Dat wilde ik ook graag (wat jouw vriend wil) maar mijn vriend wilde dat niet...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Martineke het volgende:
hier ist ook allemaal leuk![]()
ik wil in nederland trouwen met naaste familie erbij, in wel iets moois het hoeft geen hele uitgebreide jurk te zijn, en gewoon lekker eten daarna met de family en that's it.
vriendlief wil in het buitenland trouwen zonder familie en getuigen, en geen jurk of pak erbij.
Anders vul je die toch op met kipfiletquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wacht, ik heb een plaatje gevonden dat te linken is:
[afbeelding]
Moet ik natuurlijk wel deze tieten houden nadat ik afgevallen ben, dus duim ff voor me
En anders heeft demetrios ook nog wel andere leuke jurken voor me
Goed planquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Anders vul je die toch op met kipfilet![]()
Wat doe je aan dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef Igraine het volgende:
Ik ga dus ook niet in een jurk, maar m'n vriend gaat wel in een pak.
Een lange broek met beetje wijd uitlopende pijpen met een soort van gehaakt achtig topje erbovenquote:
Argh!!!!!!! Knoepert van een fout op die site zeg! "Welke bruiloft past bij jouw?"quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Beaker het volgende:
http://www.newstyling.nl/new_test.php voor de liefhebbers
Heeeeeel veel, ik wil op een gezond BMI zitten, trouwen is dan een mooie beloningquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Darkphorze het volgende:
Miss_D Hoeveel kilo wil je nog kwijt dan? Ze zeggen dat je voor het trouwen nog wel een paar kilo kwijt raak ivm de zenuwen en stress. Veel vrouwen moeten dan ook hun jurk laten innemen omdat ze afgevallen zijn. Vind het wel een goed vooruit zicht![]()
Gehehehehquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behalve het "Geld noch moeite spaar je..."
Het gaat mij niet zozeer om een 'bezuiniging' maar het gaat er maar om hoeveel waarde je eraan hecht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Knut het volgende:
Ik ga dus echt niet bezuinigen op mijn bruiloft. Ik hou rekening met kosten rond de 10.000 euro en het is nog niet helemaal zeker in hoeverre dat nog haalbaar is maar er zal iig een feest zijn
Dat van het kado is best vreemd idd. Maar goed, dat is haar verantwoordelijkheid naar haar broer, daar zou ik me als ik jou was maar niet al te druk over maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Beaker het volgende:
Dit valt me van mijn zus heel erg tegen, hoe zouden jullie dit vinden?
Mijn zus geeft nu helemaal geen kado............. en met het vrijgezellenfeest gaat ze alleen maar mee sieraden maken en daarna gaat ze weer naar huis
Vrijgezellenfeest kost nog geen ¤ 50,= euro ppquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat van het kado is best vreemd idd. Maar goed, dat is haar verantwoordelijkheid naar haar broer, daar zou ik me als ik jou was maar niet al te druk over maken.
Over dat vrijgezellenfeest... Dat moet ieder voor zich weten. Ik vind dat men daar tegenwoordig toch al zo gruwelijk mee 'overboard' gaat qua kosten.
Ik ben een paar jaar terug bij het vrijgezellenfeest van mijn beste vriend ook alleen mee gaan eten 's avonds. Ik had op dat moment gewoon het geld niet om de hele dag mee te gaan. Mijn vriendje was ook mee gevraagd, die studeerde nog, en ik geloof dat het neer kwam op 100 eur p.p. Ik had het gewoon niet op dat moment...
Dan nog is het dus voor haar en haar partner ong. 100 euro. En als je van giften leeft zal dat helemaal een behoorlijk bedrag zijn. En ja, ze hadden er mss wel voor kunnen sparen, maar blijkbaar hebben zij de prioriteiten anders liggen... Doe je niks aan. Accepteren en feest vieren zonder ze zou ik zeggen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:50 schreef Beaker het volgende:
Vrijgezellenfeest kost nog geen ¤ 50,= euro ppZe was er zelfs bij toen we reserveerden en bespraken en alles was oke!
Oooooo, ben je gewoon eens fijn aan het fokken, zie ik ineens dat er een maand geleden naar mij gevraagd is.quote:Op zondag 10 april 2005 11:19 schreef sjak het volgende:
Dutchie, ik heb een vraagje aan je. Wij zitten te azen op dezelfde band als jij had op je bruiiloft (zag ik in deel 1 staan). Wat vond je ervan als je nu zo terug kijkt? Aanrader?
Yvonne, bolletje, jullie waren daar toch ook, lekker staan swingen?
Afblijvenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef dutchie het volgende:
O en Silmarwen, ookal ben ik vrouw, je zou mijn hart nog stelen als je in een jurk á la Galadriel zou binnenkomen. Kon het eigenlijk ook wel een beetje verwachten van je.![]()
of als Arwen tijdens de kroning van Aragorn, ook zoooo mooi!![]()
Gelukkig zijn we inderdaad niet allemaal hetzelfde, zou een boeltje worden....!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Beaker het volgende:
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde
Graag even jullie mening:
-knip-
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Een lange broek met beetje wijd uitlopende pijpen met een soort van gehaakt achtig topje erboven
[afbeelding] zeg maar deze maar dan alleen niet in 't wit maar in 't bruin. Met een roze pashmina en (waarschijnlijk) roze schoenen.
Oh 't plaatje is wel erg klein zie ik, maar groter staat ie nergens waar ik hem kan linken.
Oe! Da's dan toch wel weer leuk stiekem en spannend!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wat ik aandoe (ongeveer)
En ik heb besloten dat golfer het niet mag weten
Dat is ook het leukste als je het geheim houdt!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wat ik aandoe (ongeveer)
En ik heb besloten dat golfer het niet mag weten
Ja, want als ie hoort wat ik van plan ben rent ie misschien wel hard wegquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Koningin het volgende:
Dat is ook het leukste als je het geheim houdt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |