Boven de Zwarte Zee en de Balkan zie ik in die bewolking, precies rond de dezelfde tijd als in Belgie, ook onweersbuien ontstaan die een uurtje later weer verdwijnen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 @ 09:08 schreef Againzender:
De bovenkant van de wolken vangen natuurlijk net iets eerder het zonlicht op, misschien door de temperatuur gradient?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:17 schreef TeeWee het volgende:
Weeronline code voor vandaag is 208426![]()
Dat is maar 5 graden warmer dan vannachtquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:om 10:00 al ruim 25 graden op diverse plekken in NL.
ik hoop wel zoiets ja.. misschien tikken we zeer lokaal de 35 graden aan? Zou een mooie afsluiting zijn van de hittegolf dit jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is maar 5 graden warmer dan vannacht
Maar het zal hard oplopen nu met de zon er bij, om 12 uur zitten we wel op de 30 graden.
Overstromingen zijn altijd gedenkwaardig, zeker 3 in een maand of 4quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:26 schreef Drugshond het volgende:
De laatste wolkbreuk boven Eindhoven was een hele gedenkwaardige.
hier waait het ook al flink!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:53 schreef flugeltje het volgende:
Zo, het is al lekker warm buiten... Gelukkig doet de wind ook z'n best.
Ik ben benieuwd hoe heftig het staartje Alex gaat worden, wat mij betreft mag de pleuris uitbreken.
Oom_Agent, als ik jouw foto zo eens bekijk lijkt het niet lang te duren voor de eerste bewolking over Brabant (Tilburg) gaat trekken, waarom verwachten ze het dan toch pas voor morgen?? Als ik hier buiten kijk lijkt het namelijk toch behoorlijk te waaien.
omdat het ongelovelijk langzaam gaat... 12 uur geleden lag het net onder de grens en nu is het nog maar net binnen de grens...quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe heftig het staartje Alex gaat worden, wat mij betreft mag de pleuris uitbreken.
Oom_Agent, als ik jouw foto zo eens bekijk lijkt het niet lang te duren voor de eerste bewolking over Brabant (Tilburg) gaat trekken, waarom verwachten ze het dan toch pas voor morgen?? Als ik hier buiten kijk lijkt het namelijk toch behoorlijk te waaien.
wacht maar, morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:17 schreef Funnie het volgende:
Het heeft hier gisteren de hele dag al lekker gewaait. Wij hoopten ook op regen en onweer. Maar...helemaal niets.![]()
Yep, de bewolking die nu over zuid NL ligt is cirrus bewolking. Daar gebeurt nog niet veel..... De zon kan daar nog wel (waterig) doorheen schijnen. Pas later in de avond en nacht komen de eerste buitjes aan land. ( Tenzij er iets voor ontstaat) Vanwege de stroming van Alex buigen de buien allemaal richting het WNW af.... hoe meer de storing nadert hoe verder de buien over het land komen, maar ze blijven de gehele tijd die afwijking naar het westen houden vanwege die ZO wind.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:53 schreef flugeltje het volgende:
goeie morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeie morgen allemaal
Vandaag weer een lekkere dag
Zo te zien zit er weer eens een foutje in de OP.
Even kijken of het aan het Document ligt
Zo even gekeken en niks aan de hand.
@Againzender Zou je misschien dat even handmatig kunnen aanpassen?
Dan staat het weer wat netter
Alvast bedankt!
Hier schijnt ie volopquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
goeie morgen
de zon begint hier een beetje erg zwak te schijnen
hier is t nu juist heel bewolkt aan het worden, alleen geen dreigende bewolkingquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier schijnt ie volop
Geen wolkje aan de lucht.
Tja ik woon in het noorden, dus ja duurd nog wel evenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hier is t nu juist heel bewolkt aan het worden, alleen geen dreigende bewolking
jij moet mij gewoon altijd pesten he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ik woon in het noorden, dus ja duurd nog wel even
Dat is lekker dat het harder begint te waaienquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:50 schreef flugeltje het volgende:
In Tilburg nu sluierbewolking en de wind begint harder te waaien.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:17 schreef TeeWee het volgende:
Weeronline code voor vandaag is 208426![]()
Ja tuurijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij moet mij gewoon altijd pesten he?
Ik heb even wat aangepast, niet echt tijd om het heel gedetaileerd na te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
@Againzender Zou je misschien dat even handmatig kunnen aanpassen?
Dan staat het weer wat netter
Alvast bedankt!
Maakt niet uit, ik moet nog even een paar verbeteringen in toevoegen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:58 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam loopt de temperatuur vrolijk op.
[..]
Ik heb even wat aangepast, niet echt tijd om het heel gedetaileerd na te kijken.
veel zwem plezierquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:14 schreef diesel_boy het volgende:
Zo, vanaf nu maar eens heel goed de ontwikkelingen op de extra lange termijn in de gaten gaan houden.......
* hellmondunited gaat naar Lowlands namelijk
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:14 schreef diesel_boy het volgende:
Zo, vanaf nu maar eens heel goed de ontwikkelingen op de extra lange termijn in de gaten gaan houden.......
* SpeedyGJ gaat naar Lowlands namelijk
Whehehe niet eerder dan morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
veel zwem plezier :')
Als jij bedoelt dat het 30 graden wordt en dat we daarom om wat verkoeling te zoeken moeten zwemmen in de Lowlands-vijver, dan vindt ik het best!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
veel zwem plezier
In leeuwarden: 28.22 gradenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:42 schreef leviathanfd het volgende:
Maastricht (centrum) meldt 33 graden met een bijna (sluiers) onbewolkte hemel.
Hoop dat het morgen geen herhaling van 17 juli wordt...
Modellen veranderen vaak, vooral als er een EX orkaan op ons af komt, dat maakt het juist moeilijk, ze gaan lekker hun gangquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:39 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
Als jij bedoelt dat het 30 graden wordt en dat we daarom om wat verkoeling te zoeken moeten zwemmen in de Lowlands-vijver, dan vindt ik het best!![]()
Denk dat het nog te moeilijk is om wat te zeggen daarover, heb wel al berichten gelezen over een hoogterug die zich in de omgeving van de Britse Eilanden gaat ontwikkelen in de loop van het komend weekeind! Maar ja, veel zal afhangen hoe het de gang van zaken tijdens de komende paar dagen. Ik heb het idee dat de modellen over de komende 48 uur zelfs behoorlijk verschillen.......
Nogmaals, waar zie je dat aan ! Ben nieuwsgierig, onderbouw eens ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In leeuwarden: 28.22 graden(Woon zelf in Dokkum)
Ik heb in de vorige deel gezegt dat ik die kans er niet echt in zie zitten dat er weer een herhaling wordt van 17 juli.
Dus maak je maar geen zorgen
ZIjn website verschilt ook met wat ie gister op SBS6 zeiquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef diesel_boy het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe betrouwbaar is Piet Paulusma? Als ik zijn verwachting zie, dan zie ik toch grote verschillen met die van het KNMI:
vandaag EN morgen, zonnig, temp. rond de 30 graden.
Woensdag pas buien en in het noordoosten nog een tropische dag.
Donderdag en vrijdag onweersbuien.
Zaterdag zonnig (!!!) met 70% kans op zon en 10% kans op neerslag.
Frappant is ook dat hij voor alle dagen nog een wind uit de oosthoek voorspelt itt de zuidwestelijke winden die het KNMI voorspelt.
Bron: www.pietpaulusma.nl
Dan zal hij wel van gedachten veranderd zijn vannacht?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:04 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
ZIjn website verschilt ook met wat ie gister op SBS6 zei
Het is puur mijn gevoelens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zie je dat aan ! Ben nieuwsgierig, onderbouw eens ?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef diesel_boy het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe betrouwbaar is Piet Paulusma? Als ik zijn verwachting zie, dan zie ik toch grote verschillen met die van het KNMI:
vandaag EN morgen, zonnig, temp. rond de 30 graden.
Woensdag pas buien en in het noordoosten nog een tropische dag.
Donderdag en vrijdag onweersbuien.
Zaterdag zonnig (!!!) met 70% kans op zon en 10% kans op neerslag.
Frappant is ook dat hij voor alle dagen nog een wind uit de oosthoek voorspelt itt de zuidwestelijke winden die het KNMI voorspelt.
Bron: www.pietpaulusma.nl
Piet paulusma is zeker 1 van de weermannen die het meestal goed had voorspeltquote:Opmerking. het weersverloop voor woensdag is nog niet geheel zeker. De buien kunnen ook eerder komen. Mocht dit gebeuren, dan zullen de temperaturen een aantal graden lager uitvallen.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zie je dat aan ! Ben nieuwsgierig, onderbouw eens ?
Dat ik me 100% op verheug dat doe ik niet, oke moet eerlijk zeggen: Ik ben flink aantal keren teleurgesteld geweest, maar daar voor zeg ik niet dat het mee gaat vallen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja.
Ik vrees ook altijd dat het allemaal wel mee zal vallen. Maar dat is alleen maar omdat ik het veel te graag wil... Misschien dat Speedy daar ook wel vanuit gaat. We worden wel erg vaak teleurgesteld... Kijk maar eens naar de opwinding bij iedereen toen er sprake van was dat Alex recht op ons af zou komen... en nu lijkt het allemaal weer nét langs ons af te gaan.
Ik persoonlijk heb er absoluut nog geen kaas van gegeten hoe het allemaal in elkaar steekt, maar ergens heb ik het gevoel dat er inderdaad weer noodweer gaat onstaan. Dat dit noodweer over ons land heentrekt en zich laat gelden in Duitsland. (zoals wel vaker de laatste tijd.. snik)
Moet je nu even naar een open gebied gaan, in de schaduwquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:15 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond meldt 36 graden :')
ik fiets zo even naar de straabrechtseheide.. das een open zandvlakte, daar haal ik de 45 welquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je nu even naar een open gebied gaan, in de schaduwdan kom je niet meer op 36 graden hoor
zo kan ik ook
* hellmondunited snel even naar buiten rent :p
Euh 45 graden
waar woon jij?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
39 hier in de schaduw.........
die .19 doet het gewoonquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Achter huis haal ik die 40 ook wel hoor
Maar goed wat boeid het
Officele temp in leeuwarden is nu 29.19 graden![]()
Philips heeft zijn nieuwe model airco gestart?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven 22 graden
29.60quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die .19 doet het gewoon
Dat denk ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Philips heeft zijn nieuwe model airco gestart?
Ik werk in een perfect airconditioned gebouw. Buiten zal het wel 30 of 31 zijn. Mijn weerstation staat nog ergens in Eindhoven. Is nog onderweg dus..quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Philips heeft zijn nieuwe model airco gestart?
Komt inordequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:21 schreef Leutje het volgende:
Zet deze er dan ook bijis voorDen Helder altijd vrij correct met weer geven
http://leutje.sytes.net/weer/weernu.php voor 30+ steden actuele weermetingen
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:33 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven meldt:
Temperatuur: 31°C
Dauwpunt: 15°C
Vochtigheid: 39%
Wind: ZO, 3bft
Druk: 1009hPa
Bewolking: Cirrus (windveren)
Dat gaat iedereen zowiezo alquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef hellmondunited het volgende:
ik ga dood
dan mis je het onweerquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef hellmondunited het volgende:
ik ga dood
ja maar ook deze ontiechelijke hittequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan mis je het onweer![]()
Is wel lekker hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:40 schreef -Mk- het volgende:
Morgen lekker afkoelen in Finland
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn weerstation is bezorgd... nu nog even mijn werk afmaken en dan 't handeltje aansluiten.
Het is om te snikken idd, gelukkig niet zoals vorig jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ga inmiddels ook dood, de kraan is leeggedronken, de ventilator blaast zichzelf suf en dat is nog niet genoeg. Net een handwaaier opgezocht, maar ook dan loopt het zweet in straaltjes naar beneden. Ik heb geen temperatuursmeter op mijn CPU, maar geloof me, die heeft het zwaar.
Nu ben ik achterlijk en zit ik in een kamer waar de zon vol op staat, maar toch.
Westland meldt 30 graden in de schaduw. *kreun* Wel een beetje bewolking, van die windveren en een paar normale plukjes wolk.
tsss...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ga inmiddels ook dood, de kraan is leeggedronken, de ventilator blaast zichzelf suf en dat is nog niet genoeg. Net een handwaaier opgezocht, maar ook dan loopt het zweet in straaltjes naar beneden. Ik heb geen temperatuursmeter op mijn CPU, maar geloof me, die heeft het zwaar.
Nu ben ik achterlijk en zit ik in een kamer waar de zon vol op staat, maar toch.
Westland meldt 30 graden in de schaduw. *kreun* Wel een beetje bewolking, van die windveren en een paar normale plukjes wolk.
Ze komen nog, pas later in de avond komen ze zeeland binnen, het kan miss in het noord-oosten wel tot dinsdag avond of woensdag morgen duren voor hun aan de beurt komen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oh, trouwens... ik zie geen enkele bui aankomen op de radar? Ik dacht dat die meekwamen met die staart van Alex, maar moeten ze nog ontstaan??
Je lijkt me pa wel, die loopt ookal dagenlang mij voor gek te verklaren omdat het zogenaamd heerlijk weer is. Ik hou van warmte én een zonnetje, maar dit is overdreven hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tsss...Ik vind het zalig weer zo.
ze zijn opgedroogdquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oh, trouwens... ik zie geen enkele bui aankomen op de radar? Ik dacht dat die meekwamen met die staart van Alex, maar moeten ze nog ontstaan??
Het is ook wel andere hitte dan in Kenia, of in mijn geval Indonesië, maar het zal m'n pret niet drukken hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je lijkt me pa wel, die loopt ookal dagenlang mij voor gek te verklaren omdat het zogenaamd heerlijk weer is. Ik hou van warmte én een zonnetje, maar dit is overdreven hoor!
Zelfs de altijd-vrolijk-zingende-rond-rennende-krantenjongen loopt stilletjes en langzaam, en die is Kenia gewend!
Gelukkig is je gevoel voor humor niet opgedroogdquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze zijn opgedroogdHet blijft toch nog 2 weken heet weer.
![]()
hier op mijn werk is het al sinds het begin van de warmte mooi 22 graden. Ideaal gewoon.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net maar even een jasje aangetrokken, het begint hier een beetje fris te worden namelijk.![]()
(nu de airco eindelijk ook aan de warmte gewend is werkt ie perfect. Wel vervelend als het morgen wat frisser wordt, dan duurt het ook weer een aantal dagen voor ie daar aan gewend is en mogen we weer truien dragen)
Nee dank je, dan krijgen we weer problemen net als vorig jaarquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze zijn opgedroogdHet blijft toch nog 2 weken heet weer.
![]()
vorig jaar heb ik vrijwel alles gemist doordat ik op vakantie was. Daar was het weliswaar ook zo warm, maar da's normaal.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dank je, dan krijgen we weer problemen net als vorig jaar
Zeker ideaal, alleen jammer van die klap in je gezicht als je 's avonds buitenstapt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier op mijn werk is het al sinds het begin van de warmte mooi 22 graden. Ideaal gewoon.
Check dit maar even:quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik vrijwel alles gemist doordat ik op vakantie was. Daar was het weliswaar ook zo warm, maar da's normaal.
Hier is het weer precies hetzelfde. Die warmteklap valt wel mee, mede dankzij de wind volgens mij. Ik moet af en toe een 'frisse neus' halen, hoewel die nu niet echt fris is natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker ideaal, alleen jammer van die klap in je gezicht als je 's avonds buitenstapt.
De sluierbewoling is hier in Tilburg trouwens weer helemaal weggetrokken. Ziet er weer stralend uit, maar de wind blijft....
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef DemonRage het volgende:
Soms zien we het gezicht van Alex...:
[afbeelding]
Hij ziet er niet zo aardig uit
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Wow vet!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
ik ken de links, ik heb toen genoten van de dreigende problemen hier, wees maar niet bang. Tijdens mijn vakantie is de stroom ook 4 keer uitgevallen, maar da's normaal daar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check dit maar even:
TenneT moet reservestroom inzetten
En: Zoutig water stroomt Rijnland binnen
hij's erg leuk!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Doe doe doe !!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wow vet!!!!!
Zo heb ik wat van het water, een waterdraak, een oliefant en zelfs een kikker, die kikker is echt geweldig ik post em zo wel even!
Met veel fantasie kan je er ook een paard inzien.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:38 schreef ondeugend het volgende:
In ieder geval een rijke fantasie !!![]()
That's oke
schitterend!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
wowquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:01 schreef Oom_Agent het volgende:
34 C ten oosten van Nijmegen (Kalkar Duitsland), tevens warmste plekje van West-Europa op het moment.
[afbeelding]
Vanavond Zeeland, morgen heel het midden en zuiden en noordwesten, en mogelijk morgen avond laat pas in het noord-oosten oosten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:20 schreef Marky-Boom het volgende:
Pff, hier eindelijk de hoge bewolking aangekomen. Tis hier dik 30 graadjes en we zitten gezzelig met zijn allen binnen. Hoe vordert het gebeuren in het weer? Wordt het vanavond of morgenavond?
Geen kans op vertraging door het Scandinavische hoog?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanavond Zeeland, morgen heel het midden en zuiden en noordwesten, en mogelijk morgen avond laat pas in het noord-oosten oosten.
Vertraging zal er zeker wel inzittenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:43 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Geen kans op vertraging door het Scandinavische hoog?
Even een ander vraagje: wat is de bron van jouw verwachting?
Whahaha geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:43 schreef DemonRage het volgende:
* SpeedyGJ heeft Alex cosmetisch verbeterd... ff wat intensiever gefotosoept:
[afbeelding]
Bedanktquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertraging zal er zeker wel inzitten
Bron: SpeedyGJ
Tja je moet toch wat om je niet te vervelen
Daarom juistquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt
Ik denk ook wel dat er sprake is van vertraging, het front schiet niks op en als ik de act.radarbeelden zie, lijkt het zelfs te verpieteren...
Leuk gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:52 schreef Leutje het volgende:
http://planet.nl/planet/feeds/weer2003/n_vandaag/meerdaagse.swf ook handig
Trouwens dit is niet waar hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:01 schreef Oom_Agent het volgende:
34 C ten oosten van Nijmegen (Kalkar Duitsland), tevens warmste plekje van West-Europa op het moment.
[afbeelding]
Zoals ik het al zeiquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanavond en de komende nacht blijven de buien in het zuidwesten actief, morgen komen ook het midden en zuiden aan de beurt. Lokaal kan veel regen vallen. Het oosten en noorden lijken zich morgen voor nog een zonnige en hete dag te kunnen opmaken, al drijft ook daar veel sluierbewolking over. In de gebieden met buien stijgt het kwik, afhankelijk van de hoeveelheid zon, tot waarden tussen 22 en 27 graden. In het oosten en noorden kan het kwik nog een keer tot een tropische 31 graden oplopen. Verder draait de wind in Zuidwest-Nederland naar het zuidwesten.
Waarschijnlijk ook in een airconditioned gebouw?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik werk in een perfect airconditioned gebouw. Buiten zal het wel 30 of 31 zijn. Mijn weerstation staat nog ergens in Eindhoven. Is nog onderweg dus..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook in een airconditioned gebouw?
[afbeelding]
Zie ook: http://www.knmi.nl/voorl/weer/aktueel.html
je vergeet de 57 graden in helmondquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Trouwens dit is niet waar hoor.
[afbeelding]
En hij staat??????????????????????????????????????????quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je vergeet de 57 graden in helmond
Speedy,quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eindhoven 22 graden?? Jah right!
Oke dan!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Speedy,
Mijn stationnetje werkt reeds!
En de 45 graden nu in noord-friesland? Prittig temperatuurtjequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hij staat??????????????????????????????????????????
NIET OP DE KAART![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hij staat??????????????????????????????????????????
NIET OP DE KAART![]()
Oeh hij trekt de rode bal!!... de beurt is aan het andere team.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oeh hij trekt de rode bal!!... de beurt is aan het andere team.
Nananana :pquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Zeker, heel keurigquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
om 20.00 was het in Eindhoven nog altijd 30.0°C, mijn station zag een 30.7°C staan. Toch een redelijk nette stand voor een station midden in de stad, niet?
Het is voor mij een beetje te, 25 graden is voor mij wel genoeg, met in de avond even een lekkere donderbuiquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:19 schreef Oss het volgende:
En wat vinden jullie van deze hitte?
Ideaal of liever minder warm?
Ach, in de winter loop ik te zeuren dat het zomer mag worden en in de zomer mag het weer winter worden. Maar toch vindt ik wel dat het ietsjes minder warm mag. Ach, vanaf woensdag wordt het wat koeler!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:19 schreef Oss het volgende:
Ik vind het prachtig.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:19 schreef Oss het volgende:
En ik vindt jouw niet wijs!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig.
Ja hier ook maar helpt niet veelquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Op dit moment is het lekker te doen. Alles staat nu tegen elkaar open
Hier (10km van de kust) is er nu een rustig briesje. Dat helpt welquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:25 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Ja hier ook maar helpt niet veel![]()
voor iedereen zijn eigen weer he.. tis nu 30.3 buiten en 33.0 binnen..quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
En ik vindt jouw niet wijs!![]()
![]()
Tja, ik las wel dingen over jouw en Indonesië (vandaar ook je naam denk ik) dus ik neem aan dat je wel hogere temperaturen bent gewend. Ikzelf, die nooit verder gaat dan frankrijk ben niks gewend. (jaaa ik geef het toequote:Op maandag 9 augustus 2004 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor iedereen zijn eigen weer he.. tis nu 30.3 buiten en 33.0 binnen..
vandaar mijn nick inderdaad. 33 graden is daar normaal, met uitschieters naar 37 in de laaglanden (dan merk je wel dat het heter is hoor). En waaieren? nah, als ik dat doe maak ik meer zweer dan gewoon stilzitten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:30 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Tja, ik las wel dingen over jouw en Indonesië (vandaar ook je naam denk ik) dus ik neem aan dat je wel hogere temperaturen bent gewend. Ikzelf, die nooit verder gaat dan frankrijk ben niks gewend. (jaaa ik geef het toe). Gelukkig heb ik een waaier!!!
![]()
33 graden is wel warmpjes...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vandaar mijn nick inderdaad. 33 graden is daar normaal, met uitschieters naar 37 in de laaglanden (dan merk je wel dat het heter is hoor). En waaieren? nah, als ik dat doe maak ik meer zweer dan gewoon stilzitten.![]()
ooh, ja, die's soms wel handig, als ik weer eens geen airco heb, en ik toch een tukkie wil doen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:36 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
33 graden is wel warmpjes...en waaieren? nee niet zo'n japans geval waaier ding, dit is zo'n superdeluxe westers geval, een automatische waaier
![]()
Daar ben ik het volkomen mee eens!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, ja, die's soms wel handig, als ik weer eens geen airco heb, en ik toch een tukkie wil doen.
Het lijkt er op dat het zuid-westen, zoals voorspeld, nog wel eens een bui kan krijgen..er ligt een buienlijn boven belgie - kanaal - Groot-B.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:53 schreef hellmondunited het volgende:
vanavond komt er nog niks, dat weet ik wel zeker![]()
Ben je nog wakker? hahaaquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het zuid-westen, zoals voorspeld, nog wel eens een bui kan krijgen..er ligt een buienlijn boven belgie - kanaal - Groot-B.
edit: laat maar, oud plaatje bekeken.
Waar ligt dat?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:17 schreef knep het volgende:
Heerlijk die warmte, geen fan of niks, je gewoon onderdompelen![]()
.
Alleen jammer van die regen op donderdag en vrijdag ik fiets dan net naar het Sauerland toe, wel van de buien af.
Iemand een idee wat voor weer ik dan tegemoet fiets ?
Duitsland. Is in de winter een langlaufgebiedquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
Heb ik nooit van gehoord![]()
Aha oke, ik schat buien met mogelijk onweer, ik weet het eigelijk niet echt goed te zeggen, aangezien die storing maar langzaam over ons heen komt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Duitsland. Is in de winter een langlaufgebied
Klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef CartWOman het volgende:
Groningen pas morgennacht of woensdag; klopt dat Speedy?
Dan kan ik morgen m'n zonnescherm nog laten zakken; het wordt hier nog erg warm begrijp ik.
Hmmz ik kan geen duits lol maar ja, die storing die over ons heen komt zal langzaam gaan, het is eigelijk moeilijk te zeggen wat het gaat doen als het duitsland binnen komt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:26 schreef Oom_Agent het volgende:
In Duitsland wordt het ook slecht weer:
Blabla
Klopt deze week wordt het zwaar weer daarquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef Againzender het volgende:
In Frankrijk geldt er voor een grote strook van noord naar zuid ook een waarschuwing voor zwaar onweer.
Amsterdam meldt:
Prima weer om buiten nog even wat te gaan drinken, tot straks dus
I know... *puf*quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt.
Rond de namiddag en in de avond is dat regengebied in het midden van het land.
Morgen nacht of woensdag komt pas het noorden en oosten aan de beurt.
En dat zal mogelijk wel eens hefig kunnen worden want de temp zijn morgen in het noorden en noordoosten mogelijk boven de 30 graden!!!
Heb al wat onweer meegapakt in Frankrijk dit jaar, en mijn vakantiedagen zijn zo goed als opquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt deze week wordt het zwaar weer daar.
Dus als je echt wil genieten moet je daar heen gaan![]()
Yep die waarschuwing geldt tot in de avond van 11 augustus.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef Againzender het volgende:
In Frankrijk geldt er voor een grote strook van noord naar zuid ook een waarschuwing voor zwaar onweer.
Amsterdam meldt:
Prima weer om buiten nog even wat te gaan drinken, tot straks dus
Laat ze maar lekker komenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep die waarschuwing geldt tot in de avond van 11 augustus.
Trouwens al lekkere onweerscomplexen boven de Golf van Biskaje:
[afbeelding]
Ik zal voor je duimen speedyGJ! Dan krijg jij ook eens een mooi portie onweerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt.
Rond de namiddag en in de avond is dat regengebied in het midden van het land.
Morgen nacht of woensdag komt pas het noorden en oosten aan de beurt.
En dat zal mogelijk wel eens hefig kunnen worden want de temp zijn morgen in het noorden en noordoosten mogelijk boven de 30 graden!!!
Thnx men, eindelijk eens iemand die me het guntquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:38 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen speedyGJ! Dan krijg jij ook eens een mooi portie onweer![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnx men, eindelijk eens iemand die me het gunt![]()
![]()
![]()
Veel succes morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:43 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]jij hebt het nodig!
ik vertrek morgen toch naar het zuiden dus ik ga er wel vanuit dat ik wat onweer meemaak!
thx! En nu maar even hopen dat ik de tent niet in een regenbui moet opzetten....quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Veel succes morgen
Ik zie het dinsdag nacht of woensdag wel
En vorig jaar hebben we gezien dat het inderdaad geen garantie is: het erg hete weer werd niet met een enorm onweer afgesloten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef diesel_boy het volgende:
Om nog even terug te komen of het niet TE heet is dit........mwoah![]()
Hoe heter het is, hoe groter toch ook de kans dat het wordt afgesloten met een paar (letterlijk) knallende dagen!!
Dat hoeft niet altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef diesel_boy het volgende:
Om nog even terug te komen of het niet TE heet is dit........mwoah![]()
Hoe heter het is, hoe groter toch ook de kans dat het wordt afgesloten met een paar (letterlijk) knallende dagen!!
Ik heb alleen het tegenovergestelde kunnen vinden. Over MCS'en die zodra de zon opkomt uitsterven, vanwege het wegvallen van het nachtelijk windmaximum. Zal wel door blijven zoeken naar het antwoord...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:31 schreef Againzender het volgende:
Aan de andere kant, we zien de laatste dagen ook steeds aan het einde van de nacht onweer ontstaan (Oom_Agent, had je daar nog wat over gevonden, ik heb nog niet alles terug gelezen)
Riskante tijd, rond dat tijdstip ligt de buienlijn over het midden van het land. Mits alles niet vertraagd wordt........ Maar het lijkt toch allemaal wat sneller te gaan op het moment..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:36 schreef Coelho het volgende:
Heb vandaag schilders over de vloer. Gaan ze het drooghouden (Apeldoorn) tot pak 'm beet 19.00 uur?
En regent het morgen de hele dag of zijn het dan ook slechts buien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:43 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Riskante tijd, rond dat tijdstip ligt de buienlijn over het midden van het land. Mits alles niet vertraagd wordt........ Maar het lijkt toch allemaal wat sneller te gaan op het moment..
[afbeelding]
Dat is nog niet helemaal duidelijk, men verwacht buien, maar het zou ook een aaneengesloten regengebied kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
En regent het morgen de hele dag of zijn het dan ook slechts buien?
Thanks, dan doe ik hier (Haren-Groningen) toch het zonnescherm maar niet naar beneden zometeen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:43 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar het lijkt toch allemaal wat sneller te gaan op het moment..
Jawel, denk het wel, mogelijk in de avond of begin van de nacht zal het onweer zich daar bevinden. Dat is ook een gunstige tijd voor (zwaar) onweer....... ( dit adhv de snelheid en trekrichting op het moment, maar het beste is om het vandaag allemaal in de gaten te houden)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thanks, dan doe ik hier (Haren-Groningen) toch het zonnescherm maar niet naar beneden zometeen.
Wat denk jij, Oom_Agent? Krijgen we zwaar onweer hier? Aangezien het hier nog tropisch wordt vandaag...
Will do.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Jawel, denk het wel, mogelijk in de avond of begin van de nacht zal het onweer zich daar bevinden. Dat is ook een gunstige tijd voor (zwaar) onweer....... ( dit adhv de snelheid en trekrichting op het moment, maar het beste is om het vandaag allemaal in de gaten te houden)
Eh...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
toevallig al iemand een radarcode?
Radarcode is voor weeronline.nl Dan kun je daar de radar volgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eh...
ik kijk hier wel vaak in dit topic, maar heb geen verstand van ut weer, maar onweer is kickuh...
Maar waar is die radarcode voor?![]()
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Radarcode is voor weeronline.nl Dan kun je daar de radar volgen.
Die verwachte radar is onzin, het stopt per direct met ontwikkelen, terwijl je duidelijk ziet dat het nog aan het ontwikkelen is. Plus dat er vanuit wordt gegaan van de laatste baan van dat ding, en niet van de gemiddelde baan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar als je op "verwachte radar" drukt, dan gaat alle neerslag voorlopig richting engeland en niet naar ons
* Doe een stapje naar voren, en 2 stapjes terug, zingtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:04 schreef diesel_boy het volgende:
Komt het nou door de radar op weeronline of verandert dat neerslaggebied om het kwartier qua neerslagintensiteit en vorm enzo??? vaag........
quote:Gebaseerd op satellietfoto van 0900 UTC
Actuele weeritems
Wind
HiR06/UKRM en EC00 goede analyse, evolutie weinig verschillend dus
betrouwbaar, gradient halveert na 12 UTC. Nu nog waarschuwing voor
watersport en kleine scheepvaart en kustseinen van kracht.
Temperatuur
KTG/ HiR06 vrijwel gelijk. Tmax =23-31 C,Tmin vannacht rond 18 UTC
Tmax morgen 22-25 C
Mist
Kans op postfrontale mist , vooral in kustgebieden.
Opmerkingen
Eur. comp. radar incl.
======================================================================
Satrep guidance:
WCB: [5301E] Spaanse pluim voor front met hoogste thetaw-pluim.
WF SHIELD: [5408W] WF in WA en langs thetaw850=16 C (ECMWF00)
info: [4903E] In karakteristieke PV(A) aan linker uitgang jet , radar
en obs geven max. neerslagintensiteit
Oke ik ga de uitdaging maar aan dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:19 schreef AcidTrance het volgende:
Ingeval van NO kan je ze gewoon open laten![]()
Als het schade van de hitte betreft... dan moet je achter een bejaardetehuis die stapel lijken gaan fotograferen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke ik ga de uitdaging maar aan dan.
Foto's van de eventuele schade zal ik posten hier
Dat is nog maar het begin en die wolken zitten nog in de warme lucht, ik denk als echt de koude lijn over ons land trekt we wel wat kunnen verwachten hoop ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:33 schreef diesel_boy het volgende:
Dat hele neerslaggebeid lijkt te verpieteren in de laatse neerslaggebieden!! Je kan er geen pijl op trekken gewoon dit weer.......
Je kan het gerust open houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Oke jongens help me eens even...
Ik twijfel of ik de ramen moet sluiten als ik zo naar mijn werk vertrek... halverwege de avond ben ik weer thuis.
Wat denken jullie ? Regio NO
Dat kan jij mooi vergetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:41 schreef DemonRage het volgende:
Hopelijk tegen de avond... rond 18:00u ofzow, da's gewoon het ideale moment
In het midden en zuiden zal het niet echt zwaar worden met de onweer, in het noorden kan het wel eens heftig worden aangezien daar weer de 30 graden wordt berijkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Of het gaat misschien allemaal wel meevallen.... Gewoon alleen bewolking, een verdwaalde spat regen en de temp naar beneden...![]()
Je moet even geduld hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:48 schreef Robje23 het volgende:
Word het nog wat met de onweer of is het zoals gewoonlijk een paar druppels geen onweer?
dat moet een leuke grafiek worden als ik vanmiddag laat thuis benquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Zo te zien wordt het nergens meer wat, de koelere lucht mengt zich zonder enige wanklank met de warmere lucht. Het is blijkbaar toch te droog in de bovenlucht. Bovendien zit er geen dynamiek in, alles gaat erg langzaam. Nee......ik zie het treurig in. De temperatuur is in Nijmegen, door toenemende bewolking en wind alweer 3 graden gezakt van 29.5 naar 26.5 en dalend. In Brussel is het zelfs 18 graden........
Wel lekker koel windje.......
Whehehehe en dan ineens in het noorden een compleet noordweer met gevolg, een dikke rampquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Zo te zien wordt het nergens meer wat, de koelere lucht mengt zich zonder enige wanklank met de warmere lucht. Het is blijkbaar toch te droog in de bovenlucht. Bovendien zit er geen dynamiek in, alles gaat erg langzaam. Nee......ik zie het treurig in. De temperatuur is in Nijmegen, door toenemende bewolking en wind alweer 3 graden gezakt van 29.5 naar 26.5 en dalend. In Brussel is het zelfs 18 graden........
Wel lekker koel windje.......
Hier ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:28 schreef DemonRage het volgende:
De wind is wel lekker aant aantrekken
* SpeedyGJ sabbelt ondertussen aan een lekker Festini perenijsje
En het is een hele warme wind ook, temperatuur schiet hier gelijk naar 30 graden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:28 schreef DemonRage het volgende:
De wind is wel lekker aant aantrekken
* Againzender sabbelt ondertussen aan een lekker Festini perenijsje
Overal lijkt het wel 30 gradenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
En het is een hele warme wind ook, temperatuur schiet hier gelijk naar 30 graden!
Is al eerder gepostquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:43 schreef mazaru het volgende:
Afgelopen nachten warmer dan ooit
DE BILT - De minimumtemperatuur is de afgelopen nachten nog nooit zo hoog geweest sinds de metingen vanaf 1901. Dat meldt het KNMI dinsdag.
Op 9 augustus werd in De Bilt 's nachts een minimumtemperatuur van 20,8 graden gemeten. Hiermee is het record van 22 juli 1925 (20,6 graden) gebroken.
De wind is volgens het weerinstituut de oorzaak van het record. Die blijft ook 's nachts warme lucht aanvoeren.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)type=nieuws&id=73774
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is al eerder gepost
Het maakt niet uit alleen die getallen kloppen voor geen meterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer te laat!
![]()
Het activeert ook weer een beetje (vooral bij Maastricht):quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:40 schreef leviathanfd het volgende:
Klokslag 13:30 begon het hier te regenen en flink ook! Nog geen onweer.
Temperatuur is gedaald van 30 naar 25.5 nu.
Idd maar dat zegt niks, als de lucht zo droog is en blijft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het activeert ook weer een beetje (vooral bij Maastricht):
[afbeelding]
En die wind blijft voorlopig uit het zuid-oosten komen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd maar dat zegt niks, als de lucht zo droog is en blijft.
Zolang de wind uit het zuid-oosten komt
De hele week komt de wind uit het Zuid-westen/Zuid/Zuid-oosten waaien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:04 schreef Zowy het volgende:
[..]
En die wind blijft voorlopig uit het zuid-oosten komen?
Das lekker voor de plantenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
een collega in M'tricht gaf me behoorlijke neerslag door vanuit het Centrum.
Duidelijk, dank je welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De hele week komt de wind uit het Zuid-westen/Zuid/Zuid-oosten waaien.
Zuid-oost is ongunstig voor de buien, maar als de wind 1maal naar het Zuid-Westen draaid dan heb je onweersbuien (mits de temp beetje willen mee werken)
ik hoop het in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen kan in het westen mogelij zeer veel regen gaan vallen!
Vrijdag krijgen we te maken met onweersbuien.
Zondag zal het droger worden en mogelijk weer stijgende temp
Lekker verfrissende buitje over je heenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
in Eindhoven wordt het trouwens donkerder. We houden het vast niet lang droog nu. Damn. ik heb niet eens een jas bij me, en ik moet straks terugfietsen.
Oke danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:09 schreef Zowy het volgende:
[..]
Duidelijk, dank je wel![]()
Mijn verwachtingen komen altijd uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoop het in ieder geval.
nou, tegen die tijd hoop ik dat het weer droog is eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lekker verfrissende buitje over je heen
Wie wil dat nou niet
Tot en met maandag 20 tot 23 graden en (volgende week) dinsdag weer tot 28 in het binnenland. ( zoals de laatste uitdraai weer laat zien, maar mogelijk kun je dat met een korreltje zout nemen)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen kan in het westen mogelij zeer veel regen gaan vallen!
Vrijdag krijgen we te maken met onweersbuien.
Zondag zal het droger worden en mogelijk weer stijgende temp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |