Dr Mario is iets anders dan super mario hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn dr mariopillen?
Ik heb het gelezen, geen probleemquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Coolbabe (je hebt mail trouwens), hoe is het met je? Heb je nog last van die ontsteking?
Okee, dan kondig ik nu aan dat ik mijn Amazone zeer waarschijnlijk morgen ga verkopen aan iemand die komt kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:03 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, geen probleem![]()
De ontsteking lijkt minder vurig te zijn dan gisteren dus ik verwacht/hoop dat tie vanzelf wegtrekt
Oei, sterke Jessiequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:08 schreef Jessicaa het volgende:
Leuk dat bed, lekker nog wat ruimte eronder. Best handig!
Getver ik ben weer ongesteld. Telkens om de 25 dagen nu! En ik heb weer vreselijk last van de endometriose. Ik heb zo'n pijn nu dat het voelt als weeen. Maar dan zonder begin of eind. Ik zal maar weer eens een afspraak meoten gaan maken bij de gyn. Maar ik ben die kl*te ziekenhuizen nu wel ff zat
*bed induikt met portie pijnstillers*
Worden je katten dan niet heel enthousiast van riet? De mijne wel, heerlijk als krabpaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:05 schreef Lois het volgende:
Mous, dat is inderdaad ook een oplossing maar ik zit meer aan hout en/of rieten manden te denken.Leuk dat behang!!
Hier dus ook... en ik baal altijd zo als ik er een beschimmelde verstopte krentenbol uit moet pulkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Worden je katten dan niet heel enthousiast van riet? De mijne wel, heerlijk als krabpaal![]()
* O *quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:09 schreef moussy het volgende:
René is helemaal *plaats hier zo'n hyper door het dolle heen pompoenending* kan dat ding nergens meer vinden![]()
Doei, doei, heel veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik kom even netjes gedag zeggen. tot over een dag of 14. wij gaan op vakantie naar het zonnige zuiden. vooral doorschrijven allemaal, dan heb ik lekker veel bij te lezen!
doei doei!
Yian heeft het maar een paar keer gedaan hoor (in het begin), maar ik weet niet hoe ontdeugend jouw katten zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:08 schreef Lois het volgende:shit niet aan gedacht
Die bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* O *
En hier staat een lijst met alle smiliesKarin
![]()
Oh... die met die hamer, bedoel je? ff zoeken...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.
Brigheyes, het bovenste deel is idd behang.
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.
Brigheyes, het bovenste deel is idd behang.
Shit, die site doet het hier niet (meer)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh... die met die hamer, bedoel je? ff zoeken...
Lois, ik had een opbergmand van rotan staan. Totdat Jadey ineens ergens op zat te kauwen, een spinter van 2 cm lang!!! Een mand van riet of rotan is niet echt veilig, kinderen trekken er zo een stukje vanaf. Ik moet er niet aan denken wat er was geberut als ze de splinter had doorgeslikt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:05 schreef Lois het volgende:
Mous, dat is inderdaad ook een oplossing maar ik zit meer aan hout en/of rieten manden te denken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik ben toch zoo blij met CarOnline, ik ben me helemaal aan het uitleven op een slideshow van het concert van K3. Die fik ik dan op een cd-tje en Ruud kan hem dan zo met de dvd-speler op de tv bekijken
Nou vraag ik me toch af hoe mallemeid dat doet, treinen naar Zeewoldequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:11 schreef beefcake het volgende:
Gister heb ik trouwens geminimeet met Mallemeid! Ze was hierheen getreind en het was erg gezellig!!
Details, detailsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou vraag ik me toch af hoe mallemeid dat doet, treinen naar Zeewoldeheeft ze een traptrein ofzo
![]()
![]()
Zou wel handig zijn als er een station in Zeewolde kwam, nou moet ik steeds met de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |