Dat bedoel ik, we komen er niet uit. Oranjeboom en Bavaria kan voor mij zelfs een reden zijn om NIET naar een kroeg te gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:07 schreef royjn het volgende:
gewoon bavjes. dat gaat er altijd wel goed erin
http://5jaar.fok.nl/quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:24 schreef Blinky het volgende:
Kan ik me hier aanmelden ? Ik wil wel mee eigenlijk!
geeeeen ideequote:Op maandag 9 augustus 2004 20:25 schreef Tha_T het volgende:
En waarom is hij nog niet sticky![]()
Je hebt nog een paar dagen de tijd. Is niet handig trouwens om je bankpas kwijt te zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:57 schreef DaMook het volgende:
Ik moet me nog steeds in schrijven, maar ik ben te lui om mijn bankpasje te gaan zoeken
Ik weet waar die isquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen de tijd. Is niet handig trouwens om je bankpas kwijt te zijn.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
stoel en een afdak zijn afdoende
Heb je nog 2 plekken over in je tentje? Als je hem kunt vinden...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet waar die isDie zit in m'n portemonee
Maar die kan op zoveel plaatsen liggen, in de auto, op m'n kamer, in mijn jas, enz
Zal morgen ofzo even de moeite nemen
en ik moet mijn tentje ook nog zoeken
dan zou ik zelf buiten moeten slapenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Heb je nog 2 plekken over in je tentje? Als je hem kunt vinden...[/sub]
Hoofdpijnbierquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Oranjeboom
Uiteraard gratis voor #wannabecrewers.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:57 schreef Stranger het volgende:
Lijkt me dus duidelijk, er komt een #wannabecrew tap, waar mensen, tegen forse betaling, een wel goed te drinken biertje kunnen verkrijgen.
Alsof ik die kan betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:47 schreef SunChaser het volgende:
Koop maar vast condooms Q.
jij gaat wel komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:23 schreef miss_bleu het volgende:
owja de meeting
*aai over bol geeft*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:32 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb al betaald
*mep tegen bol geeft*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:36 schreef teknomist het volgende:
Ik kom niet.
Ze zeggen dat het een 2persoonstent is maar ik pas er alleen net inquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Heb je nog 2 plekken over in je tentje? Als je hem kunt vinden...
En betaal topicquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:10 schreef QyRoZ het volgende:
Afteltopic.
hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:22 schreef Paxlie het volgende:
Blijven we wel in het goede topic Just_Me ?
Dat lijkt mij een goed moment om dat nogmaals onder de aandacht te brengen. Desnoods d.m.v. een apart topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:14 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen niet op de hoogte zijn van de inschrijvings/betalingsdeadline van 15 augustus.
Ik wist het tenminste niet
Wat een planquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed moment om dat nogmaals onder de aandacht te brengen. Desnoods d.m.v. een apart topic.
Hertog Janquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een plan
En dan meteen een biermerkkeuzetopic.
Ik denk dat zowel de non-crew als de crew geen flauw idee heeft wie jij bent, en het feit of jij 'er' bent hen/ons dus miniem weinig kan schelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:50 schreef MaartenGrendel het volgende:
Op zich kan ik hier ook wel even posten, zodat de non-crew ook weet dat ik er ben...
Ik weet het, ik weet het!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel de non-crew als de crew geen flauw idee heeft wie jij bent, en het feit of jij 'er' bent hen/ons dus miniem weinig kan schelen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het!
27.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, hier zijn jullie!
Hoeveel nachtjes nog?
Je komt ook langs??? gezelliquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef Blinky het volgende:
Ik had eerst niet echt veel zin en zou egenlijk niet gaan, maar nu ik allemaal zie wie er meegaat... het lijkt me wel heel gezellig in elk geval!!!!
Je postte in het vorige topic na een slotje door postsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:01 schreef Paxlie het volgende:
Je postte in het vorige topic na een slotje door posts
check mijn notes eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
ben ook nog maar een newbie-mod
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:14 schreef miss_bleu het volgende:
check mijn notes eens
Jammer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 06:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het een 2persoonstent is maar ik pas er alleen net inDus geen plaats
helaas Kan ook zijn dat ik alleen een slaapzak meeneem
Nu nog betalen
geenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef stinkie het volgende:
Ik moet eerst nog zien wat voor tent ik meeneem
na wat ik net gehoord ben ik in staat bakstenen en een hangslot mee te nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
geen![]()
met 1 partner, of met jezelf? en hoe vaak ben je het van plan te doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Skaai het volgende:
Ik kom ook
er zullen vast een hoop klonen aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Geen gezeik, IEDEREEN moet komen. Alle 100.000 users en klonen..
Duidelijk?
ik ken er in ieder geval een die er komtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
er zullen vast een hoop klonen aanwezig zijn
Ik neem er een stuk of 50 mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
er zullen vast een hoop klonen aanwezig zijn
Ik laat mijn ene thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik neem er een stuk of 50 mee.
Ik bied 60quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb iig 15 alteregos die zouden meekomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je komt ook langs??? gezelli
Hey skaaiquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Skaai het volgende:
Ik moet bij het overmaken een plaatsnaam invoeren, waar het geld naartoe moet worden over gemaakt. Weet iemand wat de plaats is?
Delft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Skaai het volgende:
Ik moet bij het overmaken een plaatsnaam invoeren, waar het geld naartoe moet worden over gemaakt. Weet iemand wat de plaats is?
Delftquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Skaai het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hey skaai
Das ff geleden, hoeist?
Dank, betaling moet bijna binnen zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Delft.
Uitstekend. Vandaag hele dag gewerkt. Leuke auto's nederland rond geredenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi
goed!
met jou?
In de OPquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:33 schreef Tiemie het volgende:
waar is de lijst met mensen die zich reeds afgemeld hebben?
afgemeldquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
In de OP
Aanmeldingen 5-jaar meet !
Oepsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:36 schreef Tiemie het volgende:
[..]
afgemeld
De sloeries onder ons...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:37 schreef DaMook het volgende:
Wie meld zich dan ook af![]()
En de sloeries (vrouwelijke) zou ik er nou net zo graag bij hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De sloeries onder ons...
Ach daar merk je niets van met condoomquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik behoef geen vriendin met 12voudige agenda + plakboek vol SOA's
Stelletje watjesquote:Ik doel dan ook meer op de mietjes die gewoon niet durven omdat "het allemaal vreemden zijn"
Nee. Er MOET nog meer bij. Veel meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 06:37 schreef just me het volgende:
aantal aanmeldingen: 84
er kan nog meer bij!!
Je hebt mij wel eens ergens dronken in een hoek zien liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 04:05 schreef Harmonius het volgende:
ik heb me zojuist aangemeld, ik hoop dat ik er geen spijt van krijg, ben nooit naar een meet geweest, ken in principe niemand via FOK
Tweakermode: op naar de 0,1%!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Er MOET nog meer bij. Veel meer.
Toen ik voor het eerst naar een meeting ging kende ik ook nog niemand van Fok persoonlijk, das juist leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Hoeveel mensen gaan eigenlijk naar de meeting die helemaal niemand daar IRL kennen? (zit om deze reden nog een beetje te twijfelen)
Als ik ga kun je desnoods met mij mee rijdenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:15 schreef Faithy het volgende:
Zoooooooooooooooooo!!!
Ik heb nu alles helemaal betaald!
nu de auto nog regelen, of kan ik anders met jou meerijden Xitami? *grin*
wil best zelf een stukkie rijden in die mietjesbak![]()
Ik ken er eigenlijk 2 IRL, en de overige 81 ken ik helemaal niet. Ik vind het juist wel spannend, je ziet ze dan online wel met elkaar tokkelen, maar het lijkt me leuk om ze eens in het echt te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Hoeveel mensen gaan eigenlijk naar de meeting die helemaal niemand daar IRL kennen? (zit om deze reden nog een beetje te twijfelen)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:44 schreef miss_bleu het volgende:
* Paxlie ziet lijst.
* Paxlie kent er al 28 13 irl
Ik ken nog niemand irlquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Wat jij zegt. Ik ben op Campzone wel een stuk of wat tegen gekomen maar eigenlijk geen praatjes gemaakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken nog niemand irlMaar ik zie er niet tegenop hoor
Ik wil met heel wat mensen even kennis maken, even kijken hoe ze irl zijn
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:45 schreef HeatWave het volgende:
Fokkers zijn lief IRL.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Ik vrij ook even mee!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
trio ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vrij ook even mee!
Why not? Hier op Fok! Kan toch alles?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
trio ??
* Brighteyes kruipt terug onder steen![]()
Goeie reclame slogan om mensen over de streep te trekkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Why not? Hier op Fok! Kan toch alles?Dus met een 5-jaarsmeet helemaal!
Ja, als je eens zou reageren op mijn vragenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 06:37 schreef just me het volgende:
aantal aanmeldingen: 84
er kan nog meer bij!!
Beetje laat om daar nu op te komenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie reclame slogan om mensen over de streep te trekken.
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beetje laat om daar nu op te komen
Dat is waarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit>
Heupfles ligt hier ook al klaar!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is waar
Is er al besloten welk merk bier er is ? Of kan ik beter een fles vieux meenemen?
Moet de betaling en dergelijke morgen nog ff doen maar je kunt mee rijdenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:27 schreef Faithy het volgende:
maar we hebben er zin in!
nu nog even mn tentje ergens opgraven...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef Jaromir het volgende:
See ya there,
Knuffels van jaromir ( jaromir@home.nl )
Edit: -> betaling gepleegd
Verzet dan de deadline, waarom is dat uberhaupt zo lang van te voren al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:24 schreef Angelic1 het volgende:
[..]That's the spirit! Tot 4 september!
We zitten op de 90 nuD'r kan nog meer bij!
Omdat de camping vooraf rekening moet houden met ruimte, hoeveelheden drank en eten ingeslagen moeten worden etc. Maar als ik het goed heb is de deadline verzet naar 20 augustus. En geen dag later!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Verzet dan de deadline, waarom is dat uberhaupt zo lang van te voren al?
Ook al is het geen echt terrasweer ga ik waarschijnlijk toch nog wel ff de stad in. Is er weer een open filmvoorstelling zoals er enkele weken geleden in de stad was of bedoel je wat anders? (ben nog niet echt wakkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:55 schreef Faithy het volgende:
Ga je toevallig naar het spui vanavond?film om 22.00 uur
www.webmessenger.msn.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
Heb geen msn op me werk. Vind me baas niet leuk. Vind me baas daarom ook niet zo lief
Kan wel wat mailtjes eruit gooien. Als dat ook goed is
hehe, dat is waar. bereid je maar vast voor, we gaan een ronde kingscup doen om het mexen van toen te overtreffen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je hebt mij wel eens ergens dronken in een hoek zien liggen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef RemCOW het volgende:
Zo, ik heb me ook aangemeld...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koei!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef RemCOW het volgende:
KOE!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef RemCOW het volgende:
Uhm, volgens mij hing Q. voor het mexxen al boven de wc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef Harmonius het volgende:
[..]
hehe, dat is waar. bereid je maar vast voor, we gaan een ronde kingscup doen om het mexen van toen te overtreffen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:21 schreef RemCOW het volgende:
Ik kan nog niets beloven hoor
Ik heb niet gekotst. Alleen geslapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 06:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij hing Q. voor het mexxen al boven de wc.
Oh ja, betalen...
komt eraan
zoveel mogelijk gezellige fokkertjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:17 schreef DrWolffenstein het volgende:Wat is het streefgetal qua inschrijvingen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 07:49 schreef DaMook het volgende:
Ik sta nog niet in de aangemeld lijsten ik heb zelfs al betaald
Kijk, zolang het er maar veel zijn, ik hecht veel waarde aan anonimiteit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zoveel mogelijk gezellige fokkertjes
Jump!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:46 schreef Jumparound het volgende:
* knokkels aait Blinkyquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:47 schreef Blinky het volgende:
Et voilà. Ik heb net betaald voor Knokkels en voor mezelf
See ya soon!
Nee, een blik wijvenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
* Jumparound aait Blinky
Moet ik nog een flesje wijn meenemen ofzo?
Hm... zoete witte is my favorite...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
* Blinky aait Blinky
Moet ik nog een flesje wijn meenemen ofzo?
Ja hoor.. kan niet alles hebben ....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee, een blik wijven
*zet zoete witte wijn op zn lijstje*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:12 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm... zoete witte is my favorite...
die van de aldi goedkoopste zoete witte wijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:12 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm... zoete witte is my favorite...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:00 schreef royjn het volgende:
[..]
die van de aldi goedkoopste zoete witte wijn.
wel de lekkerste
*zingt mee:'You're Pretty When I'm Drunk, Your Pretty When I'm drunk'quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:31 schreef SethGaaikema het volgende:
Ik weet nu al wie de leukste persoon op de meet gaat worden.
Wie wordt dat man?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:31 schreef SethGaaikema het volgende:
Ik weet nu al wie de leukste persoon op de meet gaat worden.
je zoekt naar een potiencieele vriendin?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:10 schreef Jaromir het volgende:
waar zie je eigenlijk wie al precies gaat komen (lijst) zodat ik ef profieltjes kan checken
Aanmeldingen 5-jaar meet !quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:10 schreef Jaromir het volgende:
waar zie je eigenlijk wie al precies gaat komen (lijst) zodat ik ef profieltjes kan checken
Gezien deze en je vorige posts, ben ik van mening dat jij met de verkeerde instelling naar de meet gaat.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:10 schreef Jaromir het volgende:
Je komt toch wel, croupie?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gezien deze en je vorige posts, ben ik van mening dat jij met de verkeerde instelling naar de meet gaat.
Of beter gezegd: ik vind jou een beetje een engerd.
Ik heb vandaag besloten dat ik kom.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je komt toch wel, croupie?
Dat wordt neuken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten dat ik kom.
Ik vind die Jaromir namelijk wel een lekker ding.
Ontmaagd worden op een FOK!meet, heb ik dan een primeur?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken.
As if.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ontmaagd worden op een FOK!meet, heb ik dan een primeur?
Ik weet dat het al eens eerder gebeurd is, maar ik heb volgens mij nooit geweten om wie het nou eigenlijk ging.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
As if.
Ik denk dat de primeur dan ook precies 5 jaar geleden is.
Nee, ik ben nog nooit iets intiems aangegaan met een fokster. En dat terwijl ik op het forum toch zo intelligent, gevoelig en meelevend probeer te zijn. :'(.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet dat het al eens eerder gebeurd is, maar ik heb volgens mij nooit geweten om wie het nou eigenlijk ging.
Was jij het?
Ik ook, mijn waarde. Ik ook. Dat toont meteen het grote verschil aan tussen het echte leven en FOK!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog nooit iets intiems aangegaan met een fokster. En dat terwijl ik op het forum toch zo ingelligent, gevoelig en meelevend probeer te zijn..
Zullen we samen onbegrepen genie gaan spelen op de barbecue?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ook, mijn waarde. Ik ook. Dat toont meteen het grote verschil aan tussen het echte leven en FOK!
Het maakt niet uit hoe ingelligent of meelevend je ook bent, vrouwen geven daar helemaal niet om.
Mocht je het nog niet weten, ik ben een jongen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:07 schreef Jaromir het volgende:
(...)Heb je trouwes al toegevoegd op msn
Ja, goed idee!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zullen we samen onbegrepen genie gaan spelen op de barbecue?
Ik denk dat ik Qyrozje mijn tentje in ga proberen te lokken, hihihihihi.quote:En dan vooral als iedereen tenten van anderen ingelokt is, zodat we eenzaam bij het gedoofde kampvuur achterblijven. :'(.
Nou ja, met QyRoZ natuurlijk.
En zeggen dat we dat ook leuk vonden toen we 4 waren.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, goed idee!
En dan iedere keer wanneer iemand een grapje maakt heel snobbistisch onze onbegrepen neuzen in de lucht steken.
Ow wrek, helemaal nie gezien. Ben je homo ofzow? Naja, ben altijd homofoob geweest, maar heb er mee leren omgaan, steeds meer mensen blijken homo te zijn, en dat zijn vaak ook nog es de aardigste mensen. Maja ik blijf toch bij de dames. Meer mijn stijlquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet weten, ik ben een jongen.
Met een piemel.
En niet eens een grote.
*kras*quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, met QyRoZ natuurlijk.
Misschien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:39 schreef Jumparound het volgende:
Misschien om dat IR onweerstaanbaar is?
plannen voor een fok orgie?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:54 schreef Jaromir het volgende:
Waarom wilt skaai dan de 4 persoonstent meenemen?
Hoi. Ik mag jou niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:56 schreef Jaromir het volgende:
He skaai betreffende je signature -> ik zou de pil dan ef doorslikken, zeker met dat leuke zwembad in de buurt(doen zoveel vrouwen)
Ow, snap em nu pas, sorry -> maar, ben maar niet bang, ben geen homofoob meer. Maar vroeger als stoerdere man vond ik ze gewoon vreemd en bang dat ze mij versierden, en daar walgde ik van.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:05 schreef Jaromir het volgende:
wat heb ik dan verkeerd gezegd?
Nou scheetepeet, ik zal proberen om jou op andere gedachten te brengen hoor lieverdquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:28 schreef Jaromir het volgende:
[..]
Ow, snap em nu pas, sorry -> maar, ben maar niet bang, ben geen homofoob meer. Maar vroeger als stoerdere man vond ik ze gewoon vreemd en bang dat ze mij versierden, en daar walgde ik van.
Let op, zinnen hierboven zijn verleden tijd.
Nu ben ik sinds 3,5 jaar een latin danser, en veel dansmannen zijn homo, en et zijn allemaal hele lieve knullen, en ben er mee om leren gaan. Tis gewoon kwestie van gewenning en.
Tis zelfs dat ik respect heb gekregen voor die mensen die homo zijn. Toen ik nog jonger was merkte je wel aan mensen dat ze homo waren, maar de meeste kwamen er niet voor uit, en dat vond ik al helemaal niks. Nu ze ervoor uit durven komen vind ik dat echt knap. Ze durven geowon echt zichzelf te zijn, wat menig ander niet durft. Dus ben maar niet bang, vind homo's nu echt superaardige knapen, igg beter als gewone manne, die zijn allemaal zo koud. Maar toch blijf ik vrouwliefhebberdus ben onovertuigbaar hoe vaak ik ook ef lekker in discussie ga met homokes. Blijf toch altijd op de vrouwkes kikken
.
Maja, omdat in ieder geval al ef recht te zetten.
Knuffels van Jaromir and see ya there (p.s. mannen, don't try to hit on me)
Ehm. FOK! is niet voor niets een homoforum, hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:47 schreef Jaromir het volgende:
FOK bestaat toch niet alleen uit homo's he? Praat nl. ook graag met mannen over leuke vrouwen (dagelijkse mannelijke bezigheid)
Naja, en anders moet ik me maar aanpassen(grapje
)
Ja ik weet niet, iedereen wil opeens met me in de tent. Alsof zo'n fok meet sex uitnodigt!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:54 schreef Jaromir het volgende:
Waarom wilt skaai dan de 4 persoonstent meenemen?
Zoals JK.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Jaromir het volgende:
FOK!! nee, damn
haha, jah, is toch ook wel algemeen "jongeren" forum (ook voor oude oudere mensen die zich jonge voelen)
Er zijn een paar verdwaalde hetero's, maar die komen écht niet naar de meet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Jaromir het volgende:
FOK!! nee, damn
haha, jah, is toch ook wel algemeen "jongeren" forum (ook voor oude oudere mensen die zich jonge voelen)
Als ik et goed begrijp veel homo's hierquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, iedereen wil opeens met me in de tent. Alsof zo'n fok meet sex uitnodigt!.
Haha, ik trek terugquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er zijn een paar verdwaalde hetero's, maar die komen écht niet naar de meet.
Iedereen weet dat die meets uitdraaien op één grote homo-orgie.
Het lijkt me leuk je te ontmoeten, zie je dan!
Hoi. Neuken?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, iedereen wil opeens met me in de tent. Alsof zo'n fok meet sex uitnodigt!.
JK en stinkie zijn geen homo.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef Jaromir het volgende:
[..]
Als ik et goed begrijp veel homo's hier, dus voor de sex zullen ze et niet doen.
Ik vind een dameke gemakkelijker babbelen als een man. En een vrouwke wil ik wel tegen me aan hebben liggen als ze et koud heeft (lekker gevoel van warmte, beetje moeilijk beschrijfbaar). Een man daar weet ik dat zo net nog niet van of ik die wel tegen me aan wil hebben liggen(sorry jongers).
Ik snap wat je bedoelt. Ik was ooit net zoals jij, hetero enzo. Ik wist ook van niks toen ik op mijn eerste meet kwam.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:58 schreef Jaromir het volgende:
[..]
Haha, ik trek terug(voor et zingen de camping uit
)
LOL, nee maarruh, een homo-orgie met vrouwen erbij. Ik meng me wel onder de vrouwen dan.
Die dingen lopen toch niet op orgie's uit? Maybe skinnydipping, en andere soorten van dipping,maar toch niet grootschalig:S?
Naja, dit is igg mijn eerste meet
Jij komt op de meet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoi. Neuken?
Like... duh!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij komt op de meet?
Nee. Doe eens een suggestie.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
is d'r al een groot "wie gaat hoelaat met welke trein"-topic?
Oh, en laat iedereen er bij zetten in welke coupé hij/zij zit.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Doe eens een suggestie.
Yes, yes!!! Ik was al bang dat ik te laat was, ik moet namelijk nog het een en ander regelen (vervoer van het station naar de camping en terug o.a.), maar ik ben er bijna zeker van dat ik wel komquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:29 schreef nikky het volgende:
We gaan de tijd voor het inschrijven verlengen. Er bleek voor veel mensen een weekje extra nodig te zijn i.v.m. kan wel / kan niet. Je hebt nu nog de tijd om je in te schrijven tot en met 20 Augustus en dan moet er ook betaald zijn.
[me=Thurminator]is een lesbiënne die geen voorbinddildo nodig heeft...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ehm. FOK! is niet voor niets een homoforum, hoor.
Wat dacht jij dan? Dat dit een algemeen jongerenforum was? Iedereen die hier geregistreerd is, is homoseksueel danwel lesbiënne.
Wist je dat nog niet?
ik ga met knorretje yvonne en inso in 1 tentjequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er zijn een paar verdwaalde hetero's, maar die komen écht niet naar de meet.
Iedereen weet dat die meets uitdraaien op één grote homo-orgie.
Het lijkt me leuk je te ontmoeten, zie je dan!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:38 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ga met knorretje yvonne en inso in 1 tentje
Is er nog meer plek?quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:38 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ga met knorretje yvonne en inso in 1 tentje
Zo kort maar?quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:58 schreef Jaromir het volgende:
ik ben t/m vrijdag weg
Mjah.. maar toen hadden waarschijnlijk meer mensen een gevoel van "saamhorigheid".. het FOK!-gevoel zeg maarquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:25 schreef QyRoZ het volgende:
Nog wel een flink stuk minder dan op de 2-jaar-meet hè?
Dat is inderdaad flink verdwenen. Net als veel toffe users van 'vroeger'.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:27 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Mjah.. maar toen hadden waarschijnlijk meer mensen een gevoel van "saamhorigheid".. het FOK!-gevoel zeg maar
OO ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:35 schreef Jumparound het volgende:
Kijk maar naar OO, komt ook geen kip...
De fok! 1 jaar meeting was trouwens wel rustiger dan 100... toch?
Hehehequote:Op maandag 16 augustus 2004 00:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Like... duh!
Een meeting zonder mij is geen echte meeting.
[afbeelding]
[ [afbeelding] ]
Yup, Oldbies Only...quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
OO ?
Oldbies Only?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:07 schreef Jaromir het volgende:
Ik wilde net zeggen, ben geen maagd meer, al met 2 vrouwen sex gehad.
Maja, waarom zo weinig? das een heel leuk verhaal over een weddenschap, vraag er maar naar op de FOK meeting
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:01 schreef Croupouque het volgende:
Het geld is overgemaakt.
Zullen we hier al wedden hoe veel vrouwen hij gaat neuken op de meet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:30 schreef Paxlie het volgende:
Kan ie niet vooraf al iets meer bekend maken over die weddenschap. Dan kunnen we alvast speculeren en alles veel groter opblazen dan het al is
Hoeveel vrouwen heb jij er bij besteld ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, betaald heb ik ook.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:01 schreef Croupouque het volgende:
Het geld is overgemaakt.
Ik ben gegaan voor het "optional deluxe female package 2004"quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij er bij besteld ?
Ze zijn misschien vrouwelijk?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gegaan voor het "optional deluxe female package 2004".
Dan moet je die delen met me, ik heb exact dezelfde besteldquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dompie, dan had ik wel het "surprise gender package XL" genomenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zijn misschien vrouwelijk?
Neah, want dan is het een verrassing. Het ging mij om dat optional female gedeelte.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dompie, dan had ik wel het "surprise gender package XL" genomen.
je hebt de kleine lettertjes weer niet gelezen he? Het pakket is wat optional is, de inhoud is tot in de details gewoon bekendquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, want dan is het een verrassing. Het ging mij om dat optional female gedeelte.
Dem, na een paar dagen vakantie ver weg, nog geen reactie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:07 schreef Djeez het volgende:
Ik moet helaas 's morgens werken. Wij kunnen dan ook pas om ca15.30/16.00 aanwezig zijn.
Laten jullie wel wat eten over voor ons? We hebben al wel betaald! Gaat er toevallig iemand rond 13.30/14.00 over Assen?
Kunnen we het geld voor de bbq nog (gedeeltelijk) terugkrijgen als we niet mee-eten?
Wat meer enthousiasme mag wel hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef Rabrynil het volgende:
Wat heb ik eraan als ik kom?
Met zo'n instelling? Weinig vrees ik...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef Rabrynil het volgende:
Wat heb ik eraan als ik kom?
Leuk leuk leuk, bier en BBQquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:28 schreef Rabrynil het volgende:
Zo bedoelde ik het niet. Ik ben redelijk nieuw hier, maar ik heb wel ergens gelezen dat zelfs mensen die net geregistreerd zijn er ook wat aan hebben. Het lijkt me op zich wel droog om te gaan, wie haalt me over?
Nou, het is gewoon ontzettend gezellig. Je leert nieuwe mensen kennen (zelfs mensen uit je regio, ik woon een dorp verderquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:28 schreef Rabrynil het volgende:
Zo bedoelde ik het niet. Ik ben redelijk nieuw hier, maar ik heb wel ergens gelezen dat zelfs mensen die net geregistreerd zijn er ook wat aan hebben. Het lijkt me op zich wel droog om te gaan, wie haalt me over?
Mooi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, wordt het gezellig.
Dan kom ik niet.
omfg!quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ik je wel even waarschuwen. Ik heb me ook net aangemeld en geld overgemaakt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:22 schreef Paxlie het volgende:
* Verbal gaat omdat er gezellige mensen komen
Verbal vs Skull-splitter, kan het toch zover nog komen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan moet ik je wel even waarschuwen. Ik heb me ook net aangemeld en geld overgemaakt...
V.
Wie zegt dat ik het over jou had dan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan moet ik je wel even waarschuwen. Ik heb me ook net aangemeld en geld overgemaakt...
V.
Ow mèn! :')quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verbal vs Skull-splitter, kan het toch zover nog komen?
Weet ik niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had dan ?
Als je het netjes houdt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik je dan aanraken V.?
Je weet dat ik dat al jaaaaaren wil!
Lamaar, je mist de (insider) grapquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
I come in peace, iig.
V.
Tuurlijk! Ik begin eerst bij het puntje van je schoenen, waarbij ik uiteraard vermijd je aan te kijken...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je het netjes houdt...
V.
Je AvP-nod, bedoel je?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lamaar, je mist de (insider) grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |