Maar hij is zelf zo mat over het getoonde. 'Wel aardig', 'wel bijzonder' in dat soort termen spreekt hij.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een saaie man, ik geloof ook niet dat elk fragment dat M. Tabaksblat heeft uitgezocht ook daadwerkelijk bij 'm past.
het past niet bij het vooringenomen beeld wat jij van hem hebt, denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een saaie man, ik geloof ook niet dat elk fragment dat M. Tabaksblat heeft uitgezocht ook daadwerkelijk bij 'm past. Het lijkt er eerder op alsof zijn secretaresse dat voor hem heeft uitgezocht bij wijze van imagebuilding.
is gewoon niet zijn karakter.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou in ieder geval een stuk enthousiaster zijn als ik zo 'aardig' zou verdienen
Het lijkt eerder als niets hem raakt. Ik kijk omdat ik meer wil weten, maar ik vertaal wat ik zien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
het past niet bij het vooringenomen beeld wat jij van hem hebt, denk ik.
hij komt mij erg authentiek over
tv gids puntennelquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:23 schreef tong80 het volgende:
Maar wat laat ie nou ziehieeeeen.
tja...die indruk heb ik dus helemaal nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het lijkt eerder als niets hem raakt. Ik kijk omdat ik meer wil weten, maar ik vertaal wat ik zien.
Dat kan , maar hij heeft wel interessante beslissingen gemaakt. Ik vond Zwagerman zijn reaktie wel grappig: "ja, maar dat was 2001"quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
tja...die indruk heb ik dus helemaal niet
het is gewoon geen extroverte man.
Ik ben een weegschaal en kan niet kiezen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
tv gids puntennel
kiezen of delen, Tong , OS of dit
Is that all he said?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:46 schreef Ceriel het volgende:
Lost In Translation
Die man heeft tóch smaak. Ik denk (tot nu toe) de beste film van dit jaar. (Weliswaar vorig jaar gemaakt)
Dat zegt 'ie niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, interessant, voor een orkest gaat Tabaksblat prat op het feit dat een orkest calvinistisch kan overkomen en er grenzen doorbroken kunnen worden, maar voor het bedrijfsleven moeten er lijnen gerespecteerd worden
wellesquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie niet hoor![]()
nou ja, de hervorming staat centraal. Alles koste wat het kost om interessant over te komen zeg maar, al was het subjectief.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie niet hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |