Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
* isogram blaast het stof van dit topic, om nieuws te melden:
Er komt nieuw werk van Faithless aan. Eén van de nieuwe tracks, getiteld "Sun To Me", is gratis te downloaden als je jezelf registreert op de website www.faithless.co.uk
Vrijdag is de Paradiso-show. Ik heb gewoon kaartjes gekocht, bleek het in 10 minuten uitverkocht te zijn. Gelukje . 17 mei komt The Dance uit, Sister Bliss heeft het album samengevat:
Geweldige show gisterenavond. Heerlijk om die zaal zo volledig uit z'n dak te zien gaan. Faithless leek in bloedvorm en volgens mij wordt dat nieuwe album echt weer een dance-album.
De sfeer was toen ook echt al helemaal uitgelaten, iedereen aan het 'zingen' van: Brazil, la, la, la... Brazil En dan komt hij opeens op met een voetbalshirt van oranje Wat een vent, wat een energie en charisma heeft hij en wat is hij zo ontzettend lekker En de muziek
en natuurlijk ook nog de min en pluspuntjes- wat met het optreden niks te maken heeft want dat was fanfuckingtastic: een plus: het parkeren! Min: wat een drama om een cola/bier te kunnen bestellen. Oh, en maar aan één kant een wc-gebeuren, erg prettig als je aan de andere kant van het terrein staat Oh en ook een min: dronken vent die het presteerde om op mijn lieve voetje te staan terwijl hij achter mij langs liep (probeerde te lopen)