abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:21:18 #1
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21130368
Vervolg van : Zwangerschap & Geboorte én 'n babySnoopje! deel 90

2004
5 augustus 2004: Little-Angel
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
21 augustus 2004: MiSs-TaKe
23 augustus2004: Anitra - 12 augustus geplande ks
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
18 februari 2005: Githa
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005:Luisa
21 maart 2005: weirdmiss

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 38% gewijzigd door phluphy op 08-08-2004 16:32:51 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_21130415
oke heb het gezien.......leuk om er bij te staan
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:24:10 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21130417
speciaal voor M@x:

ik kan ook geen genoeg van die foto krijgen hoor
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_21130447
Weirmiss zoals je gezien hebt ben ik uitgerekend op 12 februari.
pi_21130450
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:24 schreef LadyS het volgende:
ik kan ook geen genoeg van die foto krijgen hoor
Meer foto's ! ! !
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21130455
LadyS: heb net je fotoalbum bekeken....en het is steeds weer een wonder om te zien......en je hebt een wolk van een baby ....complimenten
pi_21130497
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:25 schreef Xanthe het volgende:
Weirmiss zoals je gezien hebt ben ik uitgerekend op 12 februari.
nou dan mogen we beide nog een hele tijd hahahaha........hopen dat we het goed gaan volhouden tot die tijd..... ....gelukkig gaan we geen last hebben van de warme dagen dan..
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:28:01 #8
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21130498
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:25 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Meer foto's ! ! !
ik heb een site gemaakt, tenminste ben er mee bezig *klik*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † zondag 8 augustus 2004 @ 13:44:19 #9
43556 miss_dynastie
pi_21130765
M@x, ik zat vanochtend nog aan je te denken... rustig aan he en een dikke
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:47:02 #10
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_21130819
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:28 schreef LadyS het volgende:
ik heb een site gemaakt, tenminste ben er mee bezig *klik*
Heb ik al gezien . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:51:10 #11
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21130906
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:24 schreef LadyS het volgende:
de allerschatigste foto van Amber
Meer foto's (ook op de site!)
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:44 schreef LadyS het volgende:
M@x, ik zat vanochtend nog aan je te denken... rustig aan he en een dikke
Lief van je. Het gaat nu echt al een stuk beter als afgelopen woensdag. Woensdag was een combinatie van strontvervelende katten, een snikheet huis, een kapotte droger en een flinke dosis hormonen. Afgezien van de hormonen en het snikhete huis (en dat gaat zichzelf in de loop van de week oplossen) is alles redelijk onder controle. Nog maximaal 11 weekjes en dat ga ik gewoon redden!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21131142
phluphy ik word soms zelf een beetje zenuwachtig van het feit dat we het kaartje nog niet hebben geregeld Maar we gaan er vast wel deze week achteraan, want het weer gaat gewoon meewerken en dan heb ik er best zin in
Ben jij er inmiddels echt helemaal klaar voor?

Welkom weirdmiss!
pi_21131206
thnx piglet
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:59:48 #14
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21132166
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:03 schreef piglet het volgende:
phluphy ik word soms zelf een beetje zenuwachtig van het feit dat we het kaartje nog niet hebben geregeld Maar we gaan er vast wel deze week achteraan, want het weer gaat gewoon meewerken en dan heb ik er best zin in
Anders haal je vast de boeken met kaartjesvoorbeelden in huis, dan kun je er zelf alvast doorheen bladeren, een soort voorselectie maken, vriendlief laten kiezen en dan vrijdag samen gaan bestellen De tekst hoef je dan nog niet meteen door te geven.
quote:
Ben jij er inmiddels echt helemaal klaar voor?
Lichamelijk wel, geestelijk nog niet geloof ik. Niet zozeer voor de bevalling, maar de emoties en de taken erna. Nou ja, moeilijk uit te leggen. Snap je het een beetje?
... ♥ ik mis je ♥
pi_21132417
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:59 schreef phluphy het volgende:

[..]

Anders haal je vast de boeken met kaartjesvoorbeelden in huis, dan kun je er zelf alvast doorheen bladeren, een soort voorselectie maken, vriendlief laten kiezen en dan vrijdag samen gaan bestellen De tekst hoef je dan nog niet meteen door te geven.
[..]

Lichamelijk wel, geestelijk nog niet geloof ik. Niet zozeer voor de bevalling, maar de emoties en de taken erna. Nou ja, moeilijk uit te leggen. Snap je het een beetje?
We zijn er gelukkig wel al uit welk kaartje we willen. Alleen is het een kaartje dat je nog een beetje aan je eigen wensen aan kunt laten passen en dat willen we graag ergens gaan bespreken en bekijken. Maar komt vast wel goed.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je er nog niet helemaal klaar voor bent. Natuurlijk ben ik ook lichamelijk nog lang niet klaar (en zelfs in praktische zin niet ), maar hier beginnen de twijfels wel af en toe te komen over na de bevalling. Kunnen wij dit wel?
En ik hoor de laatste tijd nogal veel over de heftige emoties na de bevalling en daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor. Kan ik dat allemaal wel aan? En ook heel belangrijk: kunnen hubbie en ik dit als stel wel aan?
Ach ja, het hoort erbij dit soort gevoelens, denk ik dan maar. Ik kan nu toch niet meer terug
  zondag 8 augustus 2004 @ 15:32:08 #16
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21132705
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 15:15 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je er nog niet helemaal klaar voor bent. Natuurlijk ben ik ook lichamelijk nog lang niet klaar (en zelfs in praktische zin niet ), maar hier beginnen de twijfels wel af en toe te komen over na de bevalling. Kunnen wij dit wel?
En ik hoor de laatste tijd nogal veel over de heftige emoties na de bevalling en daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor. Kan ik dat allemaal wel aan? En ook heel belangrijk: kunnen hubbie en ik dit als stel wel aan?
Ach ja, het hoort erbij dit soort gevoelens, denk ik dan maar. Ik kan nu toch niet meer terug
Herkenbaar verhaal hoor, dit had ik ook bij mijn eerste..tweede en nu ook bij mijn derde zwangerschap!!! Tuurlijk helpt het ook wel mee dat je samen al redelijk bent "ingewerkt" maar het is toch altijd afwachten wat voor kind je krijgt, hoeveel drukker je het krijgt met nog 1 erbij enz. Dus er blijven onzekerheden bestaan of het nu je eerste is of je derde. Dat van die heftige emoties, die zul je denk ik wel krijgen, lijkt me logisch, plotseling ben je met zijn drietjes!!!( en vlak je hormoooooooooooooooooonen niet uit!!!) Ik heb met beide jongens een heerlijke gezellige kraamweek gehad, maar de derde dag schold ik steevast Five de huid vol en maar janken, echt gezellig hoor (hij moe, ik moe en hormonaal) Maar we hebben hier eigenlijk nooit zo`n probleem van gemaakt, de lucht is weer geklaard en begonnen weer met frisse moed.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 8 augustus 2004 @ 16:37:07 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21133778
Ohja, de kraamweek. Ik ben benieuwd hoe het hier gaat! Waar ik een beetje tegenop zie is hoe mijn man gaat reageren op mijn hormoonaanvallen. Ik ben bang dat hij meteen denkt dat ik weer wegzak in een depressie terwijl ik waarschijnlijk alleen maar kraamtranen zal hebben.

Ik zelf vind dat ik deze zwangerschap zeer goed doorloop, zowel lichamelijk als geestelijk. Maar als ik mijn man tegen anderen over mijn conditie hoor praten krijg ik het idee dat ik een lichamelijk en geestelijk wrak ben! Oke, ik heb huishoudshulp, maar dankzij die hulp heb ik bijna nooit last van huilbuien, blijf ik redelijk rustig, kan ik ook nog een gezellige moeder zijn en ben ik volgens mij ook nog een lieve, begrijpende partner.Of zou ik onder invloed van de hormonen een te rooskleurig beeld van mezelf hebben?

Weirdmiss: gefeliciteerd!

piglet: je kan ook vast een voorselectie maken via internet. Je ziet dan helaas niet de volledige boeken, maar krijgt dan ieder geval een indruk van wat je leuk vind en wat niet. Wij hebben onze kaartjes trouwens online besteld. Een handige startsite is geboortekaartjes.pagina.nl

Loena: ik ben haast verbaasd dat zelfs jij nog een beetje nerveus bent! Je komt zo rustig op me over!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 8 augustus 2004 @ 16:43:16 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21133911
M@x: fijn dat het weer wat beter gaat.

En Sugar: inderdaad waar ben je? Gesmolten in de hitte?

pluphy: Klinkt stom, maar bereid je op het ergste voor na de bevalling. Ga uit van een huilbaby, die niet wil drinken, ruzie met je partner, oververmoeidheid etc. Dan kan het alleen maar meevallen! Tenminste, bij mij heeft het geholpen! Ik was ervan overtuigd dat een baby je hele leven in het honderd zou laten lopen en dat je in een permanente staat van oververmoeidheid zo zijn, maar het is mij ondanks de ziekenhuisopname en een huilbaby toch nog 100% meegevallen!!!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_21134106
Wierdmiss gefeliciteerd!!!!

Hier zijn we lekker afgekoeld in de bios Heerlijk gelachen en heel veel genieten vooral. Straks nog de patatten met sate kroketten en dan is de dag al weer om. Wel heel vreemd om "afscheid" te nemen van de weekenden met ons 3tjes. Voel me heel erg goed vandaag dat ik mezelf elke 10 minuten wel afvraag wanneer ik vandaag pijn krijg omdat ik het niet kan geloven, zou het een voorteken zijn?
  zondag 8 augustus 2004 @ 17:29:02 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21134852
Hier ben ik. Ik voel me inderdaad niet zo vrolijk en heb even minder zin om overal op in te gaan.
Vannacht gelukkig wel weer goed geslapen, dus dat is positief!

Ben wachten gewoon beetje zat, geloof ik? En probeerde vooral zoveel mogelijk leuke tijd met vriendje door te brengen dit weekend. Dat is wel grotendeels gelukt, maar er staat ook nogal wat spanning op (per se willen dat het leuk is en allebei stiekem gewoon willen dat die baby nu komt). Daardoor soms ook een paar rotmomenten in huize Sugar.

Anitra, ik ben voor jou wel heel blij dat het zo goed gaat vandaag! Echt superfijn!
Fluf, M@x, Piggie, Tink en Loena:

Weirdmiss, gefeliciteerd, hè?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 8 augustus 2004 @ 18:14:49 #21
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21135639
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:37 schreef Tinkepink het volgende:
Loena: ik ben haast verbaasd dat zelfs jij nog een beetje nerveus bent! Je komt zo rustig op me over!
HIHIHI, je moest eens weten!!! Veel mensen denken dat idd, ik oog ook meestal relaxed en ben dat in bepaalde mate ook wel, maar ondertussen draaien die hersentjes op volle toeren hoor!!!
Hyves!
  zondag 8 augustus 2004 @ 18:21:41 #22
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21135765
Weirdmiss, gefeliciteerd hoor Hoe ver ben je nu?(ben niet zo goed in rekenen en ook stiekum een beetje lui ook )

Sugie kan het me voorstellen hoor meid, dat je het zat bent, als je bij die 37 weken bent verwacht/hoop je eigenlijk ook een beetje dat het komen gaat en dan is het ook nog zo achterlijk heet, waardoor je bij elke stap die je zet doodmoe wordt

Lekker ondergekotst net , door mijn jongste, hij is ziekies, koortsig en hangerig(en ook kotserig dus )
Hyves!
  zondag 8 augustus 2004 @ 18:35:00 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21135974
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 18:21 schreef Loena-tik- het volgende:
Sugie kan het me voorstellen hoor meid, dat je het zat bent, als je bij die 37 weken bent verwacht/hoop je eigenlijk ook een beetje dat het komen gaat en dan is het ook nog zo achterlijk heet, waardoor je bij elke stap die je zet doodmoe wordt

Lekker ondergekotst net , door mijn jongste, hij is ziekies, koortsig en hangerig(en ook kotserig dus )
Fijn dat je het herkent, dat van dat "zat zijn"! Ik ben nu zelfs "al" 38.5 wk, dus ik loop "al anderhalve week" met het gevoel dat het elk moment kan komen ! Waar zeik ik over, eigenlijk? Kijk naar Luchtbel en Snoep...

Succes met de kots! Zielig voor het mannetje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21135986
Loena wat grappig dat je dat in een bepaalde mate nog steeds hebt Ik had eigenlijk gehoopt dat het bij een eventuele volgende keer over zou zijn
Zullen ook die hormooooonen wel zijn of niet

Tinkepink ik hoop dat de kraamweek mee zal vallen voor jullie beiden. Leg je je man wel van tevoren uit dat hij niet raar moet opkijken als je af en toe huilbuien hebt? En dat het niet meteen het ergste hoeft te betekenen? Of weet hij dat eigenlijk wel, maar is hij zo bezorgd dat hij toch wel het zijne van zal denken? En wordt je ook nog een beetje in de gaten gehouden na de bevalling door je hebamme (zo heette het toch?) of iemand anders?

Anitra helemaal zo'n dagje.

Sugartje toch. Het is natuurlijk ook niet zo gek dat je het een beetje zat aan het worden bent. Je zit nu echt in de 'wachtkamer' hè? Houd nog even vol hoor, want hoe langer de baby in je buik zit, hoe lekkerder de spekkies
En sowieso moet je eigenlijk even wachten tot de hittegolf over is joh! Dat bevalt vast lekkerder (alhoewel, de meeste ziekenhuizen hebben natuurlijk airco...).
Probeer de gezelligheid niet te veel te forceren hoor meid. Stel je er op in dat je misschien nog wel een paar weekendjes hebt met z'n tweetjes. Ik hoop echt dat jouw apie lekker op tijd komt, maar het kan natuurlijk ook nog even duren
Ach alles wat ik zeg helpt natuurlijk helemaal niks Weet je wat, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat het deze week begint ok?
  zondag 8 augustus 2004 @ 18:49:09 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21136206
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 18:36 schreef piglet het volgende:
Knip...
Stel je er op in dat je misschien nog wel een paar weekendjes hebt met z'n tweetjes. Ik hoop echt dat jouw apie lekker op tijd komt, maar het kan natuurlijk ook nog even duren
Ach alles wat ik zeg helpt natuurlijk helemaal niks Weet je wat, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat het deze week begint ok?
Ik weet het. Iedereen gaat dat nu ook ineens tegen me zeggen. Ik weet zelf eigenlijk altijd, elke dag heel precies tot en met welke dag het maximaal nog kán duren, dus helpen doet dat niet echt...
Maar duim idd maar voor me, dan help je wel!

En btw, er is ook niks ergs aan de hand hoor, maar heb het gewoon gehad en had vooral niet zoveel zin om te posten. Is nu weer over, zoals jullie merken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')