Zo hebben mijn vrienden mijn voorheen spamvrije e-mailadres gebruikt om op allerlei sites te proberen kaartjes te winnen voor Lowlands. Wat ik ze uiteraard van harte gun, maar ik kan zelf toch niet naar Lowlands EN zit in plaats daarvan met spam. Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:12 schreef Whistler112 het volgende:
Hey 'mijnvoorheenspamvrijeemailadres',
'DE haar naam' has invited you to sign up, so that you can send FREE SMS (text messages) to each other: 'Bla bla bla'
klopt, heb zelf zo'n mailtje gehad en die is blijkbaar naar mijn hele adresboek gegaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:12 schreef Whistler112 het volgende:
PSssst, je pc heeft een wormpje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt, heb zelf zo'n mailtje gehad en die is blijkbaar naar mijn hele adresboek gegaan
keejquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
PSssst, je pc heeft een wormpje?
Ik zou maar eens je antivirus draaien voor de zekerheid.
Sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:05 schreef T1andonly het volgende:
Lieve Nicky,
6 Jaar al zonder jou
en nog steeds leef je in mijn hart
Ik mis je
dankje, hij is nu al jaar dood, maar ik kan hem nog steeds zo goed herinneren als toen ik 11 was. Maar dat hij zo wreed van me gescheiden moest worden heb ik nooit begrepen. Je bent gelijk al het beschermende in je kwijt en er bestaat dan geen God meer voor jequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:48 schreef meami het volgende:
[..]
Sterkte![]()
dat is helemaal NIET leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef DarkElf het volgende:![]()
sorry
Geeft niet hoor, ik heb het over mezelf afgeroepen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:16 schreef DarkElf het volgende:
ik zeg toch sorry
man er zat slechts 9 minuten tussen je posts, daar moest ik idd ff om lachen
Eindelijk is het koeler aan het wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:Het regent
Ik ga zo de regendans uitvoeren, was net ff idioot aan het doen!!!!
Ahlalala..shakalakaaaa shakalalkaaaaaa.
Nog een keer...shakalalakaka boem boem..shakalalla..boem boem
same here, daardoor (en de hitte) al heel lang niet goed geslapen, dus ben lichamelijk ook brak atmquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:50 schreef melismay het volgende:
ik ben zo ontzettend in de war.... blegh... al die gevoelens!!!!![]()
Hey, ik ben niet de enigste die naar hans teeuwen luisterde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:10 schreef on_the_mike het volgende:
alle vrouwen zijn kuthoeren
mijn conclusie....ALLEMAAL!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:15 schreef PoGo het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet de enigste die naar hans teeuwen luisterde.
Of het in werkelijkheid ook klopt weet ik niet, maar 1 iemand kan ik me wel voorstellen.![]()
Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef gurlie het volgende:
ik voel me leeg, verdrietig, depressief. Voor de zoveelste keer ruzie met iemand waar ik heel veel om geef. Het contact tussen mij en mijn allerbeste vriendin lijkt niet meer te lukken, het wil gewoon niet meer. Ik heb geen ouders om op terug te vallen en mijn broer voelt als een complete vreemde voor mij. School gaat kut, relaties gaan kut. Ik wil graag antidepressiva maar zie er eigenlijk het nut helemaal niet in omdat ik het liefste gewoon helemaal weg wil. Dus hoe ik me voel? ik heb geen idee eigenlijk..
Sterkte meidquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef gurlie het volgende:
ik voel me leeg, verdrietig, depressief. Voor de zoveelste keer ruzie met iemand waar ik heel veel om geef. Het contact tussen mij en mijn allerbeste vriendin lijkt niet meer te lukken, het wil gewoon niet meer. Ik heb geen ouders om op terug te vallen en mijn broer voelt als een complete vreemde voor mij. School gaat kut, relaties gaan kut. Ik wil graag antidepressiva maar zie er eigenlijk het nut helemaal niet in omdat ik het liefste gewoon helemaal weg wil. Dus hoe ik me voel? ik heb geen idee eigenlijk..
Gefeliciteerd! Ben je lang bezig geweest?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:47 schreef Pheno het volgende:
Super! Ik mag me nu officieel divemaster noemen, certificaat en alle papieren ook daadwerkelijk binnen!
gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:31 schreef Koningin het volgende:
Weer een jaar ouder![]()
Proficiat!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:31 schreef Koningin het volgende:
Weer een jaar ouder![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:31 schreef Koningin het volgende:
Weer een jaar ouder![]()
nee, Padi staat nu eenmaal niet bekend om hun snelle afwikkeling. Ik wist al dat ik het certificaat had, alleen nu heb ik het ook mogen vasthoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ben je lang bezig geweest?
OT:
ik wil slapen
succes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:32 schreef dyzrz het volgende:
IK VOEL ME NOU ZO @#_*^_#@*^_@#*^#@
M'n vriendin waar ik echt zoveel van houzei dat 't niet meer kon naja vnamiddag dus nog keertje naarhaartoe en toch nog even praten kijken.
Hopen dat 't me jullie lukt
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:31 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ellendig, net uit met mijn eerste liefde, wat mij betreft mocht dat een eeuwig durende liefde zijn, maar het mocht niet zo zijn.
kweet et al, gaat wel weer over thoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:58 schreef MarMar het volgende:
een beetje sad, maar ik weet nog niet echt waarom
oew, welke camera heb je gekocht?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Voel me toppie!!! hahah fout dat toppie.
Nieuwe digitale camera met 10 keer optische zoom heb ik, dat wordt fotograferen!!!!! En nog dingen om cd's op te bergen, voor 120 cd's.
Om het te vieren straks een paar lente-bokjes van grolsch drinken
http://www.dpreview.com/news/0308/03081905kodakdx6490.aspquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:54 schreef Party_P het volgende:
[..]
oew, welke camera heb je gekocht?
Boeit dat wat dat ze lullen over je? Mensen die lullen doen dat uit eigen onzekerheid, of ze hebben te weinig hobby's. Moet je schijt aan hebben!!!! Zodra je het erg gaat vinden, plaats jij jezelf onder die mensen die (nog) geen leven hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:32 schreef hellmondunited het volgende:
net 50 kilometer gefietst. voel me niet uitgesport want dr was iemand mee die echt om de 5 minuten moe was.
verder ben ik beetje opgefokt omdat er maar weer eens blijkt hoeveel er over me gelult word
hmm you're rightquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Boeit dat wat dat ze lullen over je? Mensen die lullen doen dat uit eigen onzekerheid, of ze hebben te weinig hobby's. Moet je schijt aan hebben!!!! Zodra je het erg gaat vinden, plaats jij jezelf onder die mensen die (nog) geen leven hebben.
Niet doen dus!!!
Een ballon is toch luchtig?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:35 schreef DuchessX het volgende:
Als in een ballon, als op een verlaten eiland, als een zombie.
yep, maar ik ga er zo van op mijn plaatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:04 schreef Copycat het volgende:
Te lange jeanspijpen gecombineerd met teenslippers zijn wél helemaal hipperdehip...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn Engels is nog OKEY
Haha dat was mijn probleem laatst ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:36 schreef milagro het volgende:
yep, maar ik ga er zo van op mijn plaat
Aha!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef Noayla_ het volgende:
Hij is zoooooo ontzettend de allerleukste man die er op deze aardkloot rondloopt!!!![]()
![]()
Nou ik ken er meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Aha!
Jij hebt hem dus
ik ben hier hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Aha!
Jij hebt hem dus
Mooi zoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:47 schreef texelonia het volgende:
Alles gaat lekker z'n gangetje, ik zit goed in m'n vel, en die kleine zit ook goed in mijn vel
Nee die van mij is verstikkend en met een heel dikke wandquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een ballon is toch luchtig?
Zorg ik dat ik bij jou uit de buurt blijf!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:55 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik voel me nog steeds deprimerend
Heee! Goed zeg! Knuffel hem maar van mij!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:01 schreef Spectre150 het volgende:
![]()
![]()
Jaaaaaa!!! Wokkel mag eindelijk weer naar huis!!!!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:03 schreef T1andonly het volgende:
maar da's voor de rest van de groep 1 grote weddenschapover hoeveel "wijven" ze kunnen "pakken".
sorry maar dit soort smilies, als je het al zo kunt noemen, vind ik echt een tikkie te ver gaan hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:14 schreef DuchessX het volgende:
eens...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry maar dit soort smilies, als je het al zo kunt noemen, vind ik echt een tikkie te ver gaan hoor
Haha ik zie hem vanavondquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik voel me...
ontzeeeeeeeeeettend geil, en ik moet nog een dag wachten
Je ziet mijn vriend vanavond?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:09 schreef Riann het volgende:
[..]
Haha ik zie hem vanavond![]()
ik ben zo verliefddddddddddddddddd![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef DarkElf het volgende:
moe, voel me allenig en kwetsbaar
maar goed; morgen een heerlijke dag met mijn hubbie
Zijn we al twee jaar getrouwd
Ik vind het ook not-done om zo'n instelling te hebben. Ik wil een leuk en speciaal meisje. Niet zoveel mogelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:15 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
![]()
Ben ik de enigste die niet gaat voor zoveel mogelijk meisjes te pakken, omdat ik dat gewoon "not-done" vind? Ik word gewoon verliefd en dan wil ik met haar verder, en denk er niet eens aan om zoveel mogelijk meisjes te "pakken".
Het komt ook wel goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
Het is erg moeilijk om positief te blijven als er nooit is wat gaat zoals het zou moeten gaan, maarja het komt vast wel goed. Verder gaat het wel goed
Hier ook gefeliciteerd babe!. Eigenlijk moet ik morgenochtend pas feliciteren, het standaard tijdsschema in ogenschouw nemendequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:03 schreef DarkElf het volgende:
Heppie anniversary Hubbie van me!!
ik voel me
In Egypte is 13 een geluksgetal. Een vriend van me heeft alleen maar 13 als zijn persoonlijke getal. 13-7 is hij jarig en volgens mij om 13-13 geboren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:33 schreef Arinna het volgende:
Best wel heel erg goed!
Vandaag moet ik mijn scriptie inleveren (best gewaagd, scriptie inleveren op vrijdag de dertiende)
ik leef met je mee...(gvd)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:53 schreef Lemmiwinks het volgende:
-edit MUUS-
Jij koffiefreakquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ook wakker, en helemaal fit. Vandaag neem ik medicatie 's avonds in, want dit ritme is niet het beste. Het lijkt wel op continu-diensten hier.
VerderVoel me toch goed, nu tijd voor koffie!!!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jij koffiefreak
Ik geboren op vrijdag de dertiende en werd, geloof ik, ook 13 op vrijdag de dertiende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:51 schreef Dromenvanger het volgende:
In Egypte is 13 een geluksgetal. 13-7 is hij jarig
Welke!?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 06:02 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en ik krijg bijna mijn nieuwe geile telefoon
Niet gelukt, totaal niet, maar voel mequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:52 schreef Ritch het volgende:
Op weg naar de beste nachtrust sinds lang, tenminste dat is de bedoeling
Waarom niet? Wat afleiding is goed hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:17 schreef T1andonly het volgende:
Morgen op vakantie, twijfel of ik wel meega...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |