ik voel me best moe, en moet straks om 12 uur weer werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me prima! Zin in morgen!
Gezellige meet in Amsterdam!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat is er morgen dan?![]()
ooh veel plezier danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gezellige meet in Amsterdam!
Gut, ja zeg... je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:28 schreef Copycat het volgende:
DE: je voelt je dus zoals je avatar eruit ziet?
Ik voel me een beetje schuldig...
Ging even de stad in om voor mijn werk tijdschriften te kopen.
Heb inderdaad voor een kleine honderd Euro aan declarabele magazines mee terug genomen, maar ook een vaalblauwe suede tas en bruine flip-flops voor mezelf gekocht en mezelf ook maar even op een lunch van 15 Euro getrakteerd.
Maar de lunch was lekker, de tas is zwaar okay en de slippers zitten heerlijk, en da's ook wel wat waard. En het vooruitzicht om de rest van de middag research te doen (lees: languit op de sofa liggen lezen) is ook niet verkeerd.
Hehe kleine broertjes zijn nog erger johquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:52 schreef diannetjhu het volgende:
bah, ik word er echt naar van. Waarom kan ze nou nooit es helpen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:Verder loopt het op rollators hier, goed dus.
nee. echt niet....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Even when you're down, you still have power.
* Natalie ook...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:26 schreef Nuongirl het volgende:
Zelf voel ik me goed, maak me alleen bezorgd om iemand die me dierbaar is
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Nuongirl ook...
Zou best kunnen, alcohol verstoord de nachtrust bij grote hoeveelhedenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 04:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vermoeid. Te veel gedronken. Kan er helaas niet van slapen.
Focus!!!! Ik zal niet meer gaan slowchatten maar ik kan je zeggen, dat het veel draait om focussen. Je richten op gedachtes die je wilt, waar je je op WILT richten. Eist enige oefening, en wie weet zit ik er helemaal naast.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
moe, em verder nuwel vrij rustig... lijk het! bij 1 klein ding schiet ik al weer in de gedachte en is het weer over
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me prima uitgerust, volgende week lekker op vakantie. Nu alleen nog die scriptie voor morgenavond af... hmm wat deed ik ook alweer op FOK!?
Wat Natalie zegtquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:51 schreef Natalie het volgende:
Opgelucht
Ken het gevoel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ga zo dadelijk naar een bbq, en bbq-en is altijd bevorderlijk voor mijn humeur.
Hahaha, vagebolquote:Op zondag 8 augustus 2004 04:51 schreef Frenkie het volgende:
Dinges...
Ik voel me vakantie..
dinges.. enzo
Spoelen met sterke whiskeyquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
goed, als me kiespijn nou nog eens over zou gaan zou het helemaal goed gaan
Vergeetachtig...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:08 schreef Nuongirl het volgende:
Mega Brak en moe
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vergeetachtig...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:29 schreef DuchessX het volgende:
Als ik een ijsje was zou ik gesmolten zijn..
Weet ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:01 schreef mickey71 het volgende:
Ik wil ook wolken! Of juist geen?
Horeca zeker?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:48 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Heb van gistermorgen 10 uur tot vandaag 18.00 achter elkaar doorgwerkt. Niet geslapen of whatever. Net eindelijk een douche gehad. Ga zo slapen..
Misschien een liedje van maken ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Mr ja, + en + = - ...en 2+2=5 ..
in some way, I feel a little bit responsible.........quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef meami het volgende:
Ok, nu ben ik dus niet blij
Ja, eerst was er kermis en de hele nacht feest, en de dag erna was er kemis en markt, en toen zijn we maar aan een stuk doorgegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Horeca zeker?
OT: goed gaar en moe.
Kun je dan wat van die energie missen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:14 schreef Jumparound het volgende:
Vol energie!
* Jumparound sends some spare energy to copycat... transfer in progress......quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je dan wat van die energie missen?
Ik heb echt wat extra energie nodig, namelijk.
Ben niet vooruit te branden...
That's the spiritquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:16 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ga me hier echt niet meer druk om maken. Dit houdt nooit op. Wát een energieverspilling.
K*t dat hij de dupe is geworden.. mr ik kan er niks aan doen.
Ik ga zo naar Rdam.. wat dingetjes regelen en wat eten met mn hard lerende vriendinnetje op de EUR.
volgens mij gaat dat zeer binnenkort voor mij ook opquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef DuchessX het volgende:
Erg somber. Bezoek afgezegd.
ik ken het, xuchtheid. Wat doe je eraan? zin om iets te gaan heb je toch nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:02 schreef Plato1980 het volgende:
Ik was bang dat het een kutdag zou worden en dat is dus ook gebeurd. Saaie, lusteloze dag gehad en morgen zal niet anders worden.
heb je aan 1 niet genoeg?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:58 schreef Sylvana het volgende:
Ik voel mega van de week 2 jongens ontmoeten
nee, want als die 1 niet kan moet ik wel een stand-in hebben natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heb je aan 1 niet genoeg?
ontopic: moe dus vanavond maar vroeg naar bed, moet morgen weer werken
tactischquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want als die 1 niet kan moet ik wel een stand-in hebben natuurlijk
*herken*quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:37 schreef Xilantof het volgende:
erg vreemd, niet moe ofzo, maar heel nadenkerig en erg bewust van wat ik mis in mijn leven...
Zo denk ik er nu ook over...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:14 schreef Double-U het volgende:
Ik wil regen! Ik wil koelte!
Alle buien zijn om mijn huis heen gevallen de laatste weken. Het is 30 graden IN huis! Ik ben het zat! Als ik dit weer wil ga ik wel op vakantie naar de Middellandse Zee. In Nederland hoort het gewoon koud te zijn. Daar ben ik op gemaakt!!!
Double-U is iets gefrustreerd
Wow, zo weinig slaap nodig?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Shag is klaar, muziek erbij, batterijen opgeladen, en morgen om 0400 - 0500 weer een nieuwe werkdag.
Das stom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:21 schreef thomas26 het volgende:
Klote, vanavond verloren met tennis tegen 50+ ers
![]()
Verhuizen is nooit eenvoudig !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:28 schreef Untitled het volgende:
Ik voel me heel vreemd...alsof ik weet dat er een nieuwe toekomst voor me ligt, die positief is, maar...
Zoveel dingen die me aan het twijfelen brengen, misschien ook twijfels omdat het een aardig beslissende en bepalende keuze voor de toekomst is.
In ieder geval ga ik hoe dan ook verhuizen, na 4 jaar hier gewoond te hebben, iets waar ik heel erg blij mee ben en ook al iets van 3 jaar op wacht.
Nieuw vriendje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:58 schreef meami het volgende:
Nou, vandaag weer naar de dokter geweest en ik heb dus een blaasontsteking. Joeh!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nieuw vriendje?
Met oude "vriendjes" lukt dat ook prima, hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nieuw vriendje?
Naja, ik heb er al last van vanaf dat ik n jaar of 2 benquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met oude "vriendjes" lukt dat ook prima, hoor![]()
O.T.: Opgelucht dat ik mijn onderzoek achter de rug heb, nu nog een klein dagje wachten en ik kan er weer tegen voor een half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |