http://www.christineleduc.nlquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:17 schreef T1andonly het volgende:
christine le duc
Braampie tochquote:
Rare dingen? Er is zoveel leuks johquote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef XemmyX het volgende:
uuuh heb weken geleden een keer glijmiddel besteld, maar voor de rest vind ik het maar rare dingen die er op staan!
Ogen dicht en gewoon genieten van die vibo!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef XemmyX het volgende:
uuuh heb weken geleden een keer glijmiddel besteld, maar voor de rest vind ik het maar rare dingen die er op staan!
Ik heb in principe aan mijn vriend ook genoeg. Maar die is er niet altijd, en dan is zo'n ding hartstikke leukquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef XemmyX het volgende:
Nou nee, ik hoef geen vibo, heb aan mijn vriend genoeg hoor! Daar kan z'n vibo niet tegenop!
Vibo staat vriend niet in de weg, vriend staat vibo niet in de weg. Ik heb ook genoeg aan mijn vriend, ik heb geen behoefte aan een ander oid, maar soms is hij niet in de buurt, of soms wil ik gewoon even snel komen, dan is die vibo een uitkomst. Tis niet óf/óf, maar én/én.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef XemmyX het volgende:
Nou nee, ik hoef geen vibo, heb aan mijn vriend genoeg hoor! Daar kan z'n vibo niet tegenop!
Dus jij hebt een vriend met een trillende pik?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef XemmyX het volgende:
Hahaha, heb MEER dan genoeg aan die van mijn vriend, dus al dat gedoe is niet nodig!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus jij hebt een vriend met een trillende pik?![]()
Ja ok, maar een vriend en een sextoy zijn toch twee aparte dingen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:32 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Hahaha, heb MEER dan genoeg aan die van mijn vriend, dus al dat gedoe is niet nodig!![]()
Kun je nagaan hoe lekker je vriend EN die vibo zouden zijn...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef XemmyX het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lekker je vriend EN die vibo zouden zijn...
Een vibrator is geensinds een vervanger, wel een aanvulling...
Je kan wat extra dingen doen, denk aan lekker je klitje weg laten trillen terwijl je geneukt wordt(dubbel orgasme).
Of een dp doen zonder dat je er een extra man voor nodig hebt.
Tijdens het likken lekker je met een vibrator laten bewerken.
Enz. enz enz enz enz enz.....
Same herequote:Op zondag 13 november 2005 21:30 schreef Herkauwer het volgende:
Hmm, zelf alleen ervaring met pabo, dit is dus zeg maar een tvp of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |