ach ja en het nieuwe record voor de mannen is toch net gezet. Wat was het ook weer... 36x in 24 uur?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:50 schreef Ingrate het volgende:
nog nooit geprobeerd en ook geen zin in, als ik dat in me 1tje moet proberen betekend dat een arm met spierpijn en een stuk getrokken leuter
ik kende dus een meisje die zich per dag zo rond de tien keer vingerde. die meid vond zelfbevrediging kennenlijk een topsport. waar ze wel over begon te klagen naar verloop van tijd was dat ze hoofdpijn ervan kreegquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:42 schreef erodome het volgende:
In 1 keer sex dus????
Bij een goede beurt ga ik wel over de 10 keer heen...
Het is leuk om een vrouw te zijn
zo te merken aan je taalgebruik is ze gestorven aan masturbatie-hoofdpijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:57 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ik kende dus een meisje die zich per dag zo rond de tien keer vingerde. die meid vond zelfbevrediging kennenlijk een topsport. waar ze wel over begon te klagen naar verloop van tijd was dat ze hoofdpijn ervan kreeg
Ik tel ze niet, maar zou het niet raar vinden als ik een hele nacht sex heb en daaraan kom...quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:56 schreef XemmyX het volgende:
jeetje heb je dan geen schale kut of iets dergelijks 36X
kon je nog lopen??
Waar reageer je op?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:56 schreef XemmyX het volgende:
jeetje heb je dan geen schale kut of iets dergelijks 36X
kon je nog lopen??
Als ik het zo bekijk in die poll slaat de 3x op de mannen en de 10x of meer op de vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef ParanoidEv het volgende:
3x is toch wel maximaal en daarna is he took niet leuk meer.
Maar 10x, hoveel mensen hebben er gelogen, mag die poll er direct onder?
Als je het goed doet wordt het na een tijdje echt overgevoelligquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:58 schreef Kaatje1977 het volgende:
volgens mij kunnen alle vrouwen oneindig vaak klaarkomen als ze een beetje hun best doen. Er zin in hebben is weer een heel ander verhaal haha. Sommige vrouwen komen blijkbaar nooit klaar maar volgens mij is dat uizonderlijk.
Soms is het na 1 clitoraal orgasme bere gevoelig, maar na 10 minuten/kwartiertje gaat het toch echt wel weerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je het goed doet wordt het na een tijdje echt overgevoellig
20xquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:12 schreef Kaatje1977 het volgende:
Ja dat is waar maar het kan wel heel erg vaak als je het zelf doet ik denk wel een keer of 20
Wat is het verschil dan tussen klaarkomen en een orgasme??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:03 schreef Sannetie het volgende:
tussen klaarkomen en een orgasme hebben is een heel verschil.
tenminste bij mij wel.
Klaarkomen pfff ik zou het niet weten ik hou dat niet bij.
Maar orgasmes die zijn heeel zeldzaam bij mij![]()
als ik er dan eendje ervaar..voel ik het de volgende dag nog![]()
![]()
![]()
dus voor orgasme 1 keertje maar..*snif*
Tsje man je weet niet wat je zegt de ene keer is 1 keer goed knallen lekker maar 4 keer achter elkaar moehaa GREAT !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef suppaduppa het volgende:
gewoon 1x keer goed knallen! Goeie zelfbeheersing dan komt je veel lekkerder dan een paar keer achter elkaar!!!!!!
Een orgasme bij mij is super intens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:46 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen klaarkomen en een orgasme??![]()
hehe juist ja.. ik had het er laatst nog met een vriend van me over.. een vent die niet vaker dan 1 keer achterelkaar kan komen, heeft nog nooit een goede vrouw in bed gehad was het statementquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:29 schreef superarvid het volgende:
Hangt van de vrouw af
Dit kan ik bijna niet geloven...in wat voor schrale staat was je penis na die dag?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:33 schreef _Alone het volgende:
meh 35+ keer is me ook al geluk op 1 dag... in minder dan 24 uur zelfs... die dag extreem saai... en ik had niks anders te doen >.<
ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die geen zin had om verwend te wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:41 schreef Kaatje1977 het volgende:
Of hij is gewoon een ego en heeft geen zin om moeite te doen.
wil je niet weten... ik had moeitje om uberhoupt te lopen zo'n pijn deed het..... en leg maar eens aan je ouders uit waarom je zo vreemd looptquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dit kan ik bijna niet geloven...in wat voor schrale staat was je penis na die dag?
was het maar waarquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:49 schreef sympa2004 het volgende:
" Mannen gemiddeld 8-10 keer in een uur. "
Maar na dat uur ben je wel dood waarschijnlijk??quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:49 schreef sympa2004 het volgende:
toen ik 14 was kon het nog wel 8 keer direct na elkaar, 8 keer in 30 minuten ofzo
nu dnek 2 of 3 keer en dan ben ik 't wel zat
vrouwen kunnen trouwens technisch gezien 100-150 keerin één uur klaarkomen, ze weten alleen vaak niet dat ze dat kunnen. Mannen gemiddeld 8-10 keer in een uur.
DAMN! much respect hier! ik heb het in een nacht (6 uur) een keer 7 keer gedaan (zelf klaarkomen dan, mijn vriendin had er minder moeite mee) en die laatste keer deed pijn. vonnik geen pretje zeg maar...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:52 schreef Nuek het volgende:
[..]
ach ja en het nieuwe record voor de mannen is toch net gezet. Wat was het ook weer... 36x in 24 uur?
Mondje helpen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:32 schreef Blumchen het volgende:
Ik hou dus echt neit bij hoe vaak ik klaar kom.. misschien maar eens gaan doen..![]()
?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:57 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Mondje helpen?
Je zou het bij gaan houden....denk ik help ff de telling tot stand te brengenquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:16 schreef Blumchen het volgende:
[..]
?
owquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:56 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Je zou het bij gaan houden....denk ik help ff de telling tot stand te brengen
Ik weet hetquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:32 schreef Blumchen het volgende:
Ik hou dus echt neit bij hoe vaak ik klaar kom.. misschien maar eens gaan doen..![]()
Whaha vertel..quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet het
* vind het zandmannetje ineens heel erg stilquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whaha vertel..![]()
Das wel een leuke tip maar ik denk dat de meeste jongens bij het ejaculeren toch gewoon de beweging erin willen houden, flink door stoten of trekken dus. Anders is het niet zo lekker hoor..(voor mij iig).quote:Op donderdag 9 september 2004 11:44 schreef sofie3 het volgende:
Ik heb een truukje dat ik soms bij m'n vriend toepas, waardoor ie 2x kort na elkaar kan komen. Heb het nog nergens gelezen, misschien is deze tip dus wel geld waardHet komt er op neer dat je hem met je hand bevredigt tot ie gaat klaarkomen. Nét op het orgasmemoment, vóór er sperma tevoorschijn komt, trek je je hand terug. Als het goed gaat komt er dan 1 of 2 stoten sperma uit, en stopt het dan. Na enkele seconden ga je verder met stimulatie, en ditkeer ga je door. Mijn vriend komt dan een tweede keer zonder problemen... Het is wel van belang dat je er dus op let dat tijdens het eerste orgasme de zaaduitstorting halverwege stopt, want als de samentrekkingen zich doorzetten kan je een tweede hoogtepunt wel vergeten.
Offeh: "Incumming!"quote:Op woensdag 15 september 2004 00:09 schreef sushi-nori het volgende:
ik zou het toch eerst wel eens willen proeven en tot die tijd zou ik het op prijs stellen dat je "Zoek dekking!" roept..
Hihi.. juist!! Alleen dan!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:19 schreef erodome het volgende:
Alleen als je beloofd alles op te drinken![]()
O nee hoor.. geen enkele strijd.. net als erodome al zei sperma slikken op zn tijd.. geen probleem!! En over het algemeen valt er bij ons natuurlijk op een andere manier te slikken he.. want over het algemeen gebruiken jullie als jongens alleen je tong.. dus het grootste deel komt op je gezicht of op het bed in dat geval :pquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:05 schreef sushi-nori het volgende:
He irris en erodome,
als jullie spuiten bij het klaarkomen, hebben jullie tijdens het beffen dan ook de discussie met je vriend slikken of niet?
Net als het andersom bij het pijpen al een eeuwigdurende strijd is?
Die van mij maakt er soms zelfs een sport van om mij zo veel mogelijk te laten komenquote:[b]Mijn man vind het heerlijk mijn vocht te drinken zo nu en dan, soms niet, soms wel, moet hij lekker zelf weten, daar maak ik me echt niet druk om, orgasme is toch al binnen dan
Dat voel je zelf aankomen als je een vrouw dmv vingeren laat spuiten, je voelt een bal die opzwelt achter haar vagina wand, als je dan geen nat hoofd wil is het tijd om je hoofd wat te verwijderenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:09 schreef sushi-nori het volgende:
ik zou het toch eerst wel eens willen proeven en tot die tijd zou ik het op prijs stellen dat je "Zoek dekking!" roept..
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat voel je zelf aankomen als je een vrouw dmv vingeren laat spuiten, je voelt een bal die opzwelt achter haar vagina wand, als je dan geen nat hoofd wil is het tijd om je hoofd wat te verwijderen
Wanneer krijg jij spontaan een stijve?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef erodome het volgende:
Dat voel je zelf aankomen als je een vrouw dmv vingeren laat spuiten, je voelt een bal die opzwelt achter haar vagina wand, als je dan geen nat hoofd wil is het tijd om je hoofd wat te verwijderen
Krijg je daar, als vrouw, geen "leeg" gevoel van?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:48 schreef erodome het volgende:
Een vrouw kan wel degelijk ejaculeren en nog meer dan een man ook, het vocht is van ongeveer dezelfde samenstelling als wat uit de prostaat komt.
Yeah right. Mijn record is 5 en toen was ik compleet uitgeput en had ik een lamme arm. Ik wil ook weleens weten hoe oud je bent want ja als je 12 bent kan je doorgaan en doorgaan en doorgaan......(en het is nog waar ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:33 schreef _Alone het volgende:
meh 35+ keer is me ook al geluk op 1 dag... in minder dan 24 uur zelfs... die dag extreem saai... en ik had niks anders te doen >.<
Gewoon lekker met je meisje opzoek gaan naar dat orgasme, iedere vrouw kan het uiteindelijk...quote:Op woensdag 15 september 2004 20:50 schreef sushi-nori het volgende:
wauw.. . als ik dit allemaal lees, wil ik dat mijn volgende vriendin een meisje is wat spuitend klaar kan komen.
Erm wat denk je zou dat raar staan in een contact advertentie?![]()
![]()
Zelf had ik het niet beter kunnen verwoorden!! Erodomequote:Op woensdag 15 september 2004 20:07 schreef erodome het volgende:
Als je spuitend klaarkomt, ik spreek voor mezelf, want ik weet niet hoe dat voor andere vrouwen is, dan voelt het als een opbouw van spanning, dan het orgasme en dat orgasme zet door in het spuiten, door dat spuiten vloeid die opgebouwde spanning weg en dat is echt een ontzettend lekker gevoel.
Serieus, nee geen leeg gevoel, maar wel ontzettend klaar voor de rest van sex, nog een ronde voor spuiten, of wat anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |