Het is zo ontzettend........helemaal.............jouquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:23 schreef just me het volgende:
ik voel me eigenlijk zo ontzettend stom dat dit me overkomen is![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend........helemaal.............jou![]()
Ja, ziet er puik uit hoor MM. Jij hebt wel een mooi stalletje.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dat is handig, zeker voor het buitenland.
Heb je mijn stalletje al aanschouwd?
Alleen het water zeker niet.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:23 schreef rubbereend het volgende:alloooo hools
Dance Valley was superlekker weertje, djs draaiden heerlijk, kortom erg geslaagd
nee, al was t soms lastig tuusen de dames op DVquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Niet flauwgevallen tussen de dansmariekes?
Arsenalquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:37 schreef VoreG het volgende:
Arsenal
Mooi, Arsenal heeft de 1e prijs al binnen. Mooiste club van Engelandquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arsenal
Ben het hier meer mee eens dan met de post van rubbereend.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:37 schreef VoreG het volgende:
Arsenal
Ik hoop dat je daar je troost invindt, aangezien er om 6 uur nog een wedstrijd begintquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ben het hier meer mee eens dan met de post van rubbereend.
United dat is pas eenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arsenal
M'n radio is al aan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar je troost invindt, aangezien er om 6 uur nog een wedstrijd begint.
ook dat is niet mijn favoriete engelse club, maar mooier dan Arsenalquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
United dat is pas eenclub.
Daarin verschillen we van mening dan. Wat is jou favo Engelse club?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook dat is niet mijn favoriete engelse club, maar mooier dan Arsenal
Ah een medestander. Hier heb je een Grolschje.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:10 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
scum al weer verloren zie ik, dat is al leuk
nu even niet JMquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:08 schreef just me het volgende:
Ik zit nu zonder leesbril achter de pc en ipv rubbereend las ik ruk-eend !!
* rubbereend gaat weer gauw de bril opzetten
Mooie clubs vind k: Middlesbrough, West Ham en Carlislequote:Op zondag 8 augustus 2004 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarin verschillen we van mening dan. Wat is jou favo Engelse club?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah een Hammersfan! Hier krijg je ook een pintje.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..], dank u, k ga eten, Varkenshaasjes, champingonroomsaus en Tagiatelle
Jij ook iets drinken Bluezz?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:17 schreef Bluezz het volgende:
3 biertjes voor VoreGquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:50 schreef VoreG het volgende:
Doe mij ook maar een biertje, misschien zie ik dan nog dubbele cijfers bij deze wedstrijd.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo nu ga ik eens in mijn koelkast naar iets eetbaars zoeken. Tot straks JM.
gay-parade geweest?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:14 schreef pfaf het volgende:
Wat een kutpot.
*Gooit biertje leeg in gootsteen*quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:25 schreef VoreG het volgende:
Biertje en een ventilator voor Lego hij zit zich een beetje op te winden.
speelt ajax mee toevalligquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:14 schreef pfaf het volgende:
Wat een kutpot.
* Slaat LG een keer flink voor z'n kop. "Zoiets doe je niet jongeman"quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Gooit biertje leeg in gootsteen*
Just a little further, just a little...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
* Slaat LG een keer flink voor z'n kop. "Zoiets doe je niet jongeman"
Safe sex on the highwayquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:36 schreef rubbereend het volgende:http://www.nu.nl/news.jsp?n=374644&c=122
en een rondje van koemanquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
Rondje op kosten van Stekelenburg
het bier smaakt goed hierquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:hoop bier maar
eerst keihard fuck you roepen en dan je biertje achterover gooienquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en een rondje van koeman
jou hoef ik niks meer uit te leggenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst keihard fuck you roepen en dan je biertje achterover gooien
ben blij dat hij gewoon weer analist is en geen bondscoach meer is!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef VoreG het volgende:
Van Hanegem: Ik kan me niet voorstellen dat hij dat naar zijn vriendin doet
ben je niet zuur genoeg van je eiguh ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Fles Azijn voor Tong graag.
Zeker, maar waarom zat hij bij SBS? Hij hoort toch bij C+quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben blij dat hij gewoon weer analist is en geen bondscoach meer is!
hij gaat bij de nos aan de gang bij de CL wedstrijdenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom zat hij bij SBS? Hij hoort toch bij C+
Okequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij gaat bij de nos aan de gang bij de CL wedstrijden
Ok geen azijn meer voor Tong.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:25 schreef Eilanden het volgende:
* tong80 schuift Tong een glas champagne toe
Hij is in dienst bij WK producties van Kees Jansma, dus zijn hij en Kieft te zien bij C+ en SBS. Gelukkig gaat hij ook de Europa Cup wedstrijden bij de NOS doen, want hij mag dan een zuurpruim zijn, hij heeft wel een goede kijk op voetbalquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:24 schreef VoreG het volgende:
Zeker, maar waarom zat hij bij SBS? Hij hoort toch bij C+
Ah okquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij is in dienst bij WK producties van Kees Jansma, dus zijn hij en Kieft te zien bij C+ en SBS. Gelukkig gaat hij ook de Europa Cup wedstrijden bij de NOS doen, want hij mag dan een zuurpruim zijn, hij heeft wel een goede kijk op voetbal
Ik moet wel zeggen het was jammer dat John van Loen er niet zat.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:40 schreef mitt het volgende:
ik sla de voorbeschouwingen over als van Hanegem er zit
zie je er nog iets positiefs in danquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
tijd voor wat bier na deze 2-4
Het bier natuurlijk boerquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie je er nog iets positiefs in dan
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Nieuwe sig heeft*
Ik vond het ook wel heel raar.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]had t gelezen en toen moest k erg hard lachen
ach er zijn mensen met hun hele eigen wereld en waarheden.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heel raar.
Bedankt, al is het slechts symbolisch.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
* Legolas_Greenleaf feliciteert Legolas en Eilanden met de Cruijffschaal.
Mijn felicitatie of die schaal?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bedankt, al is het slechts symbolisch.
Schaal.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn felicitatie of die schaal?
I second that motion!quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:45 schreef rubbereend het volgende:
voorstel, die schaal, en dan vol met bitterballen en dan ff rondgaan hier
Kan ook gewoon een grap zijn geweest hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach er zijn mensen met hun hele eigen wereld en waarheden.....
op fok! ? neuh kan k me nie voorstellenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een grap zijn geweest hoor.
Agreed.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
I second that motion!
Wel een goede dan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een grap zijn geweest hoor.
Zo sterk vind ik em niet iegenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wel een goede dan.
Kan, dat is jouw mening.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo sterk vind ik em niet iegenlijk
Komop, opening van het seizoen, meer niet. Dat is het. Dat is voor mij gewoon symbolisch, staat leuk in je prijzenkast, maar niemand die er om treurt als je hem niet hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Waarom is die schaal symbolisch LG?
D'r circuleerden toch neppe schalen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik zou wel met de schaal bitterballen rond willen gaan, maar Jean-Paul de Jong wil 'em niet afgeven ....
[afbeelding]
met neppe bitterballen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r circuleerden toch neppe schalen?
Die bitterballen komen uit de frituur hier, dus zal wel niet.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met neppe bitterballen?
zomergasten is vandaag trouwens
Wordt vannacht weer niks ben ik bang, minimumtemperaturen boven de 20 gradenquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:51 schreef VoreG het volgende:
Mensen ik ga. Slecht geslapen vannacht
Die 30 Euro voor een ventilator zijn de beste investering van deze zomer geweestquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wordt vannacht weer niks ben ik bang, minimumtemperaturen boven de 20 graden
Dachten mijn ouders ook.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die 30 Euro voor een ventilator zijn de beste investering van deze zomer geweest
2,50 voor een hor zijn ook erg goed besteed!quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die 30 Euro voor een ventilator zijn de beste investering van deze zomer geweest
Hor lenen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:07 schreef just me het volgende:
muggen zijn kut
Overdag wel...quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Was het gezellig in Amsterdam?
Time for something newquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En wil je je icoon terugveranderen, snap er niks meer van
Yup, communicatie aan de HZ, daarna stap ik wel over naar Tilburgquote:Maar het wordt dus niet de studie die je van plan was maar eentje hier?
ik heb iets gemist.. is dat terug te lezen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
thnx
Het loopt allemaal wel los, gewoon een kleine verandering in de planning
Comm aan de HZquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Time for something new
[..]
Yup, communicatie aan de HZ, daarna stap ik wel over naar Tilburg
klikquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:33 schreef just me het volgende:
ik heb iets gemist.. is dat terug te lezen?
Hebben hem hier thuis.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Leest er iemand hier btw de Telegraaf?
Lastig.quote:
Toevallig van de week een artikel gelezen over een meisje dat vermoord is in Utrecht waar een café in Middelburg geld voor heeft ingezameld?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hebben hem hier thuis.
Lees hem ook wel.
en een dikkequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor de rest is alles nog steeds in orde en ben ik toe aan een bak koffie
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:45 schreef popolon het volgende:
Geld inzamelen om een meisje te vermoorden.
Waar gaat dit heen?
Niet dat ik me kan herinneren. Als je een datum weet kan ik het wel opzoekenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toevallig van de week een artikel gelezen over een meisje dat vermoord is in Utrecht waar een café in Middelburg geld voor heeft ingezameld?
Ik begrijp het gewoon verkeerd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het staat er best krom eigenlijk
Het is lekker makkelijk. In iemands gezicht vertellen dat je je doodongelukkig voelt omdat je vriendje je cavia heeft aangerand is lastig, maar anoniem vanachter je toetsenbord je problemen van je afschrijven is het een stuk eenvoudiger. Zolang ze de illusie hebben dat ze op deze manier wel veel aandacht krijgen voelen ze zich een stuk beter.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
Dat zeg ik verkeerd, ik bedoel eigenlijk dat r&p forum waar dat door jou geposte niet op slaat.
He, verwarrend.
Could be.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het is lekker makkelijk. In iemands gezicht vertellen dat je je doodongelukkig voelt omdat je vriendje je cavia heeft aangerand is lastig, maar anoniem vanachter je toetsenbord je problemen van je afschrijven is het een stuk eenvoudiger. Zolang ze de illusie hebben dat ze op deze manier wel veel aandacht krijgen voelen ze zich een stuk beter.
Anderen genieten dan weer van hun onbeschaamde voyeurisme
Ik zit niet in het goede land daarvoor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:02 schreef mitt het volgende:
ga honkbal kijken ofzo popolon
Zit je weer hierquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit niet in het goede land daarvoor.
iddquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zo Requim For A Dream op Ned. 3 kijken, ijzersterke film
koffiequote:Op maandag 9 augustus 2004 00:17 schreef Vom het volgende:
Hoi Hools
Wat helpt er tegen extreme brakheid?
Hm vandaag al liters van op, maar dat werkt nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
koffie
Vergeet je telefoon niet uit te zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:52 schreef tong80 het volgende:
Muziek uit zet. Licht uit doet. Sleutel onder de bar legt en langzaam naar huis slentert.
Trusten.
Dat veredelde roddelblad?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Leest er iemand hier btw de Telegraaf?
namen willen we.. aan de schandpaal met zequote:Op maandag 9 augustus 2004 07:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
LOOOOOL.
O.a. 2 users die hier nog al eens komen en een 3e die bij post 5000 ofzo gestopt is.
ik ga straks naar de TU toe, ben benieuwd of het daar uit te houden is!quote:Op maandag 9 augustus 2004 07:35 schreef Thetallguy het volgende:
Mogge
Airco op mn werk deed het niet, 9 uur lang in een sauna zitten zweten
Als ik het te warm had ging ik even half in een Coca-Cola koelkast kruipenquote:Op maandag 9 augustus 2004 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga straks naar de TU toe, ben benieuwd of het daar uit te houden is!
2 ajax, 1 heerenveen fan. (Hij liep iig met de plompebleren (SCH, spelling...) in z'n avatar rond.) Die 'heerenveen fan' is bij 5000 gestopt, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 9 augustus 2004 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
namen willen we.. aan de schandpaal met ze
[..]
ik ga straks naar de TU toe, ben benieuwd of het daar uit te houden is!
LOOOLquote:Op maandag 9 augustus 2004 07:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als ik het te warm had ging ik even half in een Coca-Cola koelkast kruipen
ik heb net mijn collega gebeld, zij heeft afgebeld omdat haar kinderen thuis zijn, ik wacht tot 10.00 uur en als er dan niemand van de helpdesk is geweest ben ik vertrokken hierquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:40 schreef SCH het volgende:
Gewoon naar huis gaan JustMe, het is tropisch vandaag
en ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:44 schreef just me het volgende:
ik heb net mijn collega gebeld, zij heeft afgebeld omdat haar kinderen thuis zijn, ik wacht tot 10.00 uur en als er dan niemand van de helpdesk is geweest ben ik vertrokken hier
Tsja .. de 1e grote prijs aan je neus voorbij bezorgt je slapeloze nachten ... maar da's logischquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:59 schreef VoreG het volgende:
Slecht geslapen vannacht en nog de hele dag werken. Koffie graag
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tsja .. de 1e grote prijs aan je neus voorbij bezorgt je slapeloze nachten ... maar da's logisch![]()
![]()
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssshquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:03 schreef SCH het volgende:
Grote prijs???
SCH kan moeiteloos voor een Duitser doorgaanquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is Duits.
* SCH graaft een kuil voor Eilandenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH kan moeiteloos voor een Duitser doorgaan![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
* Eilanden graaft een kuil voor Eilanden
Worst en Bier!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
* VoreG graaft een kuil voor Eilanden
dat hebben ze al met de competitie gedaan !!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:09 schreef SCH het volgende:
Als het een grote prijs was hadden ze hem wel naar een leuk iemand vernoemd
thuisquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ?
en ?
en ?
*jaloers isquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef just me het volgende:
thuis
Mogguh Vom, weer helemaal helder zie ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:34 schreef Vom het volgende:
Een goedemorgen Hools
Ben ik er 1 van?quote:Op maandag 9 augustus 2004 07:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
LOOOOOL.
Ik zocht met de search naar korfbal, en las toen een paar uitspraken van mensen die er dus helemaal niets vanaf weten.
O.a. 2 users die hier nog al eens komen en een 3e die bij post 5000 ofzo gestopt is.
zou er ook nog bij kunnen horen geloof ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben ik er 1 van?
Ja redelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mogguh Vom, weer helemaal helder zie ik
Wat je al niet voorn evaringen in een weekend kan opdoen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:49 schreef tuindwerg het volgende:
Dit was echt een weekend van uitersten, ik snap niet waarom ik het hier neer zet, maar goed. Ik ben er weer, heel wat ervaringen rijker...
We horen het gauw genoegquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou het zo kunnen zijn hoor, laat me nog wel eens negatief uit over korfbal...
dat is inderdaad de leuke en klote kant van het leven. Kinderen zijn altijd de dupe van een scheiding helaasquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:49 schreef tuindwerg het volgende:
Goedemorgen hools!
Jeeeeeeeeeeeetje wat een weekend zeg. Van helemaalnaar
![]()
Een paar van die gleufen neuken bedoel je?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon lekker meedoen SCH
dan mag jij ook weer loSCHquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:52 schreef SCH het volgende:
die teringstudenten beginnen hier in het park weer met hun introductie![]()
Ik ben ook nog nooit zo snel ontnuchterd. Ik was al niet echt aangeschoten ofzo, en we hadden al een eind teruggefietst toen die vriend van me een telefoontje kreeg van z'n moeder uit het politiebureau... Je zag hem wegtrekken, het was direct duidelijk dat er wat was...quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat je al niet voorn evaringen in een weekend kan opdoen.
Hm goed idee, dank jequote:Op maandag 9 augustus 2004 11:53 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor C+ bezitters: zeg je abonnement op en C+ komt met een veel betere aanbieding (3 maanden kijken voor slechts 14.95 per maand en je abonnement wordt omgezet naar een maandabonnement, dus je kan er elke maand vanaf (en ik mag nog een seizoens overzicht DVD uitkiezen van de top 3)
Ook als je gewoon verder wil kijken iig een stukje voordeliger
Weet het wel zeker dat ik er tussen zit, kreeg ooit Lego op m'n nek hiero ivm uitlatingen over korfbalquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:48 schreef Bjoro het volgende:
Fulton idd
andere 2 zijn (denk ik) AjaxNo1 en Frenkie of BobRooney
Ben het niet !!!!
ons tuindwergje is ondeugend geweest ???quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:49 schreef tuindwerg het volgende:
Jeeeeeeeeeeeetje wat een weekend zeg.
Van helemaal............
..........daarna naar een vriend gegaan.
Daar zoals verwacht amper geslapen
gelukkig niet altijd.. mijn kinderen hebben gezegd dat de scheiding tussen mij en hun vader de beste beslissing ooit is en hier was absoluut geen sprake van geweld !quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is inderdaad de leuke en klote kant van het leven. Kinderen zijn altijd de dupe van een scheiding helaas
Jij begon gewoon te dreigen met een ban?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig niet altijd.. mijn kinderen hebben gezegd dat de scheiding tussen mij en hun vader de beste beslissing ooit is en hier was absoluut geen sprake van geweld !
klopt ook wel er bestaan ook gevallen waar het niet altijd voor geldtquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig niet altijd.. mijn kinderen hebben gezegd dat de scheiding tussen mij en hun vader de beste beslissing ooit is en hier was absoluut geen sprake van geweld !
en daarom bij jij nou MOD geworden....omdat je zelfs de ergste dingen tot een goed einde kunt weten te brengen !!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:33 schreef just me het volgende:
Zelfde geld voor mij ouders..quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
Al alles goed tussen beide is, dan niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:34 schreef Bjoro het volgende:
ben heel blij dat ze nog bij elkaar zijn !
is dat gek ??
ben al een jaartje of 10 de deur uit....voor die tijd eigenlijk nooit ruzie waar ik bij was, nu denk ik ook niet of ze houden de schijn heel goed op !quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
Al alles goed tussen beide is, dan niet.
Hebben ze elke avond ruzie, elke dag sjago dan wel.
als je maar (het gevoel hebt dat je) gelukkig bentquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef SCH het volgende:
Mijn uoders zijn 43 jaar getrouwd - heb wel tegen ze gezegd dat ik al een minderheid ben en nou ook nog bij die groep hoor waar van de ouders nog bijelkaar zijn
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je maar (het gevoel hebt dat je) gelukkig bent
Zwemt ie ook?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:59 schreef SCH het volgende:binnenkort ga ik bjoro ontmoeten
![]()
ben meer van het drijven (van het zweet, op dit moment !!)quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Zwemt ie ook?
*aansluit*.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:58 schreef Bjoro het volgende:
ben meer van het drijven (van het zweet, op dit moment !!)
Ik werk in een kamer met aircoquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben meer van het drijven (van het zweet, op dit moment !!)
*sterkte wenstquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*aansluit*.
maar niet te dichtbij, anders plakken we vast.
Ik ga even naar buiten, wens me sterkte![]()
De mijne zijn de 15e 24 jaar bij elkaar en in mijn omgeving komen scheidingen niet echt vaak voor; ik weet niet of er statistieken bekend zijn of het in de randstad anders ligt dan in de 'buitengebieden', maar het zou me niets verbazenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef SCH het volgende:
Mijn uoders zijn 43 jaar getrouwd - heb wel tegen ze gezegd dat ik al een minderheid ben en nou ook nog bij die groep hoor waar van de ouders nog bijelkaar zijn
interessante vraag - bij regen ga ik het eens opzoeken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De mijne zijn de 15e 24 jaar bij elkaar en in mijn omgeving komen scheidingen niet echt vaak voor; ik weet niet of er statistieken bekend zijn of het in de randstad anders ligt dan in de 'buitengebieden', maar het zou me niets verbazen
Afgelopen week was voor mij het eerste scheidingsgeval wat ik van dichtbij meemaakte. Op m'n hele Gristelijke basisschool was ook geen kind met gescheiden ouders.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De mijne zijn de 15e 24 jaar bij elkaar en in mijn omgeving komen scheidingen niet echt vaak voor; ik weet niet of er statistieken bekend zijn of het in de randstad anders ligt dan in de 'buitengebieden', maar het zou me niets verbazen
sommige fokkers puberen al op het 11e, sommige nog op hun 43e.......quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:20 schreef SCH het volgende:
ik ben trouwens zelf al weer bijna een puberleven bij elkaar![]()
ik vind 15 wel een mooie puberleeftijdquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sommige fokkers puberen al op het 11e, sommige nog op hun 43e.......
Dankje, als ik ergens slecht in ben....quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sommige fokkers puberen al op het 11e, sommige nog op hun 43e.......
Pfaf sterkte met Stats !!!!
zit bijna op de helft !!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
ik vind 15 wel een mooie puberleeftijd![]()
Best lang voor een heteroquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit bijna op de helft !!
Inderdaad, of val ik wel mee?quote:maar wel respect voor degene die het zolang met jou uithoudt
tja......quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
Te lang voor een hetero
26 sept weet ik meer !!!quote:Inderdaad, of val ik wel mee?![]()
hee.... wat gek dat je geen zin hebtquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag had ik vrij. Maar ik moet eigenlijk studeren. Maar met 34 graden komt daar niet echt veel van.
zo ...die was echt wel over de lijn !!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Pienaar, omdat ie scoorde.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:50 schreef golfer het volgende:
Zo, Utreg weer verruild voor Bloemendaal.
geen smiley opsomtopic !!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:59 schreef Bluezz het volgende:
dan kun je beter in de auto blijven zitten geloof ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:50 schreef golfer het volgende:
Zo, Utreg weer verruild voor Bloemendaal.
Wat was ik blij met de airco in mijn auto en wat ben ik minder blij om mijn woning zonder airco binnen te komen nadat er 3 dagen niets hier open heeft gestaan.
hij heeft nog geen internet in zijn auto denk ik, dus dan kannie niet modden !!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:08 schreef pascalheister het volgende:
dan kun je beter in de auto blijven zitten geloof ik
pc mee in de autoquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij heeft nog geen internet in zijn auto denk ik, dus dan kannie niet modden !!!
Nee, maar Glenn welquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Pienaar, omdat ie scoorde.
Internetverbinding is weer matig. DIGGER al post gehad?
geef het weer maar weer de schuld !!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Ik heb op die bruiloft iets verkeerds op geloof ik. Heb al sinds vrijdagnacht last van de ingewanden. Of het is het weer...
wat voor provider heb je ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:30 schreef just me het volgende:
mijn verbinding is zo k*t als maar zijn kan.. elke keer flikkert het modem er weer uit!
ik wacht met smart op mijn nieuwe modem!!
Heb je geluk dat het zo rustig is op de weg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:37 schreef golfer het volgende:
Het is toch handiger dat, als je boodschappen gaat doen, je dan ook geld meeneemt.![]()
Nu kon ik dus eerst weer even op en neer naar huis om mijn portemonnee op te halen.
En, vond ie het leuk?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, maar Glenn wel
Veel water drinken en een beetje vastenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Handig, pascal.
Ik heb op die bruiloft iets verkeerds op geloof ik. Heb al sinds vrijdagnacht last van de ingewanden. Of het is het weer...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:37 schreef golfer het volgende:
Het is toch handiger dat, als je boodschappen gaat doen, je dan ook geld meeneemt.![]()
Nu kon ik dus eerst weer even op en neer naar huis om mijn portemonnee op te halen.
jm doet het nog op de oude manier 56kquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:35 schreef just me het volgende:
planet
maar als ik gewoon inbel lukt het dus wel..
modem is besteld en ik hoop dat ie er is als ik uit Spa terugkom!!
Vooral erg veel fietsers hier in Bloemendaal en veel toeristen ook.:)quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:39 schreef DIGGER het volgende:
Heb je geluk dat het zo rustig is op de weg.
Water lijkt me niet slim?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel water drinken en een beetje vasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |