Nu maar hopen dat de zon alles weer even lekker warm maakt zodat vanmiddag en vanavond er weer buien kunnen vallenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie in EHV ook blauwe lucht.
Kunnen we de nieuwe afvoer testenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:02 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de zon alles weer even lekker warm maakt zodat vanmiddag en vanavond er weer buien kunnen vallen![]()
De afvoer van de bijenkorf? jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kunnen we de nieuwe afvoer testen
Leuek foto's!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
De dansende waterputten, deel 1
[afbeelding]
De dansende waterputten, deel 2
[afbeelding]
Werkzaamheden, maar ook blikseminslag of iets, 3 rijbanen dicht van de vier is puinhoop dus
Neeh, die komt maandag en / of dinsdag pas.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dit nu Alex? Al die regen en onweer?
De afvoer van de Bijenkorf tunnel heeft de vorige stortvloed overleefd, toen was deze net enkele dagen opgeleverd.. hehe..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:07 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
De afvoer van de bijenkorf? jaAl woon ik zelf niet in eindhoven maar wil natuurlijk wel weten of die het doet
Onstabiele atmosfeer, hoog energie percentage in de atmosfeer, koude vochtigere lucht in het zuidwesten? (verbeter me als ik het fout heb) en warmere drogere lucht in het noordoosten (verbeter me nogmaals)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom dan zulk weer
Oom_Agent, denk je dat flevoland nog een kansje maakt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja vanmiddag krijgt het zuidoosten en oosten zwaar onweer volgens Meteo Consult. Kan ook niet anders, het is alweer 30 graden........
Weet het nog niet..........pas als de onweerscomplexen in Duitsland ontstaan straks, weet ik misschien een trekrichting. Nu is het gewoon nog even afwachten, maar er is wel een kans......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:16 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Oom_Agent, denk je dat flevoland nog een kansje maakt?
![]()
Dan houdt ik goeie hoopquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Weet het nog niet..........pas als de onweerscomplexen in Duitsland ontstaan straks, weet ik misschien een trekrichting. Nu is het gewoon nog even afwachten, maar er is wel een kans......
Dat is het al...........quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer word het weer mooi weer zoals afgelopen dagen?
Maar maandag/dinsdag komt Alex... heb je dat weerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:19 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat is het al...........
Alleen in het zuid westelijke deel van Nederland schijnt geen zon, in het NO gedeelte al vanaf zonsopkomst volledig zonnig. Vanuit het zuidoosten komt vanmiddag de zon er ook in, het uiterste zuidwesten blijft de hele dag bewolkt.
Het is hier in dronten nu 27 graden. Maar goed, de zon schijnt hier ook al wel weer een half uurtje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is trouwens in Eindhoven nog niet eens 20 graden. We zitten zelfs op te minimumtemperatuur van vanochtend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |