abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:55:39 #101
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_21379046
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:17 schreef coz het volgende:
ik vertrouw wel op de mods

hey maar over die chemtrails he
is er dan geen van de users hiero een meteoloog en/of een vliegtuigspotter
die even een blik werpt op die plaatjes en dan met iets fatsoendelijks komt
ik heb niet de pretentie dat overal complotten en dus mss nog iemand uit die twee hoeken iets zinnigs durft te zeggen (voor of tegen dus) over die chem/con trails .. en dan specifiek deze 3
[..]
Jazeker. Hardcore spotter. En chemtrails zijn gewoon niet haalbaar. 't Is onzin. Zie de berekening waar ik in m'n vorige post naar verwijs.
Zie ook de website van het KNMI.

(al vaker gepost dit plaatje, maar ik blijf 'm leuk vinden
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:12:43 #102
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21379496
quote:
TRU bestaat uit meer dan conspiracies. 't Ging mij even om het voorbeeld. En probeer dat maar eens te weerleggen. Waarom denk je dat het een schijnbare tegenstelling is, overigens?
je negatieve stelling .. namelijk als je stelt dat iets niet gebeurd is dan is het een stelling ..als je zegt dat is wel is gebeurd dan is het een stelling .. een negatieve stelling is als je niet zegt dat iets gebeurd is (hoogstens ..als het al bestaat want als je niet zegt dat iets gebeurd is dan is het ook al geen stelling)
quote:
Als jij er Agent Orange bij haalt, als bewijs voor chemtrails, leg ik graag dat verschil even uit. Wat voor conspiracy heb je 't over? De VS hebben zelf toegegeven het gebruikt te hebben.
als bewijs dat er wel wat meer is gestrooid dan pesticiden tegen insecten
quote:
http://www.chemtrailcentral.com/ubb/Forum9/HTML/000033.html - probeer dit maar eens te begrijpen. Als je deze berekening kunt volledig ontkrachten a) ben je een hele vent en b) zal ik op dit forum erkennen dat er wel wat in die chemtrailtheorie zit. Maar ik wil wel bewijzen zien van jouw redenering.
ik wil het ook zelf proberen ..maar je was zeker wel zo slim om even naar beneden te scrollen he, vast niet anders zeg je ook niet dat het niet uitmaakt wat voor atoombom je oplaast, het zal geen impact hebben, durf je daar je hand voor in het vuur te steken ?
quote:
Wat weer aantoont dat natuurkunde niet jouw sterke punt is.
ik flame onbedoeld wel eens .. zeg dan ook nog niet dat ik spontanious human combustion heb ..maar mag het wat minder op de man af
quote:
TV
doh ..hoe kon ik die vergeten (toegevoegd)
quote:
heel de atmosfeer om zeep helpt
le-zen
quote:
biertje
proost
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:17:13 #103
90061 coz
pi_21379608
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:55 schreef DzjieDub het volgende:

[..]

Jazeker. Hardcore spotter. En chemtrails zijn gewoon niet haalbaar. 't Is onzin. Zie de berekening waar ik in m'n vorige post naar verwijs.
Zie ook de website van het KNMI.

[afbeelding] (al vaker gepost dit plaatje, maar ik blijf 'm leuk vinden
kijk die van het knmi daar heb je iets meer aan, chemtrails is ook niet de conspiracy die ik zelf als beste van alle theorien vind .. maar die smiley is geen chemtrail dat snap ik ook wel
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:30:14 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21379995
De bermuda driehoek is vast al genoemd?
Dat is een leuk voorbeeld van een complottheorie die onderuit gehaald is: zgn. verdwijning van schepen kwam niet door een soort ondergronds Atlantis of ontvoerende aliens, maar door een onbalans door een soort gasbellen onder water.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:53:11 #105
90061 coz
pi_21380617
quote:
was geen conspiracy, ja in de zin dat vroegah men dacht de de ufo's/ zeemonsters enz enz samenzworen in de buurt van bermuda .. toegevoegd aan het lijstje
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:20:11 #106
90061 coz
pi_21381196
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:17 schreef coz het volgende:
kijk die van het knmi daar heb je iets meer aan, chemtrails is ook niet de conspiracy die ik zelf als beste van alle theorien vind .. maar die smiley is geen chemtrail dat snap ik ook wel
nou dan vragen we het een vliegtuigspotter
brandstof lozen ?

ja rustig maar ik weet wel dat anders het wel fotosoep is
pi_21382156
Gaan we nu weer beginnen over chemtrails??? Ik dacht dat ik in dit topic toch aardig wat wetenschappelijke, aantoonbare, logische redenen had aangedragen om chemtrails te verklaren als onzin..

Wat ik toen nog niet gezegd had, was het volgende..
Om een chemtrail dan wel contrail wilt vormen ,zul je de vloeistof (of zeer fijne vaste stof) eerst moeten verwaren tot vrij hoge temperaturen. Anders krijg je geen condensatie. Dit sluit al vrijwel uit dat het gaat om biologische materialen, deze zullen waarschijnlijk de verhitting niet overleven. Als het anorganische deeltjes zijn, moeten het zeer fijne deeltjes zijn, wil je zo'n contrail kunnen vormen. ALs ze zo licht zijn, heb je geen controle over waar het neerkomt.. Al met al een boel vraagtekens..
Zie trouwens ook deze site
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 18 augustus 2004 @ 21:55:37 #108
90061 coz
pi_21383682
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 20:59 schreef The_stranger het volgende:
Gaan we nu weer beginnen over chemtrails??? Ik dacht dat ik in dit topic toch aardig wat wetenschappelijke, aantoonbare, logische redenen had aangedragen om chemtrails te verklaren als onzin..

Wat ik toen nog niet gezegd had, was het volgende..
Om een chemtrail dan wel contrail wilt vormen ,zul je de vloeistof (of zeer fijne vaste stof) eerst moeten verwaren tot vrij hoge temperaturen. Anders krijg je geen condensatie. Dit sluit al vrijwel uit dat het gaat om biologische materialen, deze zullen waarschijnlijk de verhitting niet overleven. Als het anorganische deeltjes zijn, moeten het zeer fijne deeltjes zijn, wil je zo'n contrail kunnen vormen. ALs ze zo licht zijn, heb je geen controle over waar het neerkomt.. Al met al een boel vraagtekens..
Zie trouwens ook deze site
ben met de eerste link bezig maar niet om het eoa maar sinds waarneer moet men vleugels en staart tot hoge temperatuur verwarmen om contrails te krijgen dan vond ik je oliebron nog meer logica bevatten ( poll )
pi_21384400
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 21:55 schreef coz het volgende:

[..]

ben met de eerste link bezig maar niet om het eoa maar sinds waarneer moet men vleugels en staart tot hoge temperatuur verwarmen om contrails te krijgen dan vond ik je oliebron nog meer logica bevatten ( poll )
Niet de vleugels/staart moeten verwarmd worden, de vloeistof zelf. Om kristalisatie/condensatie te krijgen, moet je het spul als gasvorm in de atmosfeer brengen. Als je dat als vloeistof/vaste stof doet, dan krijg je niet het spoor wat chemtrails-gelovers als chemtrail aan zien. Dan krijg je hoogstens een spoor dat vlak achter het vliegtuig weer oplost en onzichtbaar wordt..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 18 augustus 2004 @ 23:00:06 #110
90061 coz
pi_21385430
typ het dan in een keer goed
quote:
dan wel contrail
is dus onzin
en dan is het alsnog toch veel makkelijker om het niet te verwarmen ..dan valt het ook niet zo op

--off topic
maaruh wel terugkomen in [POLL] na het bekijken van dat filmpje
  donderdag 19 augustus 2004 @ 11:11:07 #111
46114 DzjieDub
pi_21393468
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is een leuk voorbeeld van een complottheorie die onderuit gehaald is: zgn. verdwijning van schepen kwam niet door een soort ondergronds Atlantis of ontvoerende aliens, maar door een onbalans door een soort gasbellen onder water.
Bermuda driehoek is niets aan de hand. Het is een gebied met veel stormen en een redelijk grote hoeveelheid brakke schepen - in Zuid-Amerikaanse landen gelden andere 'veiligheidsregels' over wanneer een schip nog vaarbaar is dan in de VS en Europa.
Als je de ECHTE cijfers erbij pakt zie je dat in dat gebied ongeveer evenveel schepen vergaan als verwacht mag worden voor een dergelijk gebied.
In het boek van Berlitz worden een heleboel schepen genoemd. Veel van die schepen bleken dus gewoon heel ergens anders te zijn vergaan, of voeren zelfs nog gewoon rond.
Bewijs voor mijn stelling: Ga naar Lloyds in London en vraag of je je schip mag verzekeren en dat je van plan bent in de Bermuda-driehoek ermee te gaan varen. De verzekering zal niets meer kosten dan wanneer je van plan bent op willekeurige andere plaats te gaan varen. De premie gaat wel omhoog als je bijvoorbeeld in de Chinese zee wilt gaan varen - daar komt veel piraterij voor, wat een risicofactor is.
pi_21408263
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 23:00 schreef coz het volgende:
typ het dan in een keer goed
[..]

is dus onzin
en dan is het alsnog toch veel makkelijker om het niet te verwarmen ..dan valt het ook niet zo op

--off topic
maaruh wel terugkomen in [POLL] na het bekijken van dat filmpje
Waarom is het nu weer onzin?? Je komt altijd wel met een weerwoord, maar geef dan eens een reden??
En de zichtbare contrails zijn DE bewijzen van de chemtrails-gelovers. Zonder zichtbare contrails (en ja dat zou veel makkelijker zijn) is er geen chemtrail verhaal meer, want ze hebben geen enkel ander bewijs..
C. Sagan
  donderdag 19 augustus 2004 @ 21:46:36 #113
90061 coz
pi_21408817
laat maar .. ik zat te mierrenneuken over
quote:
Om een chemtrail dan wel contrail wilt vormen
en ik vermoed dat je die er nou juist bij in had gezet omdat ik eerder aangeef dat er verschil zou bestaan tussen de chem/con/smoke trails

ik zal nog eens die van het knmi analyseren
iig, chemtrails is niet de conspiracy die ik zelf als een van de meest reeele beschouw(de) en heb me er eigenlijk altijd ver van afgehouden, maarja, dan had ik hem niet in het lijstje moeten zetten zou je zeggen.. toch zien die radarbeelden/sateliet er wel appart uit .. tja het zal wel zo'n 50 50 conspiracy blijken ..
gedeelte natuurlijk, gedeelte sproeien

[ Bericht 0% gewijzigd door coz op 21-08-2004 05:12:54 ]
pi_21429273
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:11 schreef DzjieDub het volgende:

[..]

Bermuda driehoek is niets aan de hand. Het is een gebied met veel stormen en een redelijk grote hoeveelheid brakke schepen - in Zuid-Amerikaanse landen gelden andere 'veiligheidsregels' over wanneer een schip nog vaarbaar is dan in de VS en Europa.
Als je de ECHTE cijfers erbij pakt zie je dat in dat gebied ongeveer evenveel schepen vergaan als verwacht mag worden voor een dergelijk gebied.
In het boek van Berlitz worden een heleboel schepen genoemd. Veel van die schepen bleken dus gewoon heel ergens anders te zijn vergaan, of voeren zelfs nog gewoon rond.
Bewijs voor mijn stelling: Ga naar Lloyds in London en vraag of je je schip mag verzekeren en dat je van plan bent in de Bermuda-driehoek ermee te gaan varen. De verzekering zal niets meer kosten dan wanneer je van plan bent op willekeurige andere plaats te gaan varen. De premie gaat wel omhoog als je bijvoorbeeld in de Chinese zee wilt gaan varen - daar komt veel piraterij voor, wat een risicofactor is.
ik moet eerlijk zeggen en niet bedoelt als flaimbite o.i.d maar ik geloof er dus geen SNARS van.

ik heb zelf ook een aantal boeken gelezen en 1 daarvan is : de geometrie van de schepping

daarin wordt o.a. uitgelegd dat er op de plek van bermuda driehoek dus wel degelijk iets aan de hand is. wil dat stukje hier best wel 's een keer intypen als dat wordt gewaardeerd teniminste (ik denk ca 2 blz.). Anywayz daarin wordt ook uitgelegd dat op die plek een dimensie poort aanwezig is. En de auteur geloof ik om verschillende redenen, niet alleen omdat ie betrouwbaar is.

Ik begrijp dus ook dat als het ware verhaal achter dit gebied verborgen moet worden gehouden voor de wereld (dat besluiten wereldleiders toch wel eens alsze zich bedenken dat er dan wereldpaniek uitbreekt), dat een wereld organisatie als Lloyds (in London notabene) geen rook gaat verspreiden, als je een beetje bergijpt wat ik bedoel.

anywayz, ik persoonlijk ben dus nog steeds niet overtuigd dat daar nix aan de hand is....zeker niet als het om zo iets zou kunnen gaan want ik geloof nl. in verschillende dimensies en de poorten die je daarin hebt.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:10:33 #115
46114 DzjieDub
pi_21429630
Ehhh... wil je geen RSI of zo bezorgen hoor... Kun je 't niet scannen?

Maarre... dat heb ik dus ook - mensen die ik vertrouw beweren het onderzocht te hebben. Hun bevindingen komen overeen met mijn wereldbeeld. Wat overigens niet vast ligt (mijn wereldbeeld dus) maar men moet wel met goede bewijzen komen voordat ik het verander.

De verschijnselen die in de Bermuda Driehoek voorkomen - kompas dat op hol lijkt te slaan - zijn niet echt vreemd. Er zijn andere plaatsen op de wereld waar dat aan de hand is. Heeft te maken met het magnetisch veld van de aarde die op sommige plaatsen sterker is dan op anderen. Overigens, ergens in de komende drieduizend jaar draait de polariteit van de aarde om, zodat kompassen opeens naar het zuiden ipv het noorden wijzen. 't Is dat je het vast weet.
Het hele verhaal is begonnen met vier vliegtuigen die daar verdwenen tijdens de tweede wereldoorlog. Erg voor de piloten en bemanningsleden, maar minder verwonderlijk als je je bedenkt dat het een trainingsvlucht was, en dat de enige met (dure) radioapparatuur aan boord de "wing leader" was. De rest - die uit redelijk onervaren piloten bestond - had dus bijna geen navigatie-apparatuur. 't Is niet zo'n heel erg grote stap om dan te bedenken dat misschien iets met de wing leader gebeurd is (bijvoorbeeld neergestort of botsing) waardoor de rest niet meer de weg terug kon vinden en ook is gecrasht. Brandstof is niet onuitputtelijk.
Zoals ik al schreef, 't is een gebied waar veel zware stormen voorkomen die ook nog eens vrij snel en onverwacht de kop op kunnen steken. Voeg daar dan het verhaal toe van een sensatieschrijver, en een mythe is geboren...
pi_21431538
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik begrijp dus ook dat als het ware verhaal achter dit gebied verborgen moet worden gehouden voor de wereld (dat besluiten wereldleiders toch wel eens alsze zich bedenken dat er dan wereldpaniek uitbreekt), dat een wereld organisatie als Lloyds (in London notabene) geen rook gaat verspreiden, als je een beetje bergijpt wat ik bedoel.
Lloyds is een verzekeringsmaatschappij, een commerciële organisatie dus, die geld verdient aan het verzekeren van zaken. Als ergens een hoger risico door is, dan berekenen ze dat dus door in de prijzen. Of ze dan rook verspreiden zal ze een zorg zijn, als het risico namelijk te groot is, dan leiden ze er verlies op, en dat willen ze niet graag.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:03:03 #117
90061 coz
pi_21515410
quote:
Space Preservation Act of 2001 (Introduced in the House)

HR 2977 IH

107th CONGRESS

1st Session

H. R. 2977

To preserve the cooperative, peaceful uses of space for the benefit of all humankind by permanently prohibiting the basing of weapons in space by the United States, and to require the President to take action to adopt and implement a world treaty banning space-based weapons.

IN THE HOUSE OF REPRESENTATIVES

October 2, 2001

Mr. KUCINICH introduced the following bill; which was referred to the Committee on Science, and in addition to the Committees on Armed Services, and International Relations, for a period to be subsequently determined by the Speaker, in each case for consideration of such provisions as fall within the jurisdiction of the committee concerned

A BILL

To preserve the cooperative, peaceful uses of space for the benefit of all humankind by permanently prohibiting the basing of weapons in space by the United States, and to require the President to take action to adopt and implement a world treaty banning space-based weapons.

Be it enacted by the Senate and House of Representatives of the United States of America in Congress assembled,

SECTION 1. SHORT TITLE.

This Act may be cited as the `Space Preservation Act of 2001'.

SEC. 2. REAFFIRMATION OF POLICY ON THE PRESERVATION OF PEACE IN SPACE.

Congress reaffirms the policy expressed in section 102(a) of the National Aeronautics and Space Act of 1958 (42 U.S.C. 2451(a)), stating that it `is the policy of the United States that activities in space should be devoted to peaceful purposes for the benefit of all mankind.'.

SEC. 3. PERMANENT BAN ON BASING OF WEAPONS IN SPACE.

The President shall--

(1) implement a permanent ban on space-based weapons of the United States and remove from space any existing space-based weapons of the United States; and

(2) immediately order the permanent termination of research and development, testing, manufacturing, production, and deployment of all space-based weapons of the United States and their components.

SEC. 4. WORLD AGREEMENT BANNING SPACE-BASED WEAPONS.

The President shall direct the United States representatives to the United Nations and other international organizations to immediately work toward negotiating, adopting, and implementing a world agreement banning space-based weapons.

SEC. 5. REPORT.

The President shall submit to Congress not later than 90 days after the date of the enactment of this Act, and every 90 days thereafter, a report on--

(1) the implementation of the permanent ban on space-based weapons required by section 3; and

(2) progress toward negotiating, adopting, and implementing the agreement described in section 4.

SEC. 6. NON SPACE-BASED WEAPONS ACTIVITIES.

Nothing in this Act may be construed as prohibiting the use of funds for--

(1) space exploration;

(2) space research and development;

(3) testing, manufacturing, or production that is not related to space-based weapons or systems; or

(4) civil, commercial, or defense activities (including communications, navigation, surveillance, reconnaissance, early warning, or remote sensing) that are not related to space-based weapons or systems.

SEC. 7. DEFINITIONS.

In this Act:

(1) The term `space' means all space extending upward from an altitude greater than 60 kilometers above the surface of the earth and any celestial body in such space.

(2)(A) The terms `weapon' and `weapons system' mean a device capable of any of the following:

(i ) Damaging or destroying an object (whether in outer space, in the atmosphere, or on earth) by--

(I) firing one or more projectiles to collide with that object;

(II) detonating one or more explosive devices in close proximity to that object;

(III) directing a source of energy (including molecular or atomic energy, subatomic particle beams, electromagnetic radiation, plasma, or
extremely low frequency (ELF) or ultra low frequency (ULF) energy radiation) against that object; or

(IV) any other unacknowledged or as yet undeveloped means.

(ii) Inflicting death or injury on, or damaging or destroying, a person (or the biological life, bodily health, mental health, or physical and economic well-being of a person)--

(I) through the use of any of the means described in clause (i ) or subparagraph (B);

(II) through the use of land-based, sea-based, or space-based systems using radiation, electromagnetic, psychotronic, sonic, laser, or other energies directed at individual persons or targeted populations for the purpose of information war, mood management, or mind control of such persons or populations; or

(III) by expelling chemical or biological agents in the vicinity of a person.

(B) Such terms include exotic weapons systems such as--

( i) electronic, psychotronic, or information weapons;

(ii) chemtrails;

(iii) high altitude ultra low frequency weapons systems;

(iv) plasma, electromagnetic, sonic, or ultrasonic weapons;

(v) laser weapons systems;

(vi) strategic, theater, tactical, or extraterrestrial weapons; and

(vii) chemical, biological, environmental, climate, or tectonic weapons.

(C) The term `exotic weapons systems' includes weapons designed to damage space or natural ecosystems (such as the ionosphere and upper atmosphere) or climate, weather, and tectonic systems with the purpose of inducing damage or destruction upon a target population or region on earth or in space.
ze bestaan niet .. maar ze zijn nu verboden
en gooi daar de theorie bij op dat ze het toch al deden.. wat let ze om te stoppen dan .. woei .. het mag nu officieel niet *sh^t* .. kap maar jongens

riiiight

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 24-08-2004 19:28:24 ]
  woensdag 25 augustus 2004 @ 03:43:28 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21526456
krijg steeds meer het gevoel dat er een zinloosheid factor in zit , om te discuseren over deze onderwerpen , want de een probeert de ander te overtuigen dat het bestaat , en de ander probeert de een (omdat diegene het zowieso al niet geloofd) te bewijzen dat het niet bestaat.

bedoel maar ):|
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 03:55:03 #119
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21526512
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 03:43 schreef BaajGuardian het volgende:
krijg steeds meer het gevoel dat er een zinloosheid factor in zit , om te discuseren over deze onderwerpen , want de een probeert de ander te overtuigen dat het bestaat , en de ander probeert de een (omdat diegene het zowieso al niet geloofd) te bewijzen dat het niet bestaat.

bedoel maar ):|
Heb je ooit wel is iemand gehoort die zei, verrek zo had ik het niet gezien, je heb me overtuigd, ik draai nu compleet me mening om.

ik bedoel maar
  woensdag 25 augustus 2004 @ 05:45:45 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21526827
nop boomstam

ik weet ergens best dat de meeste discussies zinloos zijn , ik vraag me af waaromik ze nog voer , en dergelijke , mischien is het toch de hoop dat ik mensen ogen open en op reis stuur , maar ok , iig dit soort topics hebben in prinviepe geen enkel nut , mensen nemen alleen hun plaats in en dat is het dan. de een roept het is bewezen de ander roept het is niet bewezen , de een roept het is een hoax , de ander roept het is geen hoax , de een roept het is onderuit gehaald, de ander roept het is niet onderhuitgehaald.

duss..
(ik ben dronlken nu maar ok)
dat waou ik ff zeggen...

groetes boomstam
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21528025
Ik denk ook niet dat een discussie hier in zinvol is,Omdat een bepaalde groep dit zegt en die weer dat.Waar je toch al zo heilig in geloof blijf je in geloven,Zo werkt de mens nou eenmaal.

En je kan mensen wel overtuigen dat het anders zit.Dat kan bij kinderen en mensen die wat meer een openmind hebben.

in feite is er voor beide kanten ook geen hard bewijs.Men nemen bv een filmpje/foto waar mee gekloot is en we leven in 2004 een filmpje/fototje ken je tegenwoordig zelf op je pc maken.Wat voor de een bewijs is het voor een ander dus niet.Eerst zien dan geloven.

maar om een counter te maken voor dit topic reflecteer ik hem ff in complotten die waar bleken te zijn.Wie maakt hem aan,En ze zijn vast wel in de geschiedenis te vinden.
Ben ik een sollicitatie brief aan het typen? Nee let dan ook niet op me typ en taal fouten.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:06:20 #122
90061 coz
pi_21561737
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef coz het volgende:

[..]

ze bestaan niet .. maar ze zijn nu verboden
en gooi daar de theorie bij op dat ze het toch al deden.. wat let ze om te stoppen dan .. woei .. het mag nu officieel niet *sh^t* .. kap maar jongens

riiiight
alhoewel ..bij de nasa bestaan ze wel

NASA verspreidt chemicaliën in atmosfeer
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:28:11 #123
46114 DzjieDub
pi_21562149
Ja, OK, maar dan kun je ook zilveroxide meerekenen - dat wordt soms in de atmosfeer uitgestrooid om het te laten regenen.
Deze 'chemtrails' zijn zeer plaatselijk uitgevoerd, 't was van tevoren bekend, ze worden niet gebruikt om mensen te hersenspoelen... da's iets heel anders dan contrails die uren lang blijven hangen maar toch op de een of andere manier mensen direct beïnvloeden, die over heel de wereld voorkomen etc. etc. etc.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:39:47 #124
90061 coz
pi_21564834
zilveroxide weet ik niet
die van nasa was ff flauw van mij .. u zocht op alien ..u vond chemicalien

maar again .. ik ben absoluut geen chemtrail expert ..
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:02:48 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21565387
E = mc kwadraat.

Die formule is ouderwets. D = -2 tot de macht 66 zou een kunnen zijn. D= ak tot de mach 65? Maak er wat van, maar E= mc kwadraat werkt niet meer nu. Dat was voor toen, nu is nu, nu heeft iets nieuws nodig. Vooruitgang. Matrix...inpluggen op het netwerk.

De formules van Einstein waren uniek in zijn tijd, het wordt tijd voor verbetering en vooruitgang.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:45:28 #126
90061 coz
pi_21566342
? je weet wat een complottheorie is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')