Ze zitten vast druk te kletsen en vergeten helemaal dat wij foto's willenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:14 schreef moussy het volgende:
Waar zijn die meetingfoto's nou dan hé?!
Hou je wel even je mond dicht jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zitten vast druk te kletsen en vergeten helemaal dat wij foto's willen
Ja, en wij maar werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:31 schreef beefcake het volgende:
Een beetje gaan meeten zonder mij grmbl![]()
Nee, mijn mail ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:40 schreef beefcake het volgende:
Verdorie Rewimo je site doet ut niet
Er staan er gelukkig niet zo heel veel opquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:16 schreef beefcake het volgende:
Leuk Rewimo al die foto's van Christan! Zo kom ik de tijd wel door
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:10 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel is net weg en hier zijn de fotootjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt waar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef LadyS het volgende:
Jolie is de grote
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt waar!Grappig!
Echt ??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef LadyS het volgende:
Jolie is de grote![]()
Ja, dat dacht ik dus wel. Ik haal dus groot en klein door elkaar...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:00 schreef LadyS het volgende:
[..]ja.. haar armen zijn echt lang
Amber heeft dus een rompertje met gele dingetjes aan en Jolie een overslaghemdje met zwarte dingetjes
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:10 schreef LadyS het volgende:
zeurpieten![]()
Luchtbel is net weg en hier zijn de fotootjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik had het goed
Gezien je huidige activiteit in het 2e streepjes topic, denk ik dat er meer is dat je ons wilt vertellen . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:35 schreef Syrena het volgende:
. . . (Finn, vind ik zooo'n leuke naam, die heb ik al schaamteloos ingepikt en op mijn lijstje voor je weet maar nooit gezet)
Ah, foto's doen het weer, en nu zie ik waar het mis ging. Ze liggen net anders op die 2 foto's! Da's gemeen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus wel. Ik haal dus groot en klein door elkaar...
Terug naar de kleuterschool dus
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, foto's doen het weer, en nu zie ik waar het mis ging. Ze liggen net anders op die 2 foto's! Da's gemeen!![]()
Dat ik een hypochonder ben is hier al lang bekend hoor....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezien je huidige activiteit in het 2e streepjes topic, denk ik dat er meer is dat je ons wilt vertellen . . .![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:19 schreef mallemeid het volgende:
Ik mocht hem niet meenemen naar huis
ik had in der fotoboek ook al gevraagd of ik hem niet een dagje mocht lenen, maar dat mocht ook al nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:19 schreef mallemeid het volgende:
Ik mocht hem niet meenemen naar huis
ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:25 schreef ThunderChild het volgende:
Die Dylan toch, is er nog een Fokker hier die niet hem op de foto is geweest ??![]()
Ik ook nog niet, we lopen zwaar achter hier . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:26 schreef Sylvana het volgende:
ik![]()
Nou een heleboel niet hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:25 schreef ThunderChild het volgende:
Die Dylan toch, is er nog een Fokker hier die niet hem op de foto is geweest ??![]()
Int koppie wel ok, lichamelijk minder. Alles doet pijn, maar heb het toch maar mooi gered (met dank aan mijn uber-super collega'squote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:27 schreef beefcake het volgende:
Hee clauwheeetje!! Het ging niet zo goed he met je? Hoe is het nu? Wat lekker dat je binnenkort vakantie hebt!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:47 schreef Luchtbel het volgende:
jah 8 juli
ik heb zwangerschapsvaagheid nog steeds....
9292ov.nl deed het gister niet, omdat ik lelytown intikte in plaats van lelystad
en niet aan ladys vertellen maar ik was bij de verkeerde bushalte gaan zitten toen straks en toen reed de bus die ik moest hebben gewoon voor m'n neus weg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Mallemeid, leuke foto van jou en Dylan!!
Clauwheee, ben blij dat je bijna vakantie hebt
De foto's die ik gemaakt had van de meet waren tijdelijk een beetje vermist in de fotocentrale of ze zagen me aan voor een kinderlokker of zoKweetniet of er nog echt interesse is, maar als dat wel zo is, dan zal ik van het weekend wel even gaan scannen
haha, dat heb ik al vaker gehoord vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:52 schreef Karin het volgende:
Truste Sylvana!! kan je niet eens bij mij op komen ruimen? Jeetje wat was je lekker in de weer
Nou al naar bed ??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:50 schreef Sylvana het volgende:
ik ga ff kjiken of er wat leuks is op tv en dan naar bed, trusten allemaal![]()
haha, nee, eerst nog ff tv kijken, al is er weinig leuksquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou al naar bed ??
hier is het nog droog, van mij mag het ook wel gaan regenen nu, maar je zult net zien dat het vannacht tijdens me krantenwijk gaat regenen ( is heel vaak zo op zaterdagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:33 schreef babyfeet het volgende:
Zou het dan eindelijk hier gaan regenen het koelt lekker af en het is bewolkt
Ah nee he . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Kan ik ff gauw wat vragen?
Mag Jolie muggenstift op? Of is dat slecht, iemand enig idee?
Ze is nu 2 keer gestoken en ik 30 keer![]()
Is het zo erg met de muggen dan bij je ??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ja wel 3 zelfs, maar ze komen gewoon als we op de bank zitten![]()
ja, ik ook, maar het is een oud toestel en daar zat het gewoon nog niet op zeiden ze in de winkelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef babyfeet het volgende:
toch blijf ik het raar vinden dat dat bij jou telefoon niet lukt
Tnx voor de tips!! Helaas ook weinig leuks vind ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:57 schreef E.T. het volgende:
Luchtbel, Jolie mag gewone citronella op. Helaas nog niks sterkers (citronella werkt niet echt geweldig).
Karin, ook al bij www.otto.nl en www.bonaparte.nl gekeken? (dat zijn de enige twee anderen die ik weet)
Rewimo, ik heb een buggy-mee van m'n schoonzusje overgenomen, ik weet alleen nog niet of het de zware of gewone versie is. Ik ga 'm dit weekend ophalen, mocht dat de gewone versie zijn dan hou ik me aanbevolen aangezien ik de chicco-buggy wil en die 6 kilo is.
De zware versie heeft een niet-elastische band met clip, de gewone heeft een elastiek (soort spin). Daaraan kun je het makkelijk zien. Hij zal hier nog wel even liggen, ik hoor het wel van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:57 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, ik heb een buggy-mee van m'n schoonzusje overgenomen, ik weet alleen nog niet of het de zware of gewone versie is. Ik ga 'm dit weekend ophalen, mocht dat de gewone versie zijn dan hou ik me aanbevolen aangezien ik de chicco-buggy wil en die 6 kilo is.
Ik heb haar pas nog op MSN online gezien (niet gesproken, althans, geen antwoord gekregen). Ik weet dus ook niet waarom ze niet post momenteel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef Lois het volgende:
[even tussendoor iets wat me al dagen dwars zit]
Misschien een domme vraag hoor maar waar hangt Angel22 uit? Is ze soms op vakantie? Ik heb haar al zo'n tijd niet gezien.
me zusje heeft hem amper gebruikt, is zo goed als nieuw en mag hem voor 30 euro hebben, dus dat lijkt me handigerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef babyfeet het volgende:
ja inderdaad een beetje raar
waarom kijk je niet op marktplaats daar heb je voor weinig geld ook een nokia
of een andere telefoon komt die van mij ook vandaan
ze heeft voor het laatst op dinsdag 3 augustus op fok gepost, maar zie nergens een berichtje dat ze op vakantie is ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb haar pas nog op MSN online gezien (niet gesproken, althans, geen antwoord gekregen). Ik weet dus ook niet waarom ze niet post momenteel.
Nee, Capaja spreek ik nooit meer, heb ook geen msn of zo van haar. Jammer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:11 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zie Angel22 nog wel op msn. Toevallig heb ik haar ook gevraagd waar ze nou bleef. Maar ze heeft het erg druk momenteel. Rewimo spreek jij Capaja nog wel eens?
Rewimo volgens mij had je het echt warm, je pleurde de sleutels daar bla bla. Normaal zeg jij zoiets nooit![]()
![]()
Melonovy belde me net. Ze heeft het naar haar zin in t huis van dr zus. Chiara zit alleen steeds achter de kat aan. Trekt er bossen haar uit. En ook al word ze terug gekrabd het kan haar niks schelen. Melonovy werd er een beetje gek vanVerder moest ik iedereen de groetjes doen.
bont en blauw?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:22 schreef Lois het volgende:Ontgroening roels bik tijm
![]()
Zegt nog helemaal niks (hoop ik)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja toch nog rustig slapen vannachtAl begint Loena nu over voorweeën te praten
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:35 schreef Jessicaa het volgende:
Leuk he Clauwhee. Ik word daar ook altijd weer helemaal vrolijk van!
ja! Ik heb me daar ook maar eens aangemeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef E.T. het volgende:
Ik ben trouwens www.schoolbank.nl weer eens aan 't doorkijken. (Belana)
best grappig om te zien hoe sommige mensen zo vreselijk anders geworden zijn dan dat je je voor kunt stellen
BE komt nu pas binnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:26 schreef Jessicaa het volgende:
Gelukkig is het nu weer lekker rustig en kan BE ook ff adempauze nemen.
*geeft BE ff een glaasie water*
Wel al geweest, paar keer geschopt idd, maar ook dat viel mee. Zal met de warmte te maken hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
bont en blauw?
of heeft ze irc nog niet gevonden?
Mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Yeah, ik heb een dikke portemonneeen die man fietst hiervandaan naar Leiden
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef E.T. het volgende:
Ik ben trouwens www.schoolbank.nl weer eens aan 't doorkijken. (Belana)
best grappig om te zien hoe sommige mensen zo vreselijk anders geworden zijn dan dat je je voor kunt stellen
Luchtbeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Kan ik ff gauw wat vragen?
Mag Jolie muggenstift op? Of is dat slecht, iemand enig idee?
Ze is nu 2 keer gestoken en ik 30 keer
Ik heb ze (jouw adresquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:10 schreef Xanthe het volgende:
You've got mail TC
Wanneer kunnen we een "housewarming party" verwachten ??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:44 schreef Xanthe het volgende:
Je kunt de liefde voor het huis wel voorstellen he?
En de omgeving is ook zo mooi , weinig verkeer (alleen bestemmings verkeer voor de woningen die aan het pad liggen). Enige nadeel aan de omgeving is , is dat er een groep hang jongeren in het park hangt in de avond uren , maar dat schijnt ook alleen maar in de avnd uren te zijn.
En wat ik gisteravond mee kreeg valt het lawaai dat ze maken reuze mee.
oj wat kun je dan schrikken ja. Ik ben ook zo`n muts die niet durft te gaan kijken maar stil in bed blijft wachten en luisteren tot ik ge-adem of een zucht of iets hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:37 schreef moussy het volgende:
Ik ben me vanmorgen het apenzuur geschrokken. Cas is niet zo'n uitslaper, maar vanmorgen werd ik om 10 uur wakker en hoorde ik dus geen CasIk heb me een half uur op liggen vreten hoe eng ik het vond om naar zn kamer te gaan, wat ik zou doen als... het slaapzakken-verhaal van een tijdje geleden hangt nog in mijn hoofd en dat ging dus ook zo Met telefoon in mn hand en knikkende knieën ben ik toch maar gaan kijken en vond een jongetje dat nog héérlijk lag te slapen.
Wat kan je soms toch raar doen...
Eerst maar eens zien of de staat van de woning nog goed te doen is en of de indelingquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een "housewarming party" verwachten ??![]()
Ik heb Peet wel eens gebeld dat ie terug moest komen, omdat ik niet bij René durfde te kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:49 schreef coolbabe het volgende:
[..]
oj wat kun je dan schrikken ja. Ik ben ook zo`n muts die niet durft te gaan kijken maar stil in bed blijft wachten en luisteren tot ik ge-adem of een zucht of iets hoor.
Toen mijn neefje nog in Nederland woonde en ik paste een middagje op hem, keek ik ook elk kwartiertje om te kijken of 'ie het nog deed . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:37 schreef moussy het volgende:
Wat kan je soms toch raar doen...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:46 schreef beefcake het volgende:
Rewimo
Ik stuur je wel even mijn rekeningnummer![]()
Da's snel . . ..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:00 schreef Rewimo het volgende:
't Is opNieuwe combimagnetron en een houten locomotief voor Christans treinbaan
![]()
Wel wat verhalen gehoord van een bejaarde man die er naast woont in een oud omgebouwt schooltje (zijn nu bejaarden wonkinkjes).quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk huis Xanthe! Ik hoop voor jullie dat het wat wordt. Ik zou alleen wel een bouwkundig rapport laten maken, want volgens mij is er wel sprake van wat achterstallig onderhoud.... (ook omdat het al een jaar leeg staat). Dit rapport kan jullie ook helpen om de prijs een beetje te drukken.
Verder is het misschien handig om uit te zoeken waarom het al zo lang leeg staat en waarom het niet verkocht is. Bel bijvoorbeeld eens aan bij de buren, dan hoor je vaak heel interessante verhalen. Eventueel kan je een praatje beginnen met de cassiere uit de supermarkt in de buurt. Die kunnen je vaak ook heel veel interessants vertellen.
Ben ik goed in hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's snel . . ..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:50 schreef moussy het volgende:
tsk, had je hem nou geen grotere trein kunnen geven
GMTA Brighteyesquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Xanthe, bouwtechnische keuring is heel makkelijk te regelen via de Vereniging Eigen Huis. Dan heb je niet je eigen makelaar nodig.
Duh...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:54 schreef piglet het volgende:
[..]
GMTA Brighteyes(kijk maar eens waar mijn linkjes naar toe gaan
)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:08 schreef moussy het volgende:
René en Peter zijn vandaag een aquarium terrariumspeciaalzaak aan het draaien, maar Peet moest ff naar de wc, dus zegt tegen René, meteen roepen als er mensen zijn. Waarop René zegt, ja maar pap, leg dan ff uit hoe de kassa werkt
Je bent niet de enige die er moeite mee heeft. Misschien kan het veranderd worden ??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie die linkjes soms echt helemaal niet omdat het kleur verschil zo klein is...
Ik zie het verschil ook vaak niet inderdaad. Rood of zo zou handiger zijn, valt meer op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er moeite mee heeft. Misschien kan het veranderd worden ??
Of dat het automatisch vet of onderstreept zou komen te staan, dan maakt het weinig uit of het nou blauw, rood of pimpelpaars is . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Rood of zo zou handiger zijn, valt meer op.
Ik meende het al een paar keer eerder gezien te hebben, maar ik vind het niet zodanig onbelangrijk dat het op een veels te lange baan geschoven mag worden . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vermoed eigenlijk dat het vast al eerder ter sprake is geweest, kan zo gauw niets vinden met de search, maar ik brand me even niet aan dit open deurtje. Ik vermoed dat andere dingen meer prioriteit hebben.![]()
Nou! Doe je best zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik meende het al een paar keer eerder gezien te hebben, maar ik vind het niet zodanig onbelangrijk dat het op een veels te lange baan geschoven mag worden . . .
Mag jij doen (of Rewimo)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Nou! Doe je best zou ik zeggen!
Of in FB of in RPD
Dat gaat een lekker zooitje worden . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Christan knoeit weer lekker met water op het balkon, dat hij eerst versierd heeft met stoepkrijt
hier is het ook heel raar weer, de ene keer is het koud en staat het te regenen en de andere keer schijnt de zon en is het droogquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:52 schreef Luchtbel het volgende:
Goedemiddag
Ik heb voor het eerst sinds twee weken heerlijk geslapen, samen met Jolie op de bank, wat een verademing! Is het overal van dat rare weer? Is het nou warm of koud
Hee die Luchtbelquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:52 schreef Luchtbel het volgende:
Goedemiddag
Ik heb voor het eerst sinds twee weken heerlijk geslapen, samen met Jolie op de bank, wat een verademing! Is het overal van dat rare weer? Is het nou warm of koud
Dat mag op het balkon. Ik vind het alleen minder dat ie steeds met natte voeten naar binnen hobbeltquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gaat een lekker zooitje worden . . .
leg een handdoek bij de deur en zeg dattie eerst zijn voeten moet afdrogen voordat hji naar binnen gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat mag op het balkon. Ik vind het alleen minder dat ie steeds met natte voeten naar binnen hobbelt
mannenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat mag op het balkon. Ik vind het alleen minder dat ie steeds met natte voeten naar binnen hobbelt
Preciesquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
mannen![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:
mannen![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Precies![]()
Ben benieuwd hoe hij reageert, Luchtbel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:09 schreef Luchtbel het volgende:
Jolies vader komt vanavond voor het eerst langs, vandaar dat ik zoveel van mannen hou vandaag
Is een mooie Rewino!!! Ik heb hem nl zelf ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
't Is opNieuwe combimagnetron en een houten locomotief voor Christans treinbaan
![]()
Moet alleen straks de oude magnetron de trap afsjouwen en dan de nieuwe weer naar bovenEn die krengen zijn zwaar
[afbeelding]
Oeh das heel spannend Luchtbel!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:09 schreef Luchtbel het volgende:
Jolies vader komt vanavond voor het eerst langs, vandaar dat ik zoveel van mannen hou vandaag
Ja ik ook wel....ik heb net voor het eerst in twee weken gelukkig een uurtje goed geslapenb, dus kan er nu ook wel weer ff tegen, wat er ook gebeurd straksquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij reageert, Luchtbel!
Die zat toch in het buitenland ??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:09 schreef Luchtbel het volgende:
U zegt het goed...............zatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die zat toch in het buitenland ??
In Lopikkercity ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:25 schreef poemojn het volgende:
Spannend, Luchtbel..
In Groningen is het weer simpel: hittegolf.
Succes wijffiequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:09 schreef Luchtbel het volgende:
Met die hitte lijkt het me echt niet nodig nee. Maar ik zou wel oppassen als je naar winkels gaat, daar is vaak airco en dan lijkt het me handig om wel een mutsje mee te nemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Domme vraag misschien, maar weten jullie eigenlijk hoe het zit met het mutsje net na de geboorte? Hier in Duitsland wordt mij de hele tijd gezegd dat baby hoe dan ook de eerste tijd na de geboorte een mutsje op moet, maar dat lijkt mij niet echt nodig met dit warme weer. Luchtbel, LadyS, Snoopy? Iemand anders met een zomerkindje?
(Indy is in de winter geboren, vandaar dat ik dit niet weet)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:40 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee hele weken vrij!!!!!
Nou boe, ik ben ook altijd liev voor jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
I hate you
![]()
Oh, dat is balen!! Zat er nog garantie op??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:05 schreef babyfeet het volgende:
Zo daar ben ik weer gisteren is helaas mijn pc overleden
nou ja mijn moederbord het laaste wat ik hoorde was net een zucht.
zal hem missen naar 2 jaar trouwe dienst
Alweer een BBQ'tje ?? Jij BBQ't wat af zo . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gaan lekker bbq-en, ik heb twee kilo fruitsalade gemaakt![]()
![]()
de groenteboer verkoopt geen kleinere porties meloen en ananas en zo, en tja, je moet toch wat
![]()
ja, natuurlijk worden ze goed in de gaten gehouden, er hangen overal camera's, ze mogen niet zonder begeleiding het gebouw uit, er hangen alarmbellen waar ze op kunnen drukken als ze zich niet lekker voelen, maar toch vind ik het allemaal best eng en ben ik echt blij als hij weer veilig thuis isquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ze mogen ze niet zomaar testen, en de proefkonijnen worden goed in de gaten gehouden. Maar ik snap best dat jullie ongerust zijn, Sylvana.
Het scheen hier vanmiddag 45 graden geweest te zijn achter het huis.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:25 schreef poemojn het volgende:
Spannend, Luchtbel..
In Groningen is het weer simpel: hittegolf.
dat is niet leuk Jessicaa...quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
Nou hier heeft Janneke zowaar de hele nacht geslapen. Maar ze gaat sochtends rond 9 uur half 10 ook nog altijd even omdat ze dan alweer kapot is (ze is dan ook vroeg wakker) En nu ligt Jankertje vanaf kwart over 9 dat ze er in ligt alweer te schreeuwen. Gek word ik ervan. Dan kan ik ze er wel weer uithalen maar dan is ze weer niet te genieten. Bo speelt even op dr kamertje. Geer slaapt heeft de nacht gehad. En ik zit hier stoom af te blazen. Ik vind het zo moeilijk om hier mee om te gaan. Dat gejank blijft in me oren zitten. Afstand nemen in zo'n situatie lukt me gewoon niet. Terwijl ik voel dat ik dat wel nodig heb. Dit ga ik niet volhouden zo Bah
klinkt als een goede raad ja... muziek kan heel rustgevend werken!quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:41 schreef Rewimo het volgende:
... Muziekje/verhaaltje aan, heel zacht, zodat ze stil moet zijn om het te kunnen horen?
ja, forum heeft er van gister 10 tot vannacht 3 uitgelegenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Ow is er downtime geweest?? Ik dacht al, ik hoef helemaal niet zoveel bij te lezen
Gisteravond op Esmee gepast, ze was heel lief! Balen, we vergeten elke keer de camera mee te nemen. Hoop dak binnenkort een visuele update van de kleine spruiten kan geven, vandaag hebben we nog een familiebbq waar Esmeetje ook is en komende vrijdag wordt Tess alweer 1 jaar![]()
ik werd gister wakker met het geluid van racende auto's... wat een lawaai moet dat zijn als ik het in H'lem centrum kan horen....quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:26 schreef LadyS het volgende:
Peter en ik wilden vandaag eigenlijk naar Zandvoort gaan.. totdat we bedachten dat het MarboroMasters weekend isEn het is ook nog eens heerlijk strandweer, dus we zagen het toch niet zo zitten
![]()
En ik moet Amber nog aan mijn oma showen... Nou ja, dan volgend weekend maar
Heerlijk toch, ik vind dit weer zo lekker en als je bbq-t dan neem je toch de tijd wat uitgebreider te eten en zo, dat doe je niet zo gauw met andijvie met een gehaktbalquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alweer een BBQ'tje ?? Jij BBQ't wat af zo . . .
is het ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:33 schreef clauwheee het volgende:
Wouw dat lijkt me echt leuk, om in Zandvoort te wonen
LadyS ik denk dat je de juiste beslissing hebt gemaakt, lees dit maar eens:quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:26 schreef LadyS het volgende:
Peter en ik wilden vandaag eigenlijk naar Zandvoort gaan.. totdat we bedachten dat het MarboroMasters weekend isEn het is ook nog eens heerlijk strandweer, dus we zagen het toch niet zo zitten
![]()
Jij liever dan ik, ik haat het strand . . .quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:13 schreef LadyS het volgende:
is het ook
ik zou dan ook wel weer terug willenAlleen jammer dat het niet te betalen is
![]()
Ik vind het strand wel leuk, ik vind alleen al die mensen erop zo irritantquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, ik haat het strand . . .![]()
Dat is zo, zeker met goed eten en een lekker wijntje erbij (alleen jammer dat dan de kilootjes weer snel aanvliegen, wou jij niet een paar kwijt ??quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk toch, ik vind dit weer zo lekker en als je bbq-t dan neem je toch de tijd wat uitgebreider te eten en zo, dat doe je niet zo gauw met andijvie met een gehaktbal![]()
Maar daarom (vr)eet ik ook kilo's fruitsaladequote:Op zondag 8 augustus 2004 14:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is zo, zeker met goed eten en een lekker wijntje erbij (alleen jammer dat dan de kilootjes weer snel aanvliegen, wou jij niet een paar kwijt ??![]()
Veel plezierquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga zo, we moeten nog een eindje rijden voor de bbqTot vanavond!!
Het moesten er niet zoveel zijn . . .quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het strand wel leuk, ik vind alleen al die mensen erop zo irritant
Afschuwelijk lijkt me datquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:38 schreef clauwheee het volgende:
Ja piglet, ik las het ook al, je zult nu nog maar in je autootje zitten...had je beter een zwembadje in je tuintje kunnen zetten!!
Eet ze (en drink ze) . . .quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga zo, we moeten nog een eindje rijden voor de bbqTot vanavond!!
Salades neem ik bijna nooit, geef mij maar lekker een x aantal stukken vleesquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar daarom (vr)eet ik ook kilo's fruitsalade
Qua vlees neem ik maar heel weinig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |