mockingbird hill?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:25 schreef JaWi het volgende:
chalalalala chalalala chalalala dielediedie, in the wake up, in the morning?
chi coltranequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:14 schreef IsaacD het volgende:
Net bij typisch 70: een blonde zangeres die een hitje had dat iets van "go like Eliah" heette? Weet iemand wie zij is en hoe ze heet?
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
mockingbird hill?
Dank, dank!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:16 schreef prupke het volgende:
[..]
chi coltrane
let my go like eleiah when i go.
bere nummer
ywquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:29 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Dank, dank!
geen flauw idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:45 schreef Longmen het volgende:
Jiskefet tijdens de EK gezien (ja weet het al tijdje terug)
Maar één aflevering brak een "rock" groep het decor af.
Ik ben op zoek naar die geweldige soundtrack die eronder zat.
Weet iemand wat ik bedoel en heeft de titel en/of artiest?
Babylon Zoo - Spaceman [1996]quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:58 schreef Edwaldo het volgende:
Bij Nicklodeon hoor je nu een leuk muziekje, het heet denk ik Space Man oid.
Beetje dance achtig, met een hoog 'chipmunk' stemmetje
Iemand enig idee van welke artiest dat is??
Iemandquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee
Het is echt zo'n nummer wat van die muzikanten in het buitenland aan je tafeltje komen spelen
Zal wel van een zigeunergroep zijn ofzo. Heel bekend.
Ik weet waarschijnlijk wel liedje je bedoelt, maar kan niet op een titel of zanger komen helaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iemand?
Moet het morgen hebben
Antiloop - In My Mind ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Lexi het volgende:
dit?
rara
tis een klein stukje maar (opgenomen met eigen gitaar dus tis niet van het origineel), het enige loopje wat ik me er uit kan herinneren. het is een soort dance/chillout nummer.
in de clip volgde je de dag van een meisje (donker haar kan ik me alleen nog herinneren). het was een opgenomen op een manier waardoor het met een handcam was opgenomen, beetje flashy style ook. nummer is denk een jaar oud ongeveer.
Tsja, ik weet het ook niet...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
SK: Help, ik zoek een nummer/artiest deel 113
De Raggende Manne zijn in ieder geval een keer langsgeweest met "Poep in je hoofd"quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:45 schreef Longmen het volgende:
Jiskefet tijdens de EK gezien (ja weet het al tijdje terug)
Maar één aflevering brak een "rock" groep het decor af.
Ik ben op zoek naar die geweldige soundtrack die eronder zat.
Weet iemand wat ik bedoel en heeft de titel en/of artiest?
Ik zal even horen of ik deze in mijn gedachten had.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:52 schreef JaWi het volgende:
Versie die ik vond Patty Page - Mockingbird Hill is het niet.
artiest graag....?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:58 schreef JaWi het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)autiful%22+lyric&lr=
En het is Beautiful, om over de rest nog maar te zwijgen
Ik probeer je wat op gang te helpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
artiest graag....?
andré hazes - een vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:03 schreef passport het volgende:
ook al niet.. tis geen stampnummer, twas echt zo'n chilloutnr. maar ook weer niet zo rustig als air geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:37 schreef Edwaldo het volgende:
[..]
Antiloop - In My Mind ?
Rick James - Glowquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:55 schreef Gstyles het volgende:
GO....GO.... tatatata...dont you know you are beautifull???!
Van wie is deze plaat en wat is de titel? Het klinkt erg 80's-achtig... is dan ook een goeie plaat... please help me
quote:en klote dathet weer op deze manier moet MODz
Ik heb die versie beluisterd, en dat is niet het nummer wat ik in gedachten heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:52 schreef JaWi het volgende:
Bedankt SK en RQ, we komen er wel.
Zit er nog niet bij in ieder geval.
Versie die ik vond Patty Page - Mockingbird Hill is het niet.
Is meer zo'n swingend liedje, beetje gipsy kings stijl.
Een nummer waarvan iedereen zeg, o ja die.
Maar niemand kan er op komen.
Thanks...en smaken verschillen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Rick James - Glow
=edit= Hoewel, goeie plaat, tis een kutnummer.
[..]
![]()
En berkery ik moet je toch nog bedanken dus bij deze!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:02 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Thanks...en smaken verschillen!
hm.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:25 schreef JaWi het volgende:
chalalalala chalalala chalalala dielediedie, in the wake up, in the morning?
Ik moet meer denken aan Vaya Con Dios met Nah Neh Nah.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef IsaacD het volgende:
OK even iets raars: ik moest gisteren aan een bepaald nummer denken, ik wist alleen niet meer precies van wie het was of hoe het heette.![]()
Maarrrrr vannacht gebeurde het me dat in mjin droom iemand me gewoon een briefje overhandigde met de woorden: dit is de naam van de zangeres die je zoekt. En op dat briefje stond Nana Mouskouri![]()
Dat klopt idd wel en het refrein van het nummer ging iets van: "hey nananana".
Misschien moet ik wat minder drinken maar het helpt je iig wel aan bepaalde nummers
Heeft er iemand genoeg info hieraan?![]()
That's what I think tooquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet meer denken aan Vaya Con Dios met Nah Neh Nah.
En ik volg daarin de mening van de vorige twee sprekersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
That's what I think too
schopje dan maar..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Lexi het volgende:
dit?
rara
tis een klein stukje maar (opgenomen met eigen gitaar dus tis niet van het origineel), het enige loopje wat ik me er uit kan herinneren. het is een soort dance/chillout nummer.
in de clip volgde je de dag van een meisje (donker haar kan ik me alleen nog herinneren). het was een opgenomen op een manier waardoor het met een handcam was opgenomen, beetje flashy style ook. nummer is denk een jaar oud ongeveer.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb die versie beluisterd, en dat is niet het nummer wat ik in gedachten heb.
De groep die waarschijnlijk de juiste versie (meer tempo en swingend) heeft gemaakt is: Roots syndicate.
Kan ze beide niet vindenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:14 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
hm.
misschien desmond dekker & the aces - isrealites ?
In dat geval is mij een jaar of 10 geleden iets op de mouw gespeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meer denken aan Vaya Con Dios met Nah Neh Nah.
Je kan me een mailtje sturen met je MSN-adres.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Kan ze beide niet vinden
Iig bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |