Jij wilt ook nog iets in augustus regelen? Of is dat van de baan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:05 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat nog steeds..
z.s.m.!quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij wilt ook nog iets in augustus regelen? Of is dat van de baan?
Dat is prima, maar dan zal ik er niet bij kunnen zijn. Ik heb echter de indruk dat sommigen daar geen bezwaar tegen hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2004 08:11 schreef livEliveD het volgende:
Jij wilt ook nog iets in augustus regelen? Of is dat van de baan?
Behalve spam nietsquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Iteejer -> mail op je Fok! mail
Neuh . stuur anders ff een mail naar mij, dan heb ik je normale adresquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Behalve spam niets
Of je moest het mailtje van qu63 aant begin van de ochtend bedoelen..?
Ik kan zelf niet mee. Ik ben op vakantie de rest van de maand (Das althans de bedoeling als ik iets last minute kan vinden maar dat komt vast goed). September is voor mij een goede keuze en het lijkt me juist ok als je meegaat danquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:50 schreef iteejer het volgende:
Dat is prima, maar dan zal ik er niet bij kunnen zijn. Ik heb echter de indruk dat sommigen daar geen bezwaar tegen hebben![]()
Die eeuwige drang tot aggressie en conflict begint me een beetje tegen te staan hier; zoals ik er nu over denk cancelen we de hele handel en zoekt iedereen het maar lekker zelf uit.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:31 schreef livEliveD het volgende:
September is voor mij een goede keuze en het lijkt me juist ok als je meegaat dan
Er zijn zeker een stel anderen die er ook het nodige van af weten, en nog veel meer die uberhaupt de moeite van het ontmoeten waard zijn. Als is dat laatste niet echt de intentie van een Solse Gat-meet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef livEliveD het volgende:
Zelf probeer ik buiten alles te blijven en negeren werkt vaak erg goed![]()
Ik ben eventueel wel geinteresseerd, kom uit de buurt van Alkmaar....quote:In het vorige topic schreef ReCreative het volgende:
Ik ben sowieso van plan nog een keer 's nachts heen te gaan, waarschijnlijk in augustus. Mensen die met mij mee willen kunnen dan natuurlijk mee, ik heb zelf iig twee plaatsen vrij in mijn 306 vanuit regio Alkmaar . Als er uit andere richtingen nog mensen mee willen, dan kunnen we een afspreekpunt afspreken.
Niet dat ik niet òòk met de "grote" meet mee wil, maar als ik toch naar die contreien ga en omdat ik de weg weet, kunnen we net zo goed een soort meetje organiseren .
Ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:16 schreef Oversight het volgende:
* Mirage blaast wat frisse lucht door Iteejers monitor *
ga lekker alleen naar het solse gat, buiten forumpje om ! Dan is er niemand behalve een verdwaalde voorbijganger die conflicten zoekt... en het conflict dát die voorbijganger zoekt is niet met jou maar met de wegwijspaddestoeltjes... of met degene die ze niet geplaatst heeft op de plek waar de voorbijganger ze wil![]()
Het is natuurlijk ontzettend leuk om een meet ver van te voren te plannen..
Het is een goed idee om de meeters te splitsen als het een groot aantal betreft.
Punt is zoals we zien hóe splitsen we ?
Lootjes trekken is zoals jij ook al opperde ook niet "je van het".
Misschien moeten we het gewoon aan het toeval/lot... of eigenlijk de agenda´s ! overlaten.
Als er een datum geprikt wordt laten we die vallen in de 1e maand die hierop volgt.
Een groot deel zal dan andere afspraken hebben of het gewoon te kort dag vinden om andere reden.
Dít maakt dat een groot deel afvalt.
De volgende meet gebeurd gewoon op exact dezelfde wijze.
De agenda´s beslissen dus gewoon wie er met wie in een bos zit.
( mij zal het namelijk worst wezen, het is ook leuk om niet van te voren "uitgekozen" mensen te ontmoeten, dit kan heel frisse / nieuwe meets tot stand brengen. )
We zouden het een keer kunnen proberen natuurlijk...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef purplerose het volgende:
Mja, ik denk toch dat het handigste is wat Mirage zei, het gewoon aan de agenda's overlaten. Kan je die datum niet, jammer, er komen nog wel meer data's. Er is altijd wel iemand die erheen wil
Thank you, Captain Obviousquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:00 schreef livEliveD het volgende:
Het kan of het kan niet. Ja volgens mij dek je dan wel alle mogelijkheden![]()
![]()
Ja, er stond echt een klooster.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef ReCreative het volgende:
[afbeelding]
Het kleine Solse Gat
Een paar dagen geleden ben ik weer naar het Solse Gat geweest. Niet specifiek voor het gat alleen nu, maar ook voor de directe omgeving. Even zuidelijk van het gat is een tweede gat, iets kleiner maar niet minder bijzonder. Ten oosten van het gat liggen ook nog een aantal grafheuvels waar de sfeer bijna 'uplifting' is.
Ik heb sterk het idee dat ik daar iets 'mis', dat er puzzelstukjes niet aanwezig zijn in mijn kennis. Die omgeving, al die bijzondere plekken. De bijna systematische ordening van de dorpen er om heen...
Mijn vraag is eigenlijk of iemand historische informatie of onderzoeken heeft, die over het Solse Gat gaan en de historie. Er is een leycentrum, of er zijn meer centra, zoveel is duidelijk, maar er is een òòk sfeer van een enorme historie daar, dat kan niet anders. Stond er idd een klooster? Was er een nederzetting? Heiligdommen? Kan iemand mij helpen? Internet helpt me weinig verder (and i quote: 'het Solse Gat is een gat in het bos').
Nah ja, een klooster - een eigendom van een klooster, kan ook een houten kerkje geweest zijn. Is niet helemaal duidelijk allemaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Ja, er stond echt een klooster..
Maar ik zal iteejer eens op jouw post wijzen, want hij weet er heel veel vanaf én hij kan er heel mooi over vertellen..
We moeten idd nog een datum prikken, denkbaar zou zijn dat een deel er al eerder heen gaat, bij daglicht, dan ff ergens een happie eten en dan de rest oppikken.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:13 schreef Faithy het volgende:
overigens: bestaat de mogelijkheid om er bij daglicht al heen te gaan zodat ik (en misschien andere fotoverslaafden) wat 'bij dag foto's' kunnen maken?
't is geen moeten hooranders ga ik zelf wel van te voren, maar misschien dat er meer geinteresseerden zijn
Als je ongesteld bent schijnt kaartlezen beter te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:05 schreef Faithy het volgende:
omdat ik in mn eentje in de auto geen kaart kan lezen![]()
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:35 schreef machiavezistme het volgende:
ik wil me aanmelden bij deze als dat mogelijk is ...............ik ben skeptisch maar niet blind als je snapt wat ik bedoel
Mijn wichels bevestigen iig een bouwwerk, waarschijnlijk een klooster van vòòr 800 maar dat weet ik nog niet zeker. Met name het jaartal lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:19 schreef iteejer het volgende:
Nah ja, een klooster - een eigendom van een klooster, kan ook een houten kerkje geweest zijn. Is niet helemaal duidelijk allemaal.
Dat heb ik gelezen jaquote:Die grafheuvels zijn er idd ook ja. En dat 'kleine solse gat' - in één van de voorgaande solse gat topics is te zien hoe Ravenous onderuit gaat in dat kleine solse gat. Nah ja, waar ging ze niet..
Overdag ook, onheilspellend. Afstotend ervaar ik meer op andere plekken.quote:Dat kleine gat zit trouwens in een gebied wat door velen als onheilspellend en afstotend werd ervaren, snachts dan.
Heeft iteejer ook nog wat links? Want RC heeft al lopen spitten...quote:Iteejer heeft er idd heel mooi over verteld, in meerdere oude topics hierover.
Beter zoekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef ReCreative het volgende:
Heeft iteejer ook nog wat links? Want RC heeft al lopen spitten...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar waar ben je zo skeptisch over?
Nou ik heb nooit echt duidelijke verhalen gehoord van eerdere meetings wat speelde zich er toen af is er toen iets gebeurd zo ja wat?
nou in eerste instantie over het verhaal een klooster dat wegzakt omdat monniken zich misdroegen werden ze gestraft klinkt meer in mijn oren als een mythe.
ten tweede over jullie ervaringen als je belevenis heel intens is op dat moment je let op alles wat er gebeurd dan zul je snel eigenaardige verschijnselen opmerken en je zult ervan overtuigd zijn omdat je medestanders hebt die deze verschijnselen bevestigen. Samen ben je het vlugger eens normaal negeer je die dingen of merk je ze niet op
maar ik ben benieuwd toen ik jonger was ging ook altijd samen met een goede vriend door de bossen lopenmet een fototoestelwant we hadden dan vreemde lichten gezien snachts of een rare cirkel tusssen de bossen en we waren er heilig van overtuigd dat het waar was.....
eenmaal ouder geworden wist ik dat die lichtte van 1 of andere atractie ofzo waren ergens in een dorp war het kermis of 1 of andere festival was.....
Ik wil gewoon mee kijken hoe jullie zoiets benaderen lijkt me reuze intressant.
Owjah ik ben ervan overtuigd dat er meer tussen hemel en aarde is!!!!!
maarhoe en op welke manier tjah....................
same, ben dus wel een newb maar fear not, ik heb geen patserige telfoons of auto's.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:14 schreef Xitami het volgende:
25 september &/of 2 oktober lijkt me ook een leuke *aanmeldt*
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:56 schreef MUUS het volgende:
25 september wordt het dus?
Dan kan ik..
Klinkt geschikt enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:56 schreef MUUS het volgende:
25 september wordt het dus?
Dan kan ik..
Hoe laat gaan we?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:03 schreef iteejer het volgende:
[..]Dan ga je dus mee
Je moet zelfs, Truth-mod zijnde
Shit, ik zie net dat ik die dag mijn haar moet wassen en de honden moet uitlaten!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga ook mee.
Oh, das waar ik, ik moet dan een brief posten - kan dus ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:09 schreef MUUS het volgende:
Shit, ik zie net dat ik die dag mijn haar moet wassen en de honden moet uitlaten!
ooow het Solse gat? nee, dan moet ik naar een begrafenis. Van wie weet ik niet, daar zorg ik tzt wel voorquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga ook mee.
is dat de kant op, waar ik ..nou ja je weet welquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:19 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat kleine gat zit trouwens in een gebied wat door velen als onheilspellend en afstotend werd ervaren, snachts dan.
Ja daar waren we naar op weg jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:56 schreef Bolletje... het volgende:
is dat de kant op, waar ik ..nou ja je weet wel
Overigens ik ga nog steeds mee offcourse
He bah, zie je wel dat t niet aan mij lagquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja daar waren we naar op weg ja
De zwijntjes in het bos praten nu nog over een groot gillend spook wat daar tussen de bomen liep..quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:25 schreef Bolletje... het volgende:
He bah, zie je wel dat t niet aan mij lag
Zo hard gilde ik nou ook weer nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
De zwijntjes in het bos praten nu nog over een groot gillend spook wat daar tussen de bomen liep..
25 september is bij mij nog steeds blanco. Als ik gewenst ben doe ik graag meequote:Op maandag 20 september 2004 17:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
25 September? Dan kan ik wel ff snel controleren.
Ziet er naar uit dat het erg regenachtig gaat worden.quote:Op maandag 20 september 2004 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Als het redelijk tot mooi weer is zit ik het hele weekend in Friesland. Als het triest en somber wordt, wil ik misschien wel mee naar het Solse Gat.
ach wat jammer.. ik kan je anders wel ergens oppikken hoor, als dat helpt..?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Natalie het volgende:
Plannen zijn gewijzigd. Waarschijnljk zit ik zaterdag in Utrecht, en denk niet dat ik fit genoeg ben om er nog een avond/nacht bij aan te plakken.
Vind het erg jammer. Maar gezondheid gaat even voor
Idd jammer ja. Maar je gezondheid is wel belangrijker.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Natalie het volgende:
Plannen zijn gewijzigd. Waarschijnljk zit ik zaterdag in Utrecht, en denk niet dat ik fit genoeg ben om er nog een avond/nacht bij aan te plakken.
Vind het erg jammer. Maar gezondheid gaat even voor
jammer, maar het zij zo. Volgende keer beter...quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:43 schreef iteejer het volgende:
Maw, het heeft mi weinig zin deze meet door te laten gaan helaas. Het weer werkt te weinig mee. Ik ben er geweest vandaag, het is nu al een grote modderbad. Het weekend zal dat eerder erger dan minder erg zijn...
En ik neem aan dat de meet duurt tot het ochtendgloren?quote:Op zondag 7 november 2004 16:02 schreef Viperdesign het volgende:
De avond/nacht van 13 op 14 november? Of anders 20 op 21 november?
Daar hoef je niet op te rekenen.quote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef ttboy het volgende:
En ik neem aan dat de meet duurt tot het ochtendgloren?
Vast wel, maar ook een heleboel die het niet kan schelen. En eerlijk gezegd vind ik het ook wel best zo'n 'natuurlijke selectie'. Dat houdt de groep beperkt.quote:Op zondag 7 november 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:
maar zouden veel mensen het niet te koud vinden?
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 7 november 2004 16:19 schreef Ravenous het volgende:
Vast wel, maar ook een heleboel die het niet kan schelen. En eerlijk gezegd vind ik het ook wel best zo'n 'natuurlijke selectie'. Dat houdt de groep beperkt.![]()
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef Elin het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud aan..
Moet alleen van ver weg komen dus misschien kan ik het laatste eind met iemand meerijden? ik heb namelijk geen idee hoe ik er moet komen.
Kou is voor mij ook geen probleem, ik doe gewoon 346 truien aanquote:Op zondag 7 november 2004 22:55 schreef livEliveD het volgende:
Door een beetje kou laat ik me niet tegenhouden. Luxeprobleem
Je snuift teveel wierrook dude ...quote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef ttboy het volgende:
Als ik trouwens foto's bekijk van voorgaande meets bij het Solse Gat merk ik op vrijwel alle foto's vreemde lichten.
Regen en 346 truien is ook geen pretje tenzij je de hele week in de sportschool staatquote:Op zondag 7 november 2004 22:57 schreef ReCreative het volgende:
Kou is voor mij ook geen probleem, ik doe gewoon 346 truien aan. Bij regen wordt het wel een modderige boel daarzo
Vertel eens, wat is er zo bijzonder in het solse gat? In Heel Nederland kom je bossen tegen waar een soort van gat inzit. Ik ben er 1 keer geweest, maar ik kreeg geen antwoord van de bomen terug hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 22:55 schreef livEliveD het volgende:
Door een beetje kou laat ik me niet tegenhouden. Luxeprobleem
Nou, ik denk dat het de paddo's waren, wierook heeft geen effect meer bij mij helaas..quote:
De eerste keer dat ik er geweest ben ervaarde ik een enorme rust. Dat was echt opvallend voor mij. Daarnaast worden er idd wel 'rare' dingen gezien. Niet door mij maar ik maak zelf nooit echt wat mee op dit gebiedquote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Vertel eens, wat is er zo bijzonder in het solse gat? In Heel Nederland kom je bossen tegen waar een soort van gat inzit. Ik ben er 1 keer geweest, maar ik kreeg geen antwoord van de bomen terug hoor.
Nou het solse gat midden in de winter is ook niet echt de ideale plek om dit soort gesprekken in gang te brengen en te houden. Volgens mij kun je beter ergens centrall een rustig cafeetje uitzoeken en praten over het paranormale. Lijkt me veel gezelliger.quote:Op zondag 7 november 2004 23:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er geweest ben ervaarde ik een enorme rust. Dat was echt opvallend voor mij. Daarnaast worden er idd wel 'rare' dingen gezien. Niet door mij maar ik maak zelf nooit echt wat mee op dit gebied![]()
Aan de ene kant is het leuk om mensen te spreken die je voor de rest alleen virtueel spreekt en het dan over onderwerpen te hebben die je allemaal ergens interesseert (voor open staat). Aan de andere kant is de plek op de een of andere manier bijzonder en het is een geschikte lokatie (een plek in groningen is een stuk lastiger voor de meeste zeg maar).
Mja de ene meet sluit de andere niet uitquote:Op zondag 7 november 2004 23:13 schreef ArmaniMania het volgende:
Nou het solse gat midden in de winter is ook niet echt de ideale plek om dit soort gesprekken in gang te brengen en te houden. Volgens mij kun je beter ergens centrall een rustig cafeetje uitzoeken en praten over het paranormale. Lijkt me veel gezelliger.
brabant...quote:Op zondag 7 november 2004 22:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan?
Ik ben ook wel in voor een "gewone" meetquote:Op zondag 7 november 2004 23:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja de ene meet sluit de andere niet uit
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Een solse gat meet heeft voorheen gediend als gelegenheid om deze plek bij uitstek te ervaren en er gedachten over uit te wisselen. Ik hoop dan ook niet dat er mensen komen die uitsluitend komen voor de gezelligheid en wat te kletsen.quote:Op zondag 7 november 2004 23:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nou het solse gat midden in de winter is ook niet echt de ideale plek om dit soort gesprekken in gang te brengen en te houden. Volgens mij kun je beter ergens centrall een rustig cafeetje uitzoeken en praten over het paranormale. Lijkt me veel gezelliger.
jij als doorgewinterde solse gat fanaat komt altijd welquote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens
25 december zul je weinig mensen meekrijgen denk ik. Verder maakt het mij weinig uit.
Behalve als ik jou en een complete filmploeg daar laat staanquote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef Ravenous het volgende:
jij als doorgewinterde solse gat fanaat komt altijd wel![]()
Wou je daar op een luchtbed gaan liggen oid?quote:Op zondag 7 november 2004 23:39 schreef newsman het volgende:
lekker warm bedje met een biertje of een wijntje erbij, boekje erbij zalig.
Brabant is grootquote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Elin het volgende:
brabant...
er is idd een groot verschil tussen soldaten en officieren.Dus leef daar maar mee.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wou je daar op een luchtbed gaan liggen oid?
Als ik kom, ga ik sowieso met eigen auto, dus ik kan je eventueel wel oppikken als je wlt. Mijn vertrekpunt is Eindhoven.quote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Elin het volgende:
brabant...
Die datum kan ik wel...is er al bekend of de groep in tweeën gesplitst moet worden (hoopt het niet)?quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Viperdesign het volgende:
20/21 november dan maar? Als iedereen alleen maar blijft roepen komt er (weer) niets van.
Dan ben ik wellicht verhinderd. Nou ja, ik zou idd verhinderd zijn, maar ik weet niet of dat nog door gaat.quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Viperdesign het volgende:
20/21 november dan maar? Als iedereen alleen maar blijft roepen komt er (weer) niets van.
Momenteel niet. Maar dat ligt eraan hoeveel volgelingen we hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef ttboy het volgende:
Die datum kan ik wel...is er al bekend of de groep in tweeën gesplitst moet worden (hoopt het niet)?
Wanneer weet je meer? Wel handig als je meegaat als Solse gat kenner zijnde.quote:Op maandag 8 november 2004 20:21 schreef iteejer het volgende:
Dan ben ik wellicht verhinderd. Nou ja, ik zou idd verhinderd zijn, maar ik weet niet of dat nog door gaat.
Dat splitsen levert chronische paniek op. We kunnen tuurlijk ook met een grotere groep gaan, en die ter plekke opsplitsen in twee groepjes. Waarbij het dan niet de bedoeling is om naar elkaar te gaan loepen joelen in dat gat.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:45 schreef Viperdesign het volgende:
Momenteel niet. Maar dat ligt eraan hoeveel volgelingen we hebben.
Een ander crewlid, ook in het bezit van een ruime Opel, heeft haar Opel recentelijk op weg naar een meet tot puin gereden. Ik heb haar toen opgevist, het ding was total-loss. Dus of dat nou een goed teken is...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:45 schreef Viperdesign het volgende:
En bezitter van een ruime Opel.
Staat in de schuur te roestenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:51 schreef iteejer het volgende:
Heb je die scooter nog?
Zatquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef Xitami het volgende:
Als er nog ruimte is... wil ik ook wel mee.
Die datum sytaat nog niet vast hoor, ik kan dan iig vermoedelijk ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:20 schreef Elin het volgende:
Ik moet me afmelden.. kan niet op 20/21 november, wel het weekend erop of ervoor ,maar dan precies niet... jammer
Er zijn anders ook nog genoeg andere stukken bos in nederland waar het een en ander te vinden valtquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:21 schreef Xitami het volgende:
het gat zelf (hoewel het nog steeds interessant is), heb ik op zich wel gezien
5/6 december?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:09 schreef Ravenous het volgende:
Is 5/6 december anders een optie? Of zitten hier nog veel mensen die in de goedheiligman geloven?
Muusje ga je dit keer ook weer mee?
Sorry ik bedoelde natuurlijk 4/5 december van zaterdag op zondagquote:Op donderdag 11 november 2004 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
5/6 december?
Zondag op maandag?
Iemand anders een idee voor een bepaald weekend in december? (hoewel het natuurlijk best een drukke maand is..)
Ja, alleen geen Iteejers in die bossenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:16 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Er zijn anders ook nog genoeg andere stukken bos in nederland waar het een en ander te vinden valt
![]()
Jaquote:Op donderdag 11 november 2004 20:16 schreef Viperdesign het volgende:
Nog tegenstanders voor de avond/nacht van 27 op 28 november ?
Lynx666 en Ik kunnen zws niet op 4/5 december.quote:Op maandag 15 november 2004 11:23 schreef Ravenous het volgende:
Een meerderheid gaat voor 4/5 december?
Lijstje maken maar dan?
Wie gaan er op de nacht van 4 op 5 december de bossen op de Veluwe onveilig maken?
ttboy
Alicey
Mirage
livEliveD
Viperdesign
Iteejer
Ravenous
Shark.bait
Recreative
Cynix
Nathalie
??
lijst gaarne zelf bijwerken indien je er nog tussenmoet of juist ertussenuit wil
Zéker weten !quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:08 schreef Faithy het volgende:
overigens: Mirage, als je nog zin hebt om tegen die tijd een keer (samen) te gaanhou ik me daar nog steeds voor beschikbaar
![]()
Op die manier blijven we uitstellen :\.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef Natalie het volgende:
Wie weet is het een idee om anders een datum voor januari oid te opperen?
In Den Haagquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:46 schreef livEliveD het volgende:
Mss kan ik wel iets regelen. Waar woon je ongeveer?
Leukquote:Op woensdag 17 november 2004 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zéker weten !![]()
![]()
Ik ben ongeduldig. Mail eens?quote:Op maandag 29 november 2004 12:38 schreef livEliveD het volgende:
Yep ik snap
Mss kan ik de cd's aan Iteejer meegeven?
Kon het niet latenquote:Begrippen:
Verstuurder: Degene die zich kan identificeren als livEliveD op forum.fok.nl
Gemailde: Degene die zich identificeert als MUUS op forum.fok.nl
Content: Informatie verstuurd van de verstuurder naar de gemailde
Bepalingen:
De gestuurde is nergens voor verantwoordelijk en heeft het recht om eventuele geleden schade door het versturen van de content te achterhalen op de gemailde.
Indien blijkt dat gemailde content verstrekt aan derde of informatie achterlaat bij publiek toegankelijke bronnen dan kan de verstuurder besluiten om een dwangsom in te dienen van maximaal 500.000 euro die binnen 2 weken na indienen betaald zal moeten zijn door de gemailde aan de verstuurder.
De verstuurder houdt zich het recht voor om gesuggereerd mailcontact te allen tijde te ontkennen.
De gemailde is zich bewust van het risico dat verbonden zit aan het lezen van de inhoud en kan eventuele medische/juridische kosten niet achterhalen op de verstuurder.
De gemailde geeft aan zelf om de content gevraagd te hebben.
Akkoord/niet akkoord
Geeft zo'n mist nou niet een extra dimensie aan juist een SG meet?quote:Op zondag 5 december 2004 11:40 schreef Ravenous het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet geweest ben. Heb je die mist gezien? Daar moet je dan mee op de grond zitten brrrr
extra dimensie?quote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geeft zo'n mist nou niet een extra dimensie aan juist een SG meet?.
Als je weer zo'n glijer maakt als de vorige keer wel jaquote:Op zondag 5 december 2004 20:37 schreef Ravenous het volgende:
[..]
extra dimensie?![]()
kouwe reet misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |