Dat is de bui die in belgie zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Thrilled het volgende:
Flitsen hier in zeeland (vlissingen) gemeld, niet echt actief...
Entis ook al weer zo goed als droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:04 schreef Tomek het volgende:
Het begint hier nu trouwens in Meppel eindelijk te regenen.
Het komt jullie kant op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:08 schreef Thrilled het volgende:
verwacht je dat die nog hier naartoe trekt?
Er vormt zich nu een spectaculaire buienlijn van Alkmaar tot Zeeland. In Den Haag en Maassluis slagregens vanuit het niets. Convectief weertje !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:11 schreef Thrilled het volgende:
alles wak gehoord had komt en gaat naar het noorden ... zou er nog wat leuks richting vlissingen komen dan? tijd geleden, goeie onweersbui..
DAT ben ik !!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Speedy inderdaad, front activeert weer wat, komt ook wat beweging in nu. Gaat naar het hele noorden !!
Ik net hier (Amsterdam) de ramen open gegooid om de warmte eruit te krijgen, komt er opeens dus nog een buienlijn aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
De buienlijn gaat zelfs contact zoeken met een buiengebied bij Zwitserland op het moment ! En dat gaat allemaal best snel.....
[afbeelding]
Heb net even het sataliet beeld gezien (Beweging)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
De buienlijn gaat zelfs contact zoeken met een buiengebied bij Zwitserland op het moment ! En dat gaat allemaal best snel.....
[afbeelding]
Het lijkt net of deze radar de grondkaart niet helemaal goed heeft, volgens mij lijkt de neerslag oostelijker te liggen dan het in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Het gaat zelfs te langzaam dat zelfs in duitsland voorledig alles instortquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:33 schreef Poerkie het volgende:
Nog altijd niks en warm in het NO. Het gaat tergend langzaam...
Bekijk de tijd eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het lijkt net of deze radar de grondkaart niet helemaal goed heeft, volgens mij lijkt de neerslag oostelijker te liggen dan het in werkelijkheid is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Friesland en Groningen hebben gewoon niks.
Wat me nu net in mijn hoofd komt is: Ik zei ook dat het noorden pas vanacht of morgen aan de beurd komt.
Hmmz zou ik misschien toch gelijk hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |