Zou het . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Sugar het volgende:
Laatste post van mij in vorige deel:
Btw, nu smaakt de watermeloen me ook weer niet...![]()
Ik ben al maanden gek op bepaalde etenswaren en ineens lust ik echt bijna niks meer, vriendje heeft het heel moeilijk met het menu samen te stellen. Hoort er allemaal bij zegt mijn oma. Als mijn oma tegn opa riep dat hij koffie moest zetten dan wist hij dat de bevalling begonnen wasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ooow, verwacht van mij niet te veel, hoor! Ben gewoon al twee maanden juist gek op watermeloen en nu ineens... Maar verder voel ik me vrij goed en rustig en dus ook geen natte plekken enzo hier![]()
Pas daar maar mee op, als je een beetje te veel druk zet, breken je vliezen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:59 schreef Sugar het volgende:
Schat dat ik tot middernacht bezig ben als ik het daarmee wil opblazen!![]()
Verkoudheid is nu beperkt tot gesnotter, ben niet meer gammelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:14 schreef Merisse het volgende:
Fluf, hoe gaat het met je verkoudheid? Jij geen voortekenen?
Luchtbel, toch maar die is niet meer zwangerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:08 schreef Sugar het volgende:
Dag, Jdee! Veel plezier op je vakantie!!!!! En goed dat alles goed is met je baby!
Over fietsen gesproken: welke zwangere fietst er nog veel? Ook in laatste stadium?
Ikzelf zit gemiddeld een halfuurtje per dag op de fiets, richting terras, stad, station. Gaat inmiddels wel ietsje langzamer, maar het gaat! En bij jullie?
Die ging gewoon hoogzwanger op de fiets zitten . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, toch maar die is niet meer zwanger![]()
Daar hebben we het toch ook over? Is dat zo gek?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef ThunderChild het volgende:
Die ging gewoon hoogzwanger op de fiets zitten . . .![]()
![]()
Gek niet, maar ik moet er niet aan denken als ze of iemand anders van d'r sokken gereden zou worden of "gewoon" vallen . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef Sugar het volgende:
Daar hebben we het toch ook over? Is dat zo gek?
toen ik een week of 25 zwanger was fietste ik een burg naar beneden en toen kwam ik erachter dat mijn remmen het niet deden ik ging toch al behoorlijk hardquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gek niet, maar ik moet er niet aan denken als ze of iemand anders van d'r sokken gereden zou worden of "gewoon" vallen . . .
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef snoopy het volgende:
Zo, we zijn weer terug uit het ziekenhuis. Voelt wel een beetje lullig met zo'n lege maxi-cosi![]()
De taxichauffeur keek ook een beetje raar....
Ik ben weer aan het CTG apparaat gelegd en alles gaat voortreffelijk met baby![]()
De gynaecoloog vond het (omdat de baby het zo goed doet) niet nodig om me te laten blijven. Je mag zelfs wel 72 uur met gebroken vliezen lopen geloof ik. Morgen moet ik weer terugkomen voor een nieuwe CTG en kijken dan wanneer de bevalling ingeleid zal worden
Het liefst willen ze natuurlijk dat de bevalling spontaan op gang komt en dat is natuurlijk ook het beste voor de baby. maar het is natuurlijk wel een grote teleurstelling want ik ging er echt vanuit dat de eerstvolgende keer dat ik weer thuis kwam dat met baby zou zijn!
Ben nu trouwens wel een medisch geval geworden dus bij eventuele weeën niet meer de verloskundige bellen maar het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |