Als iets niet werkt moet je ermee ophouden en een nieuwe manier verzinnen, succes.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Het werkt!!
Aleen niet bij mij
Ben ik al mee bezig.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Als iets niet werkt moet je ermee ophouden en een nieuwe manier verzinnen, succes.
Goedzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig.
Welke aanmoediging bedoel je?quote:En bedankt voor je aanmoediging! Ik zal je nooit vergeten!![]()
Ja leuk, en wat heb je daar aan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:35 schreef jaguar het volgende:
het werkt wel (denk ik )
Er word wel op gereageerd tenminste
Laten we Fok! en privé nou gescheiden houden héquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Welke aanmoediging bedoel je?.
Dat je me succes wenste!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
[..]
Welke aanmoediging bedoel je?.
Jaaahquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja leuk, en wat heb je daar aan?
"oe! Er wordt op me gereageerd!"
*Fap**Fap**Fap*
?
Haha!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja leuk, en wat heb je daar aan?
"oe! Er wordt op me gereageerd!"
*Fap**Fap**Fap*
?
daar bloeit ietsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef EL_REY het volgende:
jogy
![]()
en werkt het?
Ik zie jou dan ook niet met hartjes strooien en van die sapige kutopmerkingen maken van "jij bent liefquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef Snakey het volgende:
18 in twee weken![]()
Met uitschieters naar benedenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:26 schreef jogy het volgende:
Volgens mij ( en ik weet het echt niet zeker hoor) schommelt dat percentage rond de 0 procent..
Nee, ik hoop dat je in m'n sperma stikt als ik je onderspuitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef EL_REY het volgende:
jogy
![]()
en werkt het?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:39 schreef jaguar het volgende:
[..]
daar bloeit iets![]()
Okay, graag gedaan mênquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dat je me succes wenste!![]()
dat vingerhoedje vol! Haquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat je in m'n sperma stikt als ik je onderspuit.
nee, konijnenpis!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:41 schreef jaguar het volgende:
[..]
rotte vis ?![]()
Ik vind het maar zonde van bepaalde topics die volgebaggerd worden met die zooi, eerlijk getieptquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, het zorgt wel voor een vrolijke sfeer.
Of niet dan![]()
?
uiteraardquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:41 schreef Dirkh het volgende:
pssst jogy, je sig. Werkt het?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:43 schreef jogy het volgende:
[..]
uiteraard.
Och, er moet ergens gebaggerd worden...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het maar zonde van bepaalde topics die volgebaggerd worden met die zooi, eerlijk getiept.
Het werkt wel die smile,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee, konijnenpis!![]()
platgereden beverquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef jaguar het volgende:
[..]
Het werkt wel die smile,
Rotte vis en konijnenpis klinken gelijk een stuk beter erdoor
Varkenslever?![]()
wat een gezeverquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:50 schreef EL_REY het volgende:
[..]
platgereden bever![]()
Dat is het. Maarja, blijkbaar vinden sommige meisjes de aandacht wel interesant want ze gaan er maar graag genoeg op in hier en daar. Dan voeden ze elkaar en voor je het weet zitten ze aan de 300quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het maar zonde van bepaalde topics die volgebaggerd worden met die zooi, eerlijk getiept.
Do I need to say more?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
[afbeelding]
Met zeer veel dank aanNouk
en
FF
.
Though beautiful, this moderette will indeed whoop-ass them all..
Smileys made bij Croupouque ©, tevens trotse eigenaar van FOK!'s lekkerste kontje.
Show some loooooove!
Wat is het punt dat je probeert te maken, Dirk?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Do I need to say more?
Doorneukte keverquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:56 schreef muurjunky het volgende:
[..]
wat een gezever![]()
eh....mijn punt is, dat ik zeer gesteld ben op positieve aandacht...en het waardeer dat dit gegeven zou worden. ('t is potverdikkie nog eens aan toe zeg, ook wel eens tijd dat dat gaat gebeuren)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat is het punt dat je probeert te maken, Dirk?
Dat hij iemand is die geholpen zou zijn met [sarcasme][/sarcasme] tagsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat is het punt dat je probeert te maken, Dirk?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:14 schreef jaguar het volgende:
[..]
Doorneukte kever![]()
*Probeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef Little_Angel het volgende:
Het werkt soms wel bij mij
Snakeyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
*Probeerd
Hoi Little_Angel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werkt!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:29 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Snakey![]()
wat liev
![]()
Niet zo snel joh, je schrikt ze af!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het werkt!!!![]()
Eh, tjemig, wat nu??Kunnen we al nueken?
![]()
![]()
![]()
Deed jij het op een uiterst kansloze en slaafse manier of probeerde je het nog een beetje origineel te houden?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:00 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'r een vriendin op na gehouden. Maar goed.
Niet op die manier, het is best mogelijk om een meisje tegen te komen via FOK!, maar niet als je gewoon als een vlieg op stront op alles afvliegt wat ok maar enigzins borsten heeft/zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:00 schreef FlyingFox het volgende:
En jij volgens mij ook. Maar okay.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb er enorm veel spijt van, dat ik samen met Tokay uit pure balorigheid een maand of zes geleden een trend heb gezet met deze smiley. Nooit of te nimmer heb ik gedacht aan de consequenties die dit met zich mee zou brengen. Jonge imbicielen zullen wellicht uit de replies die ik kreeg van Tokay begrepen hebben dat het echt werkt. Dat is dus niet zo. Het staat idioot. (Net als deze smiley, die overigens inhoudt dat je je tong uitsteekt naar degene op wie je replied.)
Nogmaals mijn welgemeende excuses. Het was nooit zo bedoeld.
Ik krijg altijd medelijden met die ventjes die zo door het stof kruipen om maar een replie te krijgen, zo verschrikkelijk erg. Dan denk ik gewoon weer dat er een hele generatie als maagd door het leven zal gaan, dood op hun 50ste wegens blauwe ballen of werkeloos door RSIquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:06 schreef mazaru het volgende:
Dat soort topics lees ik alleen voor het eten.
Erna vind ik altijd zo zonde van het koken, plus dat je de wc weer moet gaan boenen![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:04 schreef NiNi het volgende:
Persoonlijk werkt bij mij,, veel beter.
Probeer het maar eens Joog,.
Alleen bjiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
en
, zijn beide erg okay inderdaad
.
Oh pardon, lekker ding,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
en
, zijn beide erg okay inderdaad
.
Ja, de kleautzak!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen bji, moet ik nu aan hahahaaha denken.
Maakt niet uit lekker dierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh pardon, lekker ding,.
![]()
Neh, gewoon mailen, afspreken en neuken tot je schraal bentquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, de kleautzak!![]()
dan maar?
![]()
Tering!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, gewoon mailen, afspreken en neuken tot je schraal bent.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tering!
Goed idee.
Je kent de weg.
Jemig wat denk je nou? Wat zou mijn vriendin wel niet denken joh. Je denkt toch niet dat ik zoiets zou doen, kan kwets ik haarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef NiNi het volgende:
Fuck, we gaan dus niet echt neuqen?
Jij bent dan ook een aandachtsgeil tutje.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef Little_Angel het volgende:
Het werkt soms wel bij mij
Het kan ook veeeeeel makkelijker hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef NiNi het volgende:
Zo, kijkbuiskindertjes, wij hopen dat de les een beetje is overgebracht.
Dit is dus dè manier om iemand in in je bed te krijgen. Geen dank.![]()
Fuck, we gaan dus niet echt neuqen?
Precies, dat kan ik niet doen hoor krijg je alleen maar gezeik van you know?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:42 schreef NiNi het volgende:
Okay, dat begrijp ik natuurLijk voLkomen, ik vind het wel jammer maar zo is het nou eenmaal.
Zeker in de vorm van papier in een onherkenbare verpakking.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef Marczilla het volgende:
Ik hoef niet met hartjes te strooien. De chicky's komen vanzelf naar mij toe.
Je wil niet weten hoeveel liefdes verklaringen ik krijg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeker in de vorm van papier in een onherkenbare verpakking.
Naja, je bent tenminste niet 1 van die triestelingen die op alles afkomt wat maar een beetje voorgevel heeft/zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel liefdes verklaringen krijg.![]()
Da is zooooooo 1993.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeker in de vorm van papier in een onherkenbare verpakking.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, je bent tenminste niet 1 van die triestelingen die op alles afkomt wat maar een beetje voorgevel heeft/zou kunnen krijgen.
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het werkt!!!![]()
Eh, tjemig, wat nu??Kunnen we al nueken?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:02 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Jaik vind dat je me nu wel goed genoeg kent
Tiel, vanavond om 8 uur bij het station.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
yeeuhhhhh
![]()
![]()
Waar en wanneer??? En is het goed als we dan de hele Kama Sutra uitproberen?![]()
![]()
![]()
Whehe, en toen gingen jullie de hele nacht de Kamasutra lezenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
yeeuhhhhh
![]()
![]()
Waar en wanneer??? En is het goed als we dan de hele Kama Sutra uitproberen?![]()
![]()
![]()
Lezen????????????? tis toch een prentenboek?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Whehe, en toen gingen jullie de hele nacht de Kamasutra lezen
What happened to Matttttttt mên!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Tiel, vanavond om 8 uur bij het station.
Ik heb een zwart rokje aan en een zwart truitje.
En ja, die kunnen we wel uitproberen
Die is aan het eten nu..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
What happened to Matttttttt mên!!
Owk!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Tiel, vanavond om 8 uur bij het station.
Ik heb een zwart rokje aan en een zwart truitje.
En ja, die kunnen we wel uitproberen
Uitproberen zei ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Whehe, en toen gingen jullie de hele nacht de Kamasutra lezen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
eten
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Owk!
*In auto springt
Ik heb een leren broek zonder kruis aan! Je herkend me aan de roos in maar haar!![]()
![]()
![]()
Ok. Wel een beetje voorzichtig met haar zijn enzo he?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uitproberen zei ik![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:13 schreef Little_Angel het volgende:
[..]oke.. ik zal er zijn
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:14 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ok. Wel een beetje voorzichtig met haar zijn enzo he?
Jogy! Zie bewijs hierbovenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:39 schreef jogy het volgende:
ff slowchat bagger weggehaald, het zal me jeuken wat jullie eten.
Ik geloof het pas als ik fotografisch bewijs geleverd krijg van jullie neukpartij, mag eventueel via mail.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jogy! Zie bewijs hierbovenHet werkt!
![]()
In leren broek zonder kruis in de auto zit![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik fotografisch bewijs geleverd krijg van jullie neukpartij, mag eventueel via mail..
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik fotografisch bewijs geleverd krijg van jullie neukpartij, mag eventueel via mail..
Kom je anders ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, hebben we gelijk een fotograaf!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:51 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Kom je anders ook?
jaaaaa!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, hebben we gelijk een fotograaf!![]()
Uiteraard, lets throw him in the mix!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:58 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
jaaaaa!
En dan mag hij ook meedoen
Maar dan moet ie wel foto's maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uiteraard, lets throw him in the mix!![]()
![]()
![]()
![]()
Wederom is het bewijs geleverd dat je ook zonder "quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:58 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
jaaaaa!
En dan mag hij ook meedoen
Vanaf nu ga ik er met de harde hand tegen optredenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:13 schreef timbob het volgende:
[..]
*serieus reageerd
bedankt jogy, ik was me er ook al aan het ergeren
Jogy![]()
maar, tof
Zie het off-topic gelulquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Wederom is het bewijs geleverd dat je ook zonder "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" kan scoren
.
Okay. Schikt het als ik rond 15:00 uur even langs kom ( Whehehehe ) wippen (whehehehe he) ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:27 schreef Insomaniac het volgende:
Hey jogy!
Als je niet te druk bent met andere zaken, heb je dan zin om me zo even door het matras te neuken?
15.00 is okay!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay. Schikt het als ik rond 15:00 uur even langs kom ( Whehehehe ) wippen (whehehehe he) ?
Okay, anders klop ik wel even met m'n harde staaf tegen je gezichtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
15.00 is okay!
Als ik slaap moet je me maar gewoon op mn buik rollen..
Zie je nou kinders, niks geen geslijm en ge- hoofdletter o plus
Jij bent gewoon selectief blind aan het zijn mên.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik denk dat ieder van ons zich wel eens schuldig gemaakt heeft aan hartjesgetiep.
hmm, als ik aan jou vraag of je met me wil neuken, krijg ik een "Nee" en een scheldpartij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
15.00 is okay!
Als ik slaap moet je me maar gewoon op mn buik rollen..
Zie je nou kinders, niks geen geslijm en ge- hoofdletter o plus
Ik slaap met mn mond open, dus je kan hem er ook gewoon inschuiven. Ik ben nooit over de zuigreflex uit mijn babytijd heen gegroeid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, anders klop ik wel even met m'n harde staaf tegen je gezicht.
Het werkt iig beter en effectiever dan elke FOK!ster achtervolgen metquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, als ik aan jou vraag of je met me wil neuken, krijg ik een "Nee" en een scheldpartij.
En jij probeert gewoon een moraal uit de hele honingdropaffaire te halen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon selectief blind aan het zijn mên.
Was het nou alleen maar hd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En jij probeert gewoon een moraal uit de hele honingdropaffaire te halen.
Zolang je maar niet metquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:44 schreef FlyingFox het volgende:
En dan nog iets, Joog. Over deze hartjestiephetze. Mag ik ze nog wel gebruiken ter provocatie of om cynisme mee te verduidelijken? Dat zou heel fijn zijn.
Waarom:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
Kijk eens naar de Ijsmeis-topics, of elk ander willekeurige topic die draait om één vrouwelijke FOK!ster en hoe daar -tig hitsige hormoonbevangenpubertjes zich sufslijmen en-en.
Hey. Ja. Vertel eens. Hoe zit 't met die mos van jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef Croupouque het volgende:
Ik bewaar mijn hartje voor het meisje dat samen met mij naar de sterren wil kijken.
Ik zal hem er niet helemaal insteken, want dan stik je. Maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik slaap met mn mond open, dus je kan hem er ook gewoon inschuiven. Ik ben nooit over de zuigreflex uit mijn babytijd heen gegroeid.
Om met de wijze woorden van een wijze vrouw te spreken;quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Waarom:zien de geile testosteron-puistenpubertjes niet in dat ze kansloos bezig zijn?
Omdat het topicverneukend is en tenenkrommend om te lezen. :') .quote:maken wij, volwassenen met vaste verkeringen of een realtie, ons daar druk om?
Wat ben je toch ook een attente en viriele man.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zal hem er niet helemaal insteken, want dan stik je. Maar bedankt voor de tip.
"Mos"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hey. Ja. Vertel eens. Hoe zit 't met die mos van jou?
Het verkloot topics en ik vind het gewoon triest om te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Waarom:maken wij, volwassenen met vaste verkeringen of een realtie, ons daar druk om?
HMTA!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Het verkloot topics en ik vind het gewoon triest om te zien.
Het mannelijk ras krijg een slechte naam door dat graatloze gezever.
O, excuus. Plat Gôôls voor scharrel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Mos"?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]Meant to be.
Volgens mij weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
O, excuus. Plat Gôôls voor scharrel.
Thh! Van eeheerst! Tijdje terug! (maandje of 6, 7.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij meer dan ik.
Och ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Thh! Van eeheerst! Tijdje terug! (maandje of 6, 7.)
Die "H" doet et emquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HMTA!
Wees blij... maak jij ook meteen een kans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Wederom is het bewijs geleverd dat je ook zonder "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" kan scoren
.
Columbo. [14.gif]quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:13 schreef timbob het volgende:
[..]
wie is die hippe man in je avatar eigenlijk?
Ik zou me vrijwillig laten castreren, als het de enige manier om te scoren zou zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:21 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wees blij... maak jij ook meteen een kans.
Nee man, dat is Peter Falk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Columbo. [14.gif]
Nee johquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou me vrijwillig laten castreren, als het de enige manier om te scoren zou zijn.
Weet ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:31 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee johDat is nergens voor nodig. Jij scoort zo ook wel
Arrogante mannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik.
Boze vrouwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arrogante mannen
Ik heb er ook enorm veel spijt van.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb er enorm veel spijt van, dat ik samen met Tokay uit pure balorigheid een maand of zes geleden een trend heb gezet met deze smiley. Nooit of te nimmer heb ik gedacht aan de consequenties die dit met zich mee zou brengen. Jonge imbicielen zullen wellicht uit de replies die ik kreeg van Tokay begrepen hebben dat het echt werkt. Dat is dus niet zo. Het staat idioot. (Net als deze smiley, die overigens inhoudt dat je je tong uitsteekt naar degene op wie je replied.)
Nogmaals mijn welgemeende excuses. Het was nooit zo bedoeld.
sorry, zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:33 schreef Croupouque het volgende:
Tokay, je zei "kut"!
Ga je mond wassen met zeep, NU!
Ik durfde toen niet eens meer te reageren op jequote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:35 schreef Dirkh het volgende:
Het werkt wel, alleen bij de verkeerde.
Laatst had ik in een topic eengeplaatst, krijg ik een dikke kus van PP en het was toch echt aan Stinkie gericht.
Shit happens.
Denk jij nou, dat ze nog nooit een kut in d'r handen heeft gehad?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:56 schreef timbob het volgende:
niet in je mond nemen wat je nooit in je handen hebt gehad!
Precies. Wij hebben er spijt van. Nu nokken ermee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:27 schreef Tokay het volgende:
Ik heb er ook enorm veel spijt van.
Wát een kutsmiley.
Godverderdeneukendenijlpaardenindeganges!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:57 schreef jogy het volgende:
Ik ga vanaf nu gewoon 1 kusjknufkroeltopic open laten met een vermelding in de TT zodat het centraal kan blijven.
Ja. Oké. NU!quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Wij hebben er spijt van. Nu nokken ermee!
Kom op T, laten we neuken!
Ja! Ik ben enormquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:42 schreef Tokay het volgende:
Ja. Oké. NU!
*Au! Niet zo ruw, D!
Pffff, maandenlang metstrooien heeft eindelijk gewerkt.
*Wat? Wil je nu alweer!?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Denk jij nou, dat ze nog nooit een kut in d'r handen heeft gehad?
Waar haal jij de tijd vandaan om te reageren nu ik je weer aan het nemen ben?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:45 schreef Tokay het volgende:
![]()
Weet ik! Ik ken jequote:Op dinsdag 7 september 2004 13:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja! Ik ben enormgefrustreerd nu!
Rauwe seks! HIer en nu! Vellen moet er aan hangen!
Nou snel dan. Dan steek ik even een sigaret op.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:52 schreef Tokay het volgende:
Mag ik tussendoor misschien heel even plassen?
Op de wc bedoel ik, waar anders?!
Ben ik alweer schatje...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou snel dan. Dan steek ik even een sigaret op.
En uiteraard op de wc, waar anders? In de wasbak soms?
Schiet je wel op!
Ik zit nog even te roken, maar als jij oraal bezig wilt gaan, dan heb je mijn zegen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:03 schreef Tokay het volgende:
Ben ik alweer schatje...
Ehm, waar waren we gebleven?
Mmmmh. Mwmmja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit nog even te roken, maar als jij oraal bezig wilt gaan, dan heb je mijn zegen.
Eh, tja Tokayquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:08 schreef Tokay het volgende:
Mmmmh. Mwmmja.
Ja, van mijn lichaam is nu ook wel het uiterste gevergd. Zou wel fijn zijn als we even konden stoppen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:11 schreef Tokay het volgende:
Okee jogy, en andere meelurckers, het is nu toch wel proefondervinderlijk bewezen dat de-smiley het gewenste effect bereikt!
Mogen we nu stoppen? Alsjeblieft?
![]()
Dit mag jij helemaal niet lezen ja!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:14 schreef Bupatih het volgende:Wat een liev topic
Heb ik toch gedaan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dit mag jij helemaal niet lezen ja!![]()
Een uurtje even nìet neuken, zou dat lukken?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, van mijn lichaam is nu ook wel het uiterste gevergd. Zou wel fijn zijn als we even konden stoppen.
let hierbij op het subtiele gebruik van het woord even
Hodfr! Camera vergeten. Moeten we morgen weer aan de slag zeker.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:13 schreef Snakey het volgende:
Eh, tja Tokay![]()
Dat is ook het geval bij de "Inso is liev", "Inso is lekker"-topicsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was het nou alleen maar hd..
Kijk eens naar de Ijsmeis-topics, of elk ander willekeurige topic die draait om één vrouwelijke FOK!ster en hoe daar -tig hitsige hormoonbevangenpubertjes zich sufslijmen en-en.
Ja, héél stout.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik toch gedaan.
Ben ik nu stout?![]()
Of over een uurtje ja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:18 schreef Tokay het volgende:
Een uurtje even nìet neuken, zou dat lukken?![]()
rrrrrrrauw...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, héél stout.![]()
riep je mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arrogante mannen
Vooruit dan maar weer...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Of over een uurtje ja.
Een klein praktijktestje:quote:Op maandag 27 september 2004 17:55 schreef Blinky het volgende:
Er hebben nog maar weinig mensen debij mij gebruikt, dus ik kan ook niet zeggen of ie werkt...
![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En? Werkt het al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |