Ik weet dat het raar fenomeen is, en ik was ook heel erg scepties toen ik ongeveer 5 maanden geleden mee in aanraking kwam. Het enige feit die ik heb kunnen concluderen is dat er inderdaad WERELD WIJD (Nederland/Belgie/Engeland/Duitsland/Frankrijk/Italie/Spanje/Afrika/Amerika/Enz....)
gesproeid word d.m.v. grote boings (in de meeste landen wit) volgepomt met Chemtrails die ze boven het wolkendek versproeien. Het is namelijk ook heel erg goed te zien: de uitstoot van een vliegtuig blijft niet langer dan hooguit 5 minuten als een streep achter het vliegtuig hangen, daarna lossen deze lange strepen vanzelf weer op. Dit is mij ook meerder keren bevestigd door verschillende Piloten (uit verschillende landen) en luchtofficeren bij verschillende vliegtuigmaatschappijen en ingenieurs bij de verschillende vliegtuigfabrikanten. Maar wat ik dus keer op keer weer gekonstateerd heb (na bericht van dit fenomeen Chemtrail) is dat de uitstoot van deze vliegtuigen wel tot minstens 7 a 10 uur in het luchtruim blijft hangen. in lange strepen erg breed wit, niet meegaant met het wolkendek, het blijft gewoon hangen op de plek waar ze het uitstoten. Het is voor mij ook een feit gebleken dat er op het moment van "sproeien" het luchtruim erg druk begint te worden met grote witte boings met vele deze zelfde lange witte strepen achter zich aan, die elkaar ook kruisen en na verloop van tijd grote X X X lijken te vormen. U begrijpt na het constateren ben ik op onderzoek gegaan en heb dit ZEER VERONTRUSTENDE feit en geprobeert dit te analiseren.
Ik wil eigenlijk niet vedder in gaan op de samenstelling of de NEGATIEVE uitwerkingen van Chemtrails (Hoewel ik genoeg bewijs heb verzameld).
Het GAAT MIJ EROM: dat de mensheid hiervan bewust gemaakt moet worden en dat ze het met hun eigen ogen ZELF ZIEN en lezen (want dat schijnt in dit land de enige manier te zijn).
Ik geef Hiervoor een paar BELANGRIJKE SITES:
www.willthomas.net (en dan bij chemtrails en zoiezo het filmpje downloaden!!!!!!!! ERG belangrijk voor een bewustzijn) En typ is bij google: CLOUDBUSTER (Chemtrail killer hehehe heb er ook 1) en kijk bij
www.SOPN.NL (erg leuke site) en dan de link naar
www.NIBURU.NL en dan natuurlijk chemtrails. Ik kan nog wel 100en sites geven maar jullie spreken niet alle talen denk ik, zo wel......... typ by google bv. CHEMTRAIL ITALIA of Chemtrail Afrika enz....... Er is te veel info over te vinden. Het schijnt zelfs zover te gaan dat er bijvoorbeeld in Turkeye NIET GESPROEID word???????
En ik weet (uit zeer betrouwbare bron) dat een enorme groep mensen (onderandere politici/ wetenschappers/ ondernemers uit verschillende branches (en ik natuurlijk)) zich Informatie aan het varzamelen zijn en hier iets heel groots mee van plan zijn.
Meer info hier over waarschijnlijk morgen june/19e op de site:
www.NIBURU.NLIk hoop dat er meer mensen zich gaan afvragen wat er gebeurt in de wereld, en noem mij maar gek maar ik hou van deze wereld en zal mijn leven zelfs willen geven voor een betere gezondere eerlijke samenleving.
voor nu neem ik afscheid yours 4-ever
Kanneda