Arme julliequote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:16 schreef Xanthe het volgende:
Dus dat word klussen!
Kun je met de lunch niet even de deur uit?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik zou het liefst even willen huilen, maar ik zit op kantoor...
Tja, het leek ons het beste om gewoon nog even af te wachten. Voor hetzelfde geld is het nu positief en word je alsnog ongesteld.. Dan is de teleurstelling wellicht nog groter.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:16 schreef Xanthe het volgende:
Welkom voor de nieuweling...(ben je naam even vergeten) Spannend zeg 3 dagen overtijd en nu nog 2 dagen wachten om te testen![]()
Gemeen hoor om ons zo in spanning te laten zitten!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:18 schreef Spindizzy het volgende:
afbeelding
ja is echt harstikke leuk daar, het enige waar ik van baal is dat ik geen brie mag in frankrijkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef Xanthe het volgende:
Martinike nog ff eenpaar daagjes af tellen dus!
Ik zou ook graag weer even naar Frankrijk willen .....heel verhaaltje
Nee, 'we' zijn 4 maand geleden met de pil (ring) gestopt, maar bewust 3 maanden met condoom gedaan. Dit om te zien of de altijd regelmatige cyclus nog steeds regelmatig zou zijn. We konden er nog steeds de klok op gelijk zetten, dus vorige maand zijn we er voor gegaan en meteen was ze nu overtijd. Ik weet het ook niet en wil me er niet teveel mee bezighouden, maar dat valt niet mee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:18 schreef Merisse het volgende:
Pompy, wie weet wat het is, innestelingsbloeding of begin van ongesteldheid. Je schreef gisteren iets van in een keer raak. Is je vriendin een maand geleden pas met de pil gestopt? Dan zou het wel heeeel snel zijn en zou ik er maar niet op rekenen. Succes in ieder geval.
Ow dit maakt het verhaal wel een beetje anders....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
[..]
Nee, 'we' zijn 4 maand geleden met de pil (ring) gestopt, maar bewust 3 maanden met condoom gedaan. Dit om te zien of de altijd regelmatige cyclus nog steeds regelmatig zou zijn. We konden er nog steeds de klok op gelijk zetten, dus vorige maand zijn we er voor gegaan en meteen was ze nu overtijd. Ik weet het ook niet en wil me er niet teveel mee bezighouden, maar dat valt niet mee!
Waarschijnlijk wordt ze gewoon ongesteld, maar zolang dat niet gebeurt hou je altijd twijfel. En anders gaan we volgende maand gewoon weer stug door!
quote:Ingrid, ik weet niet hoe je precies kan zien of je vocht vasthoud. Ik merk meestal dat bijvoorbeeld mijn handen een beetje zijn opgezwollen en mijn ringen dan wat strakker zitten. Ook mijn enkels zijn wat dikker dan anders en ik heb een buik als een luchtballon
quote:Ingrid, als je vocht vasthoudt heb je dikke handen en voeten, die ahw strak zitten. Maar iedereen heeft dat nu wel een beetje door het warme weer.
quote:Ingrid, als je echt vocht vasthoudt, kun je dat zien door je huid in te drukken. Als de indruk vrijwel meteen weer verdwijnt is er niets aan de hand, als de indruk lang zichtbaar blijft, houd je vocht vast. Maar zoals Merisse al zegt, met dit weer is het heel normaal hoor! goed water drinken.
Minoes, waar in Drenthe ga je heen en naar welke camping?quote:Ik ga morgen ook een weekje naar de camping in drenthe.Mijn hoofd staat er nog niet naar,ben nog veel te veel met t nieuwe huis bezig........
i know, in nederland mag ik het wel hebben, france absoluut weer nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:46 schreef Merisse het volgende:
Martineke, je mag alleen geen brie als er "au lait cru" opstaat omdat het dan van rauwe, niet gepasteuriseerde, melk is gemaakt en er de listeriabacterie in kan zitten. Alle andere kaas mag je wel. bron
Leuk! Dat is hier best dicht in de buurt. (Assen)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:44 schreef minoes1967 het volgende:
INGRID 19......wij gaan naar Eext ,naar de hondsrug.Ben ik met de meiden ook geweest,dat mijn ex net weg was......en toen was t er ook zo heetNu wordt t ook weer 30 graden,tjee....doe mij maar 22 ofzo,dit is te veel van t goede.Ok,veel naar t zwembad dus
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Dan hebben we misschien hetzelfde probleem. En bij mij zie je het ook niet duidelijk op een foto. Heb je er veel last van met kleding? En hoe doe je dat als je kleding gaat kopen? Op een bepaald moment van de dag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:51 schreef Syrena het volgende:
Ingrid: Ik heb ook zo'n buik! Ik heb er ook al een foto van gemaakt, maar daar zie je het niet zo goed op. Het zit inderdaad allemaal van voor, en een gevoel alsof ie op ploffen staat.
En gisteren wilde ik een rok aantrekkendie paste niet eens meer! Normaal weeg ik rond de 60 kg, en nu dus 62. Ik hoop dat het vocht is (en niet die bak ijs van vorige week)....
* Ingrid19 gaat weer in de lurk, duimen voor alle streepjesdames !!
Ik hoor het wel als er weer een experiment gedaan moet worden
Ik heb er ook erg veel last van, het lijk idd ook net alsof ik zwanger ben, het voelt ook heel erg bol en vol.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:05 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dan hebben we misschien hetzelfde probleem. En bij mij zie je het ook niet duidelijk op een foto. Heb je er veel last van met kleding? En hoe doe je dat als je kleding gaat kopen? Op een bepaald moment van de dag?
Verder is hier nog niks te bekennen, geen krampje, bruin oid. Dus wie weet? STEL dat ik niet ongi word morgen,en de dagen erna, hoe lang kan ik dan het beste wachten met testen? Ik heb nog een romed test en cb 'gewoon'.
Ik heb het nooit eerder zo erg gehad eigenlijk. Ik heb op dit moment heel veel van die slobberzomerbroeken (H&M) dus ik merkte het pas echt goed toen ik zondag een spijkerbroek aandeed, en gisteren dus die rok!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:05 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dan hebben we misschien hetzelfde probleem. En bij mij zie je het ook niet duidelijk op een foto. Heb je er veel last van met kleding? En hoe doe je dat als je kleding gaat kopen? Op een bepaald moment van de dag?
Verder is hier nog niks te bekennen, geen krampje, bruin oid. Dus wie weet? STEL dat ik niet ongi word morgen,en de dagen erna, hoe lang kan ik dan het beste wachten met testen? Ik heb nog een romed test en cb 'gewoon'.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:34 schreef mallemeid het volgende:
je weet dat die tests verre van betrouwbaar zijn he? vals positief enzo...
LW, wat een hoop 'gedoe' allemaal, maar gelukkig dat er nu concreet iets gedaan wordt. ik heb ook wel aan je gedacht hoor, alleen niet gepost. Succes met afwachten verder!
Aha Syrena, daarom was je zo enthousiast over die naald in de metalen pot proefquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat testen besteld (romeds), omdat ik ook zeker wil weten of ik niet misschien toch zwanger ben, hoewel het eigenlijk niet kan... Maar ja, als je aan het malen slaat. Dus ik ga testen, en dan naar de dokter. Ik heb ook van die zeurende buikpijn gehad, 4 dagen. Ik hou je wel op de hoogte!!
ik hou het in de gaten, thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef bixister het volgende:
martineke, als je 't daar in de supermarkt koopt staat er vast ook wel wat op het etiket. dus als daar op staat dat het van gepasteuriseerde melk gemaakt is kun je het gerust nemen. fijne vakantie!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Aha Syrena, daarom was je zo enthousiast over die naald in de metalen pot proef![]()
Hee SleepyGirl!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey LW, gelukkig was de arts deze keer een stuk vriendelijker en kreeg je zelfs een compliment voor je onderzoekWat een lange wachttijd voor die MRI zeg
en dan kun je daarna pas aan de slag met Clomid ofzo. Jeetje meid, nog een lange weg te gaan, maar er gebeurt tenminste iets en dat is dan wel positief nieuws. Kun je nagaan, als je vorige keer niet op je strepen was gaan staan. Petje af hoor LW
Ja, leuk he?? Ze heeft het behoorlijk spannend gemaakt, maar het resultaat mag er wezen: een flinke knul!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:40 schreef minoes1967 het volgende:
SNOOPY heeft een zoon,Morris.
*moest t ff melden hoor*
Groetjes,Minoes![]()
Wauw zeg gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:51 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
Nou, vanmorgen dan de test gedaan... en raad eens?
Juist, positief!!!!
Ga daar maar niet vanuit , mijn ervaring is als je er teveel vanuit gaat dat het ook nog mis kan gaan dat het mis gaat.... (In februari een miskraam gehad en was er toen ook steeds zo onzeker over en dacht ook steeds dat ik eerst die 12 weken maar moest door komen en dat het mis kon gaan , nu ben ik weer zwanger en had meteen zoiets van nu zit het goed , ditmaal gaat het niet fout en nu zit het tot nog toe ook goed).quote:Het is nog vroeg natuurlijk en er kan nog van alles misgaan, maar toch... Ik ben BLIJ!!!!
Mooie jurk! En mooie foto's! Ook leuk, die fotoshow.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:37 schreef snakelady het volgende:
fijn dat het deze keer beter ging LW
en de trouwfoto's zijn binnen.
Trouwen enzo deel 10
Ik heb de one step test van ClearBleu...ik heb 2 testen denk dat ik morgen een ga doen is die negatief dan wacht ik nog een weekje en doe dan de volgende!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:14 schreef Girl24 het volgende:
Pizzakoeriertje Ik zou nog even wachten als ik jou was dan heb je wat meer zekerheid. Maar als je echt niet kan wachten kan je een testje doen natuurlijk. Welke test heb je in huis?
We zitten in hetzelfde schuitje... Ook hier nog geen ongesteldheid te bekennen, geen krampje, niks bruins e.d.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:55 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
*Is nog niet ongesteld! Maar wel erg zenuwachtig. Wanner zouden julli een test doen?
even uit lurkstand : probeer even via verschillende ziekenhuizen een mri-aanvraag te doen, bij mijn moeder scheelde het 4 weken wachten ( nu dus 2 weken)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:34 schreef LittleWoodstock het volgende:
.
Zodra de MRI-datum bekend is dan roep ik wel even, dan kan de TS van dat moment het tegen die tijd toevoegen in het openingslijstje.
Spannend he! Veel succes daarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde schuitje... Ook hier nog geen ongesteldheid te bekennen, geen krampje, niks bruins e.d.
Ik probeer een week te wachten met testen.
Ik ga toch volgende week pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben want dan is mijn vriendje er ook en wil toch graag samen met hem testenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:51 schreef Girl24 het volgende:
Pizzakoeriertje ik zal voor je duimen![]()
Ik heb ook nog nergens last van. Vind het ook erg spannend! Wanneer ga jij testen??quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:59 schreef Ingrid19 het volgende:
Pizzakoerietje, heb je al ergens last van? Ik niet. Spannend!
Als ik het volhoud vrijdag of zaterdag. Jij dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:23 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nergens last van. Vind het ook erg spannend! Wanneer ga jij testen??
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef Jonnetje het volgende:Vanmorgen....... BAH!
Mijn NOD is nu volgens babybrabbel 17 September.
(ik heb nu een cyclus van ong. 40 dagen...)
quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:03 schreef Jonnetje het volgende:
[SORRY!!! ff crosspostje vanuit Z&G]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu dat ik eigenlijk in het verkeerde topic heb gepost... het had eigenlijk in het tweede streepjes gemoeten... Maar idereen wel bedankt voor jullie reactiesJullie zijn liev...
Maareh, leeeeeuk.... je broertje een weekend over de vloer. Die gaat achter de pc zitten en komt er nauwelijks achter weg. Met het gevolg dat als ik er (ein-duh-luk) weer achter mag, ik zo in de bonen ben dat ik in het verkeerde topic post![]()
![]()
(Maar verder is mijn broertje wel errug lief hoor..)
[einde crosspost]
Dank je! * Hoe gaat het nu met jou?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:21 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Ingrid: Spannund joh!!! Duim hard voor je!!!
Jeetje Girly, wat engquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:16 schreef Girly het volgende:
met mij gaat het wat minder... heb gister hyperventilatie gehad..
Moet je kijken wat er los gaat barsten als je strakjes zwanger bent!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeutje, ik ben helemaal overweldigd door al die lieve en meelevende berichtjes hier
haha, ik vind dit wel een mooi beeld. Slaapvriendje helemaal klaar voor de start met zijn broek op zijn enkels en het potje in handbereik. En als jij dan "go" roept dan gaat ie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Of moet ie standby staan en in actie komen op het moment dat ik hem bel. Ach we zien het allemaal wel.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hiep hoi, ik mag 18 augustus om 10 uur langskomen bij de Fertikliniek. Blijkbaar is er daar iemand eerder terug van vakantie om alvast afspraken enzo in te plannen
Ik stap die ochtend om half 9 in het vliegtuig voor een reis van zo'n 16 uur, dus ik duim zeker weten mee! Heb toch weinig beters te doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:36 schreef LittleWoodstock het volgende:
18 augustus staat nu in mijn agenda officieel als Slaapmeisje-duim-dag, rekenend vanaf 10 uur!![]()
Hee wat een fantastisch nieuws Slaapmeisje!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hiep hoi, ik mag 18 augustus om 10 uur langskomen bij de Fertikliniek. Blijkbaar is er daar iemand eerder terug van vakantie om alvast afspraken enzo in te plannen
Ja, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:52 schreef mallemeid het volgende:
Als je zwanger bent dan kan je best last hebben van allerlei kwaaltjes hoor![]()
Of bedoel je dat als je al zwanger zou zijn dat je dan heel kort zwanger bent, en dat je nog nix merkt?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
WE GAAN BEGINNEN
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jullie zijn toppertjes. Echt superlief om al jullie reacties te lezen
![]()
phileine, ik zie het inderdaad helemaal voor me. Slaapvriendje in de aanslag met in de ene hand een potje en de andere hand zijn ahum en dan wachtend op een teken van mij. Gelukkig wonen we op 10 minuten afstand van de kliniek. Vorige keer voor de sementest kreeg hij ook al zo´n compliment dat de tijd tussen " productie " en inleveren zo kort was
En JAik vind het superspannend allemaal. Het gevoel alsof we nu echt een kans maken in plaats van dat we voor spek en bonen meedoen. Ik heb net mijn moeder gebeld en die was ook helemaal door het dolle van blijdschap, kun je nagaan als het echt zover is dat we kunnen vertellen dat we een tweede streepje hebben
Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het de eerste keer meteen raak is, maar WE GAAN BEGINNEN
![]()
Hoi Dreamgirl leuk dat je mee komt posten! Ik heb zelf een jaar lang aan de prikpil gezeten en toen ik ophield moest ik constant naar de wc (hield vocht vast). Bij mij heeft het toch wel bijna een jaar geduurd voordat ik weer wat regelmatig ongesteld was en het heeft ook een hele tijd geduurd voordat de rest van mijn lichaam weer een beetje normaal was!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:20 schreef Dreamgirl het volgende:
Hij is me zeer slecht bevallen en bovendien ben ik na wat zoeken op internet erachter gekomen dat deze nogal wat problemen geeft om de cyclus weer op normaal peil te krijgen.
Hoelang duurde het bv voordat de cyclus weer een beetje op gang was?
Daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:33 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
[..]
Hoi Dreamgirl leuk dat je mee komt posten! Ik heb zelf een jaar lang aan de prikpil gezeten en toen ik ophield moest ik constant naar de wc (hield vocht vast). Bij mij heeft het toch wel bijna een jaar geduurd voordat ik weer wat regelmatig ongesteld was en het heeft ook een hele tijd geduurd voordat de rest van mijn lichaam weer een beetje normaal was!
Hoi,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:41 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb 1 maal de prikpil gehad en het duurde een half jaar voordat ik weer normaal ongesteld werd en een jaar voordat mijn cyclus weer een beetje op orde was.
Maar ik ken ook verhalen van mensen die in de laatste maand van de prikpil toch zwanger werden... (Heb hier 3 voorbeelden van).
Het zegt dus niks en hoop dat het voor jou allemaal mee mag vallen.
Daar heb je dan idd weinig aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Toen ik die ovulatietesten gebruikte had ik 4 dagen een dikke vette streep en werd ik drie weken daarna ongesteld (dus had een week na de testen pas een eisprong). Dus die krengen logen dat ze barsten
Die had ik dus ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:08 schreef Merisse het volgende:
Ik heb ze overigens van het Kruidvat.
Nou, bij mij toen niet hoor. 1x zo'n setje gebruikt en hupsakee... zwanger!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Toen ik die ovulatietesten gebruikte had ik 4 dagen een dikke vette streep en werd ik drie weken daarna ongesteld (dus had een week na de testen pas een eisprong). Dus die krengen logen dat ze barsten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
WE GAAN BEGINNEN![]()
Gelukkig gaat het nu lichamelijk beter met je.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:26 schreef Marie79 het volgende:
Hallo meiden, ik meld me ook weer eens even. Het is hier rustig en ben nog steeds aan het wachten op mijn W.O.D. Ik heb ondertussen (gelukkig) geen bloedverlies meer (of had ik dat al verteld, mijn hoofd is echt als een vergiet).
Lois, Karin of B.E. Zou ik ook in het lijstje mogen? Alleen dan zonder datum. Zoiets als: Marie79 wachten op W.O.D.
Even een edit: stom, vergeet helemaal erbij te zetten dat we dus een paar dagen weg waren en ik heel veel bijgelezen heb in dit topic, dus dat ik nu ook helemaal niet meer weet waar ik op moet reageren!
Lieve LW, wat goed zeg dat je nu een datum hebt om naar toe te leven. Is beter dan dat je nog in het ongewisse bent over wanneer je nu eindelijk terecht kan voor die MRIquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:24 schreef LittleWoodstock het volgende:
Heb vandaag de oproep thuisgekregen. Vind het nog redelijk snel, net iets meer dan 4 weekjes...terwijl ze bij de poli nog zeiden dat ik rekening moest houden met 6 tot 8 weken.
Datum staat nu vast!![]()
Kun jij je eisprong voelen Merisse? Of heb je er nooit op gelet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:14 schreef Merisse het volgende:
Volgens de statistieken zou ik gisteren mijn eisprong gehad moeten hebben, volgens de ovulatietesten niet. Ik had er nog maar 3 en daarvan heb ik gisteren de laatste gebruikt. Misschien dat ik vandaag nieuwe ga halen.
Nee helaas voel ik dat niet. Heb overigens wel altijd heel duidelijk dat eiwitachtige slijm en dat heb ik nu ook nog niet gehad. Moet ik zo maar eens even checken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kun jij je eisprong voelen Merisse? Of heb je er nooit op gelet?
Yup, en dan ben je sowieso te laatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:25 schreef Merisse het volgende:
Jij voelt het wel he? Maar ja daar heb je in jouw geval ook weinig aan.
Ja, is dat zo dat je dan te laat bent voor bevruchting?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Yup, en dan ben je sowieso te laat
Volgens mij wel... Zoals ik het begrepen heb blijft een eitje niet heel lang wachten op bevruchting en doen zaadjes er ook wel een poosje over om op de goeie plek aan te komen. Dus als je voor de eisprong vrijt hebben de zaadjes tijd zat om op hun dooie gemakkie naar de goeie plek te zwemmen waar ze kunnen wachten tot het eitje langs komtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja, is dat zo dat je dan te laat bent voor bevruchting?
Oh ik had altijd begrepen dat het juist handig was om dan juist te klussen, maar ik ben niet echt een expert op dit gebied hoor...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Zoals ik het begrepen heb blijft een eitje niet heel lang wachten op bevruchting en doen zaadjes er ook wel een poosje over om op de goeie plek aan te komen. Dus als je voor de eisprong vrijt hebben de zaadjes tijd zat om op hun dooie gemakkie naar de goeie plek te zwemmen waar ze kunnen wachten tot het eitje langs komt
Wat niet wegneemt dat een keer tijdens de eisprong (als ik die buikpijn heb) volgens mij ook helemaal geen kwaad kan. En erna. Beetje bombarderen met zwemmertjes dat eitje
Waarom heb jij er dan twee en half en ik nul?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh ik had altijd begrepen dat het juist handig was om dan juist te klussen, maar ik ben niet echt een expert op dit gebied hoor...
De gyn. heeft me eens verteld dat het beste is om de dag. Zwemmertjes leven lang genoeg om die tijd te overbruggen. Bovendien zijn ze van betere kwaliteit en meer in hoeveelheid als je er een dag tussen laat zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef Dreamgirl het volgende:
Is het dan niet gewoon makkelijker om elke dag rond die tijd in de cyclus te klussen?![]()
Of kun je dan alsnog te laat zijn?
Ik dacht dat die zwemmertjes toch wel een tijdje goed bleven.![]()
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De gyn. heeft me eens verteld dat het beste is om de dag. Zwemmertjes leven lang genoeg om die tijd te overbruggen. Bovendien zijn ze van betere kwaliteit en meer in hoeveelheid als je er een dag tussen laat zitten.
Nee hoor ik was 11 april jarigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:40 schreef jolene het volgende:
Volgens mij ben ik ook Xanthe vergeten.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Een foto van Jolene, dit is haar kleine schatjeWindy
:
[afbeelding]
Begrijpelijk dat je er tegen op ziet hoor. Het is toch eigenlijk nooit leuk, wat de uitslag ook is. Als er wel iets is gevonden dan is er hopelijk een behandeling mogelijk, maar zul je er vast ook van balen dat je dit niet eerder hebt geweten. Als er niets gevonden is, blijf je eigenlijk met onzekerheid zitten wat er dan wel aan de hand is.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:52 schreef Merisse het volgende:
Piglet, ik weet niet wat ik hoop. In ieder geval op IETS! Dat ze iets kunnen doen/voorschrijven. Ik zie er wel tegen op alhoewel dat eigenlijk niet echt nodig is.
Dat ding in mijn onderschrift klopt ook niet echt, ik heb mijn eisprong 5 dagen geleden al gehad (ik merkt dat altijd goed).quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef Merisse het volgende:
Jullie zijn lief allemaal! Bedankt!
Flufchen, ik heb morgen om 12:10 een afspraak en we zijn dan op z'n vroegst om 13:00 uur thuis maar het kan zijn dat we meteen daarna nog wat laatste vakantieboodschappen gaan doen en dan wordt het wat later.
Snakelady, lijkt me heel erg sterk dat je de dag na je eisprong al dingen voelt. Een paar dagen voor je NOD kan wel maar dit is echt te vroeg hoor.
Spindizzyquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:05 schreef Spindizzy het volgende:
Merisse
Slaapmeisje! Het lange lange weekend is voorbij. Nog twee nachtjes slapen
Twee nachtjes wakker liggen dusquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Spindizzyal ben ik zo langzamerhand wel wat nerveuzig hoor....
![]()
wat een naar stukje...word er helemaal verdrietig van...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:14 schreef Merisse het volgende:
Ben nog steeds aan het zoeken op internet en vond het volgende stukje op deze site:
"Waar antistoffen je horen te beschermen tegen vreemde indringers en deze eruit gooien, is de balans in de cardiolipide zo verstoord dat deze antistof zich keert tegen alles wat via bloedvaten je lichaam binnenkomt, zelfs tegen een baby in de baarmoeder. De antistof zal steeds blijven proberen de baby vroegtijdig te laten overlijden. Het ervaart de baby als een lichaamsvreemde cel en reageert er als zodanig op. Pas na alle ellende, op zoek naar de oorzaak van miskramen en vroeggeboorten, wordt de oorzaak gevonden. Veel vrouwen (en hun partners) hebben al meerdere miskramen en/ of vroeggeboortes meegemaakt. Ze zijn hun baby verloren en in de rouw."
Inderdaad, een heel akelige stukjequote:Op maandag 16 augustus 2004 16:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wat een naar stukje...word er helemaal verdrietig van...
Nou precies, het is nog niet zeker idd en het duurt zo maar weer een maand langer en dan moet ik nog eens naar een stollingsarts...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Tegelijkertijd is het nog niet 100% zeker en moet je weer wat langer wachten, terwijl je zo ontzettend het gevoel hebt dat de tijd dringt.
dus hoe kan ik nou geen eisprong hebben terwijl die arts het duidelijk heb gezegd dat ik m rond die dagen zou krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:58 schreef minoes1967 het volgende:
GIRLY....wat een gedoe hé?Dat tempen, je krijgt er een punthoofd van.
Ik had vorig jaar een mooie lijst,met verhoging op dag 12/13,maar nu ziet ie er ongeveer net zo uit,als die van jou,dus denk ik ook,dat ik geen ei heb gehad![]()
En ik snap t niet,want toen had ik bijna 2 identieke grafieken en nu is t maar op en neer met die lijn.
Ikk had dan laatst 0,7 graden omhoog en toen zei Phileine al,dat dat teveel was en je die niet mee moest rekenen.En de dag erna,ging ie dus braaf weer omlaag,daar zakt je broek toch van af![]()
Nou meis,ik kan je dus ff niet helpen en klungel gezellig met je mee.
Nog 2 weken en dan kan ik weer naar de gyn,es kieken,wat die er van brouwen kan.
Ik heb trouwens 5 dagen gemist,we waren op vak,toen heb ik niet getempt.Maar nu is ie ook nog/weer laag,dus zal er wel niks gebeurd zijn.![]()
Meid,neem een neut en gooi die lijst uit t raam,hihihi(Minoes wordt ff ballorig)
Groetjes,Minoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |