Ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:35 schreef Biancavia het volgende:
Wie geeft haar die gigolo cadeau?
aan jou de eerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:35 schreef adjes26 het volgende:
Ans heeft een goeie beurt nodig![]()
Dan ga ik wel tegen een redelijke vergoeding eventjes de bloemtjes bij ans buiten zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik.
We kunnen ook sandwichen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:37 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tegen een redelijke vergoeding eventjes de bloemtjes bij ans buiten zetten![]()
Als jij meedoet wil ik het ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik wil ook mee doen!
En vergeet niet dat de burgemeester natuurlijk ook nog op bezoek komt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik wil ook mee doen!
Jij pakt 'r in dat gat waar d'r kunstgebit zit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik wil ook mee doen!
wat ziekquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:41 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Als jij meedoet wil ik het ook![]()
Mooi zo, je gaat mee in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:44 schreef BobRooney het volgende:
ik ben er klaar voor
waarom ik niet.. Moet ik in bobrooneys zn sperma omroerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:45 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mooi zo, je gaat mee in de eerste ronde.
Doen jullie wel een beetje voorzichtig? Want zo gaat ze nooit haar 101e verjaardag halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:47 schreef adjes26 het volgende:
Gaat een lekkere gangbang worden...
dat valt mee.. ze geniet was al van haar bestelde gigoloquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:48 schreef Tiemie het volgende:
Ik dacht dat ze overleden was.
Hij was eerder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:46 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
waarom ik niet.. Moet ik in bobrooneys zn sperma omroeren
Tuurlijk wel, seks is goed voor de mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Doen jullie wel een beetje voorzichtig? Want zo gaat ze nooit haar 101e verjaardag halen natuurlijk.
Hoezo? Kun jij je eigen een betere dood voorstellen ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Doen jullie wel een beetje voorzichtig? Want zo gaat ze nooit haar 101e verjaardag halen natuurlijk.
En dan zijn wij haar hier op dit forum kwijt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:56 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Hoezo? Kun jij je eigen een betere dood voorstellen ?
Op je 100e verjaardag dood gaan aan een gangbang, beter krijg je het niet verzonnen!!
De fatale gangbang!!
elk voordeel heb zen nadeelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan zijn wij haar hier op dit forum kwijt!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:01 schreef adjes26 het volgende:
[..]
elk voordeel heb zen nadeel![]()
alleen als hij enkel een zwart rubberen string aan heeft komt hij er in!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:26 schreef Biancavia het volgende:
Krijg je nu de burgemeester op bezoek?
[edit] *Ongepast. [/edit]quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:04 schreef Ans het volgende:
[..]
alleen als hij enkel een zwart rubberen string aan heeft komt hij er in!
Ans Appelman
Heb een beetje respect voor de bijna dode!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mag ik je in je rose kutje nuecken?
Doe eens normaal zeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hoi Ans, lekker pijpsletje van me!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:04 schreef Ans het volgende:
[..]
alleen als hij enkel een zwart rubberen string aan heeft komt hij er in!
Ans Appelman
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dan mag jij mij eens uitleggen waarom je wel over mijn opmerking valt, en niet over die van BR?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:09 schreef Rest het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg.
Omdat de opmerking van BR pas ná de reactie van Rest op jouw opmerking kwam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dan mag jij mij eens uitleggen waarom je wel over mijn opmerking valt, en niet over die van BR?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:17 schreef BobRooney het volgende:
moraalridder
Opmerking verwijderd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:19 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n supermancape nodig.
Kopje soep?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:19 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n supermancape nodig.
je bent gewoon een viezerik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dan mag jij mij eens uitleggen waarom je wel over mijn opmerking valt, en niet over die van BR?
Als je nou nog had gezegd:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heeeeeeeej BR!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hoi Ans, lekker pijpsletje van me!
ach, die blanke jochies graaien tenminste nog in mijn onderbroek, die marokkaanse bengels graaien enkel in mijn handtasquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je bent gewoon een viezerik.
Ouwe vrouwtjes lastigvallen.
heb je je kut nou al geschoren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:23 schreef Ans het volgende:
[..]
Heeeeeeeej BR!
oh, ik had u genatwoord in uw fotoboek. Neen, ik heb geen idee waar u het over heeft, maar je weet wat ze zeggen: dementie komt met de jaren. Wellicht had ik het wel geweten als je het 20 jaar geleden aan me vroegquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:24 schreef flipsen het volgende:
Beste Ans,
Wilt U even mijn vragen beantwoorden die ik in uw fotoboek heb geplaatst? Dank!
Als u op dit moment bezig bent met de gigolo mag het ook over een half uurtje natuurlijk...
ontharingscremequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
heb je je kut nou al geschoren?
Dat veroorzaakt irritatie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:26 schreef Ans het volgende:
[..]
ontharingscreme
Ik vond het bij nader inzien toch ook wel een beetje téquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:22 schreef Rest het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch jammer, iemand die bridget weet het namelijk direct... Zou U dan toch niet zijn wie U zegt dat U bent?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:25 schreef Ans het volgende:
[..]
oh, ik had u genatwoord in uw fotoboek. Neen, ik heb geen idee waar u het over heeft, maar je weet wat ze zeggen: dementie komt met de jaren. Wellicht had ik het wel geweten als je het 20 jaar geleden aan me vroeg
Ans
Ach, Ans haar geheugen laat haar weleens in de steek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Toch jammer, iemand die bridget weet het namelijk direct... Zou U dan toch niet zijn wie U zegt dat U bent?
waarschijnlijk niet, maar nou enquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Toch jammer, iemand die bridget weet het namelijk direct... Zou U dan toch niet zijn wie U zegt dat U bent?
bridgen, dat heb ik al geen jaren meer gedaan. Ik zou dolgraag willne maar de dementie eist zijn tol en ook een flinke parkinsonaanval zo nu en dan bridget niet fijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dan wel weer begrijpen. Zo'n biddingbox die door de zaal vliegt schiet niet opquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:33 schreef Ans het volgende:
[..]
bridgen, dat heb ik al geen jaren meer gedaan. Ik zou dolgraag willne maar de dementie eist zijn tol en ook een flinke parkinsonaanval zo nu en dan bridget niet fijn.
dat is een tijd geleden zeg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef flipsen het volgende:
dbl betekent uiteraard 4 kaart Schoppen. De score van 4S kwetsbaar contract is +620
Komt het weer een beetje terug?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:42 schreef Ans het volgende:
[..]
dat is een tijd geleden zeg...
nee, naarmate je dementie vordert keer je als persoon terug naar je basisbehoeften...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Komt het weer een beetje terug?
is je mosseltje al nat...of moet ik hem ff nat maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:52 schreef Ans het volgende:
[..]
nee, naarmate je dementie vordert keer je als persoon terug naar je basisbehoeften...
ik wil copuleren!
BobRooney, hier komen!
Kerel...hoe smerig kun je zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:54 schreef BobRooney het volgende:
[..]
is je mosseltje al nat...of moet ik hem ff nat maken?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:54 schreef BobRooney het volgende:
[..]
is je mosseltje al nat...of moet ik hem ff nat maken?
kom maar ff bij BR met dat lekkere greppeltje van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:57 schreef Ans het volgende:
[..]
vies doen, is lekker doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:55 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Kerel...hoe smerig kun je zijn![]()
![]()
hmm Ans, ik wil je anders zometeen ook wel even tegen de muur omhoog schroevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:57 schreef Ans het volgende:
[..]
greppeltje, eerder een woestkolkende rivier als ik de inhoud van mijn slipje bekijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
kom maar ff bij BR met dat lekkere greppeltje van je![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:04 schreef Ans het volgende:
[..]
greppeltje, eerder een woestkolkende rivier als ik de inhoud van mijn slipje bekijk
ik moet blozenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:04 schreef Ans het volgende:
[..]
greppeltje, eerder een woestkolkende rivier als ik de inhoud van mijn slipje bekijk
Bah...allemaal van die 100jarige brokjes erinquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:05 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik moet blozen
die hebben daar 100 jaar liggen rijpen, heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Bah...allemaal van die 100jarige brokjes erin![]()
Komen schimmelinfecties op jouw leeftijd nog voor?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:04 schreef Ans het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zoals wijn hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:07 schreef BobRooney het volgende:
[..]
die hebben daar 100 jaar liggen rijpen, heerlijk
ik zat aan cognac te denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:08 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zoals wijn hoor![]()
Harig?? nee ze gebruikt ontharingscreme....wel lezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Oei jarige vochtige Harige fossielen winden mij op
Haha ja kwa sterkte zal dat met elkaar te vergelijken zijn...liter absint tussen te benenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik zat aan cognac te denken
seks met mij is idd een hallucienerende bezigheidquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:13 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Haha ja kwa sterkte zal dat met elkaar te vergelijken zijn...liter absint tussen te benen![]()
Ga je me nou nog pijpen demente hoer! Al die herinneringen van vroeger...schiet niet op zo!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:14 schreef Ans het volgende:
[..]
seks met mij is idd een hallucienerende bezigheid
Ik kan me nog als de dag van gister herinneren dat het verboden werd... zonde was dat...
ja, met gebit of zonder gebit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:15 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ga je me nou nog pijpen demente hoer! Al die herinneringen van vroeger...schiet niet op zo!
zonder natuurlijk.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:20 schreef Ans het volgende:
[..]
ja, met gebit of zonder gebit?
zonder....en goed onder het randje sabbelen hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:20 schreef Ans het volgende:
[..]
ja, met gebit of zonder gebit?
Oh haarloos?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:12 schreef herpe025 het volgende:
Harig?? nee ze gebruikt ontharingscreme....wel lezen![]()
met mijn 50 kilo ben ik niet zo dik hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zonder....en goed onder het randje sabbelen he
vieze dikke slet die je bent
Das fijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:23 schreef Ans het volgende:
[..]
met mijn 50 kilo ben ik niet zo dik hoor
ik assisteer je..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:30 schreef herpe025 het volgende:
zoeken jullie nog iemand om het mooi in beeld te brengen?? Ik heb een camera met toppie zoom functie!!
geen ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:25 schreef BobRooney het volgende:
waar is Biancavia?
Douchen en aankleden... ik moet zo gaan werken...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:37 schreef Ans het volgende:
[..]
geen idee
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Douchen en aankleden... ik moet zo gaan werken...
?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
![]()
hoi Ans
Shit, ik kom te laat...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef Biancavia het volgende:
Ik moet gaan, want het is 12 minuten rijden.
hmm ans = Biancavia en Biancavia = ans......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
![]()
hoi Ans
ik ben altijd al progressief ingesteld geweest...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:39 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Hmm.. een gemiddelde 100 jarig vind die praat niet echt intresant.
alhoewel jij dit wel bent.
ben je vroeg beroeps hoer geweest ofzo ?
Moet je te sjoelen ? of heb je een afspraakje met een geile kerel ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef Ans het volgende:
ik moet zo weg
Neuk ze!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef Ans het volgende:
ik moet zo weg
maakt ze naamtopics aan voor d'r eigen klonenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:55 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
verdomme dia biancavia was die ans dus...
zal ik je trakteren op mijn reuzenpenisquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef Ole het volgende:
Ans, gefeli![]()
en jij ook MikeyMo!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zal ik je trakteren op mijn reuzenpenis
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:56 schreef Ans het volgende:
[..]
maakt ze naamtopics aan voor d'r eigen klonen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:17 schreef MmadviewW het volgende:
humor deze topic..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:19 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:19 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:21 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
![]()
Dus? Wat wil je hiermee zeggen? Nou?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:06 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je hiermee zeggen? Nou?
Da's een beetje te voorbarig denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:27 schreef Chirma het volgende:
Kut, ik ben een dag te laat dan maar alvast feli met 101
alsx ie heeft plaatsgevonden dan ligt ze daarvoor nu nog op de ic denkquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's een beetje te voorbarig denk ik.
Ans, heeft de gangbang nu al plaatsgevonden?
De gigolo's zijn het verjaardagskado voor Ans.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:24 schreef ChillyM het volgende:
Dit is toch een topic om Ans te feliciteren ipv die gangbang en gigolo'"s ? dat staat een paar regels verder hoor..........
Ans gefeliciteerd!!!!!
ja idd nog kerels hier die zich willen aanbieden? ik iig nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:29 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Vandaar dat ze die gigelo wou..
Nauw anyway Congrats!!!
Tief dan op naar je graf ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:49 schreef Ans het volgende:
nietwaar!
Daarom heb ik haar er even aan herinnerd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:46 schreef Renmaestro het volgende:
Het valt me nog mee dat ze haar eigen verjaardag niet vergeten is.
in een kommetje water?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:42 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jij pakt 'r in dat gat waar d'r kunstgebit zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |