Oftewel: Digger en EW trouwverslag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:51 schreef DuchessX het volgende:
De eerste link werkt niet bij mij
Yep die.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:53 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Oftewel: Digger en EW trouwverslag?
Weinig kan ik me herinneren... Alles bij elkaar ¤150 denk ik? en dan neem ik het ruim geloof ik...quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:16 schreef Christine het volgende:
Lijkt me ook wel wat, ben je tenminste nog vroeg thuis. Maar ik ben ook altijd dol op feesten, vooral bij bruiloften
DarkElf mag ik vragen hoeveel jij ongeveer kwijt bent geweest aan die naaister?
Hehe geefniequote:Op maandag 9 augustus 2004 12:58 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Weinig kan ik me herinneren... Alles bij elkaar ¤150 denk ik? en dan neem ik het ruim geloof ik...
(sorry, kwam het topic toevallig tegen dus antwoord voor m'n beurt)
Gefeliciteerd nog he Julynelletje!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:48 schreef Julynell het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon persé in die zaalEn dat is dus gelukt...we hebben de dag van ons leven gehad!
Hey, long time, no seequote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:26 schreef reflection het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog he Julynelletje!![]()
Superann, zolang je aanstaande en jij het maar met elkaar eens zijn, dan is het goed. Het moet jullie dag worden! Als je dingen gaat doen, omdat anderen vinden dat 'het zo hoort' terwijl je er zelf heel anders over denkt, tja, daar zou je achteraf spijt van kunnen krijgen, toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:20 schreef Superann het volgende:
Gelukkig, ik ben nog niet meteen een bruidzilla als ik kritisch ben... Gelukkig hebben we nu een aantal locaties op het oog waar wel plaats is, en die op het eerste oog ook nog mooi zijn. En Julynell, goede tip. Ik had het er vandaag met mijn moeder over dat ik bij het dinner wel een andere jurk aan wilde, iets meer casual (en passend bij de locatie) en geen trouwjurk met korset. Ze reageerde helemaal verontwaardigd toen ik dat vertelde, zij vond dat ik de hele dag mijn jurk moest aanhouden. Mijn vriend en ik denken er beide anders over, hij vond het ook heel normaal om iets anders aan te doen. Fijn hoor, zo'n man!
Spannend!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:40 schreef Christine het volgende:
*schop*
Dit topic was moeilijk te vinden!
Wordt er niet meer getrouwd onder de fok!kers?
Onze bruiloft komt inmiddels ook dichterbij, we zijn nu een datum aan het prikken. In elk geval wordt het in de zomer van 2005.
Dat is morgen alquote:Op zondag 14 november 2004 19:04 schreef bibi het volgende:
Dinsdag 16 november 2004 gaan vriendje en ik trouwen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je. De kleding is gemaakt door mijn schoonmoeder... Een ware wervelwind met een naaimachine.quote:Op maandag 15 november 2004 10:50 schreef DarkElf het volgende:
geweldige foto, ontzettend leuke kleding
ja vind ik ook, de hele bruiloft moet (nou ja moét, zou ik zelf mooier vinden dan) dan een andere sfeer uitademen dan een "standaard" bruiloftquote:Op maandag 15 november 2004 12:25 schreef deGVR het volgende:
Ik vind hem heel mooi... Maar dan moet de rest van de bruiloft ook passend aangekleed zijn, dat wel.
Ik ben in het zwart getrouwd. Niks mis mee, gewoon je eigen hart (en smaak) volgen. Het is jullie dag, wat de rest ervan zegt doet er niet toe. Ze moeten gewoon handje schudden, kado inleveren, lekker taart eten, op jullie proosten en verder hun mond houdenquote:Op maandag 15 november 2004 12:23 schreef MOBO666 het volgende:
hahaha , na ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden want de meeste die ik die jurk laat zien zeggen : gatverdamme je gaat toch niet in een zwarte jurk trouwen :s
Dankequote:Op maandag 15 november 2004 12:21 schreef DarkElf het volgende:
mooie jurk koningin !
heb je er een foto van ?quote:Op maandag 15 november 2004 12:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben in het zwart getrouwd. Niks mis mee, gewoon je eigen hart (en smaak) volgen. Het is jullie dag, wat de rest ervan zegt doet er niet toe. Ze moeten gewoon handje schudden, kado inleveren, lekker taart eten, op jullie proosten en verder hun mond houden
Ik vind de jurk trouwens prachtig!
Wow, dat is inderdaad een speciale locatie!quote:Op maandag 15 november 2004 12:32 schreef MOBO666 het volgende:
wil in een kasteel trouwen liefst kasteel de Haar die is heel erg mooi* zucht * ging ik maar al trouwen haha
dit is kasteel de Haar :
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamma.fslife.co.uk/Holland/Pictures/p048.jpg
Niet op de PC. Mijn scanner doet het om één of andere stomme reden niet meer.quote:Op maandag 15 november 2004 12:34 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
heb je er een foto van ?
Mooie jurk hoorquote:Op maandag 15 november 2004 11:29 schreef Koningin het volgende:
OK dan:
[afbeelding]
11 September 2004
Supermooi!quote:Op maandag 15 november 2004 11:29 schreef Koningin het volgende:
OK dan:
[afbeelding]
11 September 2004
Danke, die moesten nog komen.....hahahaha.quote:Op maandag 15 november 2004 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Supermooi!
Maarruh... waar zijn alle gasten?
Het was een halterjurk met niets erop en daar over heen had ik een jas aan met lange trompetter mouwen. De jas kon ook uit. Misschien kan ik een duidelijkere foto vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind het iig erg mooi
Had je jurk mouwtjes of had je een losse voile "omslagdoek"?
Ja. Witte calla's.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:54 schreef Christine het volgende:
Zijn dat calla's in je boeket?
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:07 schreef bibi het volgende:
Ik ben![]()
nee natuurlijk ga je niet in een zwarte jurk trouwenquote:Op maandag 15 november 2004 12:23 schreef MOBO666 het volgende:
hahaha , na ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden want de meeste die ik die jurk laat zien zeggen : gatverdamme je gaat toch niet in een zwarte jurk trouwen :s
wij ook!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:38 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden gelukskoekjes
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:24 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
nee natuurlijk ga je niet in een zwarte jurk trouwen![]()
Hier gaat het goed! De locatie is naar ons zin, de proef high tea is genuttigd en goed bevonden, de jurk uitgekozen (dat was een bevalling!) en nu kunnen we ons concentreren op de overige zaken. Ik had net voor oud & nieuw een dip omdat ik 'mijn' jurk maar niet kon vinden. Als iemand mij had gezegd dat ik de volgende dag zonder gedoe kon trouwen, had ik het zo gedaan.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:42 schreef sjak het volgende:
Hoe gaat het met de trouwlustigen?
Uitgesteld tot we meer geld hebbenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:42 schreef sjak het volgende:
Hoe gaat het met de trouwlustigen?
Hee! Iemand die Etown kent!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:41 schreef Darkphorze het volgende:
Hey Sugar,
En waar was jij van plan je ja woord te geven? het gemeentehuis, kasteel geldrop of dat kasteeltje hier op de geldropseweg? Ben erg benieuwd
Ik zelf wil heel graag in het kasteeltje in geldrop me trouwerij houden. Volgens mij kan je daar ook in de tuin bbq'en, maar hou me daar niet op vast.
Op Fok!?? Leuk, erg leuk.quote:Op maandag 4 april 2005 20:37 schreef sjak het volgende:
Dat is op dit moment wel het plan. We hebben elkaar in september leren kennen (op Fok!)
Maar we zijn dan ook al vrij laat dus als het niet lukt om een leuke lokatie te vinden dan zou het ook nog wel een andere maand kunnen worden.
Het zal wel in Noord Holland worden. We zijn er nog niet uit. Amsterdam lijkt mij wel makkelijk alhoewel er niet voor niets auto's zijn uitgevonden, dus buiten de stad kan ook wel.quote:Op maandag 4 april 2005 20:39 schreef Lois het volgende:
Ga je hier in de buurt trouwen Sjak? zodat ik even kan komen glurenOf in je nieuwe woonplaats?
Nee, we hebben nog niets geregeld. Nou ja, ik heb een verlovingsring dat is toch al ietsquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
sjak, het is nog vrij kort dag voor september. Heb je al het gemeentehuis en/of de kerk geregeld??
Dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef thaleia het volgende:
Leuk nieuws! Gefeliciteerd!
Echt super en idd wie had dat toen kunnen denkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef sjak het volgende:
[..]
Gaaf he, wie had dat 4,5 jaar terug kunnen bedenken...ik en Schanulleke![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef sjak het volgende:
[..]
Gaaf he, wie had dat 4,5 jaar terug kunnen bedenken...ik en Schanulleke![]()
Als ik op de fiets ga kan dat broodje makkelijk. Ik ga eens kijken, dank je.quote:Op zondag 10 april 2005 14:30 schreef bixister het volgende:
sjak ik kan de ontwerpster Anita Gates in Amsterdam (1e C Huygensstr 74) van harte aanbevelen. zeer stijlvol en ze kijkt goed naar wat bij je past. ga anders alleen es een keer haar etalage bekijken, krijg je al een indruk. en dan een lekker broodje in die zaak ertegenover, weet zo gauw niet meer hoe die heet. hoewel dat misschien niet helemaal strookt met die kilo-plannen...![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 10:34 schreef sjak het volgende:
...... Wie hoor je daarvoor mee te nemen naar een winkel? Vriendinnen![]()
.
Jaaaaaaaaaaaaa, was een leuke band!!!!!quote:Op zondag 10 april 2005 11:19 schreef sjak het volgende:
Dutchie, ik heb een vraagje aan je. Wij zitten te azen op dezelfde band als jij had op je bruiiloft (zag ik in deel 1 staan). Wat vond je ervan als je nu zo terug kijkt? Aanrader?
Yvonne, bolletje, jullie waren daar toch ook, lekker staan swingen?
Ik hoop echt voor je dat ie past!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:12 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag passen! Ben al maanden verliefd op een heel mooie outfit (van een plaatje op internet!) en ben heel benieuwd hoe het me zal staan! Of het me zal staan... Of ik erin pas...![]()
![]()
Duim voor me!![]()
Heel veel succes en plezier! Laat het hier nog even weten hoe het was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:12 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag passen! Ben al maanden verliefd op een heel mooie outfit (van een plaatje op internet!) en ben heel benieuwd hoe het me zal staan! Of het me zal staan... Of ik erin pas...![]()
![]()
Duim voor me!![]()
Ik was verbaasd dat mensen zeggen dat het zo kort dag is. Pff, 5 maanden, dat is voor ons echt wel lange termijnplanning...Maar goed, wij zijn wel zo eigenwijs dat we op een zaterdag willen trouwen. Ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om hoor, het gaat ons wel lukken om alles geregeld te krijgen. Inmiddels hebben we een eerste optie op een zaal en een eerste optie op een band. Het gaat dus wel lekker!quote:Op zondag 17 april 2005 00:30 schreef poemojn het volgende:
Sjak, wij hebben in mei 2003 een datum geprikt in september 2003.Ik weet niet of je aan een dag vastzit? De eerste dagen van de week zijn vaak 't langst vrij, omdat de meesten rond het weekend trouwen. Alleen maandag is vaak weer wel drukker door de mensen die een eigen bedrijf hebben.
Leuk! Ga je de twee dingen die je het leukst vond nog een keer passen?quote:Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, het was gek, leuk, eng en mooi! Heb 5 jurken gepast én het pak waarvoor ik kwam en eigenlijk stond alles wel!![]()
Nu gaan mijn moeder en ik over anderhalve week terug en nog 2 dingen passen.
Ik twijfel niet echt, ben redelijk overtuigd!![]()
Dus waarschijnlijk dan bestellen en verder met de andere voorbereidingen (waaronder nog 4 kilo afvallen!)
Je maakt het spannend Sjoeg!quote:Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, het was gek, leuk, eng en mooi! Heb 5 jurken gepast én het pak waarvoor ik kwam en eigenlijk stond alles wel!![]()
Nu gaan mijn moeder en ik over anderhalve week terug en nog 2 dingen passen.
Ik twijfel niet echt, ben redelijk overtuigd!![]()
Dus waarschijnlijk dan bestellen en verder met de andere voorbereidingen (waaronder nog 4 kilo afvallen!)
Oh ja, voor deze outfit ging ik dus...
Pakkie waar Sugar verliefd op was geworden... Maar of dat 'm wordt?![]()
Dat loopt inderdaad aardig hard op jaquote:Op zondag 24 april 2005 22:25 schreef sjak het volgende:
Ik ben even onder de indruk van de kosten van een bruiloft.
Ik heb eens een bruiloft gezien, waarbij het bruidspaar zo'n oude Amerikaanse schoolbus had gehuurd. Daar deden ze de gasten in vervoeren en zij zelf erbij. Je moet er van houden, maar het is een optie.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef Sugar het volgende:
Zo! Mijn trouwding is besteld!![]()
Nu verder met de logistiek enzo... Pfff, we gaan trouwen in een kloostergebouwtje en willen vanuit daar iedereen laten wandelen naar de bbq-plek (we gaan in een restaurantje -en vooral buiten- 's middags en 's avonds barbecuen). Dat is een mooie wandeling van ongeveer 2.5 km. Maar.... wat doen ze dan met de auto's? 's Avonds weer die wandeling maken is waarschijnlijk niet echt leuk voor de gasten.![]()
Mijn nichtjes waren 8 en 6. Ik bedoelde met de ringen dat zij allebei een eigen ringetje hebben gekregen tijdens de plechtigheid. Het is natuurlijk ook een leuk idee om haar de ringen te laten geven. MIsschien kan ze er samen met jou (of op de creche) een speciaal kussentje voor maken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef marisa het volgende:
Ik ben inmiddels bijgelezen, maar ik zag Sjak, dat jij ook in september gaat trouwen? Leuk! Wij hebben ook nog helemaal niets geregeld.
Hoe oud waren de dochters van je zus toen? Het lijkt me idd wel leuk om haar de ringen aan ons te laten geven. Verder hebben we al een idee waar we het feest 's avonds gaan geven. Daar zit ik nu wel een beetje over na te denken: hoe we dat moeten doen met haar naar huis brengen enzo.
Ik bedenk me altijd op onmogelijke tijdstippen dat ik je nog moet bellen, toch handig dat er hierquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef sjak het volgende:
...... Ik heb eindelijk een datum gepland waarop ik jurken ga passen......
Heb je er snel ééntje nodig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
Dan heb ik het nog niet gehad over lingerie en schoenen, want dat was ook niet in mijn maat op voorraad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, is dat echt zo'n gedoe met trouwjurken
Shit, heb ik me ook niet gerealiseerd
Wanneer trouwde je ook alweer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef sjak het volgende:
Ja maar, ja maar...ik heb een vrij standaard maatje...
Dat gaat toch wel lukken????
Pff, begin me een klein beetje zorgen te maken door jullie.![]()
ikke niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Anitra het volgende:
Het is ook heel spannend.
Wat dat betreft ben ik blij dat wij nog geen datum hebben en dus alles rusig aan kunnen doen.
Ik ben echt zo'n stress-miep.
Zijn jullie in Dordrecht getrouwd??quote:Op maandag 15 november 2004 09:03 schreef deGVR het volgende:
Trouwen is heerlijk!
[afbeelding]
10 september 2004
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he
proficiatquote:Op zondag 15 mei 2005 22:32 schreef Silmarwen het volgende:
15 mei 2006 gaan Knut en ik trouwen, we mogen dus in het lijstje.
Mijn schoonmoeder gaat mijn jurk maken en ik hoef hier maaer 1 woord bij te gebruiken Galadriel. Vandaag hebbenw e het onze ouders en broertje en zusje verteld die tevens getuigen worden. Mijn vader geetf mijn weg Knuts vader rijdt ons met de Jaguar mark 8 en onze moeders worden ceremonie meesters.
Duurt nog veelste lang
Oe die is ook erg mooiquote:Op zondag 15 mei 2005 22:38 schreef Neva het volgende:
[..]
proficiat
Mijn jurk wordt ook gemaakt , we gaan voor dezelfde stijl.. hier een
Maar mijn mailbox kan ie niet inzienquote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef Neva het volgende:
miss_d eb clauwhee kan niet teveel zeggen hier.. nieuwschierig vriendje wat ook op fok rondhangt.. sorry![]()
je hebt mailquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar mijn mailbox kan ie niet inzien![]()
Dat scheelt echt een hele hoop.. Bespaar nu al 130 euro..!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Wij maken de uitnodigingen ook zelf en mijn vader kan ze laten drukken, scheelt weer een helehoop centjes
Ja het is allemaal zo enorm duur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat scheelt echt een hele hoop.. Bespaar nu al 130 euro..!
Wij hebben allemaal berekeningen gemaakt.. En kunnen zien wat mijn schoonzusje kwijt was aan alles..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb geeeeen idee wat mijn jurk gaat kosten, mijn schoonmoeder maakt het, maar een cape van puur chiffon een onderjurk van zijde en een bovenjurk van kant met steentjes erop, zal vast niet goedkoop zijn.
De tiara krijg ik iig van mijn ouders (300 euro) en lingerie is trouwens ook duur zeg.
Nou voor het feest ben je ook al 2500 euro kwijt en dan heb ik het niet over het eten. Mijn tante gaat onze bruidstaart maken (die ik niet kan eten omdat ik geen marsepein mag en een taart zonder marsepein is geen taart natuurlijk)
De ringen dan nog en de band, en dan het huwelijk zelf nog voor de burgerlijke stand (300 euro) en de kerk (geen idee)
Al met al een mooi kosten plaatje dus
Kan ze niet één laag voor jou maken? Of huren jullie niet van die plateautjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
(die ik niet kan eten omdat ik geen marsepein mag en een taart zonder marsepein is geen taart natuurlijk)
Oehh, dat ga ik ook proberen. Of geldt dat alleen als je onder de 25 bent?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Tally het volgende:
Trouwens Sil.. Ik weet niet of je een Yess lezeres bent.. Maar daar kan je deze week je bruiloft winnen
Altijd een belletje waard natuurlijk
Nee zeker niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef sjak het volgende:
[..]
Oehh, dat ga ik ook proberen. Of geldt dat alleen als je onder de 25 bent?
we hebben al een lokatie : kasteel raadhuis van helmondquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:05 schreef sjak het volgende:
Hee, wat leuk het wordt druk hier!![]()
Martineke gefeliciteerd, ik las eind mei en dacht dat wordt haasten, maar dat is natuurlijk pas in 2006. Pfff, het is nog te vroeg om snel te kunnen lezen (en dan te bedenken dat ik al 4 uur wakker ben en veel koffie op heb.)
Hebben jullie al speciale dingen op het oog? Lokatie etc.
Neva, hadden jullie al een lokatie? Wel een fotograaf dus nu. Hebben jullie een speciale bruidsfotograaf ingehuurd? Wij zijn er wel al mee bezig geweest, een paar vrienden van ons zitten in die wereld maar we hebben nog niets concreets. Misschien maar eens mee aan de gang gaan.
Ook Knut gaat trouwen? Leuk, gefeliciteerd Knut en Silmarwen. Altijd leuk om oldbies te zien die hier steeds verder gaan.
Ik ga a.s. zaterdag voor het eerst jurken passen. Ik ga in ieder geval naar die ontwerpster waar Bixister me op had gewezen, wat een aardige vrouw is dat zeg. Daarvoor ga ik naar zo'n megastore ergens. En in de middag wil ik wat winkels langs waar je geen afspraak hoeft te maken.
Afgelopen donderdag zijn we gaan kijken naar de band.Die was erg leuk, aardige mensen en swingen dat ze deden! Die hebben we nu maar gelijk vastgelegd.
Daar kun je geen eenduidig antwoord op geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:52 schreef Beaker het volgende:
Ja hiero![]()
ff een vraagHoe duur kost een bruiloft nou gemiddeld? Waar moet je vanuit gaan?
zoals koningin zegt; dat kan nogal varierenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:52 schreef Beaker het volgende:
Ja hiero![]()
ff een vraagHoe duur kost een bruiloft nou gemiddeld? Waar moet je vanuit gaan?
Dat wilde ik ook graag (wat jouw vriend wil) maar mijn vriend wilde dat niet...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Martineke het volgende:
hier ist ook allemaal leuk![]()
ik wil in nederland trouwen met naaste familie erbij, in wel iets moois het hoeft geen hele uitgebreide jurk te zijn, en gewoon lekker eten daarna met de family en that's it.
vriendlief wil in het buitenland trouwen zonder familie en getuigen, en geen jurk of pak erbij.
Anders vul je die toch op met kipfiletquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wacht, ik heb een plaatje gevonden dat te linken is:
[afbeelding]
Moet ik natuurlijk wel deze tieten houden nadat ik afgevallen ben, dus duim ff voor me
En anders heeft demetrios ook nog wel andere leuke jurken voor me
Goed planquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Anders vul je die toch op met kipfilet![]()
Wat doe je aan dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef Igraine het volgende:
Ik ga dus ook niet in een jurk, maar m'n vriend gaat wel in een pak.
Een lange broek met beetje wijd uitlopende pijpen met een soort van gehaakt achtig topje erbovenquote:
Argh!!!!!!! Knoepert van een fout op die site zeg! "Welke bruiloft past bij jouw?"quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Beaker het volgende:
http://www.newstyling.nl/new_test.php voor de liefhebbers
Heeeeeel veel, ik wil op een gezond BMI zitten, trouwen is dan een mooie beloningquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Darkphorze het volgende:
Miss_D Hoeveel kilo wil je nog kwijt dan? Ze zeggen dat je voor het trouwen nog wel een paar kilo kwijt raak ivm de zenuwen en stress. Veel vrouwen moeten dan ook hun jurk laten innemen omdat ze afgevallen zijn. Vind het wel een goed vooruit zicht![]()
Gehehehehquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behalve het "Geld noch moeite spaar je..."
Het gaat mij niet zozeer om een 'bezuiniging' maar het gaat er maar om hoeveel waarde je eraan hecht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Knut het volgende:
Ik ga dus echt niet bezuinigen op mijn bruiloft. Ik hou rekening met kosten rond de 10.000 euro en het is nog niet helemaal zeker in hoeverre dat nog haalbaar is maar er zal iig een feest zijn
Dat van het kado is best vreemd idd. Maar goed, dat is haar verantwoordelijkheid naar haar broer, daar zou ik me als ik jou was maar niet al te druk over maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Beaker het volgende:
Dit valt me van mijn zus heel erg tegen, hoe zouden jullie dit vinden?
Mijn zus geeft nu helemaal geen kado............. en met het vrijgezellenfeest gaat ze alleen maar mee sieraden maken en daarna gaat ze weer naar huis
Vrijgezellenfeest kost nog geen ¤ 50,= euro ppquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat van het kado is best vreemd idd. Maar goed, dat is haar verantwoordelijkheid naar haar broer, daar zou ik me als ik jou was maar niet al te druk over maken.
Over dat vrijgezellenfeest... Dat moet ieder voor zich weten. Ik vind dat men daar tegenwoordig toch al zo gruwelijk mee 'overboard' gaat qua kosten.
Ik ben een paar jaar terug bij het vrijgezellenfeest van mijn beste vriend ook alleen mee gaan eten 's avonds. Ik had op dat moment gewoon het geld niet om de hele dag mee te gaan. Mijn vriendje was ook mee gevraagd, die studeerde nog, en ik geloof dat het neer kwam op 100 eur p.p. Ik had het gewoon niet op dat moment...
Dan nog is het dus voor haar en haar partner ong. 100 euro. En als je van giften leeft zal dat helemaal een behoorlijk bedrag zijn. En ja, ze hadden er mss wel voor kunnen sparen, maar blijkbaar hebben zij de prioriteiten anders liggen... Doe je niks aan. Accepteren en feest vieren zonder ze zou ik zeggen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:50 schreef Beaker het volgende:
Vrijgezellenfeest kost nog geen ¤ 50,= euro ppZe was er zelfs bij toen we reserveerden en bespraken en alles was oke!
Oooooo, ben je gewoon eens fijn aan het fokken, zie ik ineens dat er een maand geleden naar mij gevraagd is.quote:Op zondag 10 april 2005 11:19 schreef sjak het volgende:
Dutchie, ik heb een vraagje aan je. Wij zitten te azen op dezelfde band als jij had op je bruiiloft (zag ik in deel 1 staan). Wat vond je ervan als je nu zo terug kijkt? Aanrader?
Yvonne, bolletje, jullie waren daar toch ook, lekker staan swingen?
Afblijvenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef dutchie het volgende:
O en Silmarwen, ookal ben ik vrouw, je zou mijn hart nog stelen als je in een jurk á la Galadriel zou binnenkomen. Kon het eigenlijk ook wel een beetje verwachten van je.![]()
of als Arwen tijdens de kroning van Aragorn, ook zoooo mooi!![]()
Gelukkig zijn we inderdaad niet allemaal hetzelfde, zou een boeltje worden....!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Beaker het volgende:
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde
Graag even jullie mening:
-knip-
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Een lange broek met beetje wijd uitlopende pijpen met een soort van gehaakt achtig topje erboven
[afbeelding] zeg maar deze maar dan alleen niet in 't wit maar in 't bruin. Met een roze pashmina en (waarschijnlijk) roze schoenen.
Oh 't plaatje is wel erg klein zie ik, maar groter staat ie nergens waar ik hem kan linken.
Oe! Da's dan toch wel weer leuk stiekem en spannend!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wat ik aandoe (ongeveer)
En ik heb besloten dat golfer het niet mag weten
Dat is ook het leukste als je het geheim houdt!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ja, want als ie hoort wat ik van plan ben rent ie misschien wel hard wegquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Koningin het volgende:
Dat is ook het leukste als je het geheim houdt!!
Hee, waar heb je mijn jurk nu vandaan. Snel weg hoor, schanulleke mag 'm niet zien!quote:
We hebben ze al geboektquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oooooo, ben je gewoon eens fijn aan het fokken, zie ik ineens dat er een maand geleden naar mij gevraagd is.![]()
![]()
Hoop dat ik niet te laat ben! Maar was echt een hele leuke band. Toevallig moest ik er gister nog aan denken, omdat een kennis van mij vandaag trouwt.
Candeda heetten ze. Erg lekker waren ze. Een beetje van alles wat, maar vooral erg swingend. Nadat de regen iedereen naar binnen had gejaagd, kwam de stemming er gelijk in. Ik kan me nog goed herinneren dat ik ineens iemand van de bediening in de keuken zag swingen op "Kleine wasjes grote wasjes." Dat vond ik echt zo typerend. Ze hebben zelfs mijn schoonvader op de dansvloer gekregen.![]()
Echt een aanrader.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Bluezz en Golferquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Je bent dus een ceremoniemeester!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben gevraagd als een soort van 'best man'. Of tenminste zo werd het gebracht. Hoewel ik het bruidspaar nog ga spreken over het hoe of wat heb ik niet helemaal een idee van wat de bedoeling is. Ik dacht namelijk dat getuigen al veel regelden en dat ben ik dus niet...
Oe, zou stiekum best even mee willen kijken. Besef met trouwens ineens dat er helemaal geen foto's zijn gemaakt van hun destijds. Alle gasten staan er volgens mij op, maar geen band.quote:
Op swinging.nl kun je ze nog bekijken (en beluisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oe, zou stiekum best even mee willen kijken. Besef met trouwens ineens dat er helemaal geen foto's zijn gemaakt van hun destijds. Alle gasten staan er volgens mij op, maar geen band.![]()
Zo zijn wij helemaal vergeten van het buffet een foto te makenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oe, zou stiekum best even mee willen kijken. Besef met trouwens ineens dat er helemaal geen foto's zijn gemaakt van hun destijds. Alle gasten staan er volgens mij op, maar geen band.![]()
Nouquote:
Ik ga in New Hampshire wonen, en het is inderdaad een grote stap enzo... maar ja, na vijf jaar mag het wel es hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:37 schreef sjak het volgende:
Tjee, dan gaat er echt veel veranderen door je huwelijk wonderer. Waar ga je wonen?
Waarom moet je man in Nl zijn handtekening zetten?
Als ik te nieuwsgierig ben moet je dat gewoon zeggen hoor.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Ringen gekocht en zonder dat het de bedoeling was golfers trouwpak ook, mét schoenen![]()
![]()
Ik werd ter plekke gewoon nog fliefder op die man, die grijns toen ie alles aanhad![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:25 schreef Neva het volgende:
uh rond de 40 a 50 man sjak![]()
proficiat wonderer leuke footoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]oh en daar ga jij zo maar even vanuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |