idemquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:13 schreef brighton het volgende:
TVP![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:25 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn gezellig en bewegen.
Dat is een gozer hoorquote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
check die junk op de achtergrond dan !
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:36 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
JA! Wij doen aan speeltuinsex!
Ik heb al 2 breezers op??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:40 schreef Darklight het volgende:
Weer 1 met het geheime vingerteken![]()
[afbeelding]
Maak er 1 of ga bij die meiden leuren dat je heel goed kunt soepen = veel picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef brighton het volgende:
Heeft iemand een account bij Sugababes, dat geeft natuurlijk véél meer mogelijkheden
http://www.sugababes.nl/classpcquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef brighton het volgende:
Heeft iemand een account bij Sugababes, dat geeft natuurlijk véél meer mogelijkheden
Ik zat er dus al aan te denken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef brighton het volgende:
Berichtjesquote:
Ken je die danquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Berichtjes
48 / 100![]()
ik had er wel nog een paar, maar weet niet of ik die nog hebquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Classpc heb jij nog meer uit die serie of niet![]()
.
Word eens tijd dat ik in drachten kom kijken demm je ziet er lekkerrr uit!!quote:
Bacardi lemmon 7upquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Pure bacardi in de cola vind ik best lekker. Breezer is te zoet.
Op het profiel van: http://www.sugababes.nl/classpcquote:wah ben ik?
lekkur
lief
sexie
schattig
Coole avatarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:20 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
k1jk m1j ff 5t03r z1j|\|
Die is homo alleen weet die het nog nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:20 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
k1jk m1j ff 5t03r z1j|\|
http://www.superdudes.nl/funmasterquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef brighton het volgende:
aan je onderschrift te zien (Er is geen God dan Allah, en Mohammed is Zijn Profeet) heb je ook aardig wat breezers naar achteren gegooid.quote:Op zondag 8 augustus 2004 08:48 schreef pro_jeex het volgende:
Stormfront is ook wel een breezer site als je het mij vraagt
ik zeg: gadverdammequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:43 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Wil de Nerd in het grijze shirt zich bekend maken.
DE POSTER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:20 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
k1jk m1j ff 5t03r z1j|\|
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:01 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Ook_Gek zoiets bedoel je voor een profiel?
Komt van mn BO spam account![]()
euh kan iemand mij vertellen of dit een man of vrouw is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:01 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Ook_Gek zoiets bedoel je voor een profiel?
Komt van mn BO spam account![]()
khomeini.com ook, en volgens mij voerde pedotje Mohammed ook Breezers ann kleine minderjarige maagdjesquote:Op zondag 8 augustus 2004 08:48 schreef pro_jeex het volgende:
Stormfront is ook wel een breezer site als je het mij vraagt
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
khomeini.com ook, en volgens mij voerde pedotje Mohammed ook Breezers ann kleine minderjarige maagdjes![]()
Ja triest he , ik vind (vooral met dit weer) een bacardi Limon met 7-up ook erg lekker , maar om daar nou een poster van op te hangenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:58 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
DE POSTER!!!!!!!!!!!!!!
Die vind ik wel lekker hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:47 schreef netblade het volgende:
cjek MiiiII Ikkuhhhh bennnn gEiL
[afbeelding]
jezus man, ik snap geen hoer van die breaza taal, ik eis een woorden boek!
Wat een schatjequote:
Volgens mij ken ik haarquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:59 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Zeg leuk "Vriendinnetje"quote:Op zondag 8 augustus 2004 08:47 schreef funmaster het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/funmaster
het puntensysteem dat ze op sugababes/superdudes gebruikenquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:03 schreef Brammie1 het volgende:
verklaar mij maar voor onwetend, maar wtf zijn kudos?
quote:Mja, hoe bedoel je ? zittend, lichend?
TS lacht tenminste wel veelquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:29 schreef patty het volgende:
Goeie onderwerpen hebben ze op het forum
HoEVeEl PeRsOnEn PaSsE eR iN jE bEd
ik zou haar op zich wel willen hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:37 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
TS lacht tenminste wel veel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat voOr wanna-B ben iiK nu ? (LOL)
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:57 schreef classpc het volgende:
[..]
ik zou haar op zich wel willen hebben
Ben je niet de enigequote:Op zondag 8 augustus 2004 17:57 schreef classpc het volgende:
[..]
ik zou haar op zich wel willen hebben
1 ding:quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:53 schreef FooRancid het volgende:
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/babylesjuh/pics
Weet je wat het probleem is met dat wijf , ze denkt nog dat ze knap is ook , moet je deze foto zienquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 ding:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hond met tietenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is met dat wijf , ze denkt nog dat ze knap is ook , moet je deze foto zien
[afbeelding]
Daar ga toch spontaan van bloed braken ?![]()
![]()
quote:oOiioOii meneertJ____
allezgOed ?
nYaa jOew iiz beSt goOd loOkiin ensO hoOrr en jOew woOnt oOk iin capelle___duz 1o Q_dOwdingen erbY ______
Gedverdemme zeg, haha wou haar kop wel eens zien als ze dit lasquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is met dat wijf , ze denkt nog dat ze knap is ook , moet je deze foto zien
[afbeelding]
Daar ga toch spontaan van bloed braken ?![]()
![]()
Haar moeder heeft het met een hond gedaan, lijkt me het meest logische verklaringquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:18 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Een hond met tieten![]()
Iets mis gegaan zeker![]()
Die is idd leuk, allemaal break out postersquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:42 schreef Enchanter het volgende:
profiel van miss hardcore
foto#2
[afbeelding]
Hardcore to the bone met een poster van Di-rect op de achtergrond
En Hitkrantquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:58 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Die is idd leuk, allemaal break out posters
hmmmmmmmmmquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
*stil*quote:
i'm just a guy
i'm not shy
i like to fly
I wont pass you by
cause I want to see your eye
Is dit een professionele hoer die zo haar klandizie spekt ofzo..quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://snoezeke.contactchat.nu/?id=90540
Je KIJKT niet eens naar de kop he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:03 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm![]()
dat ziet er toch wel godverdomme goed uit
Scandalousquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je KIJKT niet eens naar de kop he?
die kop was het eerste waar ik naar keek en die mag der best wezen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je KIJKT niet eens naar de kop he?
Zeg het eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Scandalous![]()
/ontopic
[afbeelding]
![]()
je bent nog wel een mooie muts hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zeg het eens
Ik zal trouwens wel een oude muts zijn maar ik vind het serieus erg dat die jonge meisjes er tegenwoordig zo bijlopen en zich zo gedragen![]()
Uhh, dank je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:35 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
je bent nog wel een mooie muts hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Uhh, dank je?![]()
Ja, post nog maar een lekker jong sletjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:43 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
nu verder ontopic maar he??
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Scandalous![]()
/ontopic
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zeg het eens
Ja die namen damn....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die namen die die mokkels verzinnen zeg , echt met de raarste tekens.
Ben trouwens op vakantie geweest met mijn ouwe lui , genoeg van dit soort dames gezien, beste geinig
Ik ging ook op een camping in frankrijk . Nou ik heb de franse lui ff het woord " Breezahsletje" geleerd. Hoe de fransen het zeggen is nog mooierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:44 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja die namen damn....
En die dames zijn best wel geinig maar moet je niet te lang om je heen hebben![]()
dat zijn punten/geld uit Project Gotham Racing, een variant op de credits uit Gran Tourismoquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:03 schreef Brammie1 het volgende:
verklaar mij maar voor onwetend, maar wtf zijn kudos?
Wat is dat voor vaag kunstwerk op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:37 schreef Beach het volgende:
En dan noem je jezelf uitdagend lekker![]()
Wat is het nou toch jammer dat dit wijf breezer isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:39 schreef Koen0s het volgende:
Fo0r de b0i'zzzz hihi one lufffff
[afbeelding]
Het Hawai-hemd en de "Little friend" van Tony Montana misschienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag kunstwerk op de achtergrond.
Dat is ons oude bankstel btw
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik laat de plaatjes niet direct zien omdat het tegen de policy is, maar:
http://www.sugababes.nl/*noussy*/pics
Veel plezier
Uhm, die foto's doen het hier niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Veel plezier
quote:Deze account is niet beschikbaar wegens het ontbreken van foto's
Is dit jouw profiel? Ga dan hierheen en plaats een foto.
Acount niet beschrikbaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Veel plezier
\________________/quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:25 schreef da_micha_man het volgende:
Ik begin hier steeds misselijker te worden![]()
quote:HaaY Q-t's ,, EveRytHing aLlriGht?? aHhh iF You WanT To Know More
oF Me LooK Down aaiiH KuSj CarLaa HvJouu ,,
Wippe??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:47 schreef Doagere het volgende:
'Bitchy lady'![]()
[afbeelding]
[..]Ik vraag me altijd af of ze de caps lock nou uit of aan hebben staan..
werkt t een btje? heb jij t al geprobeerd?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Twingo_Driver het volgende:
Heb een programma gevonden om tegen een Breezah meid terug te chatten zonder er bij na te denken. ;-)
http://hans.scholieren.com/breezah.php
h¤T W¤Rkt p¤rF¤©T z0@L$ J¤ Zi¤t, IK w¤n @l H¤Ll¤M@@L @@N h¤T ßR¤¤z@H t@@lTj¤ Z0quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:10 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
werkt t een btje? heb jij t al geprobeerd?
DENk daT ZE teVEel bReazAh gEZOpeN HEBbenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef kamagurka het volgende:
Waarom lijken dit soort sites heel erg op die telefoonsex reclames op sbs na 12-en
Worden deze wijven nou betaald of willen ze zgn. echt contact met geile breezahboys?
DaT MoEt HeT ZIjN!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:26 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
DENk daT ZE teVEel bReazAh gEZOpeN HEBben![]()
D@T d¤Nk IK 00k j@quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:26 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
DENk daT ZE teVEel bReazAh gEZOpeN HEBben![]()
H0iquote:
h¤T W@$ ¤©Ht V¤T G@@F!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef woeeiiii het volgende:
hÉ fuNmAStEr Hoe Was T in DUINREL?
Link staat nu ook hierquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Twingo_Driver het volgende:
Heb een programma gevonden om tegen een Breezah meid terug te chatten zonder er bij na te denken. ;-)
hEB Een prOGRAMma gEVoNden OM TEGeN Een BrEezAH mEiD teRug TE ChatTeN ZoNDEr er BIj nA tE deNkEn
http://hans.scholieren.com/breezah.php
h@H@h@ iDdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:18 schreef Doagere het volgende:
DaMÑ dÂT is eÇht ÉeÑ TÉ Gek Pr0gRamMÂ!
!ÉDerÉeÑ dÉÑKt ecHT Dat ik ÉeÑ BRÉeZÂh boy BÉÑ
WE mogEN Hans vAN SchOlIerEn.CoM weL BEdaNKEn VOoR DIt vETte prOGJEquote:
ìK VìnD dë spècîà@lE SPè©ìaàlé v¤R$îE VéEL lêúKë®quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef grunge-metal het volgende:
YO Mijn BReEzah PRogrAmMa STAat Nu Aan Is wEL diK HANdIG![]()
Moet je daar nou alles zelf toevoegen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
ìK VìnD dë spècîà@lE SPè©ìaàlé v¤R$îE VéEL lêúKë®![]()
ZEKeR WEl! BReEzAHprO staAT Nu bij mIJ oOk aAnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef grunge-metal het volgende:
YO Mijn BReEzah PRogrAmMa STAat Nu Aan Is wEL diK HANdIG![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
WE mogEN Hans vAN SchOlIerEn.CoM weL BEdaNKEn VOoR DIt vETte prOGJE![]()
Jâ zék¤R lEKk¤® hîér!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
H¤y m¤N w@$$uP!!!!!!
@LL¤$ l¤kK@H hI¤R?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MijÑ m$Ñ Ñ4aM z!eT 3r Zô Uit: >:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:13 schreef Twingo_Driver het volgende:
ߤn J¤ g¤IL 0F Wil j¤ ¤¤N K0¤kJ¤![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:13 schreef Twingo_Driver het volgende:
ߤn J¤ g¤IL 0F Wil j¤ ¤¤N K0¤kJ¤![]()
Góm @ND géd Mêquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:38 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
Meer foto's!
[afbeelding]
ik heb m ook al aan 2 mensen gegevenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
MijÑ m$Ñ Ñ4aM z!eT 3r Zô Uit: >:
!K beÑ 3eÑ 3ÇhTe F4k0R ßr33zaH b0y 1337 >:
vet liJÞ d!T PRôgr4mMa, !3deR3eÑ iÑ msÑ w!£ h3M Gr4ag Heßb3Ñ!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:45 schreef Moros het volgende:
Prachtig topicNog een leuke link, WTF doet een moeder van 34 op sugababes.nl?
;
[url=http://www.sugababes.nl/ButterflY ]http://www.sugababes.nl/ ButterflY [/url]
(weet trouwens niet of hij al eerder genoemd is)
Wat dacht je hier dan van: http://www.superdudes.nl/Jeroen10000quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:45 schreef Moros het volgende:
Prachtig topicNog een leuke link, WTF doet een moeder van 34 op sugababes.nl?
http://www.sugababes.nl/=ButterflY=
(weet trouwens niet of hij al eerder genoemd is)
EDIT: vervang de = door [ * ] (zonder spaties naast het sterretje)
Van de gewone url maakt het forum een lijst , door de sterretjes in de url
dat vind ik nou een goed ideequote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:06 schreef Mtijn het volgende:
Ik vind dat westwood het recht heeft te weten van dat logo dat superdudes gejhat heeft. (lees: wij hebben t recht dat westwood ze van t net haalt)
T teken van de allies in dat spel. Dat is exact tzelfde.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
dat vind ik nou een goed idee
[afbeelding]
maar ik zie hier geen superdudes logo in
Ja zekers!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
WE mogEN Hans vAN SchOlIerEn.CoM weL BEdaNKEn VOoR DIt vETte prOGJE![]()
Ow ik welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:52 schreef Twingo_Driver het volgende:
Z'O nET Nog eEn breEzah cHICK GevoNdEn, cheCk DEZe LiNK MAaR EfFe wAnt kaN gEen rEcHTeR muISKNOp GEBrUiken oP DiE sIte OM dE plAaTjeS tE PosTen.
http://www.vote4me.nl/site/view/74743
Grr werkt de afbeelding niet kut site!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ow ik wel
[afbeelding]![]()
*Heeft met een progie javascript op de site uitgezet waardoor dat wel werkt*
ja èN dân NOG Eên cü2 stáRTëN MEt âLLëmàâl V¤Tt@h PCìS ën Jè Hô0®T éR hèLëMäAl bïjquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef Brammie1 het volgende:
V¤T Pr0gR@Mm@ DiT z3G!!!
N)U n0g ¤3N ßr¤3Z@h p@KuUuHhHh!!!!!
"Ik wIl HEeL Dom In m#n HoL Ge%^&**t WorEn DoOr DE EeSte BeStE DoMmE BrEEzahLul, HihIHi"quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:20 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
ohhh wat liefquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef Robje23 het volgende:
zegtie met zo'n naamquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:59 schreef Z3R0-C00L het volgende:
O_M_G !! stelletje breezahs.......![]()
Hmmz ik heb wel leukere meiden gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:35 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[afbeelding]
nice![]()
http://www.sugababes.nl/_DuShii_
kan niet zeggen iig dat ze lelijk isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz ik heb wel leukere meiden gezien![]()
doe maar nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:07 schreef grunge-metal het volgende:
Ik heb er 1 zet zo wel het gesprekje hierneer:)
en deze foto kreeg ik:quote:[VANALLES] zegt:
Höï
miss_monique_1@hotmail.com zegt:
wie ben jij?
[VANALLES] zegt:
dENnìs
[VANALLES] zegt:
îk Zág jê ©ú2 p®OëFï¤L
oh welke?
laat ook maar
[VANALLES] zegt:
die Je hET LaAst HEBT aAnGePast
oh ja sal wel k heb er namelijk 2 aangepast
maja
heb je ook cu2 dan?
[VANALLES] zegt:
ja die hAD IK MaAr diE IS geHackT
[VANALLES] zegt:
DAS is mIE Kut
oh k ken em nie vinde maja
[VANALLES] zegt:
WaT kAn Je NiEt vInDeN?
[VANALLES] zegt:
hEb je TrOUWEnS eEN piC?
jah
[VANALLES] zegt:
MaG IK eR 1?
ja hoor
[VANALLES] zegt:
ok
•°o.O| *Niekie* |O.o°•You Never Hurd Me You Only L ve Me Shaan=Sgat Ramy I Love Ya ,Sonny&Ramy k mis jullie verzendt:
Openen (Alt+P)
•°o.O| *Niekie* |O.o°•You Never Hurd Me You Only L ve Me Shaan=Sgat Ramy I Love Ya ,Sonny&Ramy k mis jullie verzendt:
Je hebt E:\Plaatjes\Fok!\ikke 2.JPG van miss_monique_1@hotmail.com ontvangen.
die foto is raar hoor
[VANALLES] zegt:
iK HEB ALleEn geEN PIc Of in IeDErGeVAL NiEt op de PC
ow
[VANALLES] zegt:
Ok
[VANALLES] zegt:
hoE OuD ben JIj ElKewEeR?
13
en jij?
[VANALLES] zegt:
15
waar woon je?
[VANALLES] zegt:
IN Borne
[VANALLES] zegt:
LigT ERGeNs bIj EngScHEde
okeej
[VANALLES] zegt:
Jij DAN?
in leiden
[VANALLES] zegt:
OK, drINk JE vaAK bReEZer?
jup
[VANALLES] zegt:
wELke smaAK VinD jE heT lEkKeRSt daN?
[VANALLES] zegt:
Ik vinD dE roDe HET LeKkERst
k vind lemon ut lekkerst
[VANALLES] zegt:
KeN JE www.FOk.nL
nope
[VANALLES] zegt:
oh MOeT jE mAar IS HeEN gAan oOK NAaR HtTp://forUM.fOk.nl
iK moet GAaN MzZL (blokkeren en verwijderen)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:15 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
en deze foto kreeg ik:
[afbeelding]
weeet niet of het nog mag , doe eens een logje hier plaatsenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:53 schreef funmaster het volgende:
En ik heb miss_monique_1@hotmail.com toegevoegd op MSN
Komt er aan!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
weeet niet of het nog mag , doe eens een logje hier plaatsen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:15 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
en deze foto kreeg ik:
[afbeelding]
http://www.cu2.nl/0---breezahsucks :quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:06 schreef Grimm het volgende:
dat kind is 13, kom op breezers zijn meestal wat ouder, ga iemand van 16 lastig vallen ofzo
check wanabes:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Robje23 het volgende:
Check dit eens http://www.cu2.nl/browse.php?id=2079629
Die van 13 drinken ook al breezers hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:06 schreef Grimm het volgende:
dat kind is 13, kom op breezers zijn meestal wat ouder, ga iemand van 16 lastig vallen ofzo
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:58 schreef Robje23 het volgende:
Check dit eens http://www.cu2.nl/browse.php?id=2079629
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:09 schreef woeeiiii het volgende:
fok doet ook mee aan breezah
[afbeelding]
ik zag die pijl niet eensquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:09 schreef woeeiiii het volgende:
fok doet ook mee aan breezah
[afbeelding]
Wat die breezer reclame of die pijl??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:48 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Moet wel nodig veranderd worden! Na 9 topics...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |