goed mênquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zo iets?
mensen met een inkomenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Terug van de stad
En... jawel... echtwaar..... maar 1 dvdtje! Eentje maar!!Goed he
U is senator. Niet mauwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:11 schreef Hillary het volgende:
[..]
mensen met een inkomen*jaloers doet*
Ook toen ik geen "inkomen" had kocht ik al films hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:11 schreef Hillary het volgende:
[..]
mensen met een inkomen
ik "vind" ze...op het webquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook toen ik geen "inkomen" had kocht ik al films hoor
Ze zijn van ons samenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kwou dat ik zoveel riemen had..maar je hebt een punt!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:58 schreef wizarddragon het volgende:
Whahah met zoveel riemen kun je het 1 en ander gaan scoubidou'en.
Ow ja..die dingen zijn tegenwoordig giftig, maar riemen kunnen een perfecte alternatief zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar kauw er niet op he!!!
Pupje aan de riem?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn van ons samen3 van Pupje (oranje, bruin en zwart), de rest van mij
Bijt-ie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pupje aan de riem?!.
Do'hquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pupje aan de riem?!.
Mag ie niet loslopen in Barcelona dan?.
Daar heb je zijden doeken voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
haha of je vriendje aan het bed vast binden ofzo lol
Hihi, straks (als ik eens een keer mijn loon krijg van mijn werk) ben ik ook weer zo rond en nabij de ¤ 700,00 rijkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Inkomen...kom ik met mn 100euri pm aan![]()
Volgens mij is pupje kei liev.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Bijt-ie?.
hahah dat wordt een volle koffer idd hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb je zijden doeken voor
Zijden doeken zijn voor amateurs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb je zijden doeken voor
Jaloers..ik moet echt een baantje gaan vinden hahhaa nog suggesties?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:13 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hihi, straks (als ik eens een keer mijn loon krijg van mijn werk) ben ik ook weer zo rond en nabij de ¤ 700,00 rijker
Oh en kijk! De Grote Onbekende is er ook weer
Ja pupje is af en toe een beetje naïevig.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is pupje kei liev.
Maar mag ie niet loslopen van Ang3l omdat ie anders zonder uitkijken de straat over steekt ofzo..
Mijn.. Godquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijden doeken zijn voor amateurs..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn.. God
Christine LeDuc, Pabo of B1?![]()
Tja ik doe deli/kaas/brood/kassa bij de Appie, wel 5/6 dagen in de week. En omdat ik (net) 20 ben krijg ik veel centjes mênquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaloers..ik moet echt een baantje gaan vinden hahhaa nog suggesties?
Enlighten usquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:45 schreef Vlarp het volgende:
*creatief doe*
Ik heb m'n plafond ventilator op standje 1 gezetquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enlighten us
Oeh! Creatief!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb m'n plafond ventilator op standje 1 gezet
Is dat hard of zacht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hier staat ie op 3!
Waar sláát dit op?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
7. A boy must always wear thick, white underwear. White boxers, and/or briefs are acceptable. Your child must be taught that men who wear colored underwear or undergarments that are cut within one inch of the outer periphery of their pubic region or the trough of the valley between the cheeks of their bottom are either European or Homosexual – and in America there is no difference between the two.
Of Per Ongeluk & Verkeerd Nummer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:24 schreef G_E het volgende:
Ik krijg zojuist een sms-je van een telefoonnummer dat begint met +4860... Dat is dus uit Polen?En het Sms is alleen maar "P", verder niets. Een P.
.
Wat Raadselachtig & Eng..
Das dan wel weer kei liev.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:26 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
"SORRY KOCHANIE. I MISS YOU!" krijg ik nu..
GE-WEL-DIG!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*@ http://www.apple.com/trailers/paramount/team_america/
"terrorize this!"quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*@ http://www.apple.com/trailers/paramount/team_america/
Twaalufquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:21 schreef Twaalfje het volgende:
Nouw seg. Kom ik net thuis van me werk, douchen, radio aan, hoor ik dat Rick James dood is. Tiswat.
Hoi btw
*die heeft*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijden doeken zijn voor amateurs..
[afbeelding]
*ook gehoord heeft*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:21 schreef Twaalfje het volgende:
Nouw seg. Kom ik net thuis van me werk, douchen, radio aan, hoor ik dat Rick James dood is. Tiswat.
Hoi btw
Ava.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:21 schreef blublub het volgende:
[..]
*die heeft*
maar dan zonder die roze dingen, dat is pas echt hardcoreofzo
Superfreak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:23 schreef G_E het volgende:
Wie is Rick James?.
Shhhhhh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ava.Liev
Ti Ta Timmah!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Twaaluf
Tiswat hè? Strakkies gaat Diana Ross ook nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook gehoord heeft*.
Tsk!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:23 schreef G_E het volgende:
Wie is Rick James?.
Oh ja, nou is het me in één keer duidelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Superfreak..
wie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
Wat hij zegt.
of Chaka Khan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:25 schreef Twaalfje het volgende:
Tiswat hè? Strakkies gaat Diana Ross ook nog.
NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Zeg dat nieieieiet!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of Chaka Khan..
Sorry.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Zeg dat nieieieiet!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Zeg dat nieieieiet!!!
O kelly van bbquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:04 schreef JaWi het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:44 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
O kelly van bb![]()
Niet lachen! Chaka is een moordwijf!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]!
Hier niet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:45 schreef Weemz het volgende:
Waarom is het 's avonds nog steeds warm?
kerel, dat is echt een retecoole smiley!quote:
* Twaaluf's huisje inschuif *quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:48 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hier niet!
Om jou te pesten ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:45 schreef Weemz het volgende:
Waarom is het 's avonds nog steeds warm?
Dááááánk!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:50 schreef blublub het volgende:
[..]
kerel, dat is echt een retecoole smiley!
*Timmah weer naar buiten duw*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Twaaluf's huisje inschuif *
moet je daar al van blozen? aaaah......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dááááánk!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*Timmah weer naar buiten duw*
"MIsschien moet Tante Cor wel ff doorgesmeerd worden "quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:05 schreef Twaalfje het volgende:
Sorry hoor maar in het kader van de Gay Pride MOET ik ff spammen:
[Theo & Thea - Lesbies]
(in de leader zit ene irritante piep maar die is later weg)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:19 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Could be better... En nu ga ik er al vandoor ook.... Werken morgen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:21 schreef freek_mst het volgende:
Nog lekker druk hier?
Ik ga er ook van gapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Zwaai- ende gaaptopic!
*meedoe*.
.
Wat is er blublubje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:40 schreef blublub het volgende:
mwahquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wat is er blublubje?
Tja dat is de tijd hèquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:49 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah
ik wil vooruitgang maar er is een beetje stilstand nu. ofzo. cryptisch gezegd
nee want de tijd gaat vooruit, dat werkt ergens naar toe, dit staat stil en zo kan ik er niks mee. ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:50 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja dat is de tijd hè![]()
Het is me allemaal wat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:52 schreef blublub het volgende:
[..]
nee want de tijd gaat vooruit, dat werkt ergens naar toe, dit staat stil en zo kan ik er niks mee. ofzo![]()
ja
Hele fijne vakantie!! Doe maar lekker genieten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Klaar! Vind ik.
Wij zijn er nog steedsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helloooo...ik ben er weer naar een avondje theater spel bij een vriendin..
Meer verveling en warmquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:30 schreef XMN8R het volgende:
yep, we zijn niet weg te slaan hier!
ow, ja... hier ook welquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:32 schreef Vlarp het volgende:
Meer verveling en warm
sorry het moest NA zijn...geweldig zo'n verjaardag ...dr ouders hebben maandag bekend gemaakt dat ze gaan scheiden maar toch waren ze allebei op haar verjaardag ..echtSchone Schijn BAHquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij zijn er nog steeds
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, ja... hier ook wel
hoewel het inmiddels wel wat begint af te koelen gelukkig
Bah.. nee, dat schiet dus echt niet opquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
sorry het moest NA zijn...geweldig zo'n verjaardag ...dr ouders hebben maandag bekend gemaakt dat ze gaan scheiden maar toch waren ze allebei op haar verjaardag ..echtSchone Schijn BAH
De ramen tegen elkaar open is nu ook aangenaam; zo warm is het buiten al niet meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:38 schreef Vlarp het volgende:plafondventilator
Of de kinderen om advies vragen en tegen elkaar uitspelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:39 schreef Vlarp het volgende:
Bah.. nee, dat schiet dus echt niet op
*ervaring heb met scheidingen* en je moet dan niet geforceerd gaan doen alsof het nog wel goed gaat
WD!!! ( ik ben geen homo hoor, ik kom hier alleen langs omdat WD hier is)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 05:54 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh![]()
![]()
HyperViper!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 05:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
WD!!! ( ik ben geen homo hoor, ik kom hier alleen langs omdat WD hier is)
Alles goed WD?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HyperViper!!!!!!!!!!![]()
Ja alles goed hier, maar ik ga optiefen naar Spaarnwoude - Dance Valley (of hoe het ook mag hetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 06:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alles goed WD?ik ben weer aan het nachtbraken
mzzl veel plezierquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, maar ik ga optiefen naar Spaarnwoude - Dance Valley (of hoe het ook mag heten), dus laterzzzzzzzz.
Veel plezier, doe ze de groeten en dans d'r een voor mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, maar ik ga optiefen naar Spaarnwoude - Dance Valley (of hoe het ook mag heten), dus laterzzzzzzz.
Hop! douchen, kleertjes aan en naar het station jij!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:11 schreef beaverhausen het volgende:.
*al gedouched heb*quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hop! douchen, kleertjes aan en naar het station jij!
heel goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:16 schreef beaverhausen het volgende:
*al gedouched heb*
*kleertjes ook al aan heb*
*er al een halve dag op heeft zitten*.
.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*al gedouched heb*
*kleertjes ook al aan heb*
*er al een halve dag op heeft zitten*.
.
quote:
werkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:31 schreef Qecion het volgende:
Goeiemiddag, is er nog iemand hier ? Of is iedereen op een leuke manier weekend aan het vieren ?
Je zal maar terugkomen aan een afgebrand huisquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:41 schreef XMN8R het volgende:
Huis brandt af - bewoners op vakantie
o-oh... dat zal toch niet de boerderie van Angel en Pup zijn??
(weet iemand waar zij wonen?)
Neej joh, die boerderij is vlak bij Eindhoven, dit is meer in het midden van Veldhoven.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:41 schreef XMN8R het volgende:
o-oh... dat zal toch niet de boerderie van Angel en Pup zijn??
(weet iemand waar zij wonen?)
sjoe, gelukkig maarquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:03 schreef G_E het volgende:
Neej joh, die boerderij is vlak bij Eindhoven, dit is meer in het midden van Veldhoven..
quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:05 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Wel kei-stoere brandweermannen!.
Ja dacht dat we in dit weekend wel de 1000e topic zouden halen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:59 schreef blublub het volgende:
zitten we nou nog steeds in deze?
haha nee, dit keer niet, 2x in 2 weken zou ook wel een beetje veel zijn hequote:Op zondag 8 augustus 2004 12:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ja dacht dat we in dit weekend wel de 1000e topic zouden halen.
Nouja gister was wel gezellig..heb Semisane met vriendje nog gezien en Wizarddragono ook
Blublub ben ik niet tegengekomen (jij mij wel?)
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... wat was 't druk (en warm) in A'dam.
is t daar gezellig in je eentje?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:02 schreef beaverhausen het volgende:
Nee, wij al stiekem door naar de volgende..
Je verstopte hem hèquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:02 schreef beaverhausen het volgende:
Nee, wij al stiekem door naar de volgende..
Ik wou even mededelen dat cowboy bepop leuk isquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:26 schreef G_E het volgende:
Eigenlijk is dit weer om te gaan zwemmen, maar het zal wel te druk met gillende kinderen zijn..
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik wou even mededelen dat cowboy bepop leuk is![]()
Waarom ga je niet douchen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:34 schreef blublub het volgende:
ik weet niet of ik t kan volhouden, 5 dagen niet douchen volgende week
*twijfelt*
Ga naar het homostrand in Zandvoort. Geen kind te zien! Wel naakte mannenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:26 schreef G_E het volgende:
Eigenlijk is dit weer om te gaan zwemmen, maar het zal wel te druk met gillende kinderen zijn..
ik zou wel willen dan, maar dat 'mag' ik dan niet...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:37 schreef xman het volgende:
[..]
Waarom ga je niet douchen dan?
Bart will be famous!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:15 schreef Cybart het volgende:
zo, het was weer een latertje vanacht... half 5 kwam ik van mn werk thuis
en echt iedereen gaat naar het E3 strand vandaag... en ik kan weer eens niet
ik moet voor mn werk nog wat dingen regelen, en op tijd naar mn werk toe...
heel eng, vandaag komen Joop Braakhekke, Maurice Kroon en Irene vd laar (of Kris) hun staatsloterijprogramma opnemen op mn werk.... en dennie christiaan komt ook
Lótsa deo...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:34 schreef blublub het volgende:
ik weet niet of ik t kan volhouden, 5 dagen niet douchen volgende week
*twijfelt*
mag ook al nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lótsa deo...
Dat is meer dan 2 uur reizen!quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:38 schreef xman het volgende:
[..]
Ga naar het homostrand in Zandvoort. Geen kind te zien! Wel naakte mannen
Je gaat toch niet mee doen met zo'n stomme ontgroening van het UVSV?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:01 schreef blublub het volgende:
[..]
mag ook al niet
*zich afvraagt waar vandaan?*quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
*weer thuis is*.
Ik denk van het zwembad.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef WAik het volgende:
[..]
*zich afvraagt waar vandaan?*
Volgens mij ben je daar trouwens nog veel te jong voor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik wou even mededelen dat cowboy bepop leuk is![]()
DENNIE CHRISTIAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:15 schreef Cybart het volgende:
heel eng, vandaag komen Joop Braakhekke, Maurice Kroon en Irene vd laar (of Kris) hun staatsloterijprogramma opnemen op mn werk.... en dennie christiaan komt ook
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef WAik het volgende:
[..]
*zich afvraagt waar vandaan?*
Wat G_E zegt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:01 schreef G_E het volgende:
Ik denk van het zwembad..
Het staat hier richting het strand ook weer helemaal vastquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:15 schreef Cybart het volgende:
[..] en echt iedereen gaat naar het E3 strand vandaag [..]
nee hoor, geen UVSV ontgroeningquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:26 schreef G_E het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mee doen met zo'n stomme ontgroening van het UVSV?.
![]()
DanceValley was echt vet, wel warm en benauwd. Veel bezienswaardighedenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:34 schreef blublub het volgende:
pfff, waarom kies ik nou altijd juist een dag als deze uit om mn kamer een grote beurt te geven
@ Wiz: hoihoe was t daaro?
das goed kut zegquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
DanceValley was echt vet, wel warm en benauwd. Veel bezienswaardigheden
Ik ben alleen A'dam ingegaan omdat ik m'n laatste trein had gemist. Ik was ook vet moe, had buikpijn (teveel gedronken op DanceValley). Ik heb alleen Xman in de SoHo gezien.
En ik had veel plezier met een leuk iemand![]()
, alleen hij woont in Oostenrijk
en moet donderdag weer terug
.
Hij was alleen in A'dam op vakantie, omdat de gaypride hier toen was. Volgens hem is Oostenrijk redelijk conservatief als het om homo's gaat en er zijn ook niet zoveel mogelijkheden en festijnen. Hij zei ook dat ie hier wilde blijven.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:01 schreef blublub het volgende:
[..]
das goed kut zegkan je m niet ontvoeren zodat ie hier moet blijven?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij was alleen in A'dam op vakantie, omdat de gaypride hier toen was. Volgens hem is Oostenrijk redelijk conservatief als het om homo's gaat en er zijn ook niet zoveel mogelijkheden en festijnen. Hij zei ook dat ie hier wilde blijven.
Misschienquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:07 schreef blublub het volgende:
[..]misschien gaat ie wel verhuizen
Kun je 'm niet uitleggen, voor de outsiders?quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:11 schreef fulco- het volgende:
[insiders joke]Ik ruik hier een BigMac lucht.[/insiders joke]
het zal wel iets te maken hebben met vlees en een ranzig smaakje...quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Kun je 'm niet uitleggen, voor de outsiders?
Nee.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
het zal wel iets te maken hebben met vlees en een ranzig smaakje...
ben jij dan een insider?quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee.
Het heeft te maken met een bepaalde internetter die niet op Fok! zit.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Kun je 'm niet uitleggen, voor de outsiders?
Nee. Met warm weer heb ik nooit trek.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:22 schreef fulco- het volgende:
Heb jij ook zo'n zin in een Whopper, DM?![]()
Spieren kunnen gemasseerd worden door een leuke jongen, die je ook warm kan houden als je ligt te rillen in bed, maar okeej.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:00 schreef fulco- het volgende:
Ik verheug me altijd op lekker aangenaam weer, waar je geen last hebt van je spieren, je niet ligt te rillen in je bed, en je je niet af hoeft te vragen of je auto wel start.
Nee.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:57 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie dat nou ook, dat je met dit weer je stiekem verheugd op de herfst en winter? Met sneeuw en ijs, kerstkransjes, warme chocolademelk en pepernoten?.
.
Het is ook nooit goed...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:19 schreef G_E het volgende:
Hmmmz... En als het dan winter is, dan verlang ik juist naar warme zwoele zomeravonden..
Heerlijk om whisky met ijs te drinken zo in de late middagzon.
Het is gewoon verlangen naar iets koels als het warm is, en andersom.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:36 schreef Qecion het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:19 schreef G_E het volgende:
Hmmmz... En als het dan winter is, dan verlang ik juist naar warme zwoele zomeravonden..
Heerlijk om whisky met ijs te drinken zo in de late middagzon.
Er zijn ook mensen die grenadine in hun trappist doen. Dat vind ik om te gruwelen, maar vrijheid blijheid. De een danst in z'n blootje op een boot, ik doe ijs in m'n whisky.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:41 schreef fulco- het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar!
Toch geen single malt he?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef G_E het volgende:
[..]
ik doe ijs in m'n whisky..
Ik ken die mensen niet (meer)!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef G_E het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die grenadine in hun trappist doen. Dat vind ik om te gruwelen, maar vrijheid blijheid. De een danst in z'n blootje op een boot, ik doe ijs in m'n whisky..
That's nice.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Zeg DM
Qua muziek had je gisteren wel in 't Bölke moeten zijn. Werd de hele avond steen goed gedraaid
Ik heb hem niet gezien? *ook gekeken heeft gisteravond*quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:26 schreef fulco- het volgende:
Hmmm net de herhaling op AT5 gezien van de Canal Pride. Jawel hoor, x-man is herkend. Alleen stond ie niet heel vrolijk te dansen maar een beetje moe te kijken.
[Centraal] Whisk(e)y Topic #2quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:04 schreef G_E het volgende:
D'r was op fok hier ook een keer een topic, waar bepaalde doorgeslagen fanatici zelfs zeiden dat het "niet was toegestaan" om ijs in whisky te doen. Niet eens "ik vind het lekkerder zonder ijs", nee, het is niet toegestaan. En het dan ook nog serieus menen hè. :'). Da's toch net zoiets als al die streng gristelijke bible-belt kwezels die vinden dat koopzondag verboden moet worden, toevallig omdat zij dan naar de kerk gaan.
[afbeelding].
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
het loopt storm
alweer, of nog steeds?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
het loopt storm
Alleen een mug?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:48 schreef G_E het volgende:
D'r was buiten een mug wel heel geïnteresseerd in mijn lichaam..
Buiten gaat het wel, maar binnen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef Markie-Mark het volgende:Kugari en Jerre
Damn wat is het nog warm zeg
Maandagnacht/dinsdag....dan is er onweer. Nog even wachtenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:28 schreef Weemz het volgende:
het is nog steeds veel te warm... WAAR BLIJFT DIE STORM?
Wat zou er nog meer kunnen zijn dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen een mug?.
Een G_L ofzo?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:49 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat zou er nog meer kunnen zijn dan?.
Die zoemt hier nu niet rond.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een G_L ofzo?.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:56 schreef Timmah het volgende:
Loop ik vandaag zo door Amsterdam he?Zie ik toch allemaal heaumeaux joh, niet normaal!
Navond Markquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Goeienavond Timmah en Des
Echt! En ook echt koppels enzo... En zo van die typjes in het Roze. En dan had je ze ook nog met veel minder aan enzo...En dat gewoon in de winkelstraatjes waar ik in al mijn onschuldigheid rondhuppelde!quote:
Tjsa, Amsterdam hè... Het blijft natuurlijk toch een poel van sexueel verderf.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Echt! En ook echt koppels enzo... En zo van die typjes in het Roze. En dan had je ze ook nog met veel minder aan enzo...En dat gewoon in de winkelstraatjes waar ik in al mijn onschuldigheid rondhuppelde!![]()
hier is het eindelijk afgekoeld tot een heerlijke temperatuur... heeeerlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef Markie-Mark het volgende:Kugari en Jerre
Damn wat is het nog warm zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |