozem en ik weet dat ik moet veranderen, maar dat lukt niet als ik zoals Disillusion voorstelt ontken dat er een probleem is.
Ik weet dat ik meer contacten zal moeten leggen ja, dat weet ik zelfs heel goed. Maar dat is gewoon ontzettend moeilijk. Extreem contactgestoord ben ik weliswaa niet, maar ik geef toe dat het mijn sterkste kant zeker ook niet is. Ik zou dat inderdaad moeten oefenen, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zit weliswaar al verbetering in, want ik ben nu een stuk beter in het voeren van convorsaties dan toen ik een jaar of 18 was. Maar dat zal dus verder moeten verbeteren.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Je kunt praten neem ik aan? Je bent niet extreem contactgestoord? Ga dan gewoon oefenen in het aanspreken van mensen, maakt niet uit wat voor mensen, gewoon oefenen in je social skills. Niet dat ik dat doe, maar ik zit niet zo op hete kolen als jij, jij wil binnen afzienbare tijd een leuke vriendin, spreek zoveel mogelijk vrouwen aan, dat vegroot je kansen al met de helft.
Allereerst: I don't give a rat's ass of je van dit probleem afkomt of niet, that's your problem. You created it, you should solve it, dat gaat een ander niet voor je doen. Ik geef je tips, ik geef je advies, en wat je daarmee doet moet je zelf weten. Je kan het advies tenminste polsen door het uit te proberen (Dan zul je zien dat het echt zo is), of je kan er niks mee doen en door blijven janken met boehoehoe ik kan geen meid krijgen het is allemaal mijn schuld het komt doordat ik (haal door wat niet van toepassing is) maagd ben/lelijk ben/stom ben/geen koffie lust/een te kleine piemel hebt/m'n kat joost heet. Het lijkt erop dat je onverbeterlijk bent, no wonder you can't get a girlfriend!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
'Dan komt het vanzelf wel' zegt ie...Laat ik je nou eens uit die droom helpen: het komt NIET bij iedereen vanzelf. Sommigen komt het misschien aanwaaien, maar mij toevallig niet.
Klaag ik daarover? Ja, daar klaag ik over, maar ik weet heel goed dat ik daar zelf schuld aan heb, sterker nog: het is bijna in het geheel mijn schuld naast een dosis pech.
Het er niet zo'n probleem van maken is zo makkelijk gezegd. Dat heb ik heel lang niet gedaan en toen gebeurde er niets en nu doe ik het wel en gebeurt er ook niets. Ik moet iets veranderen want anders ben ik over vijf jaar nog alleen en dat mag niet gebeuren. Als ik zo doorga als ik vroeger deed wordt het gewoon niets, dus moet ik dingen veranderen.
Nee, niet vreemd. Niks is vreemd. Het is wel opmerkelijk, en een beetje typisch als je kijkt naar het gegeven dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Het hebben van een relatie en sex behoort helemaal niet tot de belangrijkste behoeften van de mens. De belangrijkste behoeften van de mens, fysiek, zijn eten en drinken, en spiritueel, zijn liefde en vertrouwen. fysiek komt sex pas op de 2e plaats, want als je niet kunt eten of drinken kun je je ook niet voortplanten, en spiritueel komt een relatie ook op de 2e plaats, want pas wanneer je goed in je vel zit, en je bekend bent met vertrouwen enzo kun je pas een relatie krijgen. Het feit dat je sex en een relatie ziét als DE eerste levensbehoeftes daar ligt het 'm dus in. Je kan wel zonder sex en zonder een relatie. Je kunt niet zonder eten en ook niet zonder liefde en vertrouwen.quote:Inderdaad maak ik er een probleem van dat ik op mijn 24e nog nooit een relatie heb gehad en ook geen seksuele ervaring heb. Is dat zo vreemd? Het hebben van een relatie en seks behoort tot de belangrijkste behoeften van de mens en als je dat nooit hebt gehad dan is dat een probleem. Zoals nagenoeg ieder ander wil ik ook een vriendin. Heus, ik hoef niet meteen de liefde van mijn leven te ontmoeten, maar een relatie van een paar maanden moet er eindelijk eens van komen. En ja, ik raak onderhand seksueel gefrustreerd in bepaald opzicht. Is dat zo gek? Voor jou misschien wel, maar aangezien jij 20 bent bent (heb even je profiel gecheckt) kun jij niet beoordelen hoe dat voelt.
Kortom: al zou ik het uit mijn hoofd willen zetten dan kan dat niet. Ik kan bepaalde primaire behoeften niet onderdrukken. Of moet een Soedanees zijn honger ook maar onderdrukken volgens jou? Als hij er geen probleem van maakt dan is er immers volgens jou doorwrochten theorie geen probleem.
Precies en als je daar eenmaal goed in bent dan zal het met je liefdesleven ook beter gaan. Ik zie je wel eens schrijven: "Het is de afgelopen 24 jaar niet gelukt, waarom zou het dan in de toekomst wel lukken?". Dat is natuurlijk onzin, je groeit in je communicatieve vaardigheden, los van het feit dat je wel of geen succes in de liefde hebt, daar moet je even wat minder waarde aan hechten. Het ligt puur aan jouw presentatie, de manier waarop jij naar buiten treedt. Sommige mensen zijn daar al heel snel goed in, bij anderen duurt dat langer. Probeer je daar op te richten, niet iedereen ontwikkeld zich even snel op sociaal gebied, sommige rupsen worden nu eenmaal wat later een vlinder..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik meer contacten zal moeten leggen ja, dat weet ik zelfs heel goed. Maar dat is gewoon ontzettend moeilijk. Extreem contactgestoord ben ik weliswaa niet, maar ik geef toe dat het mijn sterkste kant zeker ook niet is. Ik zou dat inderdaad moeten oefenen, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zit weliswaar al verbetering in, want ik ben nu een stuk beter in het voeren van convorsaties dan toen ik een jaar of 18 was. Maar dat zal dus verder moeten verbeteren.
Dat ontken ik ook niet, natuurlijk ligt het er aan hoe ik overkom bij anderen. En ja, een Plato die er niet mee zit is beter dan een Plato die er wel meezit. Maar jij gaat te makkelijk voorbij aan het feit dat ik niet zo maar kan zeggen 'vanaf nu zit ik er niet meer mee'. Kon dat maar, want je denkt toch niet dat ik het leuk vind om hier al een veel te lange tijd mee in mijn maag te zitten?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:10 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Het komt wél vanzelf, zodra je erkent dat het idee dat je geen vriendin kunt krijgen komt door hoe jij overkomt bij anderen, hoe je je gedraagt, hoe je je voelt..
Nee, dat zeg ik niet. Ik zat er echt niet mee. Natuurlijk vond ik het wel eens jammer, maar echt een probleem had ik er niet mee. Dat is pas een jaar of twee gelden ontstaan toen ik tot over mijn oren verliefd werd. Sindsdien zit ik er mee, daarvoor niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:10 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Je zegt dat je vroeger al deed alsof er niks aan de hand was, en dat je nog steeds geen babemagnet werdt. Nee, vind je het logisch, doen alsof er niks aan de hand is is niét wat ik bedoel.
Juist, liefde ontvangen en geven is geestelijk gezien de belangrijkste behoefte van de mens en dat is dan ook één van de belangrijkste redenen waarom ik een vriendin wil, want dat is toch iets wat je it een relatie haalt. Niet alleen natuurlijk, ook van familie etc. En daar heb ik niet over te klagen (gehad), maar op een gegeven moment wil je ook wel eens de bevestiging zien dat iemand met wie je geen bloedband hebt van je kan houden. En een relatie is daar de beste manier voor lijkt me zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:10 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Nee, niet vreemd. Niks is vreemd. Het is wel opmerkelijk, en een beetje typisch als je kijkt naar het gegeven dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Het hebben van een relatie en sex behoort helemaal niet tot de belangrijkste behoeften van de mens. De belangrijkste behoeften van de mens, fysiek, zijn eten en drinken, en spiritueel, zijn liefde en vertrouwen.
Ik geef toe dat die vergelijking niet helemaal op gaat, maar deels ook wel. Maar begin niet over twee handen, want dat is natuurlijk onzin. Het gaat me immers niet alleen om de daad op zich, maar om alles wat daarbij komt kijken. Dat wil ik ook en van het handwerk heb ik inmiddels meer dan genoeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:10 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Als je de hele frustratie van het nog geen relatie hebben gehad en nog maagd zjin op je 24ste uit je hoofd wilt zetten kun je dat wel. Just get your priorities straight dude. Je vergelijking is erg krom btw. Een soedanees kan zijn honger niet onderdrukken, omdat hij anders dood gaat. Je gaat niet dood van het niet hebben van sex, als jij in soedan zou wonen, en in de zelfde situatie zou zitten als de soedanees, zou jij je honger óók niet kunnen onderdrukken, en als die soedanees hier zou wonen, en hij zou in de zelfde situatie zitten als jij, zou hij zijn behoefte aan sex ook gewoon kunnen onderdrukken. Daar heb je 2 handen voor.
Het lijkt moelijk, natuurlijk lijkt het moeilijk. Maar het is alleen moeilijk zolang je overtuigd bent dat het moeilijk is. Écht waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
Dat ontken ik ook niet, natuurlijk ligt het er aan hoe ik overkom bij anderen. En ja, een Plato die er niet mee zit is beter dan een Plato die er wel meezit. Maar jij gaat te makkelijk voorbij aan het feit dat ik niet zo maar kan zeggen 'vanaf nu zit ik er niet meer mee'. Kon dat maar, want je denkt toch niet dat ik het leuk vind om hier al een veel te lange tijd mee in mijn maag te zitten?
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zat er echt niet mee. Natuurlijk vond ik het wel eens jammer, maar echt een probleem had ik er niet mee. Dat is pas een jaar of twee gelden ontstaan toen ik tot over mijn oren verliefd werd. Sindsdien zit ik er mee, daarvoor niet.
[..]
Juist, liefde ontvangen en geven is geestelijk gezien de belangrijkste behoefte van de mens en dat is dan ook één van de belangrijkste redenen waarom ik een vriendin wil, want dat is toch iets wat je it een relatie haalt. Niet alleen natuurlijk, ook van familie etc. En daar heb ik niet over te klagen (gehad), maar op een gegeven moment wil je ook wel eens de bevestiging zien dat iemand met wie je geen bloedband hebt van je kan houden. En een relatie is daar de beste manier voor lijkt me zo.
[..]
Ik geef toe dat die vergelijking niet helemaal op gaat, maar deels ook wel. Maar begin niet over twee handen, want dat is natuurlijk onzin. Het gaat me immers niet alleen om de daad op zich, maar om alles wat daarbij komt kijken. Dat wil ik ook en van het handwerk heb ik inmiddels meer dan genoeg.
Precies, vrouwen zijn net mensen, geen 1 is hetzelfde..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:32 schreef _Guinevere_ het volgende:
1) ja, er zijn wel meiskes die het leuk vinden als hun vriendje nog maagd is, vooral als ze dat zelf ook zijn (maakt t des te bijzonder als ie nog geen andere meiskes heeft gehad)
2) inderdaad, er zijn ook vrouwen die het WEL leuk vind om het over computers te hebben.. sterker nog: die er misschien wel verstand van hebben en het best interessant vinden zo'n vriendje die daar veel over weet
Als er iets irritant is zijn het wel mannen die je aanspreken in de supermarktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Begin nou eerst eens met vrouwen aanspreken vriend, dan praten we verder als jij er 100 aan hebt gesproken. Je wil zo graag, dan moet je er ook voor werken, hup handjes uit de mouwen, en begin zometeen al in de supermarkt.
Ach, zolang 't een leuke jongen isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als er iets irritant is zijn het wel mannen die je aanspreken in de supermarkt![]()
Vrouwen komen daar om boodschappen te doen, niet om te socialisen. Ga lekker naar een discotheek ofzo.
Hoewel..... noujaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als er iets irritant is zijn het wel mannen die je aanspreken in de supermarkt![]()
Vrouwen komen daar om boodschappen te doen, niet om te socialisen. Ga lekker naar een discotheek ofzo.
Ja, ach,ik hou er persoonlijk niet van.... maar blijkbaar vinden sommige vrouwen die aandacht dus wel leukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:41 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Ach, zolang 't een leuke jongen isdan is een beetje sjans altijd leuk he?
Ik zie inderdaad niet of pas veel later in als meisjes interesse in mij tonen, want nu weet ik dat dit in het verleden best gebeurd is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:34 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Je ziet namelijk alleen wat je *wilt* zien (wanneer het voor jou handig is dat het lijkt alsof meiden niet geinterreseerd zijn, zul je het ook *niet* zien wanneer ze je nakijken, het niet doorhebben wanneer ze met je flirten etc).. Als je kunt erkennen dat er aan de basis van problemen als deze altijd een psychologische reden zit dat het een nóódzaak maakt, kun je het ook oplossen.
Ja neej, je hebt wel gelijk hoor... 't ligt er ook een beetje aan hoe ze die aandacht uiten..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, ach,ik hou er persoonlijk niet van.... maar blijkbaar vinden sommige vrouwen die aandacht dus wel leuk![]()
Maar wat zou die man moeten vinden dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
... die man heeft ook nog niets opmerkelijks gevonden. OK, er zijn pas een paar gesprekken geweest, maar de voorlopige conclusie is dat er niets fundamenteels mis is. Maar toch ben ik daar niet blij mee, want er moet iets zijn en dat moet ik vinden.
Ik zie ze nooit hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:43 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Ja neej, je hebt wel gelijk hoor... 't ligt er ook een beetje aan hoe ze die aandacht uiten..
Maar je ziet toch heus wel eens leuke jongens in de supermarkt, die moeten ook hun boodschapjes doen he?![]()
(ik hoop dat je hebt gezien dat ik m'n post heb ge-edit, er zijn namelijk opeens veel posts na bij gekomen)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad niet of pas veel later in als meijes interesse in mij tonen, want nu weet ik dat dit in het verleden best gebeurd is.
Dat er een psychologische reden is ontken ik niet, alleen is dat niet dat ik denk dat ik geen relaties kan krijgen, maar de daadwerkelijke reden dat ik nooit een relatie heb gehad. Daarom bezoek ik sonds kort een psycholoog, maar die man heeft ook nog niets opmerkelijks gevonden. OK, er zijn pas een paar gesprekken geweest, maar de voorlopige conclusie is dat er niets fundamenteels mis is. Maar toch ben ik daar niet blij mee, want er moet iets zijn en dat moet ik vinden.
Ja goed he, ik kan me op het net best normaal voordoen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:46 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Maar wat zou die man moeten vinden dan?![]()
Er zal heus niks ernstigs fout aan jou zijn hoor, het komt vaker voor dan je denkt. (jaja, ik weet dat dit al 100 keer gezegd is)
Zoek de fout alsjeblieft niet te ver weg!
Je pikt blijkbaar gewoon die aandachtssignalen niet op, je bent heus wel de moeite waard, je komt hier in ieder geval nie gestoord over in ieder geval... je lijkt me althans normaal.
Ik push mezelf ja, omdat ik het gewoon graag wil. Ik blijf herhalen datd it een heel normale behoefte is. Jij hebt toch ook een relatie (gehad)? Waarom zou ik dat dan niet willen? Het lijkt me eerlijk gezegd dat het pas echt vreed zou zijn als ik dat niet zou willen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Word je door jezelf gepushed? (en nou heb ik nog steeds geen vriendin!).. Zoja, hou daar eens mee op.
Waarom maak je er een probleem van? Je hebt nog nooit een relatie gehad. so what? Je hebt ook vast nog nooit sprinkhanen gegeten, of van een brug gesprongen. Moet daar dan ook een of andere diepe reden voor zijn?
So what? Hij komt er ook niet naartoe om je te versieren, hij moet alleen leren dat mensen aanspreken de normaalste zaak van de wereld is. En je leeft nu eenmaal in een land waar veel mensen wonen, en die mensen die kunnen je aanspreken ja, of het nu is in de supermarkt of op het station, je hebt altijd mensen om je heen die mogelijk iets van je willen. Als je niet van mensen houdt dan raad ik je een enkeltje Siberie aan..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat daar genoeg andere gelegenheden voor zijn. Kroeg, discotheek etc, daar kun je verwachten dat mannen je aanspreken ja. Ik heb er gewoon een hekel aan als ik ergens mee bezig ben, en iemand begint weer slap tegen me te lullen. Mannen houden daar geen rekening meequote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:15 schreef nozem het volgende:
[..]
So what? Hij komt er ook niet naartoe om je te versieren, hij moet alleen leren dat mensen aanspreken de normaalste zaak van de wereld is. En je leeft nu eenmaal in een land waar veel mensen wonen, en die mensen die kunnen je aanspreken ja, of het nu is in de supermarkt of op het station, je hebt altijd mensen om je heen die mogelijk iets van willen. Als je niet van mensen houdt dan raad ik je een enkeltje Siberie aan..
het is een collega.... dat kan verkeerd uitpakkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon doen...wat heb je te verliezen ???
Nee, en toch doen er zich buiten het uitgaansleven genoeg gelegenheden voor om mensen aan te spreken, het moment dat jij net je tomaten staat af te wegen in de buurtsuper hoort daar wellicht niet bij. Ik verwonder me vaak (ook in klaagbaak) over mensen die zich enorm irriteren aan andere mensen die hen aanspreken in openbare gelegenheden, dat is nou eenmaal een logisch gevolg van leven in een dichtbevolkt land denk ik dan, een beetje geduld en verdraagzaamheid jegens andere mensen (ook mensen die wat losser van de tong zijn) hoort daar nou eenmaal bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat daar genoeg andere gelegenheden voor zijn. Kroeg, discotheek etc, daar kun je verwachten dat mannen je aanspreken ja. Ik heb er gewoon een hekel aan als ik ergens mee bezig ben, en iemand begint weer slap tegen me te lullen. Mannen houden daar geen rekening mee![]()
Oooh ja natuurlijk, potverdrie... had je dat niet ff eerder kunnen zeggen ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:42 schreef thabit het volgende:
Het uitgaansleven werkt alleen voor oppervlakkige mensen/relaties.
Dit stuk had ik over het hoofd gezien en daar zit wel wat in. Zelf heb ik absoluut een voorkeur voor een meisje met weinig of geen ervaring, maar dat kan komen doordat ik zelf nog groen ben. Maar ik weet dus niet hoe dat meisjes met ervaring geldt: kan best zijn dat het vervelend is of zo. Dat weet ik gewoon niet. Ik weet immers niet hoe het is om seks te hebben en dus ook niet hoe belangrijk ervaring daarbij is. Maar als ik de verhalen mag geloven is dat best belangrijk en dus maak ik mij daar zorgen over.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:34 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Je zegt dat je er pas mee zat toen je verliefd werd.. Waarom? Denk je dat het de meeste meiden ook maar ene fuck zal interreseren hoeveel ervaring je wel niet hebt? Bekijk het eens in omgekeerde vorm. Het lijkt misschien wel heel leuk om met een meid het bed te delen die je the swining of the rope kunt leren en alle leuke standjes kent en alles al gedaan heeft.. Maar als je het wat rationeler bekijkt.. Wat is nou fijner? Een meid die nog niet alles al heeft ontdekt, overal al mee heeft geexperimenteerd, en met zoveel mannen het bed gedeeld heeft dat er voor haar totaal geen nieuwwaarde meer in is, en het eigenlijk nog alleen maar een anti-frustratie middel is geworden, of een meid die nog heel nieuw is, waar alles nog spannend voor is, die misschien een beetje stuntelt maar die bij wijze van spreke een kind is in een snoepwinkel, zo fantastisch vind ze het allemaal. Welke zou jij liever het bed mee willen delen? Geloof me, de meeste mannen zouden liever het bed delen met de 2e, en voor de meeste vrouwen geld hetzelfde. Dus waarom maak je er uberhaupt een probleem van?
Hetzelfde geldt overigens ook voor ontmoetingen in de supermarkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:42 schreef thabit het volgende:
Het uitgaansleven werkt alleen voor oppervlakkige mensen/relaties.
Ondanks het feit dat jij die meid misschien wel helemaal niet zit zitten? Er zijn genoeg meisjes verliefd op me geweest die ik niet zag zitten, maar daar haal ik persoonlijk weinig zelfvertrouwen uit hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Weet je wanneer ik ECHT ga geloven dat een vriendin voor mij een optie is? Als ik eens een keertje iets zou merken van dat een meid mij op een romantische manier leuk vindt, of dat iemand verliefd op mij wordt of noem maar op.
Nee, dat heb ik ook, want het is geen bevestiging dat leuke meisjes je zien zitten. Ik weet zeker dat één meisje verliefd op mij is geweest toen ik 18 was (en dat had ik toen ook al door, maar ik vond haar niet leuk) en later zijn er wel eens meisjes geweest die interesse toonden, maar daar had ik niets aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat jij die meid misschien wel helemaal niet zit zitten? Er zijn genoeg meisjes verliefd op me geweest die ik niet zag zitten, maar daar haal ik persoonlijk weinig zelfvertrouwen uit hoor.
Maar wie ben/was jij dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:33 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Cool!![]()
Owja.......en effekes aan die jongen met dat luie oog: 't ziet er wel schattig uit.....Ik bedoel....tis lastig dat je de mensen nie aan kunt kijken, maar toch zie je er zo schattig uit hoor! En dan positief schattig he?
Ik denk dat er wel zeker behoefte is aan een reeks, het is een levensgroot probleem. En het is natuurlijk de schuld van alle vrouwen, want die nemen nooit initiatief.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef DarkElf het volgende:
even een klein puntje van iets wat me opvalt
dit topic is weer steeds meer overgenomen door de mensen die we al vaker in
dit soort topics gezien hebben , komt ook omdat we de TS niet meer zien maar
misschien zien we de TS daarom wel niet meer...
jaja
en een reeks zitten we niet op te wachten, jaja ik loop op de zaken vooruit
maar soms is dat des te duidelijker
Nee Nozem, dat hoor je mij nooit zeggen. Ik steek de hand volledig in eigen boezem (steek ik ook eens een hand in een boezemquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel zeker behoefte is aan een reeks, het is een levensgroot probleem. En het is natuurlijk de schuld van alle vrouwen, want die nemen nooit initiatief.
Oh, dat kan best hoor, dat het een afknapper is als de ander zwaar onervaren is. Maar dat is alleen als hij/zij het zélf ook als obstakel zit. Iemand met weinig ervaring daar is helemaal, helemaal niks mis mee. Iemand die weinig ervaring heeft en continue zit van: 'doe ik het wel goed? doe ik het wel goed? lig ik wel goed? Vergeet ik niet iets?', dat is echt een zware afknapper. Dus het komt terecht bij hoe je tegen jezelf aankijkt. Als je d'r gewoon vertrouwen in hebt dat ookal heb je weinig ervaring, dat er toch weinig is dat er mis kan gaan en dat het allemaal wel los loopt, loopt het ook wel los. Denk je dat je onervarenheid een obstakel zal vormen, zal het ook een obstakel vormen en knapt ze zwaar op je af.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit stuk had ik over het hoofd gezien en daar zit wel wat in. Zelf heb ik absoluut een voorkeur voor een meisje met weinig of geen ervaring, maar dat kan komen doordat ik zelf nog groen ben. Maar ik weet dus niet hoe dat meisjes met ervaring geldt: kan best zijn dat het vervelend is of zo. Dat weet ik gewoon niet. Ik weet immers niet hoe het is om seks te hebben en dus ook niet hoe belangrijk ervaring daarbij is. Maar als ik de verhalen mag geloven is dat best belangrijk en dus maak ik mij daar zorgen over.
Maar het gebrek aan ervaring op zich is misschien nog niet zo heel erg, maar toch denk ik dat meisjes zich gaan afvragen waar dat door komt en me als gevolg daarvan afserveren.
Wie heeft het hier over maar hard genoeg geloven? Het gaat over een overtuiging (die je altijd hebt wanneer je denkt dat je iets niet kunt) die ervoor zorgt dat je iets niet kunt, vervangen door een overtuiging die stelt dat je het wél kunt. Geloven heb je niks aan, je moet er wel wat aan doen natuurlijk. Niet dat zo moeilijk is hoor, het lijkt alleen moeilijk omdat je daar zelf tegenop ziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Disillusion, allereerst wil ik je hartelijk danken voor je moeite en medeleven die je laat zien.
Echter, het is mij allemaal teveel NLP-gelul, als je maar lang genoeg in iets gelooft dan gebeurt het vanzelf ja ja.... Nou sorry, maar ik geloof dat gewoon niet.
Daarbij vergeet jij een HEEL belangrijk ding. Stel dat iemand 11 keer gezakt is voor zijn rijexamen, diegene stapt de 12e keer ook niet meer met een hele positieve mood de auto in van, yes, deze keer gaat het vast lukken! Wat ik bedoel te zeggen is, en realiseer je dat heel goed, dat als altijd, en ik herhaal ALTIJD net die gebeurtenissen uitblijven die je juist zelfvertrouwen zouden moeten geven, het gewoon waanzinnig moeilijk is positief te blijven.
Weet je wanneer ik ECHT ga geloven dat een vriendin voor mij een optie is? Als ik eens een keertje iets zou merken van dat een meid mij op een romantische manier leuk vindt, of dat iemand verliefd op mij wordt of noem maar op.
Dat is niet eens een probleem, heel veel mensen hebben dat. Die bewandelen gewoon de middenweg. Niet elk weekend 2 dagen in de kroeg hangen, en niet elk weekend altijd maar thuis hangen, maar gewoon zo nu en dan. Werkt perfect hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben er trouwens bij mezelf achtergekomen wat mijn grootste probleem is. Aan de ene kant heb ik een minimale behoefte om met mensen te socializen terwijl ik aan de andere kant een grote behoefte heb aan de warmte en intimiteit van een liefdesrelatie. En dat zijn twee eigenschappen die gewoon totaal niet op elkaar passen. Maar ik ben natuurlijk geen kluizenaar, natuurlijk heb ik mensen nodig. Maar ik ben gewoon geen groepsdier, geen skihut-type. Ik heb gewoon van nature de neiging sociale contacten te vermijden en ik lijk me daar niet echt goed overheen te kunnen zetten.
Maagden willen neuken, hebben door het maagd-zijn niet het zelfvertrouwen om dat te doen en zo blijven ze in de vicieuze cirkel zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:39 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Kan iemand het topic even snel samenvatten in 3 regels?
Er zijn mensen die nog nooit een relatie hebben gehad en dat vinden ze niet leuk. Ze vragen zich af of het aan hen ligt en wat ze er aan kunnen doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:39 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Kan iemand het topic even snel samenvatten in 3 regels?
krissie..of chrissie, kweet et niemeer preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:29 schreef KingCold het volgende:
[..]
Maar wie ben/was jij dan?
mee eensquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
DarkElf, je hebt gelijk. Ik weet dat dit het zoveelste huil-topic over dit onderwerp is. Maar ik merk wel dat het steun geeft daar met lotgenoten en betweters (positief bedoelt) over te praten want het is blijkbaar voor veel mannen een probleem.
En inderdaad, als TS zich echt stoort aan ons veteranen moet hij dat maar even laten weten, dan ben ik ook zo weg.![]()
Naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Maagden willen neuken, hebben door het maagd-zijn niet het zelfvertrouwen om dat te doen en zo blijven ze in de vicieuze cirkel zitten.
(OK DarkElf, dan ben ik er weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan.
En daarna zelfvertrouwen gaan kweken.
jij begrijpt er echt niets van. Het hier om meer dan alleen sex hebben, het gaat ook om alles erom heen, om relaties. zou iemand deze reacties misschien willen verwijderen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan.
En daarna zelfvertrouwen gaan kweken.
Heh, nou ja, dank je welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:33 schreef _Guinevere_ het volgende:
Owja.......en effekes aan die jongen met dat luie oog: 't ziet er wel schattig uit.....Ik bedoel....tis lastig dat je de mensen nie aan kunt kijken, maar toch zie je er zo schattig uit hoor! En dan positief schattig he?
Goed gesproken kerel, hier kan ik me volledig in vinden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:03 schreef someone324 het volgende:
Maak, er niet zo'n probleem van, dan komt het van zelf. Als je er een probleem van maakt straal je dat uit, en dat schrikt af:
Ik ben het eens met het punt, dat het allemaal te maken heeft met uitstraling. Maar op het punt dat je er niet zo'n probleem van moet maken, dat het dan allemaal wel komt. Kijk ik heb net als plato1980 er nooit echt een probleem van gemaakt, want ik d8 namelijk eerst ook van "jah het komt wel". Maar op een zeker moment kan je gewoon niet meer om het probleem heen. Op een zeker moment zie je iedereen om je heen relaties beginnen, en dan weet je gewoon dat het probleem bij JOU ligt. Op een gegeven moment want de drang naar echte liefde zo groot dat je gewoon niet meer om het probleem heen kan. Daar komt het oplossen van het probleem om de hoek kijken
Ik lees af en toe dingen in de trant van: "weer zo'n topic, wat is het probleem?" laat dat soort reacties gewoon buiten wegen als je nix zinnigs te melden hebt. Diegene die zo reageren hebben waarscheinlijk geen enkel probleem op dit vlak. Maar geef dan een advies ofzo, maar ga oordelen over een probleem, als je zelf niet eens weet hoe het voelt.
verder lees ik dingen van: "maakt niks uit joh, je bent er gewoon nog niet aan toe"
Ben ik er nog niet aan toe als alles in me verlangd naar een relatie? Ben ik er nog niet aan toe als ik elke dag, elk uur verlang naar intimiteit met een vrouw? De mensen die het zelfde probleem hebben als ik, zullen het allen met mij eens zijn als ik zeg "we zijn er aan toe"
te laatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:17 schreef nozem het volgende:
He, verdulleme, laat maar.
het is misschien geen antwoord op me vraag. Maar ik denk dat als de betreffende jongen jou echt leuk vind hij wel op je af komt. meestal hoeven vrouwen de move niet te maken, anyway.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef _Guinevere_ het volgende:
Hmmmmm....misschien wel een goed topicje om dit vraagje te stellen.
Stel, je vind iemand leuk.
En euh.... nou, hij lacht wel lief enzo, alleen mja..... feit is, dat enige wat ik durf te zeggen als ie hoi zegt dan komt er zeg maar zoiets uit als 'eh......hho...ooo..i'Krijg zo'n rooie kop dat ik niet es wat zinnigs weet te zeggen
en loop dan maar vooral zoveel mogelijk de andere kant uitkijkend of naar beneden kijkend langs em terwijl ie daar wel blijft staan bij z'n auto.... Weet alleen dan niet zeker of ie dan graag wil dat ik iets zeg of niet
maar voel dan gewoon zo'n blik van....mja, maar dat weet ik dan ook nie zeker
![]()
Hoe lost een 'normaal' mens dat op?? Want weet op zulke momenten echt niks te zeggen..![]()
De link doet het niet, en ik had geen zin om langer te zoeken. Maargoed, ook jouw tijd komt nog wel..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:21 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
te laat![]()
Hmm.. en iedereen mij maar voorhouden dat die jongen zelf ook keiverlegen isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:31 schreef someone324 het volgende:
[..]
het is misschien geen antwoord op me vraag. Maar ik denk dat als de betreffende jongen jou echt leuk vind hij wel op je af komt. meestal hoeven vrouwen de move niet te maken, anyway.
het zou voor mij iig de drempel een stuk lager leggen als ik verliefd zou worden op een meisje als jij.
maar ja, life sucks
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:35 schreef nozem het volgende:
[..]
De link doet het niet, en ik had geen zin om langer te zoeken. Maargoed, ook jouw tijd komt nog wel..
Nozem: Voor al uw dooddoeners..
Virtueel kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
<- ben aant oefenen op dodelijke blikken...
Ja, of niet dus, zoals dit topic bewijst. Je zou het immers zelf ook niet doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:31 schreef someone324 het volgende:
Maar ik denk dat als de betreffende jongen jou echt leuk vind hij wel op je af komt.
Lig je al te creperen op de grond?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Virtueel kom je al een heel eind.
Hoe oud ben je eigenlijk?
viva forumquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Lig je al te creperen op de grond?![]()
ben zelf 20 dus graag geen verwijzingen naar het yes forum aub![]()
ja, dat vond ik er ook al vreemd aan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja, of niet dus, zoals dit topic bewijst. Je zou het immers zelf ook niet doen
quote:_Guinevere_, er is niets mis met wat proactiviteit van de vrouwelijke kant. Ik denk dat de kans voor een vrouw om afgewimpeld te worden door een man die niet heeft laten merken geen interesse te hebben, een stuk kleiner is dan andersom. Bovendien geldt voor jou hetzelfde als voor de meeste mensen in deze thread: het is een kwestie van jezelf net even over die drempel heen zetten.
Niet doen, die jongen is waarschijnlijk net zo'n loser als ik en doet dus toch niets. Jij moet het doen, wanta nders wordt het neits.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:37 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Hmm.. en iedereen mij maar voorhouden dat die jongen zelf ook keiverlegen is![]()
Maarja, zelf durf ik ook niks, durf em nie es een mailtje te sturen ofzo... dus blijf maar hopen dat ie zelf eens een move maakt.![]()
Dan zit hij waarschijnlijk met exact hetzelfde probleem als jijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:37 schreef _Guinevere_ het volgende:
Hmm.. en iedereen mij maar voorhouden dat die jongen zelf ook keiverlegen is
En als'ie dus keiverlegen is, of zoals de meeste gasten in deze thread, gaat dat niet snel gebeuren. Overigens is er weinig reden waarom je niet zomaar een mailtje zou kunnen sturen.quote:Maarja, zelf durf ik ook niks, durf em nie es een mailtje te sturen ofzo... dus blijf maar hopen dat ie zelf eens een move maakt.
Sorry, ik dacht dat je jonger was.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Lig je al te creperen op de grond?![]()
ben zelf 20 dus graag geen verwijzingen naar het yes forum aub![]()
viva forum is meer voor 30- en 40 jarige vrouwluiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
viva forum
wel grappig meestal kom je dus alleen jongens tegen in dit soort topics
Ja omdat het merendeel van de mannen zich in immer geile altijd achter vrouwen aanlopende hordes bevinden ... kunnen de meeste vrouwen daar dan wel een leuke uitzoekenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:48 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
viva forum is meer voor 30- en 40 jarige vrouwluimeesten hebben ook allemaal al kinders en een relatie
![]()
dat hier weinig meiskes zitten viel mij ook al op ja..blijkbaar toch zeldzamer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |