Dat is een Messenger smileyquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
i dunno :S
Whoops hahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dat is een Messenger smiley
ja!quote:ysklontje:
{i]quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:34 schreef WAik het volgende:
tvp[/i]
Hoezo? Ben je van plan deze ellende nog een keer te gaan lezen?
!quote:CrazyDutchPunk:
ik voel me hier buitengesloten aangezien mensen hier allemaal een geschiedenis met elkaar hebben en niemand tegen me trug lult
Sorry schat, ik bedoelde het in momenten als er idd een discussie wordt gevoerd over Nathan of whatever!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:20 schreef WAik het volgende:
[..]
ja!
voordat ik iemand op zijn lul trap met een of andere ondoordachte opmerking terwijl misschien net iets ergs is gebeurd met iemand...(ben ik nou zielig aan het doen ?
![]()
)
[..]
!!
* * CrazyDutchPunk telt msn-log en forumkarakters bij elkaar op en komt toch op zo'n 43000 tekens
kga slapen! alweer een lange dag, morgen weer vroeg op![]()
Je zei beddek.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:23 schreef WAik het volgende:
toevoeging op beddek-verhaal: als kind ben ik eens een keer wakker geworden in een wereld vol met vaag wit licht... na een paar minuten snapte ik dat ik mijn dekbed was gerold, maar ik kon de opening van de hoes niet meer vinden![]()
![]()
moet je meer rellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry schat, ik bedoelde het in momenten als er idd een discussie wordt gevoerd over Nathan of whatever!
ik bedoelde beddekovertrek :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je zei beddek. :').
Ik vinnum geweldig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:34 schreef WAik het volgende:
[..]
ik bedoelde beddekovertrek
Godver MUUS, dat wilde ik net zeggen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je zei beddek..
nuecken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vinnum geweldig..
tsss niet vloeken!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Godver MUUS, dat wilde ik net zeggen!.
Okay, deze zag ik niet aankomen. In dit topic enzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:35 schreef WAik het volgende:
[..]
nuecken?![]()
Ja. Hoi. het Vaticaan is ietsje verder.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:36 schreef WAik het volgende:
[..]
tsss niet vloeken!
"A dirty mind, is a joy forever"quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Okay, deze zag ik niet aankomen. In dit topic enzo.
res-pect. sim-pel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Hoi. het Vaticaan is ietsje verder..
Anders geef je effe geen commentaar op alles wat ik zeg. Dat heet ook res-pect.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:39 schreef WAik het volgende:
[..]
res-pect. sim-pel.![]()
![]()
op vloeken let ik welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders geef je effe geen commentaar op alles wat ik zeg. Dat heet ook res-pect..
.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:58 schreef dingendoener het volgende:
ook hier...... propaganda
[afbeelding]
Wil ik dat weten?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:12 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe.... gayhiphop
Yo yo yo hit me up Cher! Check my killah homies shoes darling yo!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:12 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe.... gayhiphop
Heey jerruh (en die daar onderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:00 schreef Jerruh het volgende:
mogguh mark en killah.
*douchen is*
Je zei killahquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Yo yo yo hit me up Cher! Check my killah homies shoes darling yo!
Ik ben me trouwens geheel bewust van het feit dat ik vooral muziek moet beluisteren en niet zelf uit moet oefenen....bijvoorbaat mijn excuses dus.
Tja je bent ook zo popie-jopie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je zei killah
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Jerruh het volgende:
*geschokt*
[/urban agressive gansta homo rap]
Oh wacht...je begrijpt het verkeerd....ik had het niet over mijn verziekte ziel!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:50 schreef Jerruh het volgende:
tere kinderzieltjes?
je bent homo of je bent het niet!
Klote voor je man!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAAH ik ben afgewezn bij de Popstars auditie..wat een stelletje idioten bij elkaar zeg IK LAG IN EEN SCHEUR!
Je moet ook in je ééntje K-otic niet gaan immiteren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAAH ik ben afgewezn bij de Popstars auditie..wat een stelletje idioten bij elkaar zeg IK LAG IN EEN SCHEUR!
maar goed, waarop ben je afgewezen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know..naja ik ging voor de lol en lol heb ik gehad...*en een polsbandje en popstars bord gejat*
De jongen voor me kreeg #666, khad niet hem willen zijn
Ik moest mn stem meer trainen:Pquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:20 schreef WAik het volgende:
[..]
maar goed, waarop ben je afgewezen dan?![]()
en klopte dat ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moest mn stem meer trainen:P
Kan totaal niet zingen, dus zag t nog als een compliment ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef WAik het volgende:
[..]
en klopte dat ook?
naja, ze zijn geen idols he?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan totaal niet zingen, dus zag t nog als een compliment ook
maar dan kun je jerney ook weer niet slaan met je roze lederen handtasjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Das waar
dit zijn wel uitzonderingen hoor...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:56 schreef Andyvie het volgende:
*ril*
De sociale dienst gaat soms toch wel te ver. Lees hier maar eens.
Iedereen in Nederland heeft het goed? Nou echt niet.
Het begint steeds meer op Amerika te lijken. Zolang je werkt heb je het goed, maar pas op als je werkloos raakt....dan kom je in de problemen.
Schlafkopf!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:28 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguhof zal ik maar zeggen Middag
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Waxxer het volgende:
Hallo
Nou laat ik het zo zeggen, ik consumeer lieverquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:30 schreef WAik het volgende:
[..]
Schlafkopf!
Of overmorgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:28 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguhof zal ik maar zeggen Middag
... ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, ik consumeer liever
Okay.. overmorgenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:32 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Of overmorgen.![]()
Nee? Dan niequote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:33 schreef WAik het volgende:
[..]
... ?ik nie snap nie
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee? Dan nie![]()
Overmorgen allemaal!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Okay.. overmorgen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee? Dan nie![]()
Hoi @ Semisane
We missen vast iets want het was idd niet grappug.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:39 schreef Semisane het volgende:
[..]*SuperZwaai*
Hey die Wizz!
Waar kom jij nou weer vandaan getoverd. Muwhahahahaha Oh my god I am soooo funny....Hilarious really...yeah....uuuhm...yeah
Doe k sowieso niet, jerney Roelz hahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:45 schreef WAik het volgende:
[..]
maar dan kun je jerney ook weer niet slaan met je roze lederen handtasje
doe er wat aan johquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:52 schreef Twaalfje het volgende:
Nou. Hier valt ook weinig te beleven verder.
ow?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe k sowieso niet, jerney Roelz hahaha
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:39 schreef Semisane het volgende:
[..]*SuperZwaai*
Hey die Wizz!
Waar kom jij nou weer vandaan getoverd. Muwhahahahaha Oh my god I am soooo funny....Hilarious really...yeah....uuuhm...yeah
Waxxer!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:53 schreef Waxxer het volgende:
ah jonguh.....
Jij dus net zo lui als mijn vriendje zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ben net wakker dus ik kom vanonder m'n bedlakens vandaan.
Ow w8..........JOUW lakens? Of ZIJN lakens? Want in dat geval was het wel grappug jahquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ben net wakker dus ik kom vanonder m'n bedlakens vandaan.
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij dus net zo lui als mijn vriendje zijn...![]()
Jij zit zeker nog op een feest bifi te wachtenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
.
hij heeft iig leffe klaar staan om de vieze smaak weer weg te spoelenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij zit zeker nog op een feest bifi te wachten
quotequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
on-voor-stel-baar, yvonne die te langzaam reageert...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef yvonne het volgende:
Ik was te laat voor jullie feestje he
Xtravical! Ouwe moffenmeid!! NOU wordt 't leuk hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef xtravical het volgende:
there is no spoon ermm feest
Erg he, en heb ik GBoy ook nog misgelopenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef WAik het volgende:
[..]
on-voor-stel-baar, yvonne die te langzaam reageert...![]()
![]()
Weromquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef xtravical het volgende:
Zal niet lang duren want altijd als ik hier ben krijg ik weer een ban
Jij wilde bifi's, niet ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had Leffe voor je klaarstaan, deausch!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef yvonne het volgende:
Ik was te laat voor jullie feestje he
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Cybart het volgende:
Atentie : NATE komt dadelijk weer bij Oprah !!!
Nee, niet nathan!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]Nathan?
Hm......je mot ook niet altijd iedereen zitten steken met die breinaalden van je hè....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef xtravical het volgende:
nou nee of wel ja nou erm nee niet echt maar op een andere manier kan je et wel als een ja zien want ik irriteer blijkbaar iedereen waar ik zelf dus niks van snap
neej manquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]Nathan?
Ow. Kenniknie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
neej man
Nate Berkus
een hippe jan de bouvriesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow. Kenniknie.
Maar dan lekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
een hippe jan de bouvries
wie is nate?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef wizarddragon het volgende:
NATE
* wizarddragon gaat shirley uit haar stal roepen
Laterz
ja en flink onweer....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:14 schreef Jerruh het volgende:
bart: een stortbui!>!>!
hier schijnt heel hard de zon!!!!.
yvonnuh!!!.
de eeuwig gebande die even uit zijn kooi werd losgelaten...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erg he, en heb ik GBoy ook nog misgelopen
Nate is die sexy gay-huisstylist van Oprah.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:14 schreef WAik het volgende:
[..]
wie is nate?en wie is shirly?
![]()
*blond!*
in Enschede ook zonquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en flink onweer....
zullen we ruilen?
Je ging met mij mee....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef wizarddragon het volgende:
NATE
* wizarddragon gaat shirley uit haar stal roepen
Laterz
NU kan nogquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je ging met mij mee.... :'(
je mist wat hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:17 schreef Twaalfje het volgende:
Najah die des Bouvrie, daar heb ik ook nix mee. En als ik die Nate zou moeten kennen had ik 'm wel gekend denk ik.
*weg is*
En anders is er vannacht nog wel de herhaling.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
NU kan nog...want nu is het item over een zwarte jongen die bij blanke ouders woont en die onlangs is vrijgesproken van sex met een minderjarige.
whaaa... vandaar dus dat je oprah kijktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nate is die sexy gay-huisstylist van Oprah.
en Shirley, zij is m'n fok!faghagen dol op Nate.
kom maar hierheenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en flink onweer....
zullen we ruilen?
tegen de tijd dat ik daar ben kan ik weer omdraaien om te gaan werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom maar hierheen.
* wizarddragon springt op Waxxer's rug.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Zo, reclame.
Wizje, spring maar achteropdan gaan we
en dan krijg je een ijsje
sla je werk!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben kan ik weer omdraaien om te gaan werken![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:14 schreef Jerruh het volgende:
bart: een stortbui!>!>!
hier schijnt heel hard de zon!!!!.
yvonnuh!!!.
http://gamick.com/quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:45 schreef WAik het volgende:
op yorin is/was een echt maf spelletje via sms... zie je gewoon een mp-spel waar je met sms-berichtjes kan spelen... caveman ofzo...
wat ze tegenwoordig allemaal wel niet doen om geld mee te verdienen....![]()
wel lekkere presentator trouwens![]()
Op Natequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef timbob het volgende:
[..]
WD is vliefd!
ja zo'n tvwappermetdehandjesnichtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef timbob het volgende:
ah, een tvmuts!
Nate is niet zo'n homoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:10 schreef WAik het volgende:
[..]
ja zo'n tvwappermetdehandjesnicht
Jij toch wel Wiz?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nate is niet zo'n homo![]()
Vond je?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij toch wel Wiz?![]()
![]()
Nee hoor...was maar even plagerig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vond je?![]()
![]()
Marmotquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:27 schreef timbob het volgende:
homo's
jaaaa de zon schijnt dus je wilt wat!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:46 schreef WAik het volgende:
zo, weer een image teruggedraaid op de compu: lekker vers geinstalleerde en dus snelle windblows, plus geen last meer van onverwijderbare spyware
en ook nog eens een site verder onhackbaar gemaakt... (mijn dag is weer goed...![]()
)
ik had de wekker vanochtend om 900 uur gezet, maar toen ik daar door heen sliep en om 1300 wakker was had ik ook schijt aan allesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaa de zon schijnt dus je wilt wat!
john kerry is president?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:09 schreef Hillary het volgende:
Tralalalalaaaaaaaa!
saasaasaaschijt aan alles???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:14 schreef WAik het volgende:
[..]
ik had de wekker vanochtend om 900 uur gezet, maar toen ik daar door heen sliep en om 1300 wakker was had ik ook schijt aan alles![]()
ja, je weet, van die bruine derrie. van die kloteserige, plakkerige, overal door heen lopende stinkende koeiendrek...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
saasaasaaschijt aan alles???
Nee, ik heb een exemplaar van mijn eigen boek aangeschaftquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:26 schreef WAik het volgende:
[..]
john kerry is president?
onder het mom van "een sigaar uit eigen doos"?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:39 schreef Hillary het volgende:
[..]
Nee, ik heb een exemplaar van mijn eigen boek aangeschaft![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:39 schreef WAik het volgende:
[..]
onder het mom van "een sigaar uit eigen doos"?![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:43 schreef Hillary het volgende:
[..]
jij snapt het
Een sigaar in eigen doos was het toch? Of was dat Monica?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:39 schreef WAik het volgende:
[..]
onder het mom van "een sigaar uit eigen doos"?![]()
Dat was de biografie van Monica.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Een sigaar in eigen doos was het toch? Of was dat Monica?.
Details details.....knaagdier dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:54 schreef timbob het volgende:
[..]
't is een otter!
En gewoon een "Ik kom niet, want ik vind jou/je aanstaande/huwlijk in het algemeen niet leuk" is niet goed genoeg?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:02 schreef G_E het volgende:
Ik heb een kei-goeie smoes nodig waarom ik op 2 oktober niet bij het huwelijk van mijn nichtje kan zijn. Iemand suggesties?.
Aso ben ik niet geloof ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
En gewoon een "Ik kom niet, want ik vind jou/je aanstaande/huwlijk in het algemeen niet leuk" is niet goed genoeg?
Een simpel "Ik ben aso en ik kom niet" of "Eat shit and die" kan de boodschap ook overbrengen.
Uiteraard moet je hierna wel rekening houden met een behoorlijke teruggang van verjaardag bezoekers. En dat hoeft helemaal geen negatief iets te zijn.![]()
Eat shit and die is dan wel afdoende om te laten weten dat je niet kan en wilt op komen draven...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Aso ben ik niet geloof iken die familie zag ik godzijdank toch al niet op mijn verjaardag. Het is namelijk een nogal corpsballerig deel van m'n familie, nogal bwahbwahbwah, aan wie ik eigenlijk geen boodschap meer heb.
.
Okeej.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eat shit and die is dan wel afdoende om te laten weten dat je niet kan en wilt op komen draven...
Jaaaaa, Maastricht !!!! Nog een weekje en ik woon er.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weer terug uit Maastricht enzo... wel een coole stad
Dont forget the and Die! partquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:15 schreef G_E het volgende:
[..]
*oefen*
"Eat shit! Eat shit! Eat shit!"
En vertel, hoe is Beavje nou IRL? Valt-ie mee?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weer terug uit Maastricht enzo... wel een coole stad
Oeh! And Die! And Die! Eat shit and die!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dont forget the and Die! part![]()
Leuk Stukjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
Evenement; Dance Valley - A Decade of Dance!!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:23 schreef G_E het volgende:
[..]
Oeh! And Die! And Die! Eat shit and die!
die heb ik niet gezien hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:22 schreef G_E het volgende:
[..]
En vertel, hoe is Beavje nou IRL? Valt-ie mee?.
Waxxer!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:31 schreef Waxxer het volgende:ik heb een Prins Bernhard Computer....
steeds maar weer reanimeren maar steeds blijft'ie het doen
ik was daar ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
Evenement; Dance Valley - A Decade of Dance!!!!!!!!
naar wie ben jij dan gegaan!?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik was daar ook
maar ik ben naar compleet andere dj's dan jij geweest
ik heb gezien..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
naar wie ben jij dan gegaan!?
Beetje (Amerikaanse) club achtig funky muziek. Ken je Roog? beetje zijn stijl dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:13 schreef timbob het volgende:
hoe was todd terry eigenlijk? had ik ook wel willen zien nml..
welke stijl draaide hij daar?
hai sempje!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waxxer!!!![]()
Praat jou computer dan ook zo grappig als onze Bernhard?
Heb je niet gewoon het Sasser-virus, als-ie voortdurend uitvalt?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hai sempje!!![]()
![]()
Nou hij heeft wel Duitse streken iig![]()
Ik hou daar wel van. Beetje zomerse clubmuziek.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:17 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm jammer..
Like duhquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
Oh er zijn er veeeellll meer!!!
Hallo allemaal!
Hij loopt voornamelijk vastquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon het Sasser-virus, als-ie voortdurend uitvalt?.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Like duh
* wizarddragon slaat waxxer met z'n knuffelkussen![]()
www.mozilla.orgquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:23 schreef Waxxer het volgende:
hoppaaaa... ik klik ook weer hoor...
zwitserleven
Care-Visionen dat terwijl ik zostraks dat rommelverdwijderspul heb gebruikt
* ysklontje2000 is now known as allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
Oh er zijn er veeeellll meer!!!
Hallo allemaal!
op z'n tijd, maar het had ook leuk geweest als hij wat meer in de stijl als "blackout" en "let it ride" draaide..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Beetje zomerse clubmuziek.
Uhm ja.. lavasoft ad-aware gebruikt? het verwijdert niet alles maar het is een goede begin. Misschien het uninstallen van bepaalde verdachte programma's/spyware in configuratie/software?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:23 schreef Waxxer het volgende:
hoppaaaa... ik klik ook weer hoor...
zwitserleven
Care-Visionen dat terwijl ik zostraks dat rommelverdwijderspul heb gebruikt
het was al afbeladen vol daar ja, maar vantevoren was Roog daar al bezig dus toen Todd begon ging iedereen wel uit z'n dak.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:26 schreef timbob het volgende:
[..]
op z'n tijd, maar het had ook leuk geweest als hij wat meer in de stijl als "blackout" en "let it ride" draaide..
maarja, die man heeft al zoveel goeds gedaan, ik denk dat hij wel een feestje neerzette daar
Niet slaan!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*bespringt*![]()
gammameedoenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:34 schreef G_E het volgende:
D'r rijdt hier buiten een kleuter rond op een skelter, intussen heel hard auto geluiden blèrend..
"Weeeeehm, wheeem, vrrrrroeeem, ieeeeeee. Wheeeeem, heeeeem..."
En er rennen nog drie kleuters omheen die hem luidkeels en met schelle stem aanwijzingen toegillen...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kietelen!!!!![]()
Met mijn auto?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
gammameedoen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:36 schreef Waxxer het volgende:
gammameedoen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan stik ik en komt de gillende nicht inj mij naar boven!![]()
![]()
Ja, rij over hem heen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Met mijn auto?.
Dat zou een misdrijf zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:41 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ja, rij over hem heen.
Mja bellen we Wendy van Dijk en die takelt het Rode Gevaar er naartoequote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Met mijn auto?.
heequote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:31 schreef Vlarp het volgende:![]()
Nou, als je denkt, die Waxxer komt veeellll rustiger over dan op Fok, hoe is hij dan druk irl, dan moet je dat zeker doenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef G_E het volgende:
[..]! Goed om te weten!
serieus?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan stik ik en komt de gillende nicht inj mij naar boven!![]()
![]()
Ik acht de kans vrij klein dat ik ooit in de gelegenheid kom om uitgebreid in jouw buik te gaan zitten prikken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als je denkt, die Waxxer komt veeellll rustiger over dan op Fok, hoe is hij dan druk irl, dan moet je dat zeker doenergste plek op mijn lijf om bijv in te drukken: mijn navel
Die rijdt hier ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:34 schreef G_E het volgende:
D'r rijdt hier buiten een kleuter rond op een skelter, intussen heel hard auto geluiden blèrend..
"Weeeeehm, wheeem, vrrrrroeeem, ieeeeeee. Wheeeeem, heeeeem..."
En er rennen nog drie kleuters omheen die hem luidkeels en met schelle stem aanwijzingen toegillen...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:49 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik acht de kans vrij klein dat ik ooit in de gelegenheid kom om uitgebreid in jouw buik te gaan zitten prikken.. Tenzij er een zwembadmeeting komt, maar dat lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Wat wil je dan gaan doen G_E?? Zingen??
Gaan die kinderen spelen, komt er opeens een stem onder de vloer vandaan: ,,In the summertime, when the weather is hot, tralalalalaa..."
of:
,,Buck dich, dein gesicht ist mirrrrr egal... rrrrrrrooooooaaaaaaarrrrrr!!!!!!!!"
Nou!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:53 schreef Waxxer het volgende:
heb je een stoere zwembroek?
Hij maakt wel veel kilometers dan, met z'n skeltertje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die rijdt hier ook..
Volgens mij issie stiekum opgevoerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:58 schreef G_E het volgende:
[..]
Hij maakt wel veel kilometers dan, met z'n skeltertje.. Zou het een lease-bak zijn?
* Uit raam staar *quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij issie stiekum opgevoerd..
Goed zo, dat ding zit daar niet voor niks.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Uit raam staar *
Misschien is het zo'n ombouwskelter! Zo een waar je ook mee kan varen enzo!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Uit raam staar *
mja ze discussieren of ze al dan niet in de koekjesblikbuurt zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:05 schreef Timmah het volgende:
Tis geen skelter.. maar ik krijg ook een bijzonder vreemd schouwspel te zien als ik uit mijn raam kijk.Iets met 2 jochies op fietsen.. die schreeuwen en stoppen enzo
Jerhug!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:07 schreef Jerruh het volgende:
ysklontje!!
*weer in dilemmae verkeert*
Jij verveelt ons.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik verveel me
Wij ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef Vlarp het volgende:
en ik ben moe...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef ysklontje2000 het volgende:
Jij verveelt ons.
Ja...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oh nee, wij worden er moe van.
Ik heb al meer gezegd dat E. niets te bieden heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:10 schreef G_E het volgende:
Luister en huiver:
hoeren.wav
De Kleutermaffia in E..
een pilske of 20 zou er nu wel in gaan jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jerhug!
vertel? Wil je erover zuipen?
Dat klinkt ernstig.....jij drinkt nooit zo weinig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een pilske of 20 zou er nu wel in gaan ja.
ik was nog niet bij de al;coholische mixdrankjesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:21 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig.....jij drinkt nooit zo weinig.
Op wel vlak moeten we je dipje parkeren?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik was nog niet bij de al;coholische mixdrankjes.
you certainly know which one!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:24 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Op wel vlak moeten we je dipje parkeren?
Verveel ik je al?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jo!
Helaas niet.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Verveel ik je al?
Hmm, er begint me iets te dagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you certainly know which one!
Jij hebt echt te lang tussen de nichten doorgebracht...dan wen je eraan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas niet.....
Ik BEN een nicht...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jij hebt echt te lang tussen de nichten doorgebracht...dan wen je eraan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik BEN een nicht...
Mja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
Oh ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik BEN een nicht...
Heb jij mij advies gegeven dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Oh ja.
Heb je trouwens nog nagedacht over mijn advies?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij mij advies gegeven dan?
praat me weer eens bijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:47 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]!
Ieh!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:54 schreef Andyvie het volgende:
OK, ik zit dus met iemand te chatten en die blijkt in dezelfde flat te wonen als ik......ik wist niet eens dat er nog andere homo's in mijn flat woonden!
Zo'n grote flat en jij zou de enige homo zijn?!?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:54 schreef Andyvie het volgende:
OK, ik zit dus met iemand te chatten en die blijkt in dezelfde flat te wonen als ik......ik wist niet eens dat er nog andere homo's in mijn flat woonden!
iets over bi's en zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
praat me weer eens bij
Ieh? Waarom?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:55 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ieh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |