quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:33 schreef DoctorB het volgende:
de prijs hangt af van je mate van lelijkheid en of er veel spinnenwebben weggebikt moeten worden...
jij bent zeker kussen verkoper?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:45 schreef Freel het volgende:
Wil je echte sex of gewoon eens lekker knuffelen?
Dit is geen aanbod.
echte seksquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:45 schreef Freel het volgende:
Wil je echte sex of gewoon eens lekker knuffelen?
Dit is geen aanbod.
Je zou ook de plaatselijke padvindersvereniging even kunnen proberen. Die zijn ook meestal wel bereid mensen in nood te helpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:55 schreef Ans het volgende:
[..]
echte seks
Daar willen ze toch nog steeds een "heitje" voor?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:02 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je zou ook de plaatselijke padvindersvereniging even kunnen proberen. Die zijn ook meestal wel bereid mensen in nood te helpen
tja, maar een padvindershandje is sneller gevuld dan een gigolohandquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:05 schreef Eev het volgende:
[..]
Daar willen ze toch nog steeds een "heitje" voor?
"heitje voor een karwitje"
jongenman, ik heb een fotoboekquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:04 schreef J.J.McKay het volgende:
je komt uit de hoofdstad? lijkt me dat daar genoeg te vinden is...ff de Wallen op en klaar is Ans.
ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd...weet ik wat voor tarieven ik kan hanteren...
let us know!
(enne, plaats hier je leeftijd en evt. een pic, maybe dat er een Fok!ker bereid is om je te 'helpen')
iets minder jongedame, ik zie nix.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:08 schreef Ans het volgende:
[..]
jongenman, ik heb een fotoboek
Ans Appelman
yeah, impressive!!!! zelfde foto als hier....daar scoor je geen neukertje mee hoor!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:14 schreef Ans het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Ans
wij willen tieten zien!!!! (van die-lekker-gerimpelde-tegen-de-knie-ketsers)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:16 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
yeah, impressive!!!! zelfde foto als hier....daar scoor je geen neukertje mee hoor!!!
speak for yourself pls..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
wij willen tieten zien!!!! (van die-lekker-gerimpelde-tegen-de-knie-ketsers)
Voor sommigen gratis, maar voor om@ hier van een eeuw oud...neej dank je! als ze nou dr (achter)kleindochter stuurtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:28 schreef adjes26 het volgende:
Nou umzz... voor 150 euro... doe ik veel![]()
Geld is Geld....... en een 99-jarige heeft natuurlijk wel veel ervaring en dat merk je in bedquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Voor sommigen gratis, maar voor om@ hier van een eeuw oud...neej dank je! als ze nou dr kleindochter stuurt
die kunstheup, dat merk je ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:32 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Geld is Geld....... en een 99-jarige heeft natuurlijk wel veel ervaring en dat merk je in bed![]()
geld = geld en;quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:32 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Geld is Geld....... en een 99-jarige heeft natuurlijk wel veel ervaring en dat merk je in bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |