abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21072512
vervolg van Wachten op het tweede streepje #40

5 augustus hartje NOD
6 augustus LittleWoodstock GYN
7 augustus Ingrid19 NOD
7 augustus Pizzakoeriertje NOD
16 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
18 augustus Slaapmeisje Fertikliniek (10.00 )
20 augustus Justy_the_chipmunk NOD
24 augustus minoes1967 NOD
25 augustus Girly bloeduitslag
26 augustus Merisse NOD
28 augustus snakelady NOD

1 september minoes1967 GYN
2 september lunastar NOD
6 september Slaapmeisje NOD
7 september Girl24 NOD
10 september Pizzakoeriertje NOD
16 september LittleWoodstock MRI 10.00
17 september Jonnetje NOD

Datum onbekend: Marie79 wacht op WOD

[ Bericht 4% gewijzigd door Karin op 15-08-2004 20:25:07 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21072598
Heb zojuist voor de eerste keer een vervolgdeel geopend van een topic. Nu nog effe e.e.a. bijwerken.

Balen weer Slaapmeisje dat je ongesteld geworden bent en we onze duimen niet hebben kunnen gebruiken. We bewaren ze tot de IUI, deze cyclus toch?!
Heb je nieuwe NOD op 6 september gezet. Goed of nog wijzigen?

Girly, hmmmm is niet zo tof maar ook niet onrustbarend. Hopelijk maandag wel een goed ei te zien.

Hartje, vandaag je NOD. Hoe gaat het met je? Kunnen we onze duimen op jou loslaten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Merisse op 05-08-2004 12:09:51 ]
pi_21072873
Dag 13 verwachtte hij de eisprong Girly? Vandaag was toch al dag 11?
Dan zijn ze toch al aardig op grote hoor!
Ze gaan gemiddeld uit van minimaal 18 maar meestal 20 of 22 mm.
En een eitje groeit gemiddeld 2mm per dag!

Dus dat word klussen!

Slaapmeisje jammer zeg dat je ongi bent geworden , wanneer moet je nu naar het ziekenhuis voor de folikel meting?14 augustus?
Suc6 in elk geval!

Welkom voor de nieuweling...(ben je naam even vergeten) Spannend zeg 3 dagen overtijd en nu nog 2 dagen wachten om te testen
Gemeen hoor om ons zo in spanning te laten zitten!

Merisse hoe is ie ondertussen met jou en je koppie?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:18:26 #4
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21072907
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:16 schreef Xanthe het volgende:
Dus dat word klussen!
Arme jullie

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21072912
Het is niet zo moeilijk hoor Merisse.

Hartje wat spannend, voel je al iets?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 12:37:11 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21073340
Is inderdaad vreselijk jammer dat ik weer ongesteld ben geworden, maar ja niets aan te doen. Ik kan helaas niet zwanger worden door pure wilskracht

Nu gaat het spannend worden of we deze maand nog voor IUI opgaan omdat de fertikliniek gesloten is en ze pas maandag 16 augustus weer trug zijn. Ik moest ze een emailtje sturen zodra ik weer ongesteld was en dat heb ik inmiddels gedaan. Eerste afspraak zou dan rond CD14 zijn en dat is 18 augustus. Hopelijk zijn ze dus zo snugger om mij meteen in te plannen voor die week en nu maar duimen dat er dus nog een plekkie voor ons is.... zo niet, dan hebben we die eisprong gemist en zal de eerste mogelijkheid pas weer half september zijn.

Ik zou het liefst even willen huilen, maar ik zit op kantoor...
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21073466
Ach Slaapmeisje.....
Wat vervelend allemaal en nog zoveel onzekerheid wat betreft de IUI , gatsie!
Maar als je slim bent bel je ze die maandag meteen op , goed voor jezelf opkomen!
En als je straks thuis bent ga je maar lekker even uit huilen hoor!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:42:34 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21073497
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik zou het liefst even willen huilen, maar ik zit op kantoor...
Kun je met de lunch niet even de deur uit?

donderdag 5 augustus 2004 @ 13:01:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_21073997

pi_21074062
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:16 schreef Xanthe het volgende:
Welkom voor de nieuweling...(ben je naam even vergeten) Spannend zeg 3 dagen overtijd en nu nog 2 dagen wachten om te testen
Gemeen hoor om ons zo in spanning te laten zitten!
Tja, het leek ons het beste om gewoon nog even af te wachten. Voor hetzelfde geld is het nu positief en word je alsnog ongesteld.. Dan is de teleurstelling wellicht nog groter.

Het zou in ieder geval wel wat zijn: in 1 keer raak! Laten we het hopen.
is samen huilen.
pi_21074298
Shitzooi Hartje
potdikkie het zit niet mee de laatste tijd hier

Slaapmeisje, bij zo'n fertikliniek zijn ze hopelijk flexibel genoeg om een afspraak op het laatste moment in te plannen. Dat zal toch wel vaker gebeuren. Ik heb je in de lijst gezet met hopelijk 18 augustus fertikliniek. OK? Sterkte lieverd
pi_21074387
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:18 schreef Spindizzy het volgende:
afbeelding
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:58:32 #13
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21075539
Slaapmeisje, Merisse, Hartje ff een knuffel voor jullie Jullie verdienen het!

LW Hoe is het met jou?

Girly Hoe gaat het verders met je?

IK ben driftig aan het aftellen, want as weekend ga ik op vakantie! Lekker twee weken luieren voor ons tentje en genieten van zon, zee en strand
Beetje oefenen natuurlijk

Na de vakantie (23 aug.) staat weer een sol. geplant en dit keer bij een kinderdagverblijf!

Beaker wenst iedereen het beste de komende weken en hopelijk gieren de streepjes ons straks om de oren dat we het op een gegeven moment zo zat zijn dat we geen streep meer kunnen horen of zeggen! Jullie zijn top wijffies!

Dikke knuffel Beaker

Tot de 23ste
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21075780
fijne vakantie Beakertje, geniet ervan!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:15:14 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21075935
Slaapmeisje, balen zeg! Even een dikke voor je en ik hoop dat de planning daar een beetje slim is idd en jou lekker vooraan in het boekje zet!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:16:37 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21075962
fijne vakantie Beaker maak er wat leuks van

ik ben ook aant aftellen ik moet nog incl vandaag 4 1/2 dag werken en dan ben ik ff 1 1/2 week vrij, ff als god gaan leven in frankrijk
pi_21076627
Beaker fijne vakantie!

Martinike nog ff eenpaar daagjes af tellen dus!
Ik zou ook graag weer even naar Frankrijk willen naar de oom en tante van mijn vriend.
We zijn daar vorig jaar een dagje geweest en het was zo ontzettend geweldig!
Met recht leven als God in Frankrijk , heerlijk gegeten en gedronken (zelf gemaakte appel cider hips ) en op een ouderwetse manier (hout oven/fornuis) heerlijke eend en aardappeks met verse uit eigen tuin bereide salade....
En daarna dood op zijn van de cider , rook van het fornuis en de warmte die er vanaf kwam + het heerlijke eten....
Maar in plaats daarvan gaan we waarschijnlijk samen met zwager en schoonzus de 20e naar centerparcs een weekendje.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:02:18 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21080324
Hartje en Slaapmeisje, bah bah wat jammer weer ! Don't give up!

Beaker, prettige vakantie
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:03:20 #19
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21080360
Beaker, van mij ook een heel fijne vakantie gewenst!

Ik heb zelf al het gevoel dat ik vakantie heb, we wonen in een toeristisch plaatsje en de helft wat je hier ziet aan mensen is toerist! Dit is trouwens mijn laatste dagje officieel ziek, morgen meld ik me weer beter en begint mijn vakantie!
Met het bloedverlies gaat het prima, dat is bijna helemaal weg, verlies af en toe nog wat bruin bloed maar meer ook niet. Dus het is wachten tot ik weer ongesteld word en dan kunnen we ook aan het KvK. De eerste maand houden we het dus bij FvF!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_21080427
dat van die maand wachten wordt niet door iedereen geadviseerd hoor marie/miepes. bij mij zei de gynaecoloog dat je dat alleen maar hoeft te doen als je dat zelf prettiger vindt en omdat je - mocht het daarna raak zijn- beter de zwangerschapsduur kunt bepalen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:25:36 #21
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21080828
Die laatste reden zei ze dus ook tegen mij, dat we dan idd beter de zwangerschapsduur kunnen bepalen.
En we doen het ook, omdat ik het dus zelf ook wel prettig vind, een maandje rust. Gewoon weer ff wennen aan het niet-zwanger zijn. Ik ga er niet vanuit dat het anders meteen raak zou zijn hoor, maar gewoon dat maandje ertussen vind ik fijn.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 22:12:08 #22
86274 hartje
still waiting...
pi_21086650
merisse er komt nu een spannende tijd voor jou & J & je weet dat ik op het allerbeste hoop! mijn duimpjes draaien al voor je hoor!!! & ik post nu amper, maar ik moet wel steeds ff aan je denken hoor ondanks mijn vakantie-stilte ben ik je niet vergeten!

jolene: jij ook een dikke geniet je ook lekker van je vakantie? goed hoor dat je nog steeds gestopt bent met roken & wanneer gaan jullie voor een 2e streepje? of een rood gespikkelde naald?

(ik had het gisteren ff gelezen over die ijzere pot ik kwam echt niet meer bij!!!!!!!!)

sorry hoor meiden dat ik zo weinig van me laat horen; ik lurk af&toe maar heb soms niet echt de puf om te postten. komt misschien wel weer als ik na de 16e weer ieder dag achter mijn compu zit. af&toe ben ik een betje compu moe. maar ik denk natuurlijk wel steeds aan jullie & hoop gewoon op gespikkelde naalden voor iedereen! ik zou op nog veel meer posts willen reageren zoals renegate, alle beaker klonen, slaapmeisje, phluphy, xanthe, martineke, malle meid, minoes.......etc etc
meiden ik denk aan jullie & jullie zijn echt super bedankt voor alle steun & gezelligheid de laatste maanden & ik ga nu weer lekker vakantie vieren..... dus misschien horen jullie weer ff niks van me, maar ik ben jullie écht niet vergeten hoor! tot snel

[ Bericht 0% gewijzigd door hartje op 05-08-2004 22:18:35 ]
pi_21089300
Hartje, wat jammer van die ! Gelukkig heb je wel een fijne vakantie. Ik heb vanaf nu 2 weken vakantie, zaterdag nod.

Beaker, fijne vakantie!

Enig idee hoe je kan zien/merken of je vocht vasthoud?

leuke piestest trouwens!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:53:55 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21089715
Hartje en Slaapmeisje, wat balen zeg,

merisse, ik duim heel hard mee hoor.

Beaker, fijne vakantie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21090116
Hartje geniet van je vakantie en we verwachten dat je straks weer lekker mee post en wel op iedereen reageerd waar je op wilt reageren.
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2004 @ 04:20:46 #26
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21091256
*MUG*

Beaker, een hele fijne vakantie meissie

En jij natuurlijk ook Hartje en ontzettend rot dat die rooie duivels op meerdere plekken tegelijk toeslaan hier Dat je niet zoveel post is toch helemaal niet erg joh. Zolang je je er zelf prettig bij voelt

Marie, ik kan er gelukkig niet over meepraten maar in ieder geval veel sterkte met de laatste loodjes. Ik kan me goed voorstellen dat je jezelf en man/vriendlief even wat rust geeft om er volgende maand weer volledig voor te gaan

Ingrid, ik weet niet hoe je precies kan zien of je vocht vasthoud. Ik merk meestal dat bijvoorbeeld mijn handen een beetje zijn opgezwollen en mijn ringen dan wat strakker zitten. Ook mijn enkels zijn wat dikker dan anders en ik heb een buik als een luchtballon.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2004 @ 05:19:14 #27
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21091451
LW ik zie in het lijstje dat je vandaag naar de Gyn moet. In ieder geval heel veel succes ermee
pi_21091888
Vriendin is ondertussen 4 dagen overtijd, maar had gistermiddag wel een lichtbruine afscheiding..

Sinds gisteren daarvan echter niets meer gezien. Iemand enig idee wat dat is?
is samen huilen.
pi_21092297
POMPY.......volgens mij komt de ongi dan toch op gang,ik wil je niet bang maken,maar zo begint t bij mij altijd.......afwachten dus voor jullie.

HARTJE.......meis,fijne vakantie en ik denk ook aan jou,zat me net te bedenken,dat ik je al ff niet gezien had,hihihi.Ik ga morgen ook een weekje naar de camping in drenthe.Mijn hoofd staat er nog niet naar,ben nog veel te veel met t nieuwe huis bezig........

Groetjes,Minoes(hartjeskussmilie)....ik kon alleen via snel bericht reageren,????
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 09:18:51 #30
1087 Merisse
broddeltante
pi_21092343
LW, zet 'm op vandaag. Vraag hem/haar de oren van z'n/d'r kop en niet weggaan voor dat je alles weet. Misschien vragen opschrijven?

Ingrid, als je vocht vasthoudt heb je dikke handen en voeten, die ahw strak zitten. Maar iedereen heeft dat nu wel een beetje door het warme weer.

Pompy, wie weet wat het is, innestelingsbloeding of begin van ongesteldheid. Je schreef gisteren iets van in een keer raak. Is je vriendin een maand geleden pas met de pil gestopt? Dan zou het wel heeeel snel zijn en zou ik er maar niet op rekenen. Succes in ieder geval.

Hartje
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 09:37:10 #31
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21092554
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef Xanthe het volgende:
Martinike nog ff eenpaar daagjes af tellen dus!
Ik zou ook graag weer even naar Frankrijk willen .....heel verhaaltje
ja is echt harstikke leuk daar, het enige waar ik van baal is dat ik geen brie mag in frankrijk ik ben zo gek van die stokbroodjes met brie maar ja als dat alles is had gisteren al het idee om zelf mee te nemen maar doek toch maar niet ga ik toch weer twijfelen en zo, dus maar niet doen he
wij gaan naar me schoonouders toe, als ik dat zo mag noemen, ben niet getrouwd en hun gaan als wij er 2 daagjes zijn naar nederland toe en gaan bij ons behangen op de kinderkamer errug fijn en nog wat doen ( wat weet ik niet) en dan komen ze weer terug en zijn we weer samen de laatste 3 daagjes of zo wel ff 4 of 5 daagjes alleen in hun huis relaxttt

ik moet gaan werken. doei doei
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 09:46:00 #32
1087 Merisse
broddeltante
pi_21092661
Martineke, je mag alleen geen brie als er "au lait cru" opstaat omdat het dan van rauwe, niet gepasteuriseerde, melk is gemaakt en er de listeriabacterie in kan zitten. Alle andere kaas mag je wel. bron
  Moderator vrijdag 6 augustus 2004 @ 09:54:01 #33
5428 crew  miss_sly
pi_21092779
Slaapmeisje en hartje, wat jammer...had het zo gehoopt voor jullie!
hartje, fijne vakantie nog!

LW, succes bij de gyn. en bedenk maar: er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden, dus alles vragen wat je wilt!

Ingrid, als je echt vocht vasthoudt, kun je dat zien door je huid in te drukken. Als de indruk vrijwel meteen weer verdwijnt is er niets aan de hand, als de indruk lang zichtbaar blijft, houd je vocht vast. Maar zoals Merisse al zegt, met dit weer is het heel normaal hoor! goed water drinken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21092861
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:18 schreef Merisse het volgende:
Pompy, wie weet wat het is, innestelingsbloeding of begin van ongesteldheid. Je schreef gisteren iets van in een keer raak. Is je vriendin een maand geleden pas met de pil gestopt? Dan zou het wel heeeel snel zijn en zou ik er maar niet op rekenen. Succes in ieder geval.
Nee, 'we' zijn 4 maand geleden met de pil (ring) gestopt, maar bewust 3 maanden met condoom gedaan. Dit om te zien of de altijd regelmatige cyclus nog steeds regelmatig zou zijn. We konden er nog steeds de klok op gelijk zetten, dus vorige maand zijn we er voor gegaan en meteen was ze nu overtijd. Ik weet het ook niet en wil me er niet teveel mee bezighouden, maar dat valt niet mee!
Waarschijnlijk wordt ze gewoon ongesteld, maar zolang dat niet gebeurt hou je altijd twijfel. En anders gaan we volgende maand gewoon weer stug door!
is samen huilen.
pi_21092973
Martineke geniet lekker van jullie vakantie het klinkt in elk geval erg goed *word er bijna jaloers van *

LW suc6 bij de gyn

Pompy ik denk dat je er op moet rekenen dat za niet zwanger is (als het wel zo is is het een meevaller) maar de meeste lichamen moeten even op orde komen na pil gebruik en daardoor kan ze dus ook overtijd zijn.
Maar het zou zoals Merisse net al zei ook een innestelings bloeding kunnen zijn (al ga ik er niet echt vanuit). Sterkte met het afwachten.
pi_21093017
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:59 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:

[..]

Nee, 'we' zijn 4 maand geleden met de pil (ring) gestopt, maar bewust 3 maanden met condoom gedaan. Dit om te zien of de altijd regelmatige cyclus nog steeds regelmatig zou zijn. We konden er nog steeds de klok op gelijk zetten, dus vorige maand zijn we er voor gegaan en meteen was ze nu overtijd. Ik weet het ook niet en wil me er niet teveel mee bezighouden, maar dat valt niet mee!
Waarschijnlijk wordt ze gewoon ongesteld, maar zolang dat niet gebeurt hou je altijd twijfel. En anders gaan we volgende maand gewoon weer stug door!
Ow dit maakt het verhaal wel een beetje anders....
Vergeet bovenstaande! Ik begreep ook even dat jullie net deze maand gestopt waren met de pil vandaar.
Gaan jullie morgen wel testen?
Ik heb zelf in januari een zwangerschap gehad waarbij ik ruim 10 dagen een redelijke hoeveelheid bruine afscheiding verloor.....
Dus het kan wel en het zegt dus niets...
Vind het meteen weer spannender worden.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:25:03 #37
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21093294
Pompy, als ik jullie was zo ik toch z.s.m. een test doen, hoor!
Of wachten jullie echt trouw tot morgenochtend? Lijkt me ook best onzeker hoor, zo lang dan wachten....
pi_21093427
Marie79: We wachten gewoon écht tot morgenochtend. Ikzelf wacht eigenlijk liever nog een paar dagen. Ik weet ook niet waarom.

Ik weet ook niet hoe het vandaag gaat natuurlijk. Ik zit nu op kantoor en voor hetzelfde geld kom ik vanmiddag thuis en is ze ongesteld.
is samen huilen.
pi_21093596
POMPY......jullie maken t wel spannend hoor,zou' t ,meteen raak????duimen maar

Ok,update van mijn temp.lijstje:
31 juli : 37.3 (ongi)
1 aug : 36.9
2 aug: 36.9
3 aug: 36.8
4 aug: 36.8
5 aug: 36.6
6 aug: 37.3 ?????(huh,nu al eisprong )En dan ook met zoveel omhoog tegelijk,meestal gaat mijn temp.in 3 dagen omhoog.Eerst 0,2 de dag erna weer 0,2 en de dag erop 0,1.En nu 0,7 in een dag ????Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrei zeker .

We gaan volgende week nog maar ff door op de camping.Wordt alleen wel moeilijk om dat ei te raken,op de camping,hihihi Als ik mijn ei nu dan nog niet heb gehad,hé.

Groetjes,Minoes

[ Bericht 3% gewijzigd door minoes1967 op 06-08-2004 10:48:47 ]
pi_21094276
LW, suc6 bij de gyn!
quote:
Ingrid, ik weet niet hoe je precies kan zien of je vocht vasthoud. Ik merk meestal dat bijvoorbeeld mijn handen een beetje zijn opgezwollen en mijn ringen dan wat strakker zitten. Ook mijn enkels zijn wat dikker dan anders en ik heb een buik als een luchtballon
quote:
Ingrid, als je vocht vasthoudt heb je dikke handen en voeten, die ahw strak zitten. Maar iedereen heeft dat nu wel een beetje door het warme weer.
quote:
Ingrid, als je echt vocht vasthoudt, kun je dat zien door je huid in te drukken. Als de indruk vrijwel meteen weer verdwijnt is er niets aan de hand, als de indruk lang zichtbaar blijft, houd je vocht vast. Maar zoals Merisse al zegt, met dit weer is het heel normaal hoor! goed water drinken.
quote:
Ik ga morgen ook een weekje naar de camping in drenthe.Mijn hoofd staat er nog niet naar,ben nog veel te veel met t nieuwe huis bezig........
Minoes, waar in Drenthe ga je heen en naar welke camping?

Pompy, ik hoop voor jullie dat het raak is, maar eerlijk gezegd denk ik dat haar ongi eraan zit te komen. Ik verlies zelf ook meestal eerst bruine afscheiding. Maar ieder lichaam is anders, dus wie weet... Spannend!

slaapmeisje, merisse en miss_sly bedankt voor het antwoord. Ik denk dat ik vocht vasthoud in mijn voeten. Ze voelen raar en strak aan en ik heb het idee dat ze opgezwollen zijn, schoenen en sandalen lijken ineens te klein.

Verder heb ik een rare, bolle buik. Het lijkt soms wel alsof ik zwanger ben. Die buik zit dus echt van voren zeg maar. (ik zal proberen een fatsoenlijke foto te maken, wat moeilijk is.)
Het is of vet, of vocht, maar ik ben bang dat het gewoon vet is. Kan ik nu gaan lijnen? (ik heb het nog nooit eerder gedaan) om die buik weg te krijgen, of is dat niet verstandig? Ik heb dus geen 'kwabben' aan de zijkant, maar echt alles van voren.

Verder heb ik morgen nod, ik heb echt geen idee wat het word, ik heb helemaal nergens last van, nou ja, we zien het wel.
Ik heb nu lekker 2 weekjes vakantie!!!! (zuk je zien dat ik 13 aug ongi word, als we 4 daagjes naar Belgie gaan.)

Iedereen een prettige dag gewenst, ik ga zo lekker in het zonnetje een boekje lezen en kom hier vandaag af en toe wel weer langs!
Groetjes en een voor iedereen.
pi_21094512
Mijn oom heeft net het kinderbedje gebracht. Omdat mijn neefje nu een nieuwe kamer heeft, hebben ze hem niet meer nodig en mogen wij hem alvast hebben. Hij is wit en overschilderbaar. Altijd handig!
pi_21096563
ingrid, ik had altijd een bolle buik als ik ongesteld moest worden, dus dat hoeft niks te betekenen. lijkt me niet het aangewezen moment om streng te gaan diëten. stel dat je zwanger bent, dan is dat niet goed voor de baby. en als je ongesteld wordt is het niet goed voor je humeur.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:43:22 #43
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21097394
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:46 schreef Merisse het volgende:
Martineke, je mag alleen geen brie als er "au lait cru" opstaat omdat het dan van rauwe, niet gepasteuriseerde, melk is gemaakt en er de listeriabacterie in kan zitten. Alle andere kaas mag je wel. bron
i know, in nederland mag ik het wel hebben, france absoluut weer niet en bij twijfel: helemaal niet doen

maar tnx
pi_21097516
martineke, als je 't daar in de supermarkt koopt staat er vast ook wel wat op het etiket. dus als daar op staat dat het van gepasteuriseerde melk gemaakt is kun je het gerust nemen. fijne vakantie!
pi_21098586
INGRID 19......wij gaan naar Eext ,naar de hondsrug.Ben ik met de meiden ook geweest,dat mijn ex net weg was......en toen was t er ook zo heet Nu wordt t ook weer 30 graden,tjee....doe mij maar 22 ofzo,dit is te veel van t goede.Ok,veel naar t zwembad dus
Groetjes,Minoes
pi_21100240
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:44 schreef minoes1967 het volgende:
INGRID 19......wij gaan naar Eext ,naar de hondsrug.Ben ik met de meiden ook geweest,dat mijn ex net weg was......en toen was t er ook zo heet Nu wordt t ook weer 30 graden,tjee....doe mij maar 22 ofzo,dit is te veel van t goede.Ok,veel naar t zwembad dus
Groetjes,Minoes
Leuk! Dat is hier best dicht in de buurt. (Assen)
Alvast heel veel plezier!
Het is hier ook erg warm en benauwd en bahweer! Ik vind dit niks, veel te plakkerig.
pi_21100611
minoes, de stelregel bij tempen is dat je temperatuur minimaal 3 dagen achter elkaar minimaal 3 tiende verhoogd moet zijn ten opzichte van je basistemperatuur (die van dag 1 dus zeg maar). Dan kun je ervan uitgaan dat je eisprong is geweest. Maar je weet dat de temperatuur ook enorm kan schommelen als je op andere tijden meet, op andere tijden naar bed bent gegaan, meer of minder hebt gedronken, etc etc. he? Daar moet je dus wel rekening mee houden. De meeste software voor het monitoren van temperaturen beschouwen zo'n uitschieter van 7 tienden als een anomalie en negeren dat meestal in de berekeningen voor de eisprong. Maar als ie nou nog 2 dagen zo hoog blijft, duidt dat dus wel weer op een eisprong. Volg je m nog?
mooi he, alles
pi_21100625
Hallo allemaal

Ik ben nog steeds nie echt ongesteld geworden? Verlies wel geelachtige afscheiding en soms een druppie bloed er door dus ik snap nu even nie veel van mijn lichaam misschien dat we er toch even een testje doen als ik morgen nog niet ongesteld ben. Maarja we zien wel hoe het loopt al hopen we natuurlijk stiekem een klein beetje op een innestelbloeding

pi_21100932
Ingrid: Ik heb ook zo'n buik! Ik heb er ook al een foto van gemaakt, maar daar zie je het niet zo goed op. Het zit inderdaad allemaal van voor, en een gevoel alsof ie op ploffen staat.

En gisteren wilde ik een rok aantrekken die paste niet eens meer! Normaal weeg ik rond de 60 kg, en nu dus 62. Ik hoop dat het vocht is (en niet die bak ijs van vorige week)....

* Syrena gaat weer in de lurk, duimen voor alle streepjesdames !!
Ik hoor het wel als er weer een experiment gedaan moet worden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21101248
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 16:51 schreef Syrena het volgende:
Ingrid: Ik heb ook zo'n buik! Ik heb er ook al een foto van gemaakt, maar daar zie je het niet zo goed op. Het zit inderdaad allemaal van voor, en een gevoel alsof ie op ploffen staat.

En gisteren wilde ik een rok aantrekken die paste niet eens meer! Normaal weeg ik rond de 60 kg, en nu dus 62. Ik hoop dat het vocht is (en niet die bak ijs van vorige week)....

* Ingrid19 gaat weer in de lurk, duimen voor alle streepjesdames !!
Ik hoor het wel als er weer een experiment gedaan moet worden
Dan hebben we misschien hetzelfde probleem. En bij mij zie je het ook niet duidelijk op een foto. Heb je er veel last van met kleding? En hoe doe je dat als je kleding gaat kopen? Op een bepaald moment van de dag?

Verder is hier nog niks te bekennen, geen krampje, bruin oid. Dus wie weet? STEL dat ik niet ongi word morgen,en de dagen erna, hoe lang kan ik dan het beste wachten met testen? Ik heb nog een romed test en cb 'gewoon'.
pi_21101890
Wanneer is je NOD dan ingrid?
-edit- 7 augustus dus, ik zou denk ik wachten tot zondag of maandag ofzo, tot je echt overtijd bent.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 17:34:19 #52
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21101938
Hoi allemaal!

Wat is het heet en drukkend! poehee! }:I

Vandaag naar gyn geweest, sommigen hadden aan mij gedacht....lief!

In tegenstelling tot de vorige gesprekken (waar de gyn best wel bitchy was) was het nu heel aangenaam. We hebben leuk gepraat en afspraken gemaakt voor de komende periode.
In het kort:
-Een aanvraag voor MRI-scan is gedaan. Wachttijd ws 6-8 weken. Na uiteindelijke scan + uitslag hiervan, kan ik Dostinex innemen (1 tablet (0,5 mg) per week, en dat 6 weken) om het prolactine-gehalte te laten dalen. * Phluphy...dit heb jij ook ingenomen? *
-Na ongeveer 4 weken de Dostinex te hebben gebruikt moet ik bloed laten prikken (testen prolactinewaarde en schildklier). NB: Het testen van de schildklier was mijn ''idee'' (ik had gelezen dat dat nl. ook invloed kan hebben op prolactinegehalte) aan, de gyn had er zelf (nog) niet aan gedacht, dus ik kreeg een compliment!
- Na het MRI-prolactineverhaal kan ik aan de slag met Provera/Clomid. Mocht ik tegen die tijd toch zelf een cyclus hebben (kans is niet zo groot, maar je weet maar nooit), dan kon ik meteen met Clomid beginnen. Daarna follikelmeting.

Heb nu dus een aardig overzicht over het hoe en wat voorlopig...ik hoop iig dat de oproep voor de MRI er snel zal zijn. For the time being ben ik blij dat ik ff niks hoef te slikken ofzo, en lekker verder kan gaan met afvallen, sporten, etc.
Zodra de MRI-datum bekend is dan roep ik wel even, dan kan de TS van dat moment het tegen die tijd toevoegen in het openingslijstje.

Dikke voor allemaal!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 17:47:56 #53
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21102229
Hoi LW,
Wat fijn, deze ontwikkelingen (voor zover je hier over "fijn" kunt spreken natuurlijk.

DOSTINEX is de "marktleider" voor dit middel. Ik gebruik NORPROLAC, een concurrerend merk, maar met dezelfde werking (al is de toepassing en dosering anders, ik gebruik(te) 1 tablet per dag).

De fabrikant van NORPROLAC schrijft: NORPROLAC is used to treat infertility in patients suffering from Hyperprolactinaemia, a disease with an excess level of the hormone Prolactin. The most common cause of Hyperprolactinaemia is growth of a prolactin-secreting (benign) tumor on the pituitary gland called a prolactinoma. This condition leads to infertility in a number of women.

Die wachttijden voor een scan zijn lang he? Dat is wel jammer, nu moet je zo lang wachten op meer nieuws. Maar het belangrijkste is dat het gebeurt !
En wat goed dat je ook geregeld hebt dat de schildklier getest wordt !

Veel succes
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 17:55:56 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21102415
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:05 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dan hebben we misschien hetzelfde probleem. En bij mij zie je het ook niet duidelijk op een foto. Heb je er veel last van met kleding? En hoe doe je dat als je kleding gaat kopen? Op een bepaald moment van de dag?

Verder is hier nog niks te bekennen, geen krampje, bruin oid. Dus wie weet? STEL dat ik niet ongi word morgen,en de dagen erna, hoe lang kan ik dan het beste wachten met testen? Ik heb nog een romed test en cb 'gewoon'.
Ik heb er ook erg veel last van, het lijk idd ook net alsof ik zwanger ben, het voelt ook heel erg bol en vol.

ik moet niet ongesteld worden, ben er net vanaf.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 18:15:29 #55
1087 Merisse
broddeltante
pi_21102811
Jee LW-tje wat duurt het allemaal lang he, MRI, medicijnen, nog meer medicijnen. Maaaaaarrr er wordt iets gedaan, en je hebt een goed gesprek gehad EN een compliment van een gyn omdat zelf meedenkt. Doen ze niet snel/vaak. Toppie
Hopelijk komt die oproep snel.
Dikke kus
pi_21102952
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:05 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik heb het nooit eerder zo erg gehad eigenlijk. Ik heb op dit moment heel veel van die slobberzomerbroeken (H&M) dus ik merkte het pas echt goed toen ik zondag een spijkerbroek aandeed, en gisteren dus die rok!
Ik ben ook niet verstopt qua poep deze keer , dus wat het is??!

Ik heb gisteren wat testen besteld (romeds), omdat ik ook zeker wil weten of ik niet misschien toch zwanger ben, hoewel het eigenlijk niet kan... Maar ja, als je aan het malen slaat . Dus ik ga testen, en dan naar de dokter. Ik heb ook van die zeurende buikpijn gehad, 4 dagen. Ik hou je wel op de hoogte!!

En voorlopig koop ik alleen maar truitjes en geen broeken, word ik maar sjaggi van.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21103144
je weet dat die tests verre van betrouwbaar zijn he? vals positief enzo...

LW, wat een hoop 'gedoe' allemaal, maar gelukkig dat er nu concreet iets gedaan wordt. ik heb ook wel aan je gedacht hoor, alleen niet gepost . Succes met afwachten verder!
pi_21103161
PHILENE......ja ik snap m nog,hihihi
Maar mijn normale temp.is die van dag 2,dus 36.8 of 36.9
Waarom ie zo hoog was,op de ongi dag,weet ik ook niet,maar dat was ie dus 3 of 4 dagen al,dus ik maar wachten tot ie zou dalen,voor mijn ongi......kon ik dus lang wachten.
Ik denk,dat die 36.6 wat uit balans is geweest en dat het dus wel een redelijke stijging was,maar goed.
Ik ga dus door met tempen en dan zie ik volgende week het verloop wel,ik wacht af.En kan jullie dus niet op de hoogte houden,want m'n laptoppie is niet bruikbaar op een camping,hahaha.
Gelukkig,anders zat ik maar op t schermpie te loeren,hihii

Groetjes,Minoes
pi_21103216
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:34 schreef mallemeid het volgende:
je weet dat die tests verre van betrouwbaar zijn he? vals positief enzo...

LW, wat een hoop 'gedoe' allemaal, maar gelukkig dat er nu concreet iets gedaan wordt. ik heb ook wel aan je gedacht hoor, alleen niet gepost . Succes met afwachten verder!

Moet eigenlijk ook gewoon naar de dokter gaan, en die buikpijn fatsoenlijk laten onderzoeken.
Maar de vrouwelijke arts waar ik altijd bij ga is er nu niet. En die andere is echt zo'n enorme botte kerel.
pi_21103276
LW......meis,wat een verhaal.Je weet gelukkig wat je te wachten staat en ik hoop,dat de mri niet zo lang op zich laat wachten.
Voor mij komt 1 sept.(gyn bezoek)ook al in zicht.Voor ons nog 1 keer de kans ,om voor die tijd zwanger te raken.Wie weet......
Dikke knuf,
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:07:50 #61
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21103762
Hey LW, gelukkig was de arts deze keer een stuk vriendelijker en kreeg je zelfs een compliment voor je onderzoek Wat een lange wachttijd voor die MRI zeg en dan kun je daarna pas aan de slag met Clomid ofzo. Jeetje meid, nog een lange weg te gaan, maar er gebeurt tenminste iets en dat is dan wel positief nieuws. Kun je nagaan, als je vorige keer niet op je strepen was gaan staan. Petje af hoor LW
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:09:00 #62
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21103780
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb gisteren wat testen besteld (romeds), omdat ik ook zeker wil weten of ik niet misschien toch zwanger ben, hoewel het eigenlijk niet kan... Maar ja, als je aan het malen slaat . Dus ik ga testen, en dan naar de dokter. Ik heb ook van die zeurende buikpijn gehad, 4 dagen. Ik hou je wel op de hoogte!!
Aha Syrena, daarom was je zo enthousiast over die naald in de metalen pot proef
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:11:29 #63
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21103821
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef bixister het volgende:
martineke, als je 't daar in de supermarkt koopt staat er vast ook wel wat op het etiket. dus als daar op staat dat het van gepasteuriseerde melk gemaakt is kun je het gerust nemen. fijne vakantie!
ik hou het in de gaten, thanks
pi_21103954
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:09 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Aha Syrena, daarom was je zo enthousiast over die naald in de metalen pot proef
hele nacht liggen dromen van naalden met rooie spikkels
Ik ben gewoon een beetje en enzo...
pi_21108228
SNOOPY heeft een zoon,Morris.

*moest t ff melden hoor *

Groetjes,Minoes
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 22:45:27 #66
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21108368
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey LW, gelukkig was de arts deze keer een stuk vriendelijker en kreeg je zelfs een compliment voor je onderzoek Wat een lange wachttijd voor die MRI zeg en dan kun je daarna pas aan de slag met Clomid ofzo. Jeetje meid, nog een lange weg te gaan, maar er gebeurt tenminste iets en dat is dan wel positief nieuws. Kun je nagaan, als je vorige keer niet op je strepen was gaan staan. Petje af hoor LW
Hee SleepyGirl!

Ja, de wachttijd voor MRI is vrij lang, maar wie weet hoe snel ik een oproep krijg...mijn vader is een tijd terug geholpen aan een spatader;de wachttijd was bij hem een x aantal weken, uiteindelijk kon hij in dezelfde week nog terecht!

Ik had voor mezelf al besloten om eerst de MRI-prolactine business door te lopen, om daarna verder te gaan met PCO-behandeling(en). Anders overlapt het elkaar allemaal zo, en raak ik het overzicht een beetje kwijt. Eerst het 1, dan het ander, dacht ik zo.
Gelukkig kwam de gyn zelf ook met dat voorstel. En dat was iets wat me enorm meeviel aan haar. Ze zei zelfs: ''Laten we eerst het MRI-gebeuren afhandelen alvorens je met de PCO-medicatie gaat beginnen, dat lijkt me voor jou ook wat prettiger''.
Ik liep echt het ziekenhuis uit met een verwondering van: is dit wel dezelfde gyn die ik vorige wek aan de telefoon had....
Nou ja, niets is veranderlijker dan de mens moeten we maar denken!

Dikke voor jou en SleepyHusband!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 22:48:38 #67
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21108453
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 22:40 schreef minoes1967 het volgende:
SNOOPY heeft een zoon,Morris.

*moest t ff melden hoor *

Groetjes,Minoes
Ja, leuk he?? Ze heeft het behoorlijk spannend gemaakt, maar het resultaat mag er wezen: een flinke knul!

*nu even naar andere topic gaat om SNoopy te feliciteren....*

LW
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 23:37:02 #68
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21109548
fijn dat het deze keer beter ging LW

en de trouwfoto's zijn binnen.

Trouwen enzo deel 10
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 01:27:09 #69
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21112255

Owwwww Snakelady......

Ik heb net even in bewondering jullie Trouwreportage bekeken. Echt heel erg mooi. Ben erg gewoon stil van...met die muziek op de achtergrond en de foto's die dan voorbij komen.
Geweldig!!!!!!!
Volgens mij is het een hele mooie, ontroerende dag geweest waar jullie met een heel goed gevoel aan terug kunnen denken!
Super!!

LW

* weer duimen gaat dat er gauw een SnakeBaby mag komen! *
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 01:50:51 #70
1087 Merisse
broddeltante
pi_21112694
Geweldige foto's Kelly! Jullie waren prachtig. Hele mooie fotoreportage en ook heel leuk gedaan met die fotoshow. en wat lijkt je jurk toch op de mijne!
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 02:51:08 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21113378
dank jullie wel, en ik hoop het ook LW

Merisse, het leuke is, Remco (mijn man) zag jouw jurk en was heel erg enthousiast, ik heel erg blij natuurlijk aangezien ik toen wist dat hij mijn jurk ook mooi zou vinden.
pi_21114497
Nou, vanmorgen dan de test gedaan... en raad eens?

Juist, positief !!!!

* Pompy_de_Robodoll wordt papa !!!!!!!!!!!!!!!

Het is nog vroeg natuurlijk en er kan nog van alles misgaan, maar toch... Ik ben BLIJ!!!!
is samen huilen.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 08:54:02 #73
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21114509
Pompy en mevrouw Pompy, van harte gefeliciteerd. Jullie gaan een spannende maar leuke tijd tegemoet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 08:57:59 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21114531
Gefeliciteerd Pompy!
... ♥ ik mis je ♥
pi_21114556
Vind het toch wel een ongelooflijk idee! Vooral het feit dat het in 1 keer goed was. Je gaat jezelf dan van die domme vragen stellen. Was de test wel goed? Wat als ze alsnog ongesteld wordt?

Maar toch, blijdschap overheerst enorm. Ik hoop dat jullie allemaal ook snel aan de streepjes komen! Het gaat vast lukken allemaal.
is samen huilen.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 09:28:03 #76
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21114751
wow Pompy in 1 x raak

gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap en je vrouwtje natuurlijk met dr aanstaan de moederschap!!
pi_21115108
Pompy Gefeliciteerd!!!!!
pi_21115111
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 08:51 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
Nou, vanmorgen dan de test gedaan... en raad eens?

Juist, positief !!!!
Wauw zeg gefeliciteerd!
Op naar het Z&W topic.
Weet je de uitgerekende datum al?
quote:
Het is nog vroeg natuurlijk en er kan nog van alles misgaan, maar toch... Ik ben BLIJ!!!!
Ga daar maar niet vanuit , mijn ervaring is als je er teveel vanuit gaat dat het ook nog mis kan gaan dat het mis gaat.... (In februari een miskraam gehad en was er toen ook steeds zo onzeker over en dacht ook steeds dat ik eerst die 12 weken maar moest door komen en dat het mis kon gaan , nu ben ik weer zwanger en had meteen zoiets van nu zit het goed , ditmaal gaat het niet fout en nu zit het tot nog toe ook goed).
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 10:46:58 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21115549
Pompy, gefeliciteerd joh!
  FOK!fossiel zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:00:58 #80
2628 Karin
pi_21115746
Pompy_de_Robodoll gefeliciteerd!!

Kom je nu kletsen in Zwangerschap & Geboorte én 'n babySnoopje! deel 90
pi_21115821
Gefeliciteerd pompy!
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:36:06 #82
1087 Merisse
broddeltante
pi_21116251
Tof Pompy! Gefeliciteerd hoor, ook voor je meissie!
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:40:20 #83
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21116303
Gefeliciteerd pompy en pompy-vrouwtje!
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:51:50 #84
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21116483
Gefeliciteerd hoor Pompy en mevrouw Pompy!
pi_21118152
Gefeliciteerd Pompy!
pi_21118458
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 23:37 schreef snakelady het volgende:
fijn dat het deze keer beter ging LW

en de trouwfoto's zijn binnen.

Trouwen enzo deel 10
Mooie jurk! En mooie foto's! Ook leuk, die fotoshow.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:58:18 #87
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21118841
mooie fotoshow snakelady jullie zagen er erg mooi uit, en de dag zelf lijkt me ook dat ie geweldig geweest was. (is dat uberhaupt een normale zin die ik net produceer )
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 14:19:10 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21119164
gefeliciteerd Pompy en mev. pompy

Dank jullie wel ingrid en maryine 9ik snap de zin dus hij is goed genoeg. )
pi_21119571
Idd hele mooie foto's snakelady, het geluk straalt er vanaf!
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 17:55:29 #90
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_21123105
*Is nog niet ongesteld! Maar wel erg zenuwachtig. Wanner zouden julli een test doen?
pi_21123469
Pizzakoeriertje Ik zou nog even wachten als ik jou was dan heb je wat meer zekerheid. Maar als je echt niet kan wachten kan je een testje doen natuurlijk. Welke test heb je in huis?
pi_21123508
Ik zit zelf ook in een moeilijke situatie. Zie het topic innestelingbloeding. Ik weet ook niet of ik nu moet testen of niet? Iemand tips of ervaring?
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 18:36:01 #93
93804 Pizzakoeriertje
pi_21123883
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 18:14 schreef Girl24 het volgende:
Pizzakoeriertje Ik zou nog even wachten als ik jou was dan heb je wat meer zekerheid. Maar als je echt niet kan wachten kan je een testje doen natuurlijk. Welke test heb je in huis?
Ik heb de one step test van ClearBleu...ik heb 2 testen denk dat ik morgen een ga doen is die negatief dan wacht ik nog een weekje en doe dan de volgende!

Jij erg veel succes Girl24
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 19:07:16 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21124365
veel succes met testen, ikzelf heb nog niet hoeven te testen maar ik denk zelf dat ik 1 week wacht of zo.

Bedankt malle meid.
pi_21124531
Dankje Pizzekoeriertje jij natuurlijk ook heel veel succes ik zal voor je duimen dat het raak is Ik heb even voor je gekeken op de cluerblue site en daar staat: Je kunt een Clearblue zwangerschapstest uitvoeren vanaf de eerste dag waarop je overtijd bent. Dus is idd morgen beter.
Snakelady ook bedankt
pi_21125158
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 17:55 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
*Is nog niet ongesteld! Maar wel erg zenuwachtig. Wanner zouden julli een test doen?
We zitten in hetzelfde schuitje... Ook hier nog geen ongesteldheid te bekennen, geen krampje, niks bruins e.d.
Ik probeer een week te wachten met testen.
pi_21126860
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:34 schreef LittleWoodstock het volgende:
.
Zodra de MRI-datum bekend is dan roep ik wel even, dan kan de TS van dat moment het tegen die tijd toevoegen in het openingslijstje.
even uit lurkstand : probeer even via verschillende ziekenhuizen een mri-aanvraag te doen, bij mijn moeder scheelde het 4 weken wachten ( nu dus 2 weken)
  zondag 8 augustus 2004 @ 11:31:14 #98
93804 Pizzakoeriertje
pi_21128360
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

We zitten in hetzelfde schuitje... Ook hier nog geen ongesteldheid te bekennen, geen krampje, niks bruins e.d.
Ik probeer een week te wachten met testen.
Spannend he! Veel succes daar
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu zal testen of niet
pi_21128603
Ik heb gisteravond getest en een vette min Ik snap er niks van verlies wel af een toe een druppie bloed maar meer niet. Even afwachten maar weer. Pizzakoeriertje ik zal voor je duimen

Fijne dag allemaal
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:19:08 #100
93804 Pizzakoeriertje
pi_21129093
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:51 schreef Girl24 het volgende:
Pizzakoeriertje ik zal voor je duimen
Ik ga toch volgende week pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben want dan is mijn vriendje er ook en wil toch graag samen met hem testen
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:23:47 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21131502
he wat jammer girl24. dat is echt balen.
pi_21133129
Jammer Girl24!
Pizzakoerietje, heb je al ergens last van? Ik niet. Spannend!
pi_21133297
Ja is echt balen soms is het zo raar het vrouw zijn
  zondag 8 augustus 2004 @ 18:23:19 #104
93804 Pizzakoeriertje
pi_21135794
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 15:59 schreef Ingrid19 het volgende:
Pizzakoerietje, heb je al ergens last van? Ik niet. Spannend!
Ik heb ook nog nergens last van. Vind het ook erg spannend! Wanneer ga jij testen??
pi_21144032
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 18:23 schreef Pizzakoeriertje het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nergens last van. Vind het ook erg spannend! Wanneer ga jij testen??
Als ik het volhoud vrijdag of zaterdag. Jij dan?
pi_21144621
Haai dames.

Wat is het deze afgelopen dagen warm he? pffft bijna niet uit houden hier. In huis het het nu 29 graden. Lijkt wel alsof ik in een sauna zit.

Pompy leuke naam heb je gekozen. Als ik aan mensen vraag of ze daar vroeger ook naar keken dan kennen ze het niet. Ik heb er zelfs nog een videoband van liggen.

Snakeylady.. wat een ongeloofelijke leuke reportage.

Pizzakoeriertje ..Des te zenuwachtiger jij bent des te later jou ongi komt.

Allemaal spannend hier merk ik wel weer. Allemaal NOD's.

Ik had verteld dat ik een beetje slijmerig bloed was verloren 4 weken nadat ik ongi was geworden. Maar ongesteld ben ik niet geworden. Nu nog steeds niet. 29 Juni is mijn echte ongi geweest. dus aankomende week zou ik ongesteld moeten worden. Maar het zal allemaal wel weer lopslopen en zal gewoon ongi worden.
Ik heb de hoop inmiddels al een beetje opgegeven.
En dan helemaal als je hoort dat er alweer twee vriendinnen zijn die binnen twee maanden zwanger zijn geraakt.
pi_21145191
[SORRY!!! ff crosspostje vanuit Z&G]
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef Jonnetje het volgende:
Vanmorgen....... BAH!

Mijn NOD is nu volgens babybrabbel 17 September.
(ik heb nu een cyclus van ong. 40 dagen... )

Ik zie nu dat ik eigenlijk in het verkeerde topic heb gepost... het had eigenlijk in het tweede streepjes gemoeten... Maar idereen wel bedankt voor jullie reacties Jullie zijn liev...

Maareh, leeeeeuk.... je broertje een weekend over de vloer. Die gaat achter de pc zitten en komt er nauwelijks achter weg. Met het gevolg dat als ik er (ein-duh-luk) weer achter mag, ik zo in de bonen ben dat ik in het verkeerde topic post

(Maar verder is mijn broertje wel errug lief hoor..)

[einde crosspost]
W ~ H ~ T
pi_21145238
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:03 schreef Jonnetje het volgende:
[SORRY!!! ff crosspostje vanuit Z&G]
[..]

Ik zie nu dat ik eigenlijk in het verkeerde topic heb gepost... het had eigenlijk in het tweede streepjes gemoeten... Maar idereen wel bedankt voor jullie reacties Jullie zijn liev...

Maareh, leeeeeuk.... je broertje een weekend over de vloer. Die gaat achter de pc zitten en komt er nauwelijks achter weg. Met het gevolg dat als ik er (ein-duh-luk) weer achter mag, ik zo in de bonen ben dat ik in het verkeerde topic post

(Maar verder is mijn broertje wel errug lief hoor..)

[einde crosspost]
die smilie.

sorry Jonnetje. Het is inderdaad klote als de rode duivels op bezoek komen.
  maandag 9 augustus 2004 @ 01:28:05 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21145666
Inderdaad balen Jonnetje (die smiley is heel leuk)

Amber, wie weet, ik hoop het zo, niet meer ongesteld, ik zal heel erg duimen voor je.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2004 @ 11:55:29 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21150812
Even snel tussen mijn werkzaamheden op kantoor door.....

Girl24, wat jammer van je negatieve test!

Jonnetje, gatverdarre ongesteld. Superjammer!

Amber, je maakt het ontzettend spannend Ingrid19 en Pizzakoeriertje ook superspannend zeg!

Snel weer aan het werk
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:12:33 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21151158
Sorry Girl24, ik zie dat ik wat enthousiast geweest ben met het weghalen van je NOD in de openingspost. Ik lees nu pas eigenlijk echt goed dat je ongi nog niet helemaal doorgezet heeft...
Ik weet alleen niet meer of het nou 5 augustus was of een andere datum. Kan je dat nog even zeggen, dan zet ik je er weer even bij...
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:21:44 #112
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_21151343
Ingrid: Spannund joh!!! Duim hard voor je!!!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
pi_21152676
Nou hier is het officieel,
Ik heb een cyste en het was dus geene ijsprong.
Ik heb het zh net gebeld omdat ik ongi geworden ben, en ze bevestigde het.. nu even afwachten en woensdag hoor ik hoe nu verder.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_21153059
He gatver Renegate....
W ~ H ~ T
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:26:59 #115
1087 Merisse
broddeltante
pi_21157112
Shitverdikkeme Renegate
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:54:07 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21159094
weat erg renegate, hopenlijk komt het nog allemaal goed.
pi_21163823
renegate- klote zeg.. hoop dat alles snel goed gaat

Girl24- jammer meid..

ingrid- spannend voor jullie

Amber Rot voor je zeg.. kan me voorstellen dat je beetje baalt als er ineens 2 vriendinnen zwanger zijn, maar geef de moed nie op.. komt vast wel goed

pompy Gefeliciteerd

LW Gelukkig is het gesprek goed gegaan, want ik vind dat je wel lekker moet kunnen praten over problemen en oplossingen zonder dat er wrijvingen zijn. gaat dus de goede kant op met je houwuh zo

met mij gaat het wat minder... heb gister hyperventilatie gehad.. na dagje zonnuh.. viel dus flauw.. en dat is de hele avond doorgaan... non stop.. mijn hartslag was ook laag.. dacht echt dat het bij mij fout af zou lopen .. dokter is geweest en zei dus dat ik hyperventilatie had en niet de enigste bleek te zijn , heb toen oxazepam (of hoe dat ook heet)gekregen waar ik rustig van werd, durfde toen eindelijk te gaan slapen..

vandaag dus naar ziekenhuis geweest en kwam daar binnen (moest met rolstoel,want staan lukte niet) zegt die arts (was weer een andere ) JOH WAT IS ER MET JOUW?.. JE LIJK WEL ZO STONED ALS EEN GARNAAL... ennnnnn bedankt najah moest dus op die stoel gaan zitten.. vielk dus weer flauw ......
maar buiten dat is het eitje lekker gegroeid, krijg ongeveer over 3 dagen eisprongetje aan de rechterkant hihi.. en moet dus over 10 dagen bloed prikken voor progesteron,en de de dag voor ik op vakantie gaat krijg ik uitslag te horen.. dus ben benieuwd allemaal...

ik wil iedereen een kus en knuf geven

*trug naar bedje gaat*
  maandag 9 augustus 2004 @ 21:19:42 #118
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21163878
Haai allemaal!

Alles goed met iedereen?

Woehaa Girly, ik wilde net naar je informeren, en nu zie ik dat je zelf gepost hebt!
Twee zielen, een gedachte zullen we maar zeggen!

Ik ga ff lezen....

LW
  maandag 9 augustus 2004 @ 21:32:41 #119
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21164154
Haai allemaal! *deel 2*

Girly, meid meid, wat een gedoe...hyperventilatie...op zo'n warme dag ook nog!
En wat een rund van een arts om je zo te benaderen, lekker professioneel en subtiel.
Wel goed dat je eitje mooi gegroeid is! Dan reageert hij/zij iig op de Clomid...mooi!!!
Ik hoop dat je je met de Oxazepam (seresta in de volksmond) beter uitgerust kunt voelen en een beetje krachten op kunt doen. Persoonlijk vind ik Oxazepam wel prettig. Wij hebben hier altijd een doosje in huis, op doktersvoorschrift uiteraard.

(vriendlief heeft ook *m.n. in het verleden* veel last gehad van hyperventilatie en paniekaanvallen, dus ik ben door de wol geverfd )

Als ik een paar nachten achter elkaar niet goed geslapen heb, dan neem ik wel eens een halfje zodat ik goed kan doorslapen.
Doe iig rustig aan en alles op zijn tijd, meid! Dikke kus!

Girl24, jammer van de negatieve test zeg! Balen.

Renegate, bah, een cyste!! Dat moeten we niet hebben!! Heel veel succes woensdag..ik zal aan je denken en voor je duimen!

Alle anderen een dikke knuffel en kus

LW
  maandag 9 augustus 2004 @ 21:45:32 #120
93804 Pizzakoeriertje
pi_21164439
mmm ben nog niet ongesteld maar heb wel erg veel last van afscheiding en steken onder in mijn buik...Nou jah we zullen zien misschien zet het door (....en misschien niet)

De rest allemaal succes en sterkte!
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:19:02 #121
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21165367
ik ben voor de resque van dr vogel ipv oxazepam of iets dergelijks ik heb ook last gehad van paniekaanvallen en hyperventilatie en die resque hielp mij perfect. oxazepam werd ik alleen maar suf van, en daar hou ik niet echt van!

sorry ik probeer altijd iedereen dr vogel aan te smeren (resque dus) omdat dat muchos better is dan medicijnen evengoed ist niet leuk
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:19:14 #122
1087 Merisse
broddeltante
pi_21165375
Gossie Girly da's enorm schrikken zeg! Eng, zeker met die warmte. Heb je eerder last gehad van hyperventilatie? Het zit je ECHT niet mee he? Het lijkt wel alsof je al in de lappenmand zit sinds je miskraam. Maar er is een lichtpuntje in de vorm van het groeiende eitje... maar voel je je wel goed genoeg voor van dattum. Het is er wel warm voor he... * Merisse heeft ook d'r eitje over een paar daagies. Je moet er wat voor over hebben.
pi_21166569
Had Girly al eerder gesproken op MSN en toen vertelde ze me ook al dat die arts zo lomp was , maar toen ik het net hier weer terug las moest ik ook wel een beetje lachen (sorry Girly).
Als ik seresta's heb gehad en een vreselijke dag/nacht(die ik ook had toen ik paniek aanvallen had jaren geleden) dan leek ik ook super stoned van die pillen
Wat dat betreft kan ik de reaktie ook nog wel begrijpen , maar op zo'n moment is het niet leuk dat het gezegd word.
Hoop echt dat je je snel weer beter voelt meissie!
pi_21169245
Girly, misschien helpt het om te zeggen dat ik als zeer ervaren hyperventilatie-patient, ook in deze warme dagen erg heb lopen hijgen en stoned rondloop van het overschot aan zuurstof? Ik heb het in principe al lang onder controle, maar zodra ik een voet buiten de deur zet in deze hitte slaat mijn ademhaling gelijk op hol. Ik ben er nu wel aan gewend dus ik snap hoe ermee om te gaan, maar als het nieuw voor je is raak je vreselijk in paniek.
Het is een vreselijke ervaring, en laat je vooral niet aanpraten dat je je aanstelt of dat het alleen maar psychisch is dus dat het aan jezelf ligt. Als je wat truukjes wilt om het onder controle te krijgen moet je maar mailen. Ik loop de hele dag te zingen en te neurieën, dat doet al veel goeds. Sterkte ermee. Laat je niet kisten hoor. Die seresta kan geen kwaad om je hier even doorheen te trekken, maar je kunt er inderdaad een beetje suf van worden. Laat het maar gewoon over je heen komen.
mooi he, alles
pi_21169504
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:21 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Ingrid: Spannund joh!!! Duim hard voor je!!!
Dank je! * Hoe gaat het nu met jou?

Renegate, wat klote!

Girly, was zeker wel eng? Ik hoop voor je dat het niet weer gebeurd. Hoe gaat het nu met je?

Hier verder geen nieuws.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 09:38:43 #126
43556 miss_dynastie
pi_21174003
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 21:16 schreef Girly het volgende:
met mij gaat het wat minder... heb gister hyperventilatie gehad..
Jeetje Girly, wat eng
Doe inderdaad maar rustig aan
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:07:20 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21175546
Hiep hoi, ik mag 18 augustus om 10 uur langskomen bij de Fertikliniek. Blijkbaar is er daar iemand eerder terug van vakantie om alvast afspraken enzo in te plannen

Girly doe je rustig aan meissie. Dikke knuf voor jou
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:12:50 #128
93804 Pizzakoeriertje
pi_21175656
Nou bij ons is het deze maand niet raak. Na al dagen last te hebben gehad van afscheiding is het nu dan toch zo ver. De is langsgekomen Maar weer op naar de volgende maand!

Mijn nieuwe NOD is 10 september

Ingrid19 hoe gaat het bij jou? Ben erg benieuwd!
pi_21175954
Slaapmeisje
Het gaat nu echt gebeuren hè
Ik houd m'n duimen in de aanslag voor je.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:33:21 #130
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_21176109
He meiden:

Ik zit hier met verbazing dingen te lezen over paiek en hv!

Ikheb het al jaren en gebruik zowel oxazepam en rescue.
degenen die het nu niet meer hebben, hoe zijn jullie eraf gekomen?

Ik had wel toen ik zw was veel minder last om dat je dan automatisch lager ademhaalt.
Maar met dit weer ishet erger dan anders..
Tis wel wat offtopic, maar gewoon heel erg benieuwd!

ontopic:
Girly: kalm aan!!!

ingrid: fijne vakantie!!! en ook succes als je gaat testen!

pizzakoeriertje: Balen zeg! hoop dat het volgende maand wel positief is!!

martineke: hoe gaat het nu bij jou???

de rest: en sterkte!!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:01:47 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21176837
Girly, sterkte ermee.

Pizzakoeriertjes, jammer zeg, hopenlijk volgende maand.

Slaapmeisje, wat goed zeg, ik zal voor je duimen.
pi_21177070
Slaapmeisje!!!! Wahaaaauw! Het gaat écht gebeuren! Jullie hebben een datum! En hij is nog superdichtbij! Ik zit helemaal te stuiteren joh, vind het zoooooooo spannend!!!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:21:21 #133
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21177235
Jeuj ! Dat is al supersnel Slaapmeisje Heel veel succes !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:43:19 #134
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21177650
Hihi, dank voor jullie lieve reacties! Het is inderdaad inene heel snel en ik ben zo blij dat we deze maand nog mee kunnen doen. Slaapvriendje gaat ook mee voor de eerste afspraak alhoewel we nog niet precies weten hoe het plan van aanpak is. Het zal eerst wel een follikelmeting zijn, maar ja... als het eitje dan al meteen groot genoeg is? Je weet maar nooit. Of moet ie standby staan en in actie komen op het moment dat ik hem bel. Ach we zien het allemaal wel.

Is het al volgende week woensdag?
pi_21177683
Wouwie wat goed Slaapmeisje!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:45:21 #136
43556 miss_dynastie
pi_21177692
Slaapmeisje, wat snel! En wat spannend!!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:04:51 #137
1087 Merisse
broddeltante
pi_21178155
Wat ontzettend fijn dat je toch de afspraak hebt kunnen maken Slaapmeisje!
dat wordt weer een internetcafe zoeken tijdens onze vakantie
pi_21178364
Spannend hoor Slaapmeisje! Gaat nu ineens lekker snel zeg!

Plan van aanpak zal in elk geval een folikel meting zijn , aan de hand daarvan kunnen ze meestal een schatting maken hoelang het nog duurt voordat het eitje springt.
Misschien moet je ook bloed prikken , hieraan kan men ook zien of de eisprong er op korte duur aan zit te komen.
Dan word er een planning gemaakt , het kan zijn dat je terug moet komen voor een folikel meting de dag erna of 2 dagen later.
Of dat men een afspraak maakt wanneer de inseminatie gaat plaats vinden.
Elke kliniek heeft zijn eigen manier van behandelen en aanpak , dus het beste kun je het even navragen bij hun.
Vind het heel erg spannend voor je!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:43:20 #139
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21179050
slaapmeisje wat goed
en zo snel al echt fijn
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:52:59 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21179288
Slaapmeisje wat goed zeg
ik ga je nu alvast veel succes wensen, kan ik het zeker niet vergeten, en ik ben er volgende week niet ben op vakantie. zal heus wel eens komen kijken aangezien ze daar ook internet hebben, maar das een inbelverbinding, niet gezellig snel dus. en aangezien ik in the middle of nowhere zit ga ik ook niet zo snel op zoek naar een internetcafe. Veel succes

Justy, vanavond hebbie mail tis eindelijk wat koeler phieuww dus betekent dat ik binnen veilig een mail kan tikken zonder weg te drijven
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:54:17 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21179314
Slaapmeisje, spannend allemaal hoor! En ja, het is idd volgende week woensdag al!

Lijstje is overigens weer aangepast
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:57:58 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21179423
Jeutje, ik ben helemaal overweldigd door al die lieve en meelevende berichtjes hier
  Moderator dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:04:29 #143
5428 crew  miss_sly
pi_21179606
Slaapmeisje, wat goed!
en een week kan zo snel gaan, maar het zal wel lang lijken te duren!
succes, nu gaat er echt iets gebeuren!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:10:41 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21179756
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeutje, ik ben helemaal overweldigd door al die lieve en meelevende berichtjes hier
Moet je kijken wat er los gaat barsten als je strakjes zwanger bent!
pi_21180148
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Of moet ie standby staan en in actie komen op het moment dat ik hem bel. Ach we zien het allemaal wel.
haha, ik vind dit wel een mooi beeld. Slaapvriendje helemaal klaar voor de start met zijn broek op zijn enkels en het potje in handbereik. En als jij dan "go" roept dan gaat ie!

Maar lekker dat het nu opeens zo opschiet. Krijg je al de zenuwen?
mooi he, alles
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:36:47 #146
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21182278
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hiep hoi, ik mag 18 augustus om 10 uur langskomen bij de Fertikliniek. Blijkbaar is er daar iemand eerder terug van vakantie om alvast afspraken enzo in te plannen
JJJJOOOOEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Wat goed Slaapmeisje!!!
En al heel snel! Ik hoop dat er dan een eitje goed aan zit te komen en Slaapvriendje standby is (leuk beelde schetste je in je latere post: klaar voor de start: AF! )

18 augustus staat nu in mijn agenda officieel als Slaapmeisje-duim-dag, rekenend vanaf 10 uur!

Alvast heel veel succes!

LW
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:07:26 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21183183
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:36 schreef LittleWoodstock het volgende:
18 augustus staat nu in mijn agenda officieel als Slaapmeisje-duim-dag, rekenend vanaf 10 uur!
Ik stap die ochtend om half 9 in het vliegtuig voor een reis van zo'n 16 uur, dus ik duim zeker weten mee! Heb toch weinig beters te doen!
pi_21184824
gaat die dag voor slaapmeisje haar duimen eraf draaien
pi_21187392
Slaapmeisje wat geweldig dat het zo snel kan!

Pizzakoeriertje wat jammer! Met mij is alles nog hetzelfde. Nog steeds spannend, al durf ik niet te veel te hopen...(ivm eventule rare cyclus)

Justy Dank je!

Verder heb ik dus nog nergens last van. Als je zwanger bent, kun je dan uberhaupt wel al iets voelen/merken?
pi_21187700
Als je zwanger bent dan kan je best last hebben van allerlei kwaaltjes hoor Of bedoel je dat als je al zwanger zou zijn dat je dan heel kort zwanger bent, en dat je nog nix merkt?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:04:21 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21188019
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hee wat een fantastisch nieuws Slaapmeisje!!!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:09:41 #152
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21188170
Slaapmeisje goed joh!!! We gaan weer MEGA duimen draaien hier
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Jubileum moderator dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:12:40 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21188248
Slaapmeisje dit is fantastisch nieuws
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21188551
Wow Slaapmeisje, wat een goed nieuws

Jompels, wat spannend
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21188857
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:52 schreef mallemeid het volgende:
Als je zwanger bent dan kan je best last hebben van allerlei kwaaltjes hoor Of bedoel je dat als je al zwanger zou zijn dat je dan heel kort zwanger bent, en dat je nog nix merkt?
Ja, dat bedoel ik!
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:39:39 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21188979
Jullie zijn toppertjes . Echt superlief om al jullie reacties te lezen

phileine, ik zie het inderdaad helemaal voor me. Slaapvriendje in de aanslag met in de ene hand een potje en de andere hand zijn ahum en dan wachtend op een teken van mij. Gelukkig wonen we op 10 minuten afstand van de kliniek. Vorige keer voor de sementest kreeg hij ook al zo´n compliment dat de tijd tussen " productie " en inleveren zo kort was

En JA ik vind het superspannend allemaal. Het gevoel alsof we nu echt een kans maken in plaats van dat we voor spek en bonen meedoen. Ik heb net mijn moeder gebeld en die was ook helemaal door het dolle van blijdschap, kun je nagaan als het echt zover is dat we kunnen vertellen dat we een tweede streepje hebben Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het de eerste keer meteen raak is, maar WE GAAN BEGINNEN
  Jubileum moderator dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:54:02 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21189360
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
WE GAAN BEGINNEN
Jaaaaa en zo is het

ik zie nu (pas?) je ondertitel en ik vind hem zo mooi
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:32:24 #158
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21190201
Ik heb hem pas veranderd Lois, deze vond ik wel passend
pi_21190680
Slaapmeisje Wat goed zeg zal echt voor je duimen

ik ben nog steeds duizelig, dus moet nog rustig aan doen, want heb soms nog weleens dat ik wegval... ik kan ook niet zo goed zien in de verte.. zie zo'n waas, dus voorlopig ga ik dus ook niet auto rijden.
als het morgen aanhoud bel ik de dokter weer...

verder heb ik een vraagje.... ik ben van het weekend uitgenodigd om naar six flags te gaan..
is dat nou wel verstandig?? zo met die eisprong etc?? jah wil het voor de zekerheid vragen want ik ben er nogal voorzichitg in.. iedreen zegt wat anders en ik wil gewoon zekerheid..

alvast bedankt
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:53:31 #160
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21190787
Hey Girly, wat vervelend dat jenog steeds een beetje duizelig bent. Wat dat betreft weet ik niet of je six flags dan wel leuk zal vinden. Voor je eisprong zal het niet uitmaken hoor. Gewoon lekker genieten
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:55:00 #161
1087 Merisse
broddeltante
pi_21190819
Met die eisprong kan het helemaal geen kwaad volgens mij, alleen of je het moet doen als je je nog zo wazig voelt.... hmmm
pi_21191168
neee ik ga ook zeker niet als ik me rot voel.. maar ik mocht ook doordeweeks gaan.. was niet echt aan een datum verbonden,... alleen ik heb rond de 12/13 augustus eisprong en ben dus bang dat het dus voor dat eitje slecht is... daarom dacht ik als ik juist volgende week ga hoe later hoe slechter.. vandaar mijn vraagje.. vooral als er een kans is dat ik zwanger kan raken.. ben bang dat het dan juist mis gaat.

maar maak jullie geen zorgen.. zolang ik me rot voel ga ik niet
pi_21194809
Hoi,

Ik lees al een tijdje mee in OUD en het lijkt me leuk om in dit topic te komen posten.
Ben zelf 27 jaar en bijna 9 jaar getrouwd.
We hebben een zoontje van 8.
Aangezien ons zoontje weer wat ouder is (wat gaat dit snel), begint het bij ons weer aardig te kriebelen voor een tweede.
24 augustus loopt mijn prikpil af en kunnen we beginnen met klussen.
Aangezien ik nogal last had van PMS problemen heb ik als laatste de prikpil gehad.
Dit was mijn eerste en tevens laatste keer dat ik die gehad heb.
Hij is me zeer slecht bevallen en bovendien ben ik na wat zoeken op internet erachter gekomen dat deze nogal wat problemen geeft om de cyclus weer op normaal peil te krijgen.
Hiervoor heb ik jaren Marvelon gebruikt, maar hier kreeg ik de laatste maanden sterke stemmingswisselingen van.
Heeft er misschien iemand ervaring met zwanger worden na de prikpil?
Hoelang duurde het bv voordat de cyclus weer een beetje op gang was?
Ik heb de injectie maar 1 keer gekregen, dus ik hoop dat ie niet al te veel invloed op mijn vruchtbaarheid heeft gehad.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:33:29 #164
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21195101
quote:
Jullie zijn toppertjes . Echt superlief om al jullie reacties te lezen

phileine, ik zie het inderdaad helemaal voor me. Slaapvriendje in de aanslag met in de ene hand een potje en de andere hand zijn ahum en dan wachtend op een teken van mij. Gelukkig wonen we op 10 minuten afstand van de kliniek. Vorige keer voor de sementest kreeg hij ook al zo´n compliment dat de tijd tussen " productie " en inleveren zo kort was

En JA ik vind het superspannend allemaal. Het gevoel alsof we nu echt een kans maken in plaats van dat we voor spek en bonen meedoen. Ik heb net mijn moeder gebeld en die was ook helemaal door het dolle van blijdschap, kun je nagaan als het echt zover is dat we kunnen vertellen dat we een tweede streepje hebben Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het de eerste keer meteen raak is, maar WE GAAN BEGINNEN
!!!!

*bijkomt van het lachen*

Ow, Slaapmeisje, nogmaals alvast veel succes de 18e! Vind het echt super dat jullie zo snel terecht kunnen!

LW
  woensdag 11 augustus 2004 @ 08:33:56 #165
93804 Pizzakoeriertje
pi_21200142
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:20 schreef Dreamgirl het volgende:
Hij is me zeer slecht bevallen en bovendien ben ik na wat zoeken op internet erachter gekomen dat deze nogal wat problemen geeft om de cyclus weer op normaal peil te krijgen.
Hoelang duurde het bv voordat de cyclus weer een beetje op gang was?
Hoi Dreamgirl leuk dat je mee komt posten! Ik heb zelf een jaar lang aan de prikpil gezeten en toen ik ophield moest ik constant naar de wc (hield vocht vast). Bij mij heeft het toch wel bijna een jaar geduurd voordat ik weer wat regelmatig ongesteld was en het heeft ook een hele tijd geduurd voordat de rest van mijn lichaam weer een beetje normaal was!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 09:38:32 #166
1087 Merisse
broddeltante
pi_21200715
Welkom Dreamgirl!

Ik heb gisteren (CD12) en vanmorgen (CD13) een ovulatietest gedaan en beide keren geen 2e streepje Eerder heb ik een keer een positieve ovutest gehad op CD12 en een keer op CD14. Morgen dus hopelijk beter.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:19:13 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21201271
Toen ik die ovulatietesten gebruikte had ik 4 dagen een dikke vette streep en werd ik drie weken daarna ongesteld (dus had een week na de testen pas een eisprong). Dus die krengen logen dat ze barsten
pi_21201587
Ik heb 1 maal de prikpil gehad en het duurde een half jaar voordat ik weer normaal ongesteld werd en een jaar voordat mijn cyclus weer een beetje op orde was.
Maar ik ken ook verhalen van mensen die in de laatste maand van de prikpil toch zwanger werden... (Heb hier 3 voorbeelden van).
Het zegt dus niks en hoop dat het voor jou allemaal mee mag vallen.
pi_21201776
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 08:33 schreef Pizzakoeriertje het volgende:

[..]

Hoi Dreamgirl leuk dat je mee komt posten! Ik heb zelf een jaar lang aan de prikpil gezeten en toen ik ophield moest ik constant naar de wc (hield vocht vast). Bij mij heeft het toch wel bijna een jaar geduurd voordat ik weer wat regelmatig ongesteld was en het heeft ook een hele tijd geduurd voordat de rest van mijn lichaam weer een beetje normaal was!
Daar was ik al bang voor.
Zelf heb ik ook het idee dat ik vocht aan het vasthouden ben.
In twee maanden ben ik bijna 10 kilo aangekomen, terwijl ik met deze hitte bijna niks eet.
Verder heb ik de afgelopen drie weken steeds een menstruatieachtige krampen in mijn onderbuik en heb ik op de haverklap hoofdpijnaanvallen.
Volgens mij heb ik nog aardig wat werk om mijn lichaam weer een beetje op peil te krijgen.
Ik slik in ieder geval al wel foliumzuur.
Kan ik deze gewoon langere tijd blijven slikken?
In de handleiding staat dat je deze zonder problemen langere tijd kan blijven slikken, maar hoe lang is een langere tijd? Erg duidelijk
pi_21201884
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:41 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb 1 maal de prikpil gehad en het duurde een half jaar voordat ik weer normaal ongesteld werd en een jaar voordat mijn cyclus weer een beetje op orde was.
Maar ik ken ook verhalen van mensen die in de laatste maand van de prikpil toch zwanger werden... (Heb hier 3 voorbeelden van).
Het zegt dus niks en hoop dat het voor jou allemaal mee mag vallen.
Hoi,

Da's gelukkig een positief verhaal. ( Laten we het hopen )
Via Google had ik zulke negatieve verhalen gelezen.
De eerste zwangerschap was ( na Marvelon gebruik) na de eerste maand stoppen al raak.
Ik ben nu natuurlijk wat ouder en na de prikpil denk ik idd dat het misschien een half jaar tot een jaar kan duren.
Hoop natuurlijk zo snel mogelijk
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Toen ik die ovulatietesten gebruikte had ik 4 dagen een dikke vette streep en werd ik drie weken daarna ongesteld (dus had een week na de testen pas een eisprong). Dus die krengen logen dat ze barsten
Daar heb je dan idd weinig aan.
Welk merk was dit als ik vragen mag?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:08:29 #171
1087 Merisse
broddeltante
pi_21202102
Joh Spindizzy, wat gek! Hoe kunnen ze dan op die dingen zetten dat ze 99% betrouwbaar zijn he? Bij mij hebben ze tot nu toe gelukkig wel gewerkt zoals het moet en de maanden dat ik ze gebruikt heb ben ik ook zwanger geraakt. Ik heb ze overigens van het Kruidvat.

Dreamgirl, foliumzuur mag je jaren slikken (maar laten we hopen dat dat niet nodig is).
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:12:41 #172
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21202193
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:08 schreef Merisse het volgende:
Ik heb ze overigens van het Kruidvat.
Die had ik dus ook

Bij de eerste keer dat ik daarmee een dikke vette streep had liep ik de hele dag te glunderen omdat ik ook eindelijk eens een tweede streeppie had gepiest
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2004 @ 11:40:32 #173
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21202795
Hoi Dreamgirl. Welkom in dit topic en gezellig dat je mee komt kletsen.
pi_21205285
spindizzy, kan het niet zijn dat jouw luteale fase gewoon veel langer is en dat het ding dus toch gelijk had? Er zijn trouwens ook vrouwen die meerdere keren per cyclus zo'n LH-piek hebben (komt bij PCOS bijvoorbeeld wel voor) en dan blijven die testen positief uitslaan, maar is en geen eisprong.
mooi he, alles
  woensdag 11 augustus 2004 @ 16:47:25 #175
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21210887
Phileine: ik kan elke maand mijn eisprong voelen. Dus die heb ik steeds wel. Denk ik. Vermoed ik. Toch?

Misschien moet ik nog maar eens zo'n doos testen kopen. Voor experimentele redenen, natuurlijk
pi_21211064
er zijn ook van die speekseltesten, die je vaker kunt gebruiken. een kennis van mij heeft op die manier ook ontdekt dat haar ei-sprong veel vroeger plaatsvond dan ze gedacht had.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 17:00:35 #177
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21211242
Die zijn ook gewoon bij Kruidvat te krijgen? Zal eens ff gaan nadenken of ik me er nog een keer aan wil wagen
pi_21211281
weet ik niet. ik zal nog es zoeken, heb er ooit iets over op i-net gezien.

edit: zie bijvoorbeeld >>hier<<.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 17:08:39 #179
1087 Merisse
broddeltante
pi_21211494
Die speekseltest werkte bij mij weer niet. Maar je kan 'm bij http://www.premom.nl/ krijgen. Maybe baby ovulatietester € 24.95 Daar heb ik 'm, lekker eigenwijs, ook gekocht ondanks dat ik er niet zo'n goede verhalen over hoorde. Maar nooit een varenstructuur gezien (wel zwanger geraakt).
  woensdag 11 augustus 2004 @ 17:13:02 #180
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21211605
Bedankt voor de info
pi_21212702
die speekseltesten worden door gynaecologen echt enorm afgeraden (mijne zei letterlijk "sjezus, wat voor onzin gaan ze nog meer verzinnen?"). Ik heb ook veel verhalen gelezen van mannen die opeens een eisprong bleken te hebben of vrouwen waarbij die speekseltest hele andere resultaten gaf dan ovulatietesten en temperaturen. Het is echt zonde van het geld.
De beste en zekerste manier om te weten of je een eisprong hebt en wanneer blijft nog altijd temperaturen.
mooi he, alles
pi_21212972
Maar jah die is dus weer afhankelijk van hoe laat je gaat slapen, of je alcohol gebruikt heb, hoe diep je geslapen heb, of je snachts naar de wc geweest bent..

En die speekseltester reageert op oestrogeen, nou is dus het probleem dat als je pcos heb je eigenlijk constant pms heb dus dat je oestrogeen gehalte hoog is en gemiddelt 3 van de 4 weken varenstructuur heb lol.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:24:32 #183
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21213300
Haai!

Melding voor Lois, Karin, of onze spiksplinternieuwe moderator BrightEyes:

Kan een van jullie in het openingslijstje toevoegen: LittleWoodstock 16 september 10.00 MRI

Heb vandaag de oproep thuisgekregen. Vind het nog redelijk snel, net iets meer dan 4 weekjes...terwijl ze bij de poli nog zeiden dat ik rekening moest houden met 6 tot 8 weken.
Datum staat nu vast!

LW
pi_21213742
Goed nieuws LW!!
aftellen maar!!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:51:11 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21213797
Done!
En idd toch nog redelijk snel LW!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 18:59:23 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21213928
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Nou, bij mij toen niet hoor. 1x zo'n setje gebruikt en hupsakee... zwanger!

Slaapmeisje Jompels
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 19:12:58 #187
1087 Merisse
broddeltante
pi_21214209
LWtje, da's lekker snel, toppie hoor
  woensdag 11 augustus 2004 @ 19:15:45 #188
1087 Merisse
broddeltante
pi_21214277
M.i. zijn LH-piek ovulatietesten betrouwbaar. Ze zijn wel duur maar nog steeds de enige manier om al vóór de eisprong te weten dat ie eraan komt en dus op tijd te zijn met klussen.

Temperaturen stelt achteraf vast wanneer de eisprong geweest is. En temperatuur kan door allerlei lichamelijke factoren beinvloed worden. Temperaturen is wel goedkoop en kan een manier zijn om inzicht te krijgen in je cyclus. Evenals Persona (meet LH piek en een ander hormoon) dat door het bepalen van rode en groene dagen meer geschikt is als voorbehoedsmiddel.
pi_21214382
Het probleem met die ovu-testen is dat een LH-piek geen eisprong garandeert. Alleen ALS alles goed is en er een follikel op springen staat en al die dingen, dan leidt zo'n piek tot een eisprong. Dus je weet niet honderd procent zeker of je die hebt gehad. (zoals dus bijvoorbeeld bij pco waar er meestal geen eitje klaarstaat). Maar als je lichaam werkt zoals het moet werken, dan is het natuurlijk een hele goede indicator. En inderdaad de enige manier (behalve echo's) om te weten dat je eisprong eraan zit te komen.
mooi he, alles
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:53:13 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21233288
Dames wat zijn jullie stil ....

LW, wat fijn dat je de datum weet, en inderdaad toch relatief snel !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2004 @ 13:56:53 #191
43556 miss_dynastie
pi_21233374
LW, wat fijn dat je een datum weet
pi_21234597
meiden.. kan iemand in het lijstje zetten 25 augustus Bloeduitslag ??

alvast bedankt

*iedereen een dikke knuf geeft*
  donderdag 12 augustus 2004 @ 15:00:42 #193
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21234847
quote:
WE GAAN BEGINNEN
JOMPELDEPOMPEL!!!

GO SLAAPVROUWTJE!!! En natuurlijk go slaapmannetje

Nog 6 nachtjes slapen en de duimen draaien op jompelsnelheid hier!!
Fok!hokker... en NietKlieker.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:26:32 #194
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21241478
Hallo meiden, ik meld me ook weer eens even. Het is hier rustig en ben nog steeds aan het wachten op mijn W.O.D. Ik heb ondertussen (gelukkig) geen bloedverlies meer (of had ik dat al verteld, mijn hoofd is echt als een vergiet).
Lois, Karin of B.E. Zou ik ook in het lijstje mogen? Alleen dan zonder datum. Zoiets als: Marie79 wachten op W.O.D.

Even een edit: stom, vergeet helemaal erbij te zetten dat we dus een paar dagen weg waren en ik heel veel bijgelezen heb in dit topic, dus dat ik nu ook helemaal niet meer weet waar ik op moet reageren!
  Jubileum moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 20:47:34 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21241979
De lijstjes zijn aangepast
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:51:28 #196
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21242067
Dank je, Lois
pi_21245469
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:26 schreef Marie79 het volgende:
Hallo meiden, ik meld me ook weer eens even. Het is hier rustig en ben nog steeds aan het wachten op mijn W.O.D. Ik heb ondertussen (gelukkig) geen bloedverlies meer (of had ik dat al verteld, mijn hoofd is echt als een vergiet).
Lois, Karin of B.E. Zou ik ook in het lijstje mogen? Alleen dan zonder datum. Zoiets als: Marie79 wachten op W.O.D.

Even een edit: stom, vergeet helemaal erbij te zetten dat we dus een paar dagen weg waren en ik heel veel bijgelezen heb in dit topic, dus dat ik nu ook helemaal niet meer weet waar ik op moet reageren!
Gelukkig gaat het nu lichamelijk beter met je.
Tjee sterkte meid.
Lijkt me niet makkelijk om zoiets te moeten verwerken.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:40:33 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21246876
Ik prik een tijdje wat minder, heb nogal last van bronchitis, ik probeer wel zoveel mogenlijk te lezen dus ik ben jullie niet vergeten.
pi_21247955
Ff een update: Ik ben nog steeds niet ongi, ook nergens last van, spannend. Als het zaterdag nog zo is doe ik een test. Dan ben ik een week overtijd. (dan reken ik met een cyclus van 27 dagen)
Wij gaan morgen lekker 4 daagjes naar Antwerpen toe!!! Als ik terug ben, horen jullie meer! Iedereen alvast een prettig weekend!

Groetjes Ingrid (en Djeez) voor iedereen.
pi_21248974
spannend ingrid.. zal voor je duimen..
pi_21249337
kijk eens wat voor lieve smiley ik tegenkwam...

Moderator vrijdag 13 augustus 2004 @ 08:02:39 #202
5428 crew  miss_sly
pi_21251461
pi_21251725
Goedemorgen

Nieuwe dames wat gezellig.

Slaapmeisje
Fantastisch zeg..

LW, ongeveer 4 weekjes toch sneller dan verwacht.

Hartje dame nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Volgens mij ben ik ook Xanthe vergeten.
En Merisse meid, ik hoop dat je toch een beetje een leuke verjaardag hebt gehad.

Mijn vakantie is bijna voorbij dan gaan we weer beginnen...pfff.

Iedereen een heel fijn weekend
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:13:18 #204
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21252022
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 18:24 schreef LittleWoodstock het volgende:
Heb vandaag de oproep thuisgekregen. Vind het nog redelijk snel, net iets meer dan 4 weekjes...terwijl ze bij de poli nog zeiden dat ik rekening moest houden met 6 tot 8 weken.
Datum staat nu vast!
Lieve LW, wat goed zeg dat je nu een datum hebt om naar toe te leven. Is beter dan dat je nog in het ongewisse bent over wanneer je nu eindelijk terecht kan voor die MRI
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:14:12 #205
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21252036
Wat een lieve smiley Girly

jolene
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:14:50 #206
1087 Merisse
broddeltante
pi_21252886
Jolene, volgens mij heb jij daar ergens een systeem en maak je aantekeningen want wat jij allemaal in de gaten hebt is ongelofelijk! Alles goed met je? Geniet je een beetje van je vakantie?
En Hartje, ook al zo'n vakantievierende afwezige. Alles goed met je? Heb je al besloten of en wanneer je naar de dokter wil gaan?

Volgens de statistieken zou ik gisteren mijn eisprong gehad moeten hebben, volgens de ovulatietesten niet. Ik had er nog maar 3 en daarvan heb ik gisteren de laatste gebruikt. Misschien dat ik vandaag nieuwe ga halen.

Girly, heb je nog last van hyperventilatie?
Slaapmeisje, nog maar een paar daagjes
Ingrid op vakantie als je gaat testen, dat kan niet hoor
ahum, ik ben ook weg als ik mijn NOD heb maar ik beloof een internetpc te zoeken mocht het zover komen
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:21:20 #207
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21252983
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 10:14 schreef Merisse het volgende:
Volgens de statistieken zou ik gisteren mijn eisprong gehad moeten hebben, volgens de ovulatietesten niet. Ik had er nog maar 3 en daarvan heb ik gisteren de laatste gebruikt. Misschien dat ik vandaag nieuwe ga halen.
Kun jij je eisprong voelen Merisse? Of heb je er nooit op gelet?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:25:43 #208
1087 Merisse
broddeltante
pi_21253049
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Kun jij je eisprong voelen Merisse? Of heb je er nooit op gelet?
Nee helaas voel ik dat niet. Heb overigens wel altijd heel duidelijk dat eiwitachtige slijm en dat heb ik nu ook nog niet gehad. Moet ik zo maar eens even checken.

Jij voelt het wel he? Maar ja daar heb je in jouw geval ook weinig aan.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:39:53 #209
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21253226
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 10:25 schreef Merisse het volgende:

Jij voelt het wel he? Maar ja daar heb je in jouw geval ook weinig aan.
Yup, en dan ben je sowieso te laat
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:07:40 #210
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21253667
Het eiwitachtige slijm is een heel goede indicatie hoor Merisse! Als het goed is heb je dat specifieke slijm tussen de 1 en 3 dagen. Ik noem dat weleens mijn Window Of Opportunity (WOO)

En inderdaad voor mij nog maar een paar daagjes tot woensdag. Ik begin een beetje de bibbers te krijgen kweet ook niet waarom maar ik vind het nu een beetje eng worden
pi_21254229
Hallo dames
We zijn gistermiddag om half 6 van de camping vertrokken,1 dag eerder dan gepland.Ze gaven nl. zwaar weer op en we hadden geen zin in regen ,de voortent was net droog,van de ochtend,verder alleen maar mooi(lees:heet)weer gehad.

SLAAPMEISJE....toppie,dat jullie zo snel al mogen,heel veel succes en sterkte nog ff met wachten

POMPY....een tweede streepje....echt waar,wow en dat voor de eerste keer,hoe gaat het met je vrouw/vriendin?

UPDATE:niet getempt op vakantie,was geen doen,was veel te onregelmatig wakker en dan een uur blijven liggen om te wachten om te tempen,neuh,das ook niks
Ga morgen dus maar weer verder,maar heb denk ik wel mijn eisprong gehad.Ik zal wel zien.
Is het al 1 sept?????

Groetjes,Minoes
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 12:58:44 #212
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21256431
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Yup, en dan ben je sowieso te laat
Ja, is dat zo dat je dan te laat bent voor bevruchting?
Hyves!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:11:28 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21256752
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:58 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ja, is dat zo dat je dan te laat bent voor bevruchting?
Volgens mij wel... Zoals ik het begrepen heb blijft een eitje niet heel lang wachten op bevruchting en doen zaadjes er ook wel een poosje over om op de goeie plek aan te komen. Dus als je voor de eisprong vrijt hebben de zaadjes tijd zat om op hun dooie gemakkie naar de goeie plek te zwemmen waar ze kunnen wachten tot het eitje langs komt

Wat niet wegneemt dat een keer tijdens de eisprong (als ik die buikpijn heb) volgens mij ook helemaal geen kwaad kan. En erna. Beetje bombarderen met zwemmertjes dat eitje
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:14:08 #214
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21256825
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:11 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Volgens mij wel... Zoals ik het begrepen heb blijft een eitje niet heel lang wachten op bevruchting en doen zaadjes er ook wel een poosje over om op de goeie plek aan te komen. Dus als je voor de eisprong vrijt hebben de zaadjes tijd zat om op hun dooie gemakkie naar de goeie plek te zwemmen waar ze kunnen wachten tot het eitje langs komt

Wat niet wegneemt dat een keer tijdens de eisprong (als ik die buikpijn heb) volgens mij ook helemaal geen kwaad kan. En erna. Beetje bombarderen met zwemmertjes dat eitje
Oh ik had altijd begrepen dat het juist handig was om dan juist te klussen, maar ik ben niet echt een expert op dit gebied hoor...
Hyves!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:16:18 #215
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21256865
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:14 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Oh ik had altijd begrepen dat het juist handig was om dan juist te klussen, maar ik ben niet echt een expert op dit gebied hoor...
Waarom heb jij er dan twee en half en ik nul?

Maar we pakken dat moment nog wel even mee hoor. Voor de zekerheid Het blijft toch een beetje een loterij, qua timing.
pi_21257753
Is het dan niet gewoon makkelijker om elke dag rond die tijd in de cyclus te klussen?
Of kun je dan alsnog te laat zijn?
Ik dacht dat die zwemmertjes toch wel een tijdje goed bleven.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:00:30 #217
5428 crew  miss_sly
pi_21257832
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef Dreamgirl het volgende:
Is het dan niet gewoon makkelijker om elke dag rond die tijd in de cyclus te klussen?
Of kun je dan alsnog te laat zijn?
Ik dacht dat die zwemmertjes toch wel een tijdje goed bleven.
De gyn. heeft me eens verteld dat het beste is om de dag. Zwemmertjes leven lang genoeg om die tijd te overbruggen. Bovendien zijn ze van betere kwaliteit en meer in hoeveelheid als je er een dag tussen laat zitten.
pi_21257902
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De gyn. heeft me eens verteld dat het beste is om de dag. Zwemmertjes leven lang genoeg om die tijd te overbruggen. Bovendien zijn ze van betere kwaliteit en meer in hoeveelheid als je er een dag tussen laat zitten.
Daar zit wat in.
Je moet hem natuurlijk ook even de tijd geven om genoeg aan te maken.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:12:04 #219
81992 Githa
pi_21259670
allemaal

ik kom even checken hoe het hier gaat ...

Jolene hoe was je vakantie ? ....
Ben veel te lang niet geweest ... in de vakantie wilde we de pc opnieuw installeren en omdat we zo'n leuke packard bell pc hebben moest dat via de A disk ....bleek deze kapot te zijn dus een nieuwe gehaald ...die dingen zijn immers zo duur niet dacht ik ..... niet dus het probleem blijft gewoon bestaan ... dus is mijn ventje al de hele week bezig met dat stomme ding en nu kan ik geregeld op i-net nog niet altijd maar goed we mogen niet klagen ... we klikken gewoon 10 foutmeldingen per minuut weg en dan komt dat helemaal goed

Dreamgirl ... om de dag klussen zou de job moeten klaren hoor hebben de zwemmers steeds een rustdag voor de actief aan de slag moeten ...

Girly ..... al beter meis ? .... jij bent toch ook een sukkelaar he
pi_21259983
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 08:40 schreef jolene het volgende:
Volgens mij ben ik ook Xanthe vergeten.
Nee hoor ik was 11 april jarig
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:14:01 #221
1087 Merisse
broddeltante
pi_21261215
Ik heb weer een tweede streepje gepiest weliswaar een ovulatiestreepje, maar toch een streepje. Binnen 24-36 uur ovulatie dus dat wordt klussen

Over wanneer je het beste kan vrijen: sperma leeft enkele dagen en een eitje enkele uren. Bovendien kost het het sperma tijd om het eitje te bereiken. Daarom is het het beste om te zorgen dat er sperma aanwezig is om het eitje meteen na de eisprong te bevruchten. Om de dag vrijen zeggen ze omdat dan de kwaliteit van het sperma beter zou zijn na een dag niet klaarkomen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:59:54 #222
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21262276
Merisse klussen met die handel
pi_21262284
Hoi,

Hier ff snel een berichtje vanuit het zonnige Antwerpen.
Het hotel is mooi, de kamer is ruim, we hebben een bad!!!
Ik heb wat betreft ongi nog nergens last van, morgen ga ik testen, ws horen jullie het wanneer ik terug ben wel.
Vanavond gaan we naar King Arthur toe, met Nederlandse en Franse ondertiteling! Lijkt me wel raar lezen, maar het schijnt dat je er aan went.
Ik ga er nu weer vandoor. Iedereen een hug!

Groetjes Ingrid en Djeez
pi_21262444
Merisse! Ik schrok me helemaal wild en dacht dat je zwangerschapstest positief had, wilde al helemaal rondedansje gaan doen.....maar dit is ook heel positief nieuws en hopelijk heb je over een weekje of wat wél een zwangerschapstest positief gepiest!

Slaapmeisje, hoe is het met je zenuwen? Heb je ze nog wat onder controle?

Ingrid, spannend hoor...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:11:33 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21265004
merisse, heel erg veel succes.

Je went er idd snel aan Ingrid, en hopenlijk doet bij jullie wel de airco, bij ons was die kapot en dat was bloedheet.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 20:15:01 #226
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21266670
Merisse succes duim voor je en nu is het niet meer zo warm
pi_21269844
slaapmeisje. Toppie meid.

Ingrid ik hoop het voor je.

Update ik ben ongi geworden. Maar ik heb het idee dat nu mijn pil "uitgewerkt" is. Dus dat mijn lichaam eindelijk begint te herstellen. Want nu ( laatste drie keer ) ben ik dus aldoor om de drie weken ongi geweest. Wie weet.

Iedereen weer een dikke zoen.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:22:53 #228
1087 Merisse
broddeltante
pi_21271213
Balen dat je weer ongi geworden bent amber maar wel een lekker korte cyclus!
Ingrid, ik duim voor je
pi_21272636
Merisse. Succes! Misschien is het deze keer wel raak!
Ingrid. Spannend zeg. En veel plezier daar in Antwerpen.

Ik hoop dat er binnenkort een hoop zwangeren bij zijn.
pi_21273670
MERISSE....heej ,een 2e streep gepiest?Nu maar es kijken of je die over een week of 2 kan herhalen Ben je nu trouwens al begonnen met die behandeling of nog niet?.

DREAMGIRL........ja,hoop ik ook,dat er es een hele bos zwanger word tegelijk hier,er is nieuwe aanwas genoeg hier,dus mag de hele oude garde nu wel es door

Groetjes,Minoes
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 00:08:33 #231
1087 Merisse
broddeltante
pi_21274263
Minoes, a.s. maandag naar de gyn voor de uitslag van het bloedonderzoek naar de oorzaak van de miskramen.
Lekker dat jullie nog even weg geweest zijn, zeker met dat mooie weer. Ben je al verhuisd of moet dat nog gebeuren?
  † In Memoriam † zaterdag 14 augustus 2004 @ 11:57:04 #232
43556 miss_dynastie
pi_21280206
Een foto van Jolene, dit is haar kleine schatje Windy :

† In Memoriam † zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:35:43 #233
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21280767
Hoi minoes, wat leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad. En tja, logisch dat je je even niet druk hebt gemaakt om het temperaturen. Je hebt toch vakantie Het is alweer bijna 1 september hoor, de tijd gaat af en toe zo snel dat als je twee keer met je ogen knippert het al zover is!

Amber meissie wat balen dat je weer ongesteld bent geword joh. Betekent dit nou dat je een cyclus hebt van 23 of 28 dagen? In ieder geval lekker kort dus extra veel kansen om zwanger te worden

Wat een ontzettend lief dottemedijntje zeg dat katje van jolene Ben helemaal vlieft zeg, maar voorlopig nemen we er niet nog een katje bij hoor.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:51:40 #234
1087 Merisse
broddeltante
pi_21281045
Wow Jolene, wat een schattig windekindje heb je
pi_21282981
MERISSE.......nee,we zijn nog niet verhuisd,we zijn aan t aftellen.Want volgende week zaterdag is het wel zover
Eindelijk weer terug,waar ik bijna 3 jaar geleden vandaan kwam.
Voor de meiden helemaal heerlijk,want dan zitten ze op 1 minuut lopen van school en nu 7 km.met de auto.

Hoi,SLAAPMEISJE.......ja de vakantie was leuk en nee,ik had geen zin in tempen.
Het was iig.niet te doen.Maar daardoor mis ik wel 5 dagen en ben benieuwd,of daar nou net mijn ei in zat.Maar vanmorgen was mijn temp.weer 36.8,dus dan zou ik zeggen van niet.
Mmmm....zou ik nu gewoon helemaal geen ei meer hebben dan?.Zal mij benieuwen,wat de gyn daarvan zegt.

Groetjes,Minoes
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:34:37 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21287159
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Een foto van Jolene, dit is haar kleine schatje Windy :

[afbeelding]
pi_21288585
wat is t hier stil...........................

groetjes,Minoes
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:42:47 #238
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21289909
Ik denk dat iedereen aan het klussen is
... ♥ ik mis je ♥
pi_21290092
Nah...ikke niet,manlief is te snookeren

Groetjes,Minoes
pi_21294513
MERISSE.........alvast succes bij de gyn en ik ben benieuwd wat er uit komt.Weet je al wat ze nu precies gingen bekijken???Ik hoop dat het gunstig is voor jullie,dikke

Groetjes,Minoes
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:05:02 #241
93804 Pizzakoeriertje
pi_21296340
Hallo Allemaal! Hier gaat het niet zo lekker ben nog steeds ongesteld (nou jah, pas sinds dinsdag ) Aankomende donderdag krijgen we een nieuw bed en gaan we in een andere slaapkamer slapen misschien dat dat ook een steentje bijdraagt aan het klussen en misschien helpt het wel Allemaal sterkte deze week!!!
pi_21299383
Vandaag ben ik de zolder weer eens op aan het ruimen, aangezien ik volgende week met m'n buuv op de rommelmarkt ga staan.
Kwam ik m'n zoontjes oude babyspulletjes tegen.
Zo lief en allemaal zo klein. Zucht.
Ik heb op het moment weer heftig de kriebels in m'n onderbuik.
Ik wil zo graag weer een beeb.
pi_21300103
Hoi allemaal

Mijn nieuwe NOD is denk ik 7 september beetje ruim gezien, omdat het deze maand mis ging. Ik heb waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam gehad. Ik was 5 dagen overtijd en kreeg toen ineens ontzettende kramp en toen ben ik bloed gaan verliezen en nog andere afscheiding (zal niet in details treden) dit duurde 2 dagen en toen was het weg. Een paar dagen later werd ik ongesteld. Dus mijn nieuwe NOD hou ik maar even op 7 sept. Ik ben nog steeds aan het twijfelen om mijn ongesteldheid uit te stellen ik bel morgen even naar de HA om te overleggen hoe dat allemaal zit.

Fijne dag allemaal
  † In Memoriam † zondag 15 augustus 2004 @ 13:47:55 #244
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21301256
Merisse, morgen je bloeduitslag. Eindelijk! Tjonge wat heb je daar lang op moeten wachten zeg, maar morgen is het dan zover.

Girl24, het zou inderdaad kunnen dat je een vroege miskraam hebt gehad. Ben je echt nog steeds aan het twijfelen om je ongesteldheid uit te stellen? Jeetje dat zou ik niet eens overwegen in mijn geval. Elke kans is er eentje. Maar jullie zijn geloof ik nog niet zo heel lang bezig toch? Succes en wijsheid bij je beslissing.

Gistermorgen ging ik eventjes de stad in en zag me toch een leuke zwangerschapskleding bij de V&D. Ik was bijna van plan om het te kopen want ik ben altijd bang dat als ik ooit zwanger ben dat er dan net allemaal suffe zw.kleding in de winkels ligt Gistermiddag een kinderverjaardag. Ons buurjongetje was 2 geworden. De tuin was vergeven van de kinderen en op een gegeven moment ben ik eventjes naar huis gegaan omdat ik het niet meer aan kon zien. Er was namelijk ook een babietje bij van 4 maanden, echt zo´n dotje. En natuurlijk weer die eeuwige vraag, goh, hebben jullie nog geen kinderen? Dan zeg ik altijd dapper dat we aan het oefenen zijn...
pi_21301722
Lief Slaapmeisje wat moeten dat soort situaties moeilijk zijn meid
Maar nog een paar nachtjes slapen en dan gaat het echt beginnen voor jullie Dan weet je tenminste zeker dat er een veel grotere kans is dat het gaat lukken. Garanties krijg je helaas niet in dit leven, en misschien gaat het nog steeds niet 1-2-3 lukken maar houd moed!
Ik zet in ieder geval nog steeds in op een Slaapmeisje-zwangerschap in 2004
pi_21301724
GIRL24.....wat vervelend dat het misging.Wel een rare bloeding idd,wat zei de huisarts ervan?.Ik denk ook,net als slaapmeisje,dat je je ongi nu beter niet uit kan stellen.Dan krijg je de volgende keer een ws.heftigere bloeding en daar zit je ook niet op te wachten,denk ik zo.
Sterkte voor nu
Groetjes,Minoes
pi_21301758
En voor Merisse gaan de duimen natuurlijk ook weer draaien voor morgen
Lieve Meris, wat hoop je zelf dat er morgen uit komt? Dat er iets gevonden is of juist liever niet?
Ik zal aan je denken
pi_21301812
SLAAPMEISJE.....oef,daar werdt je geduld weer ff op de proef gesteld,hé?.
Ik kan me gelukkig nog beheersen en loop niet weg,maar ik krijg wel van die ik-wil-die-baby-vasthouden-neigingen.
Hihi,nog een leuk verhaaltje:Ik moest vorige maand voor controle naar t zh.voor m'n oor.Toen kwam er net een stel door de draaideur mét een kersverse baby.Ik moest de neiging onderdrukken om te roepen:gefeliciteerd....en,zit je ook op t fokforum
Maar ik heb netjes mijn mond gehouden

Groetjes,Minoes
pi_21302841
Girl24 - Jammer dat het mis is gegaan.. sterkte..

slaapmeisje- dikke knuf voor jou

merisse- ik heb geen last meer van hyperventilatie gelukkig.. wel dat ik soms nog duizelig ben..

hello andere meiden..

met mij is alles goed... six flags was echt gaaaaf.. dus heb het aardig naar mijn zin gehad..

ik heb eigenlijk een klein vraagje... ik heb erg last van gevoelige pijnlijke tepels... hoe kan dat ineens?? heb het normaal nooit.

minoes alles goed met jouw eigenlijk??

iedereen knuf en kus
  zondag 15 augustus 2004 @ 16:52:50 #250
1087 Merisse
broddeltante
pi_21304675
Piglet, ik weet niet wat ik hoop. In ieder geval op IETS! Dat ze iets kunnen doen/voorschrijven. Ik zie er wel tegen op alhoewel dat eigenlijk niet echt nodig is.

Slaapmeisje, het is zo herkenbaar van dat kinderfeestje. Ineens vliegt het je naar de strot terwijl het van tevoren allemaal heel leuk en gezellig was.
Ik had ook weer zo'n belevenis dit weekend. Wij waren gisteren naar Limburg om ons een lekker culinair te laten verwennen en een overnachting eraan vast. Komt J. een oud studiegenoot tegen met zijn vriendin/vrouw in het restaurant. J. eventjes met die vent praten, ik met die vrouw. Bij het afscheid zegt J. "een hele fijne zwangerschap gewenst". Huh niet gezien dus. Dan krijg ik voor mijn gevoel echt een stomp in mijn maag.
pi_21304851
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:52 schreef Merisse het volgende:
Piglet, ik weet niet wat ik hoop. In ieder geval op IETS! Dat ze iets kunnen doen/voorschrijven. Ik zie er wel tegen op alhoewel dat eigenlijk niet echt nodig is.
Begrijpelijk dat je er tegen op ziet hoor. Het is toch eigenlijk nooit leuk, wat de uitslag ook is. Als er wel iets is gevonden dan is er hopelijk een behandeling mogelijk, maar zul je er vast ook van balen dat je dit niet eerder hebt geweten. Als er niets gevonden is, blijf je eigenlijk met onzekerheid zitten wat er dan wel aan de hand is.
O, als ik toch eens kon toveren...
en ik denk aan je
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:32:59 #252
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21308402
Merisse Héél veel succes morgen. Ik hoop dat datgene wat je te horen krijgt je hoe dan ook blij maakt ! En wat onvoorstelbaar, dat het je [i]weer[/b] gebeurt, die ontmoeting in dat restaurant
Hoe laat kun je ons laten weten wat de uitslag was?
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator zondag 15 augustus 2004 @ 20:28:49 #253
5428 crew  miss_sly
pi_21309708
Merisse, ik ga met de andere dames meeduimen. ik hoop dat de uitslag je beter kan laten voelen, wat die uitslag ook zal zijn! kan me voorstellen dat je nu met hele dubbele gevoelens zit en je ook wat bang en onzeker bent. Het helpt niet echt, maar ik denk dat alle dames hier aan je denken en met je meeleven!
Sterkte
  zondag 15 augustus 2004 @ 20:36:08 #254
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21309844
Merisse heel erg veel succes.

Girl24, heel erg jammer,

Even een vraagje, ik ga me eigen echt niet blij maken met een dooie mus hoor maar ik voel me zo raar.

Sinds gisteren de hele dag een beetje draaierig en misselijk, mijn buik is helemaal opgezet, ik loop om het uur naar de w.c. om te plassen en mijn darmen spelen ook op.

Zou mijn lichaam me gewoon voor de gek houden, ben ik ziek, of zou het kunnen dat als ik zwanger zou zijn het nu al merk?
  zondag 15 augustus 2004 @ 20:44:12 #255
1087 Merisse
broddeltante
pi_21310007
Jullie zijn lief allemaal! Bedankt!
Flufchen, ik heb morgen om 12:10 een afspraak en we zijn dan op z'n vroegst om 13:00 uur thuis maar het kan zijn dat we meteen daarna nog wat laatste vakantieboodschappen gaan doen en dan wordt het wat later.

Snakelady, lijkt me heel erg sterk dat je de dag na je eisprong al dingen voelt. Een paar dagen voor je NOD kan wel maar dit is echt te vroeg hoor.
  zondag 15 augustus 2004 @ 20:46:36 #256
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21310054
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef Merisse het volgende:
Jullie zijn lief allemaal! Bedankt!
Flufchen, ik heb morgen om 12:10 een afspraak en we zijn dan op z'n vroegst om 13:00 uur thuis maar het kan zijn dat we meteen daarna nog wat laatste vakantieboodschappen gaan doen en dan wordt het wat later.

Snakelady, lijkt me heel erg sterk dat je de dag na je eisprong al dingen voelt. Een paar dagen voor je NOD kan wel maar dit is echt te vroeg hoor.
Dat ding in mijn onderschrift klopt ook niet echt, ik heb mijn eisprong 5 dagen geleden al gehad (ik merkt dat altijd goed).
De eerste maand was ik 4 dagen te vroeg, de tweede maand 3 dagen te laat, vorige maand ook weer een paar dagen te vroeg.
Bij mij scheeld het dus soms wel een week.
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:39:27 #257
1087 Merisse
broddeltante
pi_21311334
Snakelady, ah ok, laten we hopen dat je dan al erg vroege zwangerschapsverschijnselen hebt.
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:44:10 #258
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21311438
ik hoop het ook, maar kan ook zijn dat ik het gewoonweg heel er graag wil en me eigen gek maak.
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:05:07 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21311873
Merisse, ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen morgen!
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:11:12 #260
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21312011
Merisse heel veel succes en sterkte morgen. (en vanacht, want slapen zal wel moeilijk worden)
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:13:27 #261
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21312061
Ook vanaf deze kant heel veel sterkte en succes morgen merisse
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:15:10 #262
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21312113
Ben benieuwd hoe t met Ingrid is. Die zou van t weekend toch ook gaan testen als ze niet ongesteld geworden was?
pi_21312591
merisse succes morgen meid

Ingrid+ Djeez was antwerpen leuk?? of zijn jullie er nog hoop dat jullie het naar je zin hebben (gehad)

ennuh zou iemand nog ff graag mijn vraag willen beantwoorden die ik in mijn vorige post heb gesteld??
alvast bedankt...

pi_21314378
GIRLY.....ik heb dat ook wel eens,ineens gevoelige tepels.Helaas werdt ik dan altijd een week later ongi
Met mij alles redelijk,af en toe bezig met de verhuizing,soms wat kvk en verder met tempen,was vanmorgen weer 36.9
Ik denk zomaar,dat ik geen ei heb gehad deze maand en anders snap ik er geen jota van

MERISSE...strekte morgen,ik kijk uit naar je berichtje

Groetjes,Minoes
pi_21318136
Merisse, hopelijk krijg je een uitslag waar je wat mee kan....ofzo...iig heel veel succes!
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:58:07 #266
93804 Pizzakoeriertje
pi_21318626
Merisse veel succes en sterkte!!
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 09:32:10 #267
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21318902
Hoi meiden, helaas weet ik uit eigen ervaring dat je helemaal niets kunt aflezen aan verschijnselen voor je NOD. Waarschijnlijk heb ik in de afgelopen 2 jaar al alle kwaaltjes gehad die je je kunt voorstellen, maar de enige echte zekerheid is overtijd en dan een positieve test. De kwaaltjes die je voor die tijd hebt hebben gewoon te maken met hormoonschommelingen en nu je cyclus niet meer gereguleerd wordt door de pil hebben de hormonen vrij spel in je lichaam. Bij mij beginnen de meeste kwaaltjes rond mijn eisprong (of iets daarvoor) en duren tot aan mijn ongesteldheid. Pijn aan borsten, tepels, buik, rug, duizeligheid, misselijkheid, brandend maagzuur, emotionele buien etc. Nu zal ik er vast nog een aantal vergeten. Noem maar op en ik heb ze afwisselend of gecombineerd gehad.

Put dus alsjeblieft geen hoop uit het feit dat je je anders voelt. Elke maand is weer anders...
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 09:35:43 #268
43556 miss_dynastie
pi_21318942
Merisse
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:05:31 #269
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21319216
Merisse

Slaapmeisje! Het lange lange weekend is voorbij. Nog twee nachtjes slapen
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 10:09:11 #270
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21319257
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:05 schreef Spindizzy het volgende:
Merisse

Slaapmeisje! Het lange lange weekend is voorbij. Nog twee nachtjes slapen
Spindizzy al ben ik zo langzamerhand wel wat nerveuzig hoor....
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:10:45 #271
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21319272
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:09 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Spindizzy al ben ik zo langzamerhand wel wat nerveuzig hoor....
Twee nachtjes wakker liggen dus
pi_21321064
Merisse hoe is het gegaan?

Slaapmeisje spannend he?
Hoop van harte dat het nu eens snel raak mag zijn
pi_21321217
Slaapmeisje: heel veel succes en sterkte woensdag, hoop echt heel erg dat het nu gaat lukken!!!
duim voor jullie!!!

Alle anderen sterkte!!

HIer gaat het redelijk, zoals het er nu uitziet word ik deze week ongesteld, er staat nog steeds nod, maar deze maand wacht ik op mn ongesteldheid, wat ik eerder ook al zei, om mn lijf even rust te gunnen.
vanaf volgende maand worden het weer NOD's!!

Liefs

owja, ik heb mn naam veranderd in justy_ dit omdat ik mn andere naam te kinderachtig vond, en me er erg aan ergerde.
( en er zo ook wel foute oordelen kunnen komen..)

ingrid: ben heel erg benieuwd naar hoe het was in antwerpen en de test!!!
liefs
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:33:03 #274
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21322849
Merisse Ik ben erg benieuwd naar je uitslag. Ik moet nu een paar uur weg, maar kom zo snel mogelijk terug om te kijken !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 14:15:14 #275
81992 Githa
pi_21323609
Nog geen nieuws van Merisse .......spannend hoor

slaapmeisje .....spannend hoor ....ik hoop echt dat er nu eindelijk wat geluk naat jullie kant toe stroomt
  maandag 16 augustus 2004 @ 15:56:35 #276
1087 Merisse
broddeltante
pi_21325625
Zo eindelijk terug van de gyn en daarna boodschappen gedaan.
Nou ze hebben dus iets gevonden, namelijk aanwezigheid van anticardiolipine-antistoffen in het bloed. Om dit definitief te kunnen constateren moet het onderzoek nog een keer herhaald worden. Daarvoor heb ik meteen weer bloed laten prikken.
Anticardiolipine-antistoffen zijn een autoimmuunreactie van het lichaam op bepaalde vetten. Door de aanwezigheid van die stoffen kunnen er stollinkjes ontstaan waardoor bijv. de placenta niet goed zou kunnen ontwikkelen en daardoor zou je dus miskramen kunnen krijgen.

Mocht het zo zijn dat ik dit heb krijg ik bloedverdunners voorgeschreven; een lage dosis aspirine en vanaf het moment dat ik zwanger ben en er hartactie is zal ik heparine moet gaan spuiten.

Nou goed nieuws dus in principe want als het zo is dat ik dit heb dan zou de kans door behandeling stijgen van 10% naar 70%. Alleen is het nog niet zeker dus. Op 6 september word ik door de gyn gebeld met de uitslag.

In principe zou ik moeten wachten met zwanger worden maar ik heb gewoon kinderaspirine gehaald, dezelfde dosis die ik voorgeschreven zou krijgen en die ga ik nu slikken. Anders zijn we weer 2 cyclussen verder voor er iets gebeurt.

En toch... ik sta niet te juichen terwijl ik eigenlijk wel alle reden daartoe heb...
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:03:42 #277
1087 Merisse
broddeltante
pi_21325771
Voor de nieuwsgierigen onder ons: dit zou ik dus evt. hebben
Aanwezigheid van antifosfolipide antistoffen in het bloed
http://www.nvog.nl/files/36_fosfo.pdf
http://www.freya.nl/nvog/rlaps.htm

Ik moet overigens ook naar een stollingsarts als ik dat heb.
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:10:18 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21325880
Wat een goed nieuws Merisse, de kansen schieten nu wel heel erg omhoog.
Ben echt heel blij voor je.

Slaapmeisje, waarschijnlijk ben ik ook gewoon me eigen gek aan het maken, daarom kom ik ook hier, om me weer met beide beentjes op de grond te zetten.

En heel veel succes woensdag.
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:14:00 #279
1087 Merisse
broddeltante
pi_21325958
Ben nog steeds aan het zoeken op internet en vond het volgende stukje op deze site:
"Waar antistoffen je horen te beschermen tegen vreemde indringers en deze eruit gooien, is de balans in de cardiolipide zo verstoord dat deze antistof zich keert tegen alles wat via bloedvaten je lichaam binnenkomt, zelfs tegen een baby in de baarmoeder. De antistof zal steeds blijven proberen de baby vroegtijdig te laten overlijden. Het ervaart de baby als een lichaamsvreemde cel en reageert er als zodanig op. Pas na alle ellende, op zoek naar de oorzaak van miskramen en vroeggeboorten, wordt de oorzaak gevonden. Veel vrouwen (en hun partners) hebben al meerdere miskramen en/ of vroeggeboortes meegemaakt. Ze zijn hun baby verloren en in de rouw."
  Moderator maandag 16 augustus 2004 @ 16:17:43 #280
5428 crew  miss_sly
pi_21326014
Merisse, het is niet vreemd dat je niet staat te juichen, toch? Het is wel goed nieuws in de zin dat je dus waarschijnlijk met die aspirine/heparine een zwangerschap goed kunt voldragen en jullie een grote kans hebben om jullie eigen kindje in de armen te sluiten. Tegelijkertijd is het nog niet 100% zeker en moet je weer wat langer wachten, terwijl je zo ontzettend het gevoel hebt dat de tijd dringt. Bovendien zou ik me kunnen voorstellen dat je je toch nog ontzettend onzeker voelt en de oplossing misschien wat te eenvoudig (voor zover je daarvan kunt spreken natuurlijk) lijkt...meer een "eerst zien dan geloven" -gevoel?

Maar, ik ben gewoon toch blij voor je, want het klinkt toch wel als goed nieuws, ook al past je gevoel daar nog niet bij!
  Moderator maandag 16 augustus 2004 @ 16:20:42 #281
5428 crew  miss_sly
pi_21326057
dubbel
  Moderator maandag 16 augustus 2004 @ 16:20:59 #282
5428 crew  miss_sly
pi_21326060
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:14 schreef Merisse het volgende:
Ben nog steeds aan het zoeken op internet en vond het volgende stukje op deze site:
"Waar antistoffen je horen te beschermen tegen vreemde indringers en deze eruit gooien, is de balans in de cardiolipide zo verstoord dat deze antistof zich keert tegen alles wat via bloedvaten je lichaam binnenkomt, zelfs tegen een baby in de baarmoeder. De antistof zal steeds blijven proberen de baby vroegtijdig te laten overlijden. Het ervaart de baby als een lichaamsvreemde cel en reageert er als zodanig op. Pas na alle ellende, op zoek naar de oorzaak van miskramen en vroeggeboorten, wordt de oorzaak gevonden. Veel vrouwen (en hun partners) hebben al meerdere miskramen en/ of vroeggeboortes meegemaakt. Ze zijn hun baby verloren en in de rouw."
wat een naar stukje...word er helemaal verdrietig van...

maar, het betekent wel dat ze met onderzoek al veel hebben bereikt en het dus echt te behandelen is. dat is positief voor jullie, Merisse!
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:26:30 #283
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21326116
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

wat een naar stukje...word er helemaal verdrietig van...
Inderdaad, een heel akelige stukje

Merisse: Eindelijk een antwoord maar nu daardoor ook hoop waar je niet op durft te hopen:
pi_21326139
jeetje merisse... ben blij dat je in ieder geval wat wijzer ben geworden..

ingewikkelde namen ook zeg :s maar dit is dus de oorzaak van de miskramen die je heb gehad.. ik ben blij dat ze er wat aan kunnen doen nou.. en dat de volgende zwangerschap maar goed verloopt.. (tis je geraduh)

dikke kus en knuffel voor jouw
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:42:58 #285
1087 Merisse
broddeltante
pi_21326245
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Tegelijkertijd is het nog niet 100% zeker en moet je weer wat langer wachten, terwijl je zo ontzettend het gevoel hebt dat de tijd dringt.
Nou precies, het is nog niet zeker idd en het duurt zo maar weer een maand langer en dan moet ik nog eens naar een stollingsarts...

Maar goed we gaan morgen lekker voor 2 weekjes naar het Gardameer. Even lekker eruit. Nu eerst de kat wegbrengen. Vanavond ben ik nog wel even online.
  maandag 16 augustus 2004 @ 17:41:19 #286
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21326467
Merisse Je zal wel denken: daar heb je haar weer..., tot vervelends toe positief maar ik vind het geweldig nieuws, ik had nl. niet durven hopen op toch al zoveel concreets, qua voorlopige diagnose. Tuuriljk moet het nog bevestigd worden en dan moet een behandeling ook nog aanslaan, maar het feit dat ze voorlopig weten (vermoeden) in welke richting het gezocht moet worden vind ik echt al heel wat !
Ik kan me voorstellen dat je nog niet geheel staat te juichen, maar hopelijk groeit dat gevoel nog de komende dagen. Het moet toch allemaal even op je inwerken.
Voor de zekerheid wens ik je alvast een fijne vakantie, maar ik 'spreek' je wellicht nog wel

Slaapmeisje Ik laat de duimmodus stationair lopen !
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:14:14 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21327158
Jeetje Merisse, stel dat het dus wel zo is, dan weet je iig wat. Maar dan nog, het is niet niks. Ik hoop wel dat eea aan gaat slaan en dat het ook voor jou niet meer jaaaren gaat duren voor je een eigen kindje in je armen mag houden.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:19:13 #288
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21327266
Hoi lief Merisje-wisje!

AHA! Ik wist wel dat er iets gevonden zou worden!
Nou meid, ik vind het een enorme stap vooruit!
Wat ik van je begrijp is dat je je nu iig nogmaals hebt laten prikken voor een tweede onderzoek....weet je al wanneer je daar de uitslag van krijgt?
En wordt de diagnose nav dit 2e onderzoek officieel, dan moet/ga je naar een stollingsarts en krijg je bloedverdunners is de vorm van aspirine en heparine....am I right or am I right?

Toen ik las wat het slagingspercentage is/wordt na deze behandeling.....van 10% naar 70%!!!! Gigantisch gewoon.

ik zit hier echt met een soort semibrok in mijn keel van: zie je wel, ZIE JE WEL....het zal je gaan LUKKEN met een beebje! zucht...nu weet ik waarom mijn duimen overuren gedraaid hebben

Ik kan me overigens ook voorstellen dat je niet al jompelende en juichende bent hoor
Tis natuurlijk ook niet niks allemaal, maar meisje...als het straks de kant opgaat die ik denk dat het op zal gaan.....

Zal ik es een piepklein gokje wagen (O,what the heck).....: 3 september 2005: Merisje bevalt van prachtige ....

Heel veel plezier bij/aan/op het Garda-meer, geniet ervan en laat alles een beetje bezinken.

Dikke dikke knuffel en
LW-tje
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:21:12 #289
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21327318
Hmz, ik zie al wanneer je de uitslag krijgt: 6 september!

*6 september omcirkelt in agenda*

pi_21327686
Merisse, precies wat ik al dacht: de uitslag geeft een dubbel gevoel
Ik moet zeggen dat ik, net zoals phluhpy, het een enorme positieve ontwikkeling vind. Stel dat dit het is (en als je het niet erg vind ga ik daar gewoon ontzettend voor duimen...), dan is er gewoon een behandeling voor
Je weet dan precies wat er moet gebeuren en wat de kansen zijn en je zult op de voet gevolgd worden door deskundigen tijdens een volgende zwangerschap

Maar laten we nog niet te vroeg juichen (al ga ik er stiekem ook nog steeds vanuit dat je 'gewoon' een beebje gaat krijgen hoor ). Verwerk dit nieuws en ga lekker op vakantie (ik ben jaloers!!!!). Als je terugkomt zullen onze duimen weer draaien voor 6 september (en eventueel eerder voor een NOD uiteraard).
Dikke

PS Dat soort vreselijke stukjes tekst moet je heel snel weer vergeten! Niet meer aan denken
pi_21327926
MERISSE.........ze hebben dus toch iets gevonden en als het dit is,is het dus te behandelen.En of je daar blij mee moet zijn,jah,kan me voorstellen,dat je niet staat te juichen.
Maar wat,als ze nu niets hadden gevonden???Dan was je nog verder van huis geweest en nu hebben ze er een kant-en-klare behandeling voor,dat lijkt me toch ook wel fijn.Dat je niet iets hebt,wat duister en onduidelijk is,daar schiet je ook niks mee op
En...misschien sta je niet te juichen omdat.....je misschien,diep van binnen denkt:zie je wel,het ligt toch aan mij.....????Ik roep het maar,omdat het uitspreken hiervan best confronterend kan zijn.
Maar zo hoef je dus echt niet te denken en je bent dus ook niet de enige.
Meid,we gaan stug door met duimen en hopen,dat er binnenkort goed nieuws komt van jullie front

Groetjes,Minoes
pi_21328530
Ondanks dat het een dubbel gevoel zal geven is het toch ook wel een beetje goed nieuws , want als het zo is kun je wel gericht gaan behandelen.

Verder even niet zoveel woorden hiervoor.....
pi_21328828
Tjee Merisse, volgens mij heb jjij al een hoop moeten doorstaan.
Ik hoop echt voor je dat het nu echt een keer gaat lukken.
Je verdient het.

Natuurlijk hoop ik dat alle niet zwangeren binnen niet al te lange tijd met een mooi gevuld buikje mogen lopen.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 19:29:09 #294
43556 miss_dynastie
pi_21329006
Merisse, aan de ene kant had ik voor jullie gehoopt dat er niets aan de hand zou zijn (want het is nooit leuk om te horen dat er iets niet helemaal goed zit), maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ze een mogelijke oorzaak hebben gevonden voor jullie miskramen, maar belangrijker nog: een manier om jullie te helpen een kindje op de wereld te zetten!! Maar natuurlijk sta je niet te juichen meissie, dat lijkt mij heel logisch..... Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet van elkaar
pi_21329070
Hallo iedereen!

We zijn weer terug! Het was heel erg leuk!
Helaas had ik een negatieve test.
Ik heb met romed getest, omdat ik daar de laatste tijd negatieve verhalen over hoor, vraag ik me af of ik nu beter nog met een cb kan testen. Of zal dat weinig nut hebben?
Ik heb verder nergens last van, ook nog geen bruin spul.

We gaan nu maar eens eten en relaxen, vanavond kom ik wel weer ff kijken!

Groetjes Ingrid

ps. Wat is het hier rustig....
pi_21329185
uhhmm zouden mij sommige hiermee kunnen helpen??

TempCurve

ik zou rond de 12/13 augustus mijn eisprong krijgen. ik zie dus nergens een verhoging.. wat ook aanhoud.. ben dus bang dat ik geen eisprong heb gehad die laatste uitschieter heeft er niks mee te maken denk ik,omdat ik die avond ervoor een verjaardag had en dus laat sliep.. en beetje alcohol ophad.

verder wordt ik ook niet veel wijs van die vruchtbaarheid site.. die iemand mij laatst gaf..

heb ik iets verkeerds gedaan??

alvast bedankt..

† In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 20:47:17 #297
81992 Githa
pi_21331112
Merisse, jeetje meid ik hoop dat dit het voor je doet...zoals vele hier al zeiden is het idd niet leuk als er iets gevonden word dat niet goed is maar in jou geval wil dat zeggen dat ze er iets aan kunnen doen..en jeetje wat groeit je kans op succes daarmee.... ik ga vast duimen hoor

Girly Ik zelf snap ook niks van mijn tempschema...ik had hem toen zelfs meegenomen naar de VK maar ook zij kwam er niet uit ... ik denk dat zo'n schema voor sommige mensen een uitkomst is en voor andere een mystery blijft
i.i.g. geen idee wat er fout aan kan zijn...
  maandag 16 augustus 2004 @ 20:58:00 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21331368
Ik zie nu dat mijn vorige reactie wel heel erg happy was, ik ben gewoon zo blij dat je nu een stap verder ben maar snap je dubbele gevoelens wel heel erg goed.
Hopenlijk snap je dat ik het goed bedoel.
pi_21333161
GIRLY....wat een gedoe hé?Dat tempen, je krijgt er een punthoofd van.
Ik had vorig jaar een mooie lijst,met verhoging op dag 12/13,maar nu ziet ie er ongeveer net zo uit,als die van jou,dus denk ik ook,dat ik geen ei heb gehad
En ik snap t niet,want toen had ik bijna 2 identieke grafieken en nu is t maar op en neer met die lijn.
Ikk had dan laatst 0,7 graden omhoog en toen zei Phileine al,dat dat teveel was en je die niet mee moest rekenen.En de dag erna,ging ie dus braaf weer omlaag,daar zakt je broek toch van af
Nou meis,ik kan je dus ff niet helpen en klungel gezellig met je mee.
Nog 2 weken en dan kan ik weer naar de gyn,es kieken,wat die er van brouwen kan.
Ik heb trouwens 5 dagen gemist,we waren op vak,toen heb ik niet getempt.Maar nu is ie ook nog/weer laag,dus zal er wel niks gebeurd zijn.
Meid,neem een neut en gooi die lijst uit t raam,hihihi(Minoes wordt ff ballorig )

Groetjes,Minoes
pi_21333396
INGRID.......wat jammer van je negatieve test.Misschien te vroeg getest???.Op naar de volgende ronde maar weer of ga je van de week nog eens testen?
En dan aub.NIET met die romed dingen,benne niet veel soeps
Groetjes,Minoes
pi_21334506
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 21:58 schreef minoes1967 het volgende:
GIRLY....wat een gedoe hé?Dat tempen, je krijgt er een punthoofd van.
Ik had vorig jaar een mooie lijst,met verhoging op dag 12/13,maar nu ziet ie er ongeveer net zo uit,als die van jou,dus denk ik ook,dat ik geen ei heb gehad
En ik snap t niet,want toen had ik bijna 2 identieke grafieken en nu is t maar op en neer met die lijn.
Ikk had dan laatst 0,7 graden omhoog en toen zei Phileine al,dat dat teveel was en je die niet mee moest rekenen.En de dag erna,ging ie dus braaf weer omlaag,daar zakt je broek toch van af
Nou meis,ik kan je dus ff niet helpen en klungel gezellig met je mee.
Nog 2 weken en dan kan ik weer naar de gyn,es kieken,wat die er van brouwen kan.
Ik heb trouwens 5 dagen gemist,we waren op vak,toen heb ik niet getempt.Maar nu is ie ook nog/weer laag,dus zal er wel niks gebeurd zijn.
Meid,neem een neut en gooi die lijst uit t raam,hihihi(Minoes wordt ff ballorig )

Groetjes,Minoes
dus hoe kan ik nou geen eisprong hebben terwijl die arts het duidelijk heb gezegd dat ik m rond die dagen zou krijgen jah wat je zegt krijg er echt een gigantisch punthoofd van..

pff maar ben dus niet de enige die hiermee loop te kloten..

ik vind het echt vervelend, ga dalijk binnenkort op vakantie 19de bloed prikken dag voor ik op vakantie ga krijg ik de uitslag (en van wat?? over eisprong??) , maar jah verder weet ik ook niks ik zal het wel allemaal nog ff navragen. want ze hebben dus niet verteld wat ik moet doen tijdens vakantie.. leuk zeg als je eigen arts op vakantie is en in een week tijd 2 verschillende artsen krijg.. plus waarvan je van 1 dag onwijs duf ben door die klote oxazepam waardoor er geen woord uit je strot komt om alles goed te regelen ... DIEPE ZUCHT... want als je doorgaat met clomid moet hij toch eerst uitsluiten of je zwanger ben jah of nee??
vond al zo vreemd dat die andere arts zei.. van nou als dit goed gaat mag je verder gaan met clomid.. (terwijl die andere zei van ik zie geen verder problemen, en zie dus de kans groot dat je snel zwanger raak)
hoor het m nog zeggen.. mensen in de vakantietijd raken sneller zwanger.. LOL nou met dit soort langs mekaar heen gewerk wordt ik nie echt vrolijk (vooral als je alles nog tig keer uit moet leggen) (dat ze zeggen: OOH DAT HEEFT ZE NIET GENOTEERD,vandaar dat ik het nog maar een keer vraag... GRRRRRR

ik was laatst gewoon te duf om eigenlijk er verder over door te vragen.

nou ik stop ff met zeiken.. we wachten nog maar die laatste dagen af

ik ga de 19de gwoon ff alles goed navragen zodat ik met een gerust hart op vakantie kan..

minoes jij succes met je tempen nog

liefs shir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')