abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21072512
vervolg van Wachten op het tweede streepje #40

5 augustus hartje NOD
6 augustus LittleWoodstock GYN
7 augustus Ingrid19 NOD
7 augustus Pizzakoeriertje NOD
16 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
18 augustus Slaapmeisje Fertikliniek (10.00 )
20 augustus Justy_the_chipmunk NOD
24 augustus minoes1967 NOD
25 augustus Girly bloeduitslag
26 augustus Merisse NOD
28 augustus snakelady NOD

1 september minoes1967 GYN
2 september lunastar NOD
6 september Slaapmeisje NOD
7 september Girl24 NOD
10 september Pizzakoeriertje NOD
16 september LittleWoodstock MRI 10.00
17 september Jonnetje NOD

Datum onbekend: Marie79 wacht op WOD

[ Bericht 4% gewijzigd door Karin op 15-08-2004 20:25:07 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21072598
Heb zojuist voor de eerste keer een vervolgdeel geopend van een topic. Nu nog effe e.e.a. bijwerken.

Balen weer Slaapmeisje dat je ongesteld geworden bent en we onze duimen niet hebben kunnen gebruiken. We bewaren ze tot de IUI, deze cyclus toch?!
Heb je nieuwe NOD op 6 september gezet. Goed of nog wijzigen?

Girly, hmmmm is niet zo tof maar ook niet onrustbarend. Hopelijk maandag wel een goed ei te zien.

Hartje, vandaag je NOD. Hoe gaat het met je? Kunnen we onze duimen op jou loslaten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Merisse op 05-08-2004 12:09:51 ]
pi_21072873
Dag 13 verwachtte hij de eisprong Girly? Vandaag was toch al dag 11?
Dan zijn ze toch al aardig op grote hoor!
Ze gaan gemiddeld uit van minimaal 18 maar meestal 20 of 22 mm.
En een eitje groeit gemiddeld 2mm per dag!

Dus dat word klussen!

Slaapmeisje jammer zeg dat je ongi bent geworden , wanneer moet je nu naar het ziekenhuis voor de folikel meting?14 augustus?
Suc6 in elk geval!

Welkom voor de nieuweling...(ben je naam even vergeten) Spannend zeg 3 dagen overtijd en nu nog 2 dagen wachten om te testen
Gemeen hoor om ons zo in spanning te laten zitten!

Merisse hoe is ie ondertussen met jou en je koppie?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:18:26 #4
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21072907
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:16 schreef Xanthe het volgende:
Dus dat word klussen!
Arme jullie

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21072912
Het is niet zo moeilijk hoor Merisse.

Hartje wat spannend, voel je al iets?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 12:37:11 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21073340
Is inderdaad vreselijk jammer dat ik weer ongesteld ben geworden, maar ja niets aan te doen. Ik kan helaas niet zwanger worden door pure wilskracht

Nu gaat het spannend worden of we deze maand nog voor IUI opgaan omdat de fertikliniek gesloten is en ze pas maandag 16 augustus weer trug zijn. Ik moest ze een emailtje sturen zodra ik weer ongesteld was en dat heb ik inmiddels gedaan. Eerste afspraak zou dan rond CD14 zijn en dat is 18 augustus. Hopelijk zijn ze dus zo snugger om mij meteen in te plannen voor die week en nu maar duimen dat er dus nog een plekkie voor ons is.... zo niet, dan hebben we die eisprong gemist en zal de eerste mogelijkheid pas weer half september zijn.

Ik zou het liefst even willen huilen, maar ik zit op kantoor...
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21073466
Ach Slaapmeisje.....
Wat vervelend allemaal en nog zoveel onzekerheid wat betreft de IUI , gatsie!
Maar als je slim bent bel je ze die maandag meteen op , goed voor jezelf opkomen!
En als je straks thuis bent ga je maar lekker even uit huilen hoor!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:42:34 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21073497
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik zou het liefst even willen huilen, maar ik zit op kantoor...
Kun je met de lunch niet even de deur uit?

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:01:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_21073997

pi_21074062
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:16 schreef Xanthe het volgende:
Welkom voor de nieuweling...(ben je naam even vergeten) Spannend zeg 3 dagen overtijd en nu nog 2 dagen wachten om te testen
Gemeen hoor om ons zo in spanning te laten zitten!
Tja, het leek ons het beste om gewoon nog even af te wachten. Voor hetzelfde geld is het nu positief en word je alsnog ongesteld.. Dan is de teleurstelling wellicht nog groter.

Het zou in ieder geval wel wat zijn: in 1 keer raak! Laten we het hopen.
is samen huilen.
pi_21074298
Shitzooi Hartje
potdikkie het zit niet mee de laatste tijd hier

Slaapmeisje, bij zo'n fertikliniek zijn ze hopelijk flexibel genoeg om een afspraak op het laatste moment in te plannen. Dat zal toch wel vaker gebeuren. Ik heb je in de lijst gezet met hopelijk 18 augustus fertikliniek. OK? Sterkte lieverd
pi_21074387
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:18 schreef Spindizzy het volgende:
afbeelding
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:58:32 #13
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21075539
Slaapmeisje, Merisse, Hartje ff een knuffel voor jullie Jullie verdienen het!

LW Hoe is het met jou?

Girly Hoe gaat het verders met je?

IK ben driftig aan het aftellen, want as weekend ga ik op vakantie! Lekker twee weken luieren voor ons tentje en genieten van zon, zee en strand
Beetje oefenen natuurlijk

Na de vakantie (23 aug.) staat weer een sol. geplant en dit keer bij een kinderdagverblijf!

Beaker wenst iedereen het beste de komende weken en hopelijk gieren de streepjes ons straks om de oren dat we het op een gegeven moment zo zat zijn dat we geen streep meer kunnen horen of zeggen! Jullie zijn top wijffies!

Dikke knuffel Beaker

Tot de 23ste
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21075780
fijne vakantie Beakertje, geniet ervan!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:15:14 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21075935
Slaapmeisje, balen zeg! Even een dikke voor je en ik hoop dat de planning daar een beetje slim is idd en jou lekker vooraan in het boekje zet!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:16:37 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21075962
fijne vakantie Beaker maak er wat leuks van

ik ben ook aant aftellen ik moet nog incl vandaag 4 1/2 dag werken en dan ben ik ff 1 1/2 week vrij, ff als god gaan leven in frankrijk
pi_21076627
Beaker fijne vakantie!

Martinike nog ff eenpaar daagjes af tellen dus!
Ik zou ook graag weer even naar Frankrijk willen naar de oom en tante van mijn vriend.
We zijn daar vorig jaar een dagje geweest en het was zo ontzettend geweldig!
Met recht leven als God in Frankrijk , heerlijk gegeten en gedronken (zelf gemaakte appel cider hips ) en op een ouderwetse manier (hout oven/fornuis) heerlijke eend en aardappeks met verse uit eigen tuin bereide salade....
En daarna dood op zijn van de cider , rook van het fornuis en de warmte die er vanaf kwam + het heerlijke eten....
Maar in plaats daarvan gaan we waarschijnlijk samen met zwager en schoonzus de 20e naar centerparcs een weekendje.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:02:18 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21080324
Hartje en Slaapmeisje, bah bah wat jammer weer ! Don't give up!

Beaker, prettige vakantie
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:03:20 #19
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21080360
Beaker, van mij ook een heel fijne vakantie gewenst!

Ik heb zelf al het gevoel dat ik vakantie heb, we wonen in een toeristisch plaatsje en de helft wat je hier ziet aan mensen is toerist! Dit is trouwens mijn laatste dagje officieel ziek, morgen meld ik me weer beter en begint mijn vakantie!
Met het bloedverlies gaat het prima, dat is bijna helemaal weg, verlies af en toe nog wat bruin bloed maar meer ook niet. Dus het is wachten tot ik weer ongesteld word en dan kunnen we ook aan het KvK. De eerste maand houden we het dus bij FvF!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_21080427
dat van die maand wachten wordt niet door iedereen geadviseerd hoor marie/miepes. bij mij zei de gynaecoloog dat je dat alleen maar hoeft te doen als je dat zelf prettiger vindt en omdat je - mocht het daarna raak zijn- beter de zwangerschapsduur kunt bepalen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:25:36 #21
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21080828
Die laatste reden zei ze dus ook tegen mij, dat we dan idd beter de zwangerschapsduur kunnen bepalen.
En we doen het ook, omdat ik het dus zelf ook wel prettig vind, een maandje rust. Gewoon weer ff wennen aan het niet-zwanger zijn. Ik ga er niet vanuit dat het anders meteen raak zou zijn hoor, maar gewoon dat maandje ertussen vind ik fijn.
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 5 augustus 2004 @ 22:12:08 #22
86274 hartje
still waiting...
pi_21086650
merisse er komt nu een spannende tijd voor jou & J & je weet dat ik op het allerbeste hoop! mijn duimpjes draaien al voor je hoor!!! & ik post nu amper, maar ik moet wel steeds ff aan je denken hoor ondanks mijn vakantie-stilte ben ik je niet vergeten!

jolene: jij ook een dikke geniet je ook lekker van je vakantie? goed hoor dat je nog steeds gestopt bent met roken & wanneer gaan jullie voor een 2e streepje? of een rood gespikkelde naald?

(ik had het gisteren ff gelezen over die ijzere pot ik kwam echt niet meer bij!!!!!!!!)

sorry hoor meiden dat ik zo weinig van me laat horen; ik lurk af&toe maar heb soms niet echt de puf om te postten. komt misschien wel weer als ik na de 16e weer ieder dag achter mijn compu zit. af&toe ben ik een betje compu moe. maar ik denk natuurlijk wel steeds aan jullie & hoop gewoon op gespikkelde naalden voor iedereen! ik zou op nog veel meer posts willen reageren zoals renegate, alle beaker klonen, slaapmeisje, phluphy, xanthe, martineke, malle meid, minoes.......etc etc
meiden ik denk aan jullie & jullie zijn echt super bedankt voor alle steun & gezelligheid de laatste maanden & ik ga nu weer lekker vakantie vieren..... dus misschien horen jullie weer ff niks van me, maar ik ben jullie écht niet vergeten hoor! tot snel

[ Bericht 0% gewijzigd door hartje op 05-08-2004 22:18:35 ]
pi_21089300
Hartje, wat jammer van die ! Gelukkig heb je wel een fijne vakantie. Ik heb vanaf nu 2 weken vakantie, zaterdag nod.

Beaker, fijne vakantie!

Enig idee hoe je kan zien/merken of je vocht vasthoud?

leuke piestest trouwens!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:53:55 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21089715
Hartje en Slaapmeisje, wat balen zeg,

merisse, ik duim heel hard mee hoor.

Beaker, fijne vakantie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21090116
Hartje geniet van je vakantie en we verwachten dat je straks weer lekker mee post en wel op iedereen reageerd waar je op wilt reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')