SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De schoonmaakscene.. Ik ben het dan ook wel met de mensen eens die vinden dat de verhaallijn rondom Sara het beste was. En in tegenstelling tot bij Tijn wekte zij bij mij wel ontzettend veel sympathie op. Vooral als ze bij de TV-zender komt. En ook haar bejaarde vriendinnen. Het is gewoon een erg creepy sfeertje wat ze om die Sara weten te bouwen. En dat vind ik heel erg knap.
Jennifer Connelly. Wat een prachtige vrouw. Wat een tragisch personage. Je zou aan de drugs willen om bij haar te kunnen zijn, maar tegelijkertijd wil je door haar helemaal niet aan de drugs. Samen met Nicole Kidman vind ik haar toch wel een van de beste actrices van de laatste tijd. En dat bewijst ze in deze film maar al te goed.
Darren Aronofsky. Die herhalende snuif/spuit/slikscenes zijn echt goed. Sowieso zijn hele gefilm en hoe alles door elkaar loopt vind ik erg geslaagd. Ik blijf erbij: Pi vind ik beter. Maar toch. Je ziet aan beide duidelijk dat ze van dezelfde hand komen. En dat is toch knap..
Jared Leto was ook heel goed, maar dat deed me toch minder dan de rest. Ook al was die gapende wond in z'n arm ook niet prettig om te kijken.
Dat oude vrouwtje kreeg dus een oscar nominatie door een plat rolletje te spelen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:08 schreef Savonarola het volgende:
De karakters zijn zo plat als een dubbeltje
Ik weet het niet meer, maar het was wel het punt waar de mensen het meeste moeite mee haddenquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat was het nou ookalweer?
1. No red meat.
2. No refined sugar.
3. ???
3. No sexquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat was het nou ookalweer?
1. No red meat.
2. No refined sugar.
3. ???
Toffe avatar en ondertitel!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:46 schreef Thomas B. het volgende:
Ik keek em voor het eerst toen ik kneiterstoned was... dan is ie echt eng
Heb em nu op dvd en ga em binnenkort wel weer is kijken.
whahaquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toffe avatar en ondertitel!
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:11 schreef Thomas B. het volgende:
whaha
Dit is toch toeval neem ik aan??
De website is in het begin een beetje in dezelfde stijl als de dvd.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:06 schreef kiw het volgende:
de site is trouwens echt te gruwelijk, net zo bizar bijna als de film. voor zover een webiste bizar kan zijn
www.requiemforadream.com
iddquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De website is in het begin een beetje in dezelfde stijl als de dvd.
Daar is het menuutje ook net alsof je naar een homeshopping programma zit te kijken ...
oew ik ga effe kijken... heb de dvd pas sinds vandaag dus ik moet de extra's allemaal nog zienquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:49 schreef kiw het volgende:
[..]
idd
maar je moet verderklikken. bij het stuk over sara ga je echt schrikken (tenminste ik deej dat)
Hier kun je de CD kopenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef Hepyro het volgende:
* Hepyro geeft even een heel klein schopje...
Weet iemand trouwens hoe ik aan de officiële soundtrack kan komen van deze film en zo ja, waar ik die kan kopen? (Oja, graag ook de namen van de nummers die in de film voorkomen, ik heb namelijk geen flauw benul)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb hem gezien ik vond hem echt super gaaf gemaakt, btje in de stijl van donnie darko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dan heb ik m lang geleden al ooit gezien.
Muziek vind ik briljant, reden genoeg om de film nog een keer te gaan zien....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Heb je deze film dan nog nooit gezien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:30 schreef Shogo het volgende:
Gaat hem denk ik wel kijken wil deze al een lange tijd zien.
Nee nooit gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je deze film dan nog nooit gezien?
Schaam jezelf, maar als je nu in een blije stemming verkeert, zou ik de film niet kijken.
Ook niet kijken wanneer je depressief bent of onder invloed van drugs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |